Zadnje iz eTrgovine

190.00€

Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi

Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.

Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.

Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.

Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.

NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU

7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.

  1. Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
  • Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
  • Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
  • Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
  • Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
  • Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
  • Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
  1. Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
  • Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
  • Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
  • Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
  • Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
  • Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
  • Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
  • Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
  1. Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
  • Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
  • Pomen vloge namestnika skipperja.
  • Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
  • Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
  • Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
  • Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
  1. Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
  • Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
  • Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
  • Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
  • Osnovna uporaba varnostne opreme.
  • Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
  • Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
  1. Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
  • Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
  • Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
  • Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
  • Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
  • Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
  • Problematika nenadnega preleta buma.
  • Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
  • Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
  1. Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
  • Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
  • Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
  • Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
  • Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
  • Varne in hitre metode spusta genakerja.
  • Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
  • Nasveti za reševanje zapletov.
  1. Najpogostejša vprašanja skipperjev
  • Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
  • Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
  • Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
  • Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
  • Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.

Partnerji:

  • Karpo
  • Spinaker.si
  • eNavtika
  • JK Loka Timing

Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025

Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.

Predavatelj | Maks Vrečko 

Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja. 

Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja. 

Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5

Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.

Sopredavatelj | Tomaž Gregorič

Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.

Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.

Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko

Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.

Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.

Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.

Navtični abonma 2025 – 7 online predavanj

Zadnji video

Ponovno se bliža dogovorjeni trenutek za druženje!

V Burin Yachting Clubu so ponovno pripravili tradicionalni navtični dogodek leta, ki bo potekal na Obali v soboto, 10. maja 2014. Marinado poznamo kot božanski spoj okusov, mediteranskih arom in morskih sadežev, nekdaj specialiteto gospodinj iz ribiških družin, danes tudi kuharskih mojstrov, ki znajo združiti skladne okuse in dišave iz morja in s kopnega.

Enajsto leto zaporedoma ljubiteljem navtike Marinada pomeni še nekaj več. Marinada je dogodek, je jadranje, je regata, je žrebanje bogatih nagrad, svečana podelitev pokalov jadralcem ter druženje in zabava, ki jo vsako leto zaznamuje tudi večerni koncert. V letošnjem letu bo dogodek Marinada 2014 začinila legendarna hrvaška skupina SOULFINGERS v izvedbi - Blues Brothers Party Koncert.

V REGATI MARINADA se bodo zvrstile jadrnice razredov Open, Seascape, Melges in J24, regatno polje pa bo enako kot deset let zapored, postavljeno v akvatoriju med Izolo in Portorožem. V aktivnem sodelovanju z vsemi navtičnimi institucijami, vas organizator vabi, da se pridružite številnim ekipam jadralcev. V kolikor so uspeli pritegniti Vašo pozornost, se jim v soboto, 10. maja pridružite na slovenski obali in okusite Marinado 2014.

Vabilo na dogodek pošljite tudi prijateljem, znancem, poslovnim partnerjem za katere menite, da bi jih Marinada utegnila pritegniti.

Se vidimo v soboto, 10. maja 2014!

Letošnje geslo MARINADE 2014 bo zagotovo: Everybody Needs Somebody To Love!

Več informacij na: Marinada FB; www.burin.si

Nedelja 16 Mar 2014

Po pripovedovanju članov posadke, se je »Fortunal« 10. aprila 1983 vračal s celonočnega ribarjenja SZ od otoka Vis. Ribiška mreža na krmi je bila zložena, utrujena posadka pa je po naporni noči  ribolova (»kočarenja«) in sortiranja rib zadremala.

Za krmilom je ostal buden samo krmar, kateri bi moral paziti, da ga začrtani kurz vodi v viško luko, saj je avtomatski pilot samodejno odšteval svoje milje. Udobno zleknjen na stolu zraven krmila je tudi on počasi padal v sen in na koncu tudi trdno zaspal. Ladja je tako plula brez nadzora, vodena z avtopilotom in se po paralelnem kurzu z obalo, vse bolj približevala kamniti severni obali otoka Visa. Točno ob 10. uri zjutraj je krmarja iz udobnega dremanja prebudil en, takoj za tem pa drug, mnogo močnejši udarec. »Fortunal« je z vso hitrostjo s premcem udaril v rt zaliva Tvrdo Zalučje, kakšne pol milje oddaljeno od zaliva Oključna. Ladja se je zelo hitro polnila z vodo zaradi velike luknje na podvodnem delu premca. Posadka, ki je prihitela na palubo, je bila nemočna. Ničesar več ni bilo možno narediti. Ladjo so obdajale strme stene otoka, brez kakršnegakoli  plitkega dela, kamor bi lahko nasedli ladjo. »Fortunal« je hitro tonil in dokaj hitro so se znašli v morju. Sreča v nesreči je bila ta, da je bila obala oddaljena vsega 10 metrov in se je lahko vsa posadka srečno rešila.

Zgornja paluba ladje se nahaja na globini 48 metrov, dno ladje pa se nahaja na globini 52 metrov. Razbitine ladje so zelo dobro ohranjene. Razbitina je zanimiva zaradi svojih relativno malih dimenzij. Orientacija je zato mogoča v vsakem trenutku.

Potapljanje na Fortunal-u:

Potop lahko opravijo samo potapljači s potapljaško kategorijo AOWD/P2 ali višje.

Razbitina se nahaja v neposredni bližini obale in je lahko dosegljiva. Tok je v glavnem šibek.

Do mesta za potop je možno le pripluti. Lokacija je sicer ob obali, vendar  do kraja kjer se je ladja potopila ne vodi nikakršna pot. Vidljivost v morju je običajno odlična. Na razbitini in ob njej se je razbohotilo različno morsko življenje. Če imamo srečo, bomo opazili tudi primerke velikih rib.

Organizacija:

V organizaciji tedenskih potapljaških potapljanj, ki jih organizira potapljaško društvo FEEL DEEP, se izvajajo potapljanja na razbitini Fortunal v povezavi z razbitinami Teti, Vassilios, Brioni in drugimi razbitinami okrog otoka Vis.

Avtor: Thomas Robič

Nedelja 16 Mar 2014

Takoj po začetku pete etape iz Singapura proti kitajskemu Qingdau, so se na jadrnicah pričele težave. Ekipi Jamaica Get all right se je pokvarilo vpetje jambora na jadrnici. Zaradi napake so se morali vrniti v Singapur.

Enake težave so se kmalu po tem pojavile tudi na ostalih jadrnicah. Ugotovili so da gre za konstrukcijsko napako. Po petih dneh jadranja so regato prekinili. Vse jadrnice so se napotile v Hong Kong, kjer so jih čakali serviserji. V času prekinitve regate je najhitrejšo med njimi do Hong Konga ločilo 770 navtičnih milj. Ker bi zaradi napak na jadrnicah lahko prišlo do hujših zapletov, se rezultati plovbe iz Singapurja do Hong Konga niso upoštevali. Na ta način je tudi ekipa Jamaica Get All Right, pri kateri se je napaka prva pokazala imela možnost, da se vrne v regato z enakovrednimi možnostmi, kot ostale ekipe.

Prvih devet jadrnic je po odpravi napak odplulo proti Kitajski. Ostale tri ekipe  pa so izplule kasneje. Vsem ekipam bodo šteli skupen čas od starta v Hong Kongu do cilja v Qingdau kot čas, ki bo odločal o uvrstitvi na etapi.

Tretji dan plovbe, ko se je flota približala Taiwanski ožini so pričeli pihati močni vetrovi s hitrostmi med 35 in 40 vozli. Ekipe so bile prisiljene jadra zamenjati z nevihtnimi. Pogoji za jadranje so bili izjemno težki. Pluli so v veter in valovi so neprestano polivali krov jadrnic. Poleg tega so pluli proti močnemu toku. Na trenutke so imeli občutek, da se sploh ne premikajo. Po dveh dnevih napornega jadranja so se vetrovi še okrepili. Pričeli so pihati s hitrostmi vse do 60 vozlov. Valovi so bili vse višji in vse bolj strmi. Pluli so proti severu, kjer se je ozračje močno shladilo. Kontrolne točke na etapi so premaknili 30 nmi proti zahodu, da so razdaljo, ki jo morajo prepluti jadrnice do cilja, močno skrajšali.

Ekipa Jamaica Get All Right je morala opraviti postanek na Taiwanu. Ker so del plovbe opravili z motorjem, jim je zmanjkovalo goriva. V Taiwanu so naleteli na novo težavo. Čakati so morali plimo, da so sploh lahko pripluli do črpalke. Tudi pot iz Taiwana proti Qingdau so morali nadaljevati s pomočjo motorja. Morajo namreč pravočasno pripluti v Qingdao, da se bodo lahko udeležili starta naslednje etape.

Da plovba po južnem kitajskem morju ni enostavna, je dokazala naslednja sprememba vremena. Vetrovi so nenadoma padli in celotna flota jadrnic se je le počasi premikala proti cilju. Organizator je bil ponovno prisiljen spremeniti cilj etape. Plovila so zopet prižgala motorje in sedaj z njihovo pomočjo plujejo proti Qingdau. Do sedaj je uspelo to 4 ekipam, ostali pa počasi napredujejo proti cilju. Najdlje oddaljena ekipa je ekipa PSP Logistics, ki jo do cilja loči še 530 nmi, medtem ko imajo ostale ekipe do cilja manj kot 200 nmi. Štart 10 regate iz Qingdaa preko Pacifika do San Francisca bo 16.3. Ekipa PSP Logistic bo regato pričela 2 dni kasneje, da se bo uspela na Kitajskem pripraviti za prečkanje oceana.

Torek 11 Mar 2014

Na sedmi razglasitvi nagrade za najboljšo luko, "Premios Excellence en el Sector Cruceros", ki je potekala v španski Palmi de Mallorci, je nagrado za najboljšo luko in križarsko destinacijo v Mediteranu v letu 2013 prejela luka Dubrovnik.

Izbor izvaja medijska skupina Cruises News. Potniki na križarkah anonimno ocenjujejo križarjenja v 12 segmentih. Ocenjujejo najboljšega ladjarja, najboljšo ladjo, najboljšo animacijo na ladji in seveda tudi najboljšo luko v kateri so pristali. Podjetje Cruises News je eno največjih podjetij v segmentu marketinga in komunikacije na področju turizma. So zelo vplivna medijska hiša in opinion maker na emocionalnem španskem tržišču. Za Špance je znano, da v zadnjih letih število počitnikovanj na križarkah strmo raste. Trenutno 75% Špancev svoj dopust preživi na križarkah v Sredozemlju.

 

 

 

 

 

Vir: MMPI

Torek 11 Mar 2014

Pred 110 leti, marca 1904 so na Azurni obali organizirali prvo tekmovanje z motornimi plovili imenovano Monaco Meeting. Na tekmovanju so se pojavile najzanimivejše navtične rešitve tistega časa. Od takrat je Monaco ostal sinonim za inovacije na področju navtičnih športov.

Prvo svetovno prvenstvo plovil na solarni pogon se bo odvijalo od 10. do 12. julija letos v Monacu. Organizator pokala Solar1 Monte Carlo je Yacht Cluba Monaco. Dogodek bo verjetno eden izmed odmevnejših navtičnih dogodkov v letošnjem letu. Pričakujejo preko 700.000 obiskovalcev. Na tekmovanju se bo predstavilo 25 ekip s celega sveta. Edino Avstralija zaenkrat še nima predstavnika.

Prvenstvo bo prvo na katerem bodo tekmovala resnična zelena plovila. Vsa bodo za svoj pogon uporabljala le sončno energijo. Tekmovanje bo postalo šport prihodnosti. Organizatorji so prepričani, da bo dogodek izjemna predstava. Tekmovalci se bodo pomerili v treh kategorijah. Prva bo slalom, nato flotna plovba in najbolj zanimiva dvobojevanje. Vse tekme se bodo odvijale v luki Hercules in zalivu Larvotto. Proga bo krožna in bo podobna tisti, ki je bila leta 1904 na prvem tekmovanju motornih čolnov.

Poleg tekmovanja solarnih plovil, se bo v okviru prvenstva odvijala tudi solarna konferenca in tekmovanje modelov plovil na solarni pogon. Svojo udeležbo na dogodku je že potrdilo največje solarno plovilo na svetu Planet Solar, ki se bo uporabljalo kot sodniško plovilo.

Med tekmovalci bo tudi plovilo V20, ki ga je zgradil nizozemski navtični arhitekturni studio Viripack. V20 je plovilo, ki pluje s pomočjo kril (hydrofoils). Plovilo tehta zgolj 145 kg in dosega hitrosti do 30 km/h (16 vozlov). Za proizvodnjo električne energije za pogon plovila skrbi 22 solarnih panelov s skupno 2390 solarnimi celicami.

Kakšna plovila in kakšne rešitve bodo zastopane na tekmovanju organizator še ni razkril. Informacije o vseh sodelujočih bodo znane kmalu.

Torek 11 Mar 2014

Kapitan Dave Anderson, ki v Kaliforniji v ZDA organizira oglede delfinov in kitov v njihovem naravnem okolju je uspel posneti neverjeten video.

Iz zraka je s pomočjo drona posnel jato delfinov in 3 kite. Po ocenah naj bi bilo v jati preko 1000 delfinov. Tri sive kite je posnel med njihovo migracijo s severnih obal ZDA proti jugu. Mladič kita se igra s svojo mamo, medtem ko samec plava ob njima in skrbi za varnost. Posnetki so nastali v okolici Dana Pointa v Kaliforniji. V regiji naj bi živelo preko 400.000 delfinov in velja za eno največjih populacij na svetu. Populacija modrih kitov pa je največja na svetu.

Kapitan Dave Anderson je povedal: "Ta video je najlepši film, ki sem ga posnel do sedaj. S pomočjo posnetkov, ki sem jih naredil z dronm sem se ogromno naučil o delfinih in kitih. Posnetki so odprli popolnoma novo dimenzijo. Še nikoli nisem bil tako navdušen nad novo tehnologijo od časa, ko smo zgradili podvodne ploščadi za oglede kitov. Droni bodo spremenili naš pogled na živali." Za vse navdušene fotografe in videografe je dodal še: "Podobne podvige poizkušajte le če ste zelo dobro poučeni o navadah delfinov in kitov. Nikakor ne smemo narediti ničesar, kar bi spremenilo njihove navade. Kot se vidi v filmu, samo pri snemanju pazili, da nikakor nismo motili mame in mladiče med njuno igro."

Avtor videa: Capt. Dave's Dolphin & Whale Watching Safari; www.dolphinsafari.com

Nedelja 09 Mar 2014

Med 4. in 8. marcem je potekal tradicionalni Dubai International Boat Show. Gre za klasičen salon plovil, na katerem pa je večino plovil jaht in superjaht, kot se za luksuzni Dubai tudi spodobi.

Poleg številnih ladjedelnic, ki gradijo superjahte, so se na sejmu predstavili tudi izdelovalci opreme za luksuzna plovila, opremljevalci notranjosti, ter zadnje inovacije na področju navtične industrije. Salon v Dubaiu je največji in najpomembnejši navtični salon v tej regiji. Pohvali se lahko z največjo rastjo. Letošnji 22 salon po vrst je še večji od prejšnjega. Na njem se predstavljajo številna tuja kakor tudi domača navtična podjetja.

Salon, ki je svoja vrata zaprl v soboto 8.3. se lahko pohvali s številnimi rekordi. Le nekaj ur po otvoritvi so prodali prvo superjahto Sunseeker SS155, katere prodajna vrednost je znašala 30 mio EUR (153 mio AED). Ena največjih turških ladjedelnic Bilgin Yachts Shipyard, je prodala svojo 50 metrsko jahto Bilgin 164, v vrednosti 22,5 mio EUR. Lastnik turške lepotice je postal Egipčan. S prodajo ene izmed svojih jaht se je pohvalilo tudi domače podjetje Al Shaali Marine, ki je prodalo svoje 88 čevljev dolgo plovilo  AS 88, ki je bilo premierno predstavljeno na letošnjem salonu v Dubaiu.

Na sejmu so skupno predstavili 430 plovili. Med njimi sta bili največji 88,5 metrska Nirvana in 88 metrska Quattroelle. Največja Nirvana je ena najdražjih jaht, ki je bila zgrajena do sedaj. Njena prodajna cena znaša 229 mio EUR. Ali je lepotica našla lastnika še ni znano. Ne glede na to, pa jo je možno tudi najeti. Skupaj s posadko je znesek tedenskega najema 170.000 EUR. Predstavitev plovila si lahko ogledate v spodnjem videu.

Na salonu so bile na ogled tudi nekoliko manjše jahte. Med njimi je italijanska ladjedelnica Permare SRL, ki je razstavljala model Amer 92 Special Edition. Gre za poznano jahto, ki pa je doživela nekaj sprememb in je v izvedbi Special Edition. Jahta ima trup oblikovan tako, da lahko z njo glisiramo ali pa križarimo z manjšimi hitrostmi. Za mirno plovbo pri manjših hitrostih ima vgrajene bočne stabilizatorje.

Podjetje Aria Yachting, ki izdeluje le luksuzne jahte dolžin 46 do 60 m, na salonu je predstavilo  model AQ47.

Podjetje ASIS Boats je predstavilo svoje amfibijsko plovilo, ki ga imenujejo Sealegs. Plovila iz te serije merijo v dolžino med 5 in 12 metri. Njihova posebnost je poseben sistem vgrajenih koles, ki omogoča plovilu, da zapelje na kopno. Motor poganja Hamiltonov jet pogon, ki služi za pogon v vodi, kakor tudi kolesa, ki se uporabljajo za vožnjo po kopnem.

Letošnji salon plovil v Dubaiu se lahko pohvali z več 100 milijonov EUR vrednimi posli. Kot vsako leto organizatorji obljubljajo, da bo naslednji sejem še uspešnejši in še večji kot je bil letošnji.

Utrinki četrtega dne salona plovil v Dubaiu:

Nedelja 09 Mar 2014

Video angleškega jadralca Alexa Thompsona, ko hodi po jamboru jadrnice in kaskadersko dejanje zaključi s skokom v vodo, je požel neverjeten odziv.

V samo nekaj dneh si je video ogledalo preko 500.000 gledalcev. Seveda so odzivi različni. Nekateri so ta dogodek sprejeli kot izjemno kaskadersko dejanje, nekateri pa le kot poceni promocijo sponzorja. Kot odgovor je nastal tudi video, ki ga je posnel avstralski jadralec. Njegov sprehod po jamboru je izvedel nacionalni simbol kenguru. Med »počasno« plovbo na njegovi jadrnici razreda laser, se je plišasti kenguru sprehodil po jamboru njegove jadrnice in skočil v vodo. No tudi parodija na dejanje Alexa Thompsona je že doživela dober odziv, saj si je video ogledalo že preko 1000 ljudi v samem dnevu po objavi.

Video: Alex Thompson - sprehod po jamboru

Video: Alex Thompson - sprehod po kobilici


Petek 07 Mar 2014

Nautic club Rogla bo s svojo tekmovalno ekipo v času med 06.03.2014 – 20.03.2014 izvedel transfer jadranje na relaciji Dalmacija Biograd – Malta Valleta – Dalmacija Biograd.

Ideja je v glavah štajerskih jadralcev z dolgoletnimi izkušnjami tlela že nekaj let, vsi so željni novih izkušenj in doživetij tudi jadranja na odprtih morjih, oceanih. Glede na možnosti in izkušnje ostalih je prvi korak v tej smeri preizkus jadralcev in plovila na jadransko – sredozemski ruti iz Dalmacije do Malte in nazaj.

Na pot se bodo jadralci odpravili 6. marca iz Biograda v Dalmaciji. Za plovilo so si izbrali Elanovo jadrnico E350 Performance s katero imajo v zadnjih dveh letih največ izkušenj.

Pripravljeni sta dve ekipi s po štirimi jadralci, ena za pot na Malto in ena za povratek. Na Malto bodo potovali Stanko KOLAR, Marko DRUŠKOVIČ, Damjan PEČOVNIK in Dare URBANCL. V Dalmacijo se bo vračala ekipa Dani VREČKO, Samo PODGRAJŠEK, Stanko KOLAR in Jani PODBREZNIK.

Plan poti: Malta 2014

Datum

dan

Pot

NM

NM TOT

NM/h

06.03.2014

pet

ob 8:00 odhod iz Konjic, prihod v Biograd ob 13:00, vkrcanje ipd vse do 15:00 odhod proti Visu (cca 70NM (Veli Luki-Korčula cca 85 NM ali Lastovo cca 100NM) odvisno od stanja vetra in morja.

80

80

6

07.03.2014

sob

Dopoldan opraviti carinske postopke (prijavo oseb za izven) in nato pot naprej ob cca 12:00 proti Viesti (italija) cca 75NM

75

155

6

08.03.2014

ned

celo noč jadranje ob italijanski obali do Brindisi (cca 110NM) od Vieste

110

265

6

09.03.2014

pon

ponoči jadranje cca 75NM do skrajnega juga pete italijanske polotoka mesto Leuca, postanek za tankanje, hrana ob cca 12:00 naprej, dodatnih 75NM do naslednjega vidnega kopnega

75

340

6

10.03.2014

 

in še dodatnih 80 NM ob prstih polotoka in 55NM proti Siciliji

155

495

6

11.03.2014

tor

ponoči nadaljevanje do Syracuse Sicilija 55 NM, postanek in pozno popoldan še 80NM do Vallete Malta

135

630

6

12.03.2014

sre

ekipa 1 na Malti, ekipa 2 start ob 8.00 iz Konjic v Treviso ob 13:00, polet ob 14:55 prihod na Malto ob 17:00

 

 

 

13.03.2014

čet

Malta ekipa 1 in 2

 

 

 

14.03.2014

pet

ob 7:00 odhod na letališče ekipa 1 in domov, ekipa 2 start proti Syracusi, ustavitev v Syracusi odhod ob 16:00 proti celini 55NM

135

135

6

15.03.2014

sob

plutje ob jugu italije 160NM do Leuce

160

295

6

16.03.2014

ned

zjutraj postanek v Leuci, tankanje, nakupi in vračanje ob 12:00 proti Jadranu, razdalje 75NM Brindisi, 55 NM Bari, 55 NM Viesta

130

425

6

17.03.2014

pon

ponoči jadranje cca 55NM Bari Viesta in v dopoldanskih urah proti Visu 75NM kjer se opravi carinski postopek ipd.

130

555

6

18.03.2014

tor

jadranje Vis Biograd 75NM zvečer ali v sredo zjutraj domov.

75

630

6

Sreda 05 Mar 2014

Vabimo te, da skupaj odpremo novo jadralno sezono 2014! S.O.S. sailing & party weekend bo potekal med 3. in 6. aprilom v akvatoriju Dugega otoka.

Organizatorji Burin YC, Elan Yachting in Just Perfect vsem udeležencem otvoritve jadralske sezone 2014 zagotavljajo veliko jadralskih užitkov, druženje in zabavo. Predvidena jadralska ruta se prične v marinah Biograd n/m in Marini Sukošan. Prvi postanek je planiran na Dugem otoku, drugi na otoku Istu in tretji na otoku Žutu ali pa na Ugljanu. (organizator si pridružuje pravico spremembe rute glede na vremenske razmere.

Preko 250 jadralcev bo jadralo na 30 Elanovih jadrnicah. Vsak dan bodo potekale regate, v večernih urah pa bo za zabavo poskrbel DJ. Med drugim postankom se bo odvijal že drugi tradicionalni resničnosti S.O.S. šov, Barka išče šefa. Za zmagovalce šova organizator obljublja bogate nagrade.

Cena znaša le 199 EUR na osebo. V ceno je vštet najem jadrnic, paket dobrodošlice, posteljnina in končno čiščenje plovila, krmarji, turistična taksa in ena organizirana večerja S.O.S.

Rezervirajte si program jadranja pri svojem operaterju:

www.justperfect.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.Tel: +386 51 604 395

www.burin.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.Tel: +386 1 520 18 64

www.elan-yachting.com / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.Tel: 01 436 30 60

 

Celoten program jadranja:

Torek 04 Mar 2014