Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine
Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi
Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.
Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.
Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.
Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.
NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU
7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.
- Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
- Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
- Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
- Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
- Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
- Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
- Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
- Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
- Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
- Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
- Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
- Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
- Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
- Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
- Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
- Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
- Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
- Pomen vloge namestnika skipperja.
- Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
- Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
- Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
- Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
- Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
- Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
- Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
- Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
- Osnovna uporaba varnostne opreme.
- Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
- Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
- Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
- Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
- Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
- Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
- Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
- Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
- Problematika nenadnega preleta buma.
- Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
- Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
- Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
- Najpogostejša vprašanja skipperjev
- Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
- Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
- Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
- Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.
Partnerji:
- Karpo
- Spinaker.si
- eNavtika
- JK Loka Timing
Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Navtični abonma 2025 – 7 online predavanjV sredo 5.2.2014, je v izolskem Kulturnem domu potekala slovesnost in podelitev priznanj občine Izola za športne dosežke v letu 2013.
Med dobitniki priznanj so tudi Vasilij Žbogar in njegovi klubski kolegi iz Jadralnega kluba Burja. Na regatah doma in v tujini so se odlično odrezali in svoje športne dosežke kronali z zasluženimi priznanji: Vasilij Žbogar (Finn), Jakob Božič in Domen Vasič Stepančič (470), Taš Kolman (optimist in Laser 4.7), Lin Pletikos (optimist in Laser 4.7), Nik Pletikos (Laser Standard), Jakob Perne (Laser Standard), Tim Podlogar (Laser Standard), Nina Vovk (Laser Radial), Kim Pletikos (Laser Radial) in Mitja Hrvatin (Fireball).
Vir: http://www.vasilijzbogar.si/; Foto: Dragan Sinožič
Od letošnjega leta dalje je zastopnik za jadrnice Dufour postalo podjetje Martin Stipič s.p.
Podjetje Martin Stipič s.p., ki se lahko pohvali z dolgoletnimi izkušnjami v navtiki, je postalo zastopnik za znane francoske jadrnice Dufour. Dufour je že tretja blagovna znamka, ki jo zastopa podjetje na slovenskem trgu. Blagovnim znamkam AB Inflatables in Integrity se je pridružila še francoska blagovna znamka. Podjetje je k prodajnemu programu napihljivih čolnov in motornih jaht dodalo še program jadrnic.
Z novo blagovno znamko se bo podjetje predstavilo na sejmu Internautica. Premierno bodo v Sloveniji predstavili jadrnici Dufour 410GL in Dufour 500GL. Ladjedelnica Dufour sicer za leto 2014 predstavlja dve novosti, jadrnico Dufour 310GL, ki je bila premierno predstavljena decembra na pariškem navtičnem sejmu, ki se ji bo pridružila še Dufour 560GL, ki pa bo predstavljena meseca februarja v Istanbulu.
Podjetje Stipič se bo s svojim navtičnim programom predstavilo tudi na Zagrebškem navtičnem sejmu.
Več informacij o novih jadrnicah v Sloveniji si lahko preberete tudi na www.stipic-yachts.com
Potniška ladja Norwegian Crown je doživela nenavadno predelavo. Njena dolžina se je podaljšala za 31.2 m. 168 metrov dolga ladja po predelavi meri 194 metrov.
Ta nenavadna preobrazba ali predelava je bila izvedena v nemški ladjedelnici Blohm+Voss. Ladjo so prečno prerezali in vanjo ustavili 31,2 metra dolg segment. Po predelavi je ladja dobila tudi novo ime. Sedaj pluje pod imenom Balmoral. V videu si lahko pogledate, kako so izvedli nenavaden postopek.
Po 13 mesecih je brodolomca Josea Salvador Alvarenga, naplavilo na atol Ebon na Marshallskih otokih.
37 letni Jose Salvador Alvarenga, ki pravi, da prihaja iz Salvadorja, naj bi 13 mesecev preživel na svojem 24 čevljev (6,5 m) dolgem plastičnem čolnu. Njegovo zgodbo bodo še preverili, ker je malce neverjetna.
Jose naj bi z mladoletnim dečkom izplul iz mehiškega kraja Tapachule na dnevni ribolov 21. decembra leta 2012. Zaradi okvare motorja so ju vetrovi odnesli na odprto morje Pacifika. Jose je povedal, da je preživel, ker je pil kri želv, ki jih je ujel, jedel pa je ptice in ribe, ki jih je ulovil. Deček, ki je po štirih mesecih začel zavračati hrano, je umrl.
Josea Alvarengo je morje z njegovim čolnom v torek naplavilo na obalo atola Ebon na Mershallskih otokih. Njegov čoln je bil močno poškodovan. Našel ga je raziskovalec, ki je ne otoku izvajal raziskave. Odnesli so ga v bolnišnico v glavno mesto Marshallsih otokov, Majur. Zdravstveno osebje je povedalo, da je v relativno dobrem stanju.
Vir: telegraph.co.uk
Španska ladja Luno se je včeraj prelomila na pol na jugozahodni francoski obali. Nesreča se je zgodila, ko je v ladjo trčil ogromen val, vodni zid, ki so ga povzročili močni vetrovi. Ladja je bila namenjena za prevoz gnojila. K sreči je bila v času nesreče prazna. V morje je iztekla le manjša količina nafte in strahu pred ekološko nesrečo zaradi gnojil zaenkrat ni.
Ledja je po nesreči nasedla na francoski obali v bližini mesta Anglet. Premec ladje je končal neposredno na obali, krma pa približno 100 m pred obalo, na umetnem nasipu. Dvanajstčlansko posadko ladje so rešili z dvema helikopterjema in jih prepeljali na varno. Zaenkrat nihče od posadke ni poškodovan. Klub temu so vse odpeljali na pregled v bližnjo bolnišnico.
Predvidevajo, da je do nesreče prišlo zaradi okvare motorja ladje Luno. Ker niso morali manevrirati, so bili v vodnem zidu nemočni. Trenutno je na ladji med 120 in 160 kubičnimi metri goriva, zato še vedno obstaja nevarnost ekološkega onesnaženja obale.
Več fotografij na: LUNO
Vir: REUTERS; Foto: Regis Duvignau
Že nekaj časa se je govorilo, sedaj pa je uzakonjeno! Od 31. maja 2014 dalje morajo biti vsa plovila, ki se uporabljajo v komercialne namene, so registrirana v državah EU, ter so daljša od 15 m, opremljena z AIS opremo. Oprema ni obvezna na manjših plovilih, ki se uporabljajo zgolj v rekreativne namene. Priporočljiva pa je tudi za tiste, ki se podajate na daljša križarjenja na odprto morje.
Kaj so AIS naprave?
AIS kratica je Automatic Identification System oziroma sistem za avtomatsko identifikacijo. To je revolucionaren sistem za sledenje plovilom in izogibanju trkom. Izvirno je bil razvit kot del sistema GMDSS. Plovilo, ki ima nameščeno napravo AIS stalno oddaja navigacijske podatke plovila. To so geografske koordinate plovila, smer plovbe in hitrost. Vsi podatki se oddajajo preko VHF. Plovilo, ki ima nameščeno napravo tudi sprejema signale, ki jih oddajajo druga plovila, ki so v dosegu naprave in jih prikazuje na zaslonu. Ker naprava prikazuje podatke v realnem času, lahko predvidevamo, kam se bo določeno plovilo gibalo. Funkcija CPA - Closest Point of Approach – najbližja točka približevanja izračunava podatke za posamezna plovila in sproži alarm, v kolikor obstaja možnost da, pride do trka.
Naprave razreda A so namenjene uporabi na večjih komercialnih plovilih. Signal oddajajo na par sekund in imajo prioriteto v AIS sistemu. Naprave razreda B so namenjena manjšim plovilom. Signal moči 2 W oddajajo vsakih 30 sekund. Možno jih je povezati z elektronskimi navigacijskimi kartami. Obstajajo tudi AIS naprave za manjša plovila, ki signala ne oddajajo temveč le sprejemajo signale drugih plovil in podatke prikazujejo na zaslonu.
Oprema mora ustrezati zahtevam določenim s strani IMO (International Maritime Organization) navedenim v poglavju V, Regulativa 19, sekcija 2.4.5 konvencije SOLAS iz leta 1974. V poplavi različnih izdelkov na trgu se poraja vprašanje, katera oprema pa dejansko ustreza zahtevam? Eden izmed proizvajalcev, katerega oprema ustreza vsem zahtevam so varnostne naprave McMurdo. Gre za Angleško podjetje, ki ima že več kot 70 letne izkušnje na področju razvoja in proizvodnje varnostne opreme za navtiko. Njihove naprave segajo v sam tehnološki vrh AIS tehnologije.
V kolikor vaše plovilo še ni opremljeno z ustrezno napravo AIS, lahko izkoristite enkratno priložnost podjetja Stal elektronik, ki je uvoznik in zastopnik za sisteme podjetja McMurdo. Za vse kupce AIS naprav omogočajo nakup z 10% popustom in dodatno nudijo brezplačno programiranje naprave. Ugodnost velja za naprave AIS, EPIRB in PLB vse do 31.5.2014. Za več informacij se lahko obrnete na STAL ELEKTRONIK d.o.o., telefon: 01/4233 540; E-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Flota jadrnic na regati Clipper preplula novi cilj osme etape, virtualno oznako Sarangani na jugu Filipinov.
Zaradi neugodnih vremenskih pogojev in počasnega napredovanja flote so organizatorji osmo etapo regate skrajšali. Po planu bi se morala etapa zaključiti v Singapurju. Ker pa so bili vetrovni pogoji za celotno floto izjemno slabi, so se odločili, da etapo skrajšajo. Novi cilj je virtualna oznaka pri rtu Sarangani na jugu Filipinskega otočja. Sedanji cilj regate je bila prej kontrolna točka, ki so jo vse jadrnice morale prepluti tudi po prvotnem planu. Zato se strateško in taktično za posadke ni nič spremenilo, le etapa se je skrajšala za dobrih 1300 nmi. Organizator je bil prisiljen etapo skrajšati, kjer bi drugače flota zamujala na postanek v Singapur, kjer jih bo čakala številna množica navijačev. Posledično bi prišlo tudi do zamude pri pričetku devete etape, ki se bo pričela v Singapurju in končala na Kitajskem.
Ko bodo plovila prijadrala skozi novi cilj 8 etape, ki se sedaj imenuje 8A etapa, bodo lahko prižgali motorje in z njihovo pomočjo kar se da hitro odpravili v Singapur. Glede na trenutne razmere v južno Kitajskem morju, predvidevajo da bo flota prispela v Singapur med 13 in 14 februarjem. Pričetek devete etape, ki so ga ob skrajšanju etape pred tednom dni, prestavili za en dan, so zopet prestavili na originalni datum 18.2.
Do cilja 8A etape je trenutno uspelo pripluti vsem ekipam razen dvema, ekipi Team Garmin in Mission Performance. Najhitrejša je bila ekipa Henri Lloyd, ki so ciljno črto prečkali ob 12.44 uri. Le 2 minuti za njimi je bila ekipa Great Britan. Na tretje mesto se je uvrstila ekipa One DLL s 25 minutami zaostanka, Qingdao pa je zaostal še 30 minut več. Ekipo Garmin loči do cilja le še nekaj navtičnih milj. Plujejo s hitrostjo okrog 10 vozlov. Ekipa Mission Performance, ki pluje sicer nekoliko hitreje, mora prepluti do cilja še približno 50 nmi.
V skupnem seštevku bo po zmagi na 8A etapa Henri Lloyd ostala še vedno na drugem mestu, vendar se bo ekipi One DLL na prvem mestu nevarno približala. Tretje mesto bo obdržala ekipa DERRY~LONDONDERRY~DOIRE, ekipa Great Britan pa bo ostala na četrtem mestu.
DATUM: 03.04. - 06.04.2014
Vabimo te, da skupaj odpremo novo jadralno sezono !
- 30 ELAN jadrnic- 250 jadralcev
- ragata za prehodni SOS pokal
- zabave in DJ party
- resničnosti show Barka išče šefa (R)
- live koncert
- bogate nagrade
Zagotavljamo ti veliko jadralskih užitkov, druženja in zabave. Za organizacijo in dobro voljo bo poskrbljeno!!!
Cena: samo 195€ na osebo!!!
1.DAN - četrtek 8.00: zbor skipperjev v Marinah Sukošan & Biograd; 9.00: prevzem bark in nakup hrane in pijače po barkah 11.00: odhod iz marine proti Dolgemu otoku 17.00: prihod Dugi otok / Božava - welcome drink, - informacije o aktivnostih in dogodkih - skipperski sestanek - sponzorski paket dobrodošlice 19.00: večerja in spoznavni S.O.S. party
2. DAN - petek 9.00: bujenje 12.00: start party regate (1. & 2. plov) 17.30 prihod na otok Ist oz. Škarda (vreme) 19.00: uradna S.O.S večerja v konobi 20.30: DISCO party / live music 21.00: pomol party do jutra
3. DAN – sobota 9.00: bujenje 12.00: odhod z otoka Ist 12.00: start party regate ( 3. & 4. plov) 16.00: prihod na otok Ugljan, 17.00: start Resničnostnega S.O.S. show-a Barka išče Chef-a (R) 19.00: razglasitev rezultatov resničnostnega show-a 21.00: S.O.S pomol party in razglasitev rezultatov S.O.S. regate
4. DAN - nedelja 9.00: bujenje 10.00: gasilska fotografija v S.O.S. majicah 11.00: povratek v matične marine
POHITITE S PRIJAVAMI!
Rezervirajte si program jadranja pri svojem operaterju:
www.justperfect.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Tel: +386 51 604 395
www.burin.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Tel: +386 1 520 18 64
www.elan-yachting.com / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Tel: 01 436 30 60
*Organizatorji si pridržujejo pravico, do sprememb programa v primeru neugodnih vremenski razmer.
Na hrvaškem ministrstvu za zunanje in evropske zadeve sta se danes sestala pomočnik ministrice za zunanje in evropske zadeve, Hrvoje Marušić, ter ustanovitelj projekta Esimit Europa, Igor Simčič. Pogovarjala sta se o letošnjih načrtih v okviru projekta Esimit Europa, ki bodo prinesli še tesnejše sodelovanje med sosednjima državama ter tudi prvi nastop ene najhitrejših in tehnološko najbolj dovršenih jadrnic na svetu - Esimit Europa 2 - na eni izmed hrvaških regat.
Povezovanje je eden ključnih ciljev projekta Esimit Europa, ki na izviren način združuje diplomacijo, gospodarstvo in šport ter prek zmagovitih nastopov jadrnice Esimit Europa 2, ki pluje pod evropsko zastavo, prenaša sporočilo o uspešni združeni Evropi. Zaradi neprekinjenega procesa krepitve dialoga med evropskimi narodi je projekt prejel tudi uradno pokroviteljstvo Joséja Manuela Barrosa, predsednika Evropske komisije, jadrnica Esimit Europa 2 pa je tako postala uradni ambasador združene Evrope. Projekt je nato uradno podprlo vse več uglednih evropskih poslovnežev in diplomatov, med njimi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije in tudi hrvaška zunanja ministrica, dr. Vesna Pusić.
Današnji sestanek na ministrstvu predstavlja naslednji korak v sodelovanju po tem, ko je v letu 2012 ministrica Pusićeva uradno podprla projekt zaradi njegovih prizadevanj po povezovanju med evropskimi narodi, ki temelji na zaupanju, medsebojnem spoštovanju in dialogu. Na pobudo ministrice Pusićeve je član posadke Esimit Europa 2 takrat postal tudi eden najboljših hrvaških jadralcev, Ivan Kljaković Gašpić, evropski in svetovni prvak v različnih jadralskih razredih ter prejemnik prestižnega naziva »športnik leta« na Hrvaškem.
Projekt Esimit Europa je bil na Hrvaškem doslej prisoten tudi kot partner največje regate Fiumanka in kot partner evropskega prvenstva v jadranju za mlade v razredu Laser Radial v Splitu. Po današnjih pogovorih se bo sodelovanje z Republiko Hrvaško še poglobilo, jadrnica Esimit Europa 2 pa bo prvič tekmovala na eni izmed hrvaških regat.
Pomočnik ministrice za zunanje in evropske zadeve, Hrvoje Marušić, je ob tej priložnosti povedal: »Projekt Esimit Europa nas združuje tako na morju, kot tudi na kopnem, ob tem pa vseskozi promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Takšne vrednote danes potrebujemo, zato me veseli, da bo jadrnica Esimit Europa 2 s svojo mednarodno ekipo jadralcev letos prvič dobrodošla tudi pri nas.«
Ustanovitelj projekta Esimit Europa, Igor Simčič, pa je k temu dodal: »Zahvaljujem se ministrici za sprejem in podporo, ki nam je v veliko čast in priznanje, zlasti zato, ker je Hrvaška država z bogato pomorsko tradicijo, številnimi nadarjenimi jadralci in odlično organiziranimi regatami, na katerih bomo letos tudi prvič tekmovali.«
Pred sedmimi leti je Disney posnel film o jadranju. Dva soavtorja filma Charlie Enright in Mark Towill sta že takrat sanjala, da bi se podala na jadranje okoli sveta. Sedaj po sedmih letih se jima bodo sanje uresničile. Oba se bosta namreč pridružila ekipi Alvinmedica, ki bo tekmovala na Volvo Ocean Race kot četrta ekipa.
»Leta 2006 sva bila oba člana ekipe, ki je delala na projektu Walta Disneya, Morning Light. Že takrat sva razmišljala o tem, da bi se enkrat udeležila jadranja okoli sveta. Očitno je bil to začetek realizacije najinih sanj, saj se sedaj udeležujeva regate Volvo Ocean Race.«, je povedal Charlie Enright.
Film Morning Light je spremljal ekipo mladih jadralcev, ki so se z jadrnico podali preko Pacifika. Pri filmu so že takrat sodelovali mentorji iz regate Volvo. Leta 2011 je direktor regate Knut Frostad povabil oba v Allicante na začetek regate Volvo Ocean race 2011-12. Ta trenutek je bil odločilen pri odločitvi za nastop na regati. Oba sta se odločila, da si izpolnita svoje sanje. Za podporo njunemu projektu se je odločila turška družba Alvimedica, ki proizvaja inovativne medicinske pripomočke.
Njuna ekipa bo sestavljena večinoma iz jadralcev mlajših od 30 let. Skipper bo Charlie Enright, Mark Towill pa bo direktor ekipe. Mark je zaenkrat tudi edini potrjeni član ekipe.
Vir: http://www.volvooceanrace.com/