Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 20.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 20.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regatiPrejšnji teden je marina Vrboska na otoku Hvaru končno prejela dovoljenje za razširitev svojih kapacitet.
Podjetje ACI d.d., ki je lastnik koncesije za marino Vrboska, je prejšnji teden končno prejel dovoljenje za razširitev koncesijskega področja in povečanje kapacitet marine. Do letošnjega leta je imela marina na voljo le 86 privezov v morju. Spomladi so namestili 3 pontonske pomole v skupni dolžini 150 m, kar je kapacitete povečalo za 39 plovil. Sedaj se lahko v marini priveže 125 plovil. Koncesijsko področje marine se je povečalo za dobrih 6000 m2 in sedaj znaša skupaj 17.700 m2. Marina bo tudi v bodoče obratovala celo leto.
Več o marini si lahko preberete na naslednji povezavi: Marina Vrboska
Jadrnica Henri Lloyd je prva priplula skozi cilj pete etape regate Clipper Round the World Race. Zmago so si prislužili z izjemno dobro taktiko v zadnjem delu plovbe ob vzhodni obali Avstralije.
Ekipa je ciljno črto prečkala ponoči ob 03.15 po lokalnem času. To so za ekipo že četrte stopničke na regati in prva zmaga etape. S tem so se povzpeli na trenutno prvo mesto v skupni razvrstitvi. Po prihodu v cilj so izjemno jadranje proslavili s šampanjcem. Eric Holden, skipper ekipe Henri Lloyd, ki je bil nominiran za jadralca leta v Kanadi, je po prihodu v cilj povedal: »To zmago smo dolgo pričakovali. V zadnjih etapah smo bili čisto blizu prvemu mestu. Spraševali so me, če bi bil vesel, če bi zmagal celotno regato Clipper, ne bi pa dosegel zmage na posamezni etapi. Odgovor je vsekakor da, samo je pa občutek boljši, če zmagaš tudi kakšno posamezno dirko, kot pa če si v cilju vedno drugi ali tretji. Zanimivost te etape je, da je mešanica med oceanskim in obalnim jadranjem. Zaradi spremenljivega vremena je bilo potrebno večkrat spreminjati način jadranja in opraviti več dela. Naša strategija je bila bolj konzervativno jadranje, ko pa se bo pokazala priložnost, pa bomo naredili vse, da bomo jadrali kar najhitreje.«
Na drugo mesto je prijadrala ekipa One DLL. Za zmagovalci so zaostali 3 ure. Sledile so jim ekipe Qingdao, Switzerland in Derry~Londonderry~Doire. Do sedaj so v cilj priplule vse ekipe razen PSP Logistics, ki jo do cilja loči še 2 nmi (v času objave članka).
Vse ekipe so bodo 26.12.2013 udeležile znane regate Rolex Sydney Hobart Yacht Race, ki bo šesta etape regate Clipper. Do takrat pa si bodo v Sydneyu privoščili zaslužen počitek in preživeli Božične praznike.
Razvrstitev po zaključenih 5. etapah:
Mesto | Ekipa/ Etapa | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Gate Points | Ocean Sprints | Kazenske točke | Skupno točk |
1 | Henri Lloyd | 5 | 10 | 11 | 11 | 12 | 5 | 4 | 0 | 58 |
2 | One DLL | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 4 | 2 | 0 | 51 |
3 | Qingdao | 10 | 9 | 1 | 9 | 10 | 5 | 0 | 0 | 44 |
4 | GREAT Britain | 11 | 6 | 12 | 12 | 2 | 0 | 0 | 0 | 43 |
5 | Derry~Londonderry~Doire | 5 | 7 | 6 | 4 | 8 | 5 | 0 | 0 | 35 |
6 | PSP Logistics | 8 | 12 | 5 | 6 | 1 | 0 | 2 | 0 | 34 |
7 | Jamaica Get All Right | 3 | 11 | 3 | 7 | 7 | 3 | 0 | 0 | 34 |
8 | Switzerland | 6 | 3 | 7 | 8 | 9 | 0 | 0 | 0 | 33 |
9 | Invest Africa | 12 | 1 | 10 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 29 |
10 | Old Pulteney | 2 | 5 | 8 | 5 | 6 | 0 | 0 | 1 | 25 |
11 | Team Garmin | 9 | 4 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 21 |
12 | Mission Performance | 1 | 2 | 2 | 3 | 5 | 1 | 0 | 0 | 14 |
Novi model Hallberg-Rassy 55 je letošnja novost iz ladjedelnice Hallberg-Rassy. Jadrnica je nominirana za plovilo leta 2014, ki bo razglašeno na sejmu v Dusseldorfu v začetku naslednjega leta. V razredu luksuznih potovalnih jadrnic se bo borila za laskavi naziv z naslednjimi jadrnicami: Contest 42 CS, Gunfleet 58, ICE 62 in Mylius 18E35. Jadrnica bo na ogled razstavljena tudi na salonu v Dusseldorfu.
Nova Hallberg-Rassy 55 je zelo podobna svoji večji sestri Hallberg-Rassy 64. Pri oblikovanju so skrbeli, da bo jadrnica prostorna in svetla. Da bo v notranjost prodrlo kar največ svetlobe, je vgrajeno kar sedem stropnih oken, od katerih so kar trije v stropu salona.
Jadrnica je namenjena za daljša potovanja in prečkanje oceanov. Kokpit je velik, prostoren in dobro zaščiten za varno plovbo v težjih vremenskih pogojih. Od svoje predhodnice je kar 30 cm daljši, kar pomeni bolj udobno namestitev številčnejše posadke med plovbo. Krmilo je le eno in je nameščeno na skrajni krmni del kokpita. Pred njim je stebriček na katerega lahko namestimo 14 inčni navigacijski inštrument.
Kot smo že navajeni pri jadrnicah iz ladjedelnice Hallberg-Rassy, so vsa njihova plovila opremljena z premčnim in krmnim bočnim motorjem. Njihova filozofija ostaja, da mora biti plovba z njihovimi plovili enostavna. Jadrnica je namenjena udobnemu križarjenju manjše posadke. Notranjost je svetla, tla so v enem nivoju.
Motorni prostor je nekaj posebnega. Vstopamo skozi velika vrata. V celoti je dobro izoliran, tako da hrup motorja kar najmanj moti plovbo. V strojnici se nahaja glavni motor, ki deluje na nizkih obratih, generator električne energije, ki je še dodatno zvočno izoliran, vse črpalke za vodo in elektronika, desalinator, inverter in še bi lahko naštevali. Osvetlitev je 24 voltna, nameščena pa je tudi fluorescentna svetilka, ki deluje na 220 V.
V jadrnico je vgrajen motor Volvo Penta D4-180, ki je namenjen za plovbo z nizkimi obrati. Večino navora razvije že pri 1100 obratih. Hitrost plovbe 8 vozlov pa dosežemo že pri 1400 obratih. Moč motorja se prenaša na vodo preko trikrakega zložljivega propelerja Gori, ki zagotavlja majhno porabo goriva.
Za dostop do vode ima na krmi veliko kopalno ploščad, z zložljivo lestvijo. Ko se spustimo v jadrnico, se pred nami odpre prostoren in svetel salon. Na levi strani za stopnicami se nahaja prostorna kuhinja, skozi katero se dostopa tudi do velike lastniške kabine na krmnem delu plovila. Kupec se lahko odloča za eno veliko lastniško kabino z eno dvojno posteljo ali pa za različico s tremi posteljami. Eno dvojno in eno enojno. Desno od stopnic je prostoren navigacijski kotiček. Pred njim je velika sedežna garnitura z jedilno mizo. Namenjena je udobnemu sedanje 6-8 oseb. V salonu so številne omare, niso pa pozabili niti na ljubitelje vina, saj je na voljo tudi vinska klet.
V prednji del plovila sta nameščeni dve kabini in kopalnica. Lahko izbiramo med dvema ločenima kabinama. V tem primeru je bočna kabina nekoliko manjša, saj del prostora postane hodnik do sobe v premcu plovila. Če se odločimo za odprto bočno kabino, potem v prednjem delu dobimo superkabino z veliko posteljo na desni strani, sprednja kabina pa ostaja še vedno ločena in ima dvojno posteljo.
Kopalnica je na levi strani. Ima ločeno tuš kabino in prostor za namestitev pralnega stroja.
Nova Hallberg-Rassy 55 opravičuje svojo nominacijo. Poleg učinkovitega oblikovanja se lahko pohvali tudi z izjemno kvaliteto izdelave in občutkom za podrobnosti. Vsi, ki radi plujete tudi po oceanih, boste nad novo lepotico sigurno navdušeni.
Tehnične lastnosti:
Dolžina trupa: 16.68 m Dolžina vodne linije: 14.30 m Širina: 4.69 m Ugrez: 2.30 m Teža plovila: 26.3 t Teža kobilice: 9.75 t Površina jader (jib): 156.9 m² Površina jader (genoa) 181.3 m² Motor: Volvo Penta D4-180 Moč motorja: 132 kW / 180 KM Prostornina motorja: 3.7 l Rezervoar za gorivo: 900 l Rezervoar za vodo: 1050 lVir: http://www.hallberg-rassy.com
WP-BC pametni baterijski polnilci so zasnovani za manjše baterijske sisteme. Njihov način delovanja, ki je nadziran z mikroprocesorjem podaljšuje življenjsko dobo vseh vrst baterij in skrbi za pravilno, hitro in zanesljivo polnjenje do maksimalne kapacitete.
WP-BC ima na razpolago tri različne izhode. Primeren je za polnjenje dveh ali treh ločenih baterijskih sistemov. WhisperPower pametni baterijski polnilci so namenjeni uporabi v pomorstvu, avtomobilizmu ter industriji in nudi izjemne lastnosti. Polnilec se lahko pritrdi na steno ali delovno površino tako v plovilu kot v vozilu. Univerzalni vhod lahko sprejme visoko izkrivljene vire napajanja, ki so tipični za bencinske generatorje nizkih moči.
WP-BC ima priložen WhisperPower temperaturni senzor s kablom in priključnim konektorjem.
Ostale prednosti WhisperPower baterijskih polnilcev so:
- Večstopenjski polnilni algoritem za hitro in zanesljivo polnjenje - Podaljšuje življenjsko dobo baterije - Ima tri ločene DC izhode - Avtomatski univerzalni AC vhod 90...265VAC - Širok frekvenčni spekter 47...63Hz - Uporaben tudi v povezavi z viri napajanja, ki so slabše kakovosti - Programiran za uporabo pri cikličnih, Gel, AGM in ostalih svinčenih baterijah - Temperaturni senzor in dodatna kontrolna enota sta del kompleta.Tehnične lastnosti polnilcev WhisperPower najdete na tej povezavi.
Kvaliteten polnilec za akumulatorje je nujen del opreme vsakega plovila, vozila, kamperja ali tovornjaka. Ne čakajte, da se vam izprazni akumulator, ukrepajte pravočasno. Cenik mobilnih aplikacij najdete tukaj.
Zastopnik za Whisper Power polnilce v Sloveniji je Stal Elektronik d.o.o, http://www.stal.si; tel (01) 423 35 40
Nove jadrnice Volvo 65 so uspešno prestale vse teste. Trenutno sta v vodi že dve plovili. Prvo je bilo plovilo ženske ekipe SCA, sedaj pa je v vodi že plovilo kitajske ekipe Dongfeng.
Plovilo, ki meri v dolžino skoraj 20 m, tehta zgolj 12.000 kg. Z vso sodobno tehnologijo, ki je vgrajena v plovilo, bodo nove jadrnice sigurno zabeležile marsikateri jadralski rekord. V videu je prikazano plovilo od blizu, kako je potekala gradnja in kako trenutno potekajo snemanja in fotografiranja plovila. Organizatorji regate zatrjujejo, da bo plovilo Volvo 65 sigurno največkrat fotografirano plovilo v naslednjem letu.
Peta etapa regate Clipper iz Albanya do Sydneya se počasi bliža koncu. Najhitrejše jadralci bodo pričakali v cilju že v petek 13.12.2014 (po lokalnem času).
Peta etapa se je pričela na zahodnem delu Avstralije v mestu Albany. 12 jadrnic je plulo po južni strani Avstralije proti skrajnem južnem rtu Tasmanije. Tu so se jadralci obrnili prosti severu, proti Sydneyu. Najhitreje plujejo ekipe OneDLL, Derry~Londonderry~Doire in Qingdao. Do cilja jih trenutno loči še 200 nmi. Razlike med njimi so le miljo ali dve. Ker plujejo po različnih rutah, vendar v enakih vetrovnih pogojih, se v vodstvu stalno izmenjujejo. Plujejo s hitrostjo okrog 10 vozlov, kar pomeni, da jih do cilja loči še približno 20 ur plovbe. Kdo bo zmagovalec tokratne etape bo seveda odvisno od najboljše taktike posamezne ekipa. Najhitrejše tri pričakujejo v cilju v petek v jutranjih urah (po lokalnem času). Trenutno na zadnjem mestu pluje ekipa PSP Logistics. Plujejo po južni strani Tasmanije. Do cilja jih loči še 620 nmi. V Sydneyu jih pričakujejo v nedeljo 14.12. v jutranjih urah.
Pričakovani prihodi v cilj:
Derry~Londonderry~Doire – 13.12.2013 v jutranjih urah OneDLL – 13.12.2013 v jutranjih urah Henri Lloyd – 13.12.2013 v jutranjih urah Qingdao – 13.12.2013 dopoldne Switzerland – 13.12.2013 dopoldne Jamaica Get All Right – 13.12.2013 dopoldne Old Pulteney – 13.12.2013 popoldne Mission Performance – 13.12.2013 popoldne Invest Africa – 14.12.2013 dopoldne Team Garmin – 14.12.2013 dopoldne GREAT Britain – 14.12.2013 zvečer PSP Logistics – 15.12.2013 dopoldneJadrnica Gunfleet 58 je nominirana za Plovilo leta 2014 v razredu luksuznih potovalnih jadrnic. Ima izjemen profil, odlične plovne lastnosti in največje udobje v svojem razredu.
Linije nove jadrnice Gunfleet 58 so čiste in ravne. Ima široko krmo, ki ji zagotavlja stabilnost in optimalne jadralske sposobnosti. Strm premec zagotavlja dolgo vodno linijo, notranjost pa je prostorna in nudi izjemno udobje. Jadrevje je izjemno bogato in omogoča hitro jadranje v veter in z vetrom. Na krmi sta nameščeni dve krmili, ki omogočata lahkotno krmarjenje plovila. Krmarski del je oblikovan po standardih ladjedelnice. Oblikovan je ergonomsko, tako da krmar ni izpostavljen in ne zmanjšuje prostora v notranjosti jadrnice.
Jadrnica Gunfleet 58 je namenjena luksuznemu križarjenju. To se vidi pri ureditvi vseh prostorov, ki so vsak zase optimirani. Pod krovom je velik zračen salon v katerega prihaja veliko naravne svetlobe. V salonu je na voljo velika miza za katero lahko sedi osem oseb. Če se nekoliko stisnemo, pa jih lahko obeduje tudi več. Na levi strani se nahaja prostorna kuhinja in pa vhod v lastniško kabino v krmnem delu plovila. Kabina ima veliko dvojno posteljo, lastno kopalnico, številne omare za shranjevanje prtljage in dve udobni zofi, vsako na svoji strani postelje. Na desni strani salona je vhod v manjšo krmno kabino v kateri je pograd. Kopalnica je v zadnjem delu kabine. Na sprednjem delu salona je prehod v sprednje kabine. Na levi strani se nahaja manjša s pogradom, na desni je kopalnica, v skrajnem delu premca pa je še ena VIP kabina z dvojno posteljo in številnimi odlagalnimi površinami.
Na krmi je velika kopalna ploščad, do katere dostopamo s krme preko štirih lesenih stopničk. Za dostop v vodo pa je nameščena zložljiva lestev na rob kopalne ploščadi.
Katere so največje prednosti, ki jih lahko poudarimo pri novi jadrnici Gunfllet 58. Glede na svojo velikost je izjemno enostavna za jadranje. Tudi v močnejših vetrovih preko 40 vozlov jo je enostavno kontrolirati. Gradnja jadrnice je izjemno kvalitetna in že pri sami plovbi občutimo trdnost plovila. Krmarski del je izjemno udoben in omogoča enostavno krmarjenje in nadzor nad plovilom. Prečenje je izjemno enostavno. Prehodi med krmo in premcem plovila so izjemno enostavni tudi med plovbo. Ker ima nameščeni dve krmili v skrajnih bočnih pozicijah plovila, imamo izjemen nadzor nad plovbo. Hitro se odziva tudi na najmanjše spremembe na krmilu. Če povzamemo vse prednosti lahko na za jadrnico rečemo, da povezuje najboljše lastnosti različnih svetov. Izjemne plovne lastnosti, nizek ugrez in izjemna stabilnost. To je novi Gunfleet 58.
Jadrnica v dolžino meri 18,25m. Dolžina vodne linije meri 16,36 m. V širino meri kar 5,20 m. Standarna kobilica brez spuščenega centralnega dela je na globini 1,75 m, če pa centralni del spustimo, pa ugrez plovila znaša 3,6m. Na ta način pridobimo večjo stabilnost plovila in boljše plovne lastnosti. Jadrnica je opremljena z motorjem Volvo Penta D3 z močjo 150 KM (110 kW). Za hitro jadranje je opremljena z navijalnim glavnim jadrom in genoo. Glavno jadro meri 77,34 m2, genoa pa 95,35 m2.
Tehnične lastnosti:
Dolžina čez vse - 18.25 m Dolžina trupa - 17.60 m Dolžina vodne linije - 16.36 m Širina - 5.20 m Ugrez - 1.75 m (spuščen centre board 3.60 m) Teža - 31.000 kg Rezervoar za vodo - 1,000 l Rezervoar za gorivo - 1,500 lMotor - Volvo D3 150 KM (110 kW) Glavno jadro - 77.34 m2 Genoa - 97.35 m2 (navijalna 135%)
Fotogalerija: Gunfleet 58
Vir: http://www.gunfleetmarine.com
Nemška skupina HanseGroup nadaljuje svojo strategijo povečevanja tržnega deleža. Z nakupom Sealine so pridobili znaten delež v industriji motornih plovil.
»Trg motornih plovil je večji od trga jadrnic. V zadnjih letih doživlja rast, medtem ko trg jadrnic ostaja na isti ravni. Z motornimi plovili si bomo zagotovili lažji prodor na novejše navtične trge, kot sta Kitajska in Brazilija. Prepričan sem, da bo prodaja naših plovil Fjord in jadrnic rasla, ker smo svoj program razširili s plovili Sealine.«, je povedal Dr. Jens Gerhardt, direktor HanseYachts AG.
Po nakupu podjetja Moody leta 2007, je Sealine druga tradicionalna Angleška ladjedelnica, ki je postala del grupacije Hanse. Pridružila se ji je kot šesta znamka. V grupaciji so že: Hanse, Dehler, Moody, Fjord in Varianta. Z nakupom Sealine se Hanse podaja v masovno tržišče motornih plovil. Sealine je bil 40 let vodilni v izdelavi luksuznih motornih plovil. Letni prihodki podjetja so znašali okrog 40 mio EUR. Z pridružitvijo skupini Hanse bodo lahko zmanjšali produkcijske stroške in tako postali konkurenčnejši na trgu.
Na ta način je zagotovljena prihodnost podjetja Sealine. Proizvodnja bo potekala v najmodernejši ladjedelnici v mestu Hanseatic ob Baltskem morju v Nemčiji. Najavljeni model F380 bo pravočasno končan in bo predstavljen na salonu v Dusseldorfu naslednje leto. Proizvodnji program podjetja nameravajo razširiti. Več informacij o tem bodo razkrili po salonu.
Vasilij Žbogar je po kratkem postanku v Sloveniji, kamor se je vrnil zaradi številnih medijskih in sponzorskih obveznosti ter zaključevanja diplomske naloge Fakultete za management, ponovno v Valenciji. Pred novim letom bo opravil še en cikel treningov, zimsko pripravljalno obdobje pa zaključil januarja.
Šestim jadralcem, ki z Vasilijem Žbogarjem na čelu že od lani trenirajo v okviru Dinghy Academy, so se letos pridružili številni novi. Vsak trening na vodi je že manjša regata. »Večja konkurenca na treningih je odlična za motivacijo. Od vsakega jadralca se lahko naučiš česa novega. Od samega začetka svoje jadralne poti sem navajen tako delati, se učiti od drugih. Prihajajo mlajši, motivirani jadralci, to je zame dobro, saj me vsak dan stiskajo, da dam res vse od sebe.« je z razmerami v Valenciji zadovoljen Vasilij Žbogar.
Delovni dan se za jadralce začne v telovadnici, kjer v tem času pod nadzorom kondicijskega trenerja skrbijo za telesno moč in dobro kondicijsko pripravljenost, popoldanski del dneva pa je posvečen treningu na morju. »V tem obdobju tudi na vodi dajemo poudarek telesni vzdržljivosti. Januarja se to spremeni, vedno več ur bomo preživeli na vodi in se posvetili tehniki in taktiki jadranja ter nastavitvam materialov za prihajajočo sezono.« je o decembrskih treningih povedal Vasilij Žbogar.
Spet velik uspeh slovenskih mladih jadralcev! Na regati Sv. Nikola, ki se tradicionalno odvija v času okoli Miklavža v organizaciji JK Vega v Puli, so naši mladi jadralci zopet dosegli več odličnih uvrstitev!
Kar 256 mladih jadralcev v optimistu je za zmago moral premagati Rok Verderber iz JK Pirat. Njegov klubski kolega Klemen Semelbauer se je uvrstil na sedmo mesto. Mara Turin je v absolutni kategorije zasedla odlično 15. mesto, v kategoriji deklet pa je zasedla peto. Nejc Valenčič je bil v konkurenci do 12 let tretji.
V razredu laser, se je Tim Podlogar uvrstil na odlično tretje mesto.
V laserju 4.7 so naši zasedli tri zaporedna mesta pri vrhu, Taš Kolman je bil skupno tretji, Liam Orel četrti in Lin Pletikos peta, Tjaša Milivojevič je bila skupno deseta, Martin Peternelj pa 21. V ženski razvrstitvi je bila Lin tretja in Tjaša četrta, v razvrstitvi med deklicami do 15 let pa sta zasedli prvo in drugo mesto. V 4.7 je nastopilo 57 jadralcev.
Vid Lah je v laserju radial zaključil na 15. mestu med 37 jadralci.
Vir: http://www.jadralna-zveza.si/; foto: http://www.svnikola2013.vega.hr