Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 20.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 20.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regatiBurin Yachting Club in Elan Yachting, vas vabita v torek, 17. decembra 2013 ob 19.30 na Impression Night, ki bo v znamenju spominjanja preživetih letošnjih dogodkov in jadranj. Skupaj bomo naredili tudi plane za prihajajoče leto 2014 ter ob dobri pogostitvi restavracije Glažuta in DJ glasbi nazdravili v 2014.
Ob dobri glasbi in dobri pogostitvi restavracije Glažuta bo pijača večera Bacardi Cola, Razz Mojito in Mojito. Tudi tokrat bomo podelili atraktivne nagrade organizatorjev in partnerjev (vikend jadranje, Elan smuči,....) Vaša oblačila naj ne bodo večerne toalete temveč casual s povdarkom na promociji svojih ekip in klubov.
Lovili bomo tudi zadnji dan vplačil po nižji ceni za verifikacije Jadralne Zveze Slovenije za 2014.
Vstop na Impression Night bo zagotovljen vsem na seznamu povabljenih - GUEST LIST na vhodu.
Vstopnina Impression Night večera znaša le 13 EUR na osebo in se plača ob prihodu.
Prosimo vas, da udeležbo z imenom, priimkom, naslovom ter elektronskim naslovom potrdite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. do petka, 13. decembra 2013, do 13.00 ure. Število gostov je omejeno in vam priporočamo, da si vpis na listo zagotovite čim prej. Za vse povabljene goste na Impression Night je organizirano brezplačno parkirišče ob restavraciji Glažuta na Dunajski cesti 119, Ljubljana.
Morski pozdrav!
DRESS CODE: klubske majice, puloverji in jakne ter zastave z logotipi klubov, ki jih zastopate in vaša mornarska domišljija.
Na dogodku se bodo poleg Burin Yachting Cluba in Elan Yachtinga ter velikega števila ekip jadralcev pridružili tudi: Elan navtična divizija, Elan Ski, Elan Inventa, Garmin, Raymarine, One Sails, Navtronic, Just Perfect, eNavtika, Skipper leta in Crocs
Program večera
19.30
Registracija gostov in dalmatinski welcome drink (prvih 100 gostov prejme novoletno darilo organizatorja)
20.30
Finger food Porova pita s feta sirom na trikotnike Nabodalce češnjevega paradižnika in sveže bazilike z mini mozzarello Sticky fingers (piščanec v listnatem testu)21.00
Skupaj nazdravimo ekipi Klobasarne, ki je bila na vseh letošnjih dogodkih v organizaciji BYC in skupaj bomo imeli čas za pokušino Kranjske Klobase
21.30 Topla predjed v veliki ponvi pred gosti Curry rižotka s piščancem in rdečo papriko Morske testenine (školjke, rakci, lignji, sipa)22.00
Spomnili se bomo zmagovalcev S.o.S jadranja, regate treh dežel, Marinade, regate za PS, Skipperja leta, eNavtike in in seveda vseh treh zmagovalnih ekip letošnje regate Impression Sailing Week
22.30
Goveji rezanci z zelenim poprom Saltin bocca (svinjski file s pršutom in svežim žajblom) Pečena polenta na žaru
23.00
Predstavitev Elanovih novitet, charter cenikov in charter managementa Burin Yachtcharter ter Elan Yachtinga in dogodkov v letu 2014
24.00
Na ploščadi pred restavracijo ob ognjemetu s penino v roki skupaj nazdravimo bližajočemu se 2014. Finger food sladice Ocvrte banane z vanilijevo kremo Ananas v beli čokoladni srajčki Seveda bo po polnoči tudi jota za najbolj lačneBliža se konec leta, pred nami so božični kakor tudi novoletni prazniki, vmes pa še Miklavž. December je čas za obdarovanje vaših najbližjih, prijateljev in znancev. Predlagamo vam čudovito darilo za vašega kapitana, skipperja ali za vas, to je daljnogled Steiner.
Steiner je vodilni proizvajalec daljnogledov v svetu, ki uživa zaupanje vseh navtikov, ki kaj dajo nase.
Asortiman navtičnih daljnogledov obsega 9 modelov, ki se med seboj razlikujejo v povečavi in o tem ali imajo kompas ali ne. Cene navtičnih daljnogledov Steiner se gibljejo od 285,00 EUR do 1.990,00 EUR. V mesecu decembru vam na vse modele daljnogledov Steiner v podjetju Stal nudijo 10% popust. Če želite pokličite za dodatne informacije: 01/4233 540, STAL ELEKTRONIK d.o.o. Tbilisijska ulica 89, Ljubljana
Včerajšnji začetek 5. etape regate Clipper je bil izjemno napet. Ekipi Great Britain in PSP Logistic sta trčili in sta bili prisiljeni, da se vrneta v pristanišče in odpravita poškodbe.
Tokratna etapa od Albanya do Sydneja je dolga le 2000 nmi. Za zmago bo pomembna dobra taktika. Flota 12 jadrnic bo plula po južnem oceanu proti Tasmaniji. Obpluli jo bodo po južni strani, nato pa se bodo obrnili proti severu in zajadrali proti Sydneju.
V tokratni etapi si bodo posadke lahko priborile dodatne bonus točke. Kontrolna vrata se nahajajo med točkama 40S 127 E in 43S 127E. Le prve tri jadrnice, ki bodo preplule kontrolna vrata si bodo priborile dodatne točke. Floti se približuje območje visokega zračnega pritiska. Ekipa Mission Performance in Team Garmin sta se odločila, da bosta plula po bolj južni poti. Tu bosta plula v vzhodnih vetrovih. Če je bila odločitev pravilna, bomo videli v nekaj dneh.
Danes sta ponovno štartali obe ekipi Great Britan in PSP Logistic. Zaradi nesreče imata že preko 400 nmi zaostanka za vodilno ekipo. Trenutno je v vodstvu One DLL, ki vodi 19 nmi pred ekipo Derry~Londonderry~Doire, na tretjem mestu pa pluje ekipa Henri Lloyd.
Fotogalerija: Pričetek 5. etape iz Albanya v Sydney
ŠD Piran je pretekli konec tedna v precej razpihanem Piranskem zalivu organiziral tradicionalno Miklavževo regato, na kateri je zajadralo 150 jadralcev iz šestih držav.
Močan veter je botroval tudi odločitvi regatnega odbora, da v nedeljo jadralce, ki so se pomerili v razredih optimist, 29er in laser 4.7, zadrži na obali. Kljub temu so uspeli odjadrati tri plove, kar je bilo dovolj za veljavnost regate in z veseljem poročamo, da so zmage ostale doma.
Klemen Semelbauer iz JK Pirat je v razredu optimist pometel s konkurenco in si za leto dni prisvojil prehodni pokal Miklavževe regate. V konkurenci za 29er sta slavila Peter Lin Janežič in Anže Podlogar iz JK MIPC/JK Izola. V laserju 4.7 je bila najboljša Francesca Bergamo iz JK Jadro Koper. Čestitamo jadralcem in organizatorju za uspešno izpeljavo regate.
Vir: http://www.jadralna-zveza.si; Foto: arhiv eNavtika
Plovilo kitajske ekipe Dongfeng Volvo Ocean 65, je včeraj prvič zaplulo. V popoldanskem času so plovilo splovili in kitajska ekipa, ki se prvič udeležuje regate Volvo Ocean Race v naslednjem letu, bo lahko pričela s prvimi testiranji.
Plovilo je bilo sestavljeno v ladjedelnici Green Marine. Prepeljali so ga v Southampton, in ga z dvigalom spustili v vodo. Le 12.500 kg težko plovilo je prvič zaplulo. Kitajska ekipa Dongfeng se bo nekaj naslednjih tednov opravljala testne plove in preverjala vso opremo na plovilu.
Direktor podjetja OC Sports in ekipe Dongfeng, Charles Darbyshire, je po uspešni splovitvi povedal: »Za nas je to povsem novo področje. Mi smo navajeni, da si plovilo zgradimo sami. To pa je bilo za nas bolj kot kupovanje avtomobila. Kupili smo ga in ga nekaj tednov kasneje prevzeli.«
Ekipa Dongfeng še ni v celoti znana. Pričeli so z izborom primernih jadralcev. Izbirali bodo tako med najboljšimi kitajskimi, kakor tudi med ostalimi svetovnimi jadralci. V naslednjih dneh bodo opravili strukturne teste plovila in začeli pripravljati plovilo za plovbo okoli sveta. Prvi jadralski testi se bodo pričeli že v četrtek.
V kolikor ste spremljali eNavtiko v letošnjem letu, potem ste lahko v videoposnetkih, ki smo jih objavili spremljali nastajanje prav plovila ekipe Dongfeng.
Hrvaški časopis Vijestnik vsako leto podeljuje posebno nagrado Plavi trak, za tiste, ki so požrtvovalno reševali življenja na morju. Letošnja nagrad je že 49. po vrsti in ekipa časopisa ni imela lahkega dela pri izboru najbolj požrtvovalnega reševalca v letu 2013.
Letos so si nagrado Plavi trak prislužili Mirko Bušljeta, Stanko Kovačevič in posadka tankerja Kornati.
Nagrada za posameznike je pripadla Mirku Bušljeti iz Starigrada Paklenice. Nagrado za skupinsko pomoč pa je letos pripadlo posadki tankerja Kornati iz Tankerske plovbe Zadar, ki ji poveljuje Gordan Baždarić. Posebno priznanje pa si je prislužil Stanko Kovačevič iz Sea Helpa.
Vodja Sea Helpove baze iz Malega Lošinja, Stanko Kovačević, je bil letos nominiran že tretjič. Njegovo nominacijo je podprl Hrvaški Nacionalni center za usklajevanje iskanja in reševanja na morju (MRCC Reka). Letošnjo nominacijo si je prislužil, ko je 14. avgusta reševal šestčlansko posadko lesenega plovila, ki se je razbilo na obali otoka Cresa zaradi močne burje. Pet članov posadke je imelo srečo, le ena oseba pa je dobila težje poškodbe. Pri reševanju le te je pokazal neverjetno požrtvovalnost. Poškodovanko je bilo potrebno iz razbitega plovila prenesti na kopno. Reševanje je opravil izjemno strokovno. Ne smemo pozabiti tudi drugih dosedanjih podvigov nominiranca. V lanskem letu je nesebično pomagal reševati osmerico poljskih državljanov, ki so ostali nemočni v orkanski burji na dobesedno zdesetkani jadrnici. Pri obeh reševalnih akcijah mu je pomagal tudi Kristjan Nikolič star 24 let, kot pomočnik na reševalnem plovilu. Tudi on je pri reševanjih pokazal izjemne sposobnosti, pogum in požrtvovalnost.
V kategoriji posameznikov je priznanje Plavi trak letos pripadlo Mirku Bušljeti iz Starigrada Paklenice. V reševalni akciji je uspešno rešil pet avstrijskih državljanov, ki v orkanski burji v Velebitskem kanalu ostali nemočni na svojem plovilu. Nesreča se je pripetila 20 avgusta letos. V skupinski kategoriji je letošnje priznanje pripadlo posadki tankerja Kornati. 27. julija so reševali 20 emigrantov s potapljajoče se ladje v libijskih teritorialnih vodah.
Letošnje nagrade bodo podeljene 9. decembra v Reki.
Vir: http://www.sea-help.eu/
Ekipa Velika Britanija je prva prečkala ciljno črto v mestu Albany v zahodni Avstraliji. S tem je osvojila že drugo etapno zmago na letošnji Clipper Round the World Regati.
Drugo mesto si je prijadrala ekipa Henri Lloyd. Celotna etapa dolga 5000 navtičnih milj je bila izjemno napeta, razlike med ekipami so bile majhne, plovbo pa so začinili številni vremenski preobrati. Ekipa Velika Britanija je prijadrala skozi cilj ob 13:32:48 uri po lokalnem času. Le 27 minut za njimi so z južnim Indijskim oceanom opravili tudi v ekipi Henri Lloyd. V marino so pripluli ob 13:59 po lokalnem času. Številna množica je obe ekipi toplo sprejela na valobranu pred marino.
Skipper ekipa Velika Britanija, Simon Talbot, je bil izjemno vesel uspeha njegove ekipe. Poleg etapne zmage so si priborili tudi posebno nagrado Kinjarling pokal, ki ga najhitrejši ekipi podeljuje mesto Albany. V cilju je povedal: »Plovba proti cilju je bila zelo čustvena. Ko smo prečkali ciljno črto, sem imel solzne oči. Smo izjemno veseli, da smo bili prvi na tako zahtevni etapi. Iskreno povedano nismo pričakovali, da bomo zmagali. Imeli smo svoje sanje. Najbolj nas je presenetil ogromen val, v katerega smo trčili. Ekipa je tisti trenutek izgubila moralo. Vendar smo se hitro pobrali in zopet pospešili. Ekipa je zmagovalna in resnično ve, kaj je potrebno narediti. Zadnjih 48 ur plovbe smo imeli pred ekip Henri Lloyd le 3 nmi prednosti. Kljub velikemu valu in dvojnemu manevru, ki smo ga morali izvesti, smo uspeli ostati v vodstvu vse do cilja.«
Vse ekipe pa niso delile enake sreče z vodilnimi. Na Južnem oceanu so divjali močni vetrovi, ki so pihali s hitrostmi okrog 90 vozlov. Dve ekipi sta bili prisiljeni spremeniti smer plovbe, ker so potrebovali nujno medicinsko pomoč. Plovba je bila za vse posadke izjemno naporna. Skoraj vsak drugi dan je vanje udarilo območje nizkega pritiska, ki je prineslo nestanovitno vreme, visoke valove in močne vetrove. Četrta etapa regate je bila sigurno najnapornejša do sedaj.
Trenutno so vse ekipe razen Garmina že prijadrale v cilj. Ekipa Garmina, ki se je morala zaradi napak na jamboru vrniti v Cape Town, pluje proti cilju v Albanyu, do koder jih loči še 160 nmi. Trenutno plujejo v vetrovih, ki pihajo s hitrostmi okrog 20 vozlov in dosegajo hitrost plovbe med 9 in 10 vozli. V cilju jih pričakujejo jutri.
Peta etapa regate se bo pričela v torek, 3.12.2013. Iz zahodno avstralskega Albanya bodo po južni strani Avstralije pluli do Sydneya na vzhodni obali. Po predvidevanjih bodo za plovbo potrebovali 9 dni.
Po več letih skrbnega načrtovanja so v letošnjem letu v podjetju Contest Yachts predstavili novo jadrnico Contest 42CS. V ladjedelnici trdijo, da gre za edinstveno plovilo, ki bo postavilo nove standardne v tem velikostnem razredu. Jadrnica Contest 42 CS si je zato prislužila tudi letošnjo nominacijo za plovilo leta 2014 v kategoriji Luksuzne potovalne jadrnice. Plovilo bo razstavljeno tudi na sejmu v Dusseldorfu, kjer bodo tudi razglasili zmagovalko za leto 2014.
Pa si poglejmo zakaj si je jadrnica zaslužila nominacijo.
Contest se je odločil za gradnjo novega modela v razredu 40 čeveljskih jadrnic zaradi vse večjega povpraševanja po plovilih te velikosti. Ker si takšno jadrnico želijo jadralci z različnimi potrebami, so se odločili, da ponudijo izvedbo za družinsko križarjenje, izvedbo za tiste, ki radi jadrajo hitro in se udeležujejo regat ter izvedbo za tiste, ki križarijo z majhno ekipo. Jadrnico je možno prilagoditi tako, da jo z lahkoto upravljata samo dve osebi. Na krmi ima nameščeni dve krmili. Če jadramo z manjšo ekipo in želimo da so navigacijski inštrumenti vedno pred nami, se lahko odločimo za različico z navigacijskim stebričkom na katerega lahko namestimo vse potrebne inštrumente. Če radi jadramo na regatah, potrebujemo veliko prostora za gibanje na krmi in hitre manevre, potem se bomo verjetno odločili za različico brez stebrička.
V notranjosti lahko izbiramo med številnimi različicami. V krmnem delu se lahko odločimo za dve dvoposteljni kabini, za eno dvoposteljno in eno enoposteljno kabino ali pa za zgolj eno kabino in enim velikim skladiščnim prostorom. V centralnem delu lahko izbiramo kar med petimi različicami. Številne jadrnice v zadnjih letih izgubljajo navigacijsko mizico in tako je tudi pri novi Contest 42CS. Za tiste, ki jo še vedno potrebujejo, se lahko odločijo za različico z navigacijsko mizico in nekoliko manjšo sedežno garnituro. Tisti, ki pa je ne potrebujejo več pa se bodo verjetno odločili za večjo, bolj prostorno sedežno garnituro ali pa nekoliko večjo kopalnico. Če na jadrnici preživite veliko časa in si radi skuhate kosilo in večerjo, se lahko odločite za nakup modela z večjo kuhinjo in kopalnico, ki sta na levi strani plovila, medtem, ko večja sedežna garnitura zaseda celoten desni del salona. Sprednja, lastniška kabina ponuja tri različne razporeditve. Vse različice so opremljene z lastni kopalnico, ki pa je različno velika. V dveh različicah imamo na voljo centralno ležišče nameščeno v prednji del kabine, ena pa ponuja posteljo na levem delu kabine s kopalnico nameščeno v desni prednji kot. Na ta način v lastniški kabini pridobimo veliko garderobno omaro, kjer bomo lahko hranili garderobo za daljša križarjenja.
Različne možnosti imamo tudi pri izboru krme plovila. Lahko se odločimo za veliko kopalno ploščad ali pa za bolj zaprto in varno krmo z nameščeno lestvijo za dostop v vodo. Proizvajalci trdijo da je jadrnica primerna tako za družine z majhnimi otroki kakor tudi za izkušene jadralce. Pravijo, da bo to verjetno vaše zadnje plovilo.
Novi Contest 42CS v dolžino meri 12,85 m, v širino pa 4,15 m. Teža jadrnice znaša 11.000 kg. Standardna izvedba ima ugrez 2,2 m, lahko pa se odločimo za izvedbo za plovbo po plitvejših vodah, ki ima ugrez samo 1,8 m. Rezervoar za gorivo ima prostornino 250 l, za vodo pa 480 l.
Tehnični podatki:
Dolžina čet vse: 12.85 m (42.15 ft) Širina: 4.15 m Teža: 11,000 kg Ugrez: 2.20 m (standard) Ugrez: 1.80 m (izvedba za plitve vode) Rezervoar za gorivo: 250 l Rezervoar za vodo: 480 ltr Motor: Yanmar 40 kW (54 KM)Fotogalerija: Contest 42 CS
V eni najstarejših Ameriških ladjedelnic Rinker, so predstavili novost v svojem prodajnem programu Rinker Captiva 236 CC.
Nova Captiva je nadaljevanje izjemno uspešnega modela 236 BR (bowrider), ki ima odprt premec s sedišči. Tokratna Captiva 236 CC ima zaprt premec pod katerim se nahaja kabina. Gliser je namenjen hitrim dnevnim križarjenjem, verzija s kabino pa omogoča, da lahko v lepem zalivu tudi prenočimo in se nam ni potrebno vračati domov. V dolžino meri 7,16 m, v širino pa 2,59 m. Od svojega predhodnika je podedoval vse dobre lastnosti udobnega in dovršenega gliserja. Za krmarja in sopotnika sta na voljo dva udobna sedeža, za ostalo posadko pa je na krmi na voljo premično sedišče. Na sidru se z dvigom stranic, spremeni v udobno in prostorno ležišče, ki omogoča poležavanje na soncu. Za enostavnejši prehod med kopalno ploščadjo in krmo služi dvižna stranica. Hladilnik je nameščen pod klopjo na krmi in je enostavno dostopen. V kabini je nameščena prostorna postelja, ki omogoča prenočevanje dvema odraslima osebama. Na voljo je tudi prenosen kemični WC.
Prehod na premec je omogočen preko 3 stopnic na levi strani plovila in preklopnega vetrobranskega stekla. Na premcu je dovolj prostora za poležavanje in sončenje dveh ali treh oseb.
Plovilo je že v osnovi opremljeno z avdio sistemom Sony. V osnovni opremi je bimini v barvi plovila, medtem, ko je celotna cerada na voljo kot opcija. Priročno mizo lahko namestimo v kokpitu plovila. Za odlaganje kozarcev so na voljo pa so številne odlagalne površine. Za ostalo opremo so na voljo številni predali tako v tleh plovila, kakor na krmi in bokih.
Nova Rinker Captiva 236 CC prihaja v številnih barvah. Na voljo je kar sedem različnih barv trupa, dve barvi notranjosti in dve barvi talnih preprog. Plovilo ima motor z močjo 350 KM in pri teži 4700 kg omogoča izjemno hitro križarjenje. Izglisira izjemno hitro in dosega nadpovprečne hitrosti. Namenjen je plovbi največ 8 oseb.
V Sloveniji blagovno znamko Rinker zastopa podjetje As Boats d.o.o., http://www.as-boats.si/ Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija; Tel: +386 2 608 41 41, E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Danes se je na Lanzarotu na Kanarskih otokih končala zadnja iz serije petih letošnjih regat razreda RC44. Zadnja regata tradicionalno šteje tudi kot svetovno prvenstvo razreda. Po lanskem bronu v Rovinju je letos ekipa slovenske jadrnice Team Ceeref Igorja Laha prijadrala še zmago in naslov svetovnega prvaka.
16 visokotehnoloških jadrnic se je tudi letos v okviru serije regat razreda RC44 merilo v regatah jadralskega dvobojevanja, kjer lahko za krmilom stoji lastnik ali profesionalni jadralec, ter regatah flotnega jadranja, kjer mora jadrnico krmariti lastnik. Med njimi sta nastopili tudi slovenska jadrnica Team Ceeref Igorja Laha ter ruska Team Nika lastnika Vladimirja Prosikhina, na kateri jadra pretežno slovenska posadka.
Po današnji zmagi je naslov svetovnega prvaka razreda pripadel slovenskemu Team Ceeref (55 točk) Igorja Laha, svetovni podprvak je postala ekipa britanskega Peninsula Petroleuma (58 točk), bron je pripadel še eni britanski ekipi, Team Aqua (60 točk).
Igor Lah: »Celo sezono smo tempirali na ta dogodek, saj smo želeli dobiti svetovno prvenstvo. Vse se je lepo izšlo, ekipa je odlično delovala, vsi smo bili usklajeni. Zadnja današnja regata je bila zelo napeta, a nam je vseeno uspelo ubraniti prvo mesto, ki nam je kazalo pred zadnjim plovom. V zadnji regati smo zadnjo stranico z vetrom odjadrali fantastično, ključna pa je bila zadnja stranica v veter, ko smo se uspeli ubraniti Aqui, ki nas je hotela prehiteti iz zelo močne pozicije. Ta manever je bil ključen za zmago.«
S tokratno regato se je zaključila tudi celotna letošnja sezona RC44, zato so na Kanarskih otokih razglasili tudi skupne zmagovalce. Že tretjič je zmago slavil britanski Team Aqua (7 točk), na drugo mesto se je v letni razvrstitvi uvrstil ruski Synergy Russian Sailing Team (12 točk) ter na tretje ruska Katusha (16 točk). Slovenski Ceeref je bil šesti (brez dveh odjadranih regat) in Nika deveta.
V skupni razvrstitvi jadralskega dvobojevanja je bila Nika sedma in Ceeref deveti (brez dveh odjadranih regat). Zmagal je britanski Team Aqua.