Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 20.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 20.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regatiPoletna sezona se je zaključila in naša plovila bodo začela samevati v marinah ali na kopnem. Po zaključeni sezoni moramo plovilo pripraviti na zimovanje. Največ škoda na plovilu v zimskem času bo v bivalnem delu, kakor tudi v motornem prostoru povzročila vlaga.
Vlaga v notranjosti plovila negativno vpliva na prav vse elemente plovila. Leseni deli se napojijo vlage in pričnejo razpadati, talne in stenske obloge, ki so vlažne, pričnejo zaudarjati, pojavi se plesen.
Da bi preprečili vse negativne posledice, ki jih povzroča prevelika vlažnost prostora se odločite za namestitev razvlaževalca Air max.
Air Max odstranjevalec vlage niža previsoko relativno vlažnost zraka v zaprtih prostorih z malo ali nič prezračevanja. Air Max odstranjevalci vlage so osnovani na principu posebne soli, ki nase veže odvečno vlago. Ta vlaga se ujame v solne kristale, ki se posledično počasi topijo. Raztopina kaplja na dno posode, kjer se zbere vsa odvečna vlaga, ki se kasneje enostavno odlije.
Ker kristali soli ujamejo odvečno vlago, odstranjevalci vlage ne potrebujejo energije za delovanje in so neslišni. Zaradi tega so primerni za namestitev na plovila, ko le ta niso priključena na električno energijo. Poleg tega lahko Air Max odstranjevalec vlage namestimo kamorkoli (na nevidno mesto), s tem pa se učinkovitost delovanja ne zmanjša.
Air Max Odstranjevalec vlage 1kg deluje približno 3 mesece v prostoru do 60 m3 in vpije do 1l vode, odvisno od temperature, vlažnosti zraka in velikosti prostora.
Zakaj uporabiti Air Max:
• Ustvarja zdrav življenjski prostor. • Ščiti vaše plovilo pred vlago. • Ščiti orodje in kovinske dele pred rjo. • Preprečuje nastanek neprijetnih vonjav. • Preprečuje nastanek plesni. • Deluje 3 mesece brez uporabe električne energije. • Ne potrebuje vzdrževanja. Deluje neslišno.Ne pozabimo. Prevelika vlažnost v prostoru povzroča nastanek plesni, ki pa je izjemno škodljiva za naše zdravje. Air Max sredstva za odstranjevanje odvečne vlage učinkovito odstranjujejo tudi neprijetne vonje.
Zagotovite si zdrav bivalni prostor na vašem plovilu in zmanjšajte stroške nepotrebnega odstranjevanja posledic vlage pred pričetkom sezone in na vaše plovilo namestite Air max razvlaževalec prostora.
Komplet vsebuje: 1 kom airMax 1kg + dodatno polnilo 1 kg
Komplet zadošča za 6 mesečno uporabo.
Cena kompleta: 19,00 EUR z DDV (stroški pošiljanja 6 EUR)
Naroči komplet airMax
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo. |
Dvanajst jadrnic je včeraj ob 14.30 uri po lokalnem času, krenilo iz zaliva Table Bay, na 4.700 navtičnih milj dolgo plovbo preko južnega oceana v zahodno avstralski Albany.
Prva je prečkala štartno črto jadrnica Great Britan, takoj za njo Qingdao in Henri Lloyd. 15 vozlov vetra je zadostovalo za spektakularen začetek pod goro Table.
Na prvi kontrolni točki se je vrstni red spremenil. Takoj po začetku, so veter najbolje izkoristili na jadrnici Henri Lloyd. Sledila jim je ekipa Garmin in OneDLL. Na drugi kontrolni točki pa so bili najhitrejši na jadrnici OneDLL, ki so prvi dvignili spinaker. Sledila jim je ekipa Garmin, tretja na drugi oznaki pa je bila ekipa Henri Lloyd.
Kmalu po štartu regate, so ekipo Garmina poklicali, da se vrne v pristanišče, saj so odkrili napako na vzvodih jadrnice. Ta preventivni pregled je bil zahtevan iz varnostnih razlogov.
Zmagovalec četrte dirke bo v cilju dobil posebno nagrado mesta Albany imenovano pokal Kinjarling. Kinjarling pomeni »kraj dežja« in je izjemno pomemben za avtohtone prebivalce Aborigine. Nagrado bo podelil sam župan mesta Albany Dennis Wellington. Floto jadrnic pričakujejo v zahodni Avstraliji med 24. in 28. novembrom.
Trenutni vrstni red po treh regatah:
Mesto / Ekipa | 1 | 2 | 3 | 4 | Gate Points | Ocean Sprints | Kazenske točke | Skupaj točk |
1 Henri Lloyd | 5 | 10 | 11 | 0 | 2 | 4 | 0 | 32 |
2 GREAT Britain | 11 | 6 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 |
3 PSP Logistics | 8 | 12 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 |
4 One DLL | 7 | 8 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 |
5 Invest Africa | 12 | 1 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 |
6 Qingdao | 10 | 9 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 22 |
7 Derry~Londonderry~Doire | 5 | 7 | 6 | 0 | 3 | 0 | 0 | 21 |
8 Jamaica Get All Right | 3 | 11 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 20 |
9 Team Garmin | 9 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 |
10 Switzerland | 6 | 3 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 |
11 Old Pulteney | 2 | 5 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 |
12 Mission Performance | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 |
Prejšnji teden so svojo udeležbo na regati Volvo Ocean Race 2014-15 potrdili v ekipi Dongfeng, ki prihaja iz Kitajske.
Ekipa Dongfeng je tretja ekipa, ki je potrdila svojo udeležbo na 12 ediciji regate, ki se bo pričela naslednje leto. Direktor ekipe je Bruno Dubois. Ekipa bo predstavljala Kitajsko in njihovo jadranje. V ekipi bodo številni kitajski jadralci, tako na plovilu kakor tudi v podporni ekipi.
Huang Gang, generalni direktor Dongfeng Commercial Vehicle Company, je povedal: "Dongfeng Commercial Vehicle postaja pomemben partner Volvo Ocean Race-a. Regata je mednarodni jadralski dogodek. Odločitev, da se pridružimo regati je ključna pri nastopu našega podjetja na globalnem trgu."
Ekipa Dongfeng je že tretja kitajska ekipa, ki se bo udeležila te regate v njeni 40 letni tradiciji. Pred njimi je na regati nastopila ekipa Sanya v letih 2011-12, ter Green Dragon v letih 2008-09. Z udeležbo na regati bodo hkrati ustanovili tudi jadralsko akademijo, ki bo zagotovila razvoj vseh vrst jadranja in profesionalnih jadralcev na Kitajskem. Ekipa Dongfeng bo tako kakor tudi ostale jadrala na novi jadrnici Volvo 65. Imeli bodo popolnoma enake možnosti kot ostale ekipe, imela pa bo prednost, ker bodo eni izmed prvih, ki bodo imeli svoje plovilo v vodi in bodo z njim lahko opravili številne treninge pred začetkom regate.
Trenutno se v ladjedelnicah po Evropi gradi sedem Volvo 65 jadrnic. Kakšno bo končno število udeležencev regate še ni znano, organizator se trudi privabiti čim večje število ekip, da se udeležijo te legendarne regate.
Nova Bavaria 37 Cruiser se prav tako kot ostale jadrnice iz nove linije potovalnih jadrnic Bavarskega podjetja Bavaria, lahko pohvali z izjemnimi jadralskimi sposobnostmi. Številne posebnosti pa so plovilu prinesle nominacijo za plovilo leta 2014.
Nova Bavaria 37 je potovalna jadrnica z zelo dobrimi plovnimi lastnostmi. Poleg hitrega jadranja, pa se lahko pohvali tudi z največjo kopalno ploščadjo v svojem razredu. Pri tem modelu ne smemo pozabiti omeniti tudi 3 velika okna na krovu, ter velika panoramska okna, ki v jadrnico spuščajo ogromno dnevne svetlobe.
Oblika krova je izjemno inovativna. Zagotavlja prostoren kokpit in dolg prostoren premec, ki omogoča poležavanje na soncu. Jadrnica ima dve krmili, ki na sredini puščata dovolj prostora za enostaven dostop do velike kopalne ploščadi, krmarju pa zagotavljata enostavno krmarjenje, pregled nad plovilom in dobro vidnost v smeri plovbe. Notranji salon ima nov prostorski koncept, ki zagotavlja, da si optimalno razporedite prostor za številne člane posadke, ki bivajo na krovu. Velika panoramska okna na straneh salona in dodatna okna na stropu salona zagotavljajo zračnost in v notranjost prepuščajo veliko naravne svetlobe. Prostor dobi tako izjemen občutek domačnosti in notranjost plovila povezuje z okolico. Stojna višina v salonu je 1,95 m. Sprednja, lastniška kabina nudi široko dvojno posteljo. Pri nakupu se lahko odločimo za dvo ali tro kabinsko izvedbo. Pri dvokabinski izvedbi imamo v krmnem delu na desni strani veliko kabino z dvojno posteljo, na levi pa je prostorna kopalnica. Pri trokabinski različici, sta v krmnem delu dve kabini z dvojnima ležiščema, kopalnica pa je na levi strani in je postavljena nasproti kuhinjskega kotička.
Vsa oprema v plovilu je izdelana izjemno kvalitetno. Pohištvo je možno naročiti v treh različnih vrstah furnirja, barvo tal lahko izbiramo med šestimi odtenki. Oblazinjenje je lahko iz tekstila, kjer je na voljo šest različnih materialov, če pa se odločimo za usnje, lahko izbiramo med tremi odtenki. Miza v salonu je zložljiva, da omogoča prost prehod do sprednje kabine. Ko mizo namestimo, povežemo levi in desni sedežni del salona in tako omogočimo komfortno obedovanje tudi osmim članom posadke. Trikabinska različica je izgubila prostor za navigacijsko mizico. Le del sedežne garniture v salonu služi za navigacijske potrebe. Mizica je zložljiva in je skrita v steni kopalnice, kjer so vgrajeni tudi navigacijski inštrumenti in električni panel.
Jadrnica v dolžino meri 11,30 m, dolžina vodne linije pa znaša 10,22 m. V širino meri 3,67 m. Kobilica je nameščena na globino 1,95 m, lahko pa se odločimo za varianto za plovbo po plitvejših vodah, kjer je kobilica nameščena na globino 1,63 m. Rezervoar za vodo ima prostornino 210 l, rezervoar za gorivo pa 150 l. Vgrajen ima Volvo Penta motor moči 19 KM, moč pa se na vodo prenaša s pomočjo seildrive sistema.
Tehnični podatki o plovilu Bavaria Cruiser 37:
Dolžina čez vse: 11,30 m Dolžina trupa: 10,90 m Dolžina vodne linije: 10,22 m Širina: 3,67 m Ugrez (standard): 1,95 m (železna kobilica) Ugrez (plitva izvedba): 1,63 m (železna kobilica) Teža praznega plovila: 7.000 kg Balast: 2.080 kg Motor: Volvo Penta Saildrive D1-20 Moč motorja: 13,9 kW/19 KM Rezervoar za gorivo: 150 l Rezervoar za vodo: 210 l Višina v salonu: 1,95 m Glavno jadro in genoa: 65 m2 Višina nad vodno linijo: 16,82 mCena osnovne različice: 140.000 EURFotogalerija: Bavaria Cruiser 37
Vir: http://www.bavaria-yachtbau.com
Ekipa Great Britan je prva preplula južni Atlantik in prispela v Cape Town v Južnoafriški republiki. S triurnim zaostankom je kot druga priplula ekipa Henri Lloyd. Tretja je spustila jadra ekipa Invest Africa, ki je v cilj priplula le uro za drugo uvrščeno ekipo.
Z zmago si je ekipa Great Britan prislužila 12 točk. Za skippeja ekipe Simon Talbot, ki je praznoval svoj 44 rojstni dan, je bila prva zmaga na regati izjemno darilo: »Ekipa je dobila strašen zagon s to zmago. Celotno plovbo so delali izjemno zavzeto. Zmago smo si prislužili. Regato smo začeli zelo dobro. Vodili smo prvih 10 ur plovbe iz Ria. Potem smo morali sprejeti strateško odločitev in zapluti bolj južno. Padli smo na osmo mesto, vendar na koncu se je izkazalo, da smo se pravilno odločili. Izkoristiti smo morali vetrove, kjer so ti pihali.»
Taktiziranje ekipe Invest Africa je ekipo popeljala na najbolj južno ruto plovbe. Do konca so bili na drugem mestu. Šele v zadnjih urah pred ciljem jih je prehitela ekipa Henryy Lloyd.
Prva sedmerica ekip je preko Atlantika plula izenačeno. Sedma ekipa Lerry~Londonderry~Doire je priplula v Cape Town z samo 10 urno razliko. Ostale ekipe so imele nekoliko večje zaostanke. Zadnja je v cilj priplula ekipa Mission Performance, ki je zaostala za prvo uvrščeno dva dni.
Naslednja etapa regate se bo pričela v ponedeljek, 4.11.2013. Iz južnoafriškega Cape Towna bo flota jadrnic odplula v Albany v zahodni Avstraliji.
Druga Halloween regata je v Portorož privabila 150 mladih jadralcev iz osmih evropskih držav.
Organizator regate, Jadralni klub Pirat, je za izvedbo dogodka svoje moči združil z Marino Portorož, ki je s svojo infrastrukturo gostojubno sprejela udeležence.
Vreme je bilo mladim jadralcem naklonjeno in v dveh dneh so odpeljali šest regat. Na lestvici najboljših prevladujejo domači jadralci:
1. Rok Verderber SLO, JK Pirat 2. Saye Yannis AUT 3. Mara Turin SLO, JK Izola 4. Klemen Semelbauer SLO, JK Pirat 5. Kostyo Michal CZE 6. Matej Planinšič SLO, JK PiratDogodek je prava promocija jadranja in lokalne skupnosti. Za praznično vzdušje in zabavo je poskrbela čarovnica Katarina, ki je športnikom podelila pokale in lepe nagrade. Vsi so obljubili, da se naslednje leto zopet vrnejo v Portorož in se zahvalili organizatorjem dogodka za kvalitetno izvedbo in gostoljubnost.
Vir: Judita Poljšak za OC JK Pirat, FB JZS
Ta vikend se je odvijala že 69 Viška regata. Južni veter, ki je pihal z močjo do 18 vozlov, je zagotavljal, da se bodo etape regate odvile hitro.
Regate se je udeležilo 157 jadrnic iz Hrvaške, Slovenije, Avstrije, Slovaške, Črne gore in drugih. Po 4 urah in 37 min jadranja je na cilj prve etape prispela jadrnica Assislina, ki jo je uspešno krmaril Samo Žvan. S 7 minutnim zaostankom mu je sledil Veliki Viharnik z Dušanom Puhom, tretja pa je bila prav tako slovenska jadrnica Megaenergija Uroša Žvana.
V drugi etapi regate, ki je potekala od Visa proti Splitu, se je najbolje izkazala ekipa Velikega Viharnika. Za pot je potrebovala zgolj 2 uri, 24 minut in 34 sekund. S tem časom je ekipi Dušana Puha uspelo izboljšati dosedanji rekord regate za 5 minut. Druga je skozi cilj prijadrala jadrnica Assiline, tretje mesto je zasedla jadrnica Austria One, četrta pa je bila zopet slovenska jadrnica Megaenergija.
Po prihodu v cilj je skipper zmagovalne ekipe Veliki Viharnik, Dušan Puh povedal: "Zelo sem zadovoljen. Današnji vetrovni pogoji so bili točno takšni, ki nam ustrezajo. Druga slovenska posadka je naredila nekaj napak in so nekajkrat padli v brezvetrje, kar smo izkoristili."
Vir: http://www.ijedrenje.com
Jadrnica Z-86, Kristine Plattner, z imenom Morning Glory, je letos prva prijadrala skozi cilj regate Rolex Middle Sea race.
Maksi jadrnica Z-86, ki pluje pod nemško zastavo, je na letošnjem Rolex Middle Sea Race-u prva prijadrala skozi cilj regate v Royal Malta Yacht Clubu. V cilj je priplula 22.10.2013 ob 4.02. Za celotno progo je potrebovala 2 dni 16 ur 12 minut in 19 sekund.
Lanskoletna najhitrejša jadrnica, Esimit Europa, se letošnje regate ni uspela udeležiti zaradi zloma jambora, ki se jim je pripetil pri jadranju iz Trsta proti Valetti na Malti.
»Na velikih regatah, sem do sedaj jadrala samo z očetom. Zame je bila to nova izkušnja in bila sem zelo nemirna pred pričetkom. Večina moje posadke so moji prijatelji, ki me dobro poznajo. Vsi so pazili name in zato mi ni bilo tako težko. Resnično sem uživala v regati. Regata ima izjemno progo. Sončni vzhod v Stromboliju mi bo ostal v trajnem spominu. Pluti proti cilju je bilo izjemno razburljivo. Navdušena sem bila nad toplim sprejemom, ki smo ga doživeli v cilju.«, je povedala Kristina Plattner, skipperka na Morning Glory.
V cilj je druga priplula jadrnica Mills 72 z imenom Alegre, ki jo je krmaril Andres Soriano. Takoj za njim pa je priplula Robertissima III s skipperjem Luco Simonejem za krmilom.
Kdo bo zmagovalec regate bo jasno, ko bodo v cilj priplula vsa plovila, saj se doseženi časi preračunavajo. Številne jadrnice bodo do cilja priplule danes in kdo bo zmagovalec bo bolj jasno proti koncu dneva.
Flota jadrnic Clipper se bliža polovici plovbe proti Cape Townu v Južnoafriški republiki.
Po izjemni plovbi si je vodilno pozicijo prijadrala ekipa Great Britan, ki je prej jadrala na tretjem mestu. Invest Africa pa je uspela iz četrtega prijadrati na drugo mesto. Obe ekipi, kakor tudi Derry~Londonerry~Doire, se lahko za hitro plovbo zahvalijo tudi močnejšim vetrovom, ki pihajo v področju, kjer plujejo. Trenutno so že vse jadrnice vstopile v cono Ocean Sprint, ki meri 300 nmi. Tista jadrnica, ki bo cono preplula najhitreje bo dobila dodatne točke. Od kar so vstopile v cono, se njihove plovne poti bližajo, saj so se vse obrnile proti Cape Townu.
Danes so v južnejšem delu oceana, vetrovi pričeli pihati šibkeje. Tudi napoved za naslednje dni v tem delu predvideva šibke vetrove. Del flote, GREAT Britain in Derry~Londonderry~Doire, ki se je odločil za plovbo po južnejšem predelu oceana, se je zato obrnil bolj proti severu, kjer upajo na močnejše vetrove.
Skiper Pete Stirling, ki krmari jadrnico Jamaica Get All Right je takole opisal trenutno situacijo: "Močnejši vetrovi na južnem Atlantiku se počasi premikajo proti jugovzhodu. V področju kjer trenutno plujemo, bodo verjetno vetrovi zelo oslabeli ali pa celo prenehali. To smo sicer vedeli vsi, da se bo zgodilo. Še dobro, da dobivamo dnevne vremenske napovedi. Trenutno je največje vprašanje, čigava taktika je pravilna in čigava ne. Ekipe, ki bodo uspele prijadrati na drugo stran šibkega vetra najhitreje, bodo sigurno prispele prve v cilj v Cape Townu. Naslednjih 48 ur bo kritičnih. Ekipa na naši jadrnici se strinja, da imamo dobro taktiko. Trenutno smo najbolj severna jadrnica. Seveda sem prepričan, da tako mislijo tudi v ostalih ekipah."
V organizaciji Burin Yachting Cluba, Elan Yachtinga, v sodelovanju z Yacht Clubom Biograd, pod okriljem Hrvaške jadralne zveze bo tudi letos prvi vikend po krompirjevih počitnicah, med 7. in 10. novembrom, potekala, tradicionalna mednarodna regata Impresson Sailing Week 2013 na jadrnicah Elan.
Osrednje dogajanje se bo, kot pretekla leta, odvijalo v Marini Kornati v Biogradu na Moru in akvatorjiu pred Biogradom.
Regata na kateri se vsako leto beleži večji in bolj mednarodno obarvan obisk ljubiteljev jadranja in Elana predstavlja med jadralci zaključek jadralne sezone. Po napovedi organizatorjev je ponovno pričakovati največjo revijalno regato enega proizvajalca jadrnic, ELAN, z več kot 60 jadrnicami.
Jadrnice se bodo pomerile v razredih Elan Impression, Elan Performance, Elan Cruiser, znotraj razreda Performance pa bodo imele jadrnice s certifikati za ORC možnost tekmovati tudi v tej razvrstitvi.
Posebnost regate je obisk lastnikov Elanovih jadrnic, zastopnikov Elan, prodajalcev plovil, novinarjev, povabljenih VIP gostov ter seveda vseh ljubiteljev jadranja, ki ob tem dogodku zaključujejo jadralno sezono in se dogovarjajo za načrte v prihajajoči jadralni sezoni.
Regata Impression Sailing Week je izjemno primeren dogodek za organizacijo korporativnega eventa ali team buildinga vašega podjetja. Zahtevajte individualni program na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Pričakovati je udeležbo 400 jadralcev in obiskovalcev, ki bodo na kopnem deležni pogostitve ter imeli z glasbo popestrena kar dva zabavna večera.
Svečana otvoritev regate s pijačo dobrodošlice bo v četrtek, 7. novembra ob 20.00 uri v restavraciji marine Ilirija v Biogradu.
Vse informacije o regati Impression Sailing Week najdete na: www.burin.si in www.elan-yachting.com
Vaša vprašanja lahko naslovite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.