eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Newera YAchting

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


580+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Posadki Dejana Presena naslov državnih prvakov, Tomislav Bašić skupni zmagovalec prvenstva

Ko tekmovalci, razsodniki, regatni odbor in organizatorji opravijo svoje delo z odliko, je mogoče vse. Letošnjemu slovenskemu odprtemu državnemu prvenstvu v jadralskem dvobojevanju, ki se je v organizaciji Jadralnega društva J/24 odvijalo prejšnji konec tedna v Izoli, so napovedi skopo odmerjale uporabne vetrove.

Po petkovem počasnem začetku sta blag jugo v soboto in zgodnji maestral v nedeljo ponudila tesen časovni okvir, ki ga je vodstvo regate v popolnosti izkoristilo. Jadralnemu društvu J/24 je ob pomoči (pre)izkušenih sodelavcev uspelo izpeljati celoten predviden program, potem pa je v nedeljo prav ob zaključku zadnjega dvoboja slovensko morje ponovno prekrila bonaca.

Štiri slovenske in šest tujih posadk se je pomerilo za naslov zmagovalca prvenstva, domače pa seveda še za naslov državnih prvakov. Napetosti in presenečenj tudi tokrat ni manjkalo. Če sta Hrvat Tomislav Bašić in Avstrijec Christian Binder suvereno držala prvi dve mesti od začetka do konca, se je za preostala mesta odvijal srdit boj. V soboto zvečer po seriji 'vsak z vsakim' je tretje mesto držal Poljak Patryk Zbroja, naslov državnega prvaka se je nasmihal našemu Gorazdu Rajarju na četrtem mestu; dva od favoritov, aktualni slovenski državni prvak 2013 Dejan Presen in švicarski krmar Lorenz Mueller pa sta pristala v spodnjem delu lestvice.

Tiho nedeljsko jutro je nakazovalo na odpoved četrtfinala in tako bi se le še prva četverica med seboj borila za medalje. Vendar je, na veselje jadralcev in predsednika regatnega odbora Bojana Galeta, maestral že zgodaj napolnil morje pred Izolo in četrtfinale je močno premešalo karte. V polfinalu so se Bašiću pridružili Christian Binder, Gorazd Rajar in Dejan Presen, za ostale pa je sledila borba za mesta od 10. do 5. V tem je bil najuspešnejši Mueller, ki v Izoli vedno jadra s 'svojo' slovensko posadko, ki se je z odlično serijo povzpel z devetega na končno peto mesto. Bašić in Binder sta si priborila veliki finale, v katerem pa Bašićeva ekipa ni dovolila presenečenj. Ekipi Gorazda Rajarja in Dejana Presena sta v malem finalu odločali o skupnem tretjem mestu ter o državnem naslovu.

Rajar je začel z zmago, Presen v drugem dvoboju izenačil na 1:1 in vse je bilo nared za dramatičen zaključek, v katerega se je kot 'koscenarist' vpletel še usihajoč veter. Pred razsodniki pod vodstvom Andraža Koželja je bil le še zadnji dvoboj. Kljub Rajarjevemu vodstvu po startu ga je ob koncu druge stranice Presen ujel, si izboril malce boljšo pozicijo, nato pa se je smer vetra ravno toliko zasukala, da v lahkih sapicah Rajar ni imel več možnosti za preboj naprej. Dejana Presen s posadko Miha Truden, Marko Pihlar in Gal Potrč Pajk je tako ubranil naslov državnih prvakov ter odnesel domov tudi pokal za tretje mesto, hrvaška posadka Tomislav Bašić, Stjepan Vitaljić, Pave Pleslić in Ivan Ivanković pa pokal skupnega zmagovalca letošnjega prvenstva.

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 24 Mar 2014

Velik val prevrnil jadrnico (video)

V majhnem mestu Zumaia na severu Španije, Atlantski ocena prinaša dolge in visoke valove. Majhno mesto je pred njimi zaščiteno z dolgim in visokim valobranom. Kljub temu zna biti plovba proti pristanišču izjemno nevarna.

Jadrnica Bavaria 38 s sedmimi člani posadke na krovu, se je vračala s plovbe proti luki, do katere vodi ozek kanal. Kanal na severni strani pred valovi Atlantskega oceana ščiti visok valobran. Ključen trenutek pri plovbi v luko je obrat za 90 stopinj proti zahodu. V tem trenutku je plovilo najbolj ranljivo. In prav tu je krmar jadrnice storil napako. V kraju so navajeni tudi višjih valov kot je bil tistega februarskega dne. Srednje velik val je presenetil jadralce v nepravem trenutku. Ker se je jadrnica že obrnila proti zahodu in je bila obrnjene bočno v valove, jo je val v sekundi prevrnil. Štirje člani posadke so končali v morju. Kljub grozljivemu prevračanju, so vse štiri člane posadke rešili iz vode brez poškodb. Tudi jadrnica in preostali del ekipe so nesrečo preživeli brez večjih poškodb.

Kako je prišlo do nesreče si lahko ogledate v spodnjem video posnetku avtorja Gabi Aymat, ki je bil v času nesreče v neposredni bližini.

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 24 Mar 2014

V Limskem kanalu umrl 80 letni ribič

V soboto so na obalah Limskega kanala našli preminulega 80 letnega ribiča.

Hrvat I.M. je v soboto popoldne s svojim plovilom plul po Limskem kanalu in na obali zagledal barko in na njej ribiča, ki ni kazal znakov življenja. Zaradi plitvega morja, se plovilu ni uspel približati, zato je poklical Center za usklajevanje iskanja in reševanja na morju.

Na lokacijo se je odpravila pomorska policija in člani luške uprave Poreč. Na plovilu so našli preminulega ribiča rojenega leta 1935. Po pregledu so ugotovili, da ne gre za pomorsko nesrečo in da je ribič umrl naravne smrti.

 

 

Vir: MMPI!

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 24 Mar 2014

Odlične uvrstitve naših optimistov

JK Jadro Koper je pretekli konec tedna, od petka, 21. marca do včeraj, gostil zdaj že tradicionalni Koper Cup, razpisan za razrede optimist, laser 4.7, laser radial, laser standard in 29er. Za optimiste je bila to druga letošnja kriterijska regata za izbor reprezentance. Udeležilo se ga je 106 mladih jadralcev v optimistu iz Italije, Avstrije, Češke, Madžarske in Slovenije, ki so se v zmernem do močnem južnem vetru pomerili v dveh skupinah.

Zaradi majhnega števila prijavljenih jadralcev v ostalih razredih je namesto razpisane regate zanje potekala trening-regata s postavljenimi bojami. Po besedah Jureta Orla je bila to odlična priložnost za kakovosten trening, ki je združil slovenske jadralce iz različnih klubov in različnih razredov, prav tako pa je služil tudi kot priprava regatnega in organizacijskega odbora pred Europa Cupom, največjim slovenskim jadralskim dogodkom v mladinskih in članskih razredih, ki se bo v Kopru odvijal od 4. do 6. aprila. Na današnji dan je nanj prijavljenih že preko 110 jadralcev.

Jadralci v optimistu, ki so bili razvrščeni v dve skupini, so uspeli v dveh jadralnih dneh odjadrati sedem plovov, včerajšnji močan jugo in nevihtni oblaki pa so odpihnili vse upe, da bi se vendarle podali na vodo – in tako so sobotni rezultati obveljali kot končni. Slavil je Avstrijec Yannis Saye, mesta od drugega do petega pa so si razredlili naši mladi jadralci: kot drugi je s točko zaostanka končal Klemen Semelbauer, tretji je bil njegov klubski kolega Rok Verderber (oba JK Pirat), Mara Turin (JK Izola) je bila četrta in prva med deklicami, peti pa je bil Peter Milivojevič iz domačega JK Jadro Koper. Med prvih deset se je uvrstilo kar sedem slovenskih jadralcev.

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 24 Mar 2014

Bobby Schenk: Sidranje - vse o sidranju na enem mestu

Bobby Schenk: Sidranje

Jadranje je za nas najlepša vrsta športa, najkrajša pot do sreče, do svobode. Popolna svoboda se jadralcu ponudi šele takrat, ko ni omejen na tesna, občasno celo umazana pristanišča; ko lahko zapluje v zaliv, ki je tako vabljivo nedotaknjen in romantičen in jadralcu nudi zatočišče pred neurjem in razburkanim morjem.

Avtor je mnoga leta nabiral dragocene izkušnje po vseh morjih sveta. Bralcu želi posredovati svoje znanje in izkušnje nabrane na potovalnih jadranjih, pri katerih je samoumevno, da se je potrebno znati tudi zasidrati, saj pristanišča niso vedno na voljo.

Iz vsebine knjige Sidranje

Avtor se v knjigi najprej posveti opremi, ki je potrebna za uspešno in zanesljivo  sidranje. Rešuje tudi dileme med različnimi vrstami opreme, da se lažje odločimo za nakup tiste, ki bo najbolje ustrezala našim potrebam, oziroma je najbolj primerna za sidranje na tipu morskega dna, kjer najpogosteje sidramo.
V drugem delu se posveti različnim manevrom sidranja in ukazov, ki jih uporabljamo za uspešno komunikacijo med skipperjem in posadko.

Ko smo na sidru se posveti problemom zategovanja verige, sidranju na kopno, ter sidranje s krmno vrvijo na obalo ali pomol. Po uspešnem sidranju je govora o pravilnem dvigovanju sidra, izruvanju sidra ter problemom, ki se pojavijo kadar sidramo v zasedenem zalivu ali luki.

V zadnjem delu knjige rešuje probleme sidranja v slabem vremenu, sidrni straži ter tehničnim napakam, ki se lahko zgodijo pri sidranju, kot na primer odpoved sidrnega vitla, ali kaj storiti, ko sidra ne moremo izvleči.

Knjiga je v celoti posvečena le sidranju in podrobno opisuje na kaj vse moramo biti pozorni, da bo naše sidranje uspešno in bomo lahko noč na sidru prespali, prepričani, da smo dobro zasidrani.Knjiga je namenjena vsem vrstam navtikov, tako začetnikom, občasnim morjeplovcem, kakor tudi izkušenim skipperjem, ki bodo lahko svoje znanje še poglobili. Knjiga na 148 straneh zelo nazorno obravnava vse teme za varno in brezskrbno sidranje in prenočevanje v zalivih. Vsebina je obogatena z 70 barvnimi fotografijami in 15 skicami, za pomoč pa so še 4 tabele.

 

Naroči knjigo Bobby Schenk - Sidranje 

2 komentarja
Sobota 22 Mar 2014

Karibski morski pes napadel na Caymanskem otoku (video)

Potapljači so na koralnem grebenu na otoku Grand Cayman nedaleč od kraja Frank Sound lovili ribe, ko je do njih nenadoma priplaval velik karibski morski pes. Kako se je potapljač branil pred morskim psom, si lahko pogledate v videu, ki ga je posnel s podvodno kamero.

Dodaj nov komentar
Sobota 22 Mar 2014

Kako hitro lahko med jadranjem ostaneš brez jambora (video)

Prejšnji teden je v Miamiu potekal Miami Sailing Week. V šestih različnim monotipnih razredih se je pomerilo skupno 188 plovil. Jadrnici Flat Stanley Racing: Hooligan, iz Združenih držav Amerike, se je v zadnjem plovu zlomil jambor. Trey Sheehan, Curtis Florence in  Bill Abbott so na svoji jadrnici tipa Migles 20 jadrali z vetrom in popolnoma nepričakovano se jim je zlomil jambor. Kljub nesreči, zaradi katere niso končali zadnjega plova so se v skupnem seštevku uvrstili na 27. mesto. Ekipa je imela na krmi plovila nameščeno kamero s katero je posnela, kako se je nenadoma prelomil jambor.

Dodaj nov komentar
Sobota 22 Mar 2014

Dva jadralca regate Clipper odpeljana v bolnišnico

Danes se je morala ekipa Jamaica Get All Right obrniti proti severu in zapluti proti Japonskemu mestu Yokohama. Anglež Mick Wood ima močno infekcijo prsnega koša in potrebuje nujno medicinsko pomoč.

Člani njegove posadke, so mu že pomagali po svojih najboljših močeh, vendar so bolečine tega 63 letnega jadralca postale nevzdržne in ekipa je morala spremeniti smer plovbe proti mestu Yokahami, kjer ga bodo odpeljali v bolnišnico. Bolečine so se iz prsnega koša razširile še na roko in stanje jadralca je zaskrbljujoče. Po posvetu z medicinsko pomočjo regate, so ugotovili, da je edina možna rešitev, da se jadralca odpelje v bolnico, kjer mu bodo lahko nudili strokovno pomoč.

Pred dvema dnevoma so imeli podobno težavo na jadrnici PSP Logistics. Njihova jadralka Angie Faulkner je nerodno padla na krovu jadrnice in si poškodovala roko. Skipper Chris Hollis se je odločil, da odplujejo proti Kagoshima Wan (na skrajnem južnem delu Japonske), od koder so jadralko odpeljali v bolnišnico. Po pregledu in slikanju so ugotovili, da si je jadralka zvila ramo in da je bila odločitev skipperja pravilna.

Ekipa PSP Logistics se je po zaključenem prevozu vrnila na mesto, kjer so vključili motor in nadaljevala s plovbo proti San Franciscu.

Dodaj nov komentar
Sobota 22 Mar 2014

12 jadrnic prisiljenih, da na prečkanje Pacifika prestavi

Letošnje vreme močno nagaja jadralcem regate Clipper. Po srečnem pristanku v kitajskem  Qingdau, so bili prisiljeni start 10 etape prestaviti.

Prečkanje Pacifika, ki naj bi se pričelo v Qingdau so morali prestaviti zaradi goste megle, ki je onemogočila varen pričetek. Včeraj se je megla nekoliko razredčila in dvignila. Jadrnice so tako ob 8:50 po lokalnem času razprle jadra in se odpravile na 5.600 nmi dolgo plovbo preko Pacifika do San Francisca v ZDA.

Tokrat so organizirali tako imenovani Le Mans pričetek regate. Vse jadrnice so bile zbrane pred startom. Jadra so bila spuščena, motorji ugasnjeni. Po 10 minutnem odštevanju, so morale vse ekipe dvigniti enaka jadra in pričeti s plovbo. Ker je pihal le šibak veter, so morali vsi dvigniti celotno glavno jadro in Yankee 1. Prvih 10 minut so morali vsi pluti v isti smeri z enakimi jadri, nato pa so jih lahko zamenjali po svoji presoji in izbrali svoj kurz.

Flota je iz Qingdaa odplula proti jugu Južne Koreje, nato pa proti svetilniku Sata Misaki na jugu Japonske. Najhitreje so pričele ekipe Derry~Londonderry~Doire, Old Pulteney in Invest Africa and Jamaica Get All Right. Ker so razlike majhne in vetrovni pogoji enaki se ekipe stalno menjajo na pozicijah. Ko bodo pripluli do japonske obale in Črnega toka (močan severni tok, ki je temnejše modre barve kot ostalo območje) bodo zapluli tudi v močnejše vetrove, ki bodo floto pospešili preko severnega Pacifika.

Na etapi bodo tekmovali tudi v Ocean sprintu in prepluti bodo morali kontrolne točke, kjer se bodo borili za bonus točke. Na etapi bodo lahko dvakrat izkoristili tudi Stelat mode (posamezna jadrnica lahko skrije svojo pozicijo, da ostale ekipe ne vedo, kje se trenutno nahajajo in ne morejo spremljati njihovih taktičnih odločitev). Posamezno obdobje nevidnosti jadrnice traja 24 ur.

Zadnja jadrnica PSP Logistics je iz Qingdaa izplula šele danes in se s pomočjo motorja približujejo startni poziciji. Njihova končna uvrstitev na regati se bo upoštevala glede na porabljen čas za plovbo. Njihov kasnejši start je razlog poznega prihoda na Kitajsko zaradi težav na 9. etapi.

Dodaj nov komentar
Sreda 19 Mar 2014

Rok Verderber, Daniel Cante in Dylan H. Tidd zmagovalci spomladanskega pokala

V JK Pirat Portorož se je pretekli konec tedna v lepem, sončnem vremenu in prijetnem vetru odvijal Spomladanski pokal 2014, razpisan za razrede laser radial, laser 4.7, 29er in optimist.

Tradicionalno dobra organizacija je spet privabila veliko število optimistov. Nastopilo jih je 47, poleg slovenskih še italijanski, avstrijski, madžarski ter jadralka iz Romunije. Po odjadranih vseh šestih predvidenih plovih – v soboto so jadralci opravili po 4 plove v južnem vetru hitrosti 6 do 8 m/s, v nedeljo pa še preostala dva plova v rahlem zahodniku in hitrosti vetra med 3 do 4 m/s – je slavil domači jadralec Rok Verderber (JK Pirat) pred Maro Turin (JK Izola) in Klemnom Semelbauerjem (JK Pirat). Druga deklica je bila še ena slovenska jadralka, Špela Hajdinjak na skupnem 18. mestu (JK Olimpic).

Tudi v kadetski razvrstitvi je slavil slovenski jadralec Daniel Cante (JK Izola), drugi je bil njegov klubski kolega Martin Fras, tretja pa italijanska jadralka Gaja Pela (sicer tretja med deklicami skupno).

V razredu 29er so nastopile tri posadke. Najboljša je bila ekipa Dylan H. Tidd - Gregor Lipovec iz domačega JK Pirat, drugi sta bili Lara Polšak in Tabea Kolenc (JK Pirat) in tretja Luka Babnik in Gregor Volčič (ŠD Piran).

Jadralci v razredu laserji niso nastopili.

Vir: JZS

Dodaj nov komentar
Sreda 19 Mar 2014
Internautica26_300x400_01.jpg

Najbolj brane novice

Pred Izolo se je prevrnila jadrnica

Odkrili so eksotično sidrišče in ga posneli iz zraka

Test: Quarken 27 TT

Tepeš: Jug otoka Espiritu Santo

Elan se vrača: Jadrnica SixtyFive bo izdelana iz karbona

Karpo odlična na ogrevalni regati – 2. mesto v IRC razredu

Novost: TBB Nemo DM1260 – Polnilec litijevih baterij nove generacije

+
Internautica26_300x400_01.jpg
  • 311
  • 312
  • 313
  • ...
  • 315
  • 316
  • 317
  • 318
  • 319
  • ...

Stran 316 od 346

Moto-nautika2024_3
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje