Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm

Takoj po začetku pete etape iz Singapura proti kitajskemu Qingdau, so se na jadrnicah pričele težave. Ekipi Jamaica Get all right se je pokvarilo vpetje jambora na jadrnici. Zaradi napake so se morali vrniti v Singapur.
Enake težave so se kmalu po tem pojavile tudi na ostalih jadrnicah. Ugotovili so da gre za konstrukcijsko napako. Po petih dneh jadranja so regato prekinili. Vse jadrnice so se napotile v Hong Kong, kjer so jih čakali serviserji. V času prekinitve regate je najhitrejšo med njimi do Hong Konga ločilo 770 navtičnih milj. Ker bi zaradi napak na jadrnicah lahko prišlo do hujših zapletov, se rezultati plovbe iz Singapurja do Hong Konga niso upoštevali. Na ta način je tudi ekipa Jamaica Get All Right, pri kateri se je napaka prva pokazala imela možnost, da se vrne v regato z enakovrednimi možnostmi, kot ostale ekipe.
Prvih devet jadrnic je po odpravi napak odplulo proti Kitajski. Ostale tri ekipe pa so izplule kasneje. Vsem ekipam bodo šteli skupen čas od starta v Hong Kongu do cilja v Qingdau kot čas, ki bo odločal o uvrstitvi na etapi.
Tretji dan plovbe, ko se je flota približala Taiwanski ožini so pričeli pihati močni vetrovi s hitrostmi med 35 in 40 vozli. Ekipe so bile prisiljene jadra zamenjati z nevihtnimi. Pogoji za jadranje so bili izjemno težki. Pluli so v veter in valovi so neprestano polivali krov jadrnic. Poleg tega so pluli proti močnemu toku. Na trenutke so imeli občutek, da se sploh ne premikajo. Po dveh dnevih napornega jadranja so se vetrovi še okrepili. Pričeli so pihati s hitrostmi vse do 60 vozlov. Valovi so bili vse višji in vse bolj strmi. Pluli so proti severu, kjer se je ozračje močno shladilo. Kontrolne točke na etapi so premaknili 30 nmi proti zahodu, da so razdaljo, ki jo morajo prepluti jadrnice do cilja, močno skrajšali.
Ekipa Jamaica Get All Right je morala opraviti postanek na Taiwanu. Ker so del plovbe opravili z motorjem, jim je zmanjkovalo goriva. V Taiwanu so naleteli na novo težavo. Čakati so morali plimo, da so sploh lahko pripluli do črpalke. Tudi pot iz Taiwana proti Qingdau so morali nadaljevati s pomočjo motorja. Morajo namreč pravočasno pripluti v Qingdao, da se bodo lahko udeležili starta naslednje etape.
Da plovba po južnem kitajskem morju ni enostavna, je dokazala naslednja sprememba vremena. Vetrovi so nenadoma padli in celotna flota jadrnic se je le počasi premikala proti cilju. Organizator je bil ponovno prisiljen spremeniti cilj etape. Plovila so zopet prižgala motorje in sedaj z njihovo pomočjo plujejo proti Qingdau. Do sedaj je uspelo to 4 ekipam, ostali pa počasi napredujejo proti cilju. Najdlje oddaljena ekipa je ekipa PSP Logistics, ki jo do cilja loči še 530 nmi, medtem ko imajo ostale ekipe do cilja manj kot 200 nmi. Štart 10 regate iz Qingdaa preko Pacifika do San Francisca bo 16.3. Ekipa PSP Logistic bo regato pričela 2 dni kasneje, da se bo uspela na Kitajskem pripraviti za prečkanje oceana.

Na sedmi razglasitvi nagrade za najboljšo luko, "Premios Excellence en el Sector Cruceros", ki je potekala v španski Palmi de Mallorci, je nagrado za najboljšo luko in križarsko destinacijo v Mediteranu v letu 2013 prejela luka Dubrovnik.
Izbor izvaja medijska skupina Cruises News. Potniki na križarkah anonimno ocenjujejo križarjenja v 12 segmentih. Ocenjujejo najboljšega ladjarja, najboljšo ladjo, najboljšo animacijo na ladji in seveda tudi najboljšo luko v kateri so pristali. Podjetje Cruises News je eno največjih podjetij v segmentu marketinga in komunikacije na področju turizma. So zelo vplivna medijska hiša in opinion maker na emocionalnem španskem tržišču. Za Špance je znano, da v zadnjih letih število počitnikovanj na križarkah strmo raste. Trenutno 75% Špancev svoj dopust preživi na križarkah v Sredozemlju.
Vir: MMPI

Pred 110 leti, marca 1904 so na Azurni obali organizirali prvo tekmovanje z motornimi plovili imenovano Monaco Meeting. Na tekmovanju so se pojavile najzanimivejše navtične rešitve tistega časa. Od takrat je Monaco ostal sinonim za inovacije na področju navtičnih športov.
Prvo svetovno prvenstvo plovil na solarni pogon se bo odvijalo od 10. do 12. julija letos v Monacu. Organizator pokala Solar1 Monte Carlo je Yacht Cluba Monaco. Dogodek bo verjetno eden izmed odmevnejših navtičnih dogodkov v letošnjem letu. Pričakujejo preko 700.000 obiskovalcev. Na tekmovanju se bo predstavilo 25 ekip s celega sveta. Edino Avstralija zaenkrat še nima predstavnika.
Prvenstvo bo prvo na katerem bodo tekmovala resnična zelena plovila. Vsa bodo za svoj pogon uporabljala le sončno energijo. Tekmovanje bo postalo šport prihodnosti. Organizatorji so prepričani, da bo dogodek izjemna predstava. Tekmovalci se bodo pomerili v treh kategorijah. Prva bo slalom, nato flotna plovba in najbolj zanimiva dvobojevanje. Vse tekme se bodo odvijale v luki Hercules in zalivu Larvotto. Proga bo krožna in bo podobna tisti, ki je bila leta 1904 na prvem tekmovanju motornih čolnov.
Poleg tekmovanja solarnih plovil, se bo v okviru prvenstva odvijala tudi solarna konferenca in tekmovanje modelov plovil na solarni pogon. Svojo udeležbo na dogodku je že potrdilo največje solarno plovilo na svetu Planet Solar, ki se bo uporabljalo kot sodniško plovilo.
Med tekmovalci bo tudi plovilo V20, ki ga je zgradil nizozemski navtični arhitekturni studio Viripack. V20 je plovilo, ki pluje s pomočjo kril (hydrofoils). Plovilo tehta zgolj 145 kg in dosega hitrosti do 30 km/h (16 vozlov). Za proizvodnjo električne energije za pogon plovila skrbi 22 solarnih panelov s skupno 2390 solarnimi celicami.
Kakšna plovila in kakšne rešitve bodo zastopane na tekmovanju organizator še ni razkril. Informacije o vseh sodelujočih bodo znane kmalu.


Kapitan Dave Anderson, ki v Kaliforniji v ZDA organizira oglede delfinov in kitov v njihovem naravnem okolju je uspel posneti neverjeten video.
Iz zraka je s pomočjo drona posnel jato delfinov in 3 kite. Po ocenah naj bi bilo v jati preko 1000 delfinov. Tri sive kite je posnel med njihovo migracijo s severnih obal ZDA proti jugu. Mladič kita se igra s svojo mamo, medtem ko samec plava ob njima in skrbi za varnost. Posnetki so nastali v okolici Dana Pointa v Kaliforniji. V regiji naj bi živelo preko 400.000 delfinov in velja za eno največjih populacij na svetu. Populacija modrih kitov pa je največja na svetu.
Kapitan Dave Anderson je povedal: "Ta video je najlepši film, ki sem ga posnel do sedaj. S pomočjo posnetkov, ki sem jih naredil z dronm sem se ogromno naučil o delfinih in kitih. Posnetki so odprli popolnoma novo dimenzijo. Še nikoli nisem bil tako navdušen nad novo tehnologijo od časa, ko smo zgradili podvodne ploščadi za oglede kitov. Droni bodo spremenili naš pogled na živali." Za vse navdušene fotografe in videografe je dodal še: "Podobne podvige poizkušajte le če ste zelo dobro poučeni o navadah delfinov in kitov. Nikakor ne smemo narediti ničesar, kar bi spremenilo njihove navade. Kot se vidi v filmu, samo pri snemanju pazili, da nikakor nismo motili mame in mladiče med njuno igro."
Avtor videa: Capt. Dave's Dolphin & Whale Watching Safari; www.dolphinsafari.com

Med 4. in 8. marcem je potekal tradicionalni Dubai International Boat Show. Gre za klasičen salon plovil, na katerem pa je večino plovil jaht in superjaht, kot se za luksuzni Dubai tudi spodobi.
Poleg številnih ladjedelnic, ki gradijo superjahte, so se na sejmu predstavili tudi izdelovalci opreme za luksuzna plovila, opremljevalci notranjosti, ter zadnje inovacije na področju navtične industrije. Salon v Dubaiu je največji in najpomembnejši navtični salon v tej regiji. Pohvali se lahko z največjo rastjo. Letošnji 22 salon po vrst je še večji od prejšnjega. Na njem se predstavljajo številna tuja kakor tudi domača navtična podjetja.
Salon, ki je svoja vrata zaprl v soboto 8.3. se lahko pohvali s številnimi rekordi. Le nekaj ur po otvoritvi so prodali prvo superjahto Sunseeker SS155, katere prodajna vrednost je znašala 30 mio EUR (153 mio AED). Ena največjih turških ladjedelnic Bilgin Yachts Shipyard, je prodala svojo 50 metrsko jahto Bilgin 164, v vrednosti 22,5 mio EUR. Lastnik turške lepotice je postal Egipčan. S prodajo ene izmed svojih jaht se je pohvalilo tudi domače podjetje Al Shaali Marine, ki je prodalo svoje 88 čevljev dolgo plovilo AS 88, ki je bilo premierno predstavljeno na letošnjem salonu v Dubaiu.
Na sejmu so skupno predstavili 430 plovili. Med njimi sta bili največji 88,5 metrska Nirvana in 88 metrska Quattroelle. Največja Nirvana je ena najdražjih jaht, ki je bila zgrajena do sedaj. Njena prodajna cena znaša 229 mio EUR. Ali je lepotica našla lastnika še ni znano. Ne glede na to, pa jo je možno tudi najeti. Skupaj s posadko je znesek tedenskega najema 170.000 EUR. Predstavitev plovila si lahko ogledate v spodnjem videu.
Na salonu so bile na ogled tudi nekoliko manjše jahte. Med njimi je italijanska ladjedelnica Permare SRL, ki je razstavljala model Amer 92 Special Edition. Gre za poznano jahto, ki pa je doživela nekaj sprememb in je v izvedbi Special Edition. Jahta ima trup oblikovan tako, da lahko z njo glisiramo ali pa križarimo z manjšimi hitrostmi. Za mirno plovbo pri manjših hitrostih ima vgrajene bočne stabilizatorje.
Podjetje Aria Yachting, ki izdeluje le luksuzne jahte dolžin 46 do 60 m, na salonu je predstavilo model AQ47.
Podjetje ASIS Boats je predstavilo svoje amfibijsko plovilo, ki ga imenujejo Sealegs. Plovila iz te serije merijo v dolžino med 5 in 12 metri. Njihova posebnost je poseben sistem vgrajenih koles, ki omogoča plovilu, da zapelje na kopno. Motor poganja Hamiltonov jet pogon, ki služi za pogon v vodi, kakor tudi kolesa, ki se uporabljajo za vožnjo po kopnem.
Letošnji salon plovil v Dubaiu se lahko pohvali z več 100 milijonov EUR vrednimi posli. Kot vsako leto organizatorji obljubljajo, da bo naslednji sejem še uspešnejši in še večji kot je bil letošnji.
Utrinki četrtega dne salona plovil v Dubaiu:

Video angleškega jadralca Alexa Thompsona, ko hodi po jamboru jadrnice in kaskadersko dejanje zaključi s skokom v vodo, je požel neverjeten odziv.
V samo nekaj dneh si je video ogledalo preko 500.000 gledalcev. Seveda so odzivi različni. Nekateri so ta dogodek sprejeli kot izjemno kaskadersko dejanje, nekateri pa le kot poceni promocijo sponzorja. Kot odgovor je nastal tudi video, ki ga je posnel avstralski jadralec. Njegov sprehod po jamboru je izvedel nacionalni simbol kenguru. Med »počasno« plovbo na njegovi jadrnici razreda laser, se je plišasti kenguru sprehodil po jamboru njegove jadrnice in skočil v vodo. No tudi parodija na dejanje Alexa Thompsona je že doživela dober odziv, saj si je video ogledalo že preko 1000 ljudi v samem dnevu po objavi.
Video: Alex Thompson - sprehod po jamboru
Video: Alex Thompson - sprehod po kobilici

Nautic club Rogla bo s svojo tekmovalno ekipo v času med 06.03.2014 – 20.03.2014 izvedel transfer jadranje na relaciji Dalmacija Biograd – Malta Valleta – Dalmacija Biograd.
Ideja je v glavah štajerskih jadralcev z dolgoletnimi izkušnjami tlela že nekaj let, vsi so željni novih izkušenj in doživetij tudi jadranja na odprtih morjih, oceanih. Glede na možnosti in izkušnje ostalih je prvi korak v tej smeri preizkus jadralcev in plovila na jadransko – sredozemski ruti iz Dalmacije do Malte in nazaj.
Na pot se bodo jadralci odpravili 6. marca iz Biograda v Dalmaciji. Za plovilo so si izbrali Elanovo jadrnico E350 Performance s katero imajo v zadnjih dveh letih največ izkušenj.
Pripravljeni sta dve ekipi s po štirimi jadralci, ena za pot na Malto in ena za povratek. Na Malto bodo potovali Stanko KOLAR, Marko DRUŠKOVIČ, Damjan PEČOVNIK in Dare URBANCL. V Dalmacijo se bo vračala ekipa Dani VREČKO, Samo PODGRAJŠEK, Stanko KOLAR in Jani PODBREZNIK.
Plan poti: Malta 2014
|
Datum |
dan |
Pot |
NM |
NM TOT |
NM/h |
|
06.03.2014 |
pet |
ob 8:00 odhod iz Konjic, prihod v Biograd ob 13:00, vkrcanje ipd vse do 15:00 odhod proti Visu (cca 70NM (Veli Luki-Korčula cca 85 NM ali Lastovo cca 100NM) odvisno od stanja vetra in morja. |
80 |
80 |
6 |
|
07.03.2014 |
sob |
Dopoldan opraviti carinske postopke (prijavo oseb za izven) in nato pot naprej ob cca 12:00 proti Viesti (italija) cca 75NM |
75 |
155 |
6 |
|
08.03.2014 |
ned |
celo noč jadranje ob italijanski obali do Brindisi (cca 110NM) od Vieste |
110 |
265 |
6 |
|
09.03.2014 |
pon |
ponoči jadranje cca 75NM do skrajnega juga pete italijanske polotoka mesto Leuca, postanek za tankanje, hrana ob cca 12:00 naprej, dodatnih 75NM do naslednjega vidnega kopnega |
75 |
340 |
6 |
|
10.03.2014 |
|
in še dodatnih 80 NM ob prstih polotoka in 55NM proti Siciliji |
155 |
495 |
6 |
|
11.03.2014 |
tor |
ponoči nadaljevanje do Syracuse Sicilija 55 NM, postanek in pozno popoldan še 80NM do Vallete Malta |
135 |
630 |
6 |
|
12.03.2014 |
sre |
ekipa 1 na Malti, ekipa 2 start ob 8.00 iz Konjic v Treviso ob 13:00, polet ob 14:55 prihod na Malto ob 17:00 |
|
|
|
|
13.03.2014 |
čet |
Malta ekipa 1 in 2 |
|
|
|
|
14.03.2014 |
pet |
ob 7:00 odhod na letališče ekipa 1 in domov, ekipa 2 start proti Syracusi, ustavitev v Syracusi odhod ob 16:00 proti celini 55NM |
135 |
135 |
6 |
|
15.03.2014 |
sob |
plutje ob jugu italije 160NM do Leuce |
160 |
295 |
6 |
|
16.03.2014 |
ned |
zjutraj postanek v Leuci, tankanje, nakupi in vračanje ob 12:00 proti Jadranu, razdalje 75NM Brindisi, 55 NM Bari, 55 NM Viesta |
130 |
425 |
6 |
|
17.03.2014 |
pon |
ponoči jadranje cca 55NM Bari Viesta in v dopoldanskih urah proti Visu 75NM kjer se opravi carinski postopek ipd. |
130 |
555 |
6 |
|
18.03.2014 |
tor |
jadranje Vis Biograd 75NM zvečer ali v sredo zjutraj domov. |
75 |
630 |
6 |

Vabimo te, da skupaj odpremo novo jadralno sezono 2014! S.O.S. sailing & party weekend bo potekal med 3. in 6. aprilom v akvatoriju Dugega otoka.
Organizatorji Burin YC, Elan Yachting in Just Perfect vsem udeležencem otvoritve jadralske sezone 2014 zagotavljajo veliko jadralskih užitkov, druženje in zabavo. Predvidena jadralska ruta se prične v marinah Biograd n/m in Marini Sukošan. Prvi postanek je planiran na Dugem otoku, drugi na otoku Istu in tretji na otoku Žutu ali pa na Ugljanu. (organizator si pridružuje pravico spremembe rute glede na vremenske razmere.
Preko 250 jadralcev bo jadralo na 30 Elanovih jadrnicah. Vsak dan bodo potekale regate, v večernih urah pa bo za zabavo poskrbel DJ. Med drugim postankom se bo odvijal že drugi tradicionalni resničnosti S.O.S. šov, Barka išče šefa. Za zmagovalce šova organizator obljublja bogate nagrade.
Cena znaša le 199 EUR na osebo. V ceno je vštet najem jadrnic, paket dobrodošlice, posteljnina in končno čiščenje plovila, krmarji, turistična taksa in ena organizirana večerja S.O.S.
Rezervirajte si program jadranja pri svojem operaterju:
www.justperfect.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. - Tel: +386 51 604 395
www.burin.si / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. - Tel: +386 1 520 18 64
www.elan-yachting.com / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. - Tel: 01 436 30 60
Celoten program jadranja:


Drugi del tradicionalnih štajersko dalmatinskih druženj v letu 2014 se je po odmevnem in dobro obiskanem veleslalomu na Rogli odvijal še v Biogradu na moru, kjer je domači navtični klub Yacht klub Biograd pripravil že 14. ponovitev Karnevalske regate.
Regate se je udeležilo 48 jadrnic z okoli 350 jadralci iz skoraj 30 klubov iz Hrvaške, Slovenije, Avstrije, Nemčije, Italije, Poljske, Madžarske in Češke. Nautic club Rogla se je regate udeležil s 4. posadkami v 2. kategorijah izmed 8.
Najvišjo uvrstitev je dosegla posadka Sebastijana LEVSTIKA, ki je v najmočnejši kategoriji jadrnic Elan E350 performance in First 35 med 11. ekipami zasedla nehvaležno 4. mesto in tako ostala tik pod odrom za zmagovalce, ki se je ekipi nasmihal po prvem dnevu, ko je prepričljivo zmagala regato. V skupnem seštevku regate je Levstik osvojil 10. mesto, ostali krmarji kluba iz Konjic, SMERKOLJ, JANŠA in SCHNEIDER pa so si razdelili mesta 33, 36 in 40. V regati so bili proglašeni tudi najboljši klubi, ki so se prijavili v ekipni del tekmovanja s tremi ekipami. V kategoriji 7 prijavljenih klubov je Nautic club Rogla tudi tukaj zasedel 4. mesto, mesto tik pod zmagovalnim odrom.
Zmagovalci regate so tokrat postali domačini iz Biograda, z odlično posadko preizkušenih jadralcev s krmarjem Luko ŠANGULINOM, ki so dobili interni dvoboj z Jedriličarskim klubom Uskok iz Zadra.
V kategoriji pokala Ski&Sail 2014, ki ga sestavljata dve ločeni tekmovanji v posamični in ekipni konkurenci – Navtični veleslalom na Rogli in Karnevalska regata v Biogradu. V tej kategoriji se je pregovorno dobro izkazal Nautic club Rogla, ki je ponovno osvojil 1. mesto, katerega je tokrat priboril Stanko KOLAR in posledično dobil v 1. letno hrambo prehodni pokal v tekmovanju Pokal Ski&Sail.
Omeniti velja še karnevalski del regate, ki je poleg maskirane regate v tekmovalnem polju, tradicionalno potekal po večerji prvega jadralnega dne v restavraciji marine Kornati v Biogradu. Zabave so se udeležili praktično vsi tekmovalci, najboljše maske so bile nagrajene in tudi v tej konkurenci je Nautic club Rogla ohranil pričakovano dober rezultat – po zmagah v prejšnjih letih je tudi tokrat dobil nagrado za najboljšo masko v konkurenci parov z masko Polžev slinavcev iz Slovenije.
19. mednarodna razstava navtike, Internautica 2014, bo potekala med 7. in 11. majem v prijetnem ambientu Marine Portorož. Priprave so že v polnem teku, organizatorji pripravljajo bogato ponudbo razstavnih programov in novosti iz sveta navtike.
Internautica 2014 bo s svojim forumom posvečena “zelenim” tehnologijam in “zeleni”, okolju in morju prijazni navtiki. To je nova navtična kultura, ki se v zadnjih nekaj letih prevladujoče uveljavlja po svetu. Slovenija je pravzaprav zeleno srce Evrope, ne samo s svojimi gozdovi in travniki, ampak z vrhunskimi okolju prijaznimi tehnologijami. Internautica zato predstavlja primeren trenutek in prostor, kjer se bo letos ponovno poskušal uveljaviti pravilen odnos do narave, morja. S tem bo povezana tudi nova, pestra in bogata predstavitev jadranskih turističnih pristanišč, marin in priljubljenih ciljev navtičnega turizma.
Pripravlja se premierna predstavitev in začetek uradnega delovanja nove navtične šole, ki se imenuje »Green Yachting Academy«. Njen osnovni namen je vzpodbujanje trajnostnega razvoja pomorskega turizma, navtično izobraževanje in vzpostavitev zasnove nove, zelene navtične kulture, ki jo po svetu zdaj imenujemo »green yachting«. Pester program bo vključeval predstavitve energetsko visoko učinkovitih modelov plovil, okolju prijaznih in trajnostnih pomorskih gradbenih materialov ter učinkovitega ladjedelništva, inovativnih pogonskih sistemov, hibridnih sistemov z zmanjšano porabo goriva in emisij. V tem okviru bo predstavljen pojem “zelene mobilnosti” s prikazom električnih plovil, vozil in letal.
V letu 2014 se bo nadaljeval projekt podelitve nagrad »Jadransko plovilo leta«, pri katerem sodelujejo revija Navitka plus, More magazin in Internautica, z žirijo sestavljeno iz hrvaških in slovenskih navtičnih strokovnjakov. V konkurenci bodo motorna plovila in jadrnice ter plovila, ki imajo poudarjeno »jadransko noto«, kar pomeni, da je njihova uporabnost prilagojena razmeram in zahtevam na morju.
Na Internautici 2014 seveda ne bo manjkalo dobre zabave. Poleg tradicionalne večerne prireditve, jadralne regate, srečanja starodobnih plovil in atraktivnih predstavitvenih dogodkov se obeta bogat družabni program, organizatorji med ostalim napovedujejo novost »Filmski večer Internautice pod zvezdami«.
Glede na vzpodbudne znake okrevanja navtičnih trgov po svetu, je v letu 2014 mogoče spet pričakovati večje število razstavljavcev in obiskovalcev tudi pri nas ter temu primerno izboljšanje prodajnih rezultatov, zato Internautica ponovno vabi vse tiste, ki jih sodelovanje zanima, k čim prejšnji prijavi, obiskovalce pa, da v prvih majskih dneh obiščejo Internautico 2014 in preživijo čudovit navtični dan na slovenski obali.
Za več informacij obiščite spletno stran www.internautica.net
