Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 20.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 20.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regatiV petek 27.9.13 so opravili prvo testno plovbo z novim monotipnim plovilom Volvo Ocean 65.
Prvo plovilo Volvo Ocean 65 je last ekipe SCA. Je prvo iz serije plovil, ki bodo naslednje leto zaplula okoli sveta na eni najtežjih regat na svetu. Nove jadrnice ne bodo zanimive le kot jadrnice za regato Volvo Ocean Race, temveč kot začetek novega monotipnega razreda hitrih, tehnološko izpopolnjenih jadrnic.
»Jadrnice še nismo pošteno obremenili. Prvi občutki s testnega jadranja so zelo dobri. Petkovo jadranje je bilo hitro. Testirali smo vse sisteme in opremo. Zanimivo je videti prvo jadranje z novo jadrnico.«, je povedala Liz Wardley iz ekipe SCA.
Nove jadrnice so izjemno čvrste. Oblikovane so za jadranje v najtežjih pogojih. Predvidoma bodo na njih tekmovali na naslednjih dveh edicijah regate Volvo Ocean Race 2014-15 in 2017-18.
Poleg Liz Wardley sta na jadrnici v petek jadrali tudi Sam Davis, ki se je udeležila tudi lanskoletne Vendee globe, ki jo je morala predčasno končati zaradi zlomljenega jambora, in Annie Lush. Ekipa SCA bo prva samo ženska posadka na regati Volvo Ocean Race.
Vse tri jadralke so bile nad novim plovilom izjemno navdušene. Pri prvi plovbi so sicer pričakovale, da se bo dogodilo kaj nepričakovanega, kot je to običajno, vendar so testna jadranja uspele opraviti brez težav.
Plovilo bodo sedaj odpeljali v Ocean Village v Southampton, kjer bo na voljo za ogled.
Organizatorji ene največjih svetovnih regat Barcolane so sporočili, da bo letošnja Barcolana drugačna, kot so bile dosedanje.
Po posvetu z Tržaškim in Slovenskimi pomorskimi strokovnjaki, so se organizatorji odločili, da bodo letos ponudili prenovljeno Barcolano. Regata, ki bo potekala od 13.-15.10.2013 bo imela spremenjeno progo. Dokončna postavitev bo znana 13.10.2013 ob 10.00 uri. Med drugim, bodo letos prvič javno objavili koordinate oznak na regatnem polju.
Štartna linija ostaja nespremenjena in bo široka 1,8 nmi. Prvi del regate bo krajši in smer plovbe bo spremenjena. Pri prvi oznaki se bo smer plovbe spremenila za manjši kot. Na ta način se bodo tekmovalci izognili nevarnim manevrom na prvi oznaki, s čemer bodo zmanjšali možnost trkov med plovili. Prva oznaka bo od starta oddaljena 4,1 nmi. Večja sprememba smeri se bo odvijala pri oznaki št. 2. Ker je razdalja med oznakama skoraj 1,5 navtične milje (skupaj od starta 5,6 nmi), bodo razlike pri obratu že večje in bo tako več prostora za varno manevriranje. Tretji del regate med oznakama št. 2 in 3 bo nekoliko krajši, kot v prejšnjih letih. Razdalja bo 3.9 nmi. Oznaka št. 3 bo postavljena nekoliko dlje od obale. V primeru burje, bodo lahko tekmovalci pluli ostro v veter proti cilju, ki bo od 3. oznake oddaljen približno 3,7 nmi. Celotna dolžina proge bo tako znašala 13,7 nmi.
Naslednja novost na regati bo nov razred, potovalne jadrnice. V vsaki kategoriji bodo prejeli priznanje tudi prve tri jadrnice. Jadrnice bodo razdeljene v kategorije glede na dolžino plovila (dolžina čez vse – LOA). Dodatno nagrado “Miramare Trophy” bo prejela najhitrejša potovalna jadrnica v skupni razvrstitvi glede na razvrstitev po realnem času. Vsi lastniki plovil oziroma njihovi skipperji bodo pri sami registraciji označili ali plujejo z regatno ali potovalno jadrnico. Posebna komisija bo ugotavljala pravilnost navedb na podlagi površine jader in teže plovila. Natančna navodila bodo objavljena na spletni strani regate.
Vir: http://www.barcolana.it/
Mednarodna komisija je izdala, kdo so nominiranci za prestižno nagrado Motorno plovilo leta 2014.
Mednarodna komisija, ki jo sestavljajo eksperti sedmih največjih evropskih navtičnih časopisov (med njimi "Barche a Motore" (Italija), "Båtliv" (Norveška), "Neptune" (Francija), "Marina CH " (Švoca), "Yachtrevue" (Avstrija)), vsako leto izberejo motorna plovila, ki si zaslužijo laskavi naziv motorno plovilo leta. Zmagovalec bo znan na mednarodnem navtičnem sejmu Boot v Duddeldorfu, ki poteka vsako leto konec meseca januarja. Motorna plovila so razdeljena na 5 kategorij: do 25 čevljev, do 35 čevljev, do 45 čevljev nad 45 čevljev in pa posebna kategorija izpodrivna motorna plovila.
Nominiranci za nagrado Motorno plovilo lata 2014 so:
Razred do 25 čevljev
Chris-Craft Capri 21
Boesch 625
Nordkapp 605 Enduro
Boston Whaler Vantage 230
Karnic Storm 2255
Razred do 35 čevljev:
Delta 34
Elan Power 30 (http://www.elan-motoryachts.com/)
Windy 29 Coho
Flipper 880 ST
Smartboat 30
Razred do 45 čevljev:
Jeanneau Velasco 43
Prestige 450
Reha Trawler 36
Austin Parker 42 Sedan
North-Line 37 Pilotstyle
Razred nad 45 čevljev:
Beneteau MC 5
Princess V48 Open
Contest 52 MC
Cranchi Eco Trawler 53 LD
Astondoa 63 Top Deck
Izpodrivna plovila
Delphia Escape 1080 (http://www.as-boats.si/)
Jetten 35 AC
Linssen TNCS 36 AC
Fotogalerija: Motorno plovilo leta 2014
Kdo so niminiranci za jadnico leta si lahko ogledate na tej povezavi: Katero bo Evropsko plovilo leta 2014?
Marina Punat bo v naslednjih letih ponudila še bogatejšo ponudbo za vse navtike, ki bodo obiskali marino.
Marina Punat oziroma Brodogradilište Punat d.o.o., ki je nosilec koncesije, je na Hrvaško ministrstvo podalo zahtevo za dodelitev dovoljenja za sodelovanje z manjšimi zunanjimi podjetji in fizičnimi osebami, ki bodo na koncesijskem področju opravljale dopolnilne dejavnosti k obstoječi ponudbi marine. Na seji vlade, so zahtevi ugodili. Tako bo marina Punat sklenila 13 pogodb z zunanjimi izvajalci, ki bodo na področju marine izvajali dopolnilne dejavnosti.
Marina Punat je pridobila koncesijo za marino leta 2000 in sicer za obdobje 32 let. Za koncesijsko področje mora plačati 0,5 HRK za vsak m2 koncesijskega področja letno. Dodatno mora marina za koncesijo plačati še 1% od skupnih ustvarjenih prihodkov. Vsi novi pogodbeni partnerji bodo morali vse prihodke prikazovati preko lastnika koncesije, marine Punat in prav tako za vse opravljene storitve plačati 1% koncesijske dajatve.
Katere dopolnilne dejavnosti se bodo začele izvajati v marini, bomo verjetno izvedeli še pred pričetkom nove sezone.
Prvo plovilo Volvo Ocean 65, ki bo tekmovalo v naslednji edicije regate Volvo Ocean Race, ki se bo pričela naslednje leto je splovljeno. V naslednji regati bodo plovila monotipna s čemer so znižali stroške izdelave. Na ta način organizatorji pričakujejo, da bodo privabili večje število moštev, ki se bodo regate udeležila. Lastnik jadrnice št. 1 je ekipa SCA, ki se bo udeležila regate naslednje leto.
Prva splovitev nove jadrnice Volvo Ocean 65 se je zgodila prejšnji teden. Za jadrnico trdijo, da je trenutno najbolj dovršena enotrupna jadrnica na svetu. Prva splovitev je bila namenjena izvedbi testa obremenitev. Jadrnico so močno nagnili pod kotom večjim od 50 stopinj, ter preverili strukturno trdnost kobilice, trupa in jambora. Ker bodo jadrnice plule v ekstremnih pogojih so ti testi izjemno pomembni za varnost plovbe. Tako imenovani »pull-down test« je le eden izmed testov, ki jih je potrebno opraviti na jadrnici. S tem testom simulirajo okvaro na hidravlični, premični kobilici. Test je dolgotrajen. Ogledate si ga lahko v tem videu v hitrem posnetku (video je v angleškem jeziku).
Vir: http://www.volvooceanrace.com
Po odličnem začetku ekipe Emirates Team New Zealand, ki je vodila že z rezultatom 8:1 in je potrebovala za osvojitev naslova le še eno zmago, je ekipi Oracla uspelo praktično nemogoče. Z odličnim jadranjem jim je uspelo obraniti naslov. Z osmimi zaporednimi zmagami je bil končni rezultat 9:8 za ekipo Oracla Team USA.
Ustanovitelj ekipa Larrry Ellison je navdušen skočil na katamaran AC 72, le nekaj trenutkov po tem, ko so prečkali ciljno črto zadnje zmagovalne regate. »Povedati sem jim hotel, da so pravkar zmagali na Pokalu Amerike. In to sem jim tudi povedal.« je dejal Larry Ellison.
Ekipa Oracle Team USA si je zmago prav prigarala. Po začetnem vodstvu ekipe Emirates z 8:1 si nihče ni predstavljal, da bo za zmago potrebno odjadrati kar 19 regat v 19 dneh. Zavedali so se, si ne morejo privoščiti niti ene same napake. In to jim je uspelo.
Letošnja regata je spremenila jadranje za vedno. Ogledalo si jo je več ljudi, kot jih je do sedaj gledalo vse regate skupaj. Larry Ellison je povedal, da je letošnja regata resnično fantastična. Katamarani plujejo s hitrostmi preko 40 vozlov. Jadranje je ekstremno, zanimivo in razburljivo za tekmovalce, kakor tudi za gledalce. Pred dogodkom veliko ljudi jadranje ni zanimalo, sedaj pa so svoje interese spremenili. Cilj Pokala Amerike je bil vedno, da se regate odvijajo blizu obale in da je jadranje resnično spektakularno. Naslednji, 35. Pokal Amerike bo še bolj spektakularen je obljubil Larry Ellison.
Oglejte si razplet regate v video posnetku (posnetek je v angleškem jeziku).
Vir: http://www.americascup.com
Vasilij se je pretekli konec tedna na Blatnem jezeru udeležil madžarskega odprtega državnega prvenstva v razredu finn, na katerem se je pomerilo 55 jadralcev iz petih držav. S konstantim jadranjem v devetih plovih si je Vasilij zagotovil prvo mesto, pred odličnim domačinom Berceczom Zsomborjem, ki z Vasilijem trenira v Valenciji, in Hrvatom Ivanom Kljakovičć Gaspićem, še enim vrhunskim jadralcem razreda finn. S tem uspehom Vasilij zaključuje niz odličnih uvrstitev v letošnji sezoni.
Oktobra pa ga kot taktika posadke maksi jadrnice Esimit Europa 2 čakata regati za pokal Bernetti Lombardini in znamenita Barkolana, na kateri bo Esimit Europa 2 branil tri zaporedne zmage.
Vir: http://www.vasilijzbogar.si; Foto: Cserta Gábor
Regata Clipper Round the World Race je že postregla s prvimi zanimivostmi. Po začetku v Londonu in tako imenovani ogrevalni regati do Francoskega Bresta, je sedaj flota 12 jadrnic na poti proti Riu de Janeiru.
Prvi del poti preko Atlantskega oceana je postregel z zanimivim jadranjem in prvimi pravimi preizkušnjami za nova plovila in jadralce. Vetrovi so dosegali hitrosti preko 44 vozlov in jadrnice Clipper 70 so pospešile vse do 30 vozlov. Direktor regate Justin Taylor je povedal: "Hitrosti vetra so omogočale jadrnicam, da so glisirale s hitrostmi preko 20 vozlov. Skipper Eric Holden je na jadrnici Henri Lloyd zabeležil najvišjo hitrost kar 30,7 vozla. To so praktično maksimalne hitrosti, ki smo jih predvidevali za te jadrnice. Verjetno bodo v prihodnosti dosegli še višje hitrosti, saj skipperji sedaj jadrajo še bolj konzervativno. Posadke še niso popolnoma uigrane, ko pa bodo, pa bomo verjetno priča bolj agresivnemu jadranju."
Hitro jadranje pa se je za celotno floto jadrnic končalo, ko so pripluli v področje Doldrums, v Ekvatorialnem področju Atlantskega oceana, kjer se večina jadralcev sreča z pomanjkanjem vetra. Celotna flota dosega trenutno hitrosti le med 2 in 4 vozli. V vodstvu je ekipa Henri Lloyd, ki jo do cilja loči še 1950 nmi, ekipi Velika Britanija in Derry~Londonderry~Doire zaostajata dobrih 20 milj, zadnja pa je ekipa Jamaica, ki zaostaja 150 nmi in jo tako do cilja loči 2100 nmi.
Zgodba družine Sastre se je začela daljnega leta 1978 z ladjedelnico Astilleros Menorca z gradnjo manjših ribiških bark Leut. Leta 1997 je rojena blagovna znamka Menorquin Yachts, zaradi povečanega povpraševanja po daljših plovilih. Tako so nastali modeli Menorquin 130 in kasneje še Menorquin 160 in 180. Leta 2006, ko je bilo podjetje v vrhuncu, se je družina Sastre odločila da podjetje proda.
V letih 2010-2011 je nastala tretja generacija družine Sastre: Sasga Yachts – popolnoma nov produkt, ki je boljši v vseh pogledih: v komfortu, stabilnosti, hitrosti, bivanju in učinkovitosti. Njihova najbolj poznana karakteristika se skriva pod vodo: inovativen trup z zmanjšano porabo goriva in z še boljšimi plovnimi lastnostmi.
Ladjedelnica Sasga je predstavila prvi model leta 2011 in sicer Sasgo 42, ki se je kasneje preimenovala v Minorchino 42. Že takoj na začetku je barka doživela velik uspeh na tržišču.
Lansko leto je bil širši javnosti predstavljen model Minorchino 54, kateri je »nadomestil« priznani model Menorquin 160. Minorchino 54 se ponaša s tremi razkošnimi kabinami, dvema kopalnicama ter kuhinjo v podpalubju. Pod hard topom se skriva razkošno odmerjen salon s komandnim mestom.
V razvoju je trenutno najmanjši model Minorchino 32, kateri bo kmalu razveseljeval ljubitelje tovrstnih plovil.
Podrobneje vam bomo njihove modele predstavili v naslednjih novicah.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na zastopnika plovila Stal d.o.o., 01/ 42 33 540, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Slika zgoraj desno: Minorchino 42 HT; slika spodaj: Minorchino 32 (nov model).
Novi Pershing 62 je izjemno pomembna novost tega proizvajalca prestižnih plovil, ki se ponašajo z napisom Made in Italy. Sami pravijo, da je nova jahta pravi biser.
Pershing je eno izmed podjetij, ki je del grupacije Ferretti Group. Njihovi izdelki so vedno nekaj posebnega. Vsi spadajo v razred izjemno zmogljivih motornih jaht, ki merijo od 15 pa vse do 35 metrov. Novi Pershing 62 je premierno predstavitev doživel pred dnevi na salonu v Cannesu, predstavljen pa bo tudi v Genovi na 53. mednarodnem salonu, ki bo potekal med 2. in 6.10.2013.
Novi Pershing 62 meri v dolžino 18,94 v širino pa 4,80 metra. Oblikoval ga je Fulvio De Simoni v sodelovanju z AYTD (Advanced Yacht Technology & Design) in ekipo inženirjev iz grupacije Ferretti. Tudi novi model je podedoval lastnosti značilne za plovila iz te tovarne. Funkcionalnost, varnost, udobje in visoke zmogljivosti so odlike, ki bodo vsakemu lastniku zagotovile vrhunske užitke na morju.
Pershing 56 in 58 sta najuspešnejša modela iz te tovarne in sta bila prodana v več kot 70 primerkih. Naravna evolucija je pripeljala do razvoja novega modela Pershing 62. Zanj so značilne elegantne linije pa kljub temu agresiven in športen profil. Kljub njegovi športnosti je tudi novi Pershing 62 družinska jahta. Lastniška kabina se nahaja na premcu. S sodobnejšim oblikovanjem in dvema oknoma, so zagotovili veliko naravne svetlobe. Nov model je na voljo z dvema motornima različicama. Lahko se odločite za dva MTU 10V 200 M84 motorja z močjo 1381 KM ali pa dva MTU 10V 2000 M93, ki razvijeta po 1524 KM.
Z močnejšimi motorji jahta doseže končno hitrost 46,5 vozla. Potovalna hitrost pa znaša 42 vozlov. V standardni opremi so Searex površinski propelerji, če pa želite je možno vgraditi tudi Autotrim sistem.
Novi Pershing ima številne novosti. Na krmi je vgrajen nov sistem za hranjenje, spuščanje in dvigovanje pomožnega čolna v vodo. Ta je bil sedaj nameščen le na večjih modelih. Mobilna zložljiva platforma v srednjem delu omogoča enostavno in hitro rokovanje s pomožnim čolnom ter njegovo nameščanje v garažo ali spuščanje v vodo. Namesto dvigala je temu namenjeno vitlo. Poležavanju na soncu sta namenjena dva prostora. Eden na krmi plovila, drugi na kopalni ploščadi oziroma platformi. Prednje vetrobransko steklo poudarja kvaliteto izdelave te tovarne. V širino meri 3,7 m in je izdelan iz enega samega kosa laminata. Tako prednje steklo je bilo prvič nameščeno na Pershing 64, kasneje pa so ga pričeli vgrajevati tudi v druge modele v grupaciji Ferretti.
Glavni salon je izdelan iz ebenovine. Vanj vstopimo skozi drsna vrata, ki so del velikega okna. Izdelek je posebej za Pershing razvilo podjetje Besenzoni. S tem lahko združimo krmni del plovila in glavni salon v en luksuzen prostor primeren za druženje z gosti.
Vsa plovila iz ladjedelnice Pershing so izdelana po željah kupca. Prvi je bil izdelan v standardni različici s tremi kabinami. Lastnikova kabina, VIP kabina in kabina za goste imajo vsako svojo kopalnico. Kopalnica v sobi za goste ima dva vhoda. Eden iz kabine, eden pa neposredno iz hodnika. Tako lahko to kopalnico uporabljamo tudi za dnevno uporabo.
Jahto je možno naročiti tudi v dvokabinski različici. V tem primeru kabina za goste postane dnevna soba z veliko zofo, ki jo lahko pretvorimo tudi v posteljo, če to potrebujemo. Obe različici plovila imata posebno kabino za posadko, ki ima dostop na krmi plovila. V kabini je enojna postelja in kopalnica.
Predstavitev novega Pershinga 62 bo to jesen prikazala nov koncept jahte z izjemnimi plovnimi lastnostmi in inteligentno uporabo prostora. Jahta nudi izjemno udobje tako na sidru, kakor med plovbo. V ladjedelnici zagotavljajo, da bo novi model posebej uspešen zaradi prilagodljivosti notranjega prostore, ki si ga bo lahko vsak lastnik izbral glede na svoje potrebe.
Fotogalerija: Pershing 62
Tehnični podatki:
Dolžina čez vse: 18,94 m - 62 ft 1 in Dolžina vodne linije: 14,63 m - 47 ft 11 in Širina: 4,80 m - 15 ft 8 in Vgrez: 1,43 m - 4 ft 8 in Teža praznega plovila: 33.350 kg - 73,523 lbs Maksimalna teža: 39.000 kg - 85,979 lbs Rezervoar za gorivo: 3.200 l - 845 US gal Rezervoar za vodo: 740 l - 195 US gal Max. Število oseb: 14 Motorji: 2 kom MTU 10V 2000 M84, 1381 KM Največja hitrost: 43,5 vozlovPotovalna hitrost: 40 vozlov Motorji: 2 kom MTU 10V 2000 M93, 1524 KM. Največja hitrost: 46,5 vozlov Potovalna hitrost: 42 vozlov Doseg: 300 nmi Št. kabin: 3 Št. kabin za posadko: 1 Št. kopalnic: 3+1Vir: http://www.pershing-yacht.com/