Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Marjan Golobic, Jakarta

Vso pot od Balija so nama nagajali nasprotni vetrovi. Tudi tokrat je tako, vendar imava vseeno razpeti obe jadri, da ujameta vsaj nekaj vetra in morda prispevata pol vozla k hitrosti barke.

Zadnja etapa plana C: celodnevna plovba od naftnega terminala Patimban do Jakarte.

Izplujeva ob zori, saj naju čaka dolg dan motoriranja. Slediva ribiškim barkam na odprto morje, ker je plovba ob obali nemogoča, saj je morje ob obali posejano z ribiškimi pastmi iz bambusa. Daleč na odprtem morju se lahko končno obrneva proti zahodu v smeri Jakarte. Ko vplujeva v zaliv Jakarte, se že večeri. Povsod so ribiški čolni, čeprav mi Navionics pravi, da je tu ribolov prepovedan. Plujeva med zasidranimi tovornimi ladjami, ko se nenadoma prižgejo vse rdeče lučke na nadzorni plošči levega motorja. Zatuli alarm. Levi motor takoj prestavim v prosti tek in ga ugasnem. Plovbo nadaljujeva samo z desnim motorjem in jadri.

Marjan Golobic, Jakarta

Kaj se je zgodilo? Glede na močno onesnaženost morja se je najverjetneje okrog propelerja navila plastična vrečka in ustavila motor.

Počakam deset minut in ponovno zaženem levi motor. V prostem teku deluje brezhibno. Nobene rdeče lučke; nobenega alarma. Potem motor za nekaj sekund prestavim v vzvratno vožnjo, da se tista domnevna plastična vrečka odplete s propelerja. Nato previdno prestavim motor v vožnjo naprej in počasi pospešim. Motor deluje, kot da se ni nič zgodilo.

Tokrat sva imela srečo. Naslednjič se bo okrog propelerja morda navila ribiška mreža. To pa pomeni potapljanje, rezanje ribiške mreže in težave z lokalnimi ribiči.

Marjan Golobic, Jakarta

Zakolnem se, da v Indoneziji niti pod razno ne bom več plul ponoči.

Približujeva se vstopu v Marino Batavia. Večeri se. Pred sabo opazim obrise treh ribiških čolnov, ki mi zapirajo pot. Odločim se, da jih zaobidem po levi strani. Ko se približam čolnu na levi strani, se na njem prižge močna luč, ki se hitro premika levo, desno, levo, desno. To naj bi pomenilo: Ne približuj se. Vrgli smo mrežo. Zapletel se boš. Barko sunkovito obrnem v desno in poskušam priti do vstopa do marine po desni strani. Približam se ribiški barki na desni. Ista zgodba. Z močno lučjo nama mahajo levo, desno. 

Očitno so vse tri barke vrgle svoje mreže pred vstopom v marino, tako da ne moreva vpluti v marino. Preklinjam indonezijske ribiče, njihove barke in njihove mreže, vendar nič ne pomaga.

Marjan Golobic, Jakarta

Noč je. Trda tema. Kaj pa zdaj? Odločim se za najenostavnejšo rešitev. Pri globini štirih metrov vržem sidro, pustim navigacijske luči prižgane in na palubi nastavim še dve utripajoči luči, ki se samodejno prižgeta ob mraku in ugasneta ob svitu.

Zdaj pa spat. Počitek je nemiren, saj valovi z odprtega morja barko precej zibajo.

Takoj ko se zdani, dvigneva sidro in poiščeva zeleni in rdeči svetilnik, ki označujeta vhod v Marino Batavia. Globina se dvigne na meter in pol, vendar se brez nezgod privlečeva v zavetje marine in se priveževa na ponton.

Sicer sva tukaj ilegalno, vendar sva izredno zadovoljna, da sva dosegla cilj plana C.

 

< Plan C   Marina Batavia >

 

Knjige Marjana Golobiča o dosedanjih podvigih
Marjan Golobič - Spalax 2 Marjan Golobič - Spalax 2
As Long As the Wind Blows

Potopis plovbe jadrnice Spalax in katamarana Spalax 2 od otoka Korfu v Grčiji do Nove Kaledonije.

(knjiga je napisana v angleškem jeziku).

NAKUP

Dokler se puter ne stopi

V svojem prvencu, Dokler se puter ne stopi, brez dlake na jeziku in z dobršno mero humorja opisuje svoje jadralske pustolovščine na Jadranu, Sredozemskem morju, Atlantiku in Karibih.

NAKUP

 

Marjan Golobič  
Spalax, Marjan Golobič Marjan Golobič je že kot otrok večino svojega življenja preživel v tujini. Prve jadralske izkušnje je nabral v Britanski Kolumbiji. Jadraje ga je hitro zasvojilo. Po vrnitvi v Slovenijo se je pridružil Jadralnemu klubu Potepuh. Jadranje po Jadranu je bilo super, a njegove ambicije so bile na Karibih in Tihem oceanu. Leta 2009 se je z jadrnico Spalax udeležil regate ARC. Karibi so ga tako zasvojili, da se je odločil zamenjati jadrnico za katamaran, ki je dobil ime Spalax 2. Leta 2018 je izplul c Karibov in se podal na Tihi ocean.

Besedilo in fotografije: Marjan Golobič

 

Ponedeljek 26 Jun 2023

V Portorožu bo 2025 potekalo svetovno prvenstvo v jadralnem razredu Optimist. Tako so na Costa Bravi izglasovali delegati iz 54 držav, ki so na letni skupščini mednarodne zveze za ta razred (IODA) največ glasov za organizacijo svetovnega prven...
Ponedeljek 26 Jun 2023

Otok Zlarin, znani "koralni otok", je dolga stoletja čuval svojo dragoceno dediščino - korale. Od nedavnega je otok postal dom novega Koralnega centra Zlarin, ki na inovativen način predstavlja bogato zgodovino koralnega lovstva. Ta sodoben cen...
Ponedeljek 26 Jun 2023

Ta konec tedna se je v Kopru odvijalo odprto državno prvenstvo za iQFOIL, ki se ga je udeležilo 17 tekmovalcev, 12 iz Slovenije in pet s Hrvaške. Včeraj so uspešno odvozili štiri regate, danes pa tri. Absolutno je zmagal Val Eržen, ki je s ...
Nedelja 25 Jun 2023

Danes se je v španski Costa Bravi z zadnjimi tremi plovi zaključilo svetovno prvenstvo optimistov, ki se ga je udeležilo 248 mladih jadralcev iz 57 držav. Slovenijo je zastopalo pet jadralcev, vsi prihajajo iz JK Pirat: Lina Sorta, Filip Valjav...
Sobota 24 Jun 2023

Bi radi jadrali na drugem koncu sveta? Bi radi jadrali zelooooo poceni? Potem imamo rešitev za vas. Slovenski jadralec Marjan Golobič, katerega potopis lahko spremljate na naši spletni strani, ponuja edinstveno priložnost, da se mu pridružite...
Sreda 21 Jun 2023

Po odhodu iz Cartagene smo imeli le prvi dve uri dovolj vetra za jadranje, potem pa smo morali zagnati motor. Preko noči smo se izmenjavali za krmilom in opazovali zvezde, saj se na morju okoli nas ni kaj dosti dogajalo. Veter se je vrnil proti j...
Sreda 21 Jun 2023

Danes se je na Costa Bravi v Španiji zaključil tretji regatni dan na SP za optimiste, tudi danes so odjadrali dva plova. Z veseljem poročamo o lepem uspehu naših mladih jadralcev - kar dva od petih sta se uvrstila v zlato skupino, dva v srebrno...
Torek 20 Jun 2023

Ali ste vedeli, da se lahko izognete čakanju na luški kapitaniji za izdajo letne vinjete – plačila plovnega dovoljenja? Kljub temu da je Hrvaška postala del schengenskega območja, moramo po prečkanju morske meje še vedno v eno izmed lušk...
Torek 20 Jun 2023

Jeparo na otoku Java sva zapustila s polnimi rezervoarji goriva v deževnem vremenu in s petnajstimi vozli nasprotnega vetra. Najin cilj je bil otok Belitung naravnost v smeri Singapurja in dva dni plovbe od Jepare. Vremenska napoved ni bila najbol...
Torek 20 Jun 2023

Stran 68 od 588