Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Tokratni praznični konec tedna potekata kar dve tradicionalni regati, ki sta na slovensko obalo pritegnili več kot 700 jadralk in jadralcev iz številnih evropskih držav. V Izoli so danes organizatorji iz Jadralnega kluba Burja izpeljali prvi dan regate »Izola Spring Cup«, ki jo organizirajo že devetindvajset let zapored. Več kot dvesto jadralk in jadralcev iz Nemčije, Avstrije, Italije, Hrvaške, Črne gore, Latvije, Slovaške, Madžarske, Egipta in Slovenije se bo od danes do nedelje za čim boljše uvrstitve pomerilo v olimpijskem razredu laser, razredu laser radial ter mladinskih prehodnih razredih laser 4.7 in 420.

V olimpijskem razredu laser je po treh odjadranih plovih v vodstvu slovenski jadralec Matej Valič (JK Jadro Koper), na drugem in tretjem mestu sta Avstrijca Herwig Baumel in Claus Dapeci. V konkurenci 25 jadralcev sta še dva Slovenca, Maks Vrščaj (WSC Črnomelj) na devetem mestu in Liam Orel, za katerega je to krstni nastop v tem razredu pa na 12. mestu.

V razredu laser radial je v vodstvu Italijanka Isabella Filippo (SVOC), na drugem mestu je Slovak Miroslav Baran (YC Martin), na tretjem mestu pa je še ena Italijanka Giulia Legissa (SNPJ). V konkurenci 85 jadralk in jadralcev je najvišje uvrščeni Slovenec Jure Medved (BD Ranca) na osmem mestu.

V razredu laser 4.7 je po današnjem dnevu v vodstvu Hrvatica Karla Savar (YC Zagreb), na drugem mestu je Madžar Zoltan Veisse (MVM SE), na tretjem mestu pa še ena Hrvatica Jana Jelčič (YC Zagreb). V konkurenci 47 jadralk in jadralcev sta po treh odjadranih plovih v deseterici dva Slovenca, in sicer Taš Kolman (JK Burja Izola) na petem mestu in Maj Musa Olivieri (JK Olimpik) na osmem mestu.

V razredu 420 so najbolje začeli Nemci, na prvem mestu sta Lennart Kuss in Paul Arp (WSC), drugi sta Jolanda Lene Muller in Arvid Jannes Muller (Greifswalder Yachtclub), tretji pa Sofie Schone in Line Johanna Thielemann (SYC). Edina slovenska predstavnika sta Matija Kocjančič in Veronika Franič (JK Olimpik).

Vir: JZS.si

Sobota 26 Mar 2016

Vsak teden lahko beremo kako v marinah na Jadranu in po svetu izbruhne požar na plovilu. V večini primerov je izbruh požara na plovilu tragičen za plovilo in v primeru prepoznega ukrepanja tudi za plovila v bližini.

Spomnimo se tragedije v marini Punat, kjer je v enem dnevu zorelo 20 plovil. O požaru smo pisali v članku: 20 plovil zgorelo v marini Punat, slike pogorišča pa si lahko ogledate na povezavi: Pogorišče v marini Punat. Prejšnji teden je požar uničil jahto vredno 2,3 mio EUR, v januarju je v marini Miramaris zgorela jahta za 30 mio EUR. Požari se ne dogajajo samo drugim, ogrožena so vsa plovila med njimi tudi naše.

Poglejmo si kaj so najbolj pogosti vzroki za izbruh požara na plovilu.

26% požarov povzročijo viri, ki niso na plovilu. Običajno požar izbruhne na sosednjem plovilu in nato zajeme naše plovilo. Med zunanje vire požara lahko dodamo še izbruh požara v garaži ali hiši kjer je shranjeno plovilo. Zaščitite se pred morebitnimi škodnimi zahtevki, ko na vašem plovilu izbruhne požar.

20% požarov povzroči slaba električna inštalacija na motorju plovila. Razlog so običajno slabi kontakti na starih žicah. Najbolj pogosto se to zgodi na plovilih, ki so stara preko 25 let, kjer so kontakti že močno oksidirani. V kolikor ste lastnik starejšega plovila, predlagamo, da pregledate vso električno napeljavo na plovili in zamenjate vse dotrajane kable, ter redno čistite vse kontakte. Ne pozabite, da izolacija na kablih zaradi visokih temperatur v motornem prostoru, soli in vlage v zraku, prej izgubi svoje izolativne lastnosti in jih je potrebno v celoti zamenjati.

15% požarov izbruhne zaradi problemov na enosmerni električni napeljavi na plovilu (12 V, 24V). Običajno nevarnost povzročajo akumulatorji na plovilu, slaba izolacija kablov, slabi kontakti na konektorjih, zamenjava polarizacije in napačno povezovanje kablov. Vedno kadar morate zamenjati določeno opremo na plovilu, kadar odklapljate konektorje, predhodno označite kable, kateri je pozitivni in kateri negativni in po ponovni montaži preverite, če so pravilno zvezani.

12% požarov izbruhne na izmenični 220V napeljavi na plovilu. Problem je v večini primerov slab kontakt na kablu za priklop plovila na električno inštalacijo na pomolu oziroma v pristanišču. Preden priključite plovilo na zunanji vir napetosti, preverite, če je  v dobrem stanju in če je kabel nepoškodovan. Zamenjajte ga vsaj vsakih 10 let.

9% požarov povzroči pregrevanje motorja. Če se prekine dotok hladilne vode v vaš motor in ga ne ugasnete pravočasno, je velika verjetnost, da se bo vaš motor pregrel. Pritok hladilne vode v motor se lahko prekine zaradi zamašitve sesalne odprtine (pri Z pogonu lahko v morju poberemo PVC vrečko, ki zapre dotok vode. V primeru dviga temperature motorja ustavimo plovili in pregledamo nogo, če se je nanjo prilepila vrečka. Ko vrečko odstranimo naj motor obratuje na minimalnih obratih, da se počasi ohladi.). Drugi vzrok je običajno obrabljen ali uničen impeler zaradi katerega motor ne dobiva zadostne količine vode za hlajenje. Priporočeno je da impeler menjate vsaki 2 leti.

8% požarov povzročijo akumulatorji na plovilih z izvenkrmnim motorjem. Na starejših motorjih starih nad 10 let je vzrok požara regulator napetosti. Če ga ne zamenjate prej, ga obvezno zamenjajte najkasneje ko je motor star 15 let.

Podatki o vzrokih požara so statistični podatki pridobljeni s strani zavarovalnic in njihovih škodnih zahtevkov za primer požara na plovilu.

Izjemno dobra zaščita pred izbruhom požara je avtomatski gasilni aparat PRYoff, ki se sproži v stiku z ognjem in pogasi požar, preden se razširi. Je biološko razgradljiv in ne povzroča škoda na plovilu in ni pod pritiskom, zaradi česar ga ni potrebno letno servisirati. Več o aparatu si lahko preberete na: PRYoff

Petek 25 Mar 2016

V ponedeljek se bo na Palmi de Mallorci začela 47. regata za Pokal princese Sofie. V konkurenci razreda finn bo nastopil tudi Vasilij Žbogar, ki je na španski otok odpotoval takoj po končanem odprtem evropskem prvenstvu, na katerem je bil v absolutno šesti, med evropsko konkurenco pa peti.

“Z rezultatom na evropskem prvenstvu sem zadovoljen, žal na začetku nisem uspel dobiti dobre hitrosti jadrnice, razlog za to je tudi, da se na to tekmovanje nismo posebej pripravljali. Med prvenstvom smo ves čas pripravljali jadrnico, da je bila hitrejša po tistih razmerah. Po vsem tem je končen rezultat dober,” se je prvenstva še enkrat spomnil Izolan, leta 2013 tudi evropski prva v razredu finn in nadaljeval: “Sigurno bi bilo lepo osvojiti še eno medaljo, ki bi bila že peta po vrsti, ampak letos so cilj olimpijske igre, zato smo evropsko prvenstvo vzeli kot trening regato, seveda z željo po čim višji uvrstitvi. Mislim, da smo izpolnili pričakovanja, ki smo si jih zadali.”

Ne le evropsko prvenstvo, vse regate do olimpijskih iger so le etapni cilji in odlična priložnost za preverjanje pripravljenosti, za to tudi pred tekmovanjem na Palmi ni zadal posebnih ciljev: “Palma je etapna regata, je svetovni pokal, ki je za nekatere regata za biti ali ne biti, saj se okoli 30 jadralcev bori za eno vozovnico, ki je še ostala za nastop Evropejca na olimpijskih igrah. Jaz bom poskušal biti čim višje, sem v teku priprav in treningov. Vedno je lepo biti v vrhu, kar pomeni da sem blizu in vse poteka kot mora.” Vsako tekmovanje Žbogar in njegova ekipa izkoristijo za testiranja opreme, uvajanje novosti, izboljšav tako jadrnice kot opreme.

“Na tej jadrnici, ki jo imam, sem drugi najbolj konstanten jadralec, boljši je le Giles Scott, nizam dobre rezultate in najmanj od vseh niham. Na praktično vsaki regati sem v igri za najvišja mesta, kar pomeni, da je jadrnica dobro pripravljena. Iščemo še malenkosti, ki bi dale še dodatno hitrost, po določenih razmerah,” je o stari jadrnici povedal Žbogar in nadaljeval: “Z novo jadrnico imam še nekaj težav pri jadranju po šibkem vetru, to vsak dan poskušamo izboljšati. Z enim očesom smo že na olimpijskih igrah in upoštevamo samo razmere, ki so podobne razmeram na olimpijskih regatnih poljih. Na drugačne razmere se sploh ne oziramo.”

Ne le Vasilij Žbogar, vsi jadralci se ukvarjajo z iskanjem popolnosti, z iskanjem jadrnice in opreme, ki bi jim na najpomembnejšem tekmovanju pomagali do čim višjih mest. “Vsi jadralci se ukvarjajo s tem, da je jadrnica opremljena z najboljšimi materiali, ki se iz meseca v mesec spreminjajo, vedno so novi materiali tako pri jadrnih kot pri jamborih. So vsi jadralci, ki bodo nastopili v Riu, v procesu izpopolnjevanja jadrnic, iskanja novosti. Mi za kaj takega nimamo možnosti, kajti to so veliki finančni zalogaji. Mi poskušamo spreminjati malenkosti, tisto kar pač lahko in kar uspemo finančno. Ostalo pa se moramo osredotočiti na jadranje,” je še povedal Žbogar, ki bo do olimpijskih iger nastopil le še na svetovnem prvenstvu sredi maja v Italiji. Na Palmi de Mallorci bo v razredu finn konkurenca zelo močna, nastopil bo tudi serijski zmagovalec, Britanec Giles Scott, ki je evropsko prvenstvo v Barceloni izpustil.

Vir: JZS.si

Petek 25 Mar 2016

Indonezija se je odločila, da bo zgradila prvi umetni otok. Otok oziroma kar pet otokov bo nastalo v neposredni bližini mesta Makassar. Za gradnjo so se odločili zaradi hitre rasti populacije na že tako gosto poseljenem območju.

Podjetje Boskalis je na natečaju pridobilo posel v vrednosti 80 mio EUR. Gradnja otokov se bo pričela v naslednjih mesecih in bo trajala dve leti. Zgradili bodo pet umetnih otokov za kar bodo potrebovali približno 9 milijonov kubičnih metrov peska. Pesek bodo s posebno ladjo posesali z morskega dna v bližini področja, kjer bodo kasneje nastali novi otoki. Njihova skupna površina bo znašala 75 hektarov. Na njih bo investitor KSO Ciptura zgradili stanovanja in poslovne stavbe višjega cenovnega razreda. V videu si lahko pogledate, kako bo potekala gradnja otokov.

Petek 25 Mar 2016

Admiralska ladja nekdanje Jugoslovanske vojne mornarice bo namerno potopljena in bo postala umetni podvodni greben.

Ladjo Vis je leta 2002 kupil na dražbi v Črni Gori privatnik iz Pule, Arsen Brajkovič. Imel jo je namen popolnoma obnoviti in spremeniti v luksuzno jahto, ki jo bo možno najeti, saj ima bogato zgodovino. Na njej so plule številne znane osebe med drugim tudi Tito, člani angleške kraljeve družini, zvezdniki in številni politiki. Zgradili so jo leta 1953 v ladjedelnici Uljanik. V dolžino meri 58m in v širino 8,5m. Ko je bila plovna je lahko razvila hitrost do 17 vozlov. Za razliko od Titove ladje Galeb, ki je predelana trgovska ladja, je bila ladja Vis grajena kot luksuzna ladja. Trup je zgrajen iz železa, medtem, ko so na krovu uporabili aluminij in tikovino, ki je ponekod debela kar 6 cm. Ko je bila Titova ladja Galeb na plovbi v tujini ali v remontu, je prevzela naloge glavnega poveljniškega plovila vojaške mornarice.

Žal se plan o obnovi ladje ni uresniči. Njen lastnik se je odločil, da jo bo potopil v bližini rt Kamenjak, kjer bo služila kot umetni podvodni greben. Po štirih letih zbiranja dokumentacije, bo v mesecu maju potopljena približno 250m od obale, pred zalivom Polje pri Kamenjaku. Potopili jo bodo na globino 32m, kjer si jo bodo lahko ogledovali potapljači. Vis bo dobil vlogo potapljaške atrakcije, ki si jo bodo lahko ogledali tudi potapljači, ki imajo licenco za potop do globine 20m.

Potapljanje ladje kot podvodne turistične atrakcije ni v svetu nič novega, je pa prvi primer na Hrvaškem. V tujini se je izkazalo, da se na takem podvodnem grebenu razvije bogata flora in favna. Po dosedanjih podatkih se število ribjega fonda v bližini poveča tudi za 400%. Organizacija Natura Historica bo vsako leto opravljala meritve na področju in z izsledki obveščala javnost.

S potopom ladje Vis pričakujejo, da bo Istra postala zanimivejša za obisk potapljačev in neskromno pričakujejo, da bo postala najbolj obiskana podvodna atrakcija na Hrvaškem.

Tako naj bi ladja Vis izgledala po obnovi, ki je ni dočakala (slika: 2pixel.hr)

Vir: Glas Istre

Četrtek 24 Mar 2016

Jahta Wider 150 je dvignila veliko prahu med ljubitelji mega jaht. Predstavili so jo leta 2011 kot idejno zasnovo moderne jahte s številnimi novostmi, ki jih svet navtike še ni poznal. Za pogon skrbi hibridna kombinacija dieselskih agregatov in električnih motorjev. Generatorji so namaščeni v premcu plovila s čemer se je na krmi sprostil bivalen prostor in zmanjšale so se vibracije ter hrup. Jahto poganjata dva azipoda, ki lahko le s pomočjo baterij pluje 8 ur pri hitrosti 5 vozlov. V videu si lahko ogledate gradnje jahte.

Četrtek 24 Mar 2016

Spoštovani poslovni partnerji INTERNAUTICE, spoštovani razstavljavci, dobrodošli na 21. razstavi navtike, INTERNAUTICA 2016!

Le še nekaj več kot 40 dni nas loči do začetka 21. INTERNAUTICE, najpomembnejšega jadranskega navtičnega sejma, ki bo kot običajno svojim obiskovalcem in javnosti predstavil mnoge novosti in dosežke navtične industrije. Na pokritih razstavnih prostorih bodo razstavljavci predstavljali predvsem navtično opremo, raznovrstne pripomočke, športna oblačila, obutev, na zunanjih razstavnih površinah in morskih privezih pa si bodo obiskovalci lahko ogledali novosti iz sveta športnih motornih plovil, motornih jaht in jadrnic.

Tudi letošnja INTERNAUTICA bo premierno predstavila številne modele motornih plovil in jadrnic ter hkrati poskrbela tudi za predstavitev energetsko-učinkovito zasnovanih plovil in projektov, okolju prijaznih, trajnostnih in gradbeno učinkovitih tehnologij ter inovativnih pogonskih in hibridnih sistemov, ki zmanjšujejo porabo goriva in emisij v okolje.

Med do sedaj prijavljenimi sejemskimi premierami so ABSOLUTE - NAVETTA 52, sodobna jahta, ki združuje bogate izkušnje gradnje plovil, tehnološke inovacije, izjemen slog, varnost, udobje in visoko učinkovitost pri porabi goriva, DRAGONFLY 25, visoko zmogljiv trimaran, nagrajen z naslovom Yacht of the Year 2016 v kategoriji večtrupnih plovil ter zmagovalec revije Sail za leto 2016 v ZDA, CRANCHI ZAFFIRO 35, predstavnik nove generacije najbolj uspešnih cruiserjev linije "Zaffiro", priznane italijanske ladjedelnice Cantiere Nautico Cranchi, OVERBLUE 44 - "Homeboat" jahta, ki ponuja vse udobje sodobnega doma, je enostavna za vzdrževanje, izdelana po sodobnih ekoloških kriterijih, cenovno konkurenčna in primerna za križarjenje v vseh pogoji, prestižna jadrnica SOLARIS 50, nagrajena z naslovom Yacht of the Year 2016 v kategoriji Performance Cruiser in ne nazadnje izjemna tehnološko in oblikovalsko dovršena 34 meterska motorna jahta DREAMLINE. To je seveda le nekaj premier in novosti zanimivega programa, ki ga prinaša INTERNAUTICA 2016.

Poleg tradicionalnega SUP tekmovanja, ki šteje za pokal Slovenije, regate starodobnih plovil in predstavitve starodobnih avtomobilov, so napovedani številni zabavni in zanimivi družabni dogodki, me drugim tudi predstavitve varnostnih postopkov EMERGENSEA v primeru reševanja različnih težav med plovbo.

V okviru razstavnih programov Internautice bo poleg Zelene Avenije, ki bo predstavila nove dosežke na področju zelene mobilnosti, učinkovite rabe energije in trajnostnega razvoja novih tehnologij, mogoče spoznati tudi nekatere domače in tuje ponudnike storitev s področja "Karavaninga", ki se v mnogih točkah srečuje z navtičnim načinom življenja.

Mednarodna žirija navtičnih strokovnjakov iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Italije tudi letos pripravlja nominacije za podelitev prestižnih nagrad za "Jadransko Plovilo Leta". Nagrade bodo podeljene na tradicionalni petkovi večerni prireditvi INTERNAUTICE.

V zadnjih letih ponovno beležimo uspešne prodajne rezultate mnogih razstavljavcev, saj je INTERNAUTICA tudi izjemna priložnost za direktno prodajo plovil in navtičnih izdelkov.

Ker je še čas, da se nam pridružite, bi vas radi še enkrat povabili, da s skupnimi močmi spodbudimo razvoj navtične kulture, ter naredimo dober posel!

Internautica 2016 bo potekala v dneh od 4. do 8. maja 2016, prijavo za sodelovanje pa lahko uredite TUKAJ<http://www.internautica.net/sl/prijavni-obrazci/> in na naslednjih povezavah:

INTERNAUTICA 2016

Tel: + 386 1 565 51 26

Fax: + 386 1 565 50 76

e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Daniela Mate Krilič: e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Klavdija Binter e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Sreda 23 Mar 2016

Trenutno objavljenih 522 videoposnetkov<...
Sreda 23 Mar 2016

Lastnikom uničene superjahte z imenom Barbie so zavarovalnice izplačale najvišjo odškodnino, ki je bila kdaj izplačana za poškodbo jahte.

Zavarovalnino v višini 20.000.000 USD je izplačala skupina 14 zavarovalnic za jahto Barbie, ki je bila uničena v požaru meseca januarja. Do nesreče je prišlo v marini Miramaris v Turčiji, ko je bila jahta privezana na privezu.

Odškodnina za jahto Barbie je največja odškodnina, ki so jo morale izplačati zavarovalnice za jahto in ena največjih odškodnin, ki so jo morale izplačati v zadnjih nekaj letih. Odškodnino so plačali v vsega 60 dneh po dogodku. Lastnik jahte je želel tragičen in po njegovih navedbah travmatičen dogodek zaključiti čim prej.

Jahta je bila zgrajena leta 2006 v ladjedelnici Al Jadaf v Združenih Arabskih Emiratih in je bila zavarovana preko Yachtsure24, ki predstavlja zavarovalno hišo Lloyd in še nekatere najboljše Evropske zavarovalnice. Skupno je bila zavarovana v 14 zavarovalnicah. Poleg jahte Barbie, je bila v požaru uničena tudi 71 metrska jahta The One. Letošnje leto se je začelo zelo žalostno za lastnike superjaht in katastrofalno za zavarovalnice. Poleg dveh jaht v Turčiji, je na Kubi zgorela superjahta Camarina Royale, v začetku meseca marca so v Abu Dhabiju zgorele 3 trideset metrske jahte prejšnji teden pa jahta Positive Energy o kateri smo pisali v članku: Zgorela jahta za 2,3 mio EUR

Sreda 23 Mar 2016

Ste lastnik plovila z vgrajenimi motorji Volvo Penta in se sprašujete zakaj so cene filtrov za motorje tako visoke? Pri podjetju Pinvest imajo odgovor na vaše vprašanje.

Pri originalnem potrošenem materialu je potrebno plačati tudi ceno blagovne znamke. Na trgu pa seveda obstajajo enako kvalitetni nadomestni deli, ki so ekvivalentni originalnim in ustrezajo vsem specifikacijam, ki jih narekuje proizvajalec. Če želite letošnjo sezono pripraviti svoje plovilo z nižjimi stroški, potem se odločite za nakup filtrskih setov, ki so preizkušene kvalitete in jih navtiki vgrajujejo na plovila že vrsto let. Podjetje Pinvest je s partnerjem Prima, ki izdeluje filtre vrhunske kvalitete, razvilo cenovno ugodne zamenjave filtrov za motorje proizvajalca Volvo Penta. Dobavljivi so vsi filtri za motorje serij D3, D4, D6, D9 in D12.

Gre za t.i. "aftermarket" ponudbo, ki pa je bistveno cenejša od ponudbe originalnih rezervnih delov. Zaradi preverjene kvalitete in dobrih izkušenj z aftermarket filtri se za tovrstne filtre iz leta v leto odloča več ljudi. Prihranki se gibljejo od nekaj sto pa tudi do nekaj tisoč evrov, odvisno od tipa in števila motorjev.

Več o ponudbi lahko izveste prek elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Filter

SN

Cena brez DDV

(€)

Cena z DDV

(€)

air (filter zraka)

21702999

34,07

41,57

oil (filter olja)

21632901

24,47

29,85

oil (filter olja)

3582732

24,96

30,45

fuel (filter goriva)

21718912

30,23

36,88

crankcase (filter bloka)

3584145

82,94

101,19

Skupaj SET A:

196,67

239,94

Skupaj SET B (brez crankcase filtra):

113,73

138,75

ORIGINAL OZNAKA

21702999

21632901

3582732

21718912

3584145

OZNAKA EKVIVALENTA

SA6122

SO11094

SO11093

SN30039

SAO5235

tehnične karakteristike:




D1 (MM):

300,00

94,00

94,00

98,00

88,00

D2 (MM):

280,00

92,00

92,00

96,00

70,00

D3 (MM):

240,00

72,00

72,00

73,00

55,00

D7 FILET 1:

0

3/4"-16UNF

1"-12UNF

M16X1,5

0

D8 FILET 2:

0

0

0

M10X1,5

0

H1 (MM):

44,00

211,00

211,00

143,00

158,00

H2 (MM):

38,00

209,00

209,00

142,00

105,00

H3 (MM):

36,00

5,00

5,00

7,00

0,00

NBRE CLAPET ANTI RETOUR


1

1



NBRE CLAPET BY-PASS


1

2




Torek 22 Mar 2016