Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Avstralska ladjedelnica Silver Yachts je izdelala novo super jahto s katero lahko iz Avstralije v Evropo priplujete v borih 21 dneh.

Silver Fast je elegantna, luksuzna in učinkovita jahta. Je že četrta jahta te ladjedelnice, ki ima vgrajeno najsodobnejšo tehnologijo za kar najbolj učinkovito rabo goriva. Jahta v dolžino meri 77m. Ima elegantne linije, sodoben design in obliko trupa, ki zmanjšuje porabo goriva. Je polizpodrivna jahta, trup pa je izdelan iz aluminija. Kljub svoji dolžini v širino meri le 10 m. Zaradi svoje vitkosti lahko s hitrostjo 18 vozlov prepluje 4500 nmi. Za plovbo iz Avstralije v Evropo bi tako morali opraviti zgolj en postanek na bencinski črpalki. Za pogon skrbita dva MTU motorja z močjo 2720 KW pri 2000 obratih. Pri polni moči lahko jahto poženeta do hitrosti 27 vozlov, poraba pa bo takrat znašala približno 1400 l/h.

Jahta je zgrajena za 12 gostov, ki so udobno nameščeni v šestih razkošnih spalnicah. Da bo njihova plovba potekala brez težav skrbi posadka, ki šteje med 8 in 16 člani. Jahta ima štiri krove. En krov, ki se imenuje kar lastniški krov je namenjen lastniku. Ima ogromno spalnico, salon, kopalnico za njo in posebej za njega, in lastno sončno ploščad na krmnem delu jahte. Na glavnem krovu so 3 VIP kabine, glavni salon, kino soba, knjižnica, obedovalnica, zimski vrt in prostorna sedežna garnitura na krmi. Krov niže so ostale kabine za goste, vinska klet in masažni salon.

Da se gosti ne bodo dolgočasili, ko bo jahta na sidru, je na jahti ogromna garaža za dva čolna do 7,5 m dolžine in dva vodna skuterja.

Kdo je kupec plovila in ali bo nova lepotica zaplula tudi v Jadran, pa še ni znano.

Ponedeljek 21 Mar 2016

V Piranskem zalivu je to soboto in nedeljo v organizaciji ŠD Piran potekala regata Portorož Cup 2016, ki je po nekaj letih v Slovenijo pripeljala jadralke in jadralce razredov 420 in Flying Dutchman.

Regate se je udeležilo štirinajst posadk iz Italije, Madžarske, Nemčije, Hrvaške in Slovenije. V dveh dneh je regatnemu odboru uspelo izpeljati vseh šest predvidenih plovov.

V razredu 420 je slavila italijanska posadka Giaretta-Cescon iz jadralnega kluba Societa Nautica Pietas Julia, drugo mesto sta osvojila njuna klubska kolega posadka Crichiutti-Ripandelli, tretje mesto pa je pripadlo posadki Carciotti-Paljk iz zamejski jadralnega kluba Čupa. Edina slovenska predstavnika Matija Kocjančič in Veronika Franič iz JK Olimpic sta osvojila osmo mesto.

V razredu Flying Dutchman sta prvo mesto osvojila Madžara David Papp in Andras Suli (Spartacus VE), na drugem mestu sta končala Nemca Felix Albert in Lukas Mert (SSVEP), tretje mesto pa sta osvojila Slovenca Luka Tomori in Jan Urban (JK Pirat).

Vir: JZS.si; Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 21 Mar 2016

Na jubilejni 20. Uskršnji regati za velike jadrnice, ki je letos potekala na Hvaru, so v razredih Open dominirale slovenske jadrnice, v razredu ORC pa so se slovenske posadke morale sprijazniti s premočjo domačinov.

Jadralci v razredu Open so se pomerili v treh tehničnih plovih in dveh navigacijskih, v razredu ORC pa v šestih tehničnih plovih. Prvi dan regate je pihal zmeren levant, regatnemu odboru pa je uspelo izpeljati le en plov. Naslednja dva dni je organizator v večinoma zmernem severozahodnem vetru izpeljal vse predvidene plove.

V razredu Open Nauta je slavila slovenska jadrnica Krka s Sebastijanom Levstikom, v razredu Open Racer pa Megaenrgija z Urošem Žvanom za krmilom. V razredu Nauta se je na 7. mesto mesto uvrstila še slovenska Sreča, ki jo je krmaril Gorazd Krajnik.

V konkurenci ORC se je na 12. mesto absolutno in 8. v razredu ORC A uvrstila jadrnica Karpo z Dušanom Ušeničnikom za krmilom, mesto za njim 13. in 9. v ORC A pa Sky z Marjanom Kočilo. Zmagovalec v razredu ORC je postal Karlo Kuret z jadrnico One.

Vir: Uroš Žvan, JK Skipper Maribor

Ponedeljek 21 Mar 2016

Na Gardskem jezeru je ta vikend potekala Velikonočna regata za razred 29er, ki sta se je udeležila tudi Rok Verderber in Klemen Semelbauer iz Jahtnega kluba Portorož. To je po krstnem nastopu pred mesecem v Španiji, njuna druga regata v tem razredu. V dveh dneh so se jadralke in jadralci pomerili v sedmih plovih, slovenska predstavnika pa sta v konkurenci 21 posadk dosegla končno deveto mesto. Bogatejša za nove izkušnje nadaljujeta pot v Francijo, kjer se bo v mestecu Cavalaire-sur-Mer 25. marca začela druga regata v seriji regata letošnje serije regat Eurocup mladinskega jadralnega razreda 29er.

Vir: JZS.si; foto: Circolo Vela Arco

Ponedeljek 21 Mar 2016

V Portorožu se že zbirajo jadralci za Sailing Point Velikonočno regato - najbolj množično regato v slovenskem morju.

Ta konec tedna, med 25. in 27. marcem 2016, bo Jadralni klub Pirat iz Portoroža tradicionalno gostil že 24. Velikonočno regato, letos poimenovano po glavnem sponzorju SAILING POINT VELIKONOČNA REGATA za razred optimist. Gre za najpomembnejšo regato za optimiste v tem delu Evrope ter za najštevilčnejšo regato v Sloveniji, na kateri ponovno pričakujemo skoraj 500 mladih jadralcev iz Slovenije in tujine, kar bo zagotovo pripomoglo tudi k še živahnejšemu turističemu utripu Portoroža.

V 24-ih letih se je portoroška Velikonočna regata uveljavila kot najpomembnejša regata za razred optimist v tem delu Evrope in kot ena od treh najpomembnejših v Evropi, že vrsto let pa slovi tudi kot najštevilčnejša regata v Sloveniji. Vsako leto se je udeleži veliko število mladih tekmovalcev v starosti od 7 do 15 let. Letos jih pričakujemo med 480 in 500 iz trinajstih držav. Največ jih prihaja iz Nemčije in Avstrije, saj za ti dve državi Velikonočna regata predstavlja izbirno regato za izbor reprezentance. Jadralci prihajajo tudi iz sosednjih Italije, Hrvaške in Madžarske ter iz Slovaške, Češke, Turčije, Malte, letos prvič pa tudi iz Azerbajdžana, Ukrajine in Latvije. Ker Velikonočna regata šteje tudi kot izbirna regata za slovensko reprezentanco, je dogajanje na morju vedno napeto in zanimivo.

Jadralci, njihovi starši in trenerji se že zbirajo v Portorožu, saj so v večini evropskih držav v tem času velikonočne počitnice. V teh dneh mladi jadralci pridno trenirajo in se privajajo na razmere v Piranskem zalivu, zato lahko na vodi dnevno vidimo že preko 150 optimistov.

Jadralni klub Pirat bo mladim jadralcem za popestritev regatnih dni tudi letos po vrnitvi na obalo pripravil spremljajoče dejavnosti – v petek in soboto jih čakata zakuski, zabava z risanjem in ustvarjanjem v šotoru, pa tudi vsako leto najtežje pričakovano sobotno nagradno žrebanje zanimivih in uporabnih nagrad. Tudi letos je glavna nagrada jadrnica optimist proizvajalca Devoti, poleg te pa na mlade jadralce čaka še cela vrsta drugih dragocenih nagrad, od jader, jamborov, različne jadralske opreme in podobnega.

Organizacija Velikonočne regate je za Jadralni klub Pirat velik zalogaj, hkrati pa množičen obisk jadralcev predstavlja veliko zainteresirano ciljno skupino, zato pritegne iz leta v leto več sponzorjev. Glavni sponzor letošnje Velikonočne regate je trgovina za navtično opremo Sailing Point, ostali sponzorji pa Občina Piran, Hoteli Bernardin, Krajevna skupnost Portorož, Turistično združenje Portorož,  One Sails Slovenia, Fonda, Interexpo, Rooster, Bulb, Sandiline in Vigrad. JK Pirat se vsem za sodelovanje in podporo iskreno zahvaljuje.

Velikonočna regata pa ni le pomemben športni dogodek, temveč v prazničnih velikonočnih dneh predstavlja tudi prijetno turistično popestritev dogajanja v Portorožu, turističnim delavcem, ki skoraj 500 mladim, njihovim staršem in trenerjem nudijo namestitev in gostinske usluge, pa tudi lep začetek nove sezone.

V celotno organizacijo tako številčne regate, katere priprava se začne že nekaj mesecev prej, je vključenih okrog 50 članov JK Pirat. V treh dneh regate poskrbijo za nemoten potek dogajanja v zadovoljstvo jadralcev in njihovih staršev, trenerjev ter ostalih spremljevalcev. »Lepo vabljeni, da konec tedna preživite z nami,« prijazno vabijo predsednik JK Pirat Marjan Matevljič in njegova ekipa.

Ponedeljek 21 Mar 2016

Pričnite letošnjo jadralsko sezono na tradicionalnem dogodku S.O.S., ki bo potekal med 07.04. in 10.04.2016.

Štartna marina: Biograd Hrvaška

Cena:  245 € na osebo - 10% za naročnike eNavtike

UGODNOSTI:

Zaključene posadke 10% popusta. (7 oseb na tri-kabinkah ali 9 oseb na štiri-kabinkah )

Možnost udeležbe z lastno jadrnico! Prijavnina 145 € po osebi.

* popusti se ne seštevajo

V ceni je všteto:

- najem jadrnice, krmar, 1 x S.O.S. večerja, zabave, CREW majica in organizacija dogodka.

V ceni ni všteto:

- gorivo, končno čiščenje, turistična taksa (doplačilo cca 30€ /osebo) in hrana in pijača na jadrnicah. Skipperji jadrajo gratis.

RUTA:

BIOGRAD - OPAT Kornati – ŽUT - ŽAKAN Kornati

PROGRAM:

1. dan: četrtek 07.04.2016 -  RUTA : Marina Biograd ali Marina Kremik– Otok OPAT Kornati

- zbor posadk ob 9.00
- prevzem jadrnic, nakup hrane in pijače po jadrnicah ob 10.00
- odhodi iz marine do 11.00 do 12.00
- jadranje do otoka OPAT
- IV. resničnostni S.O.S. show Barka išče Chef-a (R) na pomolu
- razglasitev rezultatov resničnostnega show-a in sponzorski trenutki ob 19.00
(predstavitev organizacije dogodka in pokroviteljev) ob pijači dobrodošlice
- večerja na jadrnicah ali v konobi v lastni režiji
- spoznavni večer v konobi in RAINBOW PARTY
*DRESS CODE / barve mavrice

2. dan: petek 08.04.2016 - RUTA : OPAT Kornati – Otok ŽUT

- budnica ob 9.00
- S.O.S. Zajtrk / Nagradna MZG Salamijada / najboljša salama S.O.S.-a ob 09.30h na pomolu
- start jadranja ob 12.00
- navigacijska party flotilla I.del ( OPAT – ŽUT)
- SPARKLING VINE PARTY v konobi od 21.00 do 02.00
* secret game

3. dan: sobota 09.04.2106 - RUTA : Otok ŽUT - ŽAKAN Kornati

- gasilska slika na pomolu
- start jadranja / navigacijska party flotilla II.del ( ŽUT - ŽAKAN ) ob 12.00
- S.O.S. skupna večerja v ob 19.00h
- predstavitev rezultatov Party flotille, sponzorski trenutki in žrebanje nagrad
- FINAL PARTY
- zaključna zabava do jutra

4. dan: nedelja 10.04.2016RUTA : ŽAKAN – Marina BIOGRAD / Marina KREMIK

- povratek v štartno marino do 15h

Detalji sledijo!

Število mest je omejeno. Prestižne nagrade!

Prijave na:

- Just Perfect Y.C. / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 051 604 395 ( Sandi)

- Burin YC / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 041 643 033 (David)

* organizator si pridržuje pravico do spremembe predvidene rute in razpisanega programa

Nedelja 20 Mar 2016

Hitri trimaran Spindrift 2 je postavil kar dva nova hitrostna rekorda. Prvi rekord je postavil na plovbi od otoka Ushant na zahodu francoske obale, do Ekvatorja. Čas se običajno meri pri plovbi preko Atlantika, ki se prične na otoku Ushant. Za krmilom trimarana sta bila Dona Bertarelli iz Švice in Francoz Yann Guichard, z njima pa je plula še dvanajst članska posadka. Plovbo sta pričela 22.1.2015 ob 4:01:58. Ciljno črto so prečkali 27.11.2015 ob 4:24:00. Za plovbo so potrebovali 4 dni, 21 ur 43 minut in 2 sekundi.

Drugi rekord je ista ekipa postavila pri plovbi preko Indijskega oceana. Zahodna meja je bil rt Agulhas v Južnoafriški republiki, vzhodna meja oziroma cilj pa jugovzhodni rt Tasmanije. Startno črto so prečkali 4.12.2015 ob 4.00 uri zjutraj. Plovbo so končali 12.12.2015 ob 8:45:00. Za 5300 nmi dolgo plovbo preko Indijskega oceana so potrebovali 8 dni 4 ure in 45 minut. Prejšnji rekord je postavil leta 2011 Francoz Loick Peyron s trimaranom Banque Populaire 5. Njegov čas je znašal 8 dni 7 ur in 23 minut.

Rekordi so bili postavljeni že v lanskem letu. Pred potrditvijo rekorda ga mora ratificirati organizacija World Sailing Speed Record Council, ki bdi nad regularnostjo postavitve vseh hitrostnih jadralskih rekordov

Sobota 19 Mar 2016

Kot za večino fishermanov Prince so tudi za model 500 Open značilne sveže in moderne oblikovne poteze in prepričljive plovne lastnosti.

Plovilo lahko popelje do 6 oseb z vso potrebno prtljago na prijeten dan dopustniških užitkov na morju. Sedežne površine v premcu je mogoče zapolniti z blazinami in premec spremeniti v veliko sončno ploščad za poležavanje na soncu. Lahko pa v premcu namestite tudi mizo in prostor za prijetno druženje je tukaj. Široka krmarska konzola nudi dobro zavetje med plovbo, desno od volana pa drsna vrata omogočajo vstop v kabino, ki nudi dovolj prostora za shranjevanje športnih pripomočkov, jopičev in ostale opreme. Vrata v kabino je moč zakleniti.  Največja dovoljena moč motorja znaša 100 KS, s čimer Prins 500 Open postane plovilo, idealno tudi za vodne športe ter adrenalinske užitke.

Več informacij o novincu je na voljo pri zastopniku, podjetju As boats iz Frama: http://www.as-boats.si/, tel: +386 2 608 41 41

Sobota 19 Mar 2016

 

Jahta Positive Energy je predvčerajšnjim zgorela na otoku St. Thomas.

 

Jahto Positive energy, ki v dolžino meri 77 čevljev, je leta 2014 kupil sedanji lastnik za 2,35 mio USD. Jahta je bila privezana v marini Yacht Haven Grande na otoku St. Thomas na Karibih. V torek jo je zajel požar. Najprej se je začelo iz nje močno kaditi, nato pa so izbruhnili plameni. Ameriška obalna straža je s svojim plovilom odvlekla gorečo jahto s priveza v del marine, kjer požar ni ogrožal drugih plovil. K sreči jim je plovilo uspelo odvleči pravočasno in požar se ni razširil. Na kraj nesreče so priplula številna reševalna plovila, ki so poizkušala pogasiti požar.

Yahta Positive Energij je bila zgrajena lata 2004 v Taiwanu in je bila namenjena le sedmim gostom. Prvotno je nosila ime Pomboo. Leta 2014 se je pojavila na trgu, kjer jo je novi lastnik kupil za 2,35 mio USD in jo poimenoval v Positive Energy. Tokrat je bilo na ladji očitno preveč pozitivne energije in je pričela goreti. Kaj je bil vzrok za izbruh požara še ni jasno.  Gasilci, policija in delavna plovila so se več ur borila z ognjem. Žal je od jahte ostalo bore malo in popravilo ne bo več možno. K sreči v času nesreče ni bilo nikogar na ladji in nihče ni bil poškodovan.

 

Vir: www.dailymail.co.uk

Četrtek 17 Mar 2016

Plovila so povezana s strastjo, ljubeznijo, svobodo in poletnimi užitki, dvakrat na leto pa lastnike plovil čaka tudi odgovorno in zahtevno delo priprave plovila na zimo oziroma na novo sezono.

Spomladi je treba plovilo pripraviti na poletno sezono, preveriti, kakšne posledice je pustila zima, in opraviti vse potrebno, da bo plovba v novi sezoni mirna, varna in zabavna.

Priprava motornega čolna je odvisna od tega, kje je preživel zimo in kaj vse ste postorili že pred njo, vseeno pa vas čaka nekaj nujnih opravil:

Servisni pregled motorja oziroma »dekonzervacija« in pregled delovanja pogona izvenkrmnega motorja.

Pregled električne napeljave in akumulatorjev. Ob tem je potrebno preveriti delovanje vseh električnih naprav in sistemov: varovalk, luči, črpalk (kalužnih), alarmov, navigacijskih in komunikacijskih naprav, sidrnega vitla in podobno. Preverite spoje, oksidacijo in korozijo pri žicah. (Spletni nakup navigacijkih instrumentov) >> http://motonautika-shop.com/oprema-za-colne/signalizacija.html

Temeljito čiščenje notranjosti in zunanjosti. Med res temeljitim čiščenjem boste najlažje odkrili morebitne sledi puščanja vode, ostanke olja, razpoke v trupu (osmoza!), odvite vijake, razrahljane ograje, bitve in jeklene pletenice, sledi škode, ki jo povzročijo glodavci, plesen, raztrgane ali razparane blazine in ponjave, trhle lesene dele in veliko reči, ki jih boste lahko še pravočasno popravili ali zamenjali. Pri čiščenju vso opremo znosite s plovila, jo temeljito prezračite in operite, notranjost pa posesajte in obrišite z vlažno krpo. V ta del spadata tudi pranje zunanjosti in poliranje oziroma čiščenje tub napihljivih gumenjakov. Ne pozabite pregledati rezervoarja za vodo, če ga plovilo seveda ima.

(Spletni nakup čistil in negovalcev zaplovila) > http://motonautika-shop.com/oprema-za-colne/cistila.html

Pregled obvezne in varnostne opreme. Preverite, kako je oprema prestala zimo (poškodbe zaradi vlage in podobno), rok uporabe signalnih raket, stanje in vsebino škatle prve pomoči, rok uporabe rešilnega splava in podobno. Preglejte, preštejte in poskrbite za ustreznost rešilnih jopičev (za otroke in odrasle, preverite samonapihljive jopiče) ter delovanje plavajoče signalne luči. Spletni nakup rešilnih jopičev (http://motonautika-shop.com/nauticna-oprema/jopici.html)

Vrvi. Brez vrvi na barki ne gre. Vsako leto sonce, voda, sol, mehanska obraba in staranje povzročijo nekaj izgube lastnosti, ki jih vrv mora imeti, zato je pomembno, da jih pred vsako sezono pregledate in po potrebi zamenjate.

Nakup vrvi lahko opravite kar tukaj (http://motonautika-shop.com/oprema-za-colne/vrvi.html).

Podvodni del trupa je treba očistiti, obrusiti in po potrebi na novo nanesti zaščitno plast antivegetativnega premaza. Očistiti in zavarovati je treba tudi pogon (propeler), preveriti delovanje plošč trima in stanje pri vsakem podvodnem priključku (odprtine za zajem hladilne vode, kolesce brzinomera, oddajnik globinomera).

Lastniki zložljivih gumenjakov-“prezračite jih“

Pri zložljivih gumenjakih, katere ste po sezoni tesno zvili in zložili v prenosno torbo je potrebno nameniti še dodatno pozornost. Guma je sicer občutljiva na UV žarke, sol in vlago, zato je bolje, da smo plovilo spravili v torbo, vendar je tudi občutljiva na pregibe, če je guma pretesno ali nepravilno zložena. Gumenjak je potrebno v vsakem primeru pred sezono razpreti, pregledati in namazati z zaščitnimi premazi za UV zaščito, pred tem pa ga seveda temeljito očistiti, če ga niste po končani sezoni.

Navtiki pogosto pozabijo na zastavo, ki plapola na čolnu. Bodite pozorni, saj strgana in zbledela zastava ni v čast kapitanu in posadki.

V kolikor je vaša že dotrajana, jo lahko kupite preko spletne trgovine (http://motonautika-shop.com/oprema-za-colne/zastave.html).

Vam poteče tudi registracija plovila?

Pri podjetju Moto-Nautika d.o.o. Vam nudijo tudi 50% cenejše zavarovanje za vodne skuterje v primeru članstva v klubu (http://moto-nautika.com/registracija-zavarovanje/), registracije plovil, podaljšanja, …

V kolikor bi želeli servis in skrb za vašo plovilo prepustiti strokovnjakom, se lahko naročite na servis pri podjetju Moto-Nautika d.o.o., kjer bodo poskrbeli za celovito oskrbo vašega plovila!

Za vse informacije in naročanje na servis pokličite 02/629 04 00 ali 031 386 951!

Na voljo so vam tudi rezervni deli različnih blagovnih znamk (Yamaha, Mercury, Honda,Tohatsu, Evinrude, Volvo Penta,...) na zalogi in pooblaščeni servis za izvenkrmne motorje Yamaha.

Sreda 16 Mar 2016