Zadnje iz eTrgovine

190.00€

Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi

Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.

Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.

Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.

Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.

NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU

7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.

  1. Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
  • Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
  • Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
  • Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
  • Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
  • Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
  • Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
  1. Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
  • Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
  • Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
  • Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
  • Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
  • Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
  • Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
  • Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
  1. Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
  • Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
  • Pomen vloge namestnika skipperja.
  • Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
  • Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
  • Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
  • Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
  1. Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
  • Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
  • Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
  • Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
  • Osnovna uporaba varnostne opreme.
  • Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
  • Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
  1. Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
  • Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
  • Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
  • Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
  • Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
  • Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
  • Problematika nenadnega preleta buma.
  • Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
  • Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
  1. Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
  • Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
  • Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
  • Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
  • Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
  • Varne in hitre metode spusta genakerja.
  • Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
  • Nasveti za reševanje zapletov.
  1. Najpogostejša vprašanja skipperjev
  • Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
  • Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
  • Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
  • Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
  • Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.

Partnerji:

  • Karpo
  • Spinaker.si
  • eNavtika
  • JK Loka Timing

Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025

Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.

Predavatelj | Maks Vrečko 

Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja. 

Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja. 

Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5

Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.

Sopredavatelj | Tomaž Gregorič

Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.

Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.

Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko

Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.

Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.

Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.

Navtični abonma 2025 – 7 online predavanj

Zadnji video

V noči iz sobote na nedeljo sta zaradi močnega juga v luki Gaženica trčila dva trajekta.

V soboto, 26.7., ob 23.15. je v luki Gaženica pri Zadru pristajal Jadrolinijin trajekt Bartol Kašič. Močan sunek vetra iz jugozahodne smeri, ki je pihal z nevihtno hitrostjo je trajekt močno zanesel, zaradi česar je trčil v trajekt Vladimir Nazor, prav tako iz Jadrolinijne flote. Kljub uporabi pogonskih in bočnih motorjev, trajekta niso mogli kontrolirati. Pri trku je prišlo do poškodbe obeh plovil, k sreči pa ni bil poškodovan noben član posadke niti potnik.

Trajekt Vladimir Nazor je utrpel le manjše poškodbe in lahko nadaljuje z komercialno plovbo. Plovilo Bartol Kašič pa je utrpelo večje poškodbe zaradi česar ima prepoved komercialne plovbe. Za plovilo so izdali nalog za plovbo do ladjedelnice v kateri bodo odpravili posledice nesreče.

Ponedeljek 28 Jul 2014

V vrhuncu turistične sezone je vseh osem luških kapitanij in njihovih 72 izpostav izvedlo akcijo Varnost na morju 2014. Akcija se je pričela 26.7. in končala včeraj, 27.7. ob 20 uri.

V tokratni akciji na področju Zadra, je sodeloval tudi sam hrvaški minister pomorstva, prometa in infrastrukture Siniša Hajdaš Sončič, njegov namestnik Zdenko Antešić, pa se je pridružil plovilu luške kapitanije v reškem akvatoriju.

V akciji je bilo skupno pregledano 306 plovil. Kazen je bila izrečena v 76 primerih, številni lastniki in najemniki plovil pa so prejeli tudi ustne opomine, da bi odpravili pomanjkljivosti na plovilih. Najbolj pogost prekršek je bil tudi letos glisirenje v pasu 300 m od obale, kjer je to prepovedano. V tem pasu se vedno nahaja veliko kopalcev, zasidranih plovil in manjših rekreativnih plovil. Ker je možnost pomorske nesreče ravno v tem področju največja, želijo s stalnimi preventivnimi akcijami osveščati navtike, da plujejo varno. Drug najbolj pogost prekršek je bila nepopolna dokumentacije, tretji, ki pa se je pojavljal predvsem na manjših plovilih, pa je bila preobremenjenost plovil, saj je na njih plulo več članov posadke, kot je to dovoljeno. Sledili so še prekrški, kot je nepopolna oprema, nepoznavanje osnovnih predpisov in norm. Za 76 hujših kršitev so izrekli kazni v skupni višini 71.693,00 HRK

Letno na hrvaškem pluje preko 170.000 čarterskih plovil, 30.000 športnih in rekreativnih plovil, v hrvaške luke pa letno vpluje preko 100.000 ladij. Zaradi tako številnega pomorskega prometa, je varnost izjemno pomemben dejavnik. V letošnji akciji so poleg varne plovbe preverjali tudi zaščito morja in obale pred onesnaženjem na katerega številni lastniki in najemniki plovil pogosto pozabijo.

Statistika akcije Varnost na morju 2014


Pregledanih plovil Ladje Domača plovila do 12 m Tuja plovila do 12 m Domača plovila nad 12 m Tuja plovila nad 12 m Prekrški Izrečene denarne kazni Višina denarnih kazni
LK PULA 20 1 14 5 0 1 1 1 100 kn
LK RIJEKA 95 1 11 38 0 0 14 14 3.653 kn
LK SENJ 31 0 28 52 0 0 8 8 7.500
ŠIBENIK 19 0 8 7 1 3 5 5 5.000
LK ZADAR 60 1 20 33 12 4 12 12 14.800 kn
LK SPLIT 67 11 21 23 7 5 29 29 35.640 kn
LK PLOČE 14 0 5 0 8 1 3 3 2.500
LK DUBROVNIK 28 1 12 9 5 1 4 4 2.500 kn
SKUPNO 306 14 107 158 28 14 76 76 71.693 kn

Foto: zadarskilist.hr

Ponedeljek 28 Jul 2014

Ena najspektakularnejših in najatraktivnejših luksuznih jadrnic Maltese Falcon trenutno jadra po Jadranu.

Jadrnica, ki pritegne poglede tudi tistih, ki jih navtika ne zanima, je iz Dubrovnika v soboto vplula v marino Porto Montenegro v Tivatu.

Jadrnica ima poseben sistem jader imenovan dyna rig, ki ga le redko zasledimo. Kljub temu, da izgleda izjemno zapleteno, lahko vsa jadra na tej jadrnici upravlja samo ene oseba. Sistem je računalniško voden, jadra pa premikajo elektro-hidravlični vzvodi. Jadrnica Maltese Falcon je bila zgrajena v turški ladjedelnici v Tuzli. Luksuzno jahto so oblikovali v podjetju Perini Navi njen prvi lastnik pa je bil Američan Tom Perkins. Maltese Flacon velja za eno največjih jadrnic v privatni lasti. V dolžino meri 88 metrov, v širino pa 12,6 m. Njena teža znaša 1.290 ton. Posadka šteje 18 članov. Ker gre za luksuzno jadrnico je namenjena prevozu le 16 potnikov. S polnimo jadri v ugodnem vetru dosega hitrost plovbe vse do 19,5 vozla. Cena jadrnice, ki je bila zgrajena leta 2006 je bila 300 mio USD. Od leta 2009 je njen lastnik Elena Ambrosiadou, članica investicijskega sklada.

Kljub temu, da je v marini Porto Montenegro trenutno nekaj še bistveno večjih jaht, pa nedvomno Maltese Falcon pritegne največ pozornosti.

Ponedeljek 28 Jul 2014

Luksuzna križarka Costa Concordia je zaključila svojo zadnjo plovbo in prispela v svoje zadnje pristanišče.

Po dveh letih in pol od nesreče, ki se je zgodila v neposredni bližini otoka Giglija, so ladjo odvlekli. Domačini z otoka niso skrivali navdušenje, ko je ladja zapustila njihov otok.

Včeraj, 27.7.2014, so ladjo Costo Concordio privlekli v pristanišče v Genovo, kjer jo bodo razstavili in razrezali v staro železo.

Vleka križarke, ki tehta 114.500 ton je trajala 4 dni. Ladjo so privlekli z vlačilci do industrijskega dela pristanišča v Genovi, v predel Voltri, ki se nahaja v neposredni bližini Genovskega glavnega pristanišča. Priprave za privez so potekali več dni. Njeno dvigovanje z otoka Giglija in vleka do Genove velja za eno najbolj zahtevnih pomorskih reševanj v vsej zgodovini.

Ladjo bodo razstavili. Dela bo opravljal konzorcij italijanskih podjetij, ki ga bo vodilo inženirsko podjetje Saipem in San Giorgio del Porto iz Genove. Razstavljanje in razrez ladje bo stalo preko 100 mio EUR in bo po predvidevanjih potekalo dve leti. Celotni strošek reševanja in ekološke razgradnje plovila je ocenjen na 1,5 miljarde EUR.

Posnetek vleke Ladje proti Genovi:

Notranjost potopljene ladje:

Foto: themeditelegraph.com

Ponedeljek 28 Jul 2014

Prejšnji teden je Hrvaška vlada na seji  sprejela uredbo s katero se bodo spremenile dosedanje upravne takse za vpis plovil v Hrvaške registre plovil. Z uredbo se ukinja posebna upravna taksa za dela v zvezi z vpisom.

Posebna upravna taksa za vpis plovila v register je do sedaj znašala 560,00 HRK za vpis plovila nad 12 m in 110,00 HRK za plovila do 12m. Po novem bo veljala enotna tarifa za vpis plovila v višini 50,00 HRK.

V letu 2014 se nadaljuje trend rasti vpisa plovil v Hrvaške registre plovil. Samo v prvih šestih mesecih letošnjega leta je bilo pri luških kapitanijah vpisanih kar 270 jaht katerih povprečna vrednost znaša 250.000 EUR.

Z pričetkom uvedbe elektronskega registra so vanj že vpisali preko 1600 ladij ter 120.000 jaht in bark. Z novim elektronskim registrom so se postopki vpisa poenostavili, zaradi česar se ukinja  taksa.

Sreda 23 Jul 2014

Nevihta, ki jo pustošila na splitskem področju je poškodovala številna plovila. Najhujše je bilo na področju Visa in Paklenih otokov.

Močna nevihta, ki je pustošila  na področju Visa in Paklenih otokov, je po dosedanjih informacijah poškodovala več kot 30 plovil. Na več jadrnicah so se strgala jadra. Številna slabo zasidrana plovila je vrglo na obalo. Luška kapitanija je morala posredovati še pri reševanju ljudi, ki so padli v morje z jahte v bližini Drvenika. V nesrečah je bilo udeleženih več kot sto navtikov, ki pa so k sreči vsi nepoškodovani. Kakšna bo materialna škoda še ni znano.


Vir: http://www.vecernji.hr/



Sreda 23 Jul 2014

V petek, 18.7.2014 je v dopoldanskih urah prišlo do neverjetne nesreče jadrnice in motorne jahte.

Nesreča se je pripetila zahodno od grebena Kamičič v Murterskem morju. Trčili sta jadrnica Jeanneau Sun Odyssey dolžine 13,20 m, ki je v lasti hrvaškega čarterskega podjetja in motorna jahta Atlantis dolžine 16m, ki pluje pod nemško zastavo. Kako je prišlo do nesreče bo jasno po opravljeni preiskavi. Jadrnica je trčila v levi bok motornega plovila in ga poškodovala v dolžini treh metrov. K sreči je bil poškodovan le nadvodni del motornega plovila in voda ni pričela vdirati. Obe plovili je Luška kapitanija napotila v marino v Vodicah, kjer so nadaljevali z iskanjem vzrokov nesreče.

Z najeto jadrnico je upravljal nemški državljan  W.K. Z njim na krovu je bila še njegova žena. Na motorni jahti je bilo v času nesreče 9 oseb. Z jahto je upravljal ruski državljan A.P., na krovu pa je bilo še pet nemških državljanov in trije ruski. V nesreči ni bil poškodovan nihče.

Na podlagi preiskave so ruskemu kapitanu motornega plovila izrekli denarno kazen v višini 4500,00 HRK (600 EUR).

Vir: MMPI

Sreda 23 Jul 2014

V nedeljo je na slovenski jahti, ki je bila privezana v marini Biograd na moru, prišlo do eksplozije.

Ob 11.17 uri so v Luški kapitaniji Zadar prejeli nujen klic, da je na jahti privezani v Biogradski marini prišlo do eksplozije. Na mesto nesreče so nemudoma napotili ekipo prve medicinske pomoči, ki je na mestu nesreče ugotovila, da se je v eksploziji poškodoval mladoletni slovenski državljan. Nemudoma so ga odpeljali v zdravstveni dom, kjer so ugotovili, da gre za lažje poškodbe, ter mu nudili medicinsko pomoč.

Do eksplozije je prišlo v motornem prostoru  motorne jahte ob prižiganju motorjev. V času eksplozije je bil na plovilu tudi kapitan D.P. (1979), ki mu je bila izrečena kazen v višini 1.100 HRK (150 EUR). Lastniku plovila, slovenskemu državljanu A.C. so izdali prepoved plovbe s plovilom, dokler se ne odpravi posledic eksplozije in ne izvrši izredni tehnični pregled plovila.


Vir: MMPI

Sreda 23 Jul 2014

Med 18. in 19.7. so delavci luških kapitanij Split, Zadar in Reka izvajali inšpekcijski nadzor plovil v splitskem in reškem akvatoriju.

V okviru akcije Varnost na morju 2014 na področju Reke so poostreno nadzirali plovni promet. Pregledanih je bilo 70 plovil, 29 domačih in 41 tujih. Kar 10 plovil je kršilo pomorske predpise. Izrečeni so bili številni opomini, desetim pa so izdali plačilne naloge v višini 3040 HRK (400 EUR).

Kot vsako leto je bil zopet najbolj pogost prekršek glisiranje preblizu obale, nekateri krmarji pa niso imeli potrdila o usposobljenosti za upravljanje plovila.

Relativno malo število izrečenih sankcij je verjetno posledica stalne prisotnosti plovil luških kapitanij in policije ter večja osveščenost navtikov.

Na področju Splita so poostreno nadzirali plovna področja Omiša, Baške Vode, Milne, Jelse, Hvara, Paklenih otokov, Rogača ter velikega in malega Drvenika. Pregledanih je bilo 47 plovil od tega kar 25 domačih in 17 tujih. Zaradi kršitev so izdali 16 prekrškovnih nalogov in 6 opominov. 10 kazni se je nanašalo na glisiranje preblizu obale. Zasledili so tudi primer, ko je bilo na plovilu več potnikov, kot je dovoljeno, nekateri krmarji pa niso imeli ustreznih dokumentov o usposobljenosti. Izrečene kazni so v blagajno prinesle 20.700 HRK (2700 EUR).

Na področju Zadra so akcijo izvedli 15.7. in pregledali 12 plovil. Izrečeno je bilo kar 11 prekrškovnih nalogov v višini 9.700 HRK (1250,00 EUR). Sedem plovil je glisiralo preblizu obale, dvema pa je potekel tehnični pregled plovila.

Podobne akcije bodo izvajali redno preko celotne poletne sezone.

Sreda 23 Jul 2014

Vsak nakup plovila je zahteven ne glede na to ali kupujemo novo ali rabljeno plovilo. Vedno moramo biti pozorni na številne malenkost in skrite napake, ki jih običajno pri hitrem in površnem prevzemu plovila in začetku uporabe ne opazimo.

Da bo nakup plovila, njegova uporaba in kasnejše vzdrževanje potekalo s čim manj težavami, je pametno, da pri nakupu plovila pomagajo strokovnjaki z znanjem in izkušnjami.

Ne glede na to, kakšno plovilo kupujete – bodisi čoln iz velikoserijske proizvodnje bodisi večmilijonsko jahto – morate pred podpisom pogodbe izpogajati dobre prodajne pogoje, tudi da se izognete morebitnim težavam glede garancije. Pri tem je treba upoštevati, da proizvajalci in zastopniki pred podpisom zelo neradi spregovorijo o problemih, ki lahko nastanejo, ali pa jih celo zanikajo.

Pri nakupu novega plovila se pogosto srečamo z zamudo pri dobavi plovila. To pogosto pomeni, da načrtovanega dopusta žal ne morate preživeti na plovilu. Ko to končno prispe lahko sledi razočaranje, ker plovilo ni izdelano povsem po vaših predstavah. Ko je plovilo uspešno opravilo končno kontrolo v ladjedelnici, je na vrsti preizkusna plovba, ki pa običajno pokaže prve napake. Če spisek napak po končani preizkusni plovbi le ni preobširen, boste verjetno podpisali predajni zapisnik in tudi pravno postali lastnik plovila. Čestitamo! Vendar pa si povsem oddahniti še vedno ne morete. Vaše plovilo še nikoli ni doživelo razburkanega morja, nalivov dežja in tudi vsi mehanski in elektronski sistemi še niso delovali več kot nekaj uric. Seveda upamo, da se vam s takšnimi težavami no bo treba soočati, po Murphyju pa se težave seveda pojavijo takrat, ko je to najmanj primerno.

In sedaj nazaj k vašemu proizvajalcu ali prodajalcu … Se bo javil na vaš telefonski klic? Če se bo, ali vam bo sploh lahko pomagal? Če vam bo pomagal, koliko vas bo to stalo? Kdo vam bo povrnil nastale stroške? Skrbem ni videti konca.

Na srečo je na vaši strani kar nekaj zakonov, ki vaš ščitijo, vendar pa si prosti čas verjetno želite preživljati na jahti, ki vas čaka na morju, ne pa pri odvetniku in na sodišču.

Vesselspa™ želi na področju navtike zarisati novo obzorje s celovito ponudbo storitev, ki bodo poskrbele, da bo nakup plovila prijetnejši, uporaba plovila zanesljivejša in vzdrževanje cenejše. Podjetje je bilo ustanovljeno lansko leto in povezuje usposobljene navtične strokovnjake, inženirje in obrtnike iz najrazličnejših področij in z dolgoletnimi izkušnjami.

Osnovna dejavnost podjetja so pregledi tako novih kot tudi rabljenih plovil in pa predelave plovil. V paleti storitev je tudi servis ter vzdrževanje.

Če ste kupec novega plovila se za ceno lahko na podlagi dejanskega stanja plovila pogajate samo pred prevzemom. Ko je plovilo enkrat vaše, so vsi stroški za odpravo napak in pomanjkljivosti vaši. Zato je zelo pomembno, da je vsako novo plovilo strokovno pregledano še pred prevzemom in zadnjim plačilom.

S pregledom v podjetju Vesselspa ugotovijo, ali je plovilo izdelano v skladu z dogovorjeno specifikacijo ob podpisu pogodbe. To je zlasti pomembno, če je plovilo custom ali semi-custom izvedbe.

Napake pa se pojavljajo tudi pri plovilih iz serijske proizvodnje in marsikatera se v postopku nadzora kakovosti v tovarni spregleda.

Njihov postopek pregleda temelji na več kot 15-letnih izkušnjah v nadzoru kakovosti pri gradnji plovil in reševanju poprodajnih problemov.

Temeljit postopek pregleda vključuje:

- pregled standardne opreme plovila
- pregled dodatne opreme plovila
- preverjanje zakonskih obveznosti (ali je čoln izdelan v skladu s predpisi)
- operativen pregled (delovanje instrumentov in sistemov)
- varnostni pregled (brezhibnost vgrajenih varnostnih sistemov in njihovo delovanje)
- pregled dokumentacije (ali so prisotna navodila za vgrajeno opremo in pravilno aplikacijo formularjev)

V podjetju vaše plovilo vzdržujejo tako, da ostaja varno za plovbo, prijetno za bivanje in ohranja dolgo življenjsko dobo. S svojimi storitvami so prisotni na severnem Jadranu, po potrebi pa izvajajo vse storitve tudi na področju Sredozemlja oziroma celotnega sveta glede na želje strank oziroma kjer se nahaja njihovo plovilo.

Vse informacije o storitvah: http://vesselspa.com; Moveon d.o.o., tel.: +386 5 910 25 33. mob: + 386 40 231 372

Torek 22 Jul 2014
Promas