La Fabrique, Alan Roura

Kobilice ni mogel premikati. Težavo je nemudoma sporočil svoji kopenski ekipi, ki je začela iskati rešitev.

Roura je našel začasno rešitev in blokiral kobilico, da se ni prosto zibala pod plovilom. Ko se je uskladil s svojo kopensko ekipo, je začel s popravilom. Kar dvanajst ur je potreboval, da je uspel. Bil je zelo izčrpan a je kljub temu hitro nadaljeval z regato in se vrnil v tekmovalni ritem.

"Ne morem trditi, da sem zmagal, sem pa vesel, da zaenkrat premična kobilica zopet deluje normalno. Sistem je lahko nekoliko manj zanesljiv, kot je bil do sedaj. Važno je da deluje, da sem lahko zopet dvignil jadra in pospešil. Sedaj se bom spočil. Izmučen sem.", je sporočil Roura.

Ben Dutreux ima težave z jadri

La Fabrique, Alan Roura

Ben Dutreux, 40 letni skiper, ki jadra na jadrnici OMIA - Water Family ima težave s prednjimi jadri. Zaradi težav je moral obrniti proti severu in poiskati bolj mirno območje, kjer bi lahko odpravil težavo. Očitno mu je popravilo uspelo izvesti, saj je v jutranjih urah že jadral s hitrostjo 10 vozlov. S petega mesta je padel na deseto.

Bestaven zanesljivo v vodstvu

Charlie Dalin in Yannick Bestaven sta se v zadnjih dneh nekajkrat izmenjala v vodstvu. Bestaven, ki se je odločil za plovbo bolj proti severu, unovčuje višino in hitreje napreduje proti vzhodu. Dalin, ki je plul po samem skrajnem jugu, je moral spremeniti smer plovbe. Pluje v veter s hitrostjo 9 vozlov, a njegova hitrost napredovanja proti cilji znaša le 0,5 nmi, medtem ko Bestaven proti cilju pluje s hitrostjo 11 vozlov.

Na tretjem mestu pluje Thomay Ruyant. Njegov zaostanek za vodilnima se je povečal na 325 nmi. Bliža se mu zasledovalna ekipa. Jean Le Cam na četrtem mestu za njim zaostaja le še 40 nmi. V jutranjem sporočili z jadrnice LinkedOut je sporočil:

"Bolje je kot pred dvema, temi dnevi. Imel sem težave, ker nisem vedel, kako bi se rešil iz tega in katero ruto bi izbral. Od takrat sem sprejel nekaj odločitev in sedaj je bolj jasno kaj moram narediti. Trenutno plujem v šibkem vetru. Se v prehodu, kjer piha manj. Kmalu bom zaplul v sistem z več vetra, ki se mi že približuje. Dobra noč za njih in dober dan zame.

Pred nekaj dnevi je bila strategija še zelo negotova. Pri plovbi v sistemu visokega pritiska je težko planirati. Mojo severno ruto sem moral izbrati zaradi mehurčka visokega pritiska. To ruto sem moral izbrati zaradi moje pozicije. NI mi preostalo drugega kot da zaplujem proti severu. Vprašanje je bilo, kako daleč severno zapluti in kdaj obrniti nazaj proti jugu. Naporno je bilo opazovati, kako se razdalja med vodilno dvojico in menoj povečuje. Pri plovbi mimo rta Horn bo razlika verjetno že zelo velika. Vendar ne bom obupal. Srečali bomo še več vremenskih sistemov. Zaenkrat natančno vidim, kaj me čaka v prihodnosti."

< Charlie Dalin se je vrnil   Najtežji pogoji na južnem oceanu >

Foto: © Olivier Blanchet/Alea, posnetek zaslona