Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
Karnic SC10 je plovilo, ki združuje vse, kar si želimo na vodi: zmogljivost, udobje in dizajn, ki pritegne številne poglede. CS10 je ustvarjen za tiste, ki iščejo doživetje na odprtem morju, a se ne želijo odpovedati ob...

Hallberg-Rassy 370 je popolnoma nova jadrnica Kot običajno pri zadnjih modelih Hallberg-Rassy, je to jahta, ki združuje najnovejši dizajn s klasičnim pridihom. Oblika trupa je moderna in učinkovita, naklon in proporci so klasično lepi. Obstaja dolg seznam funkcij, ki so prvič vgrajene v plovilo te velikosti.
Udobna krma
Novi model ne nadomešča nobenega drugega modela, ampak je umeščen med modeloma 340 in 400. Novi 370 ponuja velik prostor na krmi z dvojnimi volanskimi kolesi in seveda dvojnimi krmili za največji nadzor in varnost kot vsi drugi trenutni modeli Hallberg-Rassy. Izbirate lahko med odstranljivo mizo ali pa kompaktno, masivno mizo z zložljivimi stranicami izdelano iz lakirane masivne tikovine. 370 je na voljo tako s premčnim kot s krmnim bočnim propelerjem, kar je redkost na plovilih te velikosti.
Prostorna notranjost
Notranjost je prostorna in zračna ter je na voljo v klasičnem mahagoniju Khaya ali svetlem evropskem hrastu. V desnem krmnem delu je prostorna kopalnica z omaricami in poseben z akrilnim steklom ločen del, namenjen tuširanju. Kuhinja je velika in poleg standardnega hladilnika z zgornjim odpiranjem se lahko odločite za hladilnik s stranskim odpiranjem in tudi zamrzovalno skrinjo z zgornjim odpiranjem. Druga možnost je, da hladilnik s sprednjim polnjenjem zamenjate za pomivalni stroj.
Nasproti kuhinje je kapitanova delovna miza z udobnim sedežem in podometno električno stikalno ploščo.
Veliki salon
Sedežna garnitura v salonu je dolga 2,04 m in se enostavno lahko spremeni v dve dodatni ležišči. Dve strešni okni prepuščata v salon dovolj naravne svetlobe in omogočata prezračevanje salona. Luči so v višini oči. Izdelane so iz kaljenega stekla, kar zagotavlja vzdržljivost in odpornost na praske. Na desni strani lahko izbirate med tradicionalnim ravnim kavčem ali izjemno udobnimi naslanjači Hallberg-Rassy, prvimi v tem velikostnem razredu. Pred naslanjači je dodaten bar s prostorom za shranjevanje steklenic. V sprednji kabini lahko izbirate med 2,04 m dolgim ležiščem ob boku plovila, s sedeži, dvema umivalnikoma in visečo omarico ali sredinskim ležiščem s sedeži, umivalnikom, visečo omarico z veliko prostora za shranjevanje. Na krmi je udobno in zračno dvojno ležišče dolžine 2,04 m s prostorom za shranjevanje, sedežem in omarico.

Zgrajena za užitek pod jadri
V jadralskem smislu bo ta jahta ponudila obilico udobja in užitkov pod jadri. Konstrukcija plovila je izjemno čvrsta. Jadrnica je enostavna za upravljanje tudi z maloštevilno posadko.
Na voljo je samodejno prednje jadro, pripona glavnega jadra pa je nameščena pred vetrobranskim steklom in ne zavzema prostora na krmi. Drsnik prednjega jadra je nameščen na streho prednje kabine, kar vam bo omogočilo še bolj oster kot jadranja v veter.
Tehnični podatki
| Oblikovalec | Germán Frers Naval Architecture & Engineering |
| CE kategorija | A - Neomejena oceanska plovbe |
| Dolžina trupa | 11.32 m |
| Dolžina čez vse | 12.13 m |
| Dolžina vodne linije | 10.59 m |
| Širina | 3.75 m |
| Ugrez - prazno plovilo | 2.00 m |
| Teža | 8.0 t |
| Teša balasta | 2.73 t |
| Površina jader (standard) | 79.6 m2 |
| Površina jader (opcija) | 81.9 m2 |
| Višina nad vodno linijo | 18.1 m |
| Motor | Volvo Penta D2-50 |
| Moč motorja | 37.5 kW / 51 HP |
| Rezervoar gorina | 265 l |
| Rezervoar vode | 460 l |
✅ Električni pogon (3,5 km/h)
...


