Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.
Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.
Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).
Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II
Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.
Močna konstrukcija
NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.
Polnjenje s pomočjo solarnih panelov
Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V.
Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji
Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.
Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti
Tehnični podatki:
- Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
- S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
- Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
- Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
- Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
- Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
- Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
- Samodejna aktivacija D +: Da
- Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
- Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
- Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
- Polnilni tok (A) 30 A
- Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
- Učinkovitost polnjenja maks: 97%
- Temperaturna kompenzacija: Da
- Napetostna kompenzacija: Da
- Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
- Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
- Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
- Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
- Priključek baterije: M8
- Razred zaščite: IP65
- Teža: 0,9 kg
- Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
Hallberg-Rassy 370 je popolnoma nova jadrnica Kot običajno pri zadnjih modelih Hallberg-Rassy, je to jahta, ki združuje najnovejši dizajn s klasičnim pridihom. Oblika trupa je moderna in učinkovita, naklon in proporci so klasično lepi. Obstaja dolg seznam funkcij, ki so prvič vgrajene v plovilo te velikosti.
Udobna krma
Novi model ne nadomešča nobenega drugega modela, ampak je umeščen med modeloma 340 in 400. Novi 370 ponuja velik prostor na krmi z dvojnimi volanskimi kolesi in seveda dvojnimi krmili za največji nadzor in varnost kot vsi drugi trenutni modeli Hallberg-Rassy. Izbirate lahko med odstranljivo mizo ali pa kompaktno, masivno mizo z zložljivimi stranicami izdelano iz lakirane masivne tikovine. 370 je na voljo tako s premčnim kot s krmnim bočnim propelerjem, kar je redkost na plovilih te velikosti.
Prostorna notranjost
Notranjost je prostorna in zračna ter je na voljo v klasičnem mahagoniju Khaya ali svetlem evropskem hrastu. V desnem krmnem delu je prostorna kopalnica z omaricami in poseben z akrilnim steklom ločen del, namenjen tuširanju. Kuhinja je velika in poleg standardnega hladilnika z zgornjim odpiranjem se lahko odločite za hladilnik s stranskim odpiranjem in tudi zamrzovalno skrinjo z zgornjim odpiranjem. Druga možnost je, da hladilnik s sprednjim polnjenjem zamenjate za pomivalni stroj.
Nasproti kuhinje je kapitanova delovna miza z udobnim sedežem in podometno električno stikalno ploščo.
Veliki salon
Sedežna garnitura v salonu je dolga 2,04 m in se enostavno lahko spremeni v dve dodatni ležišči. Dve strešni okni prepuščata v salon dovolj naravne svetlobe in omogočata prezračevanje salona. Luči so v višini oči. Izdelane so iz kaljenega stekla, kar zagotavlja vzdržljivost in odpornost na praske. Na desni strani lahko izbirate med tradicionalnim ravnim kavčem ali izjemno udobnimi naslanjači Hallberg-Rassy, prvimi v tem velikostnem razredu. Pred naslanjači je dodaten bar s prostorom za shranjevanje steklenic. V sprednji kabini lahko izbirate med 2,04 m dolgim ležiščem ob boku plovila, s sedeži, dvema umivalnikoma in visečo omarico ali sredinskim ležiščem s sedeži, umivalnikom, visečo omarico z veliko prostora za shranjevanje. Na krmi je udobno in zračno dvojno ležišče dolžine 2,04 m s prostorom za shranjevanje, sedežem in omarico.
Zgrajena za užitek pod jadri
V jadralskem smislu bo ta jahta ponudila obilico udobja in užitkov pod jadri. Konstrukcija plovila je izjemno čvrsta. Jadrnica je enostavna za upravljanje tudi z maloštevilno posadko.
Na voljo je samodejno prednje jadro, pripona glavnega jadra pa je nameščena pred vetrobranskim steklom in ne zavzema prostora na krmi. Drsnik prednjega jadra je nameščen na streho prednje kabine, kar vam bo omogočilo še bolj oster kot jadranja v veter.
Tehnični podatki
Oblikovalec | Germán Frers Naval Architecture & Engineering |
CE kategorija | A - Neomejena oceanska plovbe |
Dolžina trupa | 11.32 m |
Dolžina čez vse | 12.13 m |
Dolžina vodne linije | 10.59 m |
Širina | 3.75 m |
Ugrez - prazno plovilo | 2.00 m |
Teža | 8.0 t |
Teša balasta | 2.73 t |
Površina jader (standard) | 79.6 m2 |
Površina jader (opcija) | 81.9 m2 |
Višina nad vodno linijo | 18.1 m |
Motor | Volvo Penta D2-50 |
Moč motorja | 37.5 kW / 51 HP |
Rezervoar gorina | 265 l |
Rezervoar vode | 460 l |
✅ Električni pogon (3,5 km/h)
...