Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Ta vikend bi se morala pričeti 5. etapa regate Volvo Ocean Race iz Novozelandskega Aucklanda proti Brazilskemu Itajaiu. Šest plovil naj bi se na 6.776 nmi dolgo plovbo podalo v nedeljo, 15.3.2015.
Vremenska napoved za naslednji teden napoveduje prihod tropskega superciklona 5. stopnje na področje Nove Zelandije. Organizator je zato iz varnostnih razlogov prestavil štart 5. etape za vsaj 24 ur. Predviden začetek je v ponedeljek ob 14.00 uri. V kolikor bo potrebno, ga bodo dodatno prestavili.
Direktor regate Volvo Ocean Race Knut Frostad je povedal: »Najprej varnost! To odločitev smo sprejeli, ker ne vemo točno v katero smer se bo gibal ciklon. Je izjemno velik in bo sigurno prečkal pot po kateri bodo pluli jadralci. Naša največja skrb so visoki valovi. Jadrnice prenesejo veliko vetra. Bojimo se pa, da bodo valovi previsoki in jadralci se po izplutju iz Nove Zelandije ne bi imeli kam skriti. Načeloma bodo jadralci zapustili Auckland v ponedeljek ob 14.00 uri. Lahko bo tudi kasneje. Odvisno je od smeri gibanja ciklona. Priobalna regata, ki je planirana v zalivu pred Aucklandom v soboto ob 14.00 bo izvedena po planu. Predvidevamo vzhodne vetrove, ki bodo pihali s hitrostmi okoli 20 vozlov. Dogodek bo sigurno spektakularen«
Tropski ciklon z imenom Pam se giblje proti jugu. Vetrovi trenutno že pihajo s hitrostmi preko 200 km/h in se bodo verjetno še okrepili. Razburkano morje in veter bi ogrožala posadke.
Zadnja informacija o začetku regate (16.3.2015 ob 10.00 uri): Peta etapa se bo pričela v sredo, 18.3.2015 ob 9.00 po lokalnem času ali v torek ob 20.00 po UTC.
Posadka jadrnice Renault Captur, ki pluje na regati Barcelna World Race je imela zelo naporno noč. Plula sta mimo rta Horna v nemogočih pogojih. Veter je presegal hitrosti 50 vozlov in morje je bilo podivjano.
Noč je bila neverjetna. Oba skipperja na jadrnici, Nemec Jörg Riechers in Francoz Sébastien Audigane, sta se morala celo noč boriti z neusmiljenim vremenom in visokimi valovi. Plovba okrog zloglasnega rta Horna je naporna že v lepem vremenu. Topli in hladni morski in zračni tokovi, ki se mešajo na tem področju morje močno razburkajo. Ko vetrovi pobesnijo in pihajo s hitrostmi do 50 vozlov in več pa je plovba okrog rta izjemno nevarna. Če zraven prištejemo še dejstvo, da sta plula ponoči, je olajšanje po uspešno obplutem rtu še toliko večje.
Sedaj sta se že obrnila proti severovzhodu in plujeta proti Flaklandskim otokom. Vetrovi so padli in plujeta v konstantnem jugozahodnem vetru, ki piha s hitrostjo 25 vozlov. Hitrost plovbe znaša okrog 12 vozlov.
Najhitrejša posadka Cheminées Poujoulat je že preplula ekvator in pluje v severovzhodnih vetrovih, ki pihajo s hitrostjo med 15 in 18 vozlov. Njuna hitrost plovbe znaša med 10 in 11 vozli. Oba skipperja sta si že malo oddahnila. Do cilja ju loči le še 2700 nmi, pred drugouvrščeno ekipo Neutrogena pa imata 1500 nmi prednosti.
Neutrogena in GAES Centros Auditivos trenutno plujeta v dobrih vremenskih pogojih, na sever, proti ekvatorju. Veter se je danes nekoliko okrepil in piha s 13 vozli. Razlika med posadkama je približno 180 nmi. Na severno poloblo bosta verjetno priplula 15.3.
We Are Water in One Planet, One Ocean plujeta v razmaku 50 nmi, za vodilno posadko zaostajata 3000 nmi. Posadka Spirit of Hungary pluje še vedno v področju z nizkim zračnim pritiskom. Jadralca dosegata hitrost plovbe okrog 14-15 vozlov. Do zloglasnega rta Horna ju loči še tri dni plovbe. Sedaj sta že pričela opazovati, kakšno vreme lahko pričakujeta v bližini rta. Zaenkrat kaže da bosta imela lepo vreme in bo plovba lažje kot je bila za posadko Renault Captur.
Čolni Grand vas bodo zagotovo prepričali s svojo elegantno obliko, visokokakovostnimi materiali in neverjetno veliko dodatne opreme.
Gumenjaki Grand so na voljo v zložljivi različici ali z trdim dnom v velikostih od 2,5 m do 6,5 m.
Vsi modeli Granda izpolnjujejo vse zahteve mednarodnih standardov, saj je varnost in zanesljivost gonilna sila podjetja. Da lahko zagotavljajo najvišjo kvaliteto svojih izdelkov, uporabljajo najkvalitetnejše materiale evropskega porekla, evropsko tehnologijo, znanje in natančnost. Izdelani so iz PVC ali Hypalon materiala in so namenjeni uporabi v zahtevnejših klimatskih razmerah. Namenjeni so tako rekreativni kakor tudi profesionalni uporabi.
Grand uporablja edega najboljših materialov Hypalona, ki se imenuje Orca.
Hypalona je sestavljen iz štirih slojev:
1. Zunanji sloj Hypalon2. Sloj neoprena med hypalonom in tkanino
3. Gosta tkanina, ki prepreči deformacije in raztezanje
4. Notranja neoprenska sloja, ki ne prepuščata zraka in se odlično sprimeta s plastjo tkanine
Plovila Grand, ki so izdelani iz kvalitetnega PVC 5-plastnega Myrasola s poliestrsko sredico, nudijo odlično odpornost na UV žarke. Material ne reagira v stiku z gorivom in ohranja vse svoje karakteristike v temperaturnem območju od -30C do +90C.
Sestava PVC:
1. Zgornji sloj iz PVC2. Tkanina, ki pripomore k togosti in obdrži obliko
3. Spodnji sloj iz PVC
Vsi čolni so izpopolnjeni do najmanjše podrobnosti, kar je posledica večletnih raziskovanj na tem področju. Znižani konci tubosov omogočajo večjo stabilnost in varnost na krovu, razširjajo vodno gladino in zmanjšujejo razprševanje vode ter povečuje gibanje v krmi. Določeni modeli plovil imajo vgrajene stopnice na koncih tub, kar omogoča enostavno vkrcavanje na čoln in dostop do vode. Stopnice so iz materialov, ki preprečujejo drsenje, kar dokazuje izpopolnjenost čolna in eleganten izgled. Ostrejše linije kobilice povečajo okretnost, bolj učinkovito in mirno plovbo, ter omogočajo udobnejšo plovbo v valove.
Glavna posebnost gumenjakov Grand je »HSH« sistem. To je posebna oblika trupa, ki je oblikovan tako, da plovilo med vožnjo doseže večjo hitrost zaradi zmanjšanega upora. Zaradi tega se zmanjšuje poraba goriva, povečuje hitrost plovbe, zmanjšuje obremenitev na tubuse gumenjaka ter prepreči pršenje vode na krov plovila.
Vsi modeli Granda imajo dodatno vgrajen tudi varnostni ventil, ki omogoča izpust tlaka . Z varnostnim ventilom gumenjakom bistveno podaljšamo življenjsko dobo, saj se pri prevelikih temperaturah na soncu začne pojavljati odvečni tlak, ki sili k preobremenjenosti tub, varnostni ventil pa samodejno ta tlak regulira.
Dolgoletne izkušnje in testiranje omogočajo zagotovitev visoko kvalitetnih čolnov. 5-letno jamstvo je nadgradnja standardne 2-letne garancije in se izdaja v sodelovanju z zastopniki Grand, ki izpolnjujejo posebne standarde (skladiščenje, priprava plovil, servisni standard,..).
Novosti plovil Grand v letu 2015
V letu 2015 je podjetje GRAND na globalni trg poslalo novi model – G500, linije GOLDEN LINE. GOLDEN LINE linija je oblikovana na zasnovi Ribs sistema. Serija velja, kot zelo prestižna, ki nudi veliko udobja in elegance. GRAND G500 bo v širino meril 230cm, dolžino 495 cm ter imel nosilnost 800 kg, kar je v povprečju ekvivalentno za 10 potnikov. Moč motorja ki ga boste potrebovali za 435 kg težak čoln, se bo gibala od 60-115 KM. Z novim modelom G500 se je podjetje GRAND predstavilo s popolnoma novim dizajnom logotipa, ki odraža modernost in svežino blagovne znamke.
Preživljanje časa na vodi s prijatelji ali družino predstavlja neprecenljive trenutke vašega življenja. Zato vam Grand zagotavlja varnost in udobje, ki ga boste doživeli na vašem potovanju. Že vrsto let Grand zagotavlja najvišjo stopnjo standardov in je s tem postal sinonim za eleganco, zanesljivost in kakovost. Torej vse kar potrebujete! Čolni Grand vam nudijo zadovoljstvo v vsakem od modelov.
S svojo raznoliko ponudbo so primerni za začetnike v navtiki, kot tudi za tiste, ki želijo nekoliko več opreme za kvalitetno plovbo ali eleganten dizajn. Grand omogoča veliko izbiro dodatne opreme, tako da si lahko vsaka stranka osnovno različico opremi po svojih potrebah.
Zastopnik za plovila Gradn v Sloveniji, hrvaškem in Črni gori je podjetje Motonautika. Vse dodatne informacije lahko dobite na: Moto-Nautika d.o.o., Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž na Dravskem polju, www.grandboats.si, www.moto-nautika.com
Sedež Moto Nautike se nahaja v Miklavžu na Dravskem polju (pri Mariboru), na Ptujski cesti 63, kjer boste tudi našli salon, ki se razprostira na več kot 1000 kvadratnih metrih. V pritličju objekta si lahko ogledate široko paleto gumenjakov (trdo dno & zložljivi modeli) z dolžino od 2.5 do 6.5 metra. Izbirate lahko med različnimi serijami čolnov, od osnovnih izvedenk pa do luksuzno opremljenih modelov. Prav tako vam ponujajo veliko izbiro vodnih skuterjev, različne rekvizite in oblačila za vodne športe ter prosti čas.
Padavine, oblačnost in megla vplivajo na manjšo vidljivost na morju in s tem otežujejo varno plovbo. Slabša vidljivost, megla in padavine nastajajo v atmosferi zaradi pretvorbe vode.
Kaj je megla
Megla je sestavljena iz izjemno majhnih kapljic vode polmera med 2 in 130 μm. Lahko je kapljevina ali pa v primeru zelo hladnega zraka kot ledeni kristali v trdnem stanju. Kapljice in kristali morajo biti tako lahki, da lebdijo v zraku. Vidljivost pri megli je manjša od 1 km, če pa je ta zelo gosta pa celo manjša od 50m. Najbolj gosta megla se na Jadranu običajno pojavlja na področju zahodne Istre, kjer je letno zabeležijo tudi do 10 in več dni. Težave povzroča tudi pri plovbi v srednjem Jadranu, to pa predvsem zato, ker prebivalci v tem delu megle niso vajeni.
Kdaj se pojavlja
Megla se najpogosteje pojavlja v zimskih mesecih. Na severnem Jadranu običajno nastane zaradi toplega zraka, ki prihaja s kopnega na morje, ki je dosti hladnejše. Zrak se nad morjem ohladi in vlaga se prične kondenzirati v obliki megle. Ta vrsta megle se ne razlikuje močno od sestave oblakov pri dnu. Zato lahko v času take megle izgleda, kot da smo v oblaku.
Razlogi za nastanek megle
Megla nastane kadar zrak vsebuje visoko relativno vlažnost in se ponoči močneje ohladi. Zrak se ohladi pod mejo rosišča, kar povzroči kondenzacijo pare oziroma nastanka megle. To vrsto megle imenujemo radiacijska megla.
Druga možnost za nastanek megle je vodoravno drsenje tople in vlažne zračne mase nad hladnejšo podlago (kopensko ali morsko). Temperatura zraka se zaradi dotika z hladnejšo podlago zniža do rosišča in vodna para v ohlajenem zraku kondenzira. V našem Primorju se pojavlja zlasti pozimi v dneh, ko ni burje pri prehodu toplega in vlažnega zraka z morja na kopno, ki je močno ohlajeno ali pa pokrito s snežno odejo. Takšno meglo imenujemo advekcijska megla.
Kako pluti v pogojih z zmanjšano vidljivostjo si lahko preberete v tem članku!
Kdo so ambasadorji morja? So pomembneži, elitna druščina, poslanci s pomembnim sporočilom ali zgolj naključni izbranci? Pravzaprav vse in nič od naštetega.
Morda so le najbolj značilni predstavniki živih bitij, ki naseljujejo morska prostranstva. Lahko bi izbrali tudi številne druge, a tako je pač naneslo, da vas s strani te knjige nagovarjajo tisti, ki so se ilustratorki v nekem trenutku navdiha zarisali na papir. Kdo so, sploh ni pomembno, pomembno je le sporočilo, ki ga prinašajo in sporočajo našim zanamcem. To pa se glasi nekako takole:« Dokler smo v našem mokrem, slanem in pogosto temačnem, a tako čudovitem svetu mi in na milijone drugih takih in drugačnih bitij, toliko časa boste tudi vi in vsi drugi na našem s soncem obsijanem suhem svetu. Dokler bodo oceani polni življenja, bo živelo tudi kopno, zato pazite, kaj delate in spoštujte nas in naš dom.«
O knjigi:
Besedilo: Tom Turk, profesorIlustracije: Marija Prelog, akademska slikarka
Cena knjige je 27,00 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.
Naroči knjigo AMBASADORJI MORJA
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo artikla. |
Podjetje Carver ja predstavilo svoje najnovejše plovilo Carver 43 Coupe. Dvokabinska različica je kombinacija izjemnega udobja, modernega oblikovanja in izjemnih plovnih lastnosti.
Nova motorna jahta iz podjetja Carver ima dve prostorni sobi. Lastniška v premcu je oblikovana še posebej razkošno. Ima dvojno ležišče in svojo lastno kopalnico. Okrog postelje je dovolj prostora za enostaven dostop, v bokih pa številne omare za hranjenje tudi večje količine garderobe. Primerno je odmerjen tudi prostor za lastniško kopalnico, ki ima ločeno kabino za tuširanje. Kopalnica za goste je nekoliko manjša vendar še vedno dovolj prostorna. Soba za goste ima dve postelji, ki ju lahko združimo v dvojno posteljo.
Celoten krov je izveden v enem nivoju in zato omogoča izjemno enostaven prehod med vsemi deli plovila. V salonu je prostor za krmarja, za njim pa velika sedežna garnitura z mizo, za katero bo enostavno obedovalo šest oseb. Če mizo spustimo, lahko sedežna garnitura postane postelje za dve osebi. Na plovilu lahko tako udobno prespi šest oseb. V levem delu salona je kuhinja z dvojnim koritom, štedilnikom in mikrovalovno pečico. Pri oblikovanju salona so ubrali novo filozofijo. Z velikimi steklenimi površinami so zagotovili panoramski pogled v vseh smereh. Velika steklena vrata ločijo salon od krme plovila. Če jih razpremo, združimo krmo in salom plovila v enkraten, prostoren bivalni prostor. Salon ima električen steklen strop, na krmi pa je prostorna kopalna ploščad za enostaven dostop do vode.
S sodobnim oblikovanjem trupa so zagotovili zelo mirno plovbo v vseh vremenskih pogojih od mirnega morja do močno vzvalovanega. Bivanje na plovilu bo za celotno družino in vse goste vedno posebno doživetje.
Tehnične lastnosti: Carver 43 Coupe
Dolžina čez vse: 12.8 mŠirina: 4.21 mMotorji: 2 x Cummins 6,7 l 380 KM diesel
Ugrez: 1.09 m
Teža: 10,954 kg (s standardnimi motorji)
Višina nad vodno linijo: 3.3 m (brez radarskega loka)
Rezervoar za gorivo: 1,324 l
Rezervoar za vodo: 495 l
Rezervoar za fekalije: 264 l
Višina v kabini: 2.03 m
Ležišča: 6
Fotogalerija:
Več informacij pri zastopniku, podjetju AS Boats, Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija, t: +386 2 608 41 41, e: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., www.as-boats.si
Rolex je predstavil prenovljen model skipperske ure Yacht Master 2. Predhodnik je prišel na trg leta 2007, sedaj pa v novi različici ura nudi nove funkcionalnosti, ki bodo olajšale delo skipperjem, ki se udeležujejo regat.
Rolex je v nov model ure vgradil poseben mehanizem, ki so ga razvili v podjetju. Gre za mehanski spomin, ki ga lahko programiramo in izjemno hitro sinhroniziramo. Skipperju omogoča natančno merjenje časa med štartno proceduro pred regato. Mehanizem je izjemno zapleten vendar enostaven za uporabo.
Rolex Yacht Master 2 je profesionalen regatni chronograph. Vgrajen ima mehanizem za odštevanje pred regato, ki se lahko nastavi vse od 1 pa do 10 minut in omogoča sledenje različnim štartnim proceduram. Razvoj mehanskega sistema je bil izjemno zahteven, saj so želeli, da mehanizem omogoča funkcijo programiranja in pomnjenja. Ko je enkrat ura programirana je uporaba enostavna in hitra. Pri izdelavi so pazili, da lahko vse nastavitve na uri skipper izvede z eno roko.
Ker je ura namenjena uporabi v navtiki, so uporabili ohišje Oyster, ki je simbol Rolexa za vodotesne ure. Yach Master 2 je vodotesen do globine 100 m (330 čevljev) in je izjemno robusten. Ohišje je izdelano iz 18 karatnega zlata. Navijalna krona je pritrjena s sistemom Triplock, ki nudi tri načine zaščite pred vdorom vode.
Ura ima vgrajen samonavijalni sistem. Izdelan je iz 360 različnih delov, med katerimi so nekateri izdelani po posebni metodi UV-LiGA, ki je posebna metoda podjetja Rolex in omogoča izdelavo majhnih delov ure, ki so izjemno precizni, kljub njihovi zahtevni geometriji. Mehanizem je sposoben hraniti dovolj energije za 72 ur delovanja ure.
Pri izdelavi so bili pozorni še na dva dejavnika, ki močno vplivata na natančnost ure pri uporabi na plovilih. To sta sprememba temperature in udarci. Da je kljub temu ura natančna, so uporabili Parachrom vzmet, ki zagotavlja do desetkrat večjo natančnost kot klasične vzmeti prav pri spremembah temperature in udarcih.
YACHT MASTER II v akciji
Urin mehanizem omogoča natančno odštevanje med štartno proceduro. Zvočni in vizualni signal je sprožen je v treh stopnjah. Procedura lahko traja od 5 do 10 minut odvisno od regate.
Primer 10 minutne procedure:
Skipper prične z odštevanjem s pritiskom na gumb, ki se nahaja na poziciji ob 2h. Rdeč kazalec prikazuje pretekle minute od pričetka. Rdeč trikoten kazalec kaže preostale minute na skali od 10 do 0.
5 minut pred pričetkom regate, ko regatni odbor odda drugi signalni strel, lahko skipper dodatno sinhronizira uro. To stori s pritiskom na gumb, ki se nahaja na poziciji 4h.
1 minuto pred štartom, ob naslednjem signalu regatnega odbora lahko skipper preveri, če je njegova ura sinhronizirana z uradno uro. Ura prikazuje koliko sekund je še preostalo do štarta regate.
Tehnični podatki:
Ohišje: 44 mMateriali: 18 ct rumeno zlato, 18 ct belo zlato in 950 platina ali 904L jeklo in 18 ct EVEROSE zlato ali 904L jeklo
Steklo: Sintetični safir odporen na praske
Vodoodpornost: 100 m (330 čevljev)
Natančnost: Certifikat Swiss chronometer (COSC)
Funkcije: Centralni urni in minutni kazalec, majhen sekundni kazalec na poziciji 6h, Programabilna funkcija za odštevanje s sinhronizacijo in štoparica
Frekvenca oscilatorja: 28,800 udarcev/h (4 Hz)
Zaloga energije: približno 72 ur
V soboto 7. marca se je v lepem sončnem a z burjo močno obdarjenem dnevu, uspešno zaključila Regata ob dnevu pomorstva. Na regato se je prijavilo 18 jadrnic, štartalo jih je 14. Močna burja, ki je v sunkih dosegala tudi 28 vozlov, je presenetila nekaj posadk in strgala nekaj jader.
Posadke in povabljeni gostje so se zjutraj zbrali v Marini Portorož. Po kratkem druženju, jih je nagovorila evropska komisarka gospa Violeta Bulc, po sestanku krmarjev pa so se odpravili na morje.
Povabljeni gostje, med katerimi je bilo tudi devet veleposlanikov, so si skupaj z evropsko komisarko ogledali regato iz spremljevalne ladje. Tekmovalci so na regatnem polju pred Portorožem odjadrali dva plova, nato pa so se vrnili v Marino Portorož. Izmučene od napornega jadranja je pričakala pogostitev med katero so podelili priznanja in nagrade.
Prve tri posadke v absolutni konkurenci so nagrado prejele na proslavi dneva pomorstva v Avditoriju Portorož in sicer iz rok Evropske komisarke gospe Violete Bulc in direktorja uprave RS za pomorstvo gospoda Jadrana Klinec.
Mesto | Št. jadra | Ime | Skipper | Rezultat |
1 | 440 | OCEAN KOPER | Peter PODUNAVAC, YC Portoroz | 2 |
2 | 726 | ATENA | Robert ZAJC, JK Ljubljana | 5 |
3 | 1 | RASCA | Boris SINK | 7 |
4 | 116 | NIKA | Damijan MILJAVEC, JK Ljubljana | 11 |
5 | 348 | SINKOPA | Matjaz POGACNIK, JK MIPC | 12 |
6 | 1960 | UL FPP SOLARIA | Sandi Kmatic, AJK FPP | 13 |
7 | 66 | PEJLA | Rajko KRASNA | 16 |
8 | 115 | VESNA | Simon VIRNIK, JK Ljubljana | 16 |
9 | 380 | ALKOHOLITA 4 | Dan POLJSAK, YC Portoroz | 18 |
10 | 1095 | ANA | Damir VELJACIC | 21 |
11 | 3226 | RISSA | Zvonko BUJATOVIC KOKOT, KuDa | 24 |
12 | 230 | MANA | Ladi ZIVIC, JK Funnavtic | 26 |
13 | 160 | ADRIA TOW - MEGAENERGIJA | Igor KUCINIC, JK Pocodebon | 32 |
13 | 44 | POMORSKA SOLA | Marijan TONCIC | 32 |
13 | 3 | BANANA | Dejan LENIC | 32 |
Results PS - / 1 / P Time | Name | |||
No | Sailno | Name | RASCA | Scores |
1 | 1 | RASCA | Boris SINK | 2 |
2 | 44 | POMORSKA SOLA | Marijan TONCIC | 6 |
Results PS - / 2 / P Time | Name | |||
No | Sailno | Name | SINKOPA | Scores |
1 | 348 | SINKOPA | Matjaz POGACNIK, JK MIPC | 4 |
2 | 66 | PEJLA | Rajko KRASNA | 5 |
3 | 380 | ALKOHOLITA 4 | Dan POLJSAK, YC Portoroz | 7 |
4 | 1095 | ANA | Damir VELJACIC | 8 |
5 | 3226 | RISSA | Zvonko BUJATOVIC KOKOT, KuDa | 9 |
Results PS - / 3 / P Time | Name | |||
Mesto | Št. jadra | Ime | Skipper | Rezultat |
1 | 115 | VESNA | Simon VIRNIK, JK Ljubljana | 2,0 |
Results PS - / 3 / R Time | Name | |||
No | Sailno | Name | OCEAN KOPER | Scores |
1 | 440 | OCEAN KOPER | Peter PODUNAVAC, YC Portoroz | 2,0 |
2 | 1960 | UL FPP SOLARIA | Sandi Kmatic, AJK FPP | 4,0 |
Results PS - / 4 / P Time | Name | |||
No | Sailno | Name | MANA | Scores |
1 | 230 | MANA | Ladi ZIVIC, JK Funnavtic | 3,0 |
Results PS - / 5 / P Time | Name | |||
No | Sailno | Name | NIKA | Scores |
1 | 116 | NIKA | Damijan MILJAVEC, JK Ljubljana | 2,0 |
2 | 3 | BANANA | Dejan LENIC | 6,0 |
Results PS - / 5 / R Time | Name | |||
No | Sailno | Name | ATENA | Scores |
1 | 726 | ATENA | Robert ZAJC, JK Ljubljana |
Ponoči je potonila avstrijska jahta v Betini na otoku Murterju. Jahta je bila privezana v mestni marini.
Na kraju nesreče so delavci izpostave luške kapitanije iz Murterja ugotovili, da je na privezu potonila avstrijska motorna jahta Equilibrium. Jahta, ki v dolžino meri 13,2 m in ima vgrajena dva pogonska motorja, je v lasti avstrijskega državljana S.G.
Delavci so nemudoma zaščitili sosednja plovila, ker še vedno piha močna burja in bi lahko utrpela poškodbe. K sreči do sedaj še ni prišlo do onesnaženja morja. Kolikšna količina pogonskega goriva je v rezervoarjih plovila trenutno še ni jasno.
Kaj je povzročilo potopitev plovila trenutno še ni jasno. Ko bodo vremenske razmere omogočale, bodo plovilo dvignili na površino ter nato na kopno, kjer bodo ugotavljali razloge za nesrečo plovila.
Van Diemen Luxury Craft’s je predstavilo svoje plovilo Sports Limousine, ki se v 30 sekundah spremeni iz športnega plovila v luksuzno limuzino na vodi.
Avstralsko podjetje Van Diemen Luxury Craft’s se ukvarja z izdelavo posebnih pomožnih plovil. Trgu so predstavili svoj nov 7,5 m dolg pomožni čoln, ki lahko v borih 30 sekundah spremeni svojo obliko in namen uporabe. Podjetje je patentiralo sistem premične strehe in dvižnih oken s katerimi plovila spreminja svojo obliko in svojo funkcionalnost. S pritiskom na gumb, lahko v borih 30 sekundah plovilo spremenimo v tri različna plovila, ki služijo drugemu namenu. Pri podjetju so posamezne pozicij poimenovali: Sport, Limusine in Stowed.
Ko je plovilo v obliki Sport, je streha popolnoma dvignjena, nastane plovilo, športni gliser s trdo streho, ki posadko ščiti pred soncem. V poziciji Limusine je streha dvignjena do polovice nad premcem. Premična okna se dvignejo do strehe in kombinacija strehe in oken tvori v plovilu udobno kabino, ki ostane vedno suha, sedežna garnitura pa se lahko pretvori v prostorno posteljo v kateri lahko udobno prespita dve osebi.
V poziciji Stowed, so okna popolnoma spuščena, streha je nizko nad premcem v višini boka in zapira sprednji del plovila. Ta način je najbolj primeren za uživanje v hitri plovbi.
S svojo sposobnostjo transformacije, bo plovilo interesantno za številne kupce. Tako lastnike jaht, ki ga bodo uporabljali kot večnamensko pomožno plovilo, kakor tudi številni, ki ga bodo uporabljali za prevoz do zaliva, dnevno kopanje in prenočevanje v zalivu. Plovilo je kljub svoji majhni dolžini 7,5 m dovolj prostorno za namestitev desetih gostov in dveh članov posadke. Opremljen je z dieselskim motorjem Volvo Penta, ki razvije 260 KM. Vgrajen ima Z pogon z dvema propelerjema in razvije hitrost do 35 vozlov. Hitrost križarjenja znaša 25 vozlov. Z vgrajenim rezervoarjem ima doseg 280 nmi. Poraba pri potovalni hitrosti znaša le 1l/nmi.
Fotogalerija: Sport Limusine