Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Po podelitvi diplome se je Vasilij vrnil v pripravljalno bazo v Valenciji, kjer nadaljuje s testiranjem nove jadrnice, v zadnjih dneh pa tudi novih jader. "Trenutno smo z rezultati testiranj zelo zadovoljni in že komaj čakam prvo tekmovanje, ki bo pravi pokazatelj trenutnega stanja opreme pa tudi moje pripravljenosti," je po jutranjem treningu povedal Žbogar.
Nova jadra, ki jih testira v teh dneh so namenjena jadranju v močnejšem vetru, za šibkejši veter pa bo uporabljal preverjena, tista, s katerimi je na finalu svetovnega pokala prišel do zmage. Poleg jadranja pa veliko časa nameni tudi kondicijskim treningom, saj želi biti do tekme svetovnega pokala v Hyerezu res dobro pripravljen. "Prejšnji teden sem treniral skupaj z odličnim britanskim jadralcem Edom Wrightom, ki je pozorno spremljal moje jadranje in dejal, da sem po močnem vetru naredil velik napredek, kar je zame zelo dobra spodbuda in motivacija. Res že komaj čakam regate v Franciji, da se srečam s konkurenti," je še dodal Izolan, ki bo do 18. aprila treniral v Valenciji, potem pa bo skupaj z ekipo odpotoval v Hyeres, na prizorišče tretje tekme svetovnega pokala.
Prvi regati v razredu finn bosta v Hyerezu na sporedu sredo 22. aprila, tekmovanje pa se bo zaključilo v nedeljo, 26. aprila z regato za medalje.
Vir: http://www.vasilijzbogar.si/
Nova jadralna sezona je že v polnem teku, pred zasedanje skupščine Jadralne zveze Slovenije pa so se še enkrat spomnili minulih dosežkov slovenskih jadralcev in najboljšim podelili priznanja.
Že več let zapored je najboljši jadralec Vasilij Žbogar. V minuli sezoni je v razredu finn spet nanizal nekaj vrhunskih rezultatov, največjega pa je dosegel na evropskem prvenstvu v francoskem La Rochellu, kjer je osvojil srebrno medaljo. Na svetovnem prvenstvu v Santanderju v Španiji je prijadral olimpijsko normo, sezoni pa kronal z zmago na finalu svetovnega pokala v Dohi: "Lanska sezona je bila uspešna, bilo je nekaj vzponov in padcev, ampak spet sem se veliko naučil, dobil nekaj popotnic za delo naprej, tu je spet medalja z evropskega prvenstva, zelo pomembna je olimpijska norma, skratka, ja uspešno leto," je o dosežkih v letu 2014 povedal Žbogar in dodal: "Priznanje JZS mi veliko pomeni, hkrati pa je to tudi obveza, da se bom še naprej trudil, trdo delal in na vsakem tekmovanju skušal poseči po najvišjih mestih. Že maja me čaka evropsko prvenstvo, ko bom branil srebro, tako da izzivov je več kot dovolj."
Še pred prvenstvom stare celine, pa se bo Žbogar ustavil na tekmi svetovnega pokala v Hyerezu.
Vir: http://www.vasilijzbogar.si/
SLO6 Peter Janežič/Anže Podlogar in trener Andrej Janežič so se udeležili druge Eurocup regate v letošnjem letu in dosegli drugo mesto.
Na regati je tekmovalo 93 posadk iz 15. držav. V nestabilnih pogojih je organizator Yacht Club De Cavalaire v štirih dneh izpeljal 9 plovov. Med tekmovanjem je bil veter iz smeri S, SV, V, J, JZ, Z in SZ. Kvalifikacije so bile prva dva dneva potem pa se je flota razdelila v zlato in srebrno skupino. Tako kot smer vetra je nihala tudi hitrost vetra od 3 do 28 vozlov. Naša dva sta začela neprepričljivo z osmim mestom, potem pa takoj v drugem plovu vse popravila in zmagala drugi plov z izredno prednostjo pred drugim več kot treh minut in razdaljo okrog 700m.Tekmovanje se je nadaljevalo v spremenljivih pogojih. Po potrpežljivem čakanju in 9 plovih sta Peter in Anže zaključila pet točk za prvimi Danci in 10 točk pred tretjimi Francozi. Ekipa je rezultata zelo vesela, saj so vsake stopničke na takem nivoju tekmovanja, kjer je bila prisotna evropska špica super uspeh. Naslednji Eurocup bo v Nizozemski, potem sledi Kiel v Nemčiji, EP v Nizozemski in SP v Angliji.
Ekipa SLO6 - Janežič/Podlogar je prepričljivo zmagala na regati na jezeru Garda, ki jo je organiziral Circolo Vela Arco. Odjadrali so osem plovov v Ori od 10 do 18 vozlov, kjer sta Peter in Anže dosegla vseh osem prvih mest in tako dosegla svoj drugi "clean sweep". Tekmovalo je 26 posadk iz 5 držav. Potem se je ekipa preselila v Francijo, kjer je dosegla svoj drugi lep uspeh na tej regatni turneji.
»Odlično! Jadrali smo zelo dobro in zmagali z majhno prednostjo. Etapa je bila dolga in naporna.«, je povedal skipper ekipe Ian Walker, ko so pripluli v cilj pete etape regate Volvo Ocean Race.
Peta etapa se je pričela pred 18 dnevi v Novozelandskem Aucklandu. Preko južnega Pacifika, mimo ledenih gor in nato mimo zloglasnega hrta Horna, ki ekipam ni prizanašal, je prva ciljno črto v Brazilskem Itajaiu prečkala ekipa Abu Dhabi Ocean Racing. Za plovbo so potrebovali 18 dni, 23 ur 30 min in 10 sekund. Le 32 minut za njimi je v cilj priplula ekipa MAPFRE. Dodatnih 22 min je zaostala ekipa Alvimedica in nato še minuto kasneje ekipa Breunel. Kot smo že poročali, se je pred rtom Hornom ekipi Dongfeng zlomil jambor. Ekipa se bori s časom, saj se želi udeležiti 6. etape regate.
Po prihodu v cilj Ian Walker ni mogel skriti svojega navdušenja. Poleg zmage v etapi so povečali vodstvo v skupni razvrstitvi. So prva ekipa, ki je v letošnji ediciji regate uspela zmagati na dveh etapah. Za dodatno spodbudo pa so v svoj dnevnik zapisali še zmago na izzivu IWC 24, saj so v 24 urah prepluli do sedaj najdaljšo razdaljo 550 nmi.
»Zelo smo ponosni na rekord. Po osmih urah plovbe sem dejal fantom, da hočem, da dosežemo rekord, pa čeprav bi to pomenilo daljšo plovbo. Ta odločitev nam je pomagala, da smo se zavihteli na vrh. Zanimivo pri jadranju z enakimi jadrnicami je to, da če dobro jadraš si dobro uvrščen in če ne jadraš dobro in delaš napake si slabo uvrščen. O svoji ekipi lahko govorim le najbolje. Sedem od osmerice lahko krmari jadrnico. Tako nikomur ni potrebno dolgo stati za krmilom. Pogosto se menjamo. Smo imeli obdobja, ko smo jadrali slabo in izgubljali milje za ostalimi. Imeli pa smo tudi obdobja, ko smo jadrali odlično. To nam je uspevalo predvsem na jugu ko smo pluli v močnejših vetrovih.«, je dodal Ian Walker.
Ekipa SCA še pluje proti cilju, kjer jo pričakujejo danes popoldne.
Hrvaški minister Siniša Hajdaš Dončić in ravnatelj Zadarske luške uprave, Marinko Slavić, sta podpisala sporazum o financiranju izgradnje nove trajektne luke v mestu Tkon na otoku Pašmanu.
Mesto Tkon bo dobilo novo trajektno luko, ker sedanja ni ustrezna za povezavo otoka Pašmana s kopnim. Sedanja luka je premajhna za varno pristajanje trajekta, vkrcavanje in izkrcavanje vozil s trajekta pa je direktno na mestno cesto. Nova luka bo omogočala bočni privez dveh trajektov hkrati. Zgrajena bo nova platforma za vkrcavanje in izkrcavanje plovil, ter prostor za čakanje na vkrcanje na trajekt. Za investicijo je namenjeno 40 mio HRK (5,2 mio EUR). Polovico skupne vrednosti bo sofinanciralo Ministrstvo za pomorstvo, promet in infrastrukturo, drugo polovico pa bo prispevala Župnijska luške uprava. Nova luka bo zgrajena v roku 3 let.
Voda je del našega vsakdanjega življenja, brez nje ne moremo živeti a hkrati mnogim predstavlja še veliko več. Na vodi lahko izvajamo številne športne in prostočasne aktivnosti, ki izpolnjujejo naša življenja. VODA & JAZ je edinstven dogodek, na katerem ljubitelji najrazličnejših aktivnosti na vodi pridobivajo dobre informacije, nova znanja in izpopolnjujejo svoje veščine.
Pridružite se nam ob Ljubljanici in se z nami ob odličnem programu in bogati kulinarični ponudbi spet naučite kaj novega.
Na dogodku VODA & JAZ vam bodo na voljo Spinaker, eNavtika, Geonavtik, Keka, Morigenos, Narf, Sharky, Aquas, Osminka in drugi, ki vam bodo svetovali in vas kaj novega naučili na področju, navtike, potapljanja, plavanja, podvodnega ribolova, surfanja, supanja...
Na dogodku bo potekal bogat brezplačen animacijski program za vse generacije, kjer se bodo lahko obiskovalci »spustili« pod vodo, si »ogledali« Krk iz zraka, »plavali« na suhem, sestavljali jadra, spoznavali delfine in še mnogo drugega.
Na dogodku bodo potekale tudi ekskluzivne navtične delavnice. Kotizacija je 20€, vendar je število udeležencev omejeno na 45 in vsi udeleženci delavnice prejmejo darilo v vrednosti najmanj 12€.
Vstopnine na dogodek NI!
Program delavnic:
1. 10:00-11:15 VREME V PRAKSI IN NAVIGACIJA V SLABEM VREMENU
Vreme na morju nas lahko preseneti le, če ga ne spremljamoDarilo: "15 minut za popolno plovbo" v vrednosti 16,90€
Predava: Goran Brovč
2. 11:30-12:45 VARNO VPLUTJE IN IZPLUTJE S PRAKTIČNIMI NASVETI
Manevriranje v pristaniščih je lahko tudi manj stresnoDarilo: "15 minut za popolno plovbo" v vrednosti 16,90€
Predava: Goran Brovč
3. 13:00-14:15 VHF KOMUNIKACIJA NA MORJU V PRAKSI
VHF postaja nam nudi neprimerno več kot mobilni telefonDarilo: VHF klicne kartice v vrednosti 14,90€
Tomaž Gregorič
4. 14:30-15:45 23 PRAKTIČNIH NASVETOV ZA VARNO PLOVBO
Pred vsakim najemom bi jih moral upoštevati vsak navtikDarilo: "15 minut za popolno plovbo" v vrednosti 16,90€
Predava: Gregor Jeretič
5. 16:00-17:15 TEHNIKE SIDRANJA
Tehnike sidranja, izbira opreme in najpogostejše napakeDarilo: "Divji akvatorij od Murterja do Palagruže" v vrednosti 12€
Predava: Mitja Zupančič
Prijava na delavnico Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo kotizacije, ki znaša 20 EUR za posamezno delavnico! V kolikor se želite udeležiti večih delavnic, vnesite številke delavnic, ki se jih želite udeležiti. |
Bogat animacijski program si lahko ogledate na naslednji povezavi: Animacijski program
Na dogodku bo poskrbljeno tudi za kulinarične dobrote »iz vode« po izjemno ugodnih cenah, v Gostilni Livada pa si boste lahko privoščili tudi njihova odlična kosila, pizze in druge dobrote. Kulinarika!
Na dogodek se lahko pripeljete z avtom ali z avtobusom LPP (proge 9, 19I, 19B, 27), tokrat se pa lahko prvič na kak dogodek pripeljete tudi z rečno ladjo (vsako polno uro od 10.00 do 20.00 odhod iz Ribjega trga in 30 minut čez vsako polno uro od 10.30 do 20.30 odhod iz prireditvenega prostora, cena 4 € v vsako smer).
Datum: 18.aprila 2015 od 9:30 do 18:30
Naslov: Ljubljana, Hladnikova 15 (Gostilna Livada)
Idejni vodja dogodka VODA & JAZ: Tomaž Gregorič
Parkiranje je brezplačno!
Danes se je v Portorožu v organizaciji JK Pirat končala tridnevna tradicionalna, letos že 23. Velikonočna regata za razred optimist. Gre za najpomembnejšo regato za optimiste v tem delu Evrope ter za najštevilčnejšo regato v Sloveniji, na kateri je tokrat zajadralo kar 455 mladih jadralcev iz Slovenije in tujine. Najboljši slovenski jadralec, Janez Zabukovec iz JK Jadro Koper, se je uvrstil na odlično drugo mesto. Na podelitvi so navzoče pozdravili tudi podpredsednica Mednarodne zveze razreda optimist Carla Stanley, predsednik Jadralne zveze Slovenije Aljoša Tomaž in župan piranske občine dr. Peter Bossman.
V 23-ih letih se je portoroška Velikonočna regata uveljavila kot najpomembnejša regata za razred optimist v tem delu Evrope in kot ena od treh najpomembnejših v Evropi, že vrsto let pa slovi tudi kot najštevilčnejša regata v Sloveniji. Vsako leto se je udeleži veliko število mladih tekmovalcev v starosti od 7 do 15 let. Letos jih je iz enajstih držav prišlo kar 455, največ od njih iz Nemčije in Avstrije, saj za ti dve državi Velikonočna regata predstavlja izbirno regato za izbor reprezentance. Jadralci so prišli tudi iz sosednjih Italije, Hrvaške in Madžarske, pa iz Slovaške, Poljske, Češke, Švice, Malte in seveda Slovenije. Ker šteje tudi kot izbirna regata za slovensko reprezentanco, je bilo tudi tokrat dogajanje na morju zelo zanimivo.
Regata se je v lepem, sončnem vremenu začela v petek, ko so mladi jadralci v treh skupinah po približno 150 jadralcev odjadrali štiri regate. Po nekaj čakanja zaradi zelo spremenljivega vetra, tako po moči kot po smeri, se je ta popoldne stabiliziral in okrepil na okoli 18 vozlov ter mladim jadralcem ponudil odlične jadralne pogoje. V soboto je bilo deževno in hladneje, pa tudi vetra je bilo manj, zato so odjadrali le en plov. Regata je bila sicer veljavna že po prvih treh petkovih odpeljanih plovih, a vseeno si je regatni odbor želel izpeljati čim več zastavljenega programa, torej tudi še vsaj kakšno regato danes, na zadnji regatni dan. Žal pa je bila burja v Piranskem zalivu za mlade jadralce premočna, zato se je vodja regatnega odbora Miroslav Čarman odločil, da današnje jadranje iz varnostnih razlogov odpove. »Zadovoljen sem, da smo izpeljali pet plovov in da smo imeli dobre razmere za jadranje. Danes je bil premočan veter za prisotno sestavo, imeli smo namreč 250 zelo mladih jadralcev, zato smo predvsem gledali na njihovo varnost. Vesel sem, da smo končali uspešno in brez zapletov.«
Po odličnem jadranju je slavil mladi, komaj desetletni Maltežan Richard Schultheis, na drugo mesto absolutno se je z zgolj točko zaostanka uvrstil najvišje uvrščeni slovenski jadralec, Janez Zabukovec iz JK Jadro Koper in na tretje Italijan Federico Andrei. Že na četrtem mestu absolutno je bila prva deklica, prav tako jadralka malteške zastave Victoria Schultheis, na peto mesto pa se je uvrstil še en slovenski jadralec, Klemen Semelbauer (JK Portorož). Odličen nastop slovenskih jadralcev so z uvrstitvami v prvo dvajseterico dopolnili Rok Verderber (12. mesto, JK Portorož), Daniel Cante (14. mesto, JK Izola) in Peter Milivojevič (16. mesto, JK Jadro Koper). Najboljša slovenska deklica je bila Lana Semelbauer (JK Portorož) na skupnem 29. mestu.
Jadralni klub Pirat je mladim jadralcem za popestritev regatnih dni tudi letos po vrnitvi na obalo pripravil spremljajoče dejavnosti – v petek in soboto sta jih pričakali zgodnji večerji, zabava z risanjem in ustvarjanjem v šotoru, pa tudi vsako leto najtežje pričakovano sobotno nagradno žrebanje zanimivih in uporabnih nagrad. Glavna nagrada, jadrnica optimist proizvajalca Devoti, je srečnega dobitnika, italijanskega jadralca Alessandra Veninija, dobila na žrebu ob slavnostni razglasitvi rezultatov. Poleg optimista je mlade jadralce pričakala še cela vrsta drugih dragocenih nagrad, novo jadro One Sails, različna jadralska oprema in podobno.
Člani JK Pirat so počaščeni, da jih je letos prvič obiskala Carla Stanley, podpredsednica IODE (International Optimist Dinghy Association), mednarodne zveze razreda optimist. Gospa Stanley je sodelovala tudi na podelitvi priznanj in ob koncu povedala: »Vse je bilo fantastično, otroci so uživali. Regate se je udeležil širok segment jadralcev, za nekatere od njih je portoroška regata predstavljala izbirno regato za uvrstitev v reprezentanco za evropsko in svetovno prvenstvo, za druge je bilo tokrat prvič, da so jadrali na tako velikem dogodku in proti jadralcem iz toliko različnih držav. Žal danes niso jadrali, ampak tudi to je del procesa, da se naučijo, da včasih pogoji pač ne omogočajo jadranja.«
Carla Stanley je spregovorila tudi na razglasitvi rezultatov, prav tako kot predsednik Jadralne zveze Slovenije Aljoša Tomaž in župan piranske občine dr. Peter Bossman. Oba sta lepo pozdravila vse navzoče – jadralce, njihove starše in trenerje, ter izrazila veliko veselje nad tako številčno udeležbo in dobro izpeljano regato.
Zadovoljna je tudi Vera Maraspin Čarman, vodja organizacijskega odbora: »Danes smo zaključili našo tradicionalno 23. Velikonočno regato. Izjemno smo zadovoljni s potekom regate in z rezultati. Splošen vtis je, da so bili tudi udeleženci zelo zadovoljni, saj so nam ob odhodu čestitali in se že priporočali za obisk prihodnje leto.«
Velikonočna regata je velik zalogaj za portoroški jadralni klub, zato jim pomoč vsako leto ponudijo tudi sponzorji. Glavni sponzor letošnje Velikonočne regate je Zhik, ostali sponzorji pa Občina Piran, Hoteli Bernardin, Krajevna skupnost Portorož, Turistično združenje Portorož, Sailing Point, One Sails Slovenia, Fonda, Interexpo, Devoti sailing, Rooster, Bulb, Sandiline, Vigrad, Skiper, OMV in Bigg-r. Člani JK Pirat se vsem sponzorjem in podpornikom za njihovo pomoč pri organizaciji regate iskreno zahvaljujejo.
Velikonočna regata pa ni le pomemben športni dogodek, temveč v prazničnih velikonočnih dneh predstavlja tudi prijetno turistično popestritev dogajanja v Portorožu, turističnim delavcem, ki skoraj 500 mladim, njihovim staršem in trenerjem nudijo namestitev in gostinske usluge, pa tudi lep začetek nove sezone.
V celotno organizacijo tako številčne regate, katere priprava se začne že nekaj mesecev prej, je vključenih okrog 50 prizadevnih članov JK Pirat. V treh dneh regate poskrbijo za nemoten potek dogajanja v zadovoljstvo jadralcev in njihovih staršev, trenerjev ter ostalih spremljevalcev.
Foto: Jakica Jesih, JK Pirat
Danes se je španskem otoku Mallorca z regato za medalje zaključil tradicionalni 46. Trofej princese Sofije. V ženskem olimpijskem dvosedu 470 sta nastopili tudi naši najboljši jadralki tega razreda, Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat) in končali na 11. mestu.
V ženskem 470 je nastopilo 62 posadk, med njimi tudi vse najboljše. Naši Tina Mrak in Veronika Macarol, ki sta trenutno uvrščeni na peto mesto svetovne jakostne lestvice, imata s tem nastop v Hyèresu že zagotovljen, a konkurenca v Palmi jima je ponudila odlične pogoje za nekaj dodatnega merjenja z najboljšimi jadralkami sveta. Žal sta dekleti začeli nekoliko slabše, nekaj začetnih slabših rezultatov pa je pomenilo trši boj za nastop v današnji regati za odličja. 27. mesto v prvem včerajšnjem plovu je dokončno pokopalo možnosti za današnji nastop med najboljšo deseterico, ki sta ga zgrešili zgolj za las, zaključili sta namreč na skupnem 11. mestu (102 točki).
Tina Mrak in Veronika Macarol: »Cel teden regat smo imeli zelo dobre jadralne pogoje. Na Palmo sva prišli s staro barko, ki je prišla z zabojnikom iz Miamija, Že prvi dan se nama je zaradi iztrošene opreme v močnem vetru poškodoval jambor. Zadovoljni sva s starti regat, ampak sva nato naredili nekaj preveč taktičnih napak, kar naju je uvrstilo na skupno enajsto mesto.«
Zmagala je novozelandska posadka Jo Aleh in Polly Powrie (30 točk), druga je bila francoska posadka Camille Lecointre in Helene Defrance (33 točk), tretja pa posadka iz Velike Britanije Hannah Mills in Saskia Clark (45 točk).
SPOMNIMO
Regata v Palmi, ki je še v lanski sezoni štela za eno od ISAF regat svetovnega pokala, je po letošnjih spremembah ISAF-ovega koledarja izgubila status ISAF regate svetovnega pokala in sedaj šteje kot regata Eurosaf ter kot kriterijska regata za nastop na regati svetovnega pokala v Hyèresu od 20. do 26. aprila.
ISAF je namreč za letošnji koledar regat svetovnega pokala, pa tudi za format regat, napovedal nekaj sprememb. V letošnji sezoni je v koledar vključenih pet prizorišč: Melbourne (7.-14. december 2014), Miami (25.-31. januar), Hyères (20.-26. april), Weymouth in Portland (8.-14. junij) in kitajski Qingdao (14.-20. september), Abu Dabi pa ob koncu sezone, med 27. oktobrom in prvim novembrom, ostaja prizorišče finala svetovnega pokala.
Doslej smo bili navajeni neomejeno velikih flot, po novem pa ISAF predvsem zaradi lažje promocije in medijske pokritosti organizatorjem nalaga omejitev števila nastopajočih. Še največ mest je bilo v tej sezoni za posamezne razrede na voljo v Melbournu in Miamiju, medtem ko jih bo na vseh naslednjih regatah letošnje sezone ISAF svetovnega pokala v vseh olimpijskih jadralnih razredih (ne velja za kajt) razpisanih po 40, na zadnji, finalni regati v Abu Dabiju, pa dvajset. Regat se bodo lahko udeležili le povabljeni jadralci oziroma posadke; udeležbo oziroma povabilo bo imelo avtomatično zagotovljenih prvih 30 jadralcev oziroma posadk na ISAF jakostni lestvici, za naslednjih deset mest pa se bodo jadralci pomerili na kriterijskih regatah, kakršna je Trofej princese Sofije v Palmi. Regata Delta Lloyd v Medembliku (24.-30.5.) bo kvalifikacijska regata za nastop na ISAF regati svetovnega pokala v Weymouthu oziroma Portlandu, glede kvalifikacijske regate za nastop v Qingdau pa bo več znanega po objavi jakostne lestvice 15. junija. V finalno regato v Abu Dabiju se bodo avtomatično uvrstili zmagovalci vseh ISAF regat svetovnega pokala aktualne sezone, najvišje uvrščeni jadralec ali posadka posameznega razreda iz domačega kontinenta (za Evropo bo veljala uvrstitev v Weymouthu), vsi trije prejemniki medalj na svetovnih prvenstvih posameznega razreda (v kolikor bodo ta že izpeljana do dneva kvalifikacij za finale), preostala mesta pa se bodo zapolnila glede na uvrstitev na ISAF jakostni lestvici. Nekoliko spremenjen bo tudi urnik regat, ki se bodo (razen finalne v Abu Dabiju) odslej odvijale od srede do sobote, regata za medalje pa v nedeljo.
Katalanska skipperka Anna Corbella in skipper Gerard Marin, ki sta 31.12.2014 izplula iz Barcelone na plovbo okoli sveta, sta kot tretja prečkala ciljno črto v Barceloni in uspešno zaključila plovbo.
Strategija je bila enostavna. Že pred startom sta se odločila, da bosta plula tako, da bodo možnosti, da priplujeta nazaj kar največje in da bosta plovilo priganjala le toliko, da ne bosta ogrožala ne sebe na plovila. Odločila sta se jadrati inteligentno. Plan se je izšel in zaslužila sta si celo stopničke na tej epski regati.
Na letošnjo regato sta se najbolje pripravila od vseh ekip. Opravila sta številne treninge. Njuna IMOCA 60 je bila že dobro preizkušena in opremljena z vso potrebno opremo. Jadrnica je iz iste serije, kot sta tudi prvo in drugo uvrščena Cheminées Poujoulat in Neutrogena, jadrnica Farr iz leta 2007, ki je zmagala tudi na zadnji Barcelona World Race.
Corbella in Marín sta bila na četrtem in na tretjem mestu ves čas regate. Na južnem oceanu sta se približala Neutrogeni na vsega 8 nmi. V cilju sta za njo zaostala 1 dan 17 ur in 22 min, za zmagovalci pa 6 dni 23 ur 19 minut.
Skupno sta preplula 28.127 nmi s povprečno hitrostjo 12,85 vozla.