Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Z One Sails Cupom v organizaciji JK Skipper Maribor se je ta vikend pričel Pokal Slovenije. Z uvedenimi novostmi Sekcije za velike jadrnice pri JZS so organizatorji predstavili One Sails Cup v novi podobi. Namesto že tradicionalno dvodnevne regate s številnimi plovi, je bil letos One Sails Cup enodneven z le enim startom.

One Night Cup

Po lanski odpovedi One Night Cupa zaradi izredno slabih vremenskih razmer (močen dež in orkanska burja) je edina slovenska nočna regata letos potekala v skoraj idealnih razmerah. Žal pa so se v mesečini in slabi burji na startu zbrale le tri jadrnice.

Megaenergija je po eni uri in 17 minutah pričakovano kot prva prečkala ciljno linijo regate, ki je potekala izpred izolske marine okoli boje varnih vod pred luko Koper in nazaj. V ozadju pa sta oster boj bili Vesna s Simonom Virnikom za krmilom in Tina s Tinetom Bajtom. Sprva je bila v prednosti Vesna, ki jo je na obračalni boji Tina prehitela, nato pa je Vesna bolje izkoristila pogoje na povratku do Izole in regato končala po dveh urah in 26 minutah kar 15 minut pred Tino.

One Sails Cup

Čudoviti jadralni pogoji so se nadaljevali tudi naslednji dan, ko se je na startu One Sails Cupa, prve letošnje regate za Pokal Slovenije zbralo 25 jadrnic. Na stratu Pokala Slovnije smo prvič videli Migreno z Elo Leskovšek za krmilom in dve posadki, stari znanki pokalnega tekmovanja na novih jadrnicah. Iztok Krumpak je po le dveh dneh treninga z novim RC 44 blestel v razredu 1-regatne, Emil Jerkovič pa z jadrnico Palada v razredu 5-potovalne in v razvrstitvi ORC.

Na novem regatnem polju One Sails Cupa so se jadrnice s startne linije severno od rta Petelin najprej podale do oceanografske boje ter naprej do Seče in do prvega prehodnega cilja pred hotelom Bernardin. Nadaljevale so z jadranjem mimo piranskega rta Madona mimo boje pred Fieso do boje pred rtom Ronek, kjer se je pričel tehnični del regate z jadranjem na 1,2 navtične milje dolgem polju v obliki palice. Na privetrni strani je bil postavljen prehodni cilj, zmagala pa je jadrnica, ki je znotraj časovne omejitve štirih ur največkrat prečkala linijo prehodnega cilja.

Najuspešnejša je bila hrvaška jadrnica Shining Umago Maxi z Željkom Perovičem za krmilom, ki je, vključno s prehodnim ciljem pred Bernardinom prečkala linijo prehodnega cilja kar devet krat. Na drugem mestu je večino regate odjadrala Scorpio 44 (Iztok Krumpak), ki mu je krepko za ovratnik dihala Generali (Samo Žvan), jo dvakrat prehitela in ponovno zaostala. Dokončen preobrat pa je Generaliju uspel pol ure pred potekom časovne omejitve, ko je posadka na Scorpiu 44 naredila večjo napako pri dvigovanju genakerja. Tako je Generali končala kot druga s sedmimi prejadranimi prehodnimi cilji. Prav toliko pa prehodov skozi prehodni cilj sta zbrala tudi tretja Scorpio 44 in Megaenergija. Zadnjeuvrščena Migrena je prečkala dva prehodna cilja.

V razredu ORC za kateerga je štelo regatno polje do drugega prehoda skozi prehodni cilj je slavila Nika (Damijan Miljavec) pred Palado (Emil Jerkovič) in Taia2 & White Goose (Goran Djordjevič).

Po končnem jadranju je organizator udeležence v baru Hangar počastil s tradicionalnim bogračem in sladkarijami. Pojedini je sledila še slavnostna podelitev priznanj in vabilo udeležencem na nočno regato Sesljan-Piran-Sesljan konec junija, organizatorja JK Čupa iz Sesljana in v soorganizaciji JK Skipper ter na Martinovo regate meseca novembra.

Vir: JZS.si, JK Skipper Maribor

Ponedeljek 23 Maj 2016

Admiralska ladja Vis, ki je bila zgrajena leta 1956 v ladjedelnici Uljanik, je bila včeraj potopljena pri rtu Kamenjak.

Včeraj se je pri rtu Kamenjak na jugu polotoka Premantura zbrala več tisoč glava množica, ki si je ogledala prvo potopitev ladje na Jadranu, ki bo služila kot podvodna atrakcija, umetni koralni greben.

Zaradi potopa ladje je bila včeraj plovba v območju potopa ohromljena. Na obali so se zbrali številni opazovalci, še več pa si je zgodovinski dogodek ogledalo s svojih plovil. Ker gre za prvo takšno potopitev, dogodka vsekakor niso hoteli zamuditi. Ladjo, ki je bila predhodno dobro pripravljena za potopitev, so privlekli pred zaliv Polje, približno 250 m od obale, kjer globina morja znaša 32m. Potapljanje ladje se je pričelo z dvema glasnima eksplozijama, ki sta predrli trup ladje pod vodno gladino. Ob počasnem vdiranju vode v trup plovila, se je le ta začela potapljati, izginila pod površino morja, ter se potopila na globino 32 metrov.

O ladji Vis smo že pisali v članku: Admiralska ladja Vis bo postala umetni greben

Med potopom ladje je za varnost skrbela Pomorska policija in plovila Luške Kapitanije. Za vse tiste, ki si potopa niste uspeli ogledati, si ga lahko na spodnjih videoposnetkih.

Kaj je šlo narobe pri potopu ladje si lahko ogledate v članku: Dve osebi za las ušli smrti med potopom ladje Vis

Vir: www.youtube.com

Ponedeljek 23 Maj 2016

V italijanskem Cagliariju se je včeraj z zadnjimi plovi končalo evropsko prvenstvo v kajtanju, ki je potekalo med 16. in 22. majem. V razredu formula kite se je za čim boljše uvrstitve potegoval edini slovenski predstavnik Toni Vodišek, ki se je vse dni prvenstva dobro spopadal s člansko konkurenco.

V kategoriji do 18 let se je na koncu veselil naslova evropskega prvaka, ki ga je dopolnil še z drugim mestom v kategoriji do 21 let, v kateri ga je premagal samo Britanec Oliver Bridge. V skupni razvrstitvi je mladi Koprčan osvojil odlično peto mesto, evropski prvak v članski konkurenci je postal Francoz Maxime Nocher, drugo mesto je osvojil Britanec Oliver Bridge, na tretjem mestu pa je končal Španec Florian Trittel.

Toni Vodišek je po zaključku prvenstva strnil svoje občutke: »Konec evropskega prvenstva v kajtanju je tukaj. Zadovoljen sem z mojimi rezultati, zadnji dan sem si priboril prvo, dve tretji in četrto mesto. Zahvalil bi se vsem mojim navijačem, sponzorjem, mojemu fitnes trenerju Radu Gregoriču in se posebej mojemu očetu Rajku Vodišku.«

Vir: JZS.si, foto: osebni arhiv

Ponedeljek 23 Maj 2016

V italijanskem Cagliariju med 16. in 22. majem poteka evropsko prvenstvo v kajtanju. V razredu formula kite se za čim boljšo uvrstitev poteguje tudi  slovenski predstavnik Toni Vodišek. V včerajšnjem močnem maestralu, ki je pihal s hitrostjo do 25 vozlov, in v današnjih 15 vozlov juga se je dobro znašel. Po dveh dneh in desetih napornih plovih je mladi Koprčan trenutno na skupnem petem mestu in jutri prvenstvo nadaljuje v zlati skupini.

Toni Vodišek je po prvem delu prvenstva zadovoljen povedal: »Vesel sem svoje prve zmage v posameznem plovu, hkrati pa sem zadovoljen, ko vidim, da se tudi prvouvrščenemu Italijanu Leceseju kdaj stresejo hlače in pod pritiskom  naredi napako.«

 

Vir: JZS.si; Foto:  Nicola Belillo

Sobota 21 Maj 2016

Na Lake Costance v Nemčiji je potekal že 19. Match Race Germany (Grade 1), trenutno največja letošnja regata v jadralnem dvobjevanju na enotrupnih jadrnicah v Europi.

Običajno se na obali pred prireditvenim prostorom v petih dneh zbere do 30.000 gledalcev. Kljub temu, da je letos med prireditvijo deževalo udeležba ni bila nič manjša.

Slovenijo sta imeli čast zastopati dve ekipi. Prvo višje rangirano Lumba MRT je vodil Dejan Presen (Miha Truden, Jure Jerkovič, Žiga Tratenšek ter portugalec Alfonso Falcao Leite), drugo Eureka ST pa Rajar Bojan (Miran Pavlič, Rok Korošec, Aljoša Cilenšek, Gregor Triler).

Že v Round Robinu sta obe ekipi pokazal več kot solidne nastope. Po prvih dveh dneh je Lumbi celo kazalo na možnost vodstva, saj je premagala prvega favorita Karla Jablonskega, sicer bivšega svetovnega prvaka ter krmarja španske jadrnice na America’s Cupu. Tretji dan pa Lumbi v jutranjih nastopih ni šlo vse po načrtih tako, da je po Round Robinu končala na 4. mestu.

Eurekine ambicije, na svojem prvem Grade 1 nastopu, so bile malenkost nižje, vendar je solidnimi nastopi in petimi zmagami še ujela nastop v četrtfinalu. Še dve dodatni točki, ki jih je že skoraj imela v žepu, pa je za las izgubila zaradi požrešnosti in nezbranosti. Med drugim je poslala domov tudi aktualne evropske prvake. Tudi proti favoritu Jablonskem je ekipa jadrala izredno solidno in mu povzročila številne težave. Za odlično odjadran dvoboj je slovenska posadka prejela številne pohvale. Tako kvalitetnega nastopa favoriti niso pričakovali od posadke, ki je rangirana izven najboljše petdeseterice.

V četrtfinalu je Eureko izbral Jablonski. Kljub veliki želji Eureke vsaj po eni točki so favoriti gladko dobili vse tri dvoboje. Roko na srce so to naredili tudi v polfinalu in finalu. Lumba je za nasprotnike dobila Francoze Pierra Rhimbaulta. Četrtfinale se je precej nesrečno končal z rezultatom 3:1 za Francoze. Ekipa Lumbe je imel v dvoboju osvojit dodatne točke, ki bi jo vodile do polfinala, vendar slovenskim jadralcem žal to ni uspelo.

Tako sta obe slovenski ekipi iskale priložnost za peto mesto. Prvi dvoboj je bil prav med našima posadkama. Po enakovrednem startu je bila Lumba odbita na desno stran, Eureka pa blokirana s parom iz drugega dvoboja na levi. Desna stran se je izkazala za boljšo in Lumba je prvo bojo obrnila s štirimi dolžinama prednosti. Do konca je sicer Eureka prednost prepolovila vendar ni resno ogrozila vodilne posadke. Lumba je nato še premagala švicarsko posadko. V zadnjem dvoboju s Poljaki (Tarnacki) pa je zapravila lepo prednost, ki jo je imela po štartu in dvoboj izgubila za pičle pol metra. Tako je Lumba MR s 6. mestom  izenačila najboljšo dosedanjo slovensko uvrstitev na Grade 1 regati, žal pa jim ni uspel veliki met, preboj v polfinale.

Še bolj prešerno vzdušje pa je bilo v ekipi Eureke ST, saj si je z dobrim nastopom (8. mesto) celo priborila morebitno povabilo za naslednje leto. Vsekakor velika želja saj je tekmovanje resnično nekaj posebnega tako po izjemnem vzdušju kot po fenomenalni organizaciji, saj praktično celo mesto Langenargen živi za ta dogodek.

Bojan Rajar, Eureka ST, Foto: Match Race Germany

Sobota 21 Maj 2016

Ta konec tedna, od petka, 13. maja do danes je Jadralni klub Pirat iz Portoroža gostil prvo v letošnji seriji regat Eurocup za jadralni enosed Moth. Slovenija še nikoli ni gostila regate tega razreda, zato je bil tokratni dogodek za vse ljubitelje te izjemne jadrnice zares veliko doživetje, še toliko bolj, ker je današnja burja poskrbela za nekaj spektakularnih prizorov.

Moth je privlačna mala jadrnica, katere glavna značilnost je, da se iz vode dvigne na krilcih, zaradi česar lahko razvije velike hitrosti in omogoča atraktivno jadranje.

V lepem, sončnem vremenu so jadralci razreda Moth danes odjadrali še tri regate, skupaj s petkovimi štirimi skupaj sedem. Brezvetrje in dež sta jih namreč včeraj zadržala na kopnem.

Zmerna do močna burja, ki je v sunkih presegla 20 vozlov, je atraktivnim jadrnicam in adrenalinskim navdušencem na njih naklonila odličen zadnji regatni dan. Po pričakovanjih je vodstvo obdržal in z lepo prednostjo zmagal švicarski jadralec Stefano Rizzi pred dvema Italijanoma - drugi je bil Carlo de Paoli in tretji Marco Lanulfi.

Naše barve sta zastopala Luka Tomori iz domačega JK Pirat, ki je tudi najbolj zaslužen, da je Slovenija tokrat prvič gostila regato tega razreda (zaključil je na 14. mestu) ter Siniša Hrvatin (JK Portorož), ki je bil na koncu 12. v konkurenci 16 jadralcev.

Ostali jadralci so v Portorož prišli iz Avstrije, Italije, Hrvaške, Nemčije in Švice.

Eurocup je največja organizirana serija regat za razred Moth, ki se je letos udeležuje 50 posadk iz vse Evrope. Koledar vključuje pet regat, prva se je ta konec tedna odvijala v Sloveniji. Sledile bodo regate v Avstriji, Nemčiji in Italiji, sezona pa se bo zaključila z oktobrsko regato v Švici.

V Sloveniji je v razredu Moth začutiti svež veter, saj se število posadk povečuje. Prvi, ki je pri nas zajadral na Mothu, je bil trikratni olimpijec v razredu 470 Tomaž Čopi, ki je na svetovnem prvenstvu razreda Moth v Dubaju leta 2010 zasedel odlično 11. mesto v konkurenci 43 jadralcev. Tomaž sicer v tem razredu ne jadra več, imamo pa sedaj tri aktivne jadralce, ki so nastopili tudi na tokratni regati.

Čeprav so morali jadralci včerajšnji dan preživeti na kopnem, pa smo v JK Pirat zelo zadovoljni z celotnim izkupičkom regate, predvsem tudi zaradi številnih pohval s strani tekmovalcev. S tem utrjujemo ugled dobrega organizatorja in upamo, da bomo postali stalno prizorišče regat v organizaciji Eurocup Moth.

Rezultati:

Mesto Jadro Tekmovalec, RD, Klub Rezultat Plov 1 Plov 2 Plov 3 Plov 4 Plov 5 Plov 6 Plov 7
1 SUI 4050 Stefano Rizzi,  SVOC 8 1 2 -4 2 1 1 1
2 ITA 4069 Carlo de Paoli, 01-Jan-1986, Circolo Vela Torbole 12 2 -3 1 3 2 2 2
3 ITA 4040 Marco Lanulfi, 01-Jan-1983, Yacht Club Acquafresca 22 -7 6 2 1 4 4 5
4 ITA 4355 Fabio Mazzeti, 14-Apr-1969, CVA 26 6 -12 6 5 3 3 3
5 AUT 3793 Michael Schönleitner, 01-Jan-1988, UYCAs 28 4 4 5 -6 6 5 4
6 GER 3843 Carlo Maege, 01-Jan-1958, FSV 35 5 7 -8 4 7 6 6
7 GER 3389 Thomas Huber, 01-Jan-1964, SVBb 43 -10 8 7 7 5 8 8
8 ITA 4 Mario Ziliani, 01-Jan-1977, ANS 47 9 5 9 9 8 7 (dns)
9 GER 4190 Maximilian Mäge, 01-Jan-1990, BYC 49 3 1 3 8 (dns) dns dns
10 GRE 4104 George Boussoulas, 01-Jan-1974, Nautical Club of Aegina 55 8 -10 10 10 10 10 7
11 AUT 4015 Philipp Hribar, 01-Jan-1981, Kyco 70 14 13 14 11 9 9 (dns)
12 SLO 77 Siniša Hrvatin, 01-Jan-1977, Jahtni klub Portorož 75 11 11 11 (dnf) 12 13 dns
13 CRO 4126 Luka Dogan, 01-Jan-1976, Marina Kaštela 77 12 9 (dnf) dnf 11 11 dns
14 SLO 4201 Luka Tomori, 01-Jan-1971, JK Pirat Portorož 77 (dnf) 15 13 13 13 14 9
15 AUT 3986 Philipp Rakuschan, 01-Jan-1986, SCAtt 80 13 14 12 12 (dns) 12 dns
16 AUT 3651 Klemens Kitzmueller, 21-Jul-1981, YCW 99 15 16 (dnf) dnf dns dns dns

Sobota 21 Maj 2016

V soboto, 14. maja je v organizaciji Burin Yachting Cluba potekala že trinajsta regata Marinada, ki se uvršča med največje mednarodne navtične dogodke v Sloveniji.

Na startni liniji pred marino v Izoli se je v boj za naziv letošnjega zmagovalca podalo ob 11.00 uri 47 jadrnic s posadkami. Brez kaplje dežja v času regate in v ugodnih vetrovnih razmerah smo na regatnem polju videli neverjetno predstavo vseh udeleženih jadralk in jadralcev.

V končni absolutni razvrstitvi si je zmago prijadrala hrvaška posadka jadrnice Shining Umag Umago Maxi, JK Fiandara 1975 s krmarjem Željkom Perovićem, na drugo mesto se je uvrstila posadka jadrnice Adriatic Europa, JK Piranski zaliv s krmarjem Dušanom Puhom, tretje mesto je zasedla lanskoletna zmagovalna posadka na jadrnici Megaenergija, JK Skipper Maribor s krmarjem Urošem Žvanom, ki je moral priznati premoč dveh maxi jadrnic in predati prestižni prehodni pokal krmarju Shininga Željku Peroviću.

Med potovalnimi jadrnicami je na prvo mesto prijadrala posadka NK Mornik na jadrnici 4 Quarta s krmarjem Goranom Brovčem, drugo mesto je osvojila posadka Janeza Valanta YC Portorož na jadrnici Mojca 2, na tretje mesto pa je prijadrala posadka JK Novo Mesto na jadrnici Mesto Novo Mesto, ki jo je krmaril Sašo Novakovič.

Znotraj regate Marinada je že enajstič zapored potekal tudi boj za naziv najhitrejšega zdravnika. Letos je prehodni pokal Marinada MEDICUS CUP osvojil Dr. Tomislav Jakljević kot član posadke na jadrnici Shining Umag Umago Maxi. Samo Žvan, krmar jadrnice Generali, ki se je v skupni razvrstitvi uvrstila na nehvaležno četrto mesto pa je ponovno postal najhitrejši pravnik in prevzel prehodni pokal Marinada IUS CUP.

V Izolskem Moby Dicku v bližini marine Izola so se udeleženci in obiskovalci letošnje Marinade po pogostitvi, razglasitvi rezultatov ter podelitvi pokalov in nagrad zabavali do zgodnjih jutranjih ur v družbi legendarne skupine Victory.

Zahvala organizatorja Burin Yachting Cluba je ob koncu dogodka pripadla vsem jadralkam in jadralcem na regati, restavraciji Moby Dick ter pokroviteljem in partnerjem regate MARINADA 2016: BMW A-Cosmos, Costella, Ljubljanske Mlekarne, Piksel Print, Europlakat, Media 24, Casali, e-navtika, Tosama, Vina Frešer, Merit International, Klobasarna, Kmetija Roštohar, Oceantec, Crocs, Group Krumpak.

Rezultati:

Ponedeljek 16 Maj 2016

Evropska unija si v zadnjih letih prizadeva zmanjšati stroške komunikacij pri gostovanju v državah evropske unije, kot je sklenjeno naročniško razmerje. V prihodnjem letu lahko pričakujemo popolno ukinitev zaračunavanja stroškov v gostovanju ali roamingu.

V letošnjem letu so se cene storitev znižale in se že približujejo ničli, ki bo začela veljati na področju Evropske unije v prihodnjem letu. Od 1. maja letos pa vse do 14.6.2017 bodo operaterji lahko zaračunavali storitve opravljene v gostovanju po cenah veljavnih v domačem omrežju in dodali le z uredbo dovoljen pribitek.

Na primer klic opravljen v gostovanju vam bo lahko operater zaračunal največ 5 dodatnih centov. Prav tako velja za prenos podatkov. 1 prenesem MB podatkov vas bo stal dodatnih 5 centov. Pošiljanje kratkih sporočil SMS je še nekoliko cenejše. Pribitek znaša le 2 centa na posamezen SMS. Spremembe veljajo tudi za prejete klice. Doplačilo znaša le 1,14 centa na minuto opravljenega klica. Navedeni pribitki so brez DDV in so enaki za vse države EU. Končna cena v posameznih državah se bo razlikovala le zaradi različne višine DDV, ki pri nas znaša 22%.

V kolikor ste do sedaj imeli sklenjene posebne pakete za cene storitev v gostovanju, je potrebno pri vašem operaterju preveriti, kako bo obračunaval storitev v obdobju do 14.6.2017, ko stopi v veljavo popolna izenačitev cen storitev doma in v tujini. Cene vseh storitev, ki jih opravite doma in v gostovanju, vam bo moral operater zaračunavati po istih cenah. Da ne bo prihajalo do nekontroliranih stroškov so si operaterji pri Evropski uniji izposlovali tako imenovano »pravično uporabo«, ki bo navzgor omejevala količine storitev, ki jih boste lahko v tujini uporabili, ne da bi se vam zaračunavali dodatni stroški storitev, ki so že vključene v vaše pakete. V primeru prekoračitve količine storitev, pa vam bo lahko operater zaračunal le količine, ki bodo presegale »pravično uporabo«. Več o tem pa bomo napisali naslednje leto.


Odhodni klic
(1 min)
Dohodni klic
(1 min)
SMS
(do 160 znakov)
Prenos podatkov
(1 MB)
od 30.4.2016 Domača cena + Domača cena + Domača cena + Domača cena +
do 16.6.2017 največ 5 centov (+DDV) največ 1,14 centa (+DDV) največ 2 centa (+DDV) največ 5 centov (+DDV)

Vir: AKOS

Ponedeljek 16 Maj 2016

Ta konec tedna, od petka, 13. maja do danes je Jadralni klub Pirat iz Portoroža gostil prvo v letošnji seriji regat Eurocup za jadralni enosed Moth. Slovenija še nikoli ni gostila regate tega razreda, zato je bil tokratni dogodek za vse ljubitelje te izjemne jadrnice zares veliko doživetje, še toliko bolj, ker je današnja burja poskrbela za nekaj spektakularnih prizorov.

Moth je privlačna mala jadrnica, katere glavna značilnost je, da se iz vode dvigne na krilcih, zaradi česar lahko razvije velike hitrosti in omogoča atraktivno jadranje. V lepem, sončnem vremenu so jadralci razreda Moth danes odjadrali še tri regate, skupaj s petkovimi štirimi skupaj sedem. Brezvetrje in dež sta jih namreč včeraj zadržala na kopnem.

Zmerna do močna burja, ki je v sunkih presegla 20 vozlov, je atraktivnim jadrnicam in adrenalinskim navdušencem na njih naklonila odličen zadnji regatni dan. Po pričakovanjih je vodstvo obdržal in z lepo prednostjo zmagal švicarski jadralec Stefano Rizzi pred dvema Italijanoma - drugi je bil Carlo de Paoli in tretji Marco Lanulfi.

Naše barve sta zastopala Luka Tomori iz domačega JK Pirat, ki je tudi najbolj zaslužen, da je Slovenija tokrat prvič gostila regato tega razreda (zaključil je na 14. mestu) ter Siniša Hrvatin (JK Portorož), ki je bil na koncu 12. v konkurenci 16 jadralcev.

Ostali jadralci so v Portorož prišli iz Avstrije, Italije, Hrvaške, Nemčije in Švice.

Eurocup je največja organizirana serija regat za razred Moth, ki se je letos udeležuje 50 posadk iz vse Evrope. Koledar vključuje pet regat, prva se je ta konec tedna odvijala v Sloveniji. Sledile bodo regate v Avstriji, Nemčiji in Italiji, sezona pa se bo zaključila z oktobrsko regato v Švici. V Sloveniji je v razredu Moth začutiti svež veter, saj se število posadk povečuje. Prvi, ki je pri nas zajadral na Mothu, je bil trikratni olimpijec v razredu 470 Tomaž Čopi, ki je na svetovnem prvenstvu razreda Moth v Dubaju leta 2010 zasedel odlično 11. mesto v konkurenci 43 jadralcev. Tomaž sicer v tem razredu ne jadra več, imamo pa sedaj tri aktivne jadralce, ki so nastopili tudi na tokratni regati.

Čeprav so morali jadralci včerajšnji dan preživeti na kopnem, pa smo v JK Pirat zelo zadovoljni z celotnim izkupičkom regate, predvsem tudi zaradi številnih pohval s strani tekmovalcev. S tem utrjujemo ugled dobrega organizatorja in upamo, da bomo postali stalno prizorišče regat v organizaciji Eurocup Moth.

Nedelja 15 Maj 2016

Jadralni klub Ljubljana vas v soboto, 28. maja 2016 vabi, da pridružite ogledu Regate dvojic na Ljubljanici za prehodni pokal Ljubljanskega zmaja, ki ga bodo organizirali pod častnim pokroviteljstvom župana Mestne občine Ljubljana gospoda Zorana Jankovića. Regata bo zadnjo majsko soboto potekala v okviru projekta “Razgibajmo Ljubljano” v organizaciji Jadralnega kluba Ljubljana in Zveze Športnih društev Krim ter pod okriljem Jadralne zveze Slovenije.

Z Regato dvojic na Ljubljanici, med Špico in Trnovskim pristanom v Ljubljani, bodo meščanom predstavili jadranje kot zdravo rekreacijo, s katero se že ukvarja veliko prebivalcev Ljubljane. Hkrati pa želijo s prireditvijo dokazati, da lahko Ljubljanica služi tudi za zanimive športne prireditve.

Regata je namenjena mladim jadralkam in jadralcem razreda optimist. Na regati se bo predstavila tudi reprezentanca Jadralne zveze Slovenije razreda optimist za svetovno in evropsko prvenstvo. Pri podelitvi nagrad bodo sodelovali tudi uspešne slovenske jadralke in jadralci ter pomembni ambasadorji jadranja v Sloveniji.

Regata bo potekala 28. maja 2016, ob 11. uri v Klubu rečnih kapitanov pod Prulskim mostom v Ljubljani.

Vljudno vas vabi Jadralni klub LJubljana.

Nedelja 15 Maj 2016