Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Vodilni proizvajalec opreme za vodne športe je letos na trg lansiral inovativno podvodno napravo, ki jo je poimenoval INFINITY PODVODNI SKUTER, ki jo prejmete skupaj v kompletu z podvodno masko, dihalko in torbo.
SeaScooter vam omogoče, da lahko morske globine raziskujete do 30 metrov globine. Tudi v primeru, da ste v globinah in po nesreči izpustite skuter, se ni potrebno bati, saj je skuter oblikovan tako, da lebdi na površju in se ne potopi. Povprečna vožnja in potapljanje lahko traja vse do 40 minut. V paketu prejmete 2 bateriji, kar zadošča za več kot dovolj raziskovalnega časa pod vodo.
Infinity Sea Scooter ima tudi 3 prestavna razmerja – 3 različne hitrosti. Na sprednjem delu pa je že pred pripravljen nosilec za montažo GoPro kamere, s katero lahko podvodne dogodivščine tudi posnamete in jih kasneje delite z svojimi prijatelji ali družino.
Preberite si nekaj ključnih elementov podvodnega skuterja JOBE INFINITY:
- 3 hitristi do 5 Km/h
- Polnjenje baterije – 4 ure
- Potop do globine 30m
- Možnost montaže GoPro kamere
- Samo plavajoči dizajn
- Set z masko in dihalko
- Temperaturni limit: min: 10°C – max: 45°C
- Skupni čas delovanja do 2 x 40 minut
- Dve Li-ion letalski varni bateriji (25,2V / 10Ah)
- Vodoodporna torba
- Teža: 3,5 kg
- Dimenzije: 53cm x 21cm x 17cm
MOŽNOST NAKUPA NA OBROKE!
Pri generalnem uvozniku in prodajalcu dodatne opreme za vodne športe – podjetju MOTO-NAUTIKA, nudijo tudi možnost obročnega odplačevanja z kartico Ide@l Mastercard®.
Maloprodajna cena JOBE Infinity Sea Scooter: 823,90€.
NAKUP NA OBROKE – od 20,60€ / MESEC
VIDEO
ZALOGE SO OMEJENE!
Spletni nakup: Infinity Seascooter.
Begunjska ladjedelnica je objavila, da bo začela proizvajati plovila z električnim pogonom priznanega svetovnega proizvajalca Oceanvolt.
Nobena skrivnost ni, da smo že dosegli trenutek, ko večina kupcev pomisli že na nakup električnega vozila. Faza številnih dvomov o prihodnosti električnega pogona je minila in večina avtomobilskih proizvajalcev že ponuja vsaj eno elektrificirano vozilo. Številni so se osredotočili na električni pogon, zato se cene vozil na elektriko znižujejo in hkrati se gradi infrastruktura, ki je potrebna za uporabnike.
Zaradi vseh teh razlogov se številni ljudje sprašujejo, če to deluje v avtomobilih, zakaj ne bi delovalo na plovilih. Pri jadrnicah nikoli ni bil poudarek na motorjih, na hitrosti plovbe z motorjem, temveč za povezovanje z naravo, spokojnost plovbe in izzivi, ki jih prinaša. Zakaj se potem ne bi rešili glasnega dizelskega motorja in presedlali na tih in ekološko sprejemljiv električni motor. V tišini izplujete s priveza, zapustite marino ali zaliv, nato pa se prepustite soncu, vetru in valovom. Zato sta se Elan in Oceanvolt, ki sta v finskem lastništvu, odločila za partnerstvo in ustvarila paleto plovil, ki jih bo poganjal električni pogon. Od luksuzne jadrnice Elan GT6 do praktičnih Impression in športnih zmogljivih potovalnih jadrnic iz serije E. Podjetje Oceanvolt je postalo ekskluzivni ponudnik električnega pogona v plovilih Elan.
Kakšna je razlika med plovili in vozili. Plovilo je neodvisen element na morju in mora lastniku zagotoviti bistveno več kot le pogon. Zato moramo najprej odgovoriti na vprašanja, čemu je jadrnica namenjena in kakšna je oprema na krovu. Ker boste večino časa preživeli med jadranjem, mora imeti dobre plovne lastnosti in mora biti enostavna za upravljanje. Zanesljivo jadrovje, kakršno je na jadrnicah Elan, daje dovolj opcij za nadomestitev dizelskega motorja. Elanova tehnologija VAIL zagotavlja zmanjšanje teže plovila, plovbo z maloštevilčno posadko in oblikovanje osredotočeno na visoko raven udobja na krovu. Udobna plovba na daljših razdaljah ter moderne naprave, ki potrošijo malo energije, so le nekatere izmed prednosti jadrnic Elan. Vse to je ključnega pomena, ko boste na krovu kuhali, prali, ogrevali vodo in kabine ali pa se zabavali. Za vse to obstajajo rešitve, ki jih poganjajo fosilna goriva. A partnerstvo Elana in Oceanvolta ponuja hibridno opcijo z 48 V generatorjem enosmernega toka, ki ga lahko uporabite v nujnih primerih.
Popolnoma električni pogon jahte pomeni nič okoljskih emisij, nobenega hrupa, nobenega smrada in nobenih okoljskih omejitev. Omogoča plovbo brez fosilnih goriv. Namenjene so ljudem, ki želijo izkoristiti takojšnjo moč električnega motorja v izjemnih situacijah, brez čakanja, da motor reagira in vse to pri majhnih stroških vzdrževanja. Sonce in veter omogočata polnjenje baterij. In to so velike prednosti električnega pogona. Kaj pa so slabosti? Za zaprisežene jadralce jih pravzaprav ni. Avtonomija električnega pogona je med 20 in 70 nmi pri hitrosti 5 vozlov (lahko tudi več, kar pa je odvisno od velikosti baterij in proizvodnje energije), kar je več kot dovolj za izplutje iz marine ali zaliva, pri čemer je dovolj energije še na zalogi. Preostali del se prejadra. Če je jadrnica hitra in plujete s hitrostjo 5 ali več vozlov, se vključi Oceanvoltov hidrogenerator, ki proizvaja električno energijo in napolni baterije. Hitrost plovbe se zaradi tega zmanjša, a le za 0,5 vozla. Če plujete hitreje, se proizvodnja električne energije eksponencialno veča.
Vsi, ki se med prvimi odločate za uporabo nove tehnologije, pripomorete k njenemu razvoju in pomagate, da postaja vse bolj dosegljiva in učinkovita rešitev za boljši jutri. Zato se je Elan odločil za partnerstvo z Oceanvoltom, da ponudi široko paleto jaht za polprofesionalne tekmovalne jadralce, jadralske gentlemane in tiste, ki se odpravijo na plovbo okoli sveta. Za vse tipe jadralcev je na voljo primerna rešitev.
široko paleto jaht za polprofesinalne tekmovalne jadralce, jadralske gentelemane in tiste, ki se odpravijo na plovbo okoli sveta. Za vse tipe jadralcev je na voljo primerna rešitev.
Elan Yachts
Elan pooseblja resnično strast do jadranja, tehnoloških novosti in prepoznavnega oblikovanja. Vsaka jahta, ki prihaja s 16.000 kvadratnih metrov velike ladjedelnice Elan v Sloveniji, je rezultat naše 70-letne strasti do gradnje kakovostnih plovil, usmerjenega v inovacije.
Elan, ena najstarejših ladjedelnic, ki gradi plovila za prosti čas, ponuja novo generacijo jadrnic s popolnim ravnovesjem med zmogljivostjo, udobjem, enostavnim ravnanjem in varnostjo brez kompromisov.
Oceanvolt
Podjetje Oceanvolt je bilo ustanovljeno leta 2004 in je vodilni proizvajalec električnih in hibridnih pogonskih sistemov za plovila. Ponuja najsodobnejše električne motorje, ki združujejo trajnost, varnost in zanesljivost.
Oceanvolt je ustanovil podjetnik in mornar Janne Kjellman, ki je razumel nujnost motorja v sodobnem jadranju, želel pa je ustvariti tiho in okolju prijazno alternativo dizelskemu motorju.
Oceanvoltovi električni pogonski sistemi so primerni za uporabo na jadrnicah, motornih čolnih, pristaniških trajektih in drugih majhnih in srednje velikih komercialnih plovilih. Z vgrajeno programsko opremo lahko Oceanvoltove sisteme spremljamo in servisiramo v realnem času prek interneta. Oceanvoltov SD-sistem za saildrive je med drugim prejel nagrado Pittman Innovation Award revije SAIL. Leta 2017 je patentiran motor ServoProp saildrive s propelerjem s spremenljivim korakom osvojil najprestižnejšo industrijsko nagrado DAME v kategoriji motorjev in pogonskih sklopov.
Na svoji poti je Oceanvolt vzpostavil globalno mrežo oblikovalcev čolnov, graditeljev ladij, inženirjev ladjedelništva, navtikov in drugih partnerjev.
Več informacij:
David Anand Rajapakse, Vodja marketinga, Elan d.o.o. - Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Tommi Lassila, direktor, Oceanvolt Oy - Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Spoznajte najmanjši podvodni skuter in najbolj vsestranski električni jet motor na trgu.
Prenosni električni jet motor, ki v 10 sekundah spremeni vašo opremo za vodne aktivnosti v močne električne športne pripomočke. Za vse, ki obožujete različne vodne športe, od supanja, vožnje s kanujem in do vseh vrst potapljanja.
Na začetku lanskega leta je podjetje Scubajet predstavilo novo verzijo podvodnega skuterja SCUBAJET PRO, ki velja za najbolj vsestransko uporabnega na svetu. Lahko ga uporabite kot pogon za sup, kanu oziroma ga vzamete s seboj na plažo in ga cela družina uporablja za vse vrste zabavnih in športnih aktivnosti v vodi. Več si lahko ogledate na spletni strani podjetja: www.scubajet.com.
NOVA DIMENZIJA PLOVIL
Pa poskusimo odgovoriti na nekaj najpogostejših vprašanj, ki so se tudi nam zastavljala, ko smo slišali za novi Scubajet.
Kako majhen je “najmanjši”?
Je tako majhen, da ga z lahkoto pospravite v vaš kovček in ga vzamete s seboj na letalo. SCUBAJET je 70 odstotkov manjši in 85 odstotkov lažji od kateregakoli podvodnega skuterja na trgu.
Lahko ga nesem na letalo?
Seveda. SCUBAJET je skladen z regulacijo FAA in ga lahko vzamete s seboj na vse svoje avanture.
Kako to mislite, je prijazen do okolja?
Kot električni motocikli za na vodo. Scubajet uporablja brezemisijski motor s tehnologijo impelerja namesto klasičnega pogonskega sistema.
Kako hiter je?
SCUBAJET lahko doseže hitrost do približno 12 km na uro, ko ga nastavite na sup ali kanu, in do 2 m na sekundo, ko ga uporabljate za podvodne aktivnosti.
Kaj pomeni, da je močan?
SCUBAJET iz sebe iztisne zavidljivih 22 kg (44 lb) potisne moči in z lahkoto skozi vodo vleče dva potapljača v polni potapljaški opremi.
Več informacija pri slovenskem zastopniku za ScubaJet, tel.: +386 (0)41 331 855
Mercury Marine je predstavil nov zunajkrmni motor, največji, ki so ga izdelali do sedaj.
Mercury 600 Verado ima dvanajst valjev s prostornino 7,6 l, tehta 571,52 kg, razvije 600 KM, njegova cena pa bo okrog 77 tisoč USD (65 tisoč EUR). Poleg svoje velikosti se motor pohvali tudi s številnimi inovacijami.
Nov zunajkrmni motor bo namenjen vgradnji na plovila z dolžino med 10 in 17 m. Razvijali so ga zadnjih pet let. Vseboval bo največji blok motorja, ki je bil do sedaj vgrajen v zunajkrmni motor. Kot je razvidno že iz samega imena, bo imel dvanajst valjev. Po šest valjev bo postavljenih pod kotom 64 stopinj. Ker se bo vgrajeval na večja plovila, v katerih so običajno nameščene klimatske naprave, večje število hladilnikov, žiroskopski stabilizatorji in številne druge naprave, ki potrošijo veliko elektrike, bo izhodna moč alternatorja kar 150 A. Če primerjamo z nekoliko manjšim motorjem Mercury 400 Racing, je izhodna moč alternatorja zgolj 70 A.
Dvostopenjski prenos
Mercury se je pri razvoju novega motorja odločil za sodelovanje s podjetjem ZF, ki je eno izmed vodilnih podjetij na svetu v razvoju in izdelavi prenosov. Skupaj so razvili dvostopenjski menjalnik. Višje prestavno razmerje 2,97 : 1 bo služilo za hitrejše izglisiranje plovila. Ko se bo obremenitev zmanjšala in bo plovilo izglisiralo, bo avtomatski menjalnik poskrbel za menjavo prenosa v razmerje 2,5 : 1, kar bo zagotavljalo višjo končno hitrost plovbe.
Prva vrtljiva noga na zunajkrmnem motorju
Zaradi trenda vgradnje zunajkrmnih motorjev na večja plovila se običajno pojavi potreba, da je na plovilo treba vgraditi tri, štiri, pet ali celo več motorjev. Ker se motorji med manevriranjem sukajo, potrebujejo več prostora za namestitev na zrcalu plovila. Novi Mercury 600 je prvi motor, ki bo med manevriranjem ostal na mestu. Ima vrtljivo peto motorja, medtem ko blok vedno ostaja na svojem mestu. Motorji se lahko na zrcalo namestijo z razmakom le enega centimetra. Vrti se le podvodni del, v katerem so menjalnik in dva nasproti rotirajoča propelerja. Obrnejo se lahko za 45 stopinj v vsako smer, kar omogoča izjemno možnost manevriranja in učinkovito uporabo sistemov krmiljenja za bočno pristajanje oziroma izplutje.
Dolg servisni interval
Motor bo redno vzdrževanje potreboval zgolj na vsakih 200 ur delovanja, kar je dvakrat več, kot smo navajeni pri običajnih zunajkrmnih motorjih. Za dostop do vseh ključnih mest, potrebnih za servisiranje motorja, je treba zgolj sneti zaščitni pokrov bloka motorja.
Prvi večji servis bo treba izvesti po preteku petih let oziroma po 1000 urah delovanja motorja. Motor so razvili tako, da pri običajnih servisih plovila ni treba dvigovati iz vode. Vse delo se lahko opravi na plovilu v vodi.
Poraba goriva
Obrati (1/min) | Poraba (l/h) |
700 | 6 |
1000 | 8 |
1500 | 13 |
2000 | 20 |
2500 | 31 |
3000 | 53 |
3500 | 67 |
4000 | 76 |
4500 | 91 |
5000 | 104 |
5500 | 139 |
6000 | 175 |
6400 | 196 |
Več o motorjih Mercury pri slovenskem uvozniku Jucca Nautica d.o.o.
V Pulju (Pula) so postavili prvo avtomatsko pralnico za pranje podvodnega dela plovil Drive in Boatwash.
Začetek meseca so v luki Bunarina v neposredni bližini Pulja postavili prvo pralnico za podvodni del plovila. Gre za avtomatsko napravo izdelano na Švedskem, ki podvodni del trupa plovila očisti v samo 20 min. Za čiščenje plovila ni treba dvigovati na kopno. Pranje se izvede v posebnem bazenu, v katerega zaplujemo s plovilom. Bazen se v celoti zapre, zato da nesnage s trupa plovila ne pridejo v morsko vodo. Mikroplastika, ostanki barve – antivegetativnega premaza in druge nesnage, se zberejo na dnu bazena, od koder jih posesajo v poseben rezervoar.
Storitev pranja podvodnega dela plovila se bo zaračunavala glede na dolžino. Za vsak dolžinski meter bo znašala 40 HKR oziroma 5,30 EUR.
Foto: driveinboatwash.com
Proizvajalec gumenjakov GRAND BOATS, prihaja v leto 2021 s prenovljenim luksuznim pomožnim čolnom, t.i. By-Boat, ki zares presega vsa pričakovanja v svojem razredu.
NA KRATKO O SERIJI GOLDEN LINE
GOLDEN LINE linija je oblikovana na zasnovi RIB sistema. Serija velja kot zelo prestižna linija Grandovih pomožnih čolnov (tender), ki nudijo veliko udobja in elegance. Vsak model se ponaša z edinstveno zaščito pred pršcem, ki zagotavlja suho plovbo tudi kadar je morje razburkano ali pa plujemo proti vetru. Lastniki tenderjev pa toliko bolj stavijo na eleganco, moderen dizajn in tehnološke prednosti ki jih plovilo ponuja. Golden Line serija izstopa ravno pri tem.
IZBOLJŠAVE
V primerjavi s predhodnim modelom G340 so poskrbeli za optimizacijo dveh bistvenih lastnosti, katere so ključne pri nakupu tenderja in povezane z ploščadjo, oz. prostorom, kjer imamo plovilo na suhem – teža in dolžina.
Dolžina plovila se je skrajšala za 5cm, medtem ko je teža praktično, kljub vsem dodatkom ostala ista. Suha teža plovila tako znaša od 130 do 140kg – odvisno od dodatne opreme.
PRENOS TEŽIŠČA IN DODATNI HRAMBNI PROSTOR
V želji po boljši stabilnosti in večji kontroli plovila med vožnjo, se je vgradni rezervoar prestavil na sprednji del čolna in se je s tem porazdelila teža v sorazmerju z motorjem na zadnjem delu. Montiran motor je lahko do moči 40 konjev in osovino L. Kljub temu so v premcu ohranili majhen hrambni prostor in povečali v zadnjem delu pod glavno klopjo.
Tudi prejšnji model je nudil stranski sedež ob glavni konzoli, vendar nam nova verzija ponuja stabilnejši sedež, ki poleg ponuja tudi dodatni predal za hrambo. Le ta se nahaja pod sedežem in tako ne zavzema dodatnega prostora na čolnu.
GLAVNA KONZOLA
Elegantnejša, masivnejša … vendar najbolj pomembno – bolj praktična. Konzola daje možnost, čeprav spada plovilo v razred tenderjev, vgradnjo navigacije in števcev za motor. Konzolo lahko opremimo z športnim volanom GRAND in vgradno ročico, pri kateri vsa povezava z motorjem ni vidna, ampak je montirana pod konzolo.
IZPOPOLNJENI DETAJLI
Premec plvoila je opremljen z sprednjo stopno ploščo, bitvo za privez, navigacijskimi lučmi ob straneh in se zaključuje z udobnim sedežem iz SILVERTEX materiala, ki prepušča vodo in poskrbi da se tkanine na plovilu hitro posušijo.
Kot smo že omenili, dodaten stranski sedež ponuja dodaten predal za hrambo in ima tudi vgrajena držala za kozarce. Ob glavni konzoli je tudi INOX držalo, prav tako so tubusi opremljeni z ograjicami iz istega materiala, za dodatno varnost potnikov.
Glavna klop je kljub omejitvi prostora široka, pod seboj ponuja velik prostor za hrambo predmetov, cerade, obveznih stvari za čoln, ipd. Sprednja stran klopi nam ponuja tudi možnost montaže dveh AUDIO zvočnikov, ki bosta zagotovo popestrila izkušnjo med plovbo.
Krma čolna se zaključuje z dvema stopničkama, kateri omogočata lažji prehod iz zadnjega dela v osrednji prostor čolna. V kolikor pa ste adrenalinski navdušenec oz. želite z svojo družino ali prijatelji uživati v vodnih športih, bo za to poskrbel drog za vlečenje, ki je pozicioniran na sredini krme.
Zadnji tubusi se zaključujejo z vgradnimi stopničkami iz poliestra, kar daje prednost pri lažjem vstopu iz vode in seveda za večjo stabilnost čolna pri plovbi.
BARVNE KOMBINACIJE
Kot pri vseh modelih iz GOLDEN LINE serija, tudi pri G340 proizvajalec ponuja pester nabor barvnih kombinacij in s tem omogoča, da si plovilo sestavite po svojih željah. Tako si lahko izbere različne kombinacije pri barvi tubusov, gelcoata, blazin na čolnu in pa tudi pri izbiri Sea-Deka – protizdrsne površine.
Dobava plovila je v začetku leta 2021.
Dodatne informacije
Za več informacij in pridobitev ponudbe, kliknite na novo spletno stran generalnega distributerja za Slovenijo in Hrvaško – podjetje Moto-Nautika, na spletnem naslovu www.grandboats-adriatic.com ali preko maila oz. telefonske številke: +386 (0)2 629 04 01, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Finska ladjedelnica Saxdor, ki jo v Sloveniji zastopa Vrtinc Navtika, d.o.o., je predstavila svoj drugi model plovila Saxdor 320 GTO.
Pred kratkim je ladjedelnica predstavila svoj prvi čoln Saxdor 200 Sport kot vstopni model plovila za navtične začetnike, sedaj pa je paleto nadgradila in ponudila plovilo za zahtevnejše uporabnike Saxdor 320 GTO.
Plovne lastnosti brez primere
Blagovna znamka Saxdor je sinonim za plovila z vrhunskimi plovnimi lastnostmi. Svoje gene je podedovala po uspešnih plovilih Axopar, Aquador, XO in Paragon, ki jih je zasnoval Finec Sakari Mattila. Novo plovilo Saxdor 320 je podedovalo vse dobre gene svojih predhodnikov, ki so dodatno izpopolnjeni.
Saxdor 320 GTO je odprto plovilo s trdo streho v obliki črke T. Je prvo plovilo iz serije, ki bo ponujala različne modele za različne potrebe lastnikov. Kmalu se mu bodo pridružile še različice GTR, GTC in GT. Vsa plovila v seriji si bodo delila isti trup, ki zagotavlja izjemne plovne lastnosti, ekonomično porabo in visoke hitrosti plovbe tudi več kot 50 vozlov. Plovilo bo v osnovni različici opremljeno z enim zunajkrmnim motorjem z močjo 300 KM, ki bo zadoščal za plovbo s hitrostmi med 20 in 40 vozli. Plovilo omogoča namestitev enega ali dveh motorjev. Najmočnejša motorizacija, ki jo lahko namestimo, sta dva motorja s 300 KM. V tej različici pa bo s plovilom Saxdor 320 GTO možno pluti s hitrostjo več kot 50 vozlov.
Plovila Saxdor so tudi sinonim za ugodno ceno. 320 GTO v osnovni različici, opremljen z zunajkrmnim motorjem Mercury 300 bo stal zgolj 90.900 EUR (cena brez davka).
Ladjedelnica Saxdor je z novim modelom dokazala, da ve, kakšna plovila si želijo kupci. Že pred uradno predstavitvijo plovila so prejeli 250 rezervacij.
Tehnične lastnosti:
- Dolžina čez vse: 10,28 m
- Širina: 3,10 m
- Št. oseb: 8
- Teža: 2650 kg
- Rezervoar goriva: 450 l
- Največja moč motorja: 600 KM
- Potovalna hitrost 20–40 vozlov
- Najvišja hitrost: 50+ vozlov
- Rezervoar sladke vode: 100 l
- Rezervoar fekalnih vod: 40
- Klasifikacija: ISO C, ABYC
Več o plovilih Saxdor pri slovenskem zastopniku Vrtinc Navtika, d.o.o.
Premierna predstavitev plovila