Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Buff je večuporabno pokrivalo, ruta, šal, ki bo uporabna v 1001 priložnosti. Uporabljate ga lahko za zaščito obraza, glave, vratu ali zapestja. Primerne je tako v hladnih zimskih dneh kot tudi v vročih poletnih. Primeren je za vsakodnevno uporabo in za šport.
Nekaj primerov uporabe:
- šal,
- ruta,
- kapa,
- bandana,
- polovična maska (ni zaščitna maska),
- ovratnik,
- naglavni trak,
- piratska ruta,
- zapestni trak,
- ušesni trak,
- kapuca,
- trak za spenjanje las,
- balaclava,
- in številne druge.
Buff eNavtika je izdelan iz 100 % sintetičnega materiala, ki je pralen v pralnem stroju. Velikost je 25 x 50 cm. Na voljo v beli in črni barvi.
Pakiranje je posamezno.
Pri nakupu 4 kosov prejmete 5. brezplačno!
Z nakupom pomagate pri kreiranju spletne strani eNavtika. Hvala!
Nakup: Buff eNavtika - bela barva
Nakup: Buff eNavtika - črna barva
Jadranje za telebane je priročnik za jadralce začetnike in vse tiste, ki tega ne počno prav pogosto. V jasnem, jedrnatem, duhovitem in mestoma zbadljivem tonu so na humoren način predstavljene osnovne stvari o tem, kako se pripraviti na jadranje, kako na barki preživeti in se ob tem še dobro imeti.
Pisec se ne spušča v globinske opise in pojasnila, in vendar razkrije tudi nekaj trikov plovbe pod jadri za vse tiste, ki se niso rodili po jamborom ali vsaj kje v bližini.
Avtor besedila in večine fotografij, mag. Andrej Poglajen, se je pisanja lotil na osnovi dolgoletnih pohajkovanj po različnih morjih in piše zgolj na podlagi lastnih doživetij in izkušenj. Besedilo je v resnici nastajalo zelo dolgo, saj je priročnik nekakšen patchwork napotkov, ki jih je skozi leta pripravljal za prijatelje, za sopotnike na svojih potepanjih po morjih.
Iz uvoda:
Brez dvoma je bilo o jadralcih, jadrnicah in jadranju prelitega že celo morje črnila, posnetih nešteto najlepših fotografij, najboljših filmov in naslikanih na tisoče najboljših ilustracij in risb, pa vendar zelo težko najdeš priročnik ali vodnik, ki bi se povsem zemeljsko ukvarjal z najbolj navadnimi – zemeljskimi – stvarmi na barki. Na primer, kako se uporablja stranišče na barki, kaj je navidezni veter, kako prevzeti najeto barko, kako se zategne sidro, kako se kakšnemu »štriku« reče in čemu služi, zakaj štedilnik ne dela, kako nakupiti dovolj primerne hrane in pijače za avanturo, ali se akumulator polni …
Takim in podobnim temam, ki jih seveda nikdar ne zmanjka in se jim nedeljski kapitan ne more ogniti, se izogne večina piscev priročnikov in vodnikov. Ne vem, ali to storijo iz vzvišenosti ali enostavno pozabijo. Pa saj ni važno, ostaja zgolj dejstvo, da določenih stvari v omenjeni literaturi enostavno ne boš našel! No, in prav tem pozabljenim, nevrednim in nepomembnim rečem je namenjena pričujoča pisarija! Besedilo je namenjeno tistim, ki na jadrnico stopajo prvič, in tistim, ki to ne počno preveč pogosto in tako vmes vse ali skoraj vse pozabijo.
O knjigi:
- Št. strani: 123
- Vezava:
- Format: 235 x 165 mm
- Založba: Didakta
Naroči knjigo v prednaročilu po akcijski ceni 19,90 EUR do 27.11.2020 (Redna cena 24,90).
Ladjedelnica Beneteau je razširila svojo paleto plovil Flyer in dodala novinca z oznako Flyer 7, ki je na voljo v različici SunDeck in SpaceDeck.
Beneteau Flyer 7 SunDeck je moderno družinsko plovilo za dnevne izlete. V premcu elegantnega gliserja je prostorna sončna ploščad, pod katero se skriva kabina. Flyer 7 se lahko iz običajnega dnevnega čolna spremeni v gliser za krajša križarjenja.
Gliser je izjemno agilen. Na vse ukaze se odziva izjemno hitro. Plovba z njim je udobna in ponuja številne užitke. Je izjemno športen in energičen čoln.
Konzola je centralna. Prehod na premec je na obeh bokih. Krmarsko mesto je na desni strani konzole, v levem delu pa so vrata za vstop v podpalubje. Za krmarja in sopotnika sta na voljo dva izjemno prilagodljiva sedeža. Nastavljiva sta po višini in imata preklopno sedišče, ki zagotavlja stabilno plovbo tako v sedečem kot tudi v stoječem položaju. Za druge potnike je na krmi prostorna klop, v boku plovila pa dodatna zložljiva klop, na katero se lahko namestita dve osebi.
Krmarska konzola je obdana z vetrobranskim steklom, ki poskrbi, da sta krmar in sopotnik zaščitena pred vetrom tudi pri hitri plovbi. Steklo je v celoti obdano z ograjo iz nerjavnega jekla v standardni različici ali črno v primeru izbire opreme Elegance.
Podpalubje je skromno, a optimalno izkoriščeno. V kabini lahko udobno prespita dve osebi. Prostora je dovolj tudi za namestitev kemičnega WC-ja.
Flyer 7 ima patentiran Airstep 2 trup. Med glisiranjem se med trupom in vodo ustvarja oblak mehurčkov, ki zmanjšujejo trenje, zaradi česar plovilo pluje hitreje in porabi manj goriva.
Flyer 7 v dolžino meri 6,41 m. Nanj lahko namestite zunajkrmni motor z močjo do 200 KM.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 6.41 m
- Dolžina trupa: 6.13 m
- Širina: 2.45 m
- Teža praznega plovila: 1473 kg
- Rezervoar goriva: 170 l
- Rezervoar sladke vode: 50 l
- Moč motorja: 200 KM (največ)
- CE Certifikat: C8 / D9
Več informacij o plovilu pri slovenskem uvozniku Beneteau, As Boats d.o.o.
Podjetje Highfield je začelo izdelavo novih, luksuznih gumenjakov. Serijo so poimenovali Sport.
Novi modeli bodo na voljo v letu 2021. Na voljo bo celotna paleta plovil s kar enajstimi različnimi velikostmi vse od 3 pa do 8 m. Kot se za ladjedelnico spodobi, bodo vsi izdelani iz visokokvalitetnega aluminija in bodo gnani z zunajkrmnimi motorji. V seriji bodo naslednji modeli: SP300, SP330, SP360, SP390, SP420, SP460, SP520, SP560, SP650, SP700 in SP800. Modeli bodo zamenjali seriji Deluxe in Classic. Na voljo bodo v številnih različnih dolžinah z bogato standardno in dodatno opremo.
Izvršni direktor podjetja Highfiled Boat, Julien Carussi, je prepričan, da bodo novi modeli pritegnili lastnike, ki si želijo prestižne gumenjake oziroma prestižna pomožna plovila. Dejal je:
»Serija Sport bo našo blagovno znamko premaknila še korak dlje. Prvič vstopamo na trg luksuznih pomožnih plovil najvišjega razreda. Za naše podjetje je to nov teritorij.«
Serija Sport bo imela nov notranji del plovil, ki so oblikovana tako, kot smo vajeni pri italijanskih gumenjakih. Na tleh bo položena EVA penasta umetna tikovina, ambientne led-luči, oblazinjenje bo prešito v vzorcu diamanta, nameščene bodo električne kalužne črpalke. Vsi modeli od SP520 naprej bodo imeli kopalne ploščadi. Na željo kupca bodo plovilo opremili s posebnim stojalom za vleko smučarjev oziroma deskarjev na vodi, namestili platneno streho, vgradili sistem sladke vode, dodali športne navigacijske loke in drugo opremo. Modeli SP300-SP360 so kompaktni, enostavni za shranjevanje, nekoliko večji modeli SP390-SP460 pa so namenjeni kot pomožna plovila z velikim krovom oziroma kopalno ploščadjo. Seveda lahko te gumenjake uporabljamo tudi samostojno kot dnevna plovila.
Gumenjaka SP650 in SP700 sta nastala na podlagi izjemno uspešnega trupa plovil, ki se uporabljajo kot sledilna plovila na regatah, kot sta Vendee Globe, ORC, Extreme sailing Series. Paradni konj serije Sport bo model SP800. Njegov trup je oblikoval Petter Martens, ki je znan kot oblikovalec trupov tekmovalnih plovil.
Več o novih plovilih Highfield Sport na tej povezavi.
Silverfin je nova vrsta jahte, kot je še nismo videli. Izdelali so jo v švicarski ladjedelnici Buehler-Turbocraft z namenom, da na njej doživimo enkratno navtično izkušenjo. Je izjemna kombinacija svojevrstnega oblikovanja, udobja in edinstvene izkušnje.
Prvi pogled na novo jahto daje občutek, da je križanec med klasičnim lobsterjem in raziskovalno jahto in hkrati ponuja najbolj iz obeh svetov. Ima prepoznavno in elegantno silhueto, ki bo pritegnila številne poglede. Minimalistična superstruktura ladje, velike steklene površine in izjemno pozornost do vseh podrobnosti dajejo občutek bivanja na individualno prilagojeni jahti.
Ime Silverfin je plovilo dobilo zaradi značilne oblike trupa. Eleganten, vitek trup v obliki ostrega rezila vas bo popeljal dlje kot običajne jahte. Oblikovan je kot plovilo za vse vrste morij. Ponuja izjemno ravnotežje med bivanjem v notranjosti ali zunanjosti plovila. Primeren je za plovbo v Sredozemlju, Skandinaviji, ZDA, Avstraliji ali kamor koli vas popeljejo vaše želje.
Centralna konzola je dvignjena. Postavljena je v center gravitacije in zagotavlja izjemno enostavno upravljanje in pregled nad plovilom. Trup je oblikovan izjemno hidrodinamično, je polizpodriven in zagotavlja ekonomično porabo. Koncept dolgega ozkega trupa zagotavlja mirno plovbo kot običajni gliserji in večjo hitrost plovbe, kot smo je vajeni pri izpodrivnih ali običajnih polizpodrivnih plovilih. Najvišja hitrost plovbe znaša 20 vozlov. Pri hitrosti plovbe med 12 in 15 vozli pa njegov doseg znaša več kot 400 nmi.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 11,99 m
- Širina: 3,30 m
- Ugrez: 0,90 m
- Teža praznega plovila: 4.5 t
- Največja teža: 6 t
- Motor (standard): VOLVO PENTA D3-220 (162 KW)
- Motor (opcija): VOLVO PENTA D4-230 (162 KW)
- Rezervoar za gorivo:2x 250 l
- Doseg: 400 miles
- Hitrost križarjenja 11-14 vozlov
- Najvišja hitrost: 20-22 vozlov
- Poraba pri potovalni hitrosti: 11-15 l/h
- Rezervoar vode: 300 l
- Rezervoar odpadnih voda: 50 l
- Grelnik tople vode: 40 l
- Certifikat: Swiss Lloyd B
- Cena plovila: od 460.000 EUR
Francosko podjetje Plytypus Craft je predstavilo nov prototip delno potopljive motorne jahte z imenom Swordfish.
Koncept Swardfish je križanec med jahto namenjeno dnevnim križarjenjem s potopljivo stekleno kapsulo. Koncept je oblikoval ustanovitelj podjetja v sodelovanju s podjetjem L2 Concepts. Potopljiva steklena kapsula, ki je del plovila, lahko sprejme do osem potnikov.
Motorna jahta, ki bo v dolžino merila 12 m (40 čevljev), bo na voljo kot bencinsko električni hibrid ali samo električna jahta. Po napovedih oblikovalca bo sposobna pluti s hitrostjo več kot 50 vozlov. Ko bo kapsula spuščena pod morsko gladino, bo hitrost plovbe omejena na 12 vozlov.
Prvo plovilo bodo začeli graditi v letu 2021. Izdelano bo iz nosilne aluminijaste konstrukcije, karbonskih vlaken in laminatov. Ocena izdelave prvega plovil je 3,8 mio EUR, kar je velik znesek za 40 čevljev dolgo plovilo, a zelo malo za novost, ki jo ponuja.
Finska ladjedelnica Axopar je predstavila nov model plovila v vstopnem razredu plovil Axopar 22 Spyder.
Ladjedelnica se je odločila, da svojo paleto plovil razširi in si odreže kos navtične pogače tudi v razredu plovil do 7 m. Pred kratkim so predstavili model Saxdor, ki je križanec med vodnim skuterjem in gliserjem. Sedaj pa so napovedali izdelavo plovila Axopar 22 Spyder. Zavedajo se, da so trenutne tržne razmere izjemno naklonjene plovilom te velikosti. Veliko zanimanje za njihovo plovilo bo vzpodbudila tudi cena. V kompletu z motorjem s 115 KM bo cena plovila okrog 50.000 evrov in to z vključenim davkom. Za to ceno boste prejeli izjemen Axopar trup plovila z dvojnim stopničastim dnom, globokimi bočnimi prehodi in dobro zaščitenim prostorom za posadko.
Axopar 22 Spyder v dolžino meri 7,2 m v širino pa 2,23 m, zaradi česar ga lahko brez težav prevažate na prikolici.
22 Spyder je idealno odprto dnevno plovilo. Za zdaj ladjedelnica še ni razkrila, ali bo plovilo možno dobiti tudi s trdo T-streho. Verjetno lahko pričakujemo, da bo na voljo tudi ta različica.
Plovilo ima izjemno nizek, a eleganten trup. Videti je kot mišičnjak na vodi, čeprav to ni. Njegov edinstven trup mu bo omogočal plovbo pošteno čez 40 vozlov, če se odločite za motor z močjo 175 KM.
Manjši brat je po večjih uspešnih modelih podedoval vse, kar ladjedelnico Axopar postavlja pred konkurenco. Ta 23 čevlje (7,2 m) dolg gliser bo zadovoljil tudi najzahtevnejše morjeplovce.
Tehnične specifikacije:
- Dolžina čez vse: 7.2 m
- Širina: 2.23 m
- Motor (zunajkrmni): 115 - 175 KM
- Najvišja hitrost plovbe: 40 vozlov
Cena: 49.000,00 EUR z DDV