Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Nov luksuzen trimaran Dragonship 80 je oblikovalo podjetje Pi Yachts v sodelovanju z McPherson Yacht design. Novinec bo v dolžino meril 80 m. Namenjen bo petičnim gostom, ki bi radi pluli elegantno, kot se spodobi za super jahto, a vseeno s pridihom športnega jadranja.
Trimaran bo dolg 80 m. Izdelan bo iz aluminija in bo imel pet krovov, tri jambore in krila namesto jader. Njegova jadra oziroma krila bodo uporabila podobno tehnologijo, kot jo uporabljajo v tekmovanju AC72 (America's Cup 72). Krila bo možno obračati in pri vsakem vetru in kotu jadranja doseči optimalen izkoristek.
Kadar ne bo vetra, se bo plovilo poganjalo s pomočjo električnih motorjev. Baterije se bodo polnile ves čas s pomočjo solarnih celic. Čeprav na plovilu ne opazite nobenih solarnih panelov, je v resnici polno solarnih celic. Vse so vgrajene v blago jader – kril.
Tretja posebnost, ki je ne smemo prezreti, pa je prilagodljiva širina trimarana. Med plovbo je plovilo široko 30 m. Ko bi priplulo v pristanišče, bi imelo izjemne probleme s pristajanjem na obalo, saj bi zelo težko našli dovolj prostora zanj. Običajne jahte te dolžine v širino merijo le polovico. Da bi se izognili težavam, bodo trimaran izdelali s posebno tehnologijo, ki bo omogočila, da se bosta stranska čolna približala sredinskemu in plovilo se bo močno zožilo na vsega 20 m.
Trimaran je resnično namenjen luksuznemu križarjenju. Ima zgolj 6 kabin z 12 ležišči. Posadka, ki bo skrbela za udobje, pa bo imela 17 članov.
V mesecu maju so se začela dela za izgradnjo nove luke, ki se bo imenovala San Pelagio.
Luka bo zgrajena približno 1 nmi severno od mesta Rovinj, v skrajnem severnem delu zaliva Valdebora. Luka je ime dobila po cerkvi sveti Pelagij, ki stoji v neposredni bližini.
Luka ima naravno zaščito z vseh smeri, razen z južne. Zato bodo zgradili masiven valobran, ki bo luko ščitil pred južnimi vetrovi in bo hkrati sprehajališče. V luki planirajo zgraditi štiri pomole, na katerih bo med 250 in 300 komunalnih privezov. Uredili bodo tudi del obale vzhodno od nove luke, kjer bo nastala nova plaža.
Pomoli v novi luki bodo opremljeni s privezniki, električnimi omaricami in vodovodnimi priključki.
Celotna investicija znaša 52.500.000 HRK oziroma 7.000.000 EUR.
V Veli luki na otoku Korčula se je odprla nova marina z imenom Korkyra. Marina je svoja vrata uradno odprla pred 14 dnevi. Je v zasebni lasti družine z otoka Korčula, ki ima v lasti tudi istoimenski hotel v neposredni bližini. Vanjo so že vplula prva plovila, med njimi tudi že slovenski gosti.
Marina je zgrajena v luki Vela Luka, med bencinsko črpalko na vzhodni strani in trajektnim pomolom na jugozahodni strani, na mestni rivi, kot jo imenujejo domačini. Zaščitena je pred vsemi vetrovi. Valove prinese le močan zahodnik. Marina je moderno opremljena in bo do začetka glavne poletne sezone nudila večino storitev. Otvoritev marine je bila planirana za mesec marec, a so se dela ustavila zaradi epidemije. Trenutno zaključujejo finalna dela in se pripravljajo na začetek letošnje navtične sezone.
Marina ima 135 privezov za plovila do dolžine 35 m. Vsi privezi so opremljeni z električnimi priključki ter vodo. V sklopu marine so tudi bar in restavracija ter moderni toaletni prostori.
Pri gradnji marine so se odločili za uporabo okolju prijaznih materialov za čim manjši vpliv na okolje. Oblika marine je posebej oblikovana, da se ujema z okoljem, v katerega je postavljena. Recepcija marine in restavracija sta postavljeni na samostojnem otočku, ki je z obalo in pomoli marine povezan z mostovi.
Cenik marine
Dnevni privez
Dolžina plovila (m) | 1.3-31.5. & 1.10.-31.10. | 1.6.-30.06. & 1.9.-30.9. | 1.7.-31.8. | 1.1-28..2 & 1.11.-31.12. |
-6.99 | 42 | 46 | 50 | 21 |
-7.99 | 45 | 48 | 54 | 23 |
-8.99 | 50 | 57 | 64 | 27 |
-9.99 | 54 | 61 | 66 | 29 |
-10.99 | 64 | 72 | 79 | 33 |
-11.99 | 69 | 77 | 84 | 36 |
-12.99 | 76 | 85 | 94 | 40 |
-13.99 | 80 | 91 | 102 | 43 |
-14.99 | 92 | 106 | 117 | 48 |
-15.99 | 99 | 117 | 127 | 54 |
-16.99 | 110 | 127 | 137 | 58 |
-17.99 | 124 | 144 | 158 | 65 |
-18.99 | 131 | 153 | 168 | 69 |
-19.99 | 147 | 172 | 183 | 76 |
-20.99 | 165 | 190 | 206 | 85 |
-21.99 | 192 | 220 | 240 | 100 |
-22.99 | 220 | 247 | 274 | 114 |
-23.99 | 254 | 274 | 322 | 131 |
-24.99 | 302 | 336 | 391 | 151 |
-25.99 | 322 | 357 | 411 | 165 |
-26.99 | 343 | 384 | 432 | 179 |
-27.99 | 357 | 398 | 446 | 185 |
-28.99 | 370 | 418 | 459 | 192 |
-29.99 | 384 | 439 | 480 | 199 |
-30.99 | 411 | 459 | 507 | 213 |
-31.99 | 425 | 480 | 528 | 220 |
-32.99 | 439 | 500 | 548 | 227 |
-33.99 | 453 | 521 | 562 | 233 |
-34.99 | 466 | 542 | 583 | 240 |
-35.99 | 480 | 562 | 596 | 247 |
-36.99 | 494 | 576 | 617 | 254 |
-37.99 | 507 | 590 | 631 | 261 |
-38.99 | 521 | 603 | 658 | 268 |
-39.99 | 535 | 617 | 672 | 274 |
40+ | Preveri | Preveri | Preveri | Preveri |
Mesečni in letni privez
Mesečni privez | Letni privez | |||
Dolžina plovila (m) | 1.1-31.5. & 1.10.-31.12. | 1.6.-30.06. & 1.9.-30.9. | 1.7.-31.8. | 1.1.-31.12. |
-6.99 | 370 | 480 | 535 | 1918 |
-7.99 | 398 | 535 | 590 | 2124 |
-8.99 | 439 | 576 | 644 | 2261 |
-9.99 | 480 | 644 | 713 | 2535 |
-10.99 | 535 | 713 | 795 | 2877 |
-11.99 | 576 | 768 | 850 | 3288 |
-12.99 | 617 | 822 | 905 | 3768 |
-13.99 | 713 | 959 | 1055 | 4110 |
-14.99 | 768 | 1000 | 1151 | 4453 |
-15.99 | 877 | 1233 | 1370 | 5137 |
-16.99 | 973 | 1370 | 1507 | 5617 |
-17.99 | 1096 | 1507 | 1644 | 6165 |
-18.99 | 1179 | 1644 | 1781 | 6713 |
-19.99 | 1370 | 1850 | 2055 | 7124 |
-20.99 | 1507 | 2055 | 2261 | 7535 |
-21.99 | 1644 | 2329 | 2535 | 7946 |
-22.99 | 1850 | 2535 | 2809 | 8494 |
-23.99 | 1850 | 2535 | 2809 | 8494 |
-24.99 | 2192 | 3014 | 3288 | 9042 |
-25.99 | 2740 | 3699 | 4110 | 9590 |
-26.99 | Preveri | Preveri | Preveri | Preveri |
Kontaktni podatki marine:
- Marina Korkyra
- Obala 4 bb
- Vela Luka, otok Korčula
- Tel.: +385 (0)91 141 4700, +385 (0)20 414 700
- Web: marina-korkyra.com
V času zaprtih meja so na Hrvaškem vseeno potekale investicije v pomorsko infrastrukturo.
V Punatu na otoku Krk so konec lanskega leta začeli izgradnjo nove luke. Obsežen projekt prenove in razširitve luke je bil predstavljen že leta 2015. Dela naj bi začeli že davnega leta 2016. A do konca lanskega leta se ni dogajalo nič. Stroji so zabrneli šele po koncu turistične sezone, ko se je začela gradnja prvega novega pomola na lokaciji luškega svetilnika, pred glavnim trgom kraja Punat. Kljub epidemiji so dela nemoteno izvajali in do 25. maja 2020 je prvi pomol v večji meri zaključen. Izvesti bo treba še dela na električni infrastrukturi in priključkih za vodo.
Nov pomol, ki meri slabih 100 m, bo omogočal privezovanje plovil z južne in severne strani. Privezi so v luki zaščiteni pred vsemi vetrovi. Valove bo povzročal le močan jugo. Projekt bo predvidoma zaključen pred začetkom glavne turistične sezone 1. julija 2020.
Slika spodaj:
Celoten projekt nove luke Punat, ki je bil predstavljen leta 2015. Z rdečo označen del bo realiziran do 1. julija 2020. Luka Punat se želi z marino Punat pozicionirati kot navtični center Kvarnerja. Njegova odlična lega v dobro zaščitenem zalivu Puntarska draga je že več kot 50 let izjemno privlačna med navtiki. Z izgradnjo nove infrastrukture so korak bliže k ciljem.
Izjemen gumenjak za vse vaše potrebe. Ponuja izjemno udobje na krovu tudi med daljšimi plovbami. Avtomatsko odvodnjavanje trupa in velik vgrajen rezervoar mu omogočata dolgo avtonomijo.
Gumenjaki Highfield s trdim dnom veljajo za najtrdnejše gumenjake z najboljšimi plovnimi lastnostmi. Serija Deluxe je bila razvita na osnovi serije Ocean Master, ki je namenjena najbolj zahtevni profesionalni uporabi, a prilagojena družinski uporabi.
Model Deluxe 420 je ravno tisti gumenjak, ki ga družina potrebuje za popoln dopust, ali pa lastnik večje barke kot pomožno plovilo. Ker ima trup izdelan iz aluminija, je izjemno lahek. Tehta vsega 263,6 kg in je kot pridna mravljica. Njegova nosilnost znaša kar trikrat toliko. Če povemo drugače, nanj je možno naložiti kar 530 kg dodatne obremenitve. Zato lahko na krov sprejme do 8 oseb ali veliko količino tovora. Majhna teža pa ima še eno prednost. Za pogon gumenjaka je dovolj že motor, ki razvije 40 KM. Najmočnejši, ki ga je dovoljeno namestiti na plovilo, pa lahko razvije 60 KM. Ker ima vgrajen rezervoar za gorivo s kapaciteto 40 l, boste lahko pri potovalni hitrosti prepluli do 100 nmi.
Gumenjak je prilagojen varni in udobni plovni
Krmarska konzola je pomaknjena na desno stran plovila. Na krmi je velika klop, ki se razteza čez celotno širino plovila in omogoča udobno namestitev krmarja in še dveh potnikov. Prednji del krmarske konzole je hkrati sedež, kjer se lahko udobno namesti ena oseba. Za do dve osebi je prostora v premcu plovila. Na celotni dolžini tubusov so razporejena držala. Potniki, ki sedijo v plovilu ali na tubusih, vedno lahko najdejo primerno držalo za varno plovbo.
Celotna pohodna površina plovila je prevlečena s protizdrsno prevleko, ki zagotavlja varne prehode, tudi kadar je mokra. Za odvodnjavanje plovila so nameščeni posebni ventili, skozi katere vedno odteka voda, ki se je nabrala na plovilu.
Enostaven dostop na plovilo
Highfield Deluxe 420 je eno izmed redkih plovil v svojem razredu, ki se lahko pohvali s kompaktno stopnico na premcu plovila. Omogočala bo enostaven in varen vstop na plovilo na privezu. Pohodna površina je prevlečena s protizdrsnim premazom, zaradi česar bo vkrcavanje na plovilo varno tudi, ko bo plovilo mokro.
Na sprednji strani je nameščena kovinska bitev za privez plovila v luki oziroma sidra med sidranjem. Prostor za shranjevanje sidra in sidrne vrvi je v predalu pod sedežem v premcu. Na premčni stopnici sta nameščeni tudi navigacijski luči. Za enostavnejše prepoznavanje plovila med plovbo sta luči ločeni in nameščeni na skrajne robove premca.
Tehnični podatki
- Dolžina čez vse: 4,20 m
- Notranja dolžina: 2,60 m
- Širina: 2,10 m
- Notranja širina: 1,08
- Premer tubusov: 0,47 m
- Število komor: 4
- Teža plovila: 263,6 kg
- Največja teža: 791 kg
- Št. oseb: 8
- Moč motorja: 40 KM (priporočena)
- Moč motorja: 60 km (največja dovoljena)
- Dolžina noge: L
- Kategorija CE: C
Več o plovilu Highfield 420 Deluxe na tej povezavi.
Proizvajalec priporoča vgradnjo motorjev Honda. Vse o motorju s 40 ali 60 KM si lahko preberete na tej povezav.
Italijanska ladjedelnica IC Yachts je predstavila nov model luksuznega odprtega čolna z unikatnim, elegantnim in hkrati modernim oblikovanjem.
Aquila je eleganten športni gliser unikatnih oblik, izdelan iz modernih materialov in vrhunsko končno obdelavo. Z uporabo elegantnih sinusnih linij so zagotovili nizko silhueto plovila, z natančnim oblikovanjem pa zagotovili majhno težo plovila in športen karakter.
Ladjedelnica je z novim modelom posodobila izdelavo plovil. Staro tehniko so nadomestili z vakuumsko infuzijo in določene materiale zamenjali s kevlarjem in karbonom, ki zagotavljata majhno težo in izjemno trdnost plovila.
Plovilo je v prvi vrsti namenjeno dnevnim križarjenjem, izletom v bližnje zalive ali za obisk restavracije na bližnjem otoku. Pod premcem se skriva kabina, v kateri je sedežna garnitura v obliki črke V, ki pa se lahko spremni v udobno posteljo za dve osebi.
Plovilo omogoča izjemno personalizacijo. Na voljo je z enim oziroma dvema vgrajenima motorjema tako v bencinski kot v dizelski verziji. Na voljo je kar 14 različnih barv trupa, ki jim je možno prilagoditi barvno ustrezno notranjost plovila.
Tehnični podatki:
- Dolžina trupa: 9,46 m
- Dolžina čez vse: 9,50 m
- Širina: 2,88
- Teža plovila: 3,50 t
- Max št. oseb: 10
- CE kategorija: C
- Rezervoar vode: 135 l
- Rezervoar goriva: 400 l
Motorji:
- 1x MERCRUISER 8.2 HO 430 HP BRAVO 3 DTS
- 1x MERCRUISER TDI 4.2 370 HP BRAVO 3 DTS
- 2x MERCRUISER TDI 3.0 230 HP BRAVO 3 DTS
- 2x VOLVO D3 220HP DPS
AQUILIA a new italian jewel from I.C.YACHT on Vimeo.
V mesecu aprilu je bil postavljen nov svetilnik na otoku Mačaknar v Šoltanskem kanalu.
Svetilnik stoji na južni strani otoka in označuje levo stran. Rdeča železna konstrukcija je visoka 6 m. Luč svetilnika je na višini 9 m nad morsko gladino. Luč oddaja dva zaporedna bliska rdeče svetlobe vsakih 5 s. V sektorju med 087° do 235° je svetloba zatemnjena. Svetloba svetilnika je vidna z razdalje 4 nmi. Karakteristika svetilnika je R Bl(2) 5s 9m 4M (zatemnjeno 087°-235°).
Svetilnik je že vnesen v Vodnik po Jadranu na povezavi svetilnik Mačaknar. Vrisana je natančna pozicija svetilnika s sektorjem potemnitve. Vrišite ga v svoje karte. Tretja slika prikazuje natančno delovanje svetilnika (animacija).
V letošnjem letu bo na Hrvaškem postavljenih še 8 do 10 novih signalnih oznak. Takoj ko bodo postavljene, jih bomo objavili na naši spletni strani.