Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Nasedla je naslov novega, že drugega jadralsko ljubezenskega romana, ki ga je napisal Jasmin Čaušević. Ta, njegova že peta knjiga, prihaja na trg ravno ob pravem času, ob Valentinovem. Vsebina te ljubezensko erotične zgodbe je za bralca enako dobra, kot je za poznavalca pomembno dobro vino. Bolj knjigo beremo, bolj se prepričamo o njeni vrednosti.
Avtor nam na prijeten, lahek in včasih tudi satiričen način opisuje svobodo seksa, ki s kančkom pornografije pričara vsakemu posamezniku točno tisto, kar si v ozadju želi tudi sam. Spontanost, prikazana v tej knjigi, je pravzaprav samo neka ideja in avtorjev realni prikaz, kako se moramo potruditi, da se stvari uresničijo. Vsebina je lahka, dogajanja v njej so razvejana in potekajo na več dogajalnih prostorih, čeprav je osrednji del ravno jadrnica. Sam opis zgodbe je besedno bogat, zajema krajše časovno obdobje, določeni deli poglavij so z namenom prežeti v daljšem in drugačnem obdobju, ravno z razlogom, da bralca vsebina ponese v razgibanost dogajanj. In kar je danes zelo pomembno pri romanu; branje te pritegne in vleče, dokler ga ne prebereš do konca, saj ima že v osnovi dobro zgodbo.
O knjigi:
- Avtor: Jasmin čaušević
- Strani: 208
- Vezava: trde platnice, 115 g papir
- Leto izdaje: 2021.
- Cena: 16,90€
Naroči knjigo: NASEDLA
Za plačila do 10.2.2021 garantiramo rok dostave pred praznikom!
Sposobnost nenehne inovativnosti in prilagoditvi produkcijskega procesa je GRAND z vključevanjem najnaprednejših inženirskih in oblikovalskih procesov, ne le dvignil ampak zagotovil da je GRAND Golden Line G580 eden izmed najboljših sodobnih izdelanih gumenjakov na trgu.
Računalniška simulacija potrjuje odlične rezultate v zvezi s plovnostjo, nosilnostjo in drugimi ključnimi parametri, vključno s predlagano močjo izvenkrmnega motorja.
Model G580 sledi prepoznavni celostni identiteti, ki se razvija v liniji Golden Line. Tako kot manjši in večji »bratje«, tudi G580 že v osnovi ponuja ogromno standardne opreme, katero pa se da še nadgraditi z veliko paleto dodatne opreme. S kombiniranjem barv tubusov, gelcoata, talne podlage lahko ustvarite edinstveno plovilo, ki bo povsem pisan in narejen po vaših željah.
BARVNE KOMBINACIJE
V standardni kombinaciji so tradicionalne barve – sivi tubusi, beli gelcoat in oblazinjenje v sivi barvi. Kot pri ostalih modelih linije, je tudi tu velika možnost barvne izbire za gelcoat in tubuse. Oblazinjenje pa lahko izberete celo v kombinaciji dveh barv.
Poglejmo si podrobneje nekatere komponente in oblikovne značilnosti modela G580.
ELEGANTEN PREMEC
Standardna oprema vključuje privlačno stopno ploščo na premcu, na katero lahko tudi namestite protizdrsni set v izbranih barvah. Plošča je opremljena z navigacijskimi lučm, bitvo iz nerjavečega jekla in sidrnim valjčkom.
Na prostornem sedežu na premcu lahko sedita 1-2 osebi, pod njim pa je predal z veliko prostora za sidro, privezne vrvi in druge predmete, ki jih obvezno potrebujete na čolnu.
Opcijsko vam GRAND ponuja veliko sprednjo sončno ploščad, ki vključuje tri blazine in pa tudi odstranljivo mizico s podstavkom. Sprednja ploščad se lahko tudi razstavi, vse elemente, ki jih ne potrebujete, pa preprosto pospravite v velik prostor, ki se nahaja pod zadnjo klopjo. Tudi mizico lahko enostavno namestite in odstranite.
Prostora za sedenje okoli mizice je 2-3 osebe. Držala za kozarce ali plastenko, se nahajata in sta vgrajena ob strani pri premčni blazini. Za večjo varnost lahko na čoln opremite tudi INOX stransko ograjo.
DOVRŠENA IN FUTURISTIČNA GLAVNA KONZOLA
Posebno pozornost je GRAND namenil oblikovanju glavne konzole, zlasti pri postavitvi sedežev, armaturni plošči in tudi zelo učinkoviti zaščiti pred vetrom. Konzola ima sodobno, elegantno in futuristično obliko.
Opazili boste, da je krmilna konzola nekoliko nagnjena nazaj, s čimer poudari spektakularno silhueto čolna in zagotovi dovolj prostora za noge voznika in sopotnika. Na sprednji strani konzole je dvojni sedež z vgrajeno omarico spodaj.
Na armaturni plošči je dovolj prostora za različne instrumente, vključno s števcem hitrosti, tahometrom, indikatorjem nivoja goriva in temperature ter navtičnim ploterjem do 8 palcev. Na voljo je tudi prostor za VHF radio in audio stereo sistem. Mobilne telefone in druge drobne predmete lahko varno hranite v omarici na desni strani armaturne plošče.
Na levi strani volana je pet stikal z varovalkami za navigacijske luči, kalužno črpalko itd.
Imamo dve možnosti za krmiljenje, običajno mehansko ali hidravlično. Konzola je opremljena z udobnim in modernim volanom. Tudi voznik in sovoznik pa nista prikrajšana za možnost okrepčilnih pijač, saj sta tudi na konzoli vgrajena dva držala za kozarce ali plastenke.
Tako glavni kot sedež za sovoznika sta s pomočjo preklopnega sistema nastavljiva tako, da se prilegata tako sedečim kot stoječim položajem. Na zadnjem delu sedežne konzole sta dva vgrajena držala za skodelice, ob straneh pa INOX držala, ki so namenjeni lažjemu prehodu potnikov med vožnjo s plovilom. Pod sedežno konzolo se nahaja še ena prostorna omarica.
IMPRESIVEN ZADNJI DEL
Skupna lastnost vseh GRAND Golden Line plovil je ta, da imajo dovolj prostora za shranjevanje in lahko zadovolji tudi najzahtevnejše uporabnike. Pod udobnim zadnjim sedežem se nahaja največji hrambni prostor, kamor lahko odložite vso dodatno opremo, ki je v danem trenutku ne potrebujete. Ima dovolj prostora za pospravite mizico, celotno sončno ploščad, pokrivalo čolna, rešilne jopiče, ipd.
Seveda imate tudi možnost seta za tuširanje, ki pride opremljen z vgrajenim rezervoarjem za vodo kapacitete kar 50 litrov.
Ob straneh imate možnost vgradnje do 6-palčnih navtičnih zvočnikov.
Dostop do plovila je izjemno enostaven. Zadnji tubusi so zaključeni v stopničke, dodatno pa sta tudi pritrjeni dve plavalni platformi, skupaj z INOX zložljivo lestvijo. Za hitrejši privez ali hrambo vrvi za vleko smučarja ali vodnih tub, se na zadnjem predelu nahajata na vsaki strani dva predala.
DODATNE MOŽNOSTI OPREME
Protizdrsni set SeaDek bo vaš gumenjak naredil bolj udoben, prijetnejši in veliko bolj varen. Še posebej zadnji del plovila, opremljenega z SeaDek-om, izgleda zelo impresivno.
Vedno je tudi priporočljiva uporaba tende. Še posebej ko smo na morju in stojimo. GRAND ponuja v dodatni opremi, trden in zanesljiv sistem pritrditve in omogoča hitro sestavljanje ali odstranjevanje tende.
5,80m dolg gumenjak odraža izredna plovnost, brezkompromisna zanesljivost, zmogljivost in varnost.
GLAVNE LASTNOSTI:
- Dolžina: 5.85m
- Širina: 2.45m
- Teža: 535kg
- Premer tubusov: 50cm
- Priporočljiva moč motorja: 115–150 konjskih moči
- Rezervoar goriva: 91 litrov
- Število oseb: 12
Čoln je na zalogi in je na voljo na ogled v največjem prodajno - servisnem centru podjetja MOTO-NAUTIKA (Ptujska c. 63, Miklavž na Dravskem polju).
VEČ INFORMACIJ O PLOVILU: Grand G580
Za vse dodatne informacije pa so vam na voljo strokovno usposobljeni svetovalci preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali preko telefonske številke 02 629 04 00.
Prav tako vabljeni na ogled celotne ponudbe (plovil in izvenkrmnih motorjev) na spletnem naslovu www.grandboats-adriatic.com.
VIDEO:
Z letošnjim letom na slovenski navtični trg prihaja nova blagovna znamka Sirena Yachts.
Slovensko podjetje Lex Ocean d.o.o. je postalo ekskluzivni zastopnik za plovila znamke Sirena Yachts. Plovila ladjedelnice Sirena Marine zastopajo tudi na Hrvaškem in v Črni gori. Podjetje Lex Ocean d.o.o. se lahko pohvali z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju navtike. Poleg prodaje plovil zagotavljajo tudi servisne storitve in vzdrževanje plovil. So izkušeni v pripravi plovil za daljše plovbe po celotnem območju Sredozemlja.
Sirena Yachts
Sirena Yacht so jahte, ki so zgrajene v turški ladjedelnici Sirena Marine. Znani so po vrhunski kakovosti, zato so po svetu že poznani kot graditelj jaht za svetovno znane znamke. V njihovem prodajnem programu so štirje modeli jaht dolžine med 18 in 27 m. Najmanjša med njimi je Sirena 58, ki jo odlikuje izjemno dobro oblikovan podvodni del trupa, ki zagotavlja odlične plovne lastnosti pri nizkih, srednjih in visokih hitrostih plovbe, ko jahta izglisira. Zaradi izjemno skrbnega načrtovanja ima največji notranji volumen, ki zagotavlja več prostora kot plovila, ki v dolžino merijo nekaj metrov več. Jahta je na voljo v standardni različici z dvignjenim komandnim mostom ali kot coupe, brez njega. Nekoliko večja je sestra Sirena 64, 21 m dolga motorna jahta, ki ponuja vse razkošje na krovu. Na voljo je v dvo- ali trikabinski različici z dodatno kabino za posadko. Jahta je namenjena daljšim križarjenjem in je sposobna pri optimalni potovalni hitrosti z enim rezervoarjem goriva prepluti kar 1200 nmi.
Največja jahta izdelana v ladjedelnici Sirena Marine je Sirena 88. V dolžino meri nekaj manj kot 27 m in ponuja prav vse razkošje na krovu. Na voljo je v sedem- ali šestkabinski različici. Na krovu lahko udobno premoči 13 ali pa 11 oseb, odvisno od izbrane različice. Jasno je, da se velika lepotica spogleduje s plovbo po celotnem Sredozemlju. Pri potovalni hitrosti je sposobna prepluti 1200 nmi, preden se bo treba ustaviti na bencinski črpalki. Kljub izjemni velikosti je sposobna pluti z največjo hitrostjo kar 25 vozlov. Zaradi velikega števila sob je izjemno primerna tudi za čarter tako v Jadranu, grških in turških morjih, po sredozemskih otokih in seveda na Azurno obalo.
Več informacij o plovilih Sirena pri Lex Ocean d.o.o.
Slovenska ladjedelnica je že lani napovedala novost v svojem proizvodnem programu Seafaring 34 FLY.
Seafaring 34 je prava mala jahta. Je idealna kombinacija udobja in hitrega križarjenja. Polizpodrivni trup je oblikovan za plovbo z manjšimi hitrostmi okrog 10 vozlov. Močan vgrajen motor pa plovilu omogoča plovbo tudi z bistveno višjimi hitrostmi. Pri polni obremenitvi lahko brez težav dosežemo hitrost 22 vozlov in daljše razdalje premagamo v kratkem času.
Trup plovila je oblikovan za izjemne plovne lastnosti, majhno porabo in s poudarkom na udobno plovbo. S pomočjo inovativnega oblikovanja in razporeditve prostorov jim je na pičlih 10 m, kolikor meri trup, uspelo izdelati pravo malo jahto. Bistveno je, da so prehod v podpalubje iz klasičnega sredinskega pomaknili na skrajno levo stran. Tako pristopimo v podpalubje s strani, kar omogoča boljši izkoristek prostora, predvsem stojno višino v obeh kabinah.
34 Flybridge
Z letošnjo nadgradnjo uspešnega modela pa bo novi Seafaring 34 postal še bolj priljubljen. V verziji s flybridgeom – dvignjenim komandnim mostičkom, pa bo zadovoljil še tiste lastnike motornih plovil, ki radi krmarijo plovilo z odličnim razgledom na morje in okolico. Krmarsko mesto je postavljeno v prednji desni del, celotni levi del pa je velika sončna ploščad, na kateri se lahko namestita dve osebi. Prostor bo priljubljen tudi za druženje ob bivanju na sidru, večerno prebiranje knjig ali kozarcu šampanjca.
Notranjost
Notranja razporeditev bo ostala enaka dosedanjemu modelu. Salon na krovu s 360-stopinjskim pogledom navzven bo imel krmarski kotiček z dvema udobnima stoloma, jedilnico in prostorno kuhinjo. V podpalubju ostajajo dve kabini in kopalnica. Prednja lastniška kabina ima otočno posteljo (dimenzije 2 m x 1,7 m z omarami za shranjevanje. Druga kabina je sredinska in se razteza čez celotno širino tega 3,7 m širokega plovila. Ima udobno dvojno posteljo in garderobno omaro.
Na voljo je tudi trikabinska opcija, kar je redkost na tej dolžini. Prednja kabina ostaja enaka, zadaj pa je ena kabina s skupnim ležiščem, ena pa ima dve ločeni postelji.
V vseh kabinah je bogata stojna višina 2,10 m, kar omogoča udobno preoblačenje, gibanje in dovolj zraka v sicer majhni kabini.
Za motornim prostorom je bogat skladiščni prostor, dostopen iz kokpita, primeren za shranjevanje večjih zalog pijače in hrane, možno je vgraditi dodaten hladilnik, ali pa za večjo količino potapljaške opreme itd. Še en velik prostor za shrambo pa je v klopi v kokpitu; dostopen je skozi pokrov s plavalne ploščadi, idealen pa je za ribiško opremo ali potapljaško opremo.
Stekleno nadgradnjo je možno odpreti, okno spredaj, drsna vrata na obeh straneh in z velikimi drsnimi vrati zadaj – tako pride v prostor veliko svežega zraka tudi brez klimatske naprave.
Seafaring 34 FLY bo na voljo z eno- in dvomotorno opcijo. Največjo hitrost 22 vozlov doseže z najmočnejšo motorno opcijo.
Tehnične lastnosti
- Dolžina čez vse: 10,80m
- Dolžina trupa: 9,99m
- Širina: 3,70m
- Ugrez: 0,70m
- Rezervoar goriva: 600 l
- Rezervoar sladke vode: 300 l
- Rezervoar fekalnih voda: 80l
- Št. Kabin: 2
- WC – tuš: 1/1
- Motor (standard) Yanmar 8L320 (320 KM)
- Najvišja hitrost plovbe: 22 vozlov
- Potovalna hitrost: 10 vozlov
- CE certifikat: B
- Oblikovanje: Seafaring Yachts
Japonski proizvajalec zunajkrmnih motorjev Suzuki je izdelal prvi sistem za čiščenje mikroplastike iz morij s pomočjo zunajkrmnih motorjev.
Mikroplastika je vedno večja okoljevarstvena grožnja svetovnim morjem in oceanom. Nastaja z razgradnjo različnih plastičnih snovi, ki končajo v rekah in morjih. Zaradi izjemne nevarnosti, ki jo povzročajo živim bitjem, se je Suzuki odločil, da s svojimi motorji pripomore k čiščenju morij. Izdelali so sistem za čiščenje morske vode, ki se lahko enostavno vgradi v večino njihovih zunajkrmnih motorjev.
Razvili so poseben sistem za filtriranje mikroplastike, ki se namesti na povratno cev hladilne vode motorja, ki je že opravila proces ohlajevanja motorja. Čiščenje mikroplastike se izvaja ves čas delovanja motorja.
Sistem bo na voljo z letom 2021 kot opcijski del njihovih motorjev, v prihodnosti pa jih nameravajo vgrajevati kot standarden del. Motorji Suzuki postajajo ultimativni ekološki zunajkrmni motorji.
Suzuki se je pridružil tudi kampanji zmanjševanja pakiranja v plastično embalažo. Večino je nameravajo zamenjati s papirnatim pakiranjem, ki je ekološko sprejemljivo. Nadomestne in rezervne dele so začeli pakirati v novo embalažo že junija lani, sedaj pa zbirajo uporabniške izkušnje. Z zamenjavo embalaže bodo zmanjšali uporabo plastike za približno 2,3 tone letno.
Več o motorjih Suzuki pri slovenskem zastopniku As-Boats d.o.o., tel.: +386 2 608 41 41