Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Nemška ladjedelnica Lurssen, ki jo poznamo po gradnji največjih in najbolj luksuznih superjaht, je objavila novico, da bo zgradila prvo jahto, ki jo bodo poganjale gorivne celice. V ladjedelnici zagotavljajo, da bo nova jahta predstavljala prihodnost razvoja superjaht.
Nova jahta bo uporabljala gorivne celice, ki jih bo poganjal metanol. Kakšna bo jahta, niso hoteli razkriti. Povedali pa so, da bo eno polnjenje goriva zadostovalo za 50 noči na sidrišču oziroma za plovbo na razdalji 1.000 nmi pri potovalni hitrosti.
Na prvo jahto nameravajo vgraditi sistem gorivnih celic z močjo 120 kW. Če bo sistem prestal zahtevne teste in se izkazal za primernega za pogon jaht, nameravajo v sodelovanju z zunanjim partnerjem razviti sistem moči 500 KW in nato še najmočnejšega z močjo kar 1 MW.
Peter Lurssen, direktor ladjedelnice, je povedal, da številne njihove stranke, ki investirajo v gradnjo super jaht, že razmišljajo o nekoliko večjem vložku, ki bo potreben za izdelavo jahte z gorivnimi celicami.
Ponudbo plovil Karnic smo predstavili že pred nekaj tedni, sedaj pa se podrobneje posvečamo modelu SL601. SL601 sodi v linijo plovil s centralno konzolo in meri 6,7 m v dolžino ter 2,45 m v širino. Certificiran je za do 7 oseb, poganja pa ga lahko motor z močjo do 175 KM.
Modularen dizajn omogoča prilagoditev plovila željam kupca; tako so možne kar štiri različne postavitve na krmnem delu, sedeži na premčnem delu se lahko spremenijo v veliko ležalno ploščad, predviden pa je tudi prostor za kemični WC v kabini. Na krmnem delu je možno sestaviti še eno ležalno ploščad, ki jo je v le 90 sekundah možno spremeniti v udobno klop za sedenje z naslonjalom. Sprednji del se iz ploščadi za ležanje lahko spremeni v tri klopi, na katerih lahko udobno sedita na vsaki po dve osebi, na sredini pa se postavi miza. Postavitev mize je prav tako mogoča tudi v kokpitu. V konzoli, na zadnji strani sedežev pri krmilu, se nahaja umivalnik, pod njim pa hladilnik (ice box). SL601 je opremljen tudi s 45-litrskim rezervoarjem za vodo. Levo in desno na krmi sta nameščeni dve platformi/kopalni ploščadi, na katere se lahko namestijo stopnice za dostop do vode. Pod sedeži in ob straneh se nahaja veliko prostorov za shranjevanje. Premikanje po plovilu SL601 je varno tudi za najmlajše, saj je vse okoli nameščena inox ograja. Med serijsko opremo pa sodijo tudi kompas, 12 V vtičnice, vodoodporni zvočniki na premcu in na krmi ter USB-predvajalnik.
Krmilna konzola je razmeroma velika, saj je pod njo kabina, v kateri je dejansko dovolj prostora, da se dve osebi lahko uležeta, vsaka na eno stran. Sicer pa je v kabino možno pospraviti in varno pripeti vse blazine, ki se jih uporablja zunaj za sedišča oz. ležalne površine.
Vsa modularnost, standardna in bogata dodatna oprema, kot so bimini, LED-razsvetljava, sidrni winch ipd., dajejo vtis precej večjega plovila, kot SL601 dejansko je.
Tehnični podatki:
- Dolžina preko vsega: 6.7 m
- Dolžina trupa: 5.9 m
- Širina: 2.45 m
- Teža brez motorja: 1.050 kg
- Največja moč motorja: 175 KM
- Gorivo: 135 L
- Voda: 45 L
- Kabine: 1
- Nosilnost: 7 oseb
V spodnjem videoposnetku si lahko pobliže ogledate Karnic SL601 v salonu pri uvozniku za Slovenijo, AS Boats d.o.o.
Sprehod po plovilu
Čvrst, hiter in vsestranski čoln, ki ga bodo znali ceniti tako rekreativni pomorščaki kot tisti, ki se ukvarjajo s čarterjem.
Ladjedelnica s skrajnega juga Italije ima že precej dolgo zgodovino, začetki segajo v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, v sedemdesetih pa so pričeli s proizvodnjo kot Motonautica Ranieri. Danes najdemo v ponudbi štiri linije poliestrskih čolnov in linijo zelo kakovostnih gumenjakov Cayman. Vsem so skupni odprt trup, sredinsko postavljena konzola in izvenkrmni motor. Pri večjih modelih sta motorja lahko tudi dva.
Danes predstavljamo čoln, ki je zaradi dobrih lastnosti primeren za navtične začetnike, v njem pa bodo uživali tudi prekaljeni morski mački. Kompromis dolžine in uporabnosti v primerjavi s ceno se nam zdi med vsemi modeli linije Voyager ravno posrečen. Seveda so okusi različni in tudi denarnice različno debele.
ZUNANJOST
Kot vsi odprti čolni je tudi Voyager 21S namenjen dnevnim izletom in poležavanju na soncu. V osnovi je zasnovan tako, da lahko gosti 7 potnikov. Za krmarja in njegovega pomočnika je v sredini urejena prostorna krmarska konzola z veliko površino za navigacijske instrumente. Katere boste naročili in vgradili, je seveda vaša izbira. Krmarska klop ni samo naslon, torej med plovbo ni treba samo stati za krmilom. Že omenjen krmarski naslon je dejansko omarica, v kateri je nameščen umivalnik, na željo oziroma po potrebi pa si lahko razen tega vgradimo še plinski kuhalnik ali hladilnik. Na krmi je prečno postavljena klop, nasproti katere je že omenjen, recimo temu kuhinjski blok. Do morja se lahko spustimo po zložljivi lestvi na levi strani krme. Prostor na premcu ima dvojno vlogo, lahko ga uporabljamo kot salon, saj ima v sredini postavljeno zložljivo mizico, lahko pa mizico razstavimo, jo spustimo v višino klopi in nanjo namestimo blazino, tako se celotni premec spremeni v sončno ploščad, primerno za poležavanje.
NOTRANJOST
Na levi strani krmarske konzole so drsna vrata, ki vodijo v kabino pod palubo. Kabina je majhna in špartanska, uporabna najbolj kot odlično opremljeno skladišče.
KONČNI VTIS
Ranierijev model Voyager 21S je odprt večnamenski čoln, primeren tako za začetnike, kot izkušene morje plovce. Plovba z njim je izjemno preprosta in hitra. Zahvaljujoč inovativni tehnologiji je tudi pri večjih valovih plovba mehka in brez neprijetnih udarcev trupa ob vodo. Uporabniki bodo lahko uživali na velikih površinah na palubi, za dodatno razvajanje pa so poskrbeli z možnostjo vgradnje kuhinje, hladilnika, stereo sistema, podvodnih luči, biminija in še veliko druge dodatne opreme. Kot prednost lahko izpostavim tudi širino čolna, ki dovoljuje prevoz s prikolico brez spremstva, kar pomeni da ne potrebujemo nujno marine za prezimovanje plovila.
TEHNIČNI PODATKI
- Dolžina: 6,30 m
- Širina: 2,40 m
- Teža: 1150 kg
- Motor: MAX 200 KM
- Rezervoar goriva: 240 l
- Rezervoar vode: 80 l
- Maksimalno število oseb: 1
- Kategorija plovbe: C
Ranieri Voyager 21S, si ga lahko ogledate v najsodobnejšem prodajnem salonu podjetja Moto-Nautika. Gre za izredno ponudbo po ugodni ceni, ki se je ne da spregledati.
Več informacij boste našli na spletu – www.ranieri-international.si, oz. še bolje – z ogledom plovila v živo v Miklavžu pri Mariboru.
VIDEO ČOLNA ZALOGI
Revolucionarna ideja, ki je ročno izdelana iz najkakovostnejših materialov. Zagotovljena varna in neskončna zabava za najmlajše morjeplovce.
Najmanjše plovilo na svetu Darth Craft je veliko komaj 1,7 m, premore 100 kg nosilnosti in lahko bi rekli, da ima vse, kar imajo večja plovila, poleg tega pa bo našim najmlajšim odprl pot v svet zabave na vodi. Darth Craft poganja električni motor in ob normalni uporabi zagotavlja avtonomijo za eno uro zabave. Enostaven za hrambo v lastni vreči je primeren za uporabo in za hranjenje na motornih plovilih pa tudi na jadrnici oziroma v avtodomu.
Darth Craft je plod studia Venetian Design s sedežem v Trstu in projektanta Armina Korena, ki je poskrbel tudi za izvedbo najmanjšega napihljivega čolna.
Kakovostni materiali zagotavljajo robustnost in dolgo življenjsko dobo ter odpornost na vremenske vplive. Na sedežu je prostora za dva otroka oziroma eno odraslo osebo, ki se bo pri vožnji in obratih neskončno zabavala. Darth Craft ima pet hitrosti naprej in eno nazaj ter lahko doseže največjo hitrost 5 vozlov. Za prodajo in svetovanje so vam na razpolago pri podjetju MennYacht Group.
Vse o Darth Craft na Darth Craft
Zastopnik in prodaja: MennYacht Group