eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Moto-nautika2024_2

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Izmučeni od brezvetrja in trmasti Messinski tok

Drugi dan regate Rollex Middle Sea Race je prinesel drugo presenečenje. Po močni nevihti z vetrovi do 62 vozlov je v Messinski ožini zavladalo brezvetrje in tekmovalcem onemogočilo prečkanje ožine. Najhitrejše jadrnice, ki so ožino preplule že včeraj, so imele solidne vetrove in so lahko ožino prejadrale brez težav. Ko pa vetra primankuje, pa morski tok, ki dosega hitrosti tudi prek...
Ponedeljek 21 Okt 2024

Sunki vetra z 62 vozli usodni za številne posadke na Rolex Middle Sea Race

Včeraj je flota 112 jadrnic izplula iz Vallette na Malti in se podala na 606 nmi dolgo plovbo okoli Sicilije. Zelo dobro je začela edina slovenska posadka Karpo pod vodstvom Maksa Vrečka. Že prvi dan plovbe so se jadralci spopadli z zahtevnimi pogoji. Pri plovbi proti jugovzhodnemu rtu Sicilije so se vetrovi nenadoma okrepili. Iz konstantnih 15 vozlov so se dvignili na 30 in več. Nekaj pos...
Nedelja 20 Okt 2024

Naši optimistki ekipno EP končujejo na 11. mestu

Danes se je v Monaku končalo ekipno evropsko prvenstvo za razred optimist, na katerem se je pomerilo 64 mladih jadralcev iz 16 povabljenih držav, tudi Slovenije. Slovenske barve so zastopali Zoja Ribarič, Lara Aurora Hummel, Mihael Zobec in Val Grbec, ekipa pa je prijadrala na skupno 11. mesto. Naše mlade jadralce je spremljal trener Matija Čok, ki je njihov nastop povzel ...
Sobota 19 Okt 2024

Direktni prenos začetka regata Rolex Middle Sea Race

Danes ob 11.00 se začenja zahtevna odprtomorska regata Rolex Middle Sea Race 2024. Na njej nastopa tudi slovenska jadrnica Karpo. Rolex Middle Sea Race velja za eno najbolj zahtevnih mediteranskih regat. Začne se v Valletti na Malti. Na letošnjo regato je prijavljenih kar 116 jadrnic, kar je 9 več kot lani. Jadralci morajo obpluti Sicilijo skozi Mesinsko ožino, po severu Sicilije zapluti d...
Sobota 19 Okt 2024

Karpo na stopničkah na regati Yachting Malta Coastal Race 2024

Karpo, Matic in Maks Vrečko

V sredo 16.10.2024 je pod okriljem Royal Malta Yacht Club potekala regata Yachting Malta Coastal Race, kjer se je v idealnih vremenskih pogojih pomerilo 56 jadrnic. Ta 19 navtičnih milj dolga regata, ki služi kot ogrevanje pred offshore regato Rolex Middle Sea Race, je postregla z več taktičnimi izzivi. Ekipa Karpo je v skupini IRC 5 dosegla odlično 3. mesto in se v skupni razvrstitvi uvrstila na 14. mesto.

Regata se je začela ob 9:30 zjutraj, veter pa je pihal iz jugovzhodne smeri s hitrostjo med 7 in 9 vozli, ki je proti koncu regate narasel do 15 vozlov. Ekipa Karpo se je že na začetku soočila s taktično odločitvijo. Medtem ko se je večina konkurence odločila za plovbo na odprtem morju, se je Karpo pravilno odločila za priobalno opcijo, kjer so jadrali v globinah med 5 in 20 metri. Ta odločitev jih je med prvimi pripeljala do druge obračalne točke, ker je bilo ob obali manj toka in več vetra.

Karpo, Matic in Maks Vrečko

Na poti so jih začele dohitevati najhitrejše jadrnice, ki so startale za njimi. Največje jadrnice in najboljše jadralce redko vidijo tako od blizu, kar je bil res poseben trenutek za ekipo Karpo.

Ko so dosegli drugo obračalno točko, so dvignili genaker in nadaljevali jadranje z vetrom na 8 navtičnih milj dolgi poti do naslednje točke. Po obračanju so spustili genaker in jadrali proti vetru. V zaključnem delu so še enkrat dvignili genaker in prispeli v cilj v skupini najhitrejših jadrnic.

Najhitrejša jadrnica regate Maxi 72 Balthasar je preplula traso in osvojila naziv Line Honours s časom 2 uri, 38 minut in 8 sekund. V napetem zaključku je nemška jadrnica X-Day, GP 42 po korekciji IRC osvojila prvo mesto z zgolj 2 sekundama prednosti pred tekmeci.

Karpo, Matic in Maks Vrečko

Ekipa Karpo je z odličnim jadranjem dosegla 3. mesto v kategoriji IRC 5 in 14. mesto v skupni razvrstitvi. Skipper Maks Vrečko je po regati povedal:

"Lepa regata z odličnimi vetrnimi pogoji in močno konkurenco. Uživali smo, ker smo bili ob boku najboljšim jadralcem sveta in res čudovitim jadrnicam. Videti vse, kar jadralski svet premore na vodi, z izjemo America’s Cup, je res čudovito. Z svojo uvrstitvijo smo zelo zadovoljni, saj je to rezultat dosedanjega dela."

Z optimizmom in zmagovalno miselnostjo se ekipa Karpo pripravlja na glavno regato Rolex Middle Sea Race s startom v soboto ob 11:00 ter prenosom v živo na Karpo Facebook in naši spletni strani.

Ne zamudite starta RMSR 2024 v živo!

Start regate Rolex Middle Sea Race 2024 bo v soboto, 19. oktobra, ob 11.00. Že od 10.50 naprej pa lahko začetek regate spremljate v živo na naši spletni strani!

Karpo, Matic in Maks Vrečko

Dodaj nov komentar
Četrtek 17 Okt 2024

Jutri v Monaku začetek ekipnega evropskega prvenstva za optimiste

Jutri se v Monaku začenja ekipno evropsko prvenstvo za razred optimist, na katerem se bo pomerilo 64 mladih jadralcev iz 16 držav, tudi Slovenije. Pod vodstvom trenerja Matije Čoka bodo nastopili Zoja Ribarič, Mihael Zobec, Val Grbec in Lara Aurora Hummel. Ekipe čakajo štirje regatni dnevi, prvi plovi pa že jutri. Trener Matija Čok: “Ekipa je sestavljena iz najboljših štirih repre...
Sreda 16 Okt 2024

Karpo - slovenska jadrnica, ki premika meje na Rolex Middle Sea Race

Slovenska jadrnica Karpo in njena ekipa pod vodstvom skiperja Maksa Vrečka se letos že tretjič podajata na prestižno regato Rolex Middle Sea Race (RMSR), eno najbolj znanih in zahtevnih offshore regat v Sredozemlju. Tekmovanje, ki poteka okoli Sicilije, pritegne najboljše jadrnice in jadralce z vsega sveta. Za ekipo Karpo je vsaka udeležba nova priložnost za nadgradnjo izkušenj in znanja...
Torek 15 Okt 2024

Slovenska ekipa Karpo se odpravlja na Rolex Middle Sea Race 2024

Po lanskem izjemnem uspehu se ekipa Karpo pod vodstvom Maksa Vrečka znova odpravlja na regato Rolex Middle Sea Race 2024. Rolex Middle Sea Race velja za eno izmed najzahtevnejših odprtomorskih regat na Mediteranu. V lanskem letu sta se regate udeležili dve ekipi, jadrnica Karpo in Macropus. Ekipi Karpo iz škofjeloškega jadralskega kluba Loka Timing, ki jo vodi Maks Vrečko, je v lanskem le...
Sreda 09 Okt 2024

Lana Al-Dilaimi in Sara Ratoša na stopničkah na balatonu

Ta vikend se je na Blatnem jezeru odvijala regata High Performance Grand Prix - 29er EuroCup, ki je bila hkrati madžarsko državno prvenstvo za 29er. Regata je potekala med 19. in 22. septembrom. Regate se je pod vodstvo trenerja Sandija Dekleve udeležila tudi slovenska ženska posadka Lana Al-Dilaimi in Sara Ratoša iz JK Jadro Koper. Prve dni so vetrovni pogoji z močjo med 12 in 15 vozlov ...
Petek 27 Sep 2024

Slovenska ekipa Taia2 & White Goose najhitrejša na regati Istra pod jedrima

Zaključena je že tretja tradicionalna regata Istra pod jadri, ki so jo skupaj organizirali JK Delfin iz Pule, JK Horizont iz Poreča in BYC. Najhitrejša je bila jadrnica Taia & White Goose, ki jo krmari Goran Djordjevič iz škofjeloškega jadralskega kluba Loka Timing. Jadralski del programa regate je bil zelo preprost, s startom ob 11. uri iz puljskega pristanišča in ciljem v Poreču...
Četrtek 26 Sep 2024
epropulsion

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
epropulsion
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Stran 6 od 113

BlueCell Litijeve baterije
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje