Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.
Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.
Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).
Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II
Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.
Močna konstrukcija
NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.
Polnjenje s pomočjo solarnih panelov
Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V.
Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji
Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.
Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti
Tehnični podatki:
- Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
- S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
- Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
- Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
- Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
- Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
- Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
- Samodejna aktivacija D +: Da
- Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
- Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
- Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
- Polnilni tok (A) 30 A
- Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
- Učinkovitost polnjenja maks: 97%
- Temperaturna kompenzacija: Da
- Napetostna kompenzacija: Da
- Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
- Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
- Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
- Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
- Priključek baterije: M8
- Razred zaščite: IP65
- Teža: 0,9 kg
- Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
V sredo 16.10.2024 je pod okriljem Royal Malta Yacht Club potekala regata Yachting Malta Coastal Race, kjer se je v idealnih vremenskih pogojih pomerilo 56 jadrnic. Ta 19 navtičnih milj dolga regata, ki služi kot ogrevanje pred offshore regato Rolex Middle Sea Race, je postregla z več taktičnimi izzivi. Ekipa Karpo je v skupini IRC 5 dosegla odlično 3. mesto in se v skupni razvrstitvi uvrstila na 14. mesto.
Regata se je začela ob 9:30 zjutraj, veter pa je pihal iz jugovzhodne smeri s hitrostjo med 7 in 9 vozli, ki je proti koncu regate narasel do 15 vozlov. Ekipa Karpo se je že na začetku soočila s taktično odločitvijo. Medtem ko se je večina konkurence odločila za plovbo na odprtem morju, se je Karpo pravilno odločila za priobalno opcijo, kjer so jadrali v globinah med 5 in 20 metri. Ta odločitev jih je med prvimi pripeljala do druge obračalne točke, ker je bilo ob obali manj toka in več vetra.
Na poti so jih začele dohitevati najhitrejše jadrnice, ki so startale za njimi. Največje jadrnice in najboljše jadralce redko vidijo tako od blizu, kar je bil res poseben trenutek za ekipo Karpo.
Ko so dosegli drugo obračalno točko, so dvignili genaker in nadaljevali jadranje z vetrom na 8 navtičnih milj dolgi poti do naslednje točke. Po obračanju so spustili genaker in jadrali proti vetru. V zaključnem delu so še enkrat dvignili genaker in prispeli v cilj v skupini najhitrejših jadrnic.
Najhitrejša jadrnica regate Maxi 72 Balthasar je preplula traso in osvojila naziv Line Honours s časom 2 uri, 38 minut in 8 sekund. V napetem zaključku je nemška jadrnica X-Day, GP 42 po korekciji IRC osvojila prvo mesto z zgolj 2 sekundama prednosti pred tekmeci.
Ekipa Karpo je z odličnim jadranjem dosegla 3. mesto v kategoriji IRC 5 in 14. mesto v skupni razvrstitvi. Skipper Maks Vrečko je po regati povedal:
"Lepa regata z odličnimi vetrnimi pogoji in močno konkurenco. Uživali smo, ker smo bili ob boku najboljšim jadralcem sveta in res čudovitim jadrnicam. Videti vse, kar jadralski svet premore na vodi, z izjemo America’s Cup, je res čudovito. Z svojo uvrstitvijo smo zelo zadovoljni, saj je to rezultat dosedanjega dela."
Z optimizmom in zmagovalno miselnostjo se ekipa Karpo pripravlja na glavno regato Rolex Middle Sea Race s startom v soboto ob 11:00 ter prenosom v živo na Karpo Facebook in naši spletni strani.
Ne zamudite starta RMSR 2024 v živo!
Start regate Rolex Middle Sea Race 2024 bo v soboto, 19. oktobra, ob 11.00. Že od 10.50 naprej pa lahko začetek regate spremljate v živo na naši spletni strani!