Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Včeraj, 12.5.2013, so se na Gardskem jezeru v okviru Eurosaf regate Garda Trentino Olympic Week v regati za medalje pomerili najboljši, med njimi tudi naši Tina Mrak in Veronika Macarol v ženskem 470.

Dekleti sta od začetka prvenstva držali vodstvo, danes pa morali prepustiti zlato nizozemskima jadralkama Jo Aleh in Polly Powrie, tretji sta bili Italijanki Francesca Komatar in Sveva Carraro. Nizozemki sta takoj po štartu prevzeli vodstvo in ga brez težav ubranili do konca, za drugo mesto pa sta se naši dekleti lepo borili z italijanskima jadralkama.

Ostali naši so svoje nastope zaključili včeraj. Naši najboljši moški ekipi v 470 sta se vse do včeraj držali odlično, na drugem in šestem mestu, a sta zadnje plove žal odjadrali nekoliko slabše in tako izpadli iz regat za medalje. Andraž Gulič in Mitja Nevečny sta zaključila na skupnem 13. mestu, Mitja Mikulin in Jakob Božič pa na 14. mestu. Domen Stepančič in Klas Kaligaris sta bila 25. in Matjaž Puh ter Matija Romih 26. Zmagala je hrvaška posadka Šime Fantela in Igor Marenić. Fantje v laserju so bili razdeljeni v dve skupini, v zlato (25 jadralcev) in v srebrno (77 jadralcev), v kateri so jadrali tudi vsi naši. Uvrstili so se takole (razvrstitev v srebrni skupini): 37. Matej Valič, 42. Žan Luka Zelko, 52. Uroš Kraševac in 61. Tim Podlogar. Zmagal je Novozelandec Andy Maloney.

Naslednja regata v okviru Eurosafa bo Delta Lloyd Regatta od 21. do 25. maja v Medembliku.

O regatah Eurosaf

Potem, ko se je mednarodna jadralna zveza ISAF lani odločila nekoliko spremeniti strukturo regat ISAF-ovega svetovnega pokala, je EUROSAF (European Sailing Federation) v sodelovanju z evropskimi organizatorji regat pripravila še svojo serijo. Po novem, od letos dalje, ISAF na stari celini namreč predvideva samo še dve regati svetovnega pokala. Ker pa v Evropi že tradicionalno obstaja več zelo prepoznavnih, priljubljenih in dobro obiskanih regat, bo EUROSAF organiziral dodatno, tako imenovano »evropsko serijo«, ki vključuje pet standardnih prizorišč oziroma regat: Garda Trentino Olympic Week, Italija, Delta Lloyd Regatta, Medemblik, Nizozemska, Sail for Gold – Weymouth & Portland, Velika Britanija, Kieler Woche, Nemčija in Semaine Olympique Française, zdaj v La Rochellu. Ta serija regat se po novem imenuje EUROSAF Champions Sailing Cup in je namenjena olimpijskim in paraolimpijskim jadralcem z vsega sveta. EUROSAF Champions Sailing Cup ima tudi svojo novo spletno stran na naslovu http://championscup.eurosaf.org/

Vir: JZS

Ponedeljek 13 Maj 2013

Od 9. maja se v Benetkah odvija tradicionalni, 25. Trofeo Marco Rizzoti, največja evropska regata za optimiste v ekipnem jadranju, »team raceu«.

Udeležuje se ga devet italijanskih ekip, tudi dve reprezentančni posadki Italija 1 in Italija 2, ter jadralci iz Velike Britanije, Monaka, Hrvaške, Srbije, ZDA in Slovenije. Slovensko ekipo sestavljajo Jana Germani, Liam Orel, Taš Kolman, Toni Vrščaj in Martin Peternelj.

Danes so v oblačnem dnevu in srednjem vetru jadralci opravili preko sto štartov, zelo dobro pa so nastopili tudi naši, saj dan končujejo s šestimi dobljenimi in dvema izgubljenima dvobojema. Boljši od njih so bili Američani, ki zaenkrat ostajajo neporaženi, poraz proti ekipi Garde pa se je zgodil zaradi tehnične težave na jadrnici Tonija Vrščaja, do takrat pa je bila slovenska postava v vodstvu. Pred jutrišnjimi zadnjimi dvoboji so naši mladi jadralci odlični drugi.

Vir: JZS, Foto: http://www.rizzottisail.it

Ponedeljek 13 Maj 2013

Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS je celovit vodnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS, primeren tako za začetnike kot tudi za izkušene navtike. Uporaben je tako za tiste, ki na navtično pot šele stopate, kot tudi za tiste, ki iščete dobre rešitve za večjo učinkovitost in varnost na morju.

Oblika priročnika vam omogoča, da ga imate vedno pri roki, ko boste želeli:

  • pravilno komunicirati na morju,
  • v primeru stiske pravilno poklicati na pomoč,
  • spremljati vremensko napoved s postajo VHF,
  • spremljati morebitne preteče nevarnosti in
  • še mnogo drugega.

Priročnik obsega celotno predpisano vsebino izpitnega programa za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS in hkrati nudi še veliko več:

- VIDEOVSEBINE - Obogaten je z videoposnetki rokovanja z radijsko postajo VHF, do katerih najlažje dostopate z branjem QR-kod s pomočjo pametnega telefona.
- KARTICE KLICNIH POSTOPKOV - Opremljen je s priročnimi karticami vseh klicnih postopkov, ki vam bodo v pomoč pri komunikaciji na morju.
- SIMULATOR - Prilagojen je uporabi edinstvenega simulatorja radijske postaje VHF na spletni strani www.egmdss.com.

Postanite eden izmed lastnikov "Priročnika za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS" še danes!

Cena priročnika znaša le 24,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4 EUR.

 

 NAKUP

 

 

 

Video predstavitev priročnika

 

Nedelja 12 Maj 2013

Ko postanemo ponosni lastnik plovila, se običajno še ne zavedamo kakšne skrbi nam bo povzročalo vzdrževanje plovila.

Plovilo moramo vsako leto najprej pripraviti za plovbo, ga redno vzdrževati med uporabo, ga po končani sezoni pripraviti za zimovanje, in pozimi skrbeti za vsaj minimalno vzdrževanje.

Naštejmo nekaj opravil, ki jih je potrebno opraviti pred sezono.

V kolikor smo motor plovila jeseni konzervirali je potrebno na motorju opraviti dekonzervacijo. Če tega nismo storili, potem je potrebno na motorju narediti reden servis. Reden servis motorja se priporoča izvesti vsaj enkrat na leto ali pa vsakih 100 ur delovanja, v kolikor plovilo uporabljamo več kot 100 vre letno. Pri rednem servisu motorja je potrebo zamenjati olje v motorju, filter olja in goriva. Vsako drugo je priporočljivo tudi zamenjati impeler na vodni črpalki. V kolikor imamo plovilo z Z-pogonom je priporočljivo zamenjati olje v nogi, sneti in podmazati propeler, ter zamenjati tesnila. Ko se sname pogonska noga, se vidi tudi, če je potrebno zamenjati kakšen ležaj in pa tesnilno gumo. V kolikor je ta že mehka, priporočamo zamenjavo.

Na vseh električnih sklopih je potrebno očistiti kontakte, ki običajno preko zime oksidirajo. Najbolj so izpostavljeni kontakti na baterijah. Če kontaktov ne očistimo, se nam materije ne bodo polnile in kaj kmalu bomo ostali brez elektrike. V hidravličnih skopih ne smemo pozabiti preveriti količine hidravlične tekočine.

Vsako leto je potrebno s plovila odstraniti školjke in alge, ki so se nabrale preko zime in del plovila, ki je pod vodno linijo premazati z antivegetativnim premazom. V kolikor tega ne storimo, se moramo zavedati, da se bo hitrost plovbe zmanjšal tako pri motornih plovilih, kakor tudi pri jadrnicah. S tem se poveča tudi poraba goriva. Marsikatero motorno plovilo v začetku sezone sploh ni več sposobno izglisirati, če alg in školjk ne odstranimo.

V notranjosti plovila nikakor ne pozabite pregledati plinske inštalacije, saj je le ta pogost vir izbruha požara. Preverite tudi gasilne aparate na plovilu in jih po potrebi odnesite na servis, kjer jih bodo preverili. Preden izplujete preverite tudi delovanje sidrnega vinča.

To je le nekaj najbolj pomembnih opravil. V kolikor želite zmanjšati seznam vaših opravil se lahko obrnete na podjetje Ekskluzivni servisi, ki nudijo pakete vzdrževanja plovila. Za vaše plovilo bodo skrbeli skozi vsa obdobja. Pred novo sezono bodo plovilo pripravili za varno plovbo, po sezoni bodo poskrbeli, da bo vaše plovilo do nove sezone ostalo v dobrem stanju.

Da bo vaša skrb kar najmanjša, so pripravili pakete storitev Boat-Care, s katerimi bodo poskrbeli za brezskrbne užitke na plovilu med poletno sezono. Vse o storitveh Boat-care si lahko preberete na: http://www.boat-care.org/

Sreda 08 Maj 2013

SEEOOC: SOUTH EAST EUROPEAN OPEN OPTIMIST CUP (pokal JV Evrope za razred optimist)

Mladi optimistični jadralci iz JK Olimpic iz Izole so se tudi letos z »močno« spremljevalno ekipo staršev, bratcev in sestric v času od 3. do 5. maja udeležili regate SEEOOC na Palićkem jezeru.

Palić je pretežno turističen kraj v bližini Subotice, kjer lahko poleg občudovanja zanimive vojvodinske pokrajine in razkošnih parkov in vil ob jezeru obiščemo tudi živalski vrt ter uživamo v madžarsko – srbskih gastronomskih specialitetah. Še posebej letos, ko se je praznik 1. maja zlil s srbskim praznovanjem pravoslavne Velike noči, kar v praksi pomeni obilo dodatne, praznične ponudbe, ki so jo izolski obiskovalci dodobra izkoristili, predvsem tisti spremljevalni del ekipe.

Jadralcem se je po glavi motalo vse nekaj drugega: zmaga na dobro obiskani mednarodni regati (76 tekmovalcev), ki so jo že sedmo leto zapored vrhunsko izvedli prizadevni in gostoljubni organizatorji iz JK Palić. V treh regatnih dnevih so speljali deset plovov v spremenljivih, t. i. »jezerskih« vetrovnih razmerah in že poletno toplem in sončnem vremenu.

Z zelo dobrimi uvrstitvami so jadralci iz Izole umestili JK Olimpic na 2. mesto med 18 klubi, predvsem gre izpostaviti dobitnika pokalov: Maj Musa Olivieri – 2. mesto skupno in Špela Hajdinjak – 3. mesto deklice U12.

Vse pohvale zaslužita tudi Toni Rebec in Matija Kocjančič (5. in 6. med dečki U12 z enakim številom točk oziroma 10. in 11. v skupni razvrstitvi), kakor tudi ostale tri deklice iz Olimpica: Lorenza Lia Peric 15. mesto deklice, 36. skupno, Katarina Knol 5. med deklicami U12, 48. skupno, Vida Borštnar 10. med deklicami U12, 71. skupno, ki so ob malenkost slabših uvrstitvah vendarle jadralsko napredovale s spoznavnanjem in obvladovanjem že opisanih jezerskih vetrovnih razmer.

Največja pohvala gre kljub vsemu najmlajši Vidi Borštnar, ki je med vsemi iz Olimpica naredila največji korak: premagala je strah!

Rezultati skupno:

1. mesto: MichalKostyr (YC Cere, Praga, CZE)
2. mesto: Maj Musa Olivieri (JKOlimpic, Izola, SLO)
3. mesto: TomasDolezal (Cesky Yacht Club, Praga, CZE)
10. mesto: Toni Rebec (JK Olimpic,Izola, SLO)
11. mesto: Matija Kocjančič (JKOlimpic, Izola, SLO)
28. mesto: Špela Hajdinjak (JKOlimpic, Izola, SLO)
36. mesto: Lorenza – Lia Peric (JKOlimpic, Izola, SLO)
48. mesto: Katarina Knol (JKOlimpic, Izola, SLO)
71. mesto: Vida Borštnar (JKOlimpic, Izola, SLO)

Vir: JZS, JK Olimpic

Sreda 08 Maj 2013

30 posadk se je v preteklih dneh zbralo na Gardskem jezeru, kjer je v organizaciji kluba Fraglia Vela Riva potekalo evropsko spomladansko prvenstvo v ynglingu, Yngling Springtime European Championship.

Udeležila se ga je tudi ena slovenska ekipa v zasedbi Boštjan Antončič, Gennadi Strakh in Eva Peternelj.

Srednje močni do močni vetrovi in lepo vreme so omogočili izpeljavo vseh osmih predvidenih regat, v katerih so dominirali Nizozemci in zasedli vseh prvih pet mest. Zmagala je posadka Deen Jan, Oost Sander in Van Der Zee Steven, drugi so bili Gietema Lieuwe, Kuiters Diederik in Tromp Reinier ter tretji Jamin Maarten, Jaap Smolders in Menno Berens. Slovenska posadka Boštjana Antončiča je zaključila na sredini lestvice, na 15. mestu.

Sreda 08 Maj 2013

Podjetje As Boats iz Frama, ki je uradni zastopnik za plovila Delphia v Sloveniji je pred novo navtično sezono omogočil, da preizkusite plovilo Delphia 1050 Escape.

Plovilo Delphia 1050 Escape je izpodrivno plovilo idealno za družinski dopust in križarjenje po Jadranskem morju. Odlikuje ga izjemna prostornost ter majhna poraba, ki pri današnjih cenah goriva igra še kako pomembno vlogo pri nakupu ali najemu plovila. Plovilo Delphia 1050 Escape je možno v letošnji sezoni najeti. Da se boste lahko pravilno odločili glede izbire plovila za vaš dopust na Jadranu, so pri podjetju As Boats omogočili, da plovilo spoznate in z njim opravite testno vožnjo.

Testne vožnje bodo potekale iz marine Bernardin v soboto 25. in nedeljo 26. maja 2013. Če želite zapluti s plovilom, si svoj termin testne plovbe rezervirajte na 02/608 41 41, ali 051 379 650, ali na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Več informacij o plovilu na: Delphia 1050 Escape

Torek 07 Maj 2013

V letošnjem letu je podjetje Brig predstavilo nov model gumenjaka Navigator 570, ki bo zadovoljil najbolj zahtevne navdušence hitre in udobne plovbe. Novi model najbolj prodajanega evropskega proizvajalca gumenjakov Brig je razv...
Torek 07 Maj 2013

Vsi morjeplovci poznamo in uporabljamo male navtične karte in nobena izmed njih ne pokaže v celoti področja med Jabuko in Palagružo. Divji akvatorij (Wild sea area), kot so ga poimenovali pri založbi Osminka, je še kako zanimiv za morjeplovstvo, še posebej za bolj resne jadralne rute.

Jabuka, Svetac, Brusnik, Biševo, Sušac in Palagruža so morski podvigi, so jadralne smeri, ki zahtevajo dobro pripravo posadke. Svetilniki na teh otokih pa logične točke obrata in stalni opomniki na nevarnosti, ki prežijo v teh vodah. Navtična karta, ki je prva takšna in sploh prva, ki jo je po dolgih letih na novo naredil splitski Hrvaški hidrografski inštitut in še to za »tujega« naročnika. Na drugi strani zemljevida je objavljen tudi plakat vseh 52 svetilnikov na vzhodni Jadranski obali iz časa Avstrije in Avstro-Ogrske in 19. stoletja.

Karta je odlična napoved jadralne sezone in prihajajoče knjige Svetilniki.

Divji akvatorij je izdelal Hrvaški hidrografski inštitut iz Splita v sodelovanju z podjetjem Basicproduction Zagreb za slovensko založbo Osminka & Co. Divji akvatorij je že četrta knjiga-karta v zbirki in je naslednik knjige Jadranje in psihologija. Knjiga bo izšla 29.4.2013.

Cena knjige znaša le 12,00 EUR z DDV. (stroški pošiljanja 4,00 EUR)

Naroči knjigo Divji akvatorij!

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo knjige.
Knjigo vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!

Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

Nedelja 28 Apr 2013

Z današnjim dnem se je v Hyeresu zaključila finalna serija zadnje regate ISAF svetovnega pokala v letošnji sezoni, deset najboljših v vsakem razredu čakajo še jutrišnje regate za medalje.

Jadralce so zjutraj pričakali temni oblaki in dež, pihal pa je veter s hitrostjo do 16 vozlov. Vasilij je z dobrim jadranjem osvojil dve šesti mesti. V skupnem seštevku je napredoval za dve mesti in bo jutrišnji regati za medalje z dvojnimi točkami začel s petega mesta, za tretjim mestom pa zaostaja osem točk. Pred Vasilijem v skupni razvrstitvi sta Britanca Giles Scott in Andrew Mills na prvem in drugem mestu, tretji je Nizozemec Pieter Jan Postma, na četrtem mestu pa je Novozelandčan Josh Junior.

»Danes sem malo popravil slab vtis od včeraj. Izpeljal sem dve zelo dobri regati. Žal sem moral biti zaradi včerajšnjega BFD-ja na štartni liniji zelo zadržan in sem zelo povprečno štartal. Nato sem obe regati iz okoli 20 mesta počasi napredoval in obe regati končal na šestem mestu. Pogoji so mi ustrezali, tako da sem jih izkoristil in prišel v medal race, kar je bilo pomembno. Vsi smo zelo blizu s točkami, glede na to, da je jutri v igri 40 točk, je še vse odprto.« je po zaključku današnjega dne povedal Vasilij.

Za jutri so napovedani vetrovi, ki bodo pihali s hitrostjo 10 vozlov, prva od obeh regat za medalje v razredu Finn je predvidena ob 13. uri.

Ostali naši so danes zaključili svoje nastope v Hyeresu na četrti in zadnji regati ISAF svetovnega pokala sezone 2012-13.

470 moški:

48. Andraž Gulič in Mitja Nevečny (JK Jadro) 17, (18)
56. Matjaž Puh in Matija Romih (JK Pirat) 15, 23

Obe posadki sta jadrali v srebrni skupini mesto jekončna uvrstitev v konkurenci 62 ekip

Laserji:

51. Nik Pletikos (JK Burja) 50, 44 (zlata skupina)

Laserji srebrna skupina (Žan Luka Zelko) – ŠE JADRAJO

Jutri sta na sporedu dve regati za medalje z dvojnim točkovanjem. V njih se bo pomerilo najboljših deset iz vsakega razreda. Od naših je zaenkrat gotovo, da bomo jutri na regatnem polju finnov lahko navijali za Vasilija Žbogarja.

Petek 26 Apr 2013