Greenline NEO

Slovenska ladjedelnica Greenline Yachts je predstavila novo plovilo Greenline NEO.

NEO predstavlja nov mejnik pri razvoju plovil Greenline Yahts in predstavlja zavezo k izdelavi okolju prijaznih plovil, ki za pogon uporabljajo tudi električno energijo.

Plovila NEO omogočajo pogon z izvenkrmnim bencinskim motorjem ali ekološko neoporečnim električnim motorjem. To je prvo plovilo iz te ladjedelnice, ki ga poganjajo izvenkrmni motorji.

NEO izdelujejo v treh različicah. Kot Open, brez strehe, kot Hard Top s trdo streho in kot Coupe, ki ima v celoti zaprt salon. Vse tri različice imajo možnost namestitve do dveh izvenkrmnih motorjev z močjo do 300 KM. Motorji omogočajo potovalno hitrost plovbe 36 vozlov in najvišjo hitrost plovbe kar 42 vozlov. V Kolikor se odločite za uporabo elektrikike, boste plovilo lahko poganjali z dvema električnima motorjema Torqeedo z močjo po 80 KM. Elektrika bo shranjena v dveh bateriji s kapaciteto 61 kWh. Zadostovala bo za plovbo do 40 nmi pri optimalni hitrosti 6 vozlov oziroma za najvišjo hitrost plovbe 16 vozlov, pri čemer bomo lahko prepluli do 20 nmi.

Kaj pa kopalna ploščad

Plovilo Greenline NEO bo imel nameščene izvenkrmne bencinske motorje. Kljub temu pa se ne bo potrebno odpovedati elegantni in prostorni kopalni ploščadi na krmi plovila. Zahvaljujoč slovenskemu izumu S.A.F.E., oblikovalskega studia J&J design, bo NEO na voljo z veliko premično kopalno ploščadjo (Več o ploščadi S.A.F.E na tej povezav)

Greenline Neo bo prvič na ogled na prihajajočem salonu plovil Dusseldorf med 19. in 27.1.2019 ter v Amsterdamu med 6. in 10.3.2019).

Tehnični podatki Greenline NEO

  • Dolžina čez vse: 10,99 m
  • Širina: 3,49 m
  • Ugrez: 0,85 m
  • Teža plovila: 4.850,00 kg
  • Št. kabin: 1
  • Število ležišč: 2
  • Št kopalnic: 1
  • Rezervoar za gorivo: 800 l (bencin) / 80 l (diesel )
  • Rezervoar za vodo: 400 l
  • Rezervoar fekalnih vod: 40 l
  • Najvišja hitrost plovbe (bencin): 42 vozla
  • Najvišja hitrost plovbe (elektrika): 16 vozla
  • Doseg (elektrika): 40 nmi (pri 6 vozlih)
  • Doseg (elektrika): 20 nmi (pri 16 vozlih)

Več o plovilu na: Greenline NEO.

Sreda 16 Jan 2019

Francoska ladjedelnica Jeanneau je predstavila novo jadrnico iz serije Sun Odyssey.  Model 410 se lahko pohvali z hitrim trupom in udobjem na krovu.

Novi model jadrnice je predstavnik osme generacije plovil Sun Odyssey. Podedoval je vse dobre lastnosti svojih predhodnikov z dodatkom novosti, ki jadranje naredijo še hitrejše, bolj varno in zabavno.

Bum je nameščen niže. S tem so povečali površino in zagotovili lažji dostop do glavnega jadra. Vitla so nameščena na centralno pozicijo, kar zagotavlja enostavno nastavljanje jader in zagotavlja večjo varnost na krovu. Za lažji prehod s krme na premec plovila, so tudi na modelu 410 oblikovali bočni prehod, ki se z nivoja krme elegantno dviguje proti premcu. Prehod omogoča varno in elegantno prehajanje in se še posebej praktično pri privezovanje plovila z muringom na premcu.

Notranjost plovila je v skladu z najnovejšimi standardi ladjedelnice. Oblikoval jo je Jean-Marc Piaton s svojo ekipo. Želeli so izdelati plovilo, katere notranjost bo dajala občutek, kot da ste na bistveno večjem plovilu. Razporeditev prostorov je nekoliko atipična, zaradi česar je  notranjost plovila večja kar opazimo že na prvi pogled. Da je plovilo privlačno za široko paleto navitkov, je na voljo z dvema prostornima kabinama kot lastniška verzija ali pa s tremi kabinami, ki bo bolj privlačna za večje posadke ali za čarter. V obeh variantah ima lahko eno ali pa dve kopalnici.  

Razporeditev prostora je resnično nekoliko atipična. Ko vstopimo v salon je na levi strani navigacijska miza, pred njo pa kuhinja. Na desni strani je kopalnica, pred njo pa sedežna garnitura z zložljivo mizo.

Lastniška kabina je izjemno prostorna. Postelja ima dostop s treh strani. Na bokih sta dve stopnici, ki omogočata eleganten dostop do postelje, ki ga lahko primerjamo z domačo spalnico. V kabini so številne omare in odlagalne površine. Pod pokrovom ene izmed omaric je skrit tudi priročen umivalnik. V kolikor se odločite za različico z dvema kopalnicama, se bo potrebno odpovedati nekaj prostora v lastniški kabini. Druga, lastniška kopalnica je namreč nameščena v levem delu kabine, zaradi česar postelja ni več v sredini, temveč je pomaknjena na desni bok.

Jadrnica je na voljo z dvema različno močnima motorjema. Standardna opcija je Yanmar s  23 kW, močnejše opcijska pa ima 33kW. Poleg standardne kobilice, ki sega do globine 2,14 m, je na voljo tudi krajša različica za plovbo v plitvejšem morju.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 12,35 m
  • Dolžina trupa: 11,99 m
  • Širina: 3,99 m
  • Teža praznega plovila: 8000 kg
  • Ugrez: 2,14 m
  • Rezervoar goriva: 195 l
  • Rezervoar vode: 530 l
  • Št. kabin: 2 ali 3
  • Število kopalnic: 1 ali 2
  • CE certifikat:
    • 2 kabine: A6 / B7 / C9 / D9
    • 3 kabine: A8 / B9 / C10 / D10

Več informacij o plovilu pri uradnem zastopniku Jeanneau za Slovenijo: Just Perfect, www.jeanneau-sailboats.si

Fotogalerija

Sreda 05 Dec 2018

Ranieri Cayman 38.0 Executive Trofeo

Italijanska ladjedelnica Ranieri International je predstavila novi model ogromnega gumenjaka, ki bo zadovoljil tudi najzahtevnejše kupce.

Ranieri Cayman 38.0 Executive Trofeo

Cayman 38.0 Executive je luksuzni gumenjak, ki v dolžino meri 11,70 m. Temu primerna je tudi širina 3,80 m, zaradi česar je to gumenjak na katerem bo dovolj prostora za vse. In ko rečemo vse to tudi mislimo. Plovilo lahko na krov sprejme kar 24 oseb in zanje se vedno najde primerno mesto. Na premcu je velika sončna ploščad in okno za zračenje kabine pod krovom. Kot smo pri Ranieriju že vajeni, je celotno oblazinjenje izdelano iz vodoodpornih materialov zaradi česar voda nikoli ne prodre v blazine. Hkrati so materiali odporni na UV svetlobo zato tudi na močnem soncu ne bodo spreminjali svoje barve.

V premcu se skriva tudi prostorna kabina. Vhod je skozi centralno konzolo. Na voljo so štiri ležišča in ločena kopalnica.

Krmi del plovila je namenjen druženju. Velika sedežna garnitura je v obliki črke U. Bočne stranice so od krmnega dela plovila pa vse do njegove sredine dvignjena in zagotavljajo dodatno varnost pri prehodu s premca na krmo in obratno. Varni bodo tudi otroci. V sredini sedežne garniture je velika miza. Nameščena je na hidravlično nogo. Le s pritiskom na gumb jo lahko spustimo do polovice in sedežno garnituro spremenimo v veliko sončno ploščad. Če na krmi potrebujemo veliko prostora, mogoče celo plesišče, pa mizo spustimo v najnižjo pozicijo, kjer se poravna z dnom krova.

Plovilo lahko primerno opremimo z močjo. Namestimo lahko dva motorja, ki bosta dovolj za pogon plovila, če pa si želimo hitro plovbe pa lahko namestimo tudi tri motorje z močjo do 400 KM ali skupno do 1200 KM. Da ne bomo kar naprej na črpalkah, je vgrajen 750 litrski rezervoar za gorivo.

Tehnični podatki:

  • Dolžina plovila: 11,70 m
  • Širina plovila: 3,80 m
  • Premer tubusov: 0,65 m
  • Število oseb na krovu: 24
  • Število ležišč: 4
  • Število motorjev: 2-3
  • Največja moč motorjev: 1200 KM
  • Rezervoar goriva: 750 l
  • Rezervoar vode: 150 l
  • Fekalni tank: 85 l
  • CE kategorija: B

Test plovila

Testno plovilo Ranieri Cayman 38.0 Executive je bil v izvedbo Trofeo z luksuznimi dodatki. Kljub temu, da je komaj prišel iz ladjedelnice, so pri The Boat Show že izvedli test plovila. Testni model je  imel nameščena dva motorja Suzuki s po 350 KM s po dvema propelerjema, ki se vrtita v obratni smeri.

Plovilo je izgliseralo pri hitrosti 12 vozla. Motorji so bili v skrajni spodnji legi in so se vrteli s 2800 obrati na minuto (Kako pravilno izglisiramo si lahko preberete na tej povezavi). Hitrost 25 vozlov doseže pri 3600 obratih motorjev ne da bi spreminjali naklon motorjev. Poraba pri tej hitrosti je znašala 60 l/h (2,4 l/nmi). Pri 30 vozlih poraba naraste na 100 l/h (3,3 l/nmi). Če se poigramo še s trimom motorjev, se hitrost poveča na 34 vozle. Poraba tako pade na 2,9 l/nmi. Ko povečamo plin do konca, plovilo izjemno hitro pospeši. Razlog je tudi izjemno majhna teža plovila, ki prazno tehta zgolj 3,5 t. Pri 6100 obratih motorjev v minuti plovilo pospeši do hitrosti 50 vozlov.

Več o plovilu Cayman 38.0 Executive na tej povezavi.

Zastopnik Ranieri International za Slovenijo: Moto-Nautika d.o.o.

Vir: Ranieri International, youtube (The Boat Show)

Fotogalerija 

Četrtek 22 Nov 2018

Hanse 508

Nemška ladjedelnica Hanse je predstavila novo plovilo v seriji 8. Lepotica z oznako 508 je namenjena sproščenemu jadranju. Zaradi inovativnega oblikovanja ponuja plovne lastnosti, kot jih v tem razredu jadrnic še nismo videli.

Nova Hanse 508 v dolžino meri 15.55 m. Njena največja širina znaša 4,75 m zagotavlja veliko prostora tako na krovu kot pod njim. Za izbirčne kupce v ladjedelnici ponujajo številne možnosti prilagoditve interieria po željah lastnika. Jadrnica je kot lastniška na voljo s tremi kabinami. Če gre za plovilo, ki bo namenjeno čarterju, pa ima lahko kar šest kabin. V krmi plovila sta v vseh različicah dve kabini, ki sta opremljeni s svojima kopalnicama. Če se odločimo za različico, ki bo imela kabino več v krmi, potem bo v levem boku namesto kopalnice z ločenim tušem, kabina s pogradom. Dimenzije salona in razporeditev je vedno enaka. V desnem boku je velika sedežna garnitura z prostorno mizo, v levem boku pa prostorna kuhinja v kateri bodo imeli dovolj prostora tudi zahtevni kuharji. V prednjem delu je v lastniški verzija na voljo prostorna kabina s prostorno kopalnico, ločenim tušem in veliko garderobno omaro. V verziji s 4,5 ali 6 kabinami sta v tem prostoru dve kabini, ki sta opremljeni z lastno kopalnico. Če gre za čarter plovilo je v skrajnem prednjem delu majhna enoposteljna kabina z mornarskim WC-jem in umivalnikom, ki je namenjena skipperju.

Hanse 508

Krov je velik, prostoren in ergonomično oblikovan. Na premcu in strehi salona so prostorne ravne površine namenjene poležavanju pod soncem in dovolj prostora za namestitev solarnih panelov. Na krmi sta dve kolesi krmila, pred njima pa dvodelna miza. Med njimi je širok prehod, ki omogoča enostaven prehod s krme proti podpalubju.

S skupno površino jader (glavo + genoa) 119 m2 zagotavljajo izjemne plovne lastnosti. Plovilo je dobavljivo s klasičnim ali pa navijalnim glavnim jadrom, katerega površina pa je približno 5 m2 manjša. Genova, ki meri 51,5 m2, je nekoliko manjša a je samodejna, zaradi česar bo jadranje tudi z manjšo posadko enostavno.

Tehnične lastnosti:

  • Dolžina čez vse: 15.55 m
  • Dolžina trupa: 14,93 m
  • Dolžina vodne linije: 13,54 m
  • Širina: 4,75 m
  • Ugrez: 2,40 m (1,98 m – opcija)
  • Teža plovila: 14,70 t (15,10 t pri kobilici 1,98 m)
  • Motor: 59 kW (80 KM)
  • Rezervoar za vodo: 630 l
  • Rezervoar za gorivo: 280 l
  • CE certifikat: A-12
  • Višina jambora nad vodno linijo: 22,05 m
  • Površina jader: 119 m2
  • Glavno jadro: 66,5 m2 (navijalno jadro – 61 m2)
  • Genoa (jib): 51,5 m2
  • Gennaker: 200 m2
  • Reacher: 87 m2

Odločite se za nakup še letos in prihranite preko 15.000 EUR

V kolikor se za nakup plovila odločite v mesecu novembru ali decembru 2018 vam ponujajo možnost, a prihranite do 50% pri nakupu opreme za plovilo, ki vključuje B&G navigacijski paket, potovalni paket (tikovina na krmi, daljinsko vodeno vitlo sidra s števcem dolžine verige, delta sidro s 60 m galvanizirane verige 10 mm, hidravlično krmo platformo, dodatne baterije (1x90 Ah in 4x160 Ah AGM), tuš na krmi, 6 bokobranov, 4 privezne vrvi, dodatna ročica vitla,…) in paket za hitro jadranje, ki vključuje Elvestrom FLC jadra, pripone iz dyneeme in Selden sistem drsnikov za glavno jadro.

Cena plovila

Plovilo bo na voljo od marca 2019, cena pa bo znašala okrog 275.000 EUR.

Četrtek 08 Nov 2018

Leto 2019 prinaša dolgo pričakovano nadgradnjo GRANDovih izjemno uspešnih G650 - Golden Line series G750.

Novi 7.5-metrov dolg in z dizajnom kategorije B* izjemen čoln,  ponuja več prostora in luksuza, hkrati pa ohranja izredne lastnosti pomorskega vodenja, ki so značilen za ta razred čolnov. 

G750 ima značilen sodobni stil in udobje, ki ga spremlja obsežna paleta možnosti, ter tudi izvenkrmni motorji do 250 KM, kar daje temu novemu modelu GRAND določeno stopnjo avtoritete in elegance, ki daleč presega konkurenco!

GLAVNE ZNAČILNOSTI

Zahvaljujoč 7,5 metrskemu dizajnu, ter dobro premišljeni postavitvi na krovu, lahko novi G750 varno in udobno sprejme tudi do 10 potnikov. Tako kot pri vseh drugih uveljavljenih modelih v seriji Golden Line, gelcoat, cevi in oblazinjenje, preprosto prilagodite svojim željam s širokim izborom razpoložljivih barv. S pomočjo GRAND-ovega 3D Konfiguratorja plovil, ki se nahaja na spletni strani grandboats.si, si lahko z lahkoto izbirate oblazinjenje po naročilu v različnih dvo-barvnih shemah. Udobje in varnost plovila pa je mogoče dodatno izboljšati z vključitvijo opcijskih tal SeaDek®, ki so opremljena z mikro točkami, kar zagotavlja še dodatno izboljšavo za nedrseča tla.

PREMEC

Standardni Golden Line ima na voljo tradicionalen premec z dvema kljukama za privez, kar omogoča enostaven izstop iz čolna. Kot dodatna varnostna zaščita je nameščena prvovrstna nedrseča površina. Snemljiva blazina pokriva sončno ploščad na premcu, možno pa jo je razširiti z dodatno blazino (neobvezno). Kot dodatna možnost je na voljo električni vitel za samodejno dviganje sidra.

SREDNJI DEL

Na novo zasnovana krmilna konzola je nameščena centralno za optimalno ravnotežje, vožnjo in maksimalno zmogljivost pomorskega vodenja. Obstaja dovolj prostora za vse potrebne instrumente in dodatke, kot so merilnik hitrosti, tahometer, merilniki goriva in temperature, GPS z do 17-palčnim zaslonom, Radar, Audio, odprtine za USB in druga elektronika. Možnost, je zaradi velikih dimenzij, namestiti tudi stranišče. Tako voznikovi, kot tudi potniški sedeži so zložljivi, kar zagotavlja odlično podporo, če raje stojite, če pa se odločite sedeti, pa se prepustite navdušujočemu udobju.

ZADNJI DEL

Veliko območje na zadnji strani krmilne konzole je dobro premišljeno postavljeno in popolno organizirano. Zadnji sedež v obliki črke U, ki spominja na zofo, je opremljen z namenskim vstopnim prehodom za lažji dostop iz vode z vgrajeno pregibno lestvijo. Zadnja stran voznikovega sedeža, za voznika / potnika ponuja še večnamenski prostor za shranjevanje, na vrhu katerega se lahko namesti dodatni umivalnik in pribor za nastavitev vodnega prhe. Za prijetno popestritev poskrbi možnost, da se zadnji prostor preprosto preobrazi v udobno in intimno jedilnico, saj sta na voljo opcijska odstranljiva miza in tenda. Če pa radi uživate v smučanju na vodi, pa je vlečnica za vodno smučanje.

POVZETEK

Med zasnovo G750, so predstavili veliko unikatnih inženirskih in oblikovalskih idej, da bi zasnovali ta čoln tako, da bo nadvse uspešen in udoben.

Kamorkoli vas bo ta čoln ponesel, smo prepričani, da vas bo G750 navdušil s svojo prvovrstno zmogljivostjo in varnostjo. Odlične lastnosti obvladovanja morja, znana izdelava, lep izgled in vrhunsko udobje, pa je tisto, kar vas bo resnično pustilo brez besed. 

Družina čolnov Golden Line je zdaj še izboljšana z uvedbo G750, plovila, ki vključuje leta dobrih strokovnih izkušenj pri oblikovanju in gradnji vrhunskih, elegantnih luksuznih čolnov – skratka, da povzamemo- to je še ena GRAND-ova mojstrovina!

VEČ INFORMACIJ O GUMENJAKU NA TEJ POVEZAVI 

Sreda 07 Nov 2018

Nemška ladjedelnica je predstavila novo hitro potovalno jadrnico iz serije 8.

Hanse 348 je druga najmanjša jadrnica te serije. Izdelana je na osnovi modela Hanse 345. Povečana površina jader in hiter trup zagotavljata zelo dobre plovne lastnosti a še vedno ohranjata enostavno jadranje.

Jadrnica v dolžino meri 10,4 m in 3,50 v širino. Možno jo je kupiti v dvo ali tro kabinski različici. Dvokabinska ima kabino v premcu in desnem delu krme, v levem pa velik skladiščni prostor. Ker v levem delu ni vhoda v krmno kabino, je prostor izkoriščen za veliko kopalnico z ločenim tušem. Kuhinja v obliki črke L je na desni strani plovila. Pred njo in kopalnico pa je prostoren salon, ki se po potrebi lahko spremeni v ležišče za dve osebi. Prednja, lastniška kabina ima prostorno posteljo in dve omari, dovolj veliki za shranjevanje vseh oblačil. 

Trikabinska različica ima klasično razvrstitev kabin in nekoliko manjšo kopalnico, brez ločene tuš kabine.

Klub temu, da je Hanse 348 relativno majhna jadrnica, ima dva velika krmilna obroča. Prostor med njima omogoča enostaven prehod s krme proti podpalubju oziroma na premec plovila. Vsa vitla so pomaknjena na bok. Prilagajanje glavnega in prednjega jadra je možno kar z istega mesta. Ker je krov levo in desno od vhoda prost, so tu namestili dve veliko okni, ki v notranjost prepuščata veliko svetlobe in zagotavljata zračnost kopalnice, kuhinje in obeh krmnih kabin. Eleganten in prost je tudi premec plovila. Je dovolj dolg, da ga lahko uporabljamo tudi za udobno namestitev med sončenjem. Krma je zaprta s preklopno kopalno ploščadjo. Dostop v vodo je preko lestve, ki pa jo moramo pred uporabo namesti po uporabi pa pospraviti v skladišče.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 10,40 m
  • Širina: 3,50 m
  • Ugrez: 1,95m ali 1,55 m
  • Teža: 6200 kg ali 6500 kg
  • Balast: 2030 kg ali 2300 kg
  • Površina glavnega jadra: 35,5 m2
  • Jib: 25,5 m2
  • Motor: 15,5 kW (21 hp)
  • Rezervoar vode: 230 l
  • Rezervoar goriva: 160 l

Več o plovilu na: Hanse 348

Četrtek 11 Okt 2018

Moto-nautika

V petek se je svečano odprl največji navtični salon v Sloveniji.

V Miklavžu pri Mariboru se je v petek odprl največji navtični salon v Sloveniji. Ob 18.00 uri sta lastnika Lea in Zoran Resnik, simbolno prerezala trak in odprla vrata modernega navtično motociklističnega centra in na ogled povabila več sto glavo množico obiskovalcev.

Slavnostne otvoritve salona sta se udeležila tudi predstavnik Yamaha Delta Team Krško in mariborski župan g. Andrej Fištravec. Ker je Yamaha pomemben partner podjetja Moto Nautika, so priložnost izkoristili tudi za predstavitev revolucionarnega vozila Yamaha Niken, s katerim se je v salon pripeljal Simon Marčič, slovenski udeleženec relija Paris-Dakar.

O podjetju Moto Nautika

Podjetje Moto Nautika je mlado podjetje. Lata 2004 so pričeli kot servis, ki pa je kmalu prerasel svoje okvire. Že po štirih letih so dejavnost dopolnili s prodajnim salonom, ki je takrat meril »skromnih« 1000 m2. Podpisali so partnersko pogodbo z eminentno znamko Yamaha in postali prodajni in servisni center za celotni navtični in motociklistični program Japonskega proizvajalca. Leta 2011 so dejavnost dopolnili s prodajo gumenjakov Grand za slovensko tržišče, do danes pa pridobili zastopstvo za vse države bivše Jugoslavije vse od Slovenije do Albanije. Leta 2016 so svoj prodajni program razširili z italijanskimi plovili Ranieri International. Plovila uspešno tržijo tako na slovenskem, kot tudi na hrvaškem in srbskem trgu. 28. september 2018 je izjemno pomemben datum v zgodovini podjetja. Pred točno 10 leti so odprli prvi prodajno servisni salon. Po skupno 15 letih delovanja pa so odprli nov salon, ki je trikrat večji od prvotnega. Ima kar 3000 m2 pokritih razstavnih površin.

O salonu

Distribucijski center (3000m2) se razprostira v treh etažah. Večji in glavni del se nahaja v srednji etaži, ki bo deloval kot osrčje navtičnega dela. Skozi celotno leto, boste obiskovalci imeli možnost ogleda več kot 100 plovil na zalogi. Kot generalni uvoznik za plovila Ranieri International in gumenjake GRAND, se bomo osredotočali tudi na distribucijo plovil v države bivše Jugoslavije, s centralnim skladiščem v Miklavžu pri Mariboru. V srednji etaži bodo med drugim tudi na svoj račun prišli ljubitelji blagovne znamke Yamaha, saj kot pooblaščen

prodajalec in serviser, nudijo na ogled celotni prodajni program (vodni skuterji, izvenkrmni motorji, motorna kolesa, scooterji, ipd.). To je tudi eden prvih salonov v Evropi, ki ustreza smernicam najhitreje razvijajoče blagovne znamke – Yamaha.

Celoten koncept centra je zasnovan tako, da se stranke počutijo udobno in domače. Poskrbljeno je za vse člane družine, posebej tudi za najmlajše raziskovalce moto-navtičnega sveta, medtem ko lahko starši kvalitetno namenite svoj čas izbiri pravega plovila oz. vozila. Na ogled so skoraj vsa plovila in vozila iz prodajne ponudbe, kar pomeni da lahko zagotovo najdete primerno izbiro ali rešitev, ki vam najbolj ustreza.

Ker želijo svojim obiskovalcem in strankam ponuditi vse na enem mestu, so v celotni zgornji etaži pripravili prostor za:

  • dodatno opremo za vodne športe,
  • dodatno opremo za vaše plovilo,
  • registracija in zavarovanje plovil,
  • najem plovil in dodatne opreme,
  • dodatna moto in motocross oprema.

V zahodnem delu centra ostaja servisni del, ki ga sestavlja ekipa tehnično in strokovno podkovanih serviserjev, ter bo z veseljem in kvalitetno poskrbela za servis oz. vzdrževanje vašega plovila / vozila. Dejavnost bodo dopolnili tudi z zimovanjem plovil. Center je prav tako založen z več kot 10000 rezervnimi deli, za različne blagovne znamke, kar pomeni da servis ni samo kvaliteten, ampak tudi opravljen v najkrajšem možnem času.

Torek 02 Okt 2018

Švicarsko podjetje Solarimpact Yacht AG bo izdelalo prvo motorno jahto, ki jo bo poganjala le sončna energija in bo lahko preplula oceane.

Nova jahta Solarimpact je namenjena ljudem, ki si želijo pluti dlje, ne da bi se odpovedali udobju. Vse to bo v kratkem možno z uporabo najnovejših tehnologij, ki bodo skrite v trupu te elegantne motorje jahte.

Ekologija in razkošje

Nova jahta bo spremenila način bivanja na morju. Njena posebnost ni zgolj uporaba sončne energije za pogon plovila. Ko govorimo o udobju na krovu, ne smemo pozabiti na plovbo v razburkanem morju in hrup, ki ga povzročajo motorji na notranje izgorevanje. Solarimpact je zgrajene a pomočjo SWATH tehnologije trupa. (Small Waterplane Area Twin Hull). Gre za princip gradnje plovila z dvema trupoma, ki imata zalo majhno površino v vodi in zmanjšuje guganje in zibanje plovila vse do 90%. Takšna oblika trupa močno zmanjšuje porabo energije potrebne za plovbo. Za pogon bodo tako zadostovali električni motorji, ki so sposobni plovilo pospešiti vse do hitrosti 20 vozlov. Pomoč pri učinkoviti uporabi energije so moderni sistemi, ki skrbijo za optimalno delovanje plovila in omogočajo enostavno upravljanje. Za upravljanje bo dovolj že ena sama oseba.

Jahta bo v dolžino merila 78 čevljev . Na njej bo preko 220 m2 bivalnih prostorov in 300 m2 solarnih celic. Salon bo meril 100 m2 in bo imel panoramski 360 stopinjski razgled. Vgrajena bo klimatska naprava, avdiofilski zvočni sistem in še bi lahko naštevali. Za vse obdobje bo na jahti poskrbljeno tudi v primeru daljšega obdobje oblačnega vremena.

Pogon z velikim navorom

Za pogon plovila skrbita dva vodno hlajena, brezkrtačna, električna motorja s permanentnim magnetom. Sposobna sta proizvesti izjemno velik navor. Stalno je na volj 2x5300 Nm navora preko vsega območja vrtljajev. Veliko navor, ki je na voljo že pri majhnih obratih, omogoča enostavno in hitro manevriranje s plovilom. Ker se lahko motorja vrtita v obe smeri, ju krmilimo s pomočjo krmilne palice. Zagotovljena je izjemna odzivnost in krmarjenje v pristaniščih in marinah z omejenim prostorom je enostavno.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 23,95 m
  • Širina: 9,90 m
  • Ugrez: 2,05 m – 2,75 m
  • Teža: 70 t
  • Motor: 2x500 kW
  • Baterije: 800 kWh
  • Doseg: 10 ur pri potovalni hitrosti (samo z uporabo baterije)
  • Največja hitrost plovbe: 22 vozlov
  • Kabine: 4 + 1 za posadko

Več o plovilu: Solarimpact

Četrtek 27 Sep 2018

Hybrid Greenline 45 Fly

Slovenska ladjedelnica SVP Yacht, ki proizvaja linijo plovil Greenline je najavila novost za prihajajoče leto. Greenline 45 FLY bo premierno predstavljen na salonu plovil Boot v Dusseldorfu.

Novo motorno jahto je oblikoval oblikovalski studio J&J Design. Za elegantno notranjost je poskrbel znani italijanski oblikovalec Marco Casali. Izkušnje oblikovalcev in ladjedelnice napovedujejo, da bo Greeenline 45 Fly nedvomno tržno izjemno privlačno plovilo.

Tudi nova jahta iz družine je oblikovana v prepoznavnem slogu plovil Greenline, ki pa so mu dodali nove elemente, ki bodo plovilo naredili še atraktivnejše za nakup in seveda še bolj praktično za uporabo. Ena izmed posebnosti, ki jo vidimo zelo redko, je okno lastniške kabine v premcu. Razprostira se preko prednje in bočnih strani. V kabino spušča ogromno naravne svetlobe. Da so zagotovili dober razgled iz same kabine, pa so v boke trupa izrezali velike odprtine.

Plovilo bo na voljo z različnimi motornimi kombinacijami. Lastnik se bo lahko odločal med parom Volvo Penta D6, ki razvijejo po 370 KM, v kombinaciji s 40 kW električnimi motorji, ki bodo omogočali plovbo s hitrostjo 6 vozlov zgolj s pomočjo elektrike.. Najvišja hitrost plovbe s pomočjo dieselskih motorjev bo okrog 25 vozlov.

V kolikor se bo lastnik odločil za IPS pogon podjetja Volvo Penta, bo lahko s pomočjo IPS600 zaplul s hitrostmi do 30 vozlov.

Več motornih opcij bo proizvajalec še predstavil.

Novi Greenline se lahko pohvali z največjim dvignjenim komandnim mostom v svojem razredu. Z izjemno inteligentnim oblikovanjem so naj uspeli namestit dvojni krmarski sedež z elegantno konzolo, na njegovi desni pa veliko sončno ploščad, dovolj udobno za namestitev dveh ali treh oseb. V zadnjem delu mostu je velika sedežna garnitura v obliki črke U z mizo, ter priročna kuhinja.

Druga velika površina namenjena sončenju je na premcu plovila. Bo v celoti oblazinjena z zložljivo streho, ki bo ščitila pred močnim soncem. Na krmi je sedežna garnitura z mizo in dovolj prostora za namestitev dveh ali treh sedežev. Tu bo lahko obedovala tudi nekoliko večja posadka.

Na sami krmi bo velika kopalna ploščad ter garaža za pomožno plovilo. Kot opcijo ponujajo zanimivo rešitev priročne kuhinje oziroma žara, ki je vgrajen v pokrov garaže. Rešitev bo nedvomno navdušila vse gurmane, ki radi kuhajo na prostem.

Kaj se bo skrivalo v notranjosti?

V osnovni različici bo imela 45 FLY na voljo dve veliki kabini. Ena bo v premcu in druga v centralnem delu plovila. Obe se razprostirata preko celotne širine plovila, sta izjemno prostorni in zračni. Vsaka ima svojo kopalnico v levem boku plovila, ter veliko garderobno omaro v desnem boku. Če se odločite za trikabinsko različico, se bo potrebno odpovedati garderobnim omaram. Namesto njih bo vgrajena kabina s pogradom.

Salon bo imel zanimivo razporeditev. Ko s krme vstopimo skozi steklena drsna vrata, bomo najprej vstopili v kuhinjski del, nato do velike sedežne garniture, deljena v dva dela, ter komandnim mostom na prednji desni strani salona. V hod v podpalubje je v sredini prednjega dela salona.

Več podrobnosti o notranjosti plovila, ceni in dobavnih rokih bo znano v kratkem.

Vir: Greenline Yachts

Petek 21 Sep 2018

dufour grand large 430

New hull design - wink to Exclusive range

The 430 Grand Large presents the next generation of Dufour Grand Large hulls.

The signature of Umberto Felci, with the recent innovations inspired from the Dufour Exclusive range, is distinguished by the bulwarks integration and the magnificent hull recess. Furthermore, the important front volume and modern aft shines lines make this hull more spacious and performant.

New deck - modernity and functionality

The new deck design is a prowess of balance between stunning aesthetic, correct dimension of each area and ingeniosity to integrate new functions. 

The roof proportions have evolved in comparison with Grand Large predecessors and now offer more interior space while conserving pleasant sidedeck width, as distinction value of Dufour sail yachts.

Interiors - Millesime 2019

The Dufour 430 benefits from all the Dufour Yacht know-how in terms of interior layouts and finishing. It integers a solid and functional furnitures. The cabins and heads are spacious and dressed with top quality materials. The standard configuration has been highly upgraded with USB plugs, led lights and various accessories, as well as equipments, as shown by the capacity of the water-boiler, increased from 20L to 40L.

Layouts and specifications

The Dufour 430 is proposed in 2 layout versions and 3 woods, Moabi, Oak and Teak.

Technical specifications:

  • LOA: 13,24 m
  • Waterline length: 11,69 m
  • Hull length: 12.50 m
  • Max beam: 4,30 m
  • Light displacement: 9500 kg
  • Draft: 2.10 m (1.75 m opt.)
  • Fuel tank capacity: 200 l
  • Water tank capacity: 380 l
  • Engine power: 50 hp(60 hp opt.)
  • Sail area: 92 m2
  • Mainsail: 52 m2
  • Genoa: 40 m2

Torek 18 Sep 2018