Saxdor 270 GTO

Finska ladjedelnica Saxdor je predstavila nov model hitrega gliserja Saxdor 270 GTO.

Novinec ima značilen trup, ki zagotavlja hitro in varno plovbo, vsak kvadratni centimeter na krovu in pod njim pa je bil oblikovan tako, da zagotavlja udobje posadke na krovu.

Nizka poraba goriva

Saxdor 270 GT omogoča namestitev zunajkrmnega motorja z močjo med 225 in 300 KM. Zaradi izjemnega oblikovanja podvodnega dela trupa značilnega za vsa plovila iz te ladjedelnice, pluje izjemno ekonomično. Trup je zgrajen s pomočjo sendvične konstrukcije in ima stopničasto dno, ki dodatno zmanjšuje upor med plovbo, zagotavlja izjemno trdnost in majhno težo plovila. Plovba z njim je enostavna, mirna in varna.

Izjemna varnost

Vsak centimeter plovila je bil skrbno oblikovan. Simetričen kokpit zagotavlja enakomerno razporeditev teže. Streha v obliki črke T ima izjemno majhno težo, zaradi česar se zniža center gravitacije in poveča užitek v plovbi. Globina stranskih prehodov med krmo in premcem zagotavlja varno premikanje po plovilu. Pohodne površine so dodatno prekrite z mehkim protizdrsnim materialom, ki daje občutek domačnosti in zagotavlja oprijem tudi, ko je moker.

Oblikujte svoje plovilo

270 GTO vam daje proste roke, da svoje plovilo prilagodite svojim željam. Sami lahko izbirate ključne elemente od dna plovila do strehe. Trup je na voljo v treh barvah, oblazinjenje v petih. Na voljo sta dve različni razporeditvi krova in številna dodatna oprema, kot sta klimatska naprava ali pa gretje plovila.

Uživajte na soncu

270 GTO je idealna izbira za ljudi, ki radi uživajo na soncu. Sončne ploščadi sta na krmi in na premcu. Ko vam bo poležavanja dovolj, pa lahko obe ploščadi spremenite v udobno sedežno garnituro z mizo.

Druženje na krovu

Saxdor 270 GTO je edino plovilo v tej velikosti, ki ponuja zunanji bar, sistem sladke vode in udobno jedilno garnituro, na katero se lahko udobno namesti šest oseb. Organizacija zasebne zabave v zalivu bo enostavna. Za varnost gostov je poskrbljeno. Motorni prostor je ločen s stekleno ograjo, ki pa ima vrata za dostop do kopalnih ploščadi na obeh straneh motorja.

Kabina za prenočevanje

Pod krovom se skriva zračna kabina opremljena z dvojno posteljo. Številne steklene površine v notranjost prepuščajo izdatno količino dnevne svetlobe, kar optično poveča prostor. Sanitarni kotiček, opremljen s WC-jem in umivalnikom, zagotavlja brezskrbna nekajdnevna križarjenja in prenočevanje na sidru.

Tehnični podatki:

  • Dolžina trupa (brez motorja): 8,45 m
  • Širina: 2,60 m
  • Ugrez: 0,51 m
  • Rezervoar goriva: 300 l
  • Rezervoar sladke vode: 80 l
  • Rezervoar sivih vod: 50 l
  • Rezervoar črnih vod: 50 l
  • Št oseb: B-6, C-9
  • Hitrost plovbe: 35 - 45 vozlov

 

Cena plovila:

  • SX270 Limited edition z Mercury 225 V6 : 77.500 + DDV
  • SX270 Limited edition z Mercury 250 V6 : 80.500 + DDV
  • SX270 Limited edition z Mercury 300 V8 : 83.800 + DDV

 

Več informacij o plovilu: Vrtinc Navtika d.o.o., tel: +386 41 699 325

Torek 27 Sep 2022

Elaya, Elan E5, Dušan Ušeničnik

Prejšnji teden je med Reko na Hrvaškem in Tivatom v Črni gori potekala regata 1000 otokov. Svojo premoč sta pokazali slovenski posadki Elaya in Karpo iz jadralnega kluba Loka Timing.

Včeraj se je pred Reko zaključila druga etapa regate 1000 otokov. Po napornih 50 urah plovbe iz črnogorskega Tivata sta na prvi dve stopnički znova stopili slovenski posadki, ki plujeta na jadrnicah Elan. Prvo mesto si je že drugo leto zapored prijadrala ekipa Elaya (Elan E5), ki jo krmari Dušan Ušeničnik, na drugo mesto pa je prijadrala ekipa Karpo (Elan 450) pod vodstvom Maksa Vrečka.

Čeprav so ekipe morale prepluti teoretično razdaljo 278 nmi in da je plovba trajala 50 ur, so tri ekipe priplule v cilj pred mestom Reka z razliko manj kot 2 minuti. Prva je priplula jadrnica Damaco (Swan 45), 1 min in 20 sekund pozneje Karpo, dodatnih 17 sekund pa je potrebovala še jadrnica Elaya. Po korigiranih časih je tudi v drugi etapi zmagala Elaya Dušana Ušeničnika. Z zaostankom 2 ur in 23 min se je na drugo mesto zavihtela ekipa Karpo pod vodstvom Maksa Vrečka, Damaco pa je pristal na tretjem mestu z zaostankom 6 ur in 20 min.

Dušan Ušeničnik, vodja zmagovalne ekipe Elaya, je po prihodu v cilj dejal:

»Regate 1000 otokov smo se udeležili drugič. Po zmagi v lanskem letu smo se nekako počutili dolžni, da letos branimo ta uspeh. Regata je potekala v dveh delih. Prvi plov je bil start na Reki s ciljem v Tivatu v Črni gori z dolžino plova 278 Nmi, drugi del pa je bil v obratni smeri. Zaradi vremenske napovedi je kar nekaj posadk že na startu odpovedalo udeležbo. Tako je to regato startalo le pet jadrnic in dva športna trimarana. Posadke vseh ekip so se dobro spoznale že lansko leto. Vedel sem, da bo v danih vetrovnih razmerah težko slediti daljšim jadrnicam od Elaye. Tako sta bila favorita reški Damaco (Swan 45) pod taktirko Branislava Vranića in slovenski Karpo (Elan 450) Maksa Vrečka.

Elaya, Elan E5, Dušan Ušeničnik

Na startu na Reki nas je tradicionalno čakalo brezvetrje. Start izza valobrana Molo longo ima poseben čar, saj se po pisku za start ne zgodi prav veliko. Nobena od jadrnic se ne odpelje prav hitro. Po pol ure napetega čakanja nas je tok le odpeljal v Kvarnerski zaliv, kjer pa smo že lahko taktizirali, kje bo močnejše vetrovno polje. Odločili smo se, da jadramo po desni strani do Cresa in nato v preliv med Cresom in Plavnikom. Odločitev je bila prava, saj smo prevzeli vodstvo in tako prej dobili veter iz juga kot drugi. Vedeli smo, da bo to tudi odločilno za potek celotne rute proti Tivatu. Sledila je orca po jugu tja do 25 vozlov. Vse to je trajalo 100 Nmi. Bila je težka noč, saj je spati v takih razmerah nemogoče. Bili smo res utrujeni. Začeli so se tudi prvi odstopi ekip zaradi tehničnih težav. Pri otoku Žirje nas je dohitela in prehitela jadrnica Damaco, a korekcijski časi so kazali na naše močno vodstvo. Burja nas je pričakala ob Rogoznici. Nadaljevali smo z orco na levih uzdah do svetilnika sv. Andrija pred Dubrovnikom. Bila je še ena težka noč. Šele ob obali polotoka Prevlaka nas je rešil orce lep zahodnik in smo lahko končno dvignili genaker. Priznati moram, da nam je vsem odleglo. Prihod v Boko Kotorsko je bil čudovit, sonce, veter v hrbet, cilj blizu. Po nekaj manevrih z genakerjem smo vpluli v cilj za Damacom le 43 minut pozneje. Vedeli smo, da je zmaga tega plova naša. Karpo je prispel dve uri za nami, kar je zadoščalo za drugo mesto na lestvici. Sledil je dan počitka in s tem popravila na jadrnicah. Mi smo imeli srečo. Odnesli smo jo le z natrgano dvižnico glavnega jadra.

V četrtek, ob 12. uri, smo imeli start drugega plova. Bil je čudovit sončen dan, veter z zahoda moči 10 vozlov. Kaj bi si lahko želeli lepšega. A že prvo noč nam je znova delala težavo burja, ki je na trenutke presegla 25 vozlov. Skrivali smo se pred visokimi valovi za obalo Mljeta, presegali hitrosti 10 vozlov in pazili, da jadrnica ne bi utrpela kakšne škode. Pred nami je bilo še 250 Nmi. V teh razmerah nam je ušel Damaco na 10 Nmi prednosti. Bali smo se, da bi lahko v prihodnjih dneh nadomestil razliko po korekcijskem času. V ekipi smo imeli močno motivacijo, da se to ne zgodi. Trim jader je bil vedno optimalen, menjava jader vedno ob pravem času. Ves čas smo ob sebi imeli Karpa, kar nam je tudi, priznam, prijalo. Mislim, da tudi njim, da imajo nas blizu. A korekcijski faktor je šel nam v prid. Doživeli smo zanimivo situacijo, ko nas je tok v prelivu med otokoma Ugljan in Rivanj odpihnil bočno nazaj proti Velemu Ižu. V drugem poskusu smo taktično vrgli sidro, da smo obstali na mestu čakajoč na obljubljeni jugo. Ta je prišel proti jutru. Z dvignjenimi genakerji smo vsi leteli proti Reki. Naše hitrosti so bile med 9 in 14 vozli. Tik pred Reko je bila vetrovna luknja, ki je Damaco ni mogel prebiti. Vse jadrnice smo se po 278 Nm jadranja znašle na kupu v razdalji 100 m. Ciljno črto smo vsi prečkali znotraj dveh minut, kar se ni zgodilo še nikoli v preteklosti te regate. Zanimivo je, da smo prvi plov prejadrali v času 50 ur, 4 minute, 18 sekund, drugega pa celih 9 sekund hitreje. Bilo je čudovito jadranje, ekipa je delovala vrhunsko, Elaya Elan E5 je noro odlična jadrnica. Vse dežurne izmene so delovale brezhibno. Ob sebi imam neverjetne ljudi.«

»Razburljivo, zanimivo, naporno,« so bile prve besede Maksa Vrečka po prihodu v cilj, ki je nadaljeval: »Jadrnica Damaco je najbolje izkoristila nestabilne vremenske razmere Boke Kotorske. Odlično je na odprto morje izplula tudi jadrnica Elaya. Zaostajali smo že skoraj 10 nmi. Proti otoku Lastovo smo pluli po zunanji strani in se vodilni dvojici približali na vsega 2 nmi. V šibeniškem akvatoriju se je Elaya odločila, da pluje po zunanji strani otoka Žirje in si pridobila prednost 6 nmi. Proti večeru smo se jim približali. Ponoči smo pluli drug ob drugem. Zjutraj smo nadaljevali po začrtani poti in si pridobili nekaj prednosti. Od otoka Ugljan do Reke si je jadrnica Damaco prijadrala 6 nmi prednosti. Pred Reko je vetra zmanjkalo. Kot je bilo napovedano, je ob 15. uri zapihal jugo. Elayi je omogočil hitro napredovanje proti severu. Uspelo jim je ujeti vodilni jadrnici in ciljno črto prečkati z minimalnim zaostankom.«

 

Elaya sailing team je bila sestavljena iz:

  • Dušan Ušeničnik, skipper, krmar 1. izmene, taktika
  • Marko Kočila, vodja, krmar 2. izmene
  • Oton Hafner, vodja, krmar 3. izmene
  • Aleš Hafner, trimer genove, genaker
  • Saša Javorič, trimerka genove, genaker
  • Gregor Štefe, bowman 2, mastman, trimer genakerja
  • Jure Češarek, pitman, trimer genakerja,
  • Tomaž Oberč, bowman 1, trimer genakerja

Foto: Posadki Elaya in Karpo

 

Ponedeljek 26 Sep 2022

Marinello Eden 590

Marinello Eden 590 je novost iz italijanske ladjedelnice Cantiere Nautico Marinello.

Sicilijanska ladjedelnica je znova presenetila. Nov model Eden 590 je plovilo dolgo manj kot 6 m na njem pa je dovolj prostora za udobno namestitev celotne družine in še kakšnega gosta. Večjo prostornost na krovu so dosegli z razširitvijo premca.

Marinello Eden 590 v dolžino meri 590 cm. Zaradi nove oblike premca se je močno povečala površina plovila. Poleg večje sončne ploščadi v premcu se je povečala tudi širina prehoda med premcem in krmo. Na novo je zasnovana tudi konzola, ki je postavljena na skrajni desni bok in zagotavlja izboljšano ergonimiko na krmarjevem mestu.

Od premca do krme

Že ob prvem pogledu na premec opazimo, da ima plovilo velik račji kljun, ki omogoča enostavno vstopanje in izstopanje s plovila, ko je plovilo privezano s premcem proti obali. Zaradi razširjenega premca je tudi predal za shranjevanje sidrne verige in sidra bogato odmerjen. Sidro je nameščeno pod račjim kljunom, sidrna veriga in vrv pa potekata skozenj. Sidranje je zato enostavno, za shranjevanje sidra pa ne potrebujemo dodatnega prostora.

Premec je v celoti namenjen uživanju pod soncem. Zaradi izjemne širine se lahko na sončni ploščadi udobno namestijo tri osebe. Če dvignemo osrednji del, se premec spremeni v udobno sedežno garnituro z mizo, za katero lahko obeduje celotna posadka.

Marinello Eden 590

Komandna konzola je postavljena na skrajni desni bok. Prednji del lahko izkoristimo kot udobno sedišče med plovbo. Ker so jo oblikovali povsem na novo, je v njej dovolj prostora za namestitev navtičnega hladilnika, ki se odpira na levo stran. Dostop do hladne pijače je enostaven. Na novo je oblikovana tudi komandna konzola. Dovolj je prostorna za namestitev vseh potrebnih instrumentov motorja, elektronske navigacije in po potrebi tudi globinomera.

Na krmi je udobna sedežna garnitura z oblazinjenimi bočnimi nasloni, ki zagotavljajo varnost med plovbo in udobje na sidru. Tudi na krmi lahko namestimo priročno mizo, ki pa jo lahko tudi spustimo in krma postane udobno ležišče. Posebnost novega modela je tudi povezava med krmno sedežno garnituro in sončno ploščadjo na premcu. Z dodatno klopjo ju lahko združimo in skoraj celotno plovilo postane primerno za poležavanje na sidru.

Prehod na krmo plovila je na levi strani. Kot dodatna oprema so na voljo krmne ploščadi, ki povsem obdajo zunajkrmni motor in omogočajo enostavno sestopanje v vodo. Na boke plovila so nameščene dolge ročke, ki bodo ključnega pomena, ko se bomo iz vode vračali na plovilo.

Na Eden 590 lahko namestimo nosilno ogrodje za platneno streho ali pa se odločimo za masiven navigacijski lok izdelan iz nerjavnega jekla.

Marinello Eden 590 ne skriva svojih ambicij, da bi služil le za dnevne izlete v priljubljen zaliv. Zaradi svoje agilnosti je več kot primeren za vodne športe ali pa za ribolov.

Eden 590 omogoča namestitev motorja z močjo največ 115 KM. Ker njegova teža znaša zgolj 720 kg, bo z njim možno pri majhni porabi pluti s hitrostjo več kot 30 vozlov.

Tehnični podatki:

  • Dolžina plovila: 590 cm
  • Širina: 235 cm
  • Motor: 115 KM
  • Št. oseb: 7
  • Teža: 720 kg
  • Kategorija: C

Več o plovilu pri uvozniku Marniello za Slovenijo: C&G Navigator Ptuj, tel.: +386 51 238 901

Plovilo smo že testirali. Test bo objavljen v eni izmed prihodnjih številk eNavtike.

 

Torek 20 Sep 2022

moto-nautika, raineri, grand

Biograd Boat Show tradicionalno poteka v marini Kornati v Biogradu eni od treh največjih marin na Jadranu, kjer se vsako leto odvija 50 regat in dogodkov pri čem marino Kornati obišče zavidljivo število z 50.000 navtiki, zaradi česar je edinstvena na Jadranu. Gre torej za največji jesenski navtični sejem v regiji, sejem z najvišjo stopnjo rasti, ki bo potekal od 26.10. - 30.10.2022, tokrat že v 24. ediciji. Sejem se odlikuje s posebno, gostoljubno atmosfero obalnega mesta s šarmom, Biogradom. Obogatena je z kakovostno infrastrukturo organizatorjev Ilirija d.d., ki vključuje marino Kornati, hotele Ilirija s svojimi restavracijami ter ostalimi dogodki.

Premični most povezuje osrednjo marino Kornati z marino Kornati vzhod, ki ponuja edinstveno in privlačno razstavno izkušnjo. Vsak dan sejma sončni zahod zaznamuje konec izpostavljenosti in začetek večernega programa, ki ponuja vrhunsko pogostitev in zabavo. Nadaljuje se v centru mesta, v bližini marine, še pozno v noč. Temu pravimo "Boat Show doživetje", kar je povzročilo velik ugled med poslovnimi ljudmi, kot tudi številnih obiskovalce, ki so doživeli ta dogodek kot počitnice.

Med letošnjimi razstavljalci bo seveda tudi podjetje iz štajerskega dela Slovenije - Moto Nautika z največjim navtičnim salonom v tem delu Evrope, ki se bo predstavila z italijansko eleganco plastičnih plovil in gumenjakov RANIERI. Na testno vožnjo se bo tako mogoče iz marine Kornati v Biogradu možno peljati na prestižnem gumenjaku Ranieri Cayman 28.0 Executive Trofeo s kar dvema Yamahinima motorjema s 300 konjskimi močmi in plastičnim plovilom Ranieri Next 240 SH z izvenkrmnim motorjem Yamaha 250. Izven vode pa bodo na ogled plovila znamke Grand in modeli G340HGNF, G750 in G580.

moto-nautika, raineri, grand

 

RANIERI CAYMAN 28.0 EXECUTIVE TROFEO z dvema izvenkrmnima motorjema YAMAHA 300

Edinstveno plovilo Ranieri Cayman 28.0 Executive Trofeo poleg izjemnih zmogljivosti in ležalnih površin ponuja udobje in varno plovbo, na njem pa je v paru mogoče tudi prenočiti. Cayman 28.0 je zgrajen na trupu preverjenega Sport Touringa z dvema stopnicama na trupu, s katerima se zmanjša upor vode in poveča udobje med plovbo. Namenjen je široki uporabi, predvsem pa kakovostnemu preživljanju prostega časa na morju. Na krov boste lahko povabili celo do 20 oseb. Pri dolžini 8,6 metrov in širini 3,2 metra ga je mogoče prevažati po cesti. Poleg odličnih plovnih lastnosti še najbolj padejo v oči velike ležalne površine v premcu, pa tudi v krmnem delu jih je mogoče zelo enostavno pridobiti.

moto-nautika, raineri, grand

 

RANIERI NEXT 240SH z izvenkrmnim motorjem YAMAHA 250

Ustvarjen za en ali dva motorja, Next 240 SH združuje najboljše stilske prednosti obeh predhodnikov in reinterpretira njuno obliko v krajši različici, zaradi česar smo prepričani, da bo čoln izredno dostopen Next model, tudi finančno gledano. Že na prvi pogled so vidne značilne karakteristike Ranieru International: odlična postavitev v kokpitu, velika ploščad za sončenje in prostorna kabina z ločenim toaletnim delom. Pri tej dolžini so še kako koristne izkušnje ladjedelnice, ki so si jih izdelovalci nabrali pri Atlantis seriji, ki je pravzaprav najbolje prodajan model tega segmenta. Mizica na zadnjem delu se hitro pospravi s pomočjo zložljive klopi na strani. Dva ločena sedeža sta na voljo za voznika in sovoznika, armaturna plošča pa se primerja z večjimi modeli. Kabina z dvojno posteljo se lahko pretvori v jedilni kot.

Sicer se podjetje Moto-Nautika lahko pohvali z največjim navtičnim salonom v tem delu Evrope, ki meri kar 3000 kvadratnih metrov in zastopstvom za znamke Grand za Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovino, Makedonijo in Albanijo, Ranieri International za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo, Sessa Marine in ZAR Formenti za Slovenijo. 

 

Več informacij:

00386 2 629 04 00

00386 31 300 205

prodaja@moto-nautika.com

www.moto-nautika.com

Sreda 14 Sep 2022

ZAR Formenti

Moto-Nautika, največji moto-navtični salon v Sloveniji, po novem postaja uradni zastopnik  in tudi distributer prestižne italijanske znamke ZAR Formenti. Podjetje se sicer lahko pohvali z večletnimi izkušnjami v premijskem navtičnem razredu v Sloveniji, saj že nekaj let v Sloveniji »bdi« nad italijanskima znamkama Ranieri in Sessa Marine, katerima zdaj dodaja še ZAR Formenti.

Gre za znamko, ki teži k ustvarjalnosti in smislu. Gre za znamko, ki ne oblikuje zgolj gumenjakov, ampak tudi najbolj vsestranske načine uporabe in načine izdelave. Predvsem pa skrbijo za pravo ravnovesje med tehnologijo, kvaliteto izdelave in dizajnom. Zar je rezultat takšnega pristopa k oblikovanju. Čeprav je njihov slog nezamenljiv (družinsko življenje), je bil vsak model zasnovan posebej, z drugačno mešanico elementov, ki jih ni vedno enostavno združiti. ZAR je zanesljiva, vsestranska znamka, enostavna za uporabo na morju, izjemno udobna in izdelana po najvišjih standardih. Za krmilom boste izkusili užitek obvladovanja plovila neprekosljive prefinjenosti.

Čolnarna Formenti, ustanovljena leta 1979, ima dolgo tradicijo in natančno obrtniško znanje pri izdelavi napihljivih gumijastih čolnov. Danes se plovila ZAR Formenti prodajajo na vseh večjih evropskih trgih. Rast podjetja in uspeh njegovih izdelkov sta rezultat natančne strategije, ki je usmerjena v kakovost, vlaganja v raziskave in razvoj, uporabo najboljših materialov, napredno tehnologijo in sodoben, dobro organiziran proizvodni obrat. Sistem kakovosti podjetja, ki se je z leti razvijal in izboljševal, je Italijanski trgovski register podelil certifikat ISO 9002.

Pri ZAR Formenti je prihodnost že sedanjost zahvaljujoč raziskavam in razvoju vrhunskih, okolju prijaznih materialov in proizvodnih praks.

Med najbolj zanimive in najnovejše modele prav gotovo spada ZAR Formenti Imagine 130, ki ponuja slog, dizajn, hitrost in udobje brez primere. Plovilo je namenjeno vsem, ki želijo doživeti dan ali cel dopust prežet s čustvi in ekskluzivno sprostitvijo. Jedilnica na krmi nudi dovolj prostora za popolno uživanje v življenju na ladji z družino in prijatelji, da živite življenje, kot si ga zamislite. IMAGINE 130 združuje športni videz s sodobnimi značilnostmi, hkrati pa ponuja razkošne in udobne zunanje prostore. Sicer pa so zelo popularni tudi nekoliko manjši modeli ZAR 47 Classic in Luxury, ZAR 53 Classic in Luxury izvedba, ZAR 57 WD Classic ali Luxury ter ZAR 65 Classic, Luxury ali Plus izvedba od katerih bodo nekateri tudi fizično na ogled v salonu Moto-Nautika v Miklavžu na Dravskem polju, kjer že zdaj lahko prednaročite katerega izmed široke palete ZAR plovil za leto 2023.

Pravočasno si zagotovite plovilo na: 00386 2 629 04 00 00386 31 300 205 ali www.moto-nautika.com.

 

 Fotogalerija: nekaj modelov iz palete ZAR Formenti

Sreda 31 Avg 2022

Yamaha je pred dnevi predstavila nove barvne kombinacije vodnih skuterjev za prihodnje leto, ki jih lahko v Moto-Nautiki, največjem moto-navtičnem salonu v Sloveniji in tem delu Evrope, naročite že zdaj!

Novi val

Serijo WaveRunner za leto 2023 predstavljajo klasični modeli Yamaha. Z uporabo lažjih materialov v proizvodnji izdelkov in nadgradnjo številnih najnovejših tehnologij, družba Yamaha omogoča več voznikom, da uživajo v tehnološki dovršenosti ter zagotovljeni zanesljivosti, tako da lahko odkrijejo povsem nov svet razburljivih doživetij.

Naj gre za križarjenje, rekreacijo ali šport; vsak od njihovih segmentov je zasnovan tako, da navdihne voznika, da odkrije serijo modelov WaveRunner. Model GP 1800R SVHO, ki je s svojo zmogljivostjo osvojil prvenstvo, razkošni in visokotehnološki modeli FX, vznemirljivi modeli SuperJet in JetBlaster ter najbolje prodajani vsestranski modeli VX; lotili so se tistega, o čemer sanjajo njihove stranke – svojem osebnem plovilu Yamaha. Z globokim razumevanjem strank so ustvarili serijo, ki ima nekaj edinstvenega in pomenljivega za vsak slog voznika. V Yamahini ponudbi vodnih skuterjev WaveRunner se najde plovilo za vsakogar – vsako plovilo je edinstveno zasnovano za voznike za zanesljivo delovanje in z vsemi tehničnimi inovacijami, ki jih pričakujete od svoje Yamahe WaveRunner. Ne glede na to, ali se poleti sproščate na plaži ali uživate v lenobnem dnevu ob jezeru, je rekreacijski segment namenjen zabavi, vznemirjenju in užitkom ter razburljivemu doživetju na vodi za voznike vseh sposobnosti.

Serija FX

Najnovejši model FX Cruiser SVHO je na voljo kot standardna različica v barvi Torch Red s podrobnostmi v črni barvi, na voljo pa je tudi v barvah omejene izvedbe, ki odraža edinstven slog na vodi. Ta ekskluzivna izvedba je še posebej privlačna zaradi modne karbon črne in mint zelene barve, svežih grafik in vrhunskega laka. Poleg tega omejena izvedba vključuje vgrajene dvižne bitve kot serijsko opremo, ki omogočajo hiter in enostaven privez na ponton ali privezno bojo.

Model FX SVHO je prav tako izpopolnjen in zdaj vključuje vgrajen zvočni sistem v prostoru za noge. Vodoodpornost in odpornost proti udarcem, podpora za Bluetooth in povezava s 7-palčnim barvnim zaslonom na dotik Connext® – še nikoli ni bilo tako enostavno voziti ob najljubših melodijah ali na hitro poklicati v restavracijo ob vodi, ki ste jo želeli obiskati za kosilo.

Modela FX Cruiser HO in FX HO imata izboljšano palubo iz materiala NanoXcel2® za super lahko, vendar izjemno močno konstrukcijo za boljše razmerje moči in teže ter krmiljenje.

Vsestranskost serije VX

Model VX Cruiser HO je že dopolnil serijo VX s svojim zmogljivim motorjem, letos pa smo ga še nadgradili, saj smo dodali palubo iz materiala NanoXcel2®, ki je bila prej na voljo samo pri vrhunskih potovalnih in visokozmogljivih modelih. Nova paluba je izjemno močna in neverjetno lahka, kar omogoča elegantno upravljanje in vznemirljivo hitrost na vodi. 4-valjni motor s prostornino 1812 cm3 poskrbi za gladko, zmogljivo in varčno delovanje ter je tako kot vsi modeli VX vsestranski in enostaven za upravljanje. Avdio oprema je del serijske opreme pri modelu VX Cruiser HO, in sicer s povsem integriranim, tovarniško nameščenim zvočnim sistemom Bluetooth. Zvočniki so popolno nameščeni v prostorih za noge, upravljate pa jih na enostavno dostopni plošči na armaturni plošči.

Vkrcajte se na krov modela JetBlaster

Predstavitev modela JetBlaster® je na novo opredelila rekreativni segment. Trup iz materiala NanoXcel2® zagotavlja dobro razmerje med močjo in težo, kar omogoča razburljivo vožnjo in navdušujoče zmogljivosti na vseh vodah. Elektronski sistem nagiba omogoča enostavno prilagoditev višine premca – ko je dvignjen, je manj pršenja vode in upora, ko je spuščen, pa omogoča boljši oprijem v zavojih.  Medtem ko je imel JetBlaster® bolj retro navdihnjen dizajn v poklon legendarnemu modelu WaveBlaster, letošnja izvedba ponuja bolj umirjen dizajn, hkrati pa ohranja svobodomiselno osebnost z grafiti, kar navdušuje nove stranke, ki jim je ljubši bolj prefinjen, sodoben videz modela WaveRunner.

Družina GP ustvarjena za velike stvari

Če igrate na najvišji ravni, potrebujete ustrezno opremo. Yamaha GP1800R SVHO s turbopolnilnikom in GP1800R HO z atmosfersko polnjenim motorjem izstopata iz množice s sistemom za samodejno uravnavanje nagiba, ki je prvi v industriji, odlikuje pa ga nadzor zavijanja ter nadzor speljevanja. Nadzor zavijanja samodejno nastavi nagib, kar zagotavlja dodaten oprijem, ko voznik zavira pri ostrejšem zavijanju. Nato samodejno izbere najboljšo nastavitev nagiba, da plovilo ostane poravnano. Nadzor speljevanja samodejno prestavi nagib navzdol in prepreči dvig premca med naglim pospeševanjem. Ta neverjetna tehnologija ponuja izjemno raven vodljivosti in zmogljivosti tako za dirkače kot za rekreativne voznike.

 

Naročite svoj model v novi barvi že danes!

Več o vodnih skuterjih Yamaha

 

Sreda 24 Avg 2022

ZAR Imagine 130 

V Moto-Nautiki, ki velja za največji moto-nautični salon v Sloveniji in tem delu Evrope, so svojo ponudbo plovil razširili še na prestižno italijansko znamko ZAR. Med njihovo ponudbo prav gotovo najbolj izstopa najnovejši in najprestižnejši ZAR izdelek, ki sliši na ime Imagine 130.

IMAGINE 130 je paradni konj flote ZAR Formenti, ki združuje edinstven in inovativen dizajn z italijansko kakovostjo ladjedelnice, sintezo čustev v kombinaciji z ekskluzivnim trupom ZAR, znanim po svoji kakovosti in vzdržljivosti.

IMAGINE 130 ponuja slog, dizajn, hitrost in udobje brez primere. Plovilo je namenjeno vsem, ki želijo doživeti dan ali cel dopust prežet s čustvi in ekskluzivno sprostitvijo. Jedilnica na krmi nudi dovolj prostora za popolno uživanje v življenju na ladji z družino in prijatelji, da živite življenje, kot si ga zamislite. IMAGINE 130 združuje športni videz s sodobnimi značilnostmi, hkrati pa ponuja razkošne in udobne zunanje prostore. Zasnovan za izpolnitev pričakovanj zelo zahtevnih lastnikov, ki iščejo razkošje, stil, eleganco, pa tudi športni duh. Zasnova glavne palube ponuja velike prostore za druženje in sproščujoče življenje na krovu. Veliki in svetli notranji prostori, ki jih zaznamuje samostojna lastniška kabina z garderobo in predalniki, druga kabina na krmi, kopalnica s tušem v ločenem prostoru, vse v popolnem ravnovesju z zunanjimi prostori, so sinonim za izjemno udobje za goste na krovu. IMAGINE 130 predstavlja sintezo pozornosti ZAR Formenti in oblikovalca Carlosa Vidala do potreb lastnikov, ki iščejo kakovost luksuzne jahte v športnem, učinkovitem, a hkrati prijetnem plovilu. Pozornost do detajlov, racionalnost izbranih rešitev, kakovost uporabljenih materialov, eleganca in zmogljivost zaznamujejo pozornost, ki jo ladjedelnica ZAR posveča vsemu, kar počne.

Četrtek 18 Avg 2022

Elan_43_Impression

Več kot 18 let od splovitve prve jadrnice Elan Impression je bila linija Impression eden ključnih svetovnih igralcev v segmentu družinskih križark. Ti »moderni klasiki« so prejeli številne nagrade in so splošno znani kot zanesljivi, enostavni za vzdrževanje in jadranje, varni, togi in izjemno vzdržljivi.

So sinonim za odlično, brezskrbno sproščanje na vodi, medtem ko z družino in prijatelji raziskujete svetovna morja in oceane. Nekateri so z njimi obkrožilo svet z minimalno posadko.

Jadrnice iz linije Impression so najboljša izbira za številne vlagatelje, saj so zaradi izjemne ohranitve vrednosti varna naložbena izbira na največjih svetovnih čarterskih trgih.

Vsi modeli Elan Impression so šli skozi številne uspešne ponovitve, predelave in posodobitve, vendar je minilo kar nekaj časa, odkar je luč sveta ugledal popolnoma nov model Elan Impression. Zdaj je tak čas.

Potem ko je Elan uspešno lansiral edinstveno grand tourer, Elan GT6, in športno Elan E6, se je podjetje odločilo predstaviti popolnoma novo jahto, ki bo nosila plamenico linije Impression. Tako je nastala Elan Impression 43.

Jahta, ki se ponaša s sodobnim širokega trupom, ponuja veliko več prostora kot prejšnji modeli. Zaradi trajne tradicije dvignjenega krova salona, kar v Elanu imenujejo »polpalubna limuzina«, ima veliko prednosti pred večino konkurentov.

Nikogar ne bo presenetilo, da je načrt trupa in jadra zasnoval pomorski arhitekturni studio Humphreys Yacht Design. Bodite prepričani, da bo zato jahta imela odlične jadralne lastnosti tudi pri polni obremenitvi.

Jahta je bila oblikovana v sodelovanju z oblikovalskim studiem Pininfarina. Sodelovanje je prineslo številne nagrade za plovilo Elan E6, sedaj pa se nadaljuje z modelom Elan Impression 43.

Trup in jadra sta optimizirana za enostavno jadranje z maloštevilno posadko. Elanova prepoznavna kompozitna tehnologija 3D VAIL ustvarja lahek, tog in neverjetno varen način gradnje. VAIL ali vakuumsko podprt postopek infuzijske laminacije ustvari trden trup brez nepravilnosti ali zračnih mehurčkov, kar v kombinaciji z zunanjo plastjo iz vinilestra naredi jahto odporno na osmozo. »3D« del vakuumsko podprte infuzijske laminacije se uporablja za navpične in stranske ojačitve, kar zagotavlja najboljše mehanske lastnosti trupa in je skrivnost Elanove slavne togosti trupa.

Paluba je prav tako izdelana v tehnologiji VAIL, ki jahti doda lahkotnost in vzdržljivost ter izboljša mehanske lastnosti kompozita. Poleg tega je tehnološki proces gradnje varnejši za delavce in okolje, saj ščiti delavce pred izpostavljenostjo kemikalijam in zmanjšuje količino odpadkov.

Jahta ima dve krmili, ki jih je zasnoval Humphreys Yacht Design. Izdelana so v Elanu, iz epoksidne smole, optimizirana za togost, vzdržljivost in nadzor. Zasnova dvojnega krmila omogoča enostavno krmiljenje in zmanjšuje nagnjenost k dvigovanju.

Kokpit je zasnovan tako za uživanje na sidru kot tudi za užitek v jadranju. Veliko sedežev za do 10 oseb bo poskrbelo, da bodo vsi udobno nameščeni na krovu. Opcijska modularna miza v kokpitu se spremeni v dva ležalnika in omogoča poležavanje in sončenje tudi v kokpitu.

Čudovito oblikovani krmilni podstavki, kjer je jasno viden slog Pininfarine, omogočajo namestitev 9-palčne elektronike in nešteto drugih zaslonov in kontrol instrumentov. Dvojno krmilo s kompozitnimi volani nudi svobodo gibanja na krovu.

V kokpitu je na voljo veliko omaric, ki nudijo dovolj prostora za rešilni splav in drugo opremo, ki mora biti pri roki.

Na krmi lahko namestimo dve omarici, ki služita kot prostor za sedenje kapitana in gostov. Vanje je možno vgraditi dodatni hladilnik ali priročen zunanji žar.

V standardni različici je jadrnica opremljena z majhno kopalno ploščadjo, ki jo je mogoče nadgraditi v veliko ploščad za več prostora, varnosti in občutek zaprtega krmnega plovila.

Nobena jahta Impression ne bi bila popolna brez zdaj že ikoničnih sedežev na krmi, ki bodo zagotovo prvi posneti, ko bo jahta izplula.

Palubo jadrnice je možno na željo lastnika oplemenititi s tikovino ali z vedno bolj popularno sintetično tikovino. V stropu salona so nameščena številna okna, ki v notranjost prepuščajo naravno svetlobo in zagotavljajo zračnost pod krovom. Notranjost je izdelana iz kombinacije rustikalnega hrastovega furnirja ter vezanih plošč odpornih na vlago, ter modernih sivih odtenkov. Masivni hrastov les je uporabljen na vseh delih, kjer se pričakuje povečana obraba. Notranjost bo tako ostala v dobri kondiciji daljše obdobje.

V salonu je nameščena osrednja miza, ob kateri sta dva stola iz masivnega lesa. Med plovbo ju lahko zložimo in pospravimo v za to namenjen prostor. Jedilno garnituro lahko enostavno spremenimo v udobno dvojno ležišče.

V dolgi, na boku postavljeni kuhinji v obliki črke L je nameščen štedilnik s tremi kuhalnimi ploščami in hladilnik, ki se odpira od spredaj in pečica. Štedilnik je zaščiten s ploščami, ki so enostavne za čiščenje, prezračevanje pa je zagotovljeno skozi okno na stropu. Vzdolžna postavitev zagotavlja veliko delovno površino in številne omare za shranjevanje.

V standardni izvedbi je jadrnica opremljena s samodejnim flokom, po želi pa ga je možno nadomestiti z genovo. Izbirati je možno med različico s tremi ali štirimi kabinami. Trikabinska različica ima lastniško kabino z otočno posteljo ter kopalnico z ločeno tuš kabino. Različica s štirimi kabinami ima eno kabino s pogradi, kar je popolno za družinsko križarjenje ali križarjenje s prijatelji.

Nova jadrnica Elan Impression 43 bo uradno predstavljena na salonu Biograd Boat Show, ki bo potekal v marini Kornati med 26. in 30. oktobrom 2022.

Naročila za plovilo že sprejemajo.

Sreda 17 Avg 2022

Ranieri NEXT 240 SH 

Eden izmed najbolj prodajanih modelov iz italijanske ladjedelnice Ranieri International je model Next 240 SH, ki je na zalogi in si ga lahko v živo ogledate v največjem slovenskem navtičnem salonu Moto-Nautika v Miklavžu na Dravskem polju.

Ja nekoliko krajša različica svojega predhodnika z vsemi prednostmi večjega brata a bolj dostopno ceno. Ker je manjši in lažji, ga lahko poganjamo že z enim samim motorjem, kar pomeni, da bo tudi poraba goriva ostala nizka.

ZUNANJOST

Že angleška beseda “sundeck” v nazivu modela nam pove, da je fokus na oblikovanju čolna z velikimi površinami za sončenje. Tako imamo sedaj pred seboj čoln, katerega premec je oblikovan v sončno ploščad. Pod njim je kabina z ločenim toaletnim prostorom. Idejo za oblikovanje tega multifunkcionalnega čolna so razvili na osnovi velike prodajne uspešnice – serije manjših plovil Atlantis. Premična sončna ploščad se zaključuje s krmarsko konzolo, za katero sta dva vrtljiva sedeža. Kokpit je prostran in izdelan večnamensko. V sredini je postavljena odstranljiva mizica, ob bokih so nameščene preklopne klopi, pred krmnim zrcalom pa je udobna klop s prehodom na krmo na levi strani. Z nekaj potezami je mogoče kokpit popolnoma izprazniti, kar je posebej funkcionalno na primer pri ribolovu ali kakšnih drugih športnih aktivnosti. Druga možnost je sprememba kokpita v veliko sončno ploščad, tretja pa je osnovna funkcionalnost palubnega salona. Zanimivo je tudi to, da lahko kabino, kjer je dvojna postelja, spremenimo v jedilnico, kar pride prav v primeru slabega vremena. Od premca do krmarske konzole je po boku močna inox ograja, pošteno odmerjeno je držalo na zrcalu kokpita, zaupanja vredno pa delujejo tudi privezne bitve.

OSNOVNA IN DODATNA OPREMA

V osnovni ceni plovila najdemo kar nekaj opreme. Čoln je opremljen z vsemi blazinami, tako notranjimi kot zunanjimi, rezervoarji za vodo in gorivo, teleskopsko lestvijo za v vodo, hidravličnim sistemom upravljanja z motorjem, avtomatsko kalužno črpalko, navigacijskimi lučmi, itd. Seznam dodatne opreme je še precej daljši in obsega kar nekaj elementov, ki so nujno potrebni. Recimo kompas, sidro in veriga ali sidrna vrv, ki so obvezna oprema plovila tudi po zakonu. Ostalo so več ali manj pogrešljivi dodatki, ki pa vam olajšajo bivanje na plovilu. Naštejmo samo nekaj najpomembnejših: plinski štedilnik, hladilnik, bimini, 220-voltni polnilec električne energije, električni vitel za sidro, zgoraj omenjene bočne klopi, mizica v kokpitu in ladijski WC.

IZDELAVA IN MATERIALI

The Fully – Developed Cockpit System “napredni sistem trupa”, ki ga je Ranieri International izdelal in predstavil v svoji proizvodni liniji že leta 2001; patentiran leta 2014. Ta novi sistem je bil zasnovan za optimizacijo proizvodnih procesov z ustvarjanjem monokokovne konstrukcije – vrste konstrukcije, pri kateri zunanja del nosi vse ali večji del napetosti. Vsi glavni sestavni deli, kot so krov, kabine, rezervoar za gorivo in vodo ter omarice za shranjevanje, so združeni v en kalup.

INOVATIVNI SISTEM TRUPA PODJETJA RANIERI INTERNATIONAL

H.I.S. (Hull Innovative System) je razvil Ranieri International po desetletnih izkušnjah s projektiranjem in izdelavo čolnov. Cilj, ki ga je imela ladjedelnica od začetka, je isti, ki je združil vsaj dve generaciji oblikovalcev od 60. let do danes: vsi so želeli preučiti učinke dinamike tekočin na kvaliteto plovbe. Končni cilj je bil najti pravo ravnovesje med zmogljivostjo, udobjem, nizko porabo in stabilnostjo, zlasti v razburkanih vodah. 

Tehnične lastnosti

  • Dolžina: 7,80 m
  • Dolžina trupa: 6,75 m
  • Širina: 2,50 m
  • Teža: 1500 kg
  • Maksimalna moč motorja: 225kw (300KM)
  • Rezervoar goriva: 250 l
  • Rezervoar vode: 100 l
  • Maksimalno število oseb: 9
  • Št. ležišč: 3

Sreda 13 Jul 2022

Grand_G_850

Popularnost gumenjakov je iz leta v leto večja. Nakup napihljivega čolna je namreč zelo primeren za navtičnega začetnika. Gre namreč za ugoden, zelo primeren, praktičen in varen čoln za raziskovanje neznanih obal in kratkih izletov, zadovoljil pa bo tudi potrebe izkušenejših pomorščakov.

Glavna prednost vsakega gumenjaka je v napihljivi plovni tubi. Najpomembnejši del vsakega napihljivega čolna je dodatna vrednost: čoln postane 2x širši, kar dodatno poveča stabilnost. Kombinacija plovne tube s srednjim ali globokim ‘V’ dnom ustvarja plovnost vredno morja. Sprednji del gumenjaka je privzdignjen, kar onemogoča valovom, da vdrejo v notranjost čolna in nam s tem daje dodaten užitek v hitrejši vožnji. Gumenjak ima tubuse iz več komor. Ti so nepotopljivi in hkrati ščitijo plastične dele. Čoln zagotavlja popolno varnost, nosilnost in kapaciteto.

In kakšen gumenjak je pravšnji za vas?

V kolikor že veste povprečno število potnikov, ki jih boste prevažali in moč motorja, ki ga boste uporabili, potem bo vaša odločitev neposredno povezana tudi z dolžino gumenjaka. Če bo vaš namen uporabe vključeval za vodne športe, naj bo čoln opremljen z minimalno 25 konjskim motorjem.

Vsekakor pa vam največjo izbiro gumenjakov pri nas ponuja salon Moto-Nautika v Miklavžu na Dravskem polju, kjer vam bodo tudi strokovno svetovali pri vaši izbiri. Salon pri gumenjakih zastopa znamki Grand in Ranieri, ki poosebljata prestiž in kvaliteto. Pri znamki Grand prav gotovo izstopa paradni konj G850, ki s svojimi 8.5 metri dolžine predstavlja kralja med gumenjaki. Izjemne plovne lastnosti in ogromen rezervoar (300l) ter veliko število dodatnih elementov, naredijo gumenjak Golden Line 850 čoln, ki je primeren za dolgo plovbo in daljša potovanja. Ima izredne lastnosti obvladovanja morja, kar pomeni, da se lahko spopade z močnimi vetrovi in valovi do 4 metre višine. G850 je užitek upravljati zaradi edinstvenega HSH Hull dizajna, ki zmanjšuje navlaženost površine in nudi boljše zmogljivosti v primerjavi z običajnimi izvedbami trupa. Trup zagotavlja tudi visoke stopnje stabilnosti, plovnosti in nosilnosti, kar pomeni, da lahko sprejme G850 do 12 potnikov.

Z zelo podobnimi plovnimi lastnostmi in prestižem se lahko pohvalijo tudi nekoliko manjši člani družine Grand, ki slišijo na ime G750 z dolžino 7.5m, G580 z dolžino 5.8m in G500, ki v dolžino meri 5m. V salonu Moto-Nautike najdete tudi manjše primerke znamke Grand, ki v dolžino merijo od 3.3m pa do 4.2m.

Pri znamki Ranieri pa je med bolj popularnimi prav gotovo model Cayman 19 Sport, ki v dolžino meri 5.95m in v širino 2.5m. Plovilo, kljub tradicionalni postavitvi konzole na sredini, tako klop na premcu in sončna ploščad spredaj. Podroben pregled pa pokaže izredno funkcionalnost: zadnja klop se spremeni v jedilni del z zložljivo mizo iz krmnega sedeža, medtem ko se sprednja ploščad za sončenje spremeni v še večjo z vstavitvijo dodatne blazine med ležiščem in sredinskim sedežem. Še več, znotraj vodilne postaje je velik prostor za shranjevanje. In ko je že govora o prostoru, na tem gumenjaku ga je ogromno: pod sprednjim delom palube in zadaj pod klopjo.

Sicer pa boste ljubitelji gumenjakov v salonu Moto-Nautika prav gotovo našli nekaj zase, ne glede na zahtevnost vaših želja.

Četrtek 07 Jul 2022