Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Med tem ko se večina flote še vedno ukvarja s pomanjkanjem vetra v področju visokega zračnega pritiska, pa so najhitrejši jadralci na trimaranih Ultim že ujeli veter in plujejo z visokimi hitrostmi mimo Portugalske proti otoku Medeira.
Včerajšnji večer je bil usoden za druga dva jadralca, ki sta ostala brez jambora. Justine Mettraux in Somon Fisher na jadrnici 11th Hour Racing Team Alaka'l sta proti večeru poklicala v vodstvo regate in sporočila žalostno vest, da sta ostala brez jambora pri plovbi mimo rta Finistre. Oba jadralca sta nesrečo preživela nepoškodovana. Njuna jadrnica je bivša jadrnica angleškega jadralca Alexa Thomsona s katero se je uvrstil na drugo mesto na regati Vendee Globe leta 2016.
Franc Cammas in koskiper Charles Caudrelier sta s svojim hitrim trimaranom Maxi Edmond de Rothschild povečala svojo prednost pred zasledovalci. Kot je bilo pričakovati, sta prva dosegla močnejše vetrove, ki pihajo od severozahodne Španije, vzdolž portugalske obale, vse do Kanarskih otokov. Hitrost vetra znaša med 15 in 18 vozli in omogoča plovbo s 30 vozli. Vodilna dvojica je včeraj svojo prednost pred jadrnico SVR-Lazartigue povečala na 30 nmi. Francois Gabart in Tom Leperche sta premo noči plula izjemno in sta se dovilni dvojici približala na vsega 3 nmi. Na tretjem mestu pluje trimaran Actual Ultim 3 s 41 nmi zaostanka. Tomas Covile in Thomas Rouxel, ki sta včeraj plula na odličnem drugem mestu in zaostajala zgolj 15 nmi, sta zadnji dan jadrala slabo. Njun trenutni zaostanek znaša že 95 nmi.
Podobno je v razredu OceanFifty. Plujejo približno 180 za najhitrejšim razredom Ultim. Razdalja med najhitrejšim trimaranom Koesio in zadnjim v skupini je 100 nmi.
V razredu IMOCA sta Charlie Dalin in Paul Meilhat na jadrnici APIVIA svojo prednost povečala na 30 nmi pred zasledovalcema Linkedout (Thomas Ruyant in Morgan Lagraviere). Vodilni v razredu plujejo proti mimo Portugalske proti Medeiri. Flota jadrnic pa se razteza vse do Biskajskega zaliva. Na zadnjem mestu pluje jadrnica EBAC, ki ima za vodilnim že 400 nmi zaostanka.
Poleg Luisa Burtona in Davya beaudarta na jadrnici Bereau Vallee 3, ki sta ostala brez jambora, sta regato zaključila tudi Justine Mettraux in Somon Fisher na jadrnici 11th Hour Racing Team Alaka'l.
V najpočasnejšem razredu Class40 so razlike še vedno majhne. Vodilni par, Nicholas Jossier in Alexis Loison na jadrnici La Manche plujea proti rtu Finistre. Zadnja, 45 jadrnica Up Sailing Unis Pour La Planete, zaostaja zgolj 180 nmi. Razlike med jadralci v razredu so zaenkrat še zelo majhne.