Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Mednarodna komisija je izdala, kdo so nominiranci za prestižno nagrado Motorno plovilo leta 2014.

Mednarodna komisija, ki jo sestavljajo eksperti sedmih največjih evropskih navtičnih časopisov (med njimi  "Barche a Motore" (Italija), "Båtliv" (Norveška), "Neptune" (Francija), "Marina CH " (Švoca), "Yachtrevue" (Avstrija)), vsako leto izberejo motorna plovila, ki si zaslužijo laskavi naziv motorno plovilo leta. Zmagovalec bo znan na mednarodnem navtičnem sejmu Boot v Duddeldorfu, ki poteka vsako leto konec meseca januarja. Motorna plovila so razdeljena na 5 kategorij: do 25 čevljev, do 35 čevljev, do 45 čevljev nad 45 čevljev in pa posebna kategorija izpodrivna motorna plovila.

Nominiranci za nagrado Motorno plovilo lata 2014 so:

Razred do 25 čevljev

Chris-Craft Capri 21
Boesch 625
Nordkapp 605 Enduro
Boston Whaler Vantage 230
Karnic Storm 2255

Razred do 35 čevljev:

Delta 34
Elan Power 30 (http://www.elan-motoryachts.com/)
Windy 29 Coho
Flipper 880 ST
Smartboat 30

Razred do 45 čevljev:

Jeanneau Velasco 43
Prestige 450
Reha Trawler 36
Austin Parker 42 Sedan
North-Line 37 Pilotstyle

Razred nad 45 čevljev:

Beneteau MC 5
Princess V48 Open
Contest 52 MC
Cranchi Eco Trawler 53 LD
Astondoa 63 Top Deck

Izpodrivna plovila

Delphia Escape 1080 (http://www.as-boats.si/)
Jetten 35 AC
Linssen TNCS 36 AC

Fotogalerija: Motorno plovilo leta 2014

Kdo so niminiranci za jadnico leta si lahko ogledate na tej povezavi: Katero bo Evropsko plovilo leta 2014?


http://www.boote-magazin.de

Nedelja 29 Sep 2013

Marina Punat bo v naslednjih letih ponudila še bogatejšo ponudbo za vse navtike, ki bodo obiskali marino.

Marina Punat oziroma Brodogradilište Punat d.o.o., ki je nosilec koncesije, je na Hrvaško ministrstvo podalo zahtevo za dodelitev dovoljenja za sodelovanje z manjšimi zunanjimi podjetji in fizičnimi osebami, ki bodo na koncesijskem področju opravljale dopolnilne dejavnosti k obstoječi ponudbi marine. Na seji vlade, so zahtevi ugodili. Tako bo marina Punat sklenila 13 pogodb z zunanjimi izvajalci, ki bodo na področju marine izvajali dopolnilne dejavnosti.

Marina Punat je pridobila koncesijo za marino leta 2000 in sicer za obdobje 32 let. Za koncesijsko področje mora plačati 0,5 HRK za vsak m2 koncesijskega področja letno. Dodatno mora marina za koncesijo plačati še 1% od skupnih ustvarjenih prihodkov. Vsi novi pogodbeni partnerji bodo morali vse prihodke prikazovati preko lastnika koncesije, marine Punat in prav tako za vse opravljene storitve plačati 1% koncesijske dajatve.

Katere dopolnilne dejavnosti se bodo začele izvajati v marini, bomo verjetno izvedeli še pred pričetkom nove sezone.

Petek 27 Sep 2013

Prvo plovilo Volvo Ocean 65, ki bo tekmovalo v naslednji edicije regate Volvo Ocean Race, ki se bo pričela naslednje leto je splovljeno. V naslednji regati bodo plovila monotipna s čemer so znižali stroške izdelave. Na ta način organizatorji pričakujejo, da bodo privabili večje število moštev, ki se bodo regate udeležila. Lastnik jadrnice št. 1 je ekipa SCA, ki se bo udeležila regate naslednje leto.

Prva splovitev nove jadrnice Volvo Ocean 65 se je zgodila prejšnji teden. Za jadrnico trdijo, da je trenutno najbolj dovršena enotrupna jadrnica na svetu. Prva splovitev je bila namenjena izvedbi testa obremenitev. Jadrnico so močno nagnili pod kotom večjim od 50 stopinj, ter preverili strukturno trdnost kobilice, trupa in jambora. Ker bodo jadrnice plule v ekstremnih pogojih so ti testi izjemno pomembni za varnost plovbe. Tako imenovani »pull-down test« je le eden izmed testov, ki jih je potrebno opraviti na jadrnici. S tem testom simulirajo okvaro na hidravlični, premični kobilici. Test je dolgotrajen. Ogledate si ga lahko v tem videu v hitrem posnetku (video je v angleškem jeziku).

Vir: http://www.volvooceanrace.com

Četrtek 26 Sep 2013

Po odličnem začetku ekipe Emirates Team New Zealand, ki je vodila že z rezultatom 8:1 in je potrebovala za osvojitev naslova le še eno zmago, je ekipi Oracla uspelo praktično nemogoče. Z odličnim jadranjem jim je uspelo obraniti naslov. Z osmimi zaporednimi zmagami je bil končni rezultat 9:8 za ekipo Oracla Team USA.

Ustanovitelj ekipa Larrry Ellison je navdušen skočil na katamaran AC 72, le nekaj trenutkov po tem, ko so prečkali ciljno črto zadnje zmagovalne regate. »Povedati sem jim hotel, da so pravkar zmagali na Pokalu Amerike. In to sem jim tudi povedal.« je dejal Larry Ellison.

Ekipa Oracle Team USA si je zmago prav prigarala. Po začetnem vodstvu ekipe Emirates z 8:1 si nihče ni predstavljal, da bo za zmago potrebno odjadrati kar 19 regat v 19 dneh. Zavedali so se, si ne morejo privoščiti niti ene same napake. In to jim je uspelo.

Letošnja regata je spremenila jadranje za vedno. Ogledalo si jo je več ljudi, kot jih je do sedaj gledalo vse regate skupaj. Larry Ellison je povedal, da je letošnja regata resnično fantastična. Katamarani plujejo s hitrostmi preko 40 vozlov. Jadranje je ekstremno, zanimivo in razburljivo za tekmovalce, kakor tudi za gledalce. Pred dogodkom veliko ljudi jadranje ni zanimalo, sedaj pa so svoje interese spremenili. Cilj Pokala Amerike je bil vedno, da se regate odvijajo blizu obale in da je jadranje resnično spektakularno. Naslednji, 35. Pokal Amerike bo še bolj spektakularen je obljubil Larry Ellison.

Oglejte si razplet regate v video posnetku (posnetek je v angleškem jeziku).

Vir: http://www.americascup.com

Četrtek 26 Sep 2013

Vasilij se je pretekli konec tedna na Blatnem jezeru udeležil madžarskega odprtega državnega prvenstva v razredu finn, na katerem se je pomerilo 55 jadralcev iz petih držav. S konstantim jadranjem v devetih plovih si je Vasilij zagotovil prvo mesto, pred odličnim domačinom Berceczom Zsomborjem, ki z Vasilijem trenira v Valenciji, in Hrvatom Ivanom Kljakovičć Gaspićem, še enim vrhunskim jadralcem razreda finn. S tem uspehom Vasilij zaključuje niz odličnih uvrstitev v letošnji sezoni.

Oktobra pa ga kot taktika posadke maksi jadrnice Esimit Europa 2 čakata regati za pokal Bernetti Lombardini in znamenita Barkolana, na kateri bo Esimit Europa 2 branil tri zaporedne zmage.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si; Foto: Cserta Gábor

Sreda 25 Sep 2013

Regata Clipper Round the World Race je že postregla s prvimi zanimivostmi. Po začetku v Londonu in tako imenovani ogrevalni regati do Francoskega Bresta, je sedaj flota 12 jadrnic na poti proti Riu de Janeiru.

Prvi del poti preko Atlantskega oceana je postregel z zanimivim jadranjem in prvimi pravimi preizkušnjami za nova plovila in jadralce. Vetrovi so dosegali hitrosti preko 44 vozlov in jadrnice Clipper 70 so pospešile vse do 30 vozlov. Direktor regate Justin Taylor je povedal: "Hitrosti vetra so omogočale jadrnicam, da so glisirale s hitrostmi preko 20 vozlov. Skipper Eric Holden je na jadrnici Henri Lloyd zabeležil najvišjo hitrost kar 30,7 vozla. To so praktično maksimalne hitrosti, ki smo jih predvidevali za te jadrnice. Verjetno bodo v prihodnosti dosegli še višje hitrosti, saj skipperji sedaj jadrajo še bolj konzervativno. Posadke še niso popolnoma uigrane, ko pa bodo, pa bomo verjetno priča bolj agresivnemu jadranju."

Hitro jadranje pa se je za celotno floto jadrnic končalo, ko so pripluli v področje Doldrums, v Ekvatorialnem področju Atlantskega oceana, kjer se večina jadralcev sreča z pomanjkanjem vetra. Celotna flota dosega trenutno hitrosti le med 2 in 4 vozli. V vodstvu je ekipa Henri Lloyd, ki jo do cilja loči še 1950 nmi, ekipi Velika Britanija in Derry~Londonderry~Doire zaostajata dobrih 20 milj, zadnja pa je ekipa Jamaica, ki zaostaja 150 nmi in jo tako do cilja loči 2100 nmi.

Sreda 25 Sep 2013

Zgodba družine Sastre se je začela daljnega leta 1978 z ladjedelnico Astilleros Menorca z gradnjo manjših ribiških bark Leut. Leta 1997 je rojena blagovna znamka Menorquin Yachts, zaradi povečanega povpraševanja po daljših plovilih. Tako so nastali modeli Menorquin 130 in kasneje še Menorquin 160 in 180. Leta 2006, ko je bilo podjetje v vrhuncu, se je družina Sastre odločila da podjetje proda.

V letih 2010-2011 je nastala tretja generacija družine Sastre: Sasga Yachts – popolnoma nov produkt, ki je boljši v vseh pogledih: v komfortu, stabilnosti, hitrosti, bivanju in učinkovitosti. Njihova najbolj poznana karakteristika se skriva pod vodo: inovativen trup z zmanjšano porabo goriva in z še boljšimi plovnimi lastnostmi.

Ladjedelnica Sasga je predstavila prvi model leta 2011 in sicer Sasgo 42, ki se je kasneje preimenovala v Minorchino 42. Že takoj na začetku je barka doživela velik uspeh na tržišču.

Lansko leto je bil širši javnosti predstavljen model Minorchino 54, kateri je »nadomestil« priznani model Menorquin 160. Minorchino 54 se ponaša s tremi razkošnimi kabinami, dvema kopalnicama ter kuhinjo v podpalubju. Pod hard topom se skriva razkošno odmerjen salon s komandnim mestom.

V razvoju je trenutno najmanjši model Minorchino 32, kateri bo kmalu razveseljeval ljubitelje tovrstnih plovil.

Podrobneje vam bomo njihove modele predstavili v naslednjih novicah.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na zastopnika plovila Stal d.o.o., 01/ 42 33 540, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Slika zgoraj desno: Minorchino 42 HT; slika spodaj: Minorchino 32 (nov model).

Sreda 25 Sep 2013

Novi Pershing 62 je izjemno pomembna novost tega proizvajalca prestižnih plovil, ki se ponašajo z napisom Made in Italy. Sami pravijo, da je nova jahta pravi biser.

Pershing je eno izmed podjetij, ki je del grupacije Ferretti Group. Njihovi izdelki so vedno nekaj posebnega. Vsi spadajo v razred izjemno zmogljivih motornih jaht, ki merijo od 15 pa vse do 35 metrov. Novi Pershing 62 je premierno predstavitev doživel pred dnevi na salonu v Cannesu, predstavljen pa bo tudi v Genovi na 53. mednarodnem salonu, ki bo potekal med 2. in 6.10.2013.

Novi Pershing 62 meri v dolžino 18,94 v širino pa 4,80 metra. Oblikoval ga je Fulvio De Simoni v sodelovanju z AYTD (Advanced Yacht Technology & Design) in ekipo inženirjev iz grupacije Ferretti. Tudi novi model je podedoval lastnosti značilne za plovila iz te tovarne. Funkcionalnost, varnost, udobje in visoke zmogljivosti so odlike, ki bodo vsakemu lastniku zagotovile vrhunske užitke na morju.

Pershing 56 in 58 sta najuspešnejša modela iz te tovarne in sta bila prodana v več kot 70 primerkih. Naravna evolucija je pripeljala do razvoja novega modela Pershing 62. Zanj so značilne elegantne linije pa kljub temu agresiven in športen profil. Kljub njegovi športnosti je tudi novi Pershing 62 družinska jahta. Lastniška kabina se nahaja na premcu. S sodobnejšim oblikovanjem in dvema oknoma, so zagotovili veliko naravne svetlobe. Nov model je na voljo z dvema motornima različicama. Lahko se odločite za dva MTU 10V 200 M84 motorja z močjo 1381 KM ali pa dva MTU 10V 2000 M93, ki razvijeta po 1524 KM.

Z močnejšimi motorji jahta doseže končno hitrost 46,5 vozla. Potovalna hitrost pa znaša 42 vozlov. V standardni opremi so Searex površinski propelerji, če pa želite je možno vgraditi tudi Autotrim sistem.

Novi Pershing ima številne novosti. Na krmi je vgrajen nov sistem za hranjenje,  spuščanje in dvigovanje pomožnega čolna v vodo. Ta je bil sedaj nameščen le na večjih modelih. Mobilna zložljiva platforma v srednjem delu omogoča enostavno in hitro rokovanje s pomožnim čolnom ter njegovo nameščanje v garažo ali spuščanje v vodo. Namesto dvigala je temu namenjeno vitlo. Poležavanju na soncu sta namenjena dva prostora. Eden na krmi plovila, drugi na kopalni ploščadi oziroma platformi. Prednje vetrobransko steklo poudarja kvaliteto izdelave te tovarne. V širino meri 3,7 m in je izdelan iz enega samega kosa laminata. Tako prednje steklo je bilo prvič nameščeno na Pershing 64, kasneje pa so ga pričeli vgrajevati tudi v druge modele v grupaciji Ferretti.

Glavni salon je izdelan iz ebenovine. Vanj vstopimo skozi drsna vrata, ki so del velikega okna. Izdelek je posebej za Pershing razvilo podjetje Besenzoni. S tem lahko združimo krmni del plovila in glavni salon v en luksuzen prostor primeren za druženje z gosti.

Vsa plovila iz ladjedelnice Pershing so izdelana po željah kupca. Prvi je bil izdelan v standardni različici s tremi kabinami. Lastnikova kabina, VIP kabina in kabina za goste imajo vsako svojo kopalnico. Kopalnica v sobi za goste ima dva vhoda. Eden iz kabine, eden pa neposredno iz hodnika. Tako lahko to kopalnico uporabljamo tudi za dnevno uporabo.

Jahto je možno naročiti tudi v dvokabinski različici. V tem primeru kabina za goste postane dnevna soba z veliko zofo, ki jo lahko pretvorimo tudi v posteljo, če to potrebujemo. Obe različici plovila imata posebno kabino za posadko, ki ima dostop na krmi plovila. V kabini je enojna postelja in kopalnica.

Predstavitev novega Pershinga 62 bo to jesen prikazala nov koncept jahte z izjemnimi plovnimi lastnostmi in inteligentno uporabo prostora. Jahta nudi izjemno udobje tako na sidru, kakor med plovbo. V ladjedelnici zagotavljajo, da bo novi model posebej uspešen zaradi prilagodljivosti notranjega prostore, ki si ga bo lahko vsak lastnik izbral glede na svoje potrebe.

Fotogalerija: Pershing 62

Tehnični podatki:

Dolžina čez vse: 18,94 m - 62 ft 1 in
Dolžina vodne linije: 14,63 m - 47 ft 11 in
Širina: 4,80 m - 15 ft 8 in
Vgrez: 1,43 m - 4 ft 8 in
Teža praznega plovila: 33.350 kg - 73,523 lbs
Maksimalna teža: 39.000 kg - 85,979 lbs
Rezervoar za gorivo: 3.200 l - 845 US gal
Rezervoar za vodo: 740 l - 195 US gal
Max. Število oseb: 14
Motorji: 2 kom MTU 10V 2000 M84, 1381 KM
Največja hitrost: 43,5 vozlov
Potovalna hitrost: 40 vozlov
Motorji: 2 kom MTU 10V 2000 M93, 1524 KM.
Največja hitrost: 46,5 vozlov
Potovalna hitrost: 42 vozlov
Doseg: 300 nmi
Št. kabin: 3
Št. kabin za posadko: 1
Št. kopalnic: 3+1

Vir: http://www.pershing-yacht.com/

Sreda 25 Sep 2013

Pretekli konec tedna se je v Piranskem zalivu v organizaciji JK Pirat odvilo odprto državno prvenstvo za olimpijske razrede, razpisano za razrede laser, laser radial, finn, 470 in jadralce na deski v RS:X.

Vabilu se je odzvalo osem laseristov in šest posadk v 470, ki so v treh regatnih dneh opravili osem plovov. Vetra ni bilo veliko, zato so se jadralci na vodo običajno odpravili šele zgodaj popoldne, ko je zapihal blag SZ veter, v nedeljo pa maestral. V razredu 470 sta se najbolj med najboljše tri redno uvrščala člana domačega kluba Matjaž Puh in Matija Romih (14 točk), ki sta dobro jadranje kronala tudi z nazivom državnega prvaka. Podprvakinji sta postali Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat, 15 točk), bronasto odličje pa je pripadlo ekipi Domen Stepančič in Jakob Božič (JK Burja, 17 točk).

Med laseristi se je pomerilo osem jadralcev. Prepričljivo je slavil Nik Pletikos (JK Burja, 9 točk) pred Matejem Valičem (JK Jadro Koper, 18 točk) in Timom Podlogarjem (JK Burja, 22 točk).

»Zelo smo zadovoljni, jadralci so bili izkušeni in profesionalni, tudi vreme nam je bilo izjemno naklonjeno, zato smo lahko prvi in drugi dan izpeljali tri plove in zadnji dan dve regati. Žal nam je le, da so se povabilu odzvali le jadralci teh dveh razredov,« je povedala Vera Maraspin Čarman, vodja organizacijskega odbora pri JK Pirat.

Jadralci JK Pirat so novi državni prvaki v team raceu

V organizaciji ŠD Piran se je včeraj popoldne zaključilo dvodnevno odprto državno prvenstvo v ekipnem jadranju – team raceu za optimiste. Regate se je udeležilo enajst ekip iz Slovenije in Italije, ki jih je sestavljalo več kot 50 mladih jadralcev. V soboto so v round robinu odjadrali vsak z vsakim, v nedeljo pa so sledili polfinale ter mali in veliki finale, s čimer je bil v ugodnih vremenskih razmerah izpeljan celoten predviden program. V malem finalu sta se pomerili ekipi JK Izola in ŠD Piran 1, v finalu pa JK Pirat 1 in JK Jadro Koper, ki je po dveh letih moral zlato medaljo prepustiti jadralcem JK Pirat, ki so s srčno borbo za vsak meter zasluženo osvojili naslov državnih prvakov. Državni podprvaki so tako postali jadralci JK Jadro Koper in bronasti jadralci ŠD Piran 1.

Ponedeljek 23 Sep 2013

V petek, 20.9. se je v Portorožu končalo svetovno prvenstvo razreda fireball. 79 jadralcev iz Velike Britanije, Češke, Irske, Švice, Nemčije, Italije, Francije, Belgije, Kanade in Slovenije se je od nedelje borilo za prestižne naslove. V petih regatnih dneh so odjadrali osem regat, danes na žalost ni bilo dovolj vetra oziroma je bil ta preveč nestabilen. Tudi ostali dnevi so se večinoma začeli z odlogom starta, saj se je veter običajno stabiliziral šele sredi popoldneva.

Današnji zadnji regatni dan bi lahko še marsikaj spremenil in večina jadralcev je upala, da bodo danes lahko odjadrali vsaj eno regato, deveto po vrsti, ki bi omogočila odbitek dveh najslabših uvrstitev. Veter jih žal ni uslišal, start je bil najprej prestavljen na zgodnje popoldne, ko se je flota v blagem maestralu le napotila na regatno polje. Prvi start je bil zaradi močnega zasuka vetra prekinjen že takoj po začetku predstartne procedure, skoraj dve uri kasneje pa se je z regatne jadrnice zaslišal signal za drugi poskus. Tudi tega je na žalost prekinil veter, ki je le 30 sekund pred začetkom regate močno obrnil in padel na manj kot pet vozlov, kar ne bi omogočilo veljavne regate. Do 15. ure, ko naj bi bil na zadnji regatni dan izpeljan zadnji možen start, je bilo le še 15 minut in ker veter ni obetal dovolj stabilnih razmer, se je regatni odbor odločil zaključiti regatni dan, s tem pa tudi jadralski del tega svetovnega prvenstva.

Včerajšnji rezultati so tako tudi uradna razvrstitev za svetvno prvenstvo. Vsi trije najprestižnejši naslovi so šli v angleške roke; svetovna prvaka sta postala Tom Gillard in Simon Potts (25 točk), podprvaka Christian Birrell in Sam Brearey (27 točk), tretje mesto pa sta zasedla evropska prvaka (naziv sta prijadrala prejšnji teden prav tako v Portorožu) Matt Burge in Richard Wagstaff (34 točk). Britanci so zasedli prvih enajst mest, sledita jim dve češki ekipi. Najbolje uvrščena slovenska posadka sta Marko Kocjančič in Aljaž Jadek na 24. mestu.

Tom Gillard in Simon Potts: »Odleglo nama je. Danes sicer nismo jadrali, čeprav sva si tega želela. Velika hvala najinemu sponzorju P&B in ostalim. Veliko regat smo odjadrali na tem svetovnem prvenstvu, a sva vseeno prepričana, da si je večina flote želela dveh zadnjih današnjih. Za nama je bilo kar nekaj ekip, ki bi se sicer spopadle za mesta med tretjim in šestim. Škoda, saj se je veter dvignil ravno ko je vodja regate Tonko objavil konec, torej – hvala Tonko!«

Christian Birrell in Sam Brearey: »Prvenstvo je bilo odlično organizirano, celotna slovenska ekipa se je res potrudila. Žal nama je, da danes nismo jadrali, mogoče bi vodja regate moral počakati še zadnjih 15 minut, ko se je naredilo nekaj vetra. Nekoliko sva razočarana, da nisva imela možnosti zajadrati v zadnjih dveh regatah, a če bi bolje jadrala v prvem delu prvenstva, tega zadnjega nastopa niti ne bi tako potrebovala. Vseeno, prvenstvo je bilo zelo dobro, Portorož ponuja odlične jadralne pogoje, vsi so bili zelo prijazni in gostoljubni, celotna britanska ekipa se je imela odlično.«

Matt Burge in Richard Wagstaff: »Seveda bi raje zmagala, vendar sva tudi s tretjim mestom zadovoljna. Sva na stopničkah, in če temu prištejemo še zmago na evropskem prvenstvu, je to res lep rezultat. Vedno so seveda prisotni razni “če-ji” in kar veliko je bilo regat, v katerih sva podarila kakšno mesto, ampak mislim, da je podobno tudi pri ostalih ekipah, saj so bili pogoji res zahtevni. Zadovoljna sva, lahko bi bilo tudi veliko slabše.«

Ponedeljek 23 Sep 2013