Zadnje iz eTrgovine

1,249.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 200 Ah baterija omogoča kar 4000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več od ostalih baterij. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 200Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija: 2560 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 4000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 200 A
  • Priporočljiv tok polnjenja: 25-100 A
  • Tok praznjenja: 200 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 300 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +70°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -5°C do +60°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,5 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 328x172x216 mm
BlueCell 200Ah 12.8V Navtična litijeva baterija

Zadnji video

Zanesljiva oskrba sistemov z električno energijo na barki je enako pomembna s stališča varnosti kot tudi pričakovanega udobja. Nevšečnostim med bivanjem na plovilu pa se lahko izognemo, če upoštevamo nekaj preprostih nasvetov.

Marsikomu je znana izkušnja, da ko po dolgi zimi pride na barko in vključi naprave, te ne delujejo! Sledi prihod serviserja in njegov pogosto ciničen komentar: Akumulatorji so fuč! Vzrok pa lahko najde tudi v kratkem stiku ali slabem spoju.

Uporabljajte “pametne” polnilnike akumulatorjev

Hud mraz, samo-praznjenje in pomanjkanje polnjenja bistveno skrajša življenjsko dobo akumulatorjev. Za polnjenje akumulatorjev je priporočljivo uporabljati “pametne” polnilnike, ki morajo biti prilagojeni tehnologiji le teh (mokri, GEL, AGM, LiIon). Najboljša rešitev je, da vsako skupino akumulatorjev polnimo z svojm polnilnikom. Večina sodobnih polnilnikov ima funkcijo polnjenja razdeljeno v tri faze, kar se je izkazalo kot optimalna izbira med hitrim polnjenjem in življenjsko dobo.

Večina marin prepoveduje, da je plovilo priključeno na omrežje, ko odidemo domov, oz. ko je na zimskem vezu. Predno zapustite plovilo, akumulatorje popolnoma napolnite in se prepričajte, da so vsi porabniki izključeni! Če je barka na kopnem, je najbolje, da odklopite kable na priključnih sponkah akumulatorja. Navadne akumulatorje je priporočljivo ponovno napolniti vsaka dva meseca, GEL akumulatorje pa vsake tri mesece. Pri Mastervolt LiIon akumulatorjih pa je stvar enostavnejša. Priporočamo, da so baterije napolnjenje med 60 in 70 % kapacitete, ko jih izklopite iz sistema. Tako lahko počakajo tudi do 6 mesecev brez polnjenja.

Namesto da odklopite kable na priključnih sponkah akumulatorja, priporočamo namestitev “zimskega stikala”, ki omogoča enostaven odklop akumulatorjev iz sistema. Poleg tega pa je namestitev takšnega stikala smotrna tudi s stališča vzdrževanja in popravil, saj lahko enostvano in hitro izključimo vir napajanja.

Preverite priključne spoje na akumulatorjih

Plovila so izpostavljena vibracijam in velikokrat se matice na priključnih sponkah sprostijo. To vodi do manjših stičnih površin, iz česar sledi pregrevanje, v najslabšem primeru pa lahko pride celo do požara! Prav tako lahko premikanje akumulatorjev zaradi nagibanja oz. tresljajev poškoduje kontakte. Priporočamo, da so akumulatorji dobro, vedar ne pretesno pritrjeni, priključne sponke očiščene in namazane s snovjo za preprečevanje korozije.

Poiščite znake korozije

Plovilo je najslabše možno okolje za ožičenje. Sol, ki se nahaja v zraku pride v stik s kabelskimi priključki in se lahko zaje v notranjost izolacije. Izbira kablov z zaščito proti koroziji je dražja v primerjavi s klasičnimi, vendar v kasnejših letih nudi večjo varnost in zanesljivost!

Predvsem v prehodnih obdobjih se v notranjosti plovila pojavlja kondenz. Ta se lahko pojavi tudi na električnih vezjih in povzroči kratek stik in okvaro naprave. Priporočamo, da ne puščate na plovilu elektronskih naprav, ki niso namenjene delovanju v morskem okolju.

Preglejte kable za priklop na “obalo”

Prav je, da porabimo nekaj minut za vizualni pregled kabla in priključkov. Izpostavljen je mehanskim poškodbam, saj ničkolikokrat čezenj zapelje voziček, ali je delno v stiku z vodo, spravljen pa je v mokrih in slanih omaricah. Preveriti je potrebno, ali je kje poškodovana izolacija, če so konakti čisti ter druge mehanske poškodbe na kontaktih. Velikokrat se zgodi, da je bil kabel preveč raztegnjen in je popustila objemka, ki drži kabel v priključku. Priporočamo uporabo vzdržljivih Mastervolt/Marinco priključnih vodotesnih kablov, ki preprečujejo nastanek korozije.

Pregled celotnega sistema

V kolikor električni sistem na vašem plovilu ne deluje brezhibno, vam priporočamo zamenjavo sistema z med seboj združljivim sistemom akumulatorjev, polnilnikov in razsmernikov. Sistem sestavljen iz različnih komponet različnih proizvajalcev je v večini primerov nezanesljiv. Žal ni veliko proizvajalcev, ki lahko ponudijo celovit sistem med seboj združljivih komponent. Mastervolt ponuja izdelke, ki jih v celovit sistem povežemo s pomočjo MasterBus CAN-bus povezave. Naprave so tudi “Hybrid ready”. S pomočjo Mastervolt kataloga ali internetne strani lahko pridobite informacije, da opremite plovilo za popolno električno neodvisnost.

Vir: http://reteh.com/sl/

Nedelja 26 Maj 2013

V Medembliku se je v soboto, 25.5.2013, končala druga iz serije novega evropskega formata regat EUROSAF, ki sta se je od slovenskih jadralcev udeležili le Tina Mrak in Veronika Macarol v razredu 470 in si v današnji regati za odličja prijadrali bron.

Prvenstvo je zaznamovalo slabo vreme in težki jadralski pogoji z močnimi nalivi, nizkimi temperaturami, močnim in zelo nestabilnim vetrom in veliko vala. Tina Mrak in Veronika Macarol sta se v konkurenci 13 posadk, med jadralkami je bilo tudi nekaj udeleženk zadnjih olimpijskih iger v Londonu, v kvalifikacijskih in kasneje finalnih plovih uvrščali v zgornjo polovico lestvice. Včerajšnje finalne plove sta zaključili na skupnem petem mestu ter se tako uvrstili v današnjo regato za odličja, v kateri se je tokrat merilo le šest posadk. Po zelo dobrem jadranju v današnjem odločilnem plovu tako Medemblik zapuščata na odličnem tretjem mestu in z bronasto kolajno.

Zlato sta si prijadrali olimpijski zmagovalki iz Londona, Novozelandki Jo Aleh in Olivia Powrie, srebro pa ameriški jadralki Anne Haeger in Briana Provancha.

Foto: Delta Lloyd Regatta

Nedelja 26 Maj 2013

Esimit Europa 2 bo v novo jadralno sezono stopila s štirimi novimi jadralci, ki prihajajo iz Rusije. Po novem projekt Esimit Europa ni več le Evropski projekt temveč je Pan-Evropski.

Poleg novih jadralcev bo v letošnjo sezono jadrnica Esimit Europa 2 stopila s številnimi tehnološkimi posodobitvami.

Igor Simčič, ustanovitelj projekta Esimit Europa, je sporočil, da se bodo ekipi Esimit Europa Sailing Team pridružili trije novi ruski jadralci Alexander Ekimov, Egor Larionov, Nikolay Kornev. Četrti Anton Sergeev, se je ekipi pridružil že v lanskem letu. Tako kot lani, bo tudi letos jadrnico krmaril skipper Jochen Schuemann. V lanskem letu je ekipa Esimit Europa dosegla izjemne rezultate. Na prav vseh regatah, ki so se jih udeležili, so ciljno črto prečkali prvi. Uspelo jim je postaviti tudi pet novih rekordov. Po uspehih v Mediteranu, pa so se odločili, da se poizkusijo tudi v vodah severne Evrope. Udeležili se bodo regat v Namčiji, Švedskem in Združenem kraljestvu. Udeležili se bodo regate Kieler Woche v Nemčiji, ÅF Offshore Race na Švedskem in Cowes Week in Rolex Fastnet Race v Združenem kraljestvu. Po teh regatah, se bo jadrnica vrnila nazaj v Mediteran, kjer bo potekal drugi del letošnje jadralne sezone.

Tudi letos so plani ekipe izjemno zahtevni. Prav na vseh regatah bi radi prvi prečkali ciljno črto. Z dosego cilja, so na jadrnico letos namestili nova jadra, ki so izdelana na revolucionaren način. Razvili so jih v sodelovanju s podjetjem North Sails. Dodatno so jadrnico posodobili z nekaterimi deli, ki so izdelani iz titana in karbona, prav tako pa so posodobili elektronske in hidravlične sklope. Igor Simčič, ustanovitelje projekta pravi, da so pripravljeni za novo jadralno sezono.

Photos: Esimit Europa/Vicent Bosch

Petek 24 Maj 2013

Med 15. in 19. majem se je v Saint Quayu v francoski Bretaniji odvijala prva iz serije regat WIMRS – Women's International Match Racing Series.

Gre za serijo petih regat najvišjega ranga »grade 1« v letu 2013. Dekleta so jadrala v štiričlanskih posadkah na olimpijskih jadrnicah Elliott 6m, regate pa se je v ekipi nizozemske jadralke Klaartje Zuiderbaan udeležila tudi naša Lena Koter, članica ekipe Barakud, ki se je v jadralskem dvobojevanju borila za nastop na olimpijadi v Londonu.

Lena Koter: »Povprečen nivo ekip je bil nižji kot v olimpijskem ciklusu, kar je običajno, saj nivo po olimpijadi vedno pade, ker se generacije menjajo. Olimpijsko kampanijo je imela za seboj približno polovica ekip, med njimi tudi nekatera znana MR imena – olimpijki Lucy McGregor in Anna Kjelberg, potem Julie Bossard, ki spada med najboljših deset že nekaj let, a se ni udeležila olimpijade, ker je bila od nje boljša Claire Leroy. Jaz sem jadrala v mednarodni posadki s Klaartje Zuiderbaan, legendo ženskega MR, bivšo št. 1 na ISAF lestvici, skupaj s še eno Francozinjo in Angležinjo. Punce niso poznale Elliotta, smo se pa kljub temu dobro ujele in odlično odjadrale. Dvojni round robin smo zaključile kot 3., v četrtfinalu s 3:0 premagale Švedinjo Carolyn Sylvan, v polfinalu in malem finalu pa so bile nasprotnice boljše, tako da smo končale 4., zelo zadovoljne.«

Zmagala je britanska posadka Lucy Macgregor pred francosko ekipo Julie Bossard in Američankami z Stephanie Roble na krmilu.

Četrtek 23 Maj 2013

Od 24.4. pa vse do 16.5.2013 je potekala nagradna akcija Ambasador eNavtike. Kot smo obljubili, smo vsak dan nagradne igre izžrebali štiri vstopnice za sejem Internautica 2013.

Skupno smo v akciji podelili kar 92 vstopnic za ogled sejma Internautica 2013. Seveda pa smo obljubili, da bomo po zaključku akcije naše ambasadorje nagradili z dodatnimi bogatimi nagradami. Tako objavljamo srečne nagrajence, ki so si za svoj trud z nekoliko sreče pridobili lepe nagrade.

V kolikor se je vaše ime pojavilo na seznamu nagrajencev, nam na naš e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljite svoje podatke: ime in priimek, naslov, kraj in poštna številka in nagrado vam bomo poslali na vaš naslov po pošti.*

Nagrajenci, ki so prejeli vstopnico za sejem Internautica 2013, so objavljeni na naslednji povezavi: Vstopnice!

 

Nagrajenci nagradne igre Ambasador eNavtike:

Nagrada

Nagrajenec

1. nagrada: Tablični računalnik eNavtika TAB

Ana Maleševič

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Mojca Pintarič

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Nada Šuen

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Jernej Saboti

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Ivan Sušnik

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Drago Grabeljšek

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Vojko Rozman

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Bojan Jakopec

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Gašper Andrinek

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Boris Cresnjar

2-11. nagrada: Priročnik "15 minut za popolno plovbo"

Dušan Kmetec

12-16. nagrada: Knjiga "Morsko prase" iz založbe Osminka & Co

Tomaž Rihtaršič

12-16. nagrada: Knjiga "Morsko prase" iz založbe Osminka & Co

Anton Zupančič

12-16. nagrada: Knjiga "Morsko prase" iz založbe Osminka & Co

Matija Božič

12-16. nagrada: Knjiga "Morsko prase" iz založbe Osminka & Co

Drago Flisar

12-16. nagrada: Knjiga "Morsko prase" iz založbe Osminka & Co

Jernej Stražišar

17.-21. nagrada: Knjiga "Ambasadorji morja" iz založbe Osminka & Co

Petra Krajnčan

17.-21. nagrada: Knjiga "Ambasadorji morja" iz založbe Osminka & Co

Rozana Mužica

17.-21. nagrada: Knjiga "Ambasadorji morja" iz založbe Osminka & Co

Roman Habicht

17.-21. nagrada: Knjiga "Ambasadorji morja" iz založbe Osminka & Co

Kaja Jakopec

17.-21. nagrada: Knjiga "Ambasadorji morja" iz založbe Osminka & Co

Matej Lapajne

22.-24. nagrada: majica eNavtika

Rok  Bohinc

22.-24. nagrada: majica eNavtika

Roman (romantozbar@...)

22.-24. nagrada: majica eNavtika

Aleksander Vrankar

25.-27. nagrada: brisača eNavtika

Darko Pirc

25.-27. nagrada: brisača eNavtika

Daniel Bernad

25.-27. nagrada: brisača eNavtika

Diana Lešnik Košar

* Nagrajenci morajo podatke za prevzem nagrade poslati najkasneje do 15.6.2013 v nasprotnem niso upravičeni do nagrade.

Partnerji:

Sreda 22 Maj 2013

Podjetje Hovercraft d.o.o. razvija novo blagovno znamko SBRP (Sport Billy aiR products), ki predstavlja napihljive produkte iz dvostenskega blaga. Izdelki SBRP imajo zgornjo plast enako kot PVC napihljivi čolni. Enak material uporabljajo v podjetju Grand za izdelavo gumijastih čolnov. Izdelki imajo lahko dodaten sloj gumi podobnega materiala, ki je izredno odporen na obrabo, UV žarke in morsko vodo in je idealen za različne namene v navtiki. Napihljivi izdelki SBRP se lahko napihne do tlaka 0,5 bara in se jih uporablja kot:

- ploščad za razvedrilo, pri čemer je nosilnost do 400 kg/m2
- prostor za bivanje, saj so tla trdna
- dodaten prostor za spanje (tlak v blazinah se lahko regulira)
- kopalno ploščad s stopničkami
- dostop do obale (mega pasarela)
- skakač za otroke, trampolin
- čoln ali pa splav za prevoz do obale (na blazino se lahko vgradi zrcalo za motorje do moči 3,7 kW)
- pomol, ojačan s plastjo zelo odporne gume, ki lahko drsa ob školjke in pomole
- SUP deske za veslanje s tlakom do 2 bar

Oblika in dimenzija napihljivih blazin je poljubna. Izbiramo lahko med različni višinami blazine. Na voljo so blazine višine 5,10,20 in 40 cm. Blazino lahko dodatno zaščitimo proti obrabi po celotni površini ali pa le določene dele - boki blazine.

Več informacij o novih blazinah lahko dobite na Hovercraft d.o.o., Breg ob Savi 1a, 4211 Mavčiče, gsm: 041 693 947, www.SBRP.si

Sreda 22 Maj 2013

Mednarodna razstava navtike, Internautica 2013, je v nedeljo 19. maja zaprla svoja vrata. V preteklih dveh podaljšanih vikendih se je letošnjega navtičnega dogodka udeležilo 14.670 obiskovalcev. Na razstavnih površinah je bilo moč videti programe in predstavitve okoli 160 razstavljavcev s 100 razstavljenimi plovili.

Letošnja, že osemnajsta razstava navtike je obiskovalcem ponudila pester in raznolik program. Otvoritveni dan, ki je potekal v petek, 10. maja, je postregel z otvoritvijo treh razstav, in sicer: Čarobni svet školjk, ki jo je pripravil MEDITERANUM, Zavod za revitalizacijo mediteranske kulture Piran, Svetilniki.XIX, avtorja Mitja Zupančiča, ter Življenje na stebrih, razstavo podvodne fotografije Tihomirja Makovca.

Organizatorji so uspešno izpeljali konferenco o razvojnih priložnostih, ki izhajajo iz čezmejnega sodelovanja med Slovenijo in Hrvaško v luči bližnjega vstopa Hrvaške v EU. Nastopajoči govorci konference so bili: Marin Žužul, predstavnik hrvaškega veleposlaništva v Sloveniji, Denis Hrelja, predstavnik Hrvaške gospodarske zbornice, Silvano Brečević, vodja strokovne skupine na področju pomorstva Hrvaške, Robert Cetina, predsednik strokovne skupine na področju pomorstva Hrvaške in Jasna Softič, predstavnica Mestne občine Piran.

Konferenci je sledil tradicionalni dvig modre zastave v Marini Portorož, v organizaciji društva DOVES–FEE Slovenija. V soboto, 11. maja, so v tiskovnem središču Internautice 2013 podelili tudi letošnje individualne modre zastave uporabnikom in lastnikom plovil v Marini Portorož.

Internautica 2013 je obiskovalcem predstavila atrakcijo, RNF jet-ski freestyle team, brata Roka in Naca Florjančič, ki sta vsak dan sejma trikrat na dan navduševala obiskovalce s svojimi neverjetnimi akrobacijami.

V vrsti razstavljenih motornih jaht, športnih čolnov in jadrnic je bilo mogoče videti tudi nekatera najnovejša prestižna plovila kot sta motorni jahti Ferretti 760 in Pershing 82, največjo - v Sloveniji izdelano motorno jahto, Greenline Ocean Class 70, 25 meterski Dominator 86, najnovejšo kolekcijo motornih jaht CRANCHI, nove modele jadrnic Elan, X-Yachts, Bavaria in vrsto manjših športnih plovil in napihljivih čolnov.

17. maja 2013, se je v Restavraciji Laguna v Marini Portorož odvijal Večer razstavljavcev Internautice 2013 s podelitvijo priznanj za Jadransko plovilo leta 2013. Deset članska žirija je letos prvič izbirala Jadransko plovilo leta, na Večeru razstavljavcev pa so organizatorji razkrili zmagovalce. Za priznanja so tekmovala motorna plovila in jadrnice. Organizatorji so tudi podelili nagrade v  treh posebnih kategorijah: Naj jadranski proizvod leta, Jadranska osebnost leta in Jadranski navtični projekt leta. Drugi petek Internautice 2013 je potekala tudi regata Internautica Media Cup 2013, na kateri so se za zmago potegovale ekipe predstavnikov slovenskih medijskih hiš. Zmago in prehodni pokal Internautica Cup si je prijadrala ekipa revije Val navtika, ki jo je vodil Julijan Višnjevec.

V nedeljo, 19. maja, se je na osrednjem prireditvenem prostoru odvijalo glavno žrebanje nagradne igre INTERNAUTICA 2013, kjer so izžrebali tudi dobitnika letošnje glavne nagrade, VOLKSWAGEN UP!

Uspešen zaključek največjega navtičnega dogodka v Sloveniji daje organizatorjem nov zagon za pripravo naslednje Internautice, ki bo nadaljevala pot nenehnega razvoja, trenda rasti, odličnosti in visoke kakovosti.

Torek 21 Maj 2013

V soboto 18. maja je v organizaciji Burin Yachting Cluba potekala že deseta, jubilejna, regata Marinada, ki jo večina uvršča med enega največjih mednarodnih navtičnih dogodkov v Sloveniji.

V sobotnem dopoldnevu je jadralce na regatnem polju pospremil jugovzhodni veter v jakosti do 15 vozlov.  Jadralci so vsem gledalcem, ki so spremljali letošnjo regato z morja ali s kopnega pripravili čudovit spektakel na vodi.

V absolutni razvrstitvi so si zmagovalne stopničke razdelili: na tretjem mestu posadka jadrnice Megaenergija, JK Pocodebon s krmarjem Davidom Bartolom,  na drugo mesto se je uvrstila jadrnica Assilina, JD Mariborčanka s Tonetom Repovžem za krmilom,
zmago pa si je že tretje leto zapored prijadrala hrvaška posadka Shining JK Fiandara 1975 s krmarjem Željkom Perovićem.
Znotraj regate Marinada je že osmič zapored potekala tudi regata TEVA Medicus Cup – boj za naziv najhitrejšega zdravnika, ki je letos postal dr. Andrej Bartolič, četrtič pa so se med seboj za prehodni pokal IUS pomerili tudi pravniki. Najhitrejši med njimi je bil Samo Žvan.

Jadralci so se po uspešno zaključeni regati preselili v portoroški Avditorij na pogostitev,
podelitev pokalov in nagrad ter težko pričakovani večerni del Marinade. Prireditev je zagotovo dosegla vrhunec v Amfiteatru Avditorija, ko je na oder stopil Zdravko Čolić.
S svojimi pesmimi je pričaral odlično vzdušje in na noge dvignil tako jadralke in jadralce kot tudi ostale obiskovalce, ki so v ritmu njegovih ponarodelih in novih hitov uživali skoraj polne tri ure.

Fotogalerija: Marinada 2013

Rezultati:





Finish Sailed Corrected Delta
Sailno Name

Time Time Time Time
CRO 2007 SHINING
Željko PEROVIC, DOC dr. Andrej Bartolic, REG., MAXI, JK Fiandara 1975
1 1,0 12:05:29,0 1:05:29,0 1:05:29,0
SLO 878 ASSILINA
Tone REPOVZ, IUS Samo Zvan, REG., ALFA, JD Mariborcanka
2 2,0 12:14:44,0 1:14:44,0 1:14:44,0 9:15,0
SLO 160 MEGAENERGIJA
David BARTOL, REG., ALFA, JK Pocodebon
3 3,0 12:18:18,0 1:18:18,0 1:18:18,0 12:49,0
SLO 911 WHITE SNAKE
Karlo HMELJAK, REG., DELTA, JK J/24
4 4,0 12:18:39,0 1:18:39,0 1:18:39,0 13:10,0
SLO 424 SCORPIO
Iztok KRUMPAK, DOC dr. Miha Bartolic, POT., ALFA, JK Izola
5 5,0 12:21:39,0 1:21:39,0 1:21:39,0 16:10,0
SLO 4100 TAIA
Goran DJORDJEVIC, 4220 Škofja Loka, POT., ALFA, JK Loka Timing
6 6,0 12:22:41,0 1:22:41,0 1:22:41,0 17:12,0
SLO 380 ALKOHOLITA 4
Herman ANTONIC, POT., BRAVO, YC Portoroz
7 7,0 12:26:02,0 1:26:02,0 1:26:02,0 20:33,0
SLO 386 YOGA
Bojan IVANCIC, REG., CHARLIE, JK Anteros
8 8,0 12:26:46,0 1:26:46,0 1:26:46,0 21:17,0
SVK 1719 GERONIMO
Roman FORGAC, POT., ZERO, Geronimo Sailing
9 9,0 12:27:30,0 1:27:30,0 1:27:30,0 22:01,0
SLO 753 AGAPEJA
Teja PLESEC, REG., Melges 24, JK Aurora
10 10,0 12:30:14,0 1:30:14,0 1:30:14,0 24:45,0
SLO 3666 SHARK
Janez GOREC, POT., DELTA, JK Pozejdon
11 11,0 12:30:28,0 1:30:28,0 1:30:28,0 24:59,0
SLO 726 ATENA
Emil JERKOVIC, REG., Melges 24, JK Ljubljana
12 12,0 12:31:14,0 1:31:14,0 1:31:14,0 25:45,0
SLO 275 HUSTLER 3
Vitomir OSTANEK, REG., DELTA, YC Portoroz
13 13,0 12:33:53,0 1:33:53,0 1:33:53,0 28:24,0
SLO 342 PERUN
Janko VIRNIK, REG., GOLF, JK Ljubljana
14 14,0 12:34:19,0 1:34:19,0 1:34:19,0 28:50,0
68 JUST PERFECT 3
Sandi FON, REG., DELTA, Just Perfect YC
15 15,0 12:34:41,0 1:34:41,0 1:34:41,0 29:12,0
SLO 336 MESTO NOVO MESTO
Saso NOVAKOVIC, POT., DELTA, JK Novo Mesto
16 16,0 12:35:26,0 1:35:26,0 1:35:26,0 29:57,0
SLO 440 GLENFIELD
Nejc TESAR, REG., DELTA, JK Burja
17 17,0 12:36:02,0 1:36:02,0 1:36:02,0 30:33,0
SLO 517 VICTORY ONE
Atos KOCJANCIC, REG., Melges 24, JK Aurora
18 18,0 12:36:47,0 1:36:47,0 1:36:47,0 31:18,0
SLO 391 LITTLE BIG MAN
Aleš ZUPANC, REG., Melges 24, JK Maestral
19 19,0 12:37:10,0 1:37:10,0 1:37:10,0 31:41,0
SLO 311 NINA
Matej VIRNIK, REG., GOLF, JK Ljubljana
20 20,0 12:37:11,0 1:37:11,0 1:37:11,0 31:42,0
SLO 735 FREYA
Samo KANELLOPULOS, POT., ECHO, JK Horizont
21 21,0 12:39:58,0 1:39:58,0 1:39:58,0 34:29,0
SLO 642 AHIL
Iztok HUDOKLIN, POT., CHARLIE, JK Kobilica
22 22,0 12:40:39,0 1:40:39,0 1:40:39,0 35:10,0
SLO 296 OSPICA
Jure ZNIDARSIC, POT., CHARLIE, Fasala Sailing Team
23 23,0 12:40:53,0 1:40:53,0 1:40:53,0 35:24,0
SLO 144 NIDONITA
Žiga OKORN, POT., CHARLIE, JK Burja
24 24,0 12:40:55,0 1:40:55,0 1:40:55,0 35:26,0
SLO 331 PILA
Matic KOVACIC, REG., DELTA, PD Morska vidra
25 25,0 12:41:57,0 1:41:57,0 1:41:57,0 36:28,0
73 JUST PERFECT 2
Denis PETROVCIC, IUS Jan Primec, REG., DELTA, Just Perfect YC
26 26,0 12:42:03,0 1:42:03,0 1:42:03,0 36:34,0
SLO 101 MARCIANA
Giorgio RUZIER, POT., ECHO, JK Pirat
27 27,0 12:42:06,0 1:42:06,0 1:42:06,0 36:37,0
SLO 348 SINKOPA
Matjaž POGACNIK, POT., BRAVO, JK MIPC
28 28,0 12:42:35,0 1:42:35,0 1:42:35,0 37:06,0
SLO 48 MY WAY
Jurij HUBSCHER, POT., FOXTROT, YC Portorož
29 29,0 12:43:00,0 1:43:00,0 1:43:00,0 37:31,0
71 JUST PERFECT 1
Stanislav LOGAR, REG., DELTA, Just Perfect YC
30 30,0 12:44:19,0 1:44:19,0 1:44:19,0 38:50,0
SLO 495 RAKETAROSSA
Zoran KOMADINA, DOC dr. Marko Strbad, POT., ECHO, JK ROSSA
31 31,5 12:45:41,0 1:45:41,0 1:45:41,0 40:12,0
76 TOD 33
Simon VELIKONJA, REG., DELTA, NK Merkur Idrija
31 31,5 12:45:41,0 1:45:41,0 1:45:41,0 40:12,0
SLO 492 CESARICA
Aljosa LIPOVŠEK, POT., ECHO, YC Portoroz
33 33,0 12:49:14,0 1:49:14,0 1:49:14,0 43:45,0
SLO 446 FOLLOW ME
Saso HORVAT, POT., J/24, JK MIPC
34 34,0 12:50:48,0 1:50:48,0 1:50:48,0 45:19,0
SLO 484 SRECA
Gorazd KRAJNIK, IUS Zvonka Kosir, POT., DELTA, JK Loka Timing
35 35,0 12:54:34,0 1:54:34,0 1:54:34,0 49:05,0
33 CIBORICA
Jošt REBERC, IUS mag. Mirjana Reberc, POT., BRAVO, JK Pirat
36 36,0 12:55:00,0 1:55:00,0 1:55:00,0 49:31,0
SLO 116 NIKA
Damijan MILJAVEC, POT., GOLF, JK Ljubljana
37 37,0 12:55:05,0 1:55:05,0 1:55:05,0 49:36,0
SLO 536 SKOKICA
Miran Tepeš, POT., BRAVO, SD Kobilica
38 38,0 12:58:34,0 1:58:34,0 1:58:34,0 53:05,0
64 ELAN 210
Eva HAWLINA, POT., Elan 210, Burin YC
39 39,0 13:00:45,0 2:00:45,0 2:00:45,0 55:16,0
55 RISSA
Saso KOGOVSEK, POT., CHARLIE, T Sail
40 40,0 13:01:45,0 2:01:45,0 2:01:45,0 56:16,0
63 ELAN 210
Dane HAWLINA, DOC dr.M.Hercog,IUS A.Pogacnik, POT., Elan 210, Burin YC
41 41,0 13:11:52,0 2:11:52,0 2:11:52,0 1:06:23,0
5695 MIMI ALDEBARAN
Goran BARTOLIC, POT., BRAVO, Burin YC
42 42,0 13:24:07,0 2:24:07,0 2:24:07,0 1:18:38,0
5329 JURIJ
Jure PRIMEC, POT., CHARLIE, Burin YC
43 43,0 13:25:54,0 2:25:54,0 2:25:54,0 1:20:25,0
88 KAJA ELAN 434 I.
Dejan REPOVZ, POT., ALFA, Burin YC
44 44,0 13:49:22,0 2:49:22,0 2:49:22,0 1:43:53,0
79 KRISTINA Y999
Bojan RODOSEK, POT., DELTA, Korosko Navticno Drustvo
45 45,0 13:51:30,0 2:51:30,0 2:51:30,0 1:46:01,0
44 ZIVA II.
Andrej HVALICA, POT., FOXTROT, Men se jadra
dns 48,0



SLO 1960 UL FPP SOLARIA
Aleksander SEIFERT, REG., DELTA, AJK FPP
dnf 48,0



Torek 21 Maj 2013

Ta konec tedna je zaznamovala regata One Sails Cup v organizaciji JK Skipper Maribor, ki se ji je v soboto pridružila še s prejšnjega tedna prestavljena Marinada.

Kako je potekala regata in kaj se je na njej dogajalo?

Petek, 18.5.2013

S startom ob 21. uri se je pričel One Night Cup, edina slovenska nočna regata in edina regata, katere popularnost narašča, število tekmovalcev pa se povečuje. Letos sta se regate udeležili dve jadrnici več kot lani. V oblačnem večeru in južnem vetru, ki je presegel tudi 15 vozlov, je regatni odbor jadralce poslal na daljše od dveh regatnih polj od Izole okoli oceanografske boje in nazaj. Medtem, ko so jadralci in spremljevalna gumona med regato nekje pred Piranom bili deležni le nekaj kapljic dežja, je izolsko Marino in regatni odbor na cilju zajel pravi dežni naliv.

Najhitrejša Megaenergija z Davidom Bartolom (JK Pocodebon) je s progo opravila v nekaj več kot 55 minutah in se v Izolo vrnila v suhem vremenu. Sledili so ji Geronimo (Roman Forgač – Slovaška), Shark (Janez Gorec – JK Pozejdon), Mesto Novo Mesto (Saša Novakovič – JK Novo mesto), Skokica (Miran Tepeš – ŠD Kobilica), Nidonita (Žiga Okorn – JK Burja), Ošpica (Jure Žnidaršič – NK Norik) in v fotofinišu Ciborica (Jošt Reberc – JK Pirat) in Jagoda (Jaka Grčar – JK Izola), ki je s progo opravila v uri, dvaindvajsetih minutah in štiriinštiridesetih sekundah.

Sobota, 18.5.2013

V krasnem sončnem vremenu je na One Sails Cupu točno ob 11h startala flota 33 jadrnic, ki se jim je v prvem plovu pridružilo še nekaj več kot deset jadrnic, udeleženk Marinade. Prvi plov je bil namreč skupni za One Sails Cup in regato Marinado. Praktično vsi udeleženci One Sails Cupa so sodelovali tudi na Marinadi, na kateri je tako startalo 43 bark. Prvi plov je v zahodnem vetru hitrosti do 12 vozlov potekal na navigacijski progi s startom pred Izolo, kratko stranico z razbremenilno bojo, postavljeno v veter, in prehodnim ciljem pred Portoroškim pomolom ter se nadaljeval do oceanografske boje, boje pred Strunjanom in nazaj do Izole. Celotna prejadrana proga od Izole do Portoroža in nazaj do Izole je štela kot drugi plov One Sails Cupa, rezultati na prehodnem cilju v Portorožu pa kot cilj prvega plova in Marinade.
Tako v prvem kot v drugem plovu je v absolutni razvrstitvi v cilj prvi prijadral Shining, ki so mu sledile Assilina, Megaenergija, Scorpio, Taia in Geronimo. Po precej dolgem čakanju za najhitrejše jadrnice je bil ob 15:16 na sporedu še start 3. plova na regatnem polju v obliki palice. V cilj je prvi ponovno prijadral Shining, ki sta mu tudi tokrat sledili Assilina in Megaenergija, kot četrta je v cilj prijadrala Taia, za njo pa Pila.

Zvečer je bila v portoroškem Avditoriju razglasitev rezultatov One Night Cupa, ki je potekala skupaj z razglasitvijo rezultatov Marinade.

Nedelja, 19.5.2013
V času predvidenega starta ob 10:30 je bila na barki regatnega odbora dvignjena zastava »kodeks«, saj na regatnem polju pred Izolo vetra skoraj ni bilo. Startno proceduro 4. plova je regatni odbor pričel šele ob 11:25, ko je zapihal zahodni veter 6 vozlov. Hitro po startu je veter spremenil smer proti jugu, tako da so jadrnice na regatnem polju v obliki palice prvo krmo odjadrale brez genakerjev in spinakerjev, organizator pa je spremenil pozicijo privetrne oznake. V odsotnosti v soboto najhitrejšega Shininga je ciljno črto prva prečkala Megaenergija, za njo pa Assilina, Scorpio, Geronimo in Taia. Zadnja dva plova sta prav tako potekala na regatnem polju v obliki palice. 5. plov je zaznamoval dež in veter hitrosti tudi preko 15 vozlov. V odsotnosti Assiline, ki je zamudila startno proceduro, je ponovno slavila Megaenergija pred Taio, Scorpiom, Solario in Geronimom. V šestem, zadnjem plovu, je v nekoliko šibkejšem vetru 6 do 10 vozlov povedla Megaenergija, ki jo je na prvi stranici v krmo, v boju za skupno zmago med regatniki, prehitela Assilina, ki je v cilj prijadrala kot prva, 52 sekund pred Megaenergijo, sledili pa so Little Big Man, Geronimo in Solaria.
Po oblačnem in delno tudi deževnem dnevu je na zaključku, ob podelitvi pokalov, udeležence ponovno obsijalo sonce. Pokale je podelil sponzor regate Željko Perovič (One Sails).

Vir: http://www.jadralna-zveza.si; Foto: Tjaša Misson

Ponedeljek 20 Maj 2013

Vasilij Žbogar je pred vrhuncem sezone jadranja v kraljevskem razredu finn (evropsko prvenstvo v Nemčiji in svetovno prvenstvo v Estoniji) sklenil dolgoročno partnerstvo s projektom Esimit Europa.

Ambiciozni jadralski projekt Igorja Simčiča, ki povezuje najboljše jadralce iz 10 evropskih držav, bo kot generalni pokrovitelj Vasilija Žbogarja slednjemu zagotovil tako finančna sredstva za doseganje zastavljenih ciljev v okviru jadranja v razredu finn kot aktivno sodelovanje na najhitrejši jadrnici na svetu Esimit Europa 2. Vasilij Žbogar, dvakratni dobitnik olimpijskega odličja in večkratni dobitnik medalj na svetovnih ter evropskih prvenstvih, si bo s pomočjo projekta Esimit Europa zagotovil ustrezne pogoje za treniranje in sodelovanje na različnih prvenstvih ter prvokategornih regatah s končnim ciljem – osvojiti zlato olimpijsko medaljo na poletnih olimpijskih igrah v Riu de Janeiru leta 2016. V času do olimpijskih iger bo slovenski šampion svoje neprecenljivo znanje in izkušnje delil tudi z mladimi perspektivnimi jadralci v olimpijskih jadralnih razredih. Projekt Esimita Europa je namreč oblikoval pobudo, v kateri bodo jadralci ekipe Esimit Sailing Team, večkratni dobitniki olimpijskih odličij, pomagali mladim upom evropskega jadranja do vrhunskih rezultatov. Žbogar tako že dejavno sodeluje z nadarjenim ruskim jadralcem, s katerim bo v vlogi trenerja prisoten tudi na mladinskem evropskem prvenstvu v razredu laser v Splitu konec junija.

»Zelo sem ponosen, da se so v projektu Esimit Europa odločili podpreti moj naslednji veliki cilj, osvojitev zlate medalje v razredu finn na olimpijskih igrah v Riu de Janeiru. Temu cilju bom posvetil večino svojega časa, zelo zavzeto treniram, oblikoval pa sem tudi strokovno ekipo, ki mi bo pomagala na poti do Ria. Po bronu iz Aten in srebru iz Pekinga je zlato namreč realno dosegljivo, a čaka me še ogromno dela tako v pripravi optimalne jadrnice kot na fizični moči in taktiki. Vse to seveda zahteva tudi precejšnja vlaganja, zato sem generalnega pokroviteljstva projekta Esimit Europa izjemno vesel. Obenem se zahvaljujem Igorju Simčiču in vsem fantom v izjemni posadki jadrnice Esimit Europa 2, ki so me sprejeli v najboljšo ekipo jadralcev na svetu ter mi zaupali tudi odgovorno nalogo, delo z mladimi,« je dejal najuspešnejši slovenski jadralec, Vasilij Žbogar.

Vasilij Žbogar je sicer letos nastopil že na dveh prvokategornih regatah in je z izkupičkom zadovoljen. Tretje mesto v Španiji in osmo v Franciji so rezultat trdega dela, saj je menjava razreda iz laserja v finn prinesla veliko novosti. Izolan ima sedaj še več optimizma in želje po dokazovanju, prva priložnost za to bo že evropsko prvenstvo v Nemčiji med 19. in 27. julijem. »Na evropskem prvenstvu si želim čim bolje nastopiti, do takrat pa še izboljšati svoje jadranje v močnejšem vetru. Zato zelo zavzeto treniram v Valenciji, kjer mnogokrat piha močan veter, in prepričan sem, da mi bo ob odlični ekipi strokovnjakov in »sparing« partnerjih uspelo nadgraditi to pomanjkljvost, kar je sicer tudi moj najpomembnejši cilj za naslednje mesece,« je dodal Žbogar.

Poleg regat, ki ga čakajo v razredu finn, in treniranja mladega ruskega jadralca v razredu laser bo Žbogar skupaj z 18-člansko posadko evropske jadrnice Esimit Europa 2 nastopil tudi na regati Bernetti Lombardini Cup in znameniti Barkolani.

Projekt Esimit Europa, ki je bil ustanovljen leta 1995, predstavljata jadrnica Esimit Europa 2 in ekipa Esimit Sailing Team. Njegovo poslanstvo je vzpodbujanje sodelovanja na celotni evropski celini in širjenje zavedanja o skupni evropski identiteti prek športa. Jadrnica Esimit Europa 2 je dolga 30 metrov, široka 5,3 metra, ima jambor z višino 44 metrov in na krovu združuje 18 izjemnih jadralcev, ki prihajajo iz 10 različnih evropskih držav. Z najvišjo hitrostjo prek 38 vozlov (70 km/h) je Esimit Europa 2 ena najhitrejših enotrupnih jadrnic na svetu. S sporočilom »Skupaj – za Evropo« ekipa Esimit Sailing Team jadra pod evropsko zastavo, tekmuje za Jadralno zvezo Slovenije in Yacht Club de Monaco ter promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Od krsta junija 2010 je Esimit Europa 2 na 19 nastopih 19-krat prva prečkala ciljno črto in postavila 5 rekordov. Glavni sponzor jadrnice je globalno energetsko podjetje Gazprom, BMW pa je uradni partner. Pokrovitelj projekta Esimit Europa je José Manuel Barroso, predsednik Evropske komisije, podpirata pa ga tudi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, in Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije. Več informacij je na voljo na spletni strani www.esimit.com.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si; Foto: Esimit Europa/Vicent Bosch

Ponedeljek 20 Maj 2013