Zadnje iz eTrgovine

1,249.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 200 Ah baterija omogoča kar 4000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več od ostalih baterij. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 200Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija: 2560 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 4000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 200 A
  • Priporočljiv tok polnjenja: 25-100 A
  • Tok praznjenja: 200 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 300 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +70°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -5°C do +60°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,5 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 328x172x216 mm
BlueCell 200Ah 12.8V Navtična litijeva baterija

Zadnji video

Garmin je danes napovedal GMI 20 in GHC 20, navtična inštrumenta, ki povezujeta Garmin navtični liniji inštrumentov za motorna plovila in jadrnice. S povsem novim vmesnikom , ki je lažji za uporabo kot kdajkoli prej, sta GMI 20 in GHC 20 nepogrešljiva na vsakem navigacijskem mostu.

»Zbirali smo povratne informacije, upoštevali smo uspešne rešitve na prejšnjih navtičnih inštrumentih, da sta lahko nova GMI 20 in GHC 20 še boljša«, je dejal Dan Bartel, podpredsednik prodaje. »Z večjim, svetlejšim in bolj temperamentnim zaslonom, sta GMI 20 in GHC 20 enostavnejša za uporabo, bolj vidljiva ter zagotavljata bistvenejše informacije za uporabnika, kot kadarkoli prej.«

GMI 20 ima 4-palčni (10,1 cm) barvni zaslon, ki prikazuje globino, hitrost, podatke o vetru, motorju in več kot 100 navtičnih podatkov o plovilu, ki temeljijo na željah uporabnika. GMI 20 je zasnovan, da zadovolji namen svojega predhodnika GMI 10, medtem ko širi funkcionalnost  s prikazom več informacij hkrati na večjem in svetlejšem zaslonu.

GHC 20 ima prav tako 4-palčni barvni zaslon, ki je zasnovan za prikaz in zagotavljanje nadzora nad funkcijami avtopilota. Z večjim in svetlejšim zaslonom je GHC 20 združljiv z obstoječimi Garmin avtopiloti, prav tako pa bo tudi združljiv z novimi Garmin avtopiloti. GHC 20 je možno upravljati tudi z brezžičnim daljinskim upravljavcem in z napovedano novo navtično uro quatix. Novi avtopilot kompleti kot so GHP 10, GHP 12 in GHP 20, bodo imeli GHC 20 vključen v komplet.

S posodobljenim uporabniškim vmesnikom tako GMI kot GHC 20 zagotavljata menije in merilnike, ki se ujemajo z estetiko novo napovedane Garmin serije GPSMAP 8000. Medtem ko sta bolj prijazna do uporabnika in se ponašata z bolj intuitivnim izgledom, ki vključuje tako nastavitev svetlosti kot barv, je možno GMI in GHC 20 montirati vgradno ali plosko, da se popolnoma uskladita z novo serijo GPSMAP 8000 in skupaj tvorijo edinstven izgled navigacijskega mosta.

Izboljšana je tudi nočna vidljivost GMI in GHC 20. Z možnostjo izbire osvetlitve v rdeče/črni, zeleno/črni ali običajni nočni barvni shemi imata GMI in GHC 20 LED osvetlitev, ki omogoča boljšo zatemnitev kot predhodni GMI in GHC modeli. Hkrati je izboljšana tudi vidljivost pri dnevni svetlobi. Z boljšim kontrastom in širšim vidnim kotom, GMI in GHC 20 zagotavljata boljšo vidljivost v vseh svetlobnih pogojih. Steklen zaslon preprečuje tvorjenje kondenzacije v enoti, odsevanje in bleščanje ter s tem omogoča jasen pogled na prikazane informacije v vseh vremenskih pogojih.

Novost predstavljena na GMI 20 je funkcija auto-scroll. Le-ta uporabniku omogoča , da določi kako hitro se pomikajo prikazi na zaslonu brez dodatnega poseganja. Nastavitve je mogoče prilagoditi, da se prikazane informacije pomikajo v različnih časovnih intervalih,  kar omogoča namestitev naprave na različna mesta in dostop do informacij na večjih razdaljah. Hkrati ta funkcija daje uporabniku možnost uporabe inštrumenta na več načinov.

GMI 20 in GHC 20 bosta predvidoma na voljo v drugi četrtini leta 2013.

Torek 23 Apr 2013

Preko 800 jadralcev v desetih olimpijskih in dveh paraolimpijskih razredih se je danes zbralo na regatnem polju četrte in zadnje od ISAF-ovih regat svetovnega pokala v sezoni 2012-13. Po jutranjem čakanju na veter se je ta le nekoliko okrepil in omogočil izpeljavo dveh oziroma treh predvidenih plovov.

Nastopilo je tudi devet slovenskih jadralcev. Zelo smo lahko zadovoljni z današnjim nastopom Tine Mrak in Veronike Macarol (JK Pirat) v razredu 470, ki sta v treh plovih dosegli sedmo, tretje in deseto mesto v konkurenci 30 ekip in sta trenutno zelo dobri šesti. Vodita zmagovalki Palme, Brazilki Fernanda Oliveira in Ana Barbachan z enajstim mestom in dvema zmagama.

Skupno peto mesto po prvem dnevu drži tudi Vasilij Žbogar (JK Burja), ki si še ni povsem opomogel po hudem prehladu, ki ga je pestil nekaj zadnjih dni. V prvem plovu je odjadral za sedmo in v drugem za trinajsto mesto, tretjega za danes predvidenega plova pa finni niso odpeljali. »Težek dan je bil, zelo malo vetra. V obeh regatah sem imel šanse iztržiti več, ampak mi sreča ni bila naklonjena. Obe regati sem odlično štartal in bil več kot polovico poti do prve oznake v ospredju. Težko sem odločil, katera stran bo proti koncu potegnila, zato sem vedno ostajal na sredini polja, kar mi ni pomagalo, da bi končal v samem vrhu. Kljub temu sem dobro jadral, saj so ostali jadralci še bolj nihali v rezultatih,« je iz Hyeresa sporočil Vasilij. V vodstvu je Novozelandec Junior Josh z drugim in sedmim mestom.

Moške posadke v 470 so zaradi velikega števila nastopajočih razvrstili v dve skupini; v rumeni skupini, kjer sta nastopili tudi obe slovenski posadki, jih je jadralo 32, v modri pa 31. Mlada Matjaž Puh in Matija Romih (JK Pirat) sta se v prvem plovu v svoji skupini uvrstila na 24., v drugem na 25. in v tretjem na 29. mesto in sta v skupni razvrstitvi trenutno 56. Andraž Gulič in Mitja Nevečny (JK Jadro) sta bila v prvem plovu 28., v drugem 24. in v tretjem ponovno na 28. mestu v skupini in sta po prvem dnevu na skupnem 59. mestu. Vodita Novozelandca Paul Snow-Hansen in Wilcox Daniel s petim mestom in dvema zmagama.

Zaradi velikega števila jadralcev so v dve skupini razvrščeni tudi jadralci na laserjih; v rumeni skupini, v kateri je danes jadral Žan Luka Zelko (BD Sidro), jih je nastopilo 56, v modri skupini, kjer je nastopil Nik Pletikos (JK Burja), pa 57. Nik Pletikos je danes v prvem plovu dosegel 9. mesto, v drugem je bil 14. in v tretjem 17. v skupini in je trenutno na skupnem 27. mestu. Žan Luka Zelko je prvi plov končal na 22. mestu, drugega na 35. in tretjega na 44. v skupini in je trenutno skupno 80.

V Hyeresu tokrat ISAF preizkuša še tretji način točkovanja. Kvalifikacije bodo tokrat namesto treh dni skrajšane na le prva dva dneva. Uvrstitev (mesto) iz kvalifikacij se bo preneslo naprej in bo predstavljalo prvi rezultat za finalne serije – tega rezultata tudi ne bo mogoče odbijati. Finalne regate se bodo jadrale tri dni (namesto dveh, kot je bilo to v Palmi), tem pa bosta za najboljših deset iz vsakega razreda sledili še dve regati za medalje, le za razred 29er in ženski 29erFX (v teh razredih sicer ne bomo imeli slovenskih jadralcev) so predvidene tri regate za medalje.

Kvalifikacije se bodo nadaljevale jutri.

Ponedeljek 22 Apr 2013

Ta konec tedna se je v organizaciji BD Ranca Ptuj odvijala regata Jadro Rance – Ptuj 2013, na kateri so se pomerili jadralci na optimistih in laserjih radial.

Prva tri mesta v laserju so si prijadrali domači jadralci BD Ranca: zmago Uroš Judež, drugo mesto Jure Medved in tretje Vid Lah. Med optimisti, nastopilo jih je enajst, sta šli prvi dve mesti v skupni razvrstitvi jadralcem JK Burja: zmagal je Taš Kolman, drugi je bil Erik Rodica in tretja Marina Vrščaj iz WSC Črnomelj kot edina deklica med nastopajočimi. V kadetski konkurenci je slavil Erik Rodica pred Marino Vrščaj in Nejcem Valenčičem (JK Burja). Prehodni pokal Jadro Rance 2013 je osvojil JK Burja Izola.


Ponedeljek 22 Apr 2013

Slovenski navtični trg je bogatejši za novo knjigo z naslovom Jadranje in psihologija.

Nova knjiga Jadranje in psihologija je prva tovrstna knjiga, ki je prevedena v slovenski jezik. V izvirniku jo je avtor dr. Michael Stadler izdal pri nemški založbi Delius Klasing Verlag. V slovenskem prevodu je izšla pri založbi Osminka&Co., kot 3. knjiga iz zbirke Bukva. Knjiga je namenjena vsem, ki se radi odpravljate na jadranje in bi na plovilu radi preživeli čim več užitkov in čim manj težav, ki se lahko pojavijo zaradi majhnega prostora na katerega je omejena celotna posadka. Knjiga ponuja pravočasno prepoznavanje in odpravljanje težav na krovu. Pojasnjuje možnosti osebnega razvoja na barki, odnose na odprtem morju, relacije med skiperjem in posadko, upor na športnih jadrnicah, partnerstvo in družino na jadrnici.

Komu je knjiga namenjena?

- vsem, ki plujete in bi se radi pravočasno izognili slabim odnosom na plovilu
- vsem, ki se prvič odpravljate na jadranje in si želite spoznati problematiko odnosov na plovilu
- vsem, ki se ukvarjajo z tekmovalnim jadranjem
- vsem, ki opravljajo funkcijo skipperja ali kapitana na plovilu
- vsem, ki se na podajajo na družinsko jadranje

Na plovbo se pripravite pravočasno. Spoznajte zapletene odnose, ki se razvijejo med posadko in se izognite morebitnim težavam še preden nastanejo. Vse to si lahko preberete v knjigi Jadranje in psihologija (knjiga bo izšla 27.3.13).

Cena knjige znaša le 19,90 EUR z DDV. (stroški pošiljanja 4,00 EUR)

Naroči knjigo Jadranje in psihologija!

 

Sobota 23 Mar 2013

15 minut za popolno plovbo

Ste pripravljeni na novo navtično izkušnjo, ki vas bo hitro in učinkovito popeljala do popolne plovbe? Izšel je najnovejši in edinstven priročnik 15 minut za popolno plovbo, ki  bo za vas storil prav to. Z njegovo pomočjo hitro osvežite vsa ključna navtična znanja, ki jih boste potrebovali na morju. V priročniku boste našli napotke za brezskrbno izplutje z vašim plovilom, varno in prijetno plovbo ter kako ukrepati v stiski, če se bo na plovilu zgodilo kaj nepredvidljivega.

V priročnik sta avtorja Gregor Jeretič in Tomaž Gregorič skrbno vključila več kot 10 let izkušenj podjetja v navtičnem izobraževanju in ga posvetili predvsem tistim, ki se s plovbo srečujete le občasno. Priročnik je vodoodbojen, odporen na sončno svetlobo, zvezan z nerjavečo spiralo, priročne oblike in formata.

Naj vas spomnimo ...

15 minut za popolno plovboje edinstven priročnik, s katerim boste lahko hitro in učinkovito osvežili vsa ključna navtična znanja in poskrbeli za brezskrbno izplutje, varno in prijetno plovbo ter pravilno in učinkovito ukrepanje v stiski.

Vaš nepogrešljivi osebni pomočnik vas bo pred plovbo, med njo in predvsem v kritičnih situacijah jedrnato in po korakih popeljal skozi vrsto praktičnih nasvetov in ukrepov, ki vas bodo hitro rešili marsikatere zagate.

Komu je namenjen priročnik?

Priročnik je namenjen vsem, ki ste na plovilu le občasno kapitan, vsem tistim, ki najemate plovila, vsem tistim, ki pogosto plujete, pa bi na hitro radi, da svoja znanja spet osvežite z najpotrebnejšimi in najnujnejšimi znanji, ter za vse, ki ste pogosto v posadki na plovilu in bi radi spoznali osnove varne plovbe, na kaj je potrebno biti pozoren in zakaj ima kapitan na ladji vedno prav! Če ste eden izmed naštetih potem je priročnik 15 minut za popolno plovbo prava knjiga za vas.

Količina je omejena, zato pohitite in postanite eden izmed prvih ponosnih lastnikov tega izjemnega priročnika še danes!

 

Naroči priročnik: 15 minut za popolno plovbo

 

Video o priročniku:

Nedelja 20 Jan 2013

V soboto, 22.12.2012, je ob 6.00 uri izbruhnil požar v marini Punat na otoku Krku in uničil 20 plovil!

Požar je izbruhnil na enemu izmed plovil, ki se nahajajo na suhem privezu znotraj marine Punat. Ko je požar izbruhnil, k sreči v marini ni pihalo. Celotna ekipa gasilcev marine Punat je nemudoma pričela z gašenjem požara. Pridružili so se jim tudi gasilci iz več gasilnih društev z otoka. Ves trud gasilcev je bil zaman, ko je začela pihati burja. Požar se je razširil na vsa plovila, ki so se nahaja na suhih privezih D3. Gasilcem je uspelo le omejiti požar, da se le ta  ni razširil še na druge predele marine. Skupno je v požaru zgorelo kar 20 plovil. Plovila so popolnoma uničena. K sreči na plovilih v času požara ni bilo lastnikov plovil, tako da ja škoda zgolj materialna. Kljub temu, da je ogenj pričel goreti v jutranjih urah, so dežurni gasilci gasili ostanke plovil vse do poznih večernih ur.

Kaj je zanetilo požar in na katerem plovilu je pričelo, goreti še ni jasno. Policija je zaščitila kraj požara. Po podrobnem pregledu inšpekcijskih služb, bo bolj jasno kaj se je v marini dogajalo.

Fotogalerija: Pogorišče v marini Punat!

Kako se preventivno zaščititi pred požaron ma plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff. Več o aparatu si lahko preberete na tej povezavi!

Nedelja 23 Dec 2012

Legendarni skakalec Miran Tepeš je poleg skakanja tudi navdušen jadralec. Spomladi leta 2006 se je prvič odpravil na pot z namenom, da objadra cel svet. Na pot se je odpravil sam, v določenih delih, pa so mu čas krajšali člani družine in prijatelji. Po zaključenem potovanju je nastal potopis z naslovom Z vetrom, ki na 320 straneh opisuje dogajanje na poti.

Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe,  Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel."

Na poti okoli sveta je Miran Tepeš preplul skupno kar 26.541 navtičnih milj. Za celotno pot je potreboval 300, jadranje pa je skupno potekalo dobri dve leti. V 300 dnevih je 192 dni jadral oziroma plul, 77 dni pa je preživel na otokih, v zalivih in v različnih pristaniščih. 17 dni je preživel na letalih in letališčih, 14 dni pa je potreboval, da je svojo jadrnico na suhem vzdrževal in popravljal.

Knjiga Z vetrom ni le opis jadralske poti okoli sveta, temveč govori tudi oobčutkih, ki jih jadralec doživi na svoji solo poti okrog sveta. Tako opisuje knjiga vesele dogodke in pa seveda tudi občutke in tesnobo ob samotnem jadranju po oceanih sveta. Miran Tepeš za knjigo pravi: "V knjigi sem pustil veliko večji del samega sebe, kot sem to sprva nameraval."

Knjiga je zanimivo branje za vsakega jadralca, dodatno pa je opremljena s preko 400 fotografijami, ki jih je Miran Tepeš posnel na svoji poti.

Knjiga je izšla leta 2008. Zaradi izjemnega uspeha knjige Proti soncu, ki opisuje prvi del, drugega Tepeševaga potovanja okrog sveta, je sedaj knjiga Z vetrom na voljo tudi pri nas. 

  

Naroči knjigo Miran Tepeš - Z vetrom

Cena knjige je samo 20 EUR (namesto 30 EUR) (z 9,5% DDV).

 

 

Torek 18 Dec 2012

Danes, 9.12.2012, je burja na paškem mostu dosegla v sunkih hitrosti do 200 km/h.

Ponedeljek 10 Dec 2012

Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010.

Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, zato je na poti obiskali veliko odmaknjenih otokov in jadral tudi po delih oceanov, kamor ne zaide veliko jadralcev. Večinoma so jih domačini na otokih prijazno sprejeli, ponekod so jih gledali z nezaupanjem, s Funafutija pa jima s Klemenom nekaj dni niso dovolili odjadrati, z atola Palmerston pa so jih celo pregnali.

Med Slovenijo in Polinezijo so v letih 2010 in 2011 z nekaj premori prejadrali več kot 16.000 navtičnih milj. Večinoma je Miran Tepeš jadral v družbi družine in prijateljev, nekaj tisoč milj pa je prejadral tudi sam. Velik del poti je potekal v nasprotni smeri od ustaljenih jadralski poti, v veliki meri tudi proti vetru, zato je bila to marsikdaj trda preizkušnja tako za jadrnico kot tudi za posadko, ki je bila na njenem krovu, a njihova Skokica jih je vedno varno pripeljala na cilj.

Knjiga Proti soncu je jadralski potopis. V njej na 320 straneh opisujem jadranje proti vzhodu, proti soncu, na drugi konec sveta, od Slovenije do Polinezije. Številne opisane dogodivščine so popestrene s preko 300 fotografijami.

 

Naroči knjigo: Mirana Tepeša - Proti soncu

 

 

 

 

Sobota 01 Dec 2012

Pretekli teden se je v Izoli zaključilo drugo jadranje okoli sveta našega jadralca in skakalca na smučeh, Mirana Tepeša. Tokrat je jadranje okoli sveta potekalo po manj običajni poti, proti vzhodu, med odmaknjenimi pacifiškimi otoki in okoli Horna.

Prvi del te poti je Miran Tepeš opisal v knjigi “Proti soncu”, ki jo je izdal letos spomladi, potopis z drugega, nekoliko bolj pustolovskega dela poti, pa namerava izdati prihodnje leto.

Nekaj fotografij z njegovega potovanja si lahko ogledate na tej povezavi: Miran Tepeš že drugič okoli sveta

Več o jadranju okoli sveta in knjigah si lahko preberete na spletnih straneh: www.tepes.info/jadranje.html

Ponedeljek 19 Nov 2012