Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Zadnji dogodek v razredu RC44 se je odvijal v Portugalskem Cascaisu. Zapomnili si ga bomo po najmanjših razlikah med ekipami. Kar pet ekip je jadralo izjemno dobro in so bile do zadnjega trenutka v boju za najvišje mesto.
Zadnji dan so izjemno dobro jadrali domačini Team Cascais - Aleph Racing. Najhitrejši so bile kar v dveh plovih. Razlike med prvimi petimi ekipami so bile izjemno majhne. Za presenečenje sta poskrbela Valentin Zavadnikov in Leonid Lebedevov iz ekipe Synergy Russian Sailing Team. Z izjemnim jadranjem v zadnjem plovu sta se s svojo ekipo zavihtela na prvo mesto in prvič v zgodovini tekmovanja RC44 dvignila pokal.
Zadnji dan je pričel v zahodnem vetru, ki se je počasi stopnjeval vse do 20 vozlov. Štiri ekipe Katusha, Team Aqua, Team Cascaia in Peninsula Petrolium so pričele s prvim plovim. Na regatnem polju se je najbolje znašla domača ekipa Team Cascais in si zasluženo priborila prvo mesto. Z zmago so se povzpeli na trenutno prvo mesto v skupni razvrstitvi s 48 točkami. Ekipi Synergy in Peninsula Petroleum sta imeli 50 točk, sledila pa jim je Katusha z le eno točko zaostanka.
Pred pričetkom zadnjega plova je ekipa Cascais zahtevala dodaten čas pred pričetkom plova, zaradi tehničnih težav. Niso bili prepričani, da jim bo uspelo pripraviti pravočasno za zadnjo regato. K sreči jim je uspelo na start zadnjega plova priti pravočasno. Na prvi oznaki je bila v vodstvu ekipa Synergy, takoj za petami pa so jim jadrali na jadrnici Katusha. Po obratu, je ekipa Synergy začela povečevati svojo prednost. Kljub temu, da je ekipa Katusha poizkušala naredite vse, je bila tokrat ruska ekipa premočna. Če bi osvojili drugo mesto v tem plovu, bi to zadostovalo za zmago v Cascaisu. Žal pa so na naslednji oznaki naredili napako, dobili kazenske točke in opraviti so morali obrat za 360 stopinj.
Ruska ekipa Synergy ni v plovu naredila nobene napake. Prepričljivo so zmagali, ker je zadostovalo za zmago regate. Peto mesto domače ekipe je zadostovalo za končno drugo mesto. Tretje mesto je zasedla ekipa Katusha, četrto pa Peninsula Petrolium.
Slovenska ekipa Ceeref na tokratnem dogodku ni nastopila, jadrnica Nika, na kateri pa jadrajo večinoma slovenski jadralci pa je na tokratnem dogodku zasedla deveto mesto.
Zadnji dogodek v seriji RC44 v letošnji sezoni bo med 20. in 24. novembrom potekal v Puerttu Caleru v Lanzarotu.
Mesto | Ekipa/Plov | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | SKUPAJ |
1 | Synergy Russian Sailing Team (RUS 13) | 8 | 5 | 2 | 1 | 11 | 2 | 4 | 8 | 1 | 5 | 3 | 1 | 51 |
2 | Aleph Racing (FRA17) | 10 | 1 | 7 | 7 | 8 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 5 | 53 |
3 | Katusha (RUS 007) | 1 | 7 | 5 | 3 | 6 | 1 | 2 | 2 | 6 | 7 | 11 | 3 | 54 |
4 | Peninsula Petroleum Sailing Team (GBR 1) | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 8 | 3 | 4 | 10 | 3 | 8 | 7 | 57 |
5 | Team Aqua (GBR 2041) | 2 | 3 | 1 | 5 | 7 | 11 | 8 | 1 | 2 | 9 | 10 | 8 | 67 |
6 | Ironbound (USA 1) | 11 | 10 | 4 | 10 | 2 | 3 | 7 | 6 | 9 | 4 | 2 | 2 | 70 |
7 | Artemis Racing (SWE44) | 6 | 8 | 10 | 2 | 3 | 6 | 5 | 7 | 4 | 10 | 7 | 10 | 78 |
8 | Team Italia (ITA 7) | 3 | 12 | 12 | 6 | 12 | 10 | 9 | 3 | 7 | 6 | 9 | 4 | 93 |
9 | GAZPROM 2 (RUS7) | 12 | 11 | 11 | 8 | 5 | 5 | 6 | 11 | 8 | 2 | 5 | 12 | 96 |
10 | Team Nika (RUS 10) | 9 | 6 | 6 | 9 | 4 | 12 | 11 | 10 | 13 (DNF) | 12 | 6 | 6 | 104 |
11 | Aegir Racing (GBR22) | 5 | 4 | 9 | 11 | 10 | 9 | 12 | 9 | 5 | 8 | 12 | 11 | 107 |
12 | Bronenosec Sailing Team (RUS 18) | 7 | 9 | 8 | 12 | 9 | 7 | 10 | 12 | 11 | 11 | 4 | 9 | 109 |
Med otokoma Kreto in Ciprom je potonila motorna jahta na kateri je bilo osem članov posadke.
Grški center za iskanje in reševanje na vodi, JRCC Piraeus, je včeraj ob 16.00 uri sporočili hrvaškemu centru MRCC Reka, da so prejeli nujen klic z motorne jahte York Hollywood, ki pluje pod hrvaško zastavo. V času nesreče se je motorna jahta nahajala med otokoma Kreto in Ciprom. V jahto je začela vdirati voda. Grki so o nesreči obvestili vse ladje v bližini. Na poziv je odgovorila trgovska ladja Duke I, ki pluje pod Panamsko zastavo. Nemudoma so spremenili smer plovbe proti jahti. Vseh osem članov posadke so vkrcali na ladjo, medtem, ko se je jahta potopila. Črpalke za vodo žal niso bile dovolj učinkovite. Ladja je odplula proti luki Port Said v Egiptu, kamor so prispeli danes okrog 10.00 ure. Vsi člani posadke so nesrečo preživeli brez poškodb. V posadki je bilo pet hrvaških državljanov, ena Slovenka, en Srb in en Irec.
Kaj je povzročilo vdor vode v jahto zaenkrat še ni znano.
Jadrate sami, v paru, z družino ali prijatelji. Imate različne potrebe glede na posadko s katero plujete? Rešitev ja novi Oceanis 38 iz podjetja Beneteau. Kot lastnik lahko dodajate ali odvzemate elemente in si plovilo prilagodite glede na vaše potrebe.
Novi Beneteau Oceanis 38 je jadrnica, ki se prilagaja vaši filozofiji in združuje tri različne jadralske svetove. Lahko ste lastnik, ki jadrnico uporablja za dnevna jadranja, za krajša vikend jadranja ali pa za daljša križarjenja.
Nova jadrnica je bila premierno predstavljena na septembrskem navtičnem salonu v Cannesu, kjer smo se lahko prepričali, da gre za pravo revolucijo. Če ste salon zamudili, bo jadrnica na ogled prav na vseh večjih salonih.
Kaj je tako revolucionarnega pri novem Oceanisu 38?
Nova jadrnica je zasnovana na ideji, da se potrebe jadralcev skozi čas spreminjajo. Spreminja se število članov, ki jadrajo, spreminja se časovno obdobje, ki ga preživljamo na jadrnici in spreminjajo se tudi rute po katerih jadramo. Zaradi tega se spreminjajo tudi želje po ureditvi prostora v jadrnici. Ko smo jadrnico enkrat kupili, so bile možnosti za spremembe notranjosti minimalne, oziroma jih sploh ni bilo možno izvesti. Nov koncept Oceanisa 38 pa to za vedno spreminja in omogoča spreminjanje plovila glede na stopnje našega jadralskega življenja. Notranjost novega Oceanisa 38 je namreč zasnovana tako, da lahko notranjo razporeditev in elemente spreminjamo glede na naše potrebe.
Osnovna razporeditev Oceanisa 38 je zasnovana kot parcela na morju. Ko vstopite v notranjost, se pred vami odpre le en prostor. Takoj dobimo občutek neverjetne prostornosti notranjosti plovila. Pogled nam seže vse do premca, kjer se nahaja velika postelja. Levi in desni bok jadrnice sta opremljena z velikimi minimalistično oblikovanimi zofami. Vse je oblikovano zelo minimalistično. Osnovna razporeditev je namenjena tistim, ki jadrajo le preko dneva. Jadrnica z osnovno razporeditvijo tako nosi ime Day Sailer.
Za tiste, ki jadrnico uporabljajo preko vikenda ali pa za krajša jadranja se lahko osnovna različica z dodajanjem elementov enostavno spremeni v Weekender, ki omogča transformiranje v dvo ali tro kabinsko plovilo. Sami se lahko odločite za odprte ali zaprte kabine, za ločen tuš, dodatno mizo v notranjosti in zunanjosti, krmarske sedeže in številno drugo dodatno opremo.
Glede na tradicijo linije Oceanis, pa bo večina najhitreje prepoznala verzijo Cruiser. Ta je namenjena tistim, ki preživijo več časa na jadrnici. Izbirati je možno med dvo ali tro kabinsko različico. Slon se lahko prelevi v obedovalnico, kjer lahko udobno sedi šest odraslih oseb. Kopalnica ima ločen tuš. Omare v kabinah lahko prosto dodajamo in odvzemamo. Odvisno od tega ali potrebujemo več prostora za shranjevanje ali pa raje uživamo v večjem prostorju brez odvečnih omar. Pod glavnim jadrom lahko namestimo krmni lok, krmarske sedeže in kopalno ploščad.
Novi Beneteau Oceanis 38 je pravi transformer med jadrnicami. Zaradi inovativne zasnove ga bodo verjetno kmalu posnemali tudi drugi proizvajalci. Kako je zasnovan celotno design si lahko ogledate v videu.
Fotogalerija: Beneteau 38
Na katerih salonih bo možno videti plovilo:
Genoa 02 - 06 Oktober 2013
Annapolis 10 - 14 Oktober 2013
Hamburg 26 Oktober - 03 November 2013
Paris 06 - 15 December 2013
Düsseldorf 18 - 26 Januar 2014
Istanbul 15 - 20 Februar 2014
Moscov 15 - 17 Marec 2014
Sanya 30 Marec - 02 April 2014
Tehnični podatki:
Dolžina čez vse (Daysailer): 11,15 m Dolžina čez vse (Weekender & Cruiser) : 11,50 m Dolžina trupa: 11,13 m Dolžina vodne linije: 10,72 m Širina: 3,99 m Teža: 6 430 kg Vgrez: 2,05 m Balast: 1 790 kg Vgrez 2: 1,60 m Balast 2: 2 060 kg Rezervoar za vodo: 130 l (standard) Rezervoar za vodo: 200 l (opcija) Rezervoar za gorivo: 130 l Motor: 30 KM Glavno jadro: 32,70 m² (klasično) Glavno jadro: 30,00 m² (navijalno) Genoa (103 %): 33,00 m² Asimetrični spinnaker: 114 m² Code 0: 65 m² Jib: 25 m² I: 14,01 m J: 4,79 m P: 13,25Jadrnica Esimit Europa 2 je dosegla že 27. zaporedno zmago. Tokrat je prva prečkala ciljno črto na regati za pokal Bernetti.
150 jadrnic se je zbralo na 15 navtičnih milj dolgi regati Bernetti, ki poteka med Trstom in Sistiano v Italiji. Letos so organizatorji, zaradi velikega števila prijavljenih jadrnic, razdelili floto na dve skupini, ki so pričele s startom v 20 minutnem razmaku. Jadrnica Esimit Europa 2 je razprla svoja jarda ob 9.30 uri v prvi skupini, ki so jo poimenovali Open Sailing class. Začeli so izjemno dobro in že na prvem obratu so imeli lepo porednost pred zasledovalci. Tudi po prvem obratu, svojega tempa niso zmanjševali. Do cilja so svojo prednost le povečevali. Ciljno črto so prečkali ob 10.47 uri. Za jadrnico in ekipo Esimit Europa 2 je bila to že 27. zaporedna zmaga. Drugo mesto je zasedla italijanska jadrnica Sayonara, tretje pa srbska jadrnica Alligator 2.
S to zmago je ekipa Esimit Europa 2 zopet potrdila svojo dominacijo v Mediteranu in napovedala oster boj na Barcoliani, ki bo potekala naslednji teden. Na regati je letos prijavljenih 1800 jadrnic in je največja regata na svetu z skupnim startom vseh jadrnic. Če bo ekipa Esimit Europa 2 tudi tokrat uspela prečkati ciljno črto prva, bo to njihova četrta zaporedna zmaga.
Regata za Pokal Bernetti je ena izmed osmih regat v seriji Lombardini. Ena izmed regat v seriji je tudi regata Palermo - Monte Carlo, na kateri je ekipa Esimit Europa 2 dosegla že tri zaporedne zmage v letih 2010 do 2012. Leta 2010 so na regati postavili tudi rekordni čas.
Po zaključeni Barcolani, bo ekipa odjadrala proti Valleti na Malti. Poizkusili bodo postaviti nov rekord v Medot Sailing Trophy. Zadnja regata v letošnji jadralni sezoni bo za ekipo Esimit Europa 2 606 navtičnih milj dolga regata Rolex Middle Sea Race, ki je letos privabila 109 jadrnic iz 18 držav sveta.
Foto: Esimit Europa/Manuel Kovsca
V prejšnji številki smo že napovedali novost na Slovenskem trgu plovila Sasga yachts, ki prihajajo iz že dobro poznane ladjedelniške družine Sestre.
Družino Sestre poznamo po jahtah »Menorquin«. Sedaj so ustanovili novo podjetje, ki proizvaja podobna plovila, ki pa so tehnološko bolj izpopolnjena in nudijo več udobja, kot smo bili navajeni njihovih predhodnikov.
Sasga yachts Minorchino 42 je zasnoval arhitekt Inigo Toledo iz Barracuda Yachts, s poudarkom na zunanjosti in klasičnih linijah tradicionalnih španskih ribiških bark ter z edinstveno notranjostjo in maksimalnim izkoristkom vsakega najmanjšega prostora. V dolžino meri 13,20 m, v širino pa 4,00 m.
Prednja kabina je zelo prostorna, z ležiščem dolgim dva metra in širokim 1,5 metra. Dostop do postelje je možen z obeh strani. Pod samim ležiščem je veliko prostora za posteljnino oziroma ostalo perilo. V premcu barke se nahaja lastniška kopalnica z ločeno tuš kabino. V kabini za goste sta dve ločeni postelji, prostorne omare in stranišče s tušem. Kuhinja v obliki črke U je bogato opremljena in priročna. Pod hard topom se skriva lepo odmerjen salon s komandnim mostom. Lahko se odločite tudi za različico z letečim mostom (fly bridge), s čemer boste pridobili veliko površino za druženje, uživanje na soncu ali pa udobno križarjenje.
Bogata je tudi ponudba različnih motorjev. Izbirate lahko med štirimi vrstami: dva Yanmar ali Volvo Penta motorja od 260 do 315 KS.
Priporočljiva potovalna hitrost Minorchina 42 je 12 do 18 navtičnih vozlov, z maksimalno hitrostjo do 23 navtičnih vozlov. V rezervoarju za gorivo je prostor za 1200 litrov dieselskaga goriva.
Tehnične lastnosti:
Dolžina čez vse: 13,20m Dolžina trupa: 11,98 m Širina: 4,00 m Teža: 11,258 tn Vgrez: 1,1 m Rezervoar za goriva: 1.200 l Rezervoar za vodo: 500 l Maksimalna moč motorjev: 2 x 315 KM Maksimalna hitrost: 23 vozlov Potovalna hitrost: 12 -19 vozlov Število kabin: 2 Število ležišč: 4 + 3 CE certifikat: AFotogalerija: Minorchino 42
Za dodatne informacije vam je na voljo uradni zastopnik: Stal elektronik d.o.o.; tel: 01 42 33 540; GSM: 041 725 800; e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Regata Clipper Round the World Race se bliža zaključku prve etape. Flota 12 jadrnic je prečkala Atlantik in do cilja v Rio de Janeiru vodilne loči manj kot 700 navtičnih milj.
Po 22 dneh plovbe je celotna flota plovil že preplula Atlantski ocean. Trenutno je v vodstvu ekipa Jamaica Get All Right, ki jo do cilja v Riu de Janeiru loči še 700 nmi. Na drugem mestu pluje ekipa PSP Logistics, ki zaostaja le slabih deset milj. Tudi ekipa Qingdao pluje odlično in za vodilnimi zaostaja le nekaj več kot drugo uvrščena ekipa. Glede na to, da jih do cilja loči še 700 nmi, zmagovalec prve etape še ni odločen. Ostale ekipe za vodilno trojico zaostajajo več kot 100 nmi. Zadnja Invest Africa trenutno pluje proti otočju Fernado de Noronha in jo do cilja loči še 1500 nmi. Vse ekipe trenutno plujejo v 13-15 vozlih vzhodnega vetra in dosegajo hitrosti med 9 in 10 vozli. Zaradi slabih vetrovnih pogojev v področju Ekvatorja, se zadnje plovilo v Riu pričakuje približno 4 dni kasneje, 9.10.13, kot so predvidevali. Organizator je zato drugo etapo prestavil za en dan. Plovba proti Cape Townu se bo pričela 12. oktobra ob 14.00 po lokalnem času.
Prvi Evropski Selene Rendez-Vous se je odvijal na Hrvaškem med 19. in 23. julijem. Dogodka se je udeležilo 8 Selene trawlerjev skupaj z njihovimi lastniki iz različnih koncev sveta, vsi trije Evropski predstavniki za Selene, svetovno priznani arhitekt linije »Ocean Explorer« Guido de Groot in Howard Chen, lastnik ladjedelnice Jet-Tern marine, ki je priletel iz Kitajske izključno zaradi tega dogodka.
Rendez-Vous je potekal v Marini Punat, na otoku Krku. Ideja o organizaciji prvega Selene Rendez-Vousa v Evropi pripada Alešu Strmljanu in njegovi ekipi Selene Adriatic. S pomočjo ostalih Selene dealerjev in v sodelovanju z Marino Punat je bil dogodek izjemno uspešen in neponovljiv.
Obsežne zmogljivosti Marine Punat so bile bistvenega pomena za uspeh dogodka, zahvaljujoč zaposlenim v Marini, ki so izpeljali številne aktivnosti do popolnosti.
Tako lastniki kot tudi vsi ostali, ki so se dogodka udeležili, so bili deležni najvišje ravni hrvaškega gostoljubja. Številne lokalne specialitete so bile postrežene v restavraciji Marine Punat, pred katero so bili privezani vsi trawlerji Selene, za popolno doživetje v Mediteranskem okolju.
Dogodku se je pridružilo tudi nekaj ljubiteljev trawlerjev Selene, z namenom, da se spoznajo z trawlerji in njihovimi lastniki. Dogodka se je udeležilo tudi 10 novinarjev iz vodilnih evropskih revij in uživalo na plovbi z Selene trawlerji. Na programu so bile tudi številne predstavitve na temo Wesmar stabilizatorjev, o uporabi rešilnih splavov, in delovanju EPIRB-a. Albert Gerritsma predstavnik Selene Yachts Northern Europe nam je predstavil načrte za prihodnost, lastnik iz Nove Kaledonije pa je z nami delil svoje pomorske izkušnje. Arhitekt Guido de Groot nam je razložil filozofijo večjih Selene Yachts Ocean Explorer modelov.
Zaradi uspešnosti samega dogodka namerava Selene Yachts Europe organizirati Selene Rendez-Vous vsako prihodnje leto. Poskrbite, da se boste pridružili v letu 2014 tudi vi!
Fotogalerija: Selene Rendez-Vous
V četrtek, 3. 10. 2013, bo iz Benetk v Piran priplula stara trabakula "Isola d'oro", v lasti združenja Lega Navale Italiana (LNI).
Svoj stoti rojstni dan bo praznovala v rojstnem kraju, saj so jo leta 1913 splavili v portoroški ladjedelnici Dappretto.
Slavje ob prihodu lepotice bo (predvidoma med 18.00 in 19.00) na pomolu pred gledališčem Tartini, kjer bo hkrati tudi otvoritev Festivala evropskega in mediteranskega filma. Ob tej priložnosti bo Pomorski muzej "Sergej Mašera" v svojih prostorih gostil razstavo o trabakuli, ki jo je pripravila LNI. V petek, 4. 10. 2013, bodo muzejska vrata odprta za vse obiskovalce brezplačno. Muzej pripravlja tudi sladko presenečenje za goste in vse ljubitelje zgodovinskih plovil, ki se bodo udeležili poklona trabakuli. Občina Piran bo prispevala zakusko ob mediteranski glasbi skupine Istrambul, društvo Bracera pa napoveduje pozdrav trabakuli z lastnim zgodovinskim plovilom.
V petek 27.9.13 so opravili prvo testno plovbo z novim monotipnim plovilom Volvo Ocean 65.
Prvo plovilo Volvo Ocean 65 je last ekipe SCA. Je prvo iz serije plovil, ki bodo naslednje leto zaplula okoli sveta na eni najtežjih regat na svetu. Nove jadrnice ne bodo zanimive le kot jadrnice za regato Volvo Ocean Race, temveč kot začetek novega monotipnega razreda hitrih, tehnološko izpopolnjenih jadrnic.
»Jadrnice še nismo pošteno obremenili. Prvi občutki s testnega jadranja so zelo dobri. Petkovo jadranje je bilo hitro. Testirali smo vse sisteme in opremo. Zanimivo je videti prvo jadranje z novo jadrnico.«, je povedala Liz Wardley iz ekipe SCA.
Nove jadrnice so izjemno čvrste. Oblikovane so za jadranje v najtežjih pogojih. Predvidoma bodo na njih tekmovali na naslednjih dveh edicijah regate Volvo Ocean Race 2014-15 in 2017-18.
Poleg Liz Wardley sta na jadrnici v petek jadrali tudi Sam Davis, ki se je udeležila tudi lanskoletne Vendee globe, ki jo je morala predčasno končati zaradi zlomljenega jambora, in Annie Lush. Ekipa SCA bo prva samo ženska posadka na regati Volvo Ocean Race.
Vse tri jadralke so bile nad novim plovilom izjemno navdušene. Pri prvi plovbi so sicer pričakovale, da se bo dogodilo kaj nepričakovanega, kot je to običajno, vendar so testna jadranja uspele opraviti brez težav.
Plovilo bodo sedaj odpeljali v Ocean Village v Southampton, kjer bo na voljo za ogled.
Organizatorji ene največjih svetovnih regat Barcolane so sporočili, da bo letošnja Barcolana drugačna, kot so bile dosedanje.
Po posvetu z Tržaškim in Slovenskimi pomorskimi strokovnjaki, so se organizatorji odločili, da bodo letos ponudili prenovljeno Barcolano. Regata, ki bo potekala od 13.-15.10.2013 bo imela spremenjeno progo. Dokončna postavitev bo znana 13.10.2013 ob 10.00 uri. Med drugim, bodo letos prvič javno objavili koordinate oznak na regatnem polju.
Štartna linija ostaja nespremenjena in bo široka 1,8 nmi. Prvi del regate bo krajši in smer plovbe bo spremenjena. Pri prvi oznaki se bo smer plovbe spremenila za manjši kot. Na ta način se bodo tekmovalci izognili nevarnim manevrom na prvi oznaki, s čemer bodo zmanjšali možnost trkov med plovili. Prva oznaka bo od starta oddaljena 4,1 nmi. Večja sprememba smeri se bo odvijala pri oznaki št. 2. Ker je razdalja med oznakama skoraj 1,5 navtične milje (skupaj od starta 5,6 nmi), bodo razlike pri obratu že večje in bo tako več prostora za varno manevriranje. Tretji del regate med oznakama št. 2 in 3 bo nekoliko krajši, kot v prejšnjih letih. Razdalja bo 3.9 nmi. Oznaka št. 3 bo postavljena nekoliko dlje od obale. V primeru burje, bodo lahko tekmovalci pluli ostro v veter proti cilju, ki bo od 3. oznake oddaljen približno 3,7 nmi. Celotna dolžina proge bo tako znašala 13,7 nmi.
Naslednja novost na regati bo nov razred, potovalne jadrnice. V vsaki kategoriji bodo prejeli priznanje tudi prve tri jadrnice. Jadrnice bodo razdeljene v kategorije glede na dolžino plovila (dolžina čez vse – LOA). Dodatno nagrado “Miramare Trophy” bo prejela najhitrejša potovalna jadrnica v skupni razvrstitvi glede na razvrstitev po realnem času. Vsi lastniki plovil oziroma njihovi skipperji bodo pri sami registraciji označili ali plujejo z regatno ali potovalno jadrnico. Posebna komisija bo ugotavljala pravilnost navedb na podlagi površine jader in teže plovila. Natančna navodila bodo objavljena na spletni strani regate.
Vir: http://www.barcolana.it/