Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Včerajšnji začetek 5. etape regate Clipper je bil izjemno napet. Ekipi Great Britain in PSP Logistic sta trčili in sta bili prisiljeni, da se vrneta v pristanišče in odpravita poškodbe.

Tokratna etapa od Albanya do Sydneja je dolga le 2000 nmi. Za zmago bo pomembna dobra taktika. Flota 12 jadrnic bo plula po južnem oceanu proti Tasmaniji. Obpluli jo bodo po južni strani, nato pa se bodo obrnili proti severu in zajadrali proti Sydneju.

V tokratni etapi si bodo posadke lahko priborile dodatne bonus točke. Kontrolna vrata se nahajajo med točkama 40S 127 E in 43S 127E. Le prve tri jadrnice, ki bodo preplule kontrolna vrata si bodo priborile dodatne točke.  Floti se približuje območje visokega zračnega pritiska. Ekipa Mission Performance in Team Garmin sta se odločila, da bosta plula po bolj južni poti. Tu bosta plula v vzhodnih vetrovih. Če je bila odločitev pravilna, bomo videli v nekaj dneh.

Danes sta ponovno štartali obe ekipi Great Britan in PSP Logistic. Zaradi nesreče imata že preko 400 nmi zaostanka za vodilno ekipo. Trenutno je v vodstvu One DLL, ki vodi 19 nmi pred ekipo Derry~Londonderry~Doire, na tretjem mestu pa pluje ekipa Henri Lloyd.

Fotogalerija: Pričetek 5. etape iz Albanya v Sydney

Četrtek 05 Dec 2013

ŠD Piran je pretekli konec tedna v precej razpihanem Piranskem zalivu organiziral tradicionalno Miklavževo regato, na kateri je zajadralo 150 jadralcev iz šestih držav.

Močan veter je botroval tudi odločitvi regatnega odbora, da v nedeljo jadralce, ki so se pomerili v razredih optimist, 29er in laser 4.7, zadrži na obali. Kljub temu so uspeli odjadrati tri plove, kar je bilo dovolj za veljavnost regate in z veseljem poročamo, da so zmage ostale doma.

Klemen Semelbauer iz JK Pirat je v razredu optimist pometel s konkurenco in si za leto dni prisvojil prehodni pokal Miklavževe regate. V konkurenci za 29er sta slavila Peter Lin Janežič in Anže Podlogar iz JK MIPC/JK Izola. V laserju 4.7 je bila najboljša Francesca Bergamo iz JK Jadro Koper. Čestitamo jadralcem in organizatorju za uspešno izpeljavo regate.

Vir: http://www.jadralna-zveza.si; Foto: arhiv eNavtika

Četrtek 05 Dec 2013

Plovilo kitajske ekipe Dongfeng Volvo Ocean 65, je včeraj prvič zaplulo. V popoldanskem času so plovilo splovili in kitajska ekipa, ki se prvič udeležuje regate Volvo Ocean Race v naslednjem letu, bo lahko pričela s prvimi testiranji.

Plovilo je bilo sestavljeno v ladjedelnici Green Marine. Prepeljali so ga v Southampton, in ga z dvigalom spustili v vodo. Le 12.500 kg težko plovilo je prvič zaplulo. Kitajska ekipa Dongfeng se bo nekaj naslednjih tednov opravljala testne plove in preverjala vso opremo na plovilu.

Direktor podjetja OC Sports in ekipe Dongfeng, Charles Darbyshire, je po uspešni splovitvi povedal: »Za nas je to povsem novo področje. Mi smo navajeni, da si plovilo zgradimo sami. To pa je bilo za nas bolj kot kupovanje avtomobila. Kupili smo ga in ga nekaj tednov kasneje prevzeli.«

Ekipa Dongfeng še ni v celoti znana. Pričeli so z izborom primernih jadralcev. Izbirali bodo tako med najboljšimi kitajskimi, kakor tudi med ostalimi svetovnimi jadralci. V naslednjih dneh bodo opravili strukturne teste plovila in začeli pripravljati plovilo za plovbo okoli sveta. Prvi jadralski testi se bodo pričeli že v četrtek.

V kolikor ste spremljali eNavtiko v letošnjem letu, potem ste lahko v videoposnetkih, ki smo jih objavili spremljali nastajanje prav plovila ekipe Dongfeng.

Vir: http://www.volvooceanrace.com

Torek 03 Dec 2013

Hrvaški časopis Vijestnik vsako leto podeljuje posebno nagrado Plavi trak, za tiste, ki so požrtvovalno reševali življenja na morju. Letošnja nagrad je že 49. po vrsti in ekipa časopisa ni imela lahkega dela pri izboru najbolj požrtvovalnega reševalca v letu 2013.

Letos so si nagrado Plavi trak prislužili Mirko Bušljeta, Stanko Kovačevič in posadka tankerja Kornati.

Nagrada za posameznike je pripadla Mirku Bušljeti iz Starigrada Paklenice. Nagrado za skupinsko pomoč pa je letos pripadlo posadki tankerja Kornati iz Tankerske plovbe Zadar, ki ji poveljuje Gordan Baždarić. Posebno priznanje pa si je prislužil Stanko Kovačevič iz Sea Helpa.

Vodja Sea Helpove baze iz Malega Lošinja, Stanko Kovačević, je bil letos nominiran že tretjič. Njegovo nominacijo je podprl Hrvaški Nacionalni center za usklajevanje iskanja in reševanja na morju (MRCC Reka). Letošnjo nominacijo si je prislužil, ko je 14. avgusta reševal šestčlansko posadko lesenega plovila, ki se je razbilo na obali otoka Cresa zaradi močne burje. Pet članov posadke je imelo srečo, le ena oseba pa je dobila težje poškodbe. Pri reševanju le te je pokazal neverjetno požrtvovalnost. Poškodovanko je bilo potrebno iz razbitega plovila prenesti na kopno. Reševanje je opravil izjemno strokovno. Ne smemo pozabiti tudi drugih dosedanjih podvigov nominiranca. V lanskem letu je nesebično pomagal reševati osmerico poljskih državljanov, ki so ostali nemočni v orkanski burji na dobesedno zdesetkani jadrnici. Pri obeh reševalnih akcijah mu je pomagal tudi Kristjan Nikolič star 24 let, kot pomočnik na reševalnem plovilu. Tudi on je pri reševanjih pokazal izjemne sposobnosti, pogum in požrtvovalnost.

V kategoriji posameznikov je priznanje Plavi trak letos pripadlo Mirku Bušljeti iz Starigrada Paklenice. V reševalni akciji je uspešno rešil pet avstrijskih državljanov, ki v orkanski burji v Velebitskem kanalu ostali nemočni na svojem plovilu. Nesreča se je pripetila 20 avgusta letos. V skupinski kategoriji je letošnje priznanje pripadlo posadki tankerja Kornati. 27. julija so reševali 20 emigrantov s potapljajoče se ladje v libijskih teritorialnih vodah.

Letošnje nagrade bodo podeljene 9. decembra v Reki.

Vir: http://www.sea-help.eu/

Ponedeljek 02 Dec 2013

Ekipa Velika Britanija je prva prečkala ciljno črto v mestu Albany v zahodni Avstraliji.  S tem je osvojila že drugo etapno zmago na letošnji Clipper Round the World Regati.

Drugo mesto si je prijadrala ekipa Henri Lloyd. Celotna etapa dolga 5000 navtičnih milj je bila izjemno napeta, razlike med ekipami so bile majhne, plovbo pa so začinili številni vremenski preobrati. Ekipa Velika Britanija je prijadrala skozi cilj ob 13:32:48 uri po lokalnem času. Le 27 minut za njimi so z južnim Indijskim oceanom opravili tudi v ekipi Henri Lloyd. V marino so pripluli ob 13:59 po lokalnem času. Številna množica je obe ekipi toplo sprejela na valobranu pred marino.

Skipper ekipa Velika Britanija, Simon Talbot, je bil izjemno vesel uspeha njegove ekipe. Poleg etapne zmage so si priborili tudi posebno nagrado Kinjarling pokal, ki ga najhitrejši ekipi podeljuje mesto Albany. V cilju je povedal: »Plovba proti cilju je bila zelo čustvena. Ko smo prečkali ciljno črto, sem imel solzne oči. Smo izjemno veseli, da smo bili prvi na tako zahtevni etapi. Iskreno povedano nismo pričakovali, da bomo zmagali. Imeli smo svoje sanje. Najbolj nas je presenetil ogromen val, v katerega smo trčili. Ekipa je tisti trenutek izgubila moralo. Vendar smo se hitro pobrali in zopet pospešili. Ekipa je zmagovalna in resnično ve, kaj je potrebno narediti. Zadnjih 48 ur plovbe smo imeli pred ekip Henri Lloyd le 3 nmi prednosti. Kljub velikemu valu in dvojnemu manevru, ki smo ga morali izvesti, smo uspeli ostati v vodstvu vse do cilja.«

Vse ekipe pa niso delile enake sreče z vodilnimi. Na Južnem oceanu so divjali močni vetrovi, ki so pihali s hitrostmi okrog 90 vozlov. Dve ekipi sta bili prisiljeni spremeniti smer plovbe, ker so potrebovali nujno medicinsko pomoč. Plovba je bila za vse posadke izjemno naporna. Skoraj vsak drugi dan je vanje udarilo območje nizkega pritiska, ki je prineslo nestanovitno vreme, visoke valove in močne vetrove. Četrta etapa regate je bila sigurno najnapornejša do sedaj.

Trenutno so vse ekipe razen Garmina že prijadrale v cilj. Ekipa Garmina, ki se je morala zaradi napak na jamboru vrniti v Cape Town, pluje proti cilju v Albanyu, do koder jih loči še 160 nmi. Trenutno plujejo v vetrovih, ki pihajo s hitrostmi okrog 20 vozlov in dosegajo hitrost plovbe med 9 in 10 vozli. V cilju jih pričakujejo jutri.

Peta etapa regate se bo pričela v torek, 3.12.2013. Iz zahodno avstralskega Albanya bodo po južni strani Avstralije pluli do Sydneya na vzhodni obali. Po predvidevanjih bodo za plovbo potrebovali 9 dni.

Sreda 27 Nov 2013

Po več letih skrbnega načrtovanja so v letošnjem letu v podjetju Contest Yachts predstavili novo jadrnico Contest 42CS. V ladjedelnici trdijo, da gre za edinstveno plovilo, ki bo postavilo nove standardne v tem velikostnem razredu. Jadrnica Contest 42 CS si je zato prislužila tudi letošnjo nominacijo za plovilo leta 2014 v kategoriji Luksuzne potovalne jadrnice. Plovilo bo razstavljeno tudi na sejmu  v Dusseldorfu, kjer bodo tudi razglasili zmagovalko za leto 2014.

Pa si poglejmo zakaj si je jadrnica zaslužila nominacijo.

Contest se je odločil za gradnjo novega modela v razredu 40 čeveljskih jadrnic zaradi vse večjega povpraševanja po plovilih te velikosti. Ker si takšno jadrnico želijo jadralci z različnimi potrebami, so se odločili, da ponudijo izvedbo za družinsko križarjenje, izvedbo za tiste, ki radi jadrajo hitro in se udeležujejo regat ter izvedbo za tiste, ki križarijo z majhno ekipo. Jadrnico je možno prilagoditi tako, da jo z lahkoto upravljata samo dve osebi. Na krmi ima nameščeni dve krmili. Če jadramo z manjšo ekipo in želimo da so navigacijski inštrumenti vedno pred nami, se lahko odločimo za različico z navigacijskim stebričkom na katerega lahko namestimo vse potrebne inštrumente. Če radi jadramo na regatah, potrebujemo veliko prostora za gibanje na krmi in hitre manevre, potem se bomo verjetno odločili za različico brez stebrička.

V notranjosti lahko izbiramo med številnimi različicami. V krmnem delu se lahko odločimo za dve dvoposteljni kabini, za eno dvoposteljno in eno enoposteljno kabino ali pa za zgolj eno kabino in enim velikim skladiščnim prostorom. V centralnem delu lahko izbiramo kar med petimi različicami. Številne jadrnice v zadnjih letih izgubljajo navigacijsko mizico in tako je tudi pri novi Contest 42CS. Za tiste, ki jo še vedno potrebujejo, se lahko odločijo za različico z navigacijsko mizico in nekoliko manjšo sedežno garnituro. Tisti, ki pa je ne potrebujejo več pa se bodo verjetno odločili za večjo, bolj prostorno sedežno garnituro ali pa nekoliko večjo kopalnico. Če na jadrnici preživite veliko časa in si radi skuhate kosilo in večerjo, se lahko odločite za nakup modela z večjo kuhinjo in kopalnico, ki sta na levi strani plovila, medtem, ko večja sedežna garnitura zaseda celoten desni del salona. Sprednja, lastniška kabina ponuja tri različne razporeditve. Vse različice so opremljene z lastni kopalnico, ki pa je različno velika. V dveh različicah imamo na voljo centralno ležišče nameščeno v prednji del kabine, ena pa ponuja posteljo na levem delu kabine s kopalnico nameščeno v desni prednji kot. Na ta način v lastniški kabini pridobimo veliko garderobno omaro, kjer bomo lahko hranili garderobo za daljša križarjenja.

Različne možnosti imamo tudi pri izboru krme plovila. Lahko se odločimo za veliko kopalno ploščad ali pa za bolj zaprto in varno krmo z nameščeno lestvijo za dostop v vodo. Proizvajalci trdijo da je jadrnica primerna tako za družine z majhnimi otroki kakor tudi za izkušene jadralce. Pravijo, da bo to verjetno vaše zadnje plovilo.

Novi Contest 42CS v dolžino meri 12,85 m, v širino pa 4,15 m. Teža jadrnice znaša 11.000 kg. Standardna izvedba ima ugrez 2,2 m, lahko pa se odločimo za izvedbo za plovbo po plitvejših vodah, ki ima ugrez samo 1,8 m. Rezervoar za gorivo ima prostornino 250 l, za vodo pa 480 l.

Tehnični podatki:

Dolžina čet vse:  12.85 m (42.15 ft)
Širina: 4.15 m
Teža:  11,000 kg
Ugrez: 2.20 m (standard)
Ugrez: 1.80 m (izvedba za plitve vode)
Rezervoar za gorivo:  250 l
Rezervoar za vodo: 480 ltr
Motor: Yanmar 40 kW (54 KM)

Fotogalerija: Contest 42 CS

Vir: http://www.contestyachts.com

Sreda 27 Nov 2013

V eni najstarejših Ameriških ladjedelnic Rinker, so predstavili novost v svojem prodajnem programu Rinker Captiva 236 CC.

Nova Captiva je nadaljevanje izjemno uspešnega modela 236 BR (bowrider), ki ima odprt premec s sedišči. Tokratna Captiva 236 CC ima zaprt premec pod katerim se nahaja kabina. Gliser je namenjen hitrim dnevnim križarjenjem, verzija s kabino pa omogoča, da lahko v lepem zalivu tudi prenočimo in se nam ni potrebno vračati domov. V dolžino meri 7,16 m, v širino pa 2,59 m.  Od svojega predhodnika je podedoval vse dobre lastnosti udobnega in dovršenega gliserja. Za krmarja in sopotnika sta na voljo dva udobna sedeža, za ostalo posadko pa je na krmi na voljo premično sedišče. Na sidru se z dvigom stranic, spremeni v udobno in prostorno ležišče, ki omogoča poležavanje na soncu. Za enostavnejši prehod med kopalno ploščadjo in krmo služi dvižna stranica. Hladilnik je nameščen pod klopjo na krmi in je enostavno dostopen. V kabini je nameščena prostorna postelja, ki omogoča prenočevanje dvema odraslima osebama. Na voljo je tudi prenosen kemični WC.

Prehod na premec je omogočen preko 3 stopnic na levi strani plovila in preklopnega vetrobranskega stekla. Na premcu je dovolj prostora za poležavanje in sončenje dveh ali treh oseb.

Plovilo je že v osnovi opremljeno z avdio sistemom Sony. V osnovni opremi je bimini v barvi plovila, medtem, ko je celotna cerada na voljo kot opcija. Priročno mizo lahko namestimo v kokpitu plovila. Za odlaganje kozarcev so na voljo pa so številne odlagalne površine. Za ostalo opremo so na voljo številni predali tako v tleh plovila, kakor na krmi in bokih.

Nova Rinker Captiva 236 CC prihaja v številnih barvah. Na voljo je kar sedem različnih barv trupa, dve barvi notranjosti in dve barvi talnih preprog. Plovilo ima motor z močjo 350 KM in pri teži 4700 kg omogoča izjemno hitro križarjenje. Izglisira izjemno hitro in dosega nadpovprečne hitrosti. Namenjen je plovbi največ 8 oseb.

V Sloveniji blagovno znamko Rinker zastopa podjetje As Boats d.o.o., http://www.as-boats.si/ Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija; Tel: +386 2 608 41 41, E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Ponedeljek 25 Nov 2013

Danes se je na Lanzarotu na Kanarskih otokih končala zadnja iz serije petih letošnjih regat razreda RC44. Zadnja regata tradicionalno šteje tudi kot svetovno prvenstvo razreda. Po lanskem bronu v Rovinju je letos ekipa slovenske jadrnice Team Ceeref Igorja Laha prijadrala še zmago in naslov svetovnega prvaka.

16 visokotehnoloških jadrnic se je tudi letos v okviru serije regat razreda RC44 merilo v regatah jadralskega dvobojevanja, kjer lahko za krmilom stoji lastnik ali profesionalni jadralec, ter regatah flotnega jadranja, kjer mora jadrnico krmariti lastnik. Med njimi sta nastopili tudi slovenska jadrnica Team Ceeref Igorja Laha ter ruska Team Nika lastnika Vladimirja Prosikhina, na kateri jadra pretežno slovenska posadka.

Po današnji zmagi je naslov svetovnega prvaka razreda pripadel slovenskemu Team Ceeref (55 točk) Igorja Laha, svetovni podprvak je postala ekipa britanskega Peninsula Petroleuma (58 točk), bron je pripadel še eni britanski ekipi, Team Aqua (60 točk).

Igor Lah: »Celo sezono smo tempirali na ta dogodek, saj smo želeli dobiti svetovno prvenstvo. Vse se je lepo izšlo, ekipa je odlično delovala, vsi smo bili usklajeni. Zadnja današnja regata je bila zelo napeta, a nam je vseeno uspelo ubraniti prvo mesto, ki nam je kazalo pred zadnjim plovom. V zadnji regati smo zadnjo stranico z vetrom odjadrali fantastično, ključna pa je bila zadnja stranica v veter, ko smo se uspeli ubraniti Aqui, ki nas je hotela prehiteti iz zelo močne pozicije. Ta manever je bil ključen za zmago.«

S tokratno regato se je zaključila tudi celotna letošnja sezona RC44, zato so na Kanarskih otokih razglasili tudi skupne zmagovalce. Že tretjič je zmago slavil britanski Team Aqua (7 točk), na drugo mesto se je v letni razvrstitvi uvrstil ruski Synergy Russian Sailing Team (12 točk) ter na tretje ruska Katusha (16 točk). Slovenski Ceeref je bil šesti (brez dveh odjadranih regat) in Nika deveta.

V skupni razvrstitvi jadralskega dvobojevanja je bila Nika sedma in Ceeref deveti (brez dveh odjadranih regat). Zmagal je britanski Team Aqua.

Nedelja 24 Nov 2013

Nova generacija Icom navtičnih VHF modelov je bila predstavljena na London Boat show-u letos.

Tako IC-M91 D GPS Marine VHF/DSC ročna postaja kot tudi IC-M423 kompaktna VHF/DSC radijska postaja imata skupni novi uporabniški vmesnik in tehnologijo zakrivanja šumov, katere do sedaj še nismo poznali. Oba modela sta postala referenčna za prihodnje generacije Marine VHF radijskih postaj.

ICOM IC-M91D je prva ročna VHF radijska postaja z integriranim DSC/GPS sprejemnikom, ki omogoča pošiljanje in sprejemanje DSC klicev. GPS sprejemnik pa nudi še dodatne prednosti. S funkcijo sledenja smeri (waypoint/compass) omogoča skipperju krmariti proti cilju v izbrani poti. MOB (človek v morju) funkcija shrani čas in položaj ob aktivaciji le te za primer nesreče. Te funkcije (v odvisnosti od velikosti plovila) omogočajo uporabo IC-M91D kot primarno komunikacijsko-navigacijsko orodje.

Vremenske razmere na morju so velikokrat zaskrbljujoče. V slabih vremenskih pogojih je lahko poslušanje preko radijske zveze oteženo. IC-M91D rešuje to težavo na dva načina:
- z vgrajenim 700mW internim zvočnikom, ki omogoča izjemno čist zvok pri sprejemu,
- tehnologija zakrivanja šumov reducira šume iz ozadja do 90%, kar zagotavlja brezhiben pogovor.

Kot njegovi predhodniki je IC-M91D plavajoča radijska postaja (float'n flash). To pomeni, da se v primeru padca v vodo avtomatsko obrne na hrbtno stran in vklopi LED osvetlitev tipkovnice in DSC tipke, kar omogoča lažjo lociranje postaje v slabi vidljivosti. IC-M91D je opremljen z novo generacijo MMI (Man Machine Interface) vmesnika, ki je uporabniku prijazen, upravljanje pa še bolj enostavno. To je eden izmed elementov s katerim bodo opremljene vse prihodnje Icom radijske postaje. Ergonomska postavitev tipk in velikost le teh omogoča upravljanje s postajo tudi z rokavicami. DOT Matrix zaslon visoke ločljivosti prikazuje podatke z neverjetno ostrino.

Prav tako kot ostali marine modeli Icom radijski postaj je tudi IC-M91D opremljen z standardnimi funkcijami kot je Dual/Tri Watch. Aquaquake funkcija z vibriranje internega zvočnika in glasnim piskom odstrani vso vodo iz ohišja. Kot tudi vse ostale Icom radijske postaje je tudi to mogoče programirati za delovanje v ATIS sistemu.

Čeprav je radijska postaja nabita s funkcijami, ergonomska oblika ohišja omogoča, da se odlično prilega v vsako dlan. Radijska postaja je vodoodporna po standardu IPX-7 in dosega vojaške standarde za vzdržljivost. Tehnične značilnosti si oglejte na tej povezavi. IC-M91D je radijska postaja, ki vas ne bo razočarala. V prodaji bo v začetku meseca julija. Cena: 424,56  EUR z DDV ( 348,00 EUR brez DDV).

Za več informacij se lahko obrnete na prodajalca: STAL ELEKTRONIK d.o.o.,  http://www.stal.si/, 01 42 33 540 in 051 609 111

Nedelja 24 Nov 2013

V mesecu oktobru je podjetje BP Navtika d.o.o. iz Ljubljane pridobilo zastopstvo za prestižna plovila znamke Princess Yachts, ki prihajajo iz ladjedelnice Plymouth iz Velike Britanije. Slovenski zastopnik bo predstavljal plovila ladjedelnice v sodelovanju z podjetjem Jadran Nautika iz Zagreba.

Vsako plovilo Princess je popolno ravnotežje sloga in vsebine, ki združuje tradicijo, inovativnost, ustvarjalnost in vrhunsko oblikovanje. Ime Princess je postalo sinonim za vse, kar je najboljše v luksuznih razvoju motornih plovil in kot del Moët Hennessy in Louis Vuitton ( LVMH ) družine, je postala blagovna znamka, ki je razpoznavna po vsem svetu.

Princess Yachts ladjedelnica proizvaja tri razrede prestižnih plovil, od 12,98m do 40,16m velikosti: Superyachts razreda M; Princess M40 (40,16m), Princess M35 in Princess M32

Flybridge razred: Princess 98 (30,12m), 88, 82, 72, 64, 60, 56, in na koncu dva nova modela z oznako 52 in 43.

Ladjedelnica proizvaja tudi zelo priljubljene, šoprtne modela jaht, ki jih označuje sedaj že vsem prepoznavna črka V.Športni modeli so V85-S, V78, V72, V62-S, V57, V52, V48, V48 Open, V42 in kot najmanjši model razreda V - V39, ki meri v dolžino 12,98m.

Najnovejši modeli, ki so bili prestavljeni v letu 2013 so Princess 52 fly, 43 fly in Princess V48 Open, ki vam jih bomo podrobneje predstavili v naslednjih novicah.

Za več dodatnih informacij o plovilih Princess Yacht se lahko obrnite na zastopnika plovil BP Navtika d.o.o., 051 44 22 22 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.; www.bp-nautic.com

Nedelja 24 Nov 2013
Promas