Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
V lanskem letu je grška vlada sprejela nov zakon o davku na plovila, ki je pričel veljati s 1.1.2014. Zakon naj bi veljal za vsa plovila, ki plujejo po grških vodah ne glede na to ali so lastniki grški državljani ali ne.
Trenutno potekajo še zadnji pogovori med grškim Ministrstvom za gospodarstvo in Pomorskim ministrstvom, ki bo davek moralo pobirati. Ker agenti, ki naj bi pobirali omenjeni davek, še niso pripravljeni na pobiranje le tega, so izvrševanje zakona prestavili za dva meseca. Do nadaljnjega Grška vlada pravi, da ne bodo dali novega roka za plačevanje davka in ne bodo izrekali nobenih kazni v tem obdobju.
Kakšen davek naj bi plačevali lastniki plovil v Grčiji?
Vsi lastniki plovil, tako jadrnic, kakor motornih plovil, bodo morali vsako leto plačevati poseben davek na plovilo. Za plovila med 7 in 12 metri bo potrebno plačati 400 EUR, medtem ko bo za plovila večja od 12 metrov potrebno plačati 100 EUR za vsak meter dolžine plovila. Za plovila, ki bodo v Grčiji trajno stacionirana pa bodo odobravali popuste do 30%. Davek bo možno plačevati tudi mesečno. V tem primeru bo za plovilo potrebno plačati mesečno 10 EUR za vsak meter dolžine. Davek bodo morala plačati vsa plovila. Tako tista, ki so stalno privezana v Grčiji ali pa samo občasno plujejo v grških vodah. Prav tako bodo morala davek plačati vsa komercialna plovila in rekreacijska plovila, ne glede na zastavo pod katero plujejo.
580 jadralcev iz 50 držav se je zbralo v Miamiju na tretji regati svetovnega pokala sezone 2013-14 - ISAF Sailing Worldcupu in prvi v letošnjem letu.
Včeraj se je prvenstvo začelo s prvimi regatami v desetih olimpijskih in treh paraolimpijskih razredih. Slovenske barve zastopajo Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat) v 470 ter Žan Luka Zelko (BD Sidro) v laserju.
Jadralni dan se je začel z zastavo AP, ki je napovedovala odlog starta zaradi prešibkega vetra. Deset ženskih posadk razreda 470 je prvi start izpeljalo šele ob 13. uri, Tina Mrak in Veronika pa sta zaključili na tretjem mestu. V drugi regati sta bili sedmi, temu je sledil protest proti Angležinjama Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre, ki sta ga naši dekleti dobili. Prvi dan zaključujeta na skupnem petem mestu. V vodstvu sta Avstrijki Lara Vadlau in Jolanta Ogar, drugi sta Britanki Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre, tretji pa Španki Barbara Cornudella in Sara López Ravetllat.
»Za nama je dolg dan. Zaradi jutranje bonace smo imeli prvi štart šele ob 13h. Obe regati je bilo malo vetra, do 6-7 vozlov. V cilj sva prijadrali kot tretji in sedmi. Na obali sva vložili še protest proti Angležinji, katerega sva zmagali ;) Jutri naju čakata novi dve regati, s štartom ob 10h (ob 16h v Slo).«
Žan Luka Zelko se je pomeril v konkurenci 97 najboljših svetovnih laseristov. Prvo regato je v svoji skupini končal na 26. mestu, drugo na 43. in je na začasnem skupnem 66. mestu. V vodstvu je Avstralec Tom Burton, na drugem mestu Ciprčan Pavlos Kontides, treti je Čilenec Matias Del Solar.
Danes se regate nadaljujejo po programu. Spremljamo jih lahko tudi v živo preko live trackinga na http://www.sailing.org/worldcup/multimedia/tracking.php
Okoli 580 jadralcev iz 50 držav se je zbralo v Miamiju na tretji regati svetovnega pokala sezone 2013-14 (in prvi letošnji) - ISAF Sailing Worldcup.
Jadralci se bodo pomerili v desetih olimpijskih in treh paraolimpijskih razredih. Slovenske barve bodo zastopali Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat) v 470 ter Žan Luka Zelko (BD Sidro) v laserju. Preostali dve regati te serije bosta od 29. marca do 5. aprila na Palmi ter od 19. do 26. aprila v francoskem Hyeresu.
Tina Mrak in Veronika Macarol sta se na istem prizorišču in v enaki konkurenci pred nekaj dnevi že pomerili na severnoameriškem odprtem DP za razred 470 in po vodstvu po prvem dnevu in tretjem mestu po drugem zaključili na četrtem, kar jima vliva veliko optimizma pred tokratnim šestdnevnim prvenstvom.
Nastope naši jadralcev bomo lahko spremljali v živo preko live-trackerja ter preko twitterja na https://twitter.com/SailingWCMiami/.
Zaradi časovne razlike bodo uradni rezultati objavljeni sredi noči po slovenskem času, zato vam jih bomo posredovali vsako jutro za prejšnji dan, današnje rezultate torej jutri zjutraj.
Admiral Boats so izjemno dinamična plovila. Ekipa, ki sodeluje pri razvoju in gradnji, skrbi, da proizvajajo plovila, ki zadovoljujejo potrebe na trgu, da so izdelki moderni in njihova uporaba varna.
V proizvodnem programu so plovila velikosti od 4,2 m do 9,4 m. Razdeljena so v štiri različne kategorije Ocean Master, Classic Line, Fish Line in Admiral Line. Trenutno najbolj uspešno prodajani modeli prihajajo iz serije Ocean Master. To so plovila namenjena preživljanju prostega časa na vodi. Manjši modeli so namenjeni prevozom do zalivov ter vodnim športom, največji v seriji 760 HTs pa je gliser s trdo streho in kabino in je primeren za večdnevno križarjenje manjše posadke. V seriji je 9 modelov, ki bodo zadovoljili potrebe vseh kupcev plovil v tem razredu.
Linija Classic oziroma njeno ime, da občutek, da gre za klasična plovila. Oblika je res navdihnjena po klasičnih nizozemskih plovilih, vendar so vanje vgrajene moderne tehnologije in rešitve. V seriji sta dva modela. Manjši, ki v dolžino meri 7,9 m in daljši Admiral 940 Cabin, ki ima na voljo 4 ležišča in je primeren za družinska križarjenja.
V seriji Fish line so štirje modeli plovil namenjenih ribolovu. V dolžino merijo od 5,5 do 6,5 m. Namenjeni so tistim, ki so intenzivni ribiči in večino časa na vodi preživijo v ribolovu.
V seriji Admiral so plovila dolžine 4 do 8 metrov in so namenjena predvsem prevozu ljudi.
Plovila so tehnološko dovršena in lahka, zato nanje ni potrebno namestiti močnih motorjev. Poraba goriva tako ostaja majhna in tako je strošek lastništva in uporabe plovil majhen. V Sloveniji plovila Admiral Boats zastopa podjetje Bravo Yachting, (041) 610 702, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., http://www.bravo-yachting.com.
Fotogalerija: Ocean Master 720
Tina Mrak in Veronika Macarol končujeta Severnoameriško odprto državno prvenstvo za 470 na četrtem mestu.
Po vodstvu po prvem dnevu in tretjem mestu po drugem dnevu sta bili včeraj žal nekoliko prehitri na črno zastavo, zadnja dva plova pa končali na 6. oziroma 8. mestu.
Med desetimi ženskimi posadkami sta bili na koncu najboljši Francozinji Camille Lecointre in Helene Defrance, drugi sta domačinki Anne Haeger in Briana Provancha, na tretje pa sta se uvrstili Britanki Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre.
Jadranje v konkurenci nekaterih najboljših svetovnih 470 jadralk je bilo za naši dekleti dober trening pred prvo letošnjo regato ISAF World Cupa, ki bo na istem prizorišču od 25. januarja do 1. februarja. Tini in Veroniki čestitamo za dobro uvrstitev in jima želimo uspešen trening in od sobote dalje spet čim več dobrih nastopov!
Kakšno je bilo stanje po drugem dnevu
Na regatnem polju v Miamiju je bilo malo vetra. Odpeljali so dve regati, Tina in Veronika sta se uvrstili na sedmo in četrto mesto in sta zdaj začasno tretji. Vodstvo sta prevzeli Američanki Anne Haeger in Briana Provancha, Francozinji Camille Lecointre in Helene Defrance ostajata na drugem mestu.
Kakšno je bilo stanje po prvem dnevu
Za jadralci je prvi dan severnoameriškega odprtega DP za razred 470, kjer nastopata tudi Tina Mrak in Veronika Macarol. V konkurenci desetih ženskih posadk, ki se merijo hkrati s fanti, sta Tina in Veronika začeli odlično. V 15 vozlih nestabilnega vetra sta med dekleti dosegli dve tretji mesti in eno zmago, kar je dovolj za trenutno vodstvo!
Na drugem mestu jima z eno točko zaostanka sledita enajsti na ISAF lestvici, Francozinji Camille Lecointre in Helene Defrance, na tretjem sta četrto uvrščeni na ISAF lestvici, domačinki Anne Haeger in Briana Provancha. Tretji na ISAF lestvici, Britanki Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre, sta s samimi četrtimi mesti na skupnem četrtem mestu.
Vir: JZS; Foto: http://www.tina-veronika470.com
Mednarodna žirija vsako leto v okviru navtičnega salona v Dusseldorfu razglasi tudi motorno plovilo leta. Strokovna komisija je sestavljena iz urednikov in novinarjev sedmih največjih navtičnih časopisov iz Norveške, Italije, Francije, Nizozemske, Švice, Avstrije in Nemčije.
Na trgu motornih navtičnih plovil letno izdelajo približno 200 novosti. Med njimi so izbrali 23 plovil, ki so razdeljena v pet razredov. Do 25 čevljev (7 m), do 35 čevljev (11 m), do 45 čevljev (14 m) , nad 45 čevljev (14 m) in potovalne jahte.
Že sama nominacija za nagrado, je za proizvajalce zelo pomembna. Pomeni, da je komisija opazila njihovo plovilo zaradi posebnosti, ki so jih vgradili vanj. Vsa nominirana plovila so bila dodatno testirana. Ocenjevalo se je oblikovanje plovila, enostavnost upravljanja s plovilom, varnost na krovu, razmerje cena – vrednost in druge lastnosti.
Letošnji naziv Motorno plovilo leta si je prislužila jahta : Jeanneau Velasco 43
V razredu do 25 čevljev, si je nagrado priborilo plovilo Nordkapp 605 Enduro. Ima tipično skandinavsko podobo, ima izjemne plovne lastnosti in je zelo varno za posadko na krovu. Pri zmagi mu je pripomoglo tudi dobro razmerje med ceno in vrednostjo. V kategoriji so bila nominirana še naslednja plovila: Chris-Craft Capri 21, Boesch 625, Boston Whaler Vantage 230 in Karnic Storm 2255.
V razredu do 35 čevljev se je najbolje odrezala novost iz Elana. Elan Power 30 (Predstavitev plovila) je kvalitetna jahta. Oblikovanje je minimalistično, uporabnost pa je izjemna. Notranjost plovila je izjemno dobro razporejena in je izjemno praktična. To je bil tudi ključni argument za zmago v kategoriji. Ostali nominiranci v kategoriji so bili še: Delta 34, Windy 29 Coho, Flipper 880 ST in Smartboat 30.
V kategoriji do 45 čevljev je zmagala jahta Jeanneau Velasco 43. Jahta je izlet Jeanneaua v nov teritorij. Plovilo je oblikoval Tony Castro in označuje novo smer v razredu FlyBridge jaht in predstavlja nov tip hitrih potovalnih jaht. Ostali nominiranci v kategoriji so bili: Prestige 450 Fly, Reha Trawler 36, Austin Parker 42 Sedan in North-Line 37 Pilotstyle.
V razredu preko 45 čevljev se je žirija odločila, da si nagrado zasluži Beneteau MC 5. Novi Monte Carlo 5 je rezultat izjemno kompleksnega razvoja plovila. Poln je novih idej, ki kažejo, da je pri snovanju plovila sodelovala izjemno izkušena ekipa. Ostali nominiranci v kategoriji so bili: Princess V48 Open, Contest 52 MC, Cranchi Eco Trawler 53 LD in Astondoa 63 Top Deck.
V razredu potovalnih jaht, v kateri praviloma dominirajo nizozemske ladjedelnice si je nagrado prislužila Jetten 35 AC. Jahta je dober primer, kaj se zgodi s plovilom, če se združi nizozemska natančnost pri izdelavi kovinskega trupa in moderen design. Jahta se lahko po obliki primerja z jahtami izdelanimi iz stekloplastike, vendar še vedno ponuja prednosti kovinskega plovila. Druga dva nominiranca v kategoriji sta bila še Delphia Escape 1080 in Linssen TNCS 36 AC.
Vir: www.boot.de
Vsako leto na sejmu Boot v Dusseldorfu razglasijo plovilo leta. Naziv Plovilo leta lahko primerjamo z Oskarjem vodnih športov. Letos so nagrado podelili že enajstič. Vzporedno z nagrado Plovilo leta poteka tudi izbor Motornega plovila leta, ki pa je bila podeljena osmič.
Kdo je zmagovalec v posamezni kategoriji, je odločala komisija odgovornih urednikov in novinarjev devetnajstih največjih evropskih navtičnih časopisov. Letošnje podelitve nagrade se je udeležilo preko 400 povabljenih gostov mednarodne navtične scene.
V kategoriji Plovilo leta imamo štiri zmagovalce v štirih kategorijah. Nagrada se podeljuje za monotrupne jadrnice, saj v razredu večtrupnih jadrnic letno ni dovolj novih produktov, da bi med njimi lahko izbirali. Letošnje leto so izbirali med dvajsetimi različnimi jadrnicami, saj je bilo leto 2013 bogato z novostmi. Enajstčlanska žirija je plovila testirala v Southamptonu v Angliji in Porto Venere, južno od La Spezie v Italiji.
V kategoriji družinskih križark je prejela naziv Plovilo leta nova Beneteaujeva jadrnica Beneteau Oceanis 38 (Prezentacija jadrnice). Gre za nov koncept jadrnice, ki se lahko spremeni iz družinske potovalne jadrnice v jadrnico za dnevna jadranja in regate. Poleg možne transformacije, so žirijo prepričale tudi izjemno dobre jadralske sposobnosti, notranje oblikovanje in svetla notranjost. V kategoriji so bile nominirane še: Allures 39.9 (Predstavitev plovila), Bavaria Cruiser 37 (Predstavitev plovila), Dufour 410 Grand Large (Predstavitev plovila) in Winner 9,00 (Predstavitev plovila)
V razredu Hitrih potovalnih jadrnic je nagrado prejela jadrnica Dehler 38. V temu razredu so v zadnjem času številne novosti. Ena izmed prednosti zaradi katere si je Dehler 38 prislužil nagrado je tudi to, da je jadrnica športna in hkrati izjemno dobra za križarjenje. Poleg tega je jadrnica izjemno praktična, izdelava je visoko kvalitetna ter cenovno ugodna. Ostale nominiranke v tem razredu so bile še Elan 400, Pogo 30, Premier 45 in XP-33.
V razredu Posebnih jadrnic je nagrado prejela švicarska Saphire 27. Jadrnica je namenjena za dnevna jadranja, monotipne regate, je pa dovolj velika tudi za dnevna križarjenja. V kategoriji so se za naziv potegovale še: Django 6.70, Essence 33, Malango 8.88 in Sailart.
V razredu Luksuzne potovalne jadrnice je nagrado prejela Contest 42 CS (Predstavitev). Ta 13 metrska jadrnica ima izjemno elegantne linije in čist design. Daje občutek večje, mogoče celo 60 čeveljske jadrnice. Obvladljiva je z majhno posadko, njene jadralske lastnosti pa močno presegajo konkurenco. V razredu so se za nagrado potegovale še: Gunfleet 58 (Predstavitev jadrnice), Hallberg-Rassy 55 (Prezentacija jadrnice), ICE 62 in Mylius 18E35.
Vir: www.boot.de
V soboto je svoja vrata odprl že 45. salon plovil v Dusseldorfu. Salon velja za enega največjih v Evropi in organizatorji trdijo da bo tako tudi letos, saj pričakujejo preko 250.000 obiskovalcev.
Letos se na sejmu predstavlja 1650 razstavljavcev iz 60 različnih držav. Razstavljenih bo 1700 plovil. Poleg Nemčije, ki bo najbolj številčno zastopana na sejmu, bo drugi največji razstavljavec Nizozemska, od koder se bo predstavilo kar 135 ladjedelnic, dobaviteljev navtične opreme in servisov. Številčna bo tudi zasedba iz pregovorno navtičnih velesil. To so Italija, Francija, Poljska in Velika Britanija.
Na sejmu se bodo predstavili tudi slovenski razstavljavci, ki pa žal ne bodo tako številni. Med njimi so
- Seaway, ki bo predstavljal svojo serijo Greenline, - Alfastreet s svojim plovilom Energy 23s in Energy 18, - Elan - predstavlja Elan 2140, Elan 400 in Elan 494 Impression - GS d.o.o., ki predstavlja karbonske krmilne obroče - Piktronik predstavlja svoje krmilne sisteme za polnjenje baterij - Vanga Yachts predstavlja svoj model jahte Brioni 44 - Elan Motor Yachts predstavlja Power 30, Power 42 in Power 44 OpenKot dobro izhodišče za navtični turizem se bosta na sejmu predstavili tudi slovenski marini Portorož in marina v Izoli.
Na sejmu so premierno predstavljena naslednja plovila:
Arcadia 85
Bavaria Cruiser 41 S
Bavaria Cruiser 51
Broom 430
Delphia 29
Delphia 34
Dominator 640
Dufour 310 Grand Large
Elan 320
Fountaine Pajot Lipari 41 Evolution
Greenline 48 Hybrid
Jeanneau Cap Camarat 4.7 CC
Jeanneau Leader 40
Jeanneau Merry Fisher 695 Marlin
Jeanneau Sun Odyssey 349
Jeanneau VELASCO 43
Moody Deck Saloon 54
Nimbus 405 Coupé
Princess 43
Princess 52
Princess 82 Motor Yacht
Princess V48 Sports Yacht
Rinker Captiva 236 CC
Salona 60
Sealine F380
Solaris One 58
Sunseeker 68 Sport Yacht
Sunseeker Manhattan 55
Windy Camira 39
Za vse sladokusce je na sejmu na voljo kar 40 luksuznih jaht proizvajalcev Jeanneau Prestige, Azimut, Ferretti, Princess, Riva, Sunseeker, Performance, Marquis Yachts, Carver, Dominator in drugih. Na ogled so tudi najnovejši projekti superjaht, ki jih bodo lastniki poizkusili tržiti najbolj petičnim kupcem. Na voljo jih je preko 70, kar pomeni, da si bo lahko vsak, ki to zmore, kupil sanjsko jahto, ki bo pisana ravno njemu na kožo.
Ljubiteljem jadranja se bo predstavilo preko 150 razstavljavcev. Oyster je razstavil svojo jadrnico Oyster 825, ki je hkrati tudi največja jadrnica na salonu. Razstavljeni so številni katamarani, po katerih povpraševanje na trgu narašča. Za tiste z nekoliko plitvejšim žepom, pa so na voljo na ogled jadrnice vse od dolžine 5 m naprej.
Pred dnevi se je sedanjim dvem ekipam SCA in Dongfeng pridružila tretja ekipa, ki se bo udeležila letošnje regate Volvo Ocean Race 2014-15.
Ekipo Brunel bo sponzoriralo nizozemsko podjetje Scouten Global. Za krmilom bo uveljavljeni nizozemski skipper Bouwe Bekking. Do sedaj je znan še en član ekipe in sicer rojak, Gerd-Jan Poortman. Prejšnji teden je potekala selekcija kandidatov, ki se bodo v prihodnjih dneh pridružili ekipi. Štirje novi kandidati naj bi bili znani v sredo, 22.1.14. Če so primerni za ekipo bodo izvedeli šele v mesecu februarju, ko bo ekipa prevzela svoje plovilo Volvo Ocean 65. Testno plovbo bodo izvedli na relaciji od Southamptona do Lanzarote-a, kjer bo ekipa trenirala do pričetka regate v oktobru.
Direktor podjetja Scouten Global, Marcel van Bronswijk je dejal: »Sponzoriranje ekipe Brunel verjetno ne bo potekalo samo letos. Naša ambicija je, da postanemo glavni sponzor tudi v letih 2017-18. Regata je v skladu z našim pristopom k treningu zaposlenih. Postaviti si je potrebno cilj, ga preveriti, se od njega nekaj naučiti, ga prilagoditi in ga doseči. To gradi dolgoročne izboljšave v organizaciji«
Letošnja regata Volvo Ocean Race 2014-15 se bo pričela 4.10.2014 v mestu Alicante in se bo predvidoma končala 27.6.2015 v Gothenburgu. Ekipe bodo obiskale 10 pristanišč in prejadrale 39.279 nmi (72.930 km).
S postavitvijo montažnega objekta za spravilo jadrnic in z odstranitvijo odsluženega hangarja se je uradno pričela investicija v bodoči Dom vodnih športov občine Piran.
Z aneksom k 90-letni zakupni pogodbi med Občino Piran in JK Pirat, ki sta ga pred dobrim mesecem podpisala župan občine Piran Peter Bossman in predstavnik JK Pirat Tomaž Čopi, se je občina Piran zavezala, da bo na svoje stroške postavila 250 kvadratnih metrov velik montažni objekt za shranjevanje in popravila jadrnic ter odstranila obstoječi leseni hangar. Začetek del si je včeraj v družbi direktorja ŠIMC Piran Matjaža Ukmarja ogledal tudi župan občine Piran Peter Bossman.
Ocenjena vrednost postavitve montažnega objekta in rušitve starega hangarja je okoli 40 tisoč evrov brez DDV. Začetno investicijo, ki bo v celoti zaključena do sredine februarja 2014, vodi Športni in mladinski center Piran. Gre za nujno investicijo, saj je obstoječi leseni hangar za shranjevanje in popravila jadrnic močno načet in celo nevaren.
Spomnimo, da je junija lani občina Piran v sodelovanju z Mladinskim in športnim centrom Piran (ŠIMC) pridobila gradbeno dovoljenje za Dom vodnih športov, za katerega je Olimpijski komite Slovenije podelil licenco za regijski panožni center jadranja.
Za bodoči dom vodnih športov si od začetka mandata prizadeva tudi župan Peter Bossman: »Nam je v interesu, da razvijemo športno infrastrukturo na področju jadranja, saj je športni turizem nedvomno zelo velik potencial v naši občini. Poleg razvoja športnega turizma pa je bodoči dom vodnih športov pomemben predvsem zaradi izobraževanja mladih jadralcev«. Občina Piran namerava investicijo izpeljati s pomočjo zasebnega partnerja (razpis bo v tem letu), morebitnimi nepovratnimi sredstvi javnih razpisov ter sredstvi iz proračuna Občine Piran.
Vir: JZS, JK Pirat