Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Na hrvaškem ministrstvu za zunanje in evropske zadeve sta se danes sestala pomočnik ministrice za zunanje in evropske zadeve, Hrvoje Marušić, ter ustanovitelj projekta Esimit Europa, Igor Simčič. Pogovarjala sta se o letošnjih načrtih v okviru projekta Esimit Europa, ki bodo prinesli še tesnejše sodelovanje med sosednjima državama ter tudi prvi nastop ene najhitrejših in tehnološko najbolj dovršenih jadrnic na svetu - Esimit Europa 2 - na eni izmed hrvaških regat.

Povezovanje je eden ključnih ciljev projekta Esimit Europa, ki na izviren način združuje diplomacijo, gospodarstvo in šport ter prek zmagovitih nastopov jadrnice Esimit Europa 2, ki pluje pod evropsko zastavo, prenaša sporočilo o uspešni združeni Evropi. Zaradi neprekinjenega procesa krepitve dialoga med evropskimi narodi je projekt prejel tudi uradno pokroviteljstvo Joséja Manuela Barrosa, predsednika Evropske komisije, jadrnica Esimit Europa 2 pa je tako postala uradni ambasador združene Evrope. Projekt je nato uradno podprlo vse več uglednih evropskih poslovnežev in diplomatov, med njimi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije in tudi hrvaška zunanja ministrica, dr. Vesna Pusić.

Današnji sestanek na ministrstvu predstavlja naslednji korak v sodelovanju po tem, ko je v letu 2012 ministrica Pusićeva uradno podprla projekt zaradi njegovih prizadevanj po povezovanju med evropskimi narodi, ki temelji na zaupanju, medsebojnem spoštovanju in dialogu. Na pobudo ministrice Pusićeve je član posadke Esimit Europa 2 takrat postal tudi eden najboljših hrvaških jadralcev, Ivan Kljaković Gašpić, evropski in svetovni prvak v različnih jadralskih razredih ter prejemnik prestižnega naziva »športnik leta« na Hrvaškem.

Projekt Esimit Europa je bil na Hrvaškem doslej prisoten tudi kot partner največje regate Fiumanka in kot partner evropskega prvenstva v jadranju za mlade v razredu Laser Radial v Splitu. Po današnjih pogovorih se bo sodelovanje z Republiko Hrvaško še poglobilo, jadrnica Esimit Europa 2 pa bo prvič tekmovala na eni izmed hrvaških regat.

Pomočnik ministrice za zunanje in evropske zadeve, Hrvoje Marušić, je ob tej priložnosti povedal: »Projekt Esimit Europa nas združuje tako na morju, kot tudi na kopnem, ob tem pa vseskozi promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Takšne vrednote danes potrebujemo, zato me veseli, da bo jadrnica Esimit Europa 2 s svojo mednarodno ekipo jadralcev letos prvič dobrodošla tudi pri nas.«

Ustanovitelj projekta Esimit Europa, Igor Simčič, pa je k temu dodal: »Zahvaljujem se ministrici za sprejem in podporo, ki nam je v veliko čast in priznanje, zlasti zato, ker je Hrvaška država z bogato pomorsko tradicijo, številnimi nadarjenimi jadralci in odlično organiziranimi regatami, na katerih bomo letos tudi prvič tekmovali.«

Torek 04 Feb 2014

Pred sedmimi leti je Disney posnel film o jadranju. Dva soavtorja filma Charlie Enright in Mark Towill sta že takrat sanjala, da bi se podala na jadranje okoli sveta. Sedaj po sedmih letih se jima bodo sanje uresničile. Oba se bosta namreč pridružila ekipi Alvinmedica, ki bo tekmovala na Volvo Ocean Race kot četrta ekipa.

»Leta 2006 sva bila oba člana ekipe, ki je delala na projektu Walta Disneya, Morning Light. Že takrat sva razmišljala o tem, da bi se enkrat udeležila jadranja okoli sveta. Očitno je bil to začetek realizacije najinih sanj, saj se sedaj udeležujeva regate Volvo Ocean Race.«, je povedal Charlie Enright.

Film Morning Light je spremljal ekipo mladih jadralcev, ki so se z jadrnico podali preko Pacifika. Pri filmu so že takrat sodelovali mentorji iz regate Volvo. Leta 2011 je direktor regate Knut Frostad povabil oba v Allicante na začetek regate Volvo Ocean race 2011-12. Ta trenutek je bil odločilen pri odločitvi za nastop na regati. Oba sta se odločila, da si izpolnita svoje sanje. Za podporo njunemu projektu se je odločila turška družba Alvimedica, ki proizvaja inovativne medicinske pripomočke.

Njuna ekipa bo sestavljena večinoma iz jadralcev mlajših od 30 let. Skipper bo Charlie Enright, Mark Towill pa bo direktor ekipe. Mark je zaenkrat tudi edini potrjeni član ekipe.

 

Vir: http://www.volvooceanrace.com/

Torek 04 Feb 2014

Vasilij Žbogar se je po uspešnem zaključku študija in drugih obveznostih v prvi polovici januarja vrnil v Valencijo, kjer pridno trenira in načrtuje novo sezono v razredu finn.

Tudi letos so se na zimskih pripravah v Španiji zbrali številni jadralci, ki se pod taktirko trenerja Luce Devotija in ostalih vrhunskih strokovnjakov v okviru Dinghy Academy pripravljajo na evropski del jadralske sezone.

Dopoldanski del treninga jadralci pod nadzorom kondicijskega trenerja preživijo v telovadnici in delajo na telesni moči in dobri kondicijski pripravljenosti. Vedno več časa pa je v tem delu leta posvečenega tudi treningu na morju, kjer Vasilij Žbogar in drugi jadralci pilijo tehniko in taktiko ter se posvečajo izboru in nastavitvam materialov. Vsak trening na vodi je že manjša regata. Večja konkurenca na treningih je dodatna spodbuda za trdo delo in priložnost za jadralce, da se učijo drug od drugega.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si/; Foto: Blaž Samec

Torek 04 Feb 2014

Organizator tradicionalnega Navtičnega veleslaloma, Jadralni klub Domžale, sporoča, da tradicionalna prireditev letos odpade.

Zgodba o navtičnem veleslalomu se je začela pred štirinajstimi leti, ko so za ljubitelje navtike, na slovenski kulturni praznik v Kranjski Gori, organizirali prvi navtični veleslalomov. Prireditev je požela veliko navdušenja in samoumevno je bilo, da so jo vsako leto zapored organizirali.

V letošnjem letu klubu žal ni uspelo zbrati potrebnih sredstev za organizacijo dogodka. V upanju na boljšo situacijo v naslednjem letu, se organizator zahvaljuje za dosedanjo podporo in priporoča za ponovno snidenje v naslednjem letu.

Ponedeljek 03 Feb 2014

Svetilniki vzhodne Jadranske obale: Od Trsta, čez Piran, do Dubrovnika, iz časov Avstrije in Avstro-Ogrske.

Dvainpetdeset ohranjenih svetilnikov je opisanih na 268 straneh in opremljenih z navtičnimi podatki, zanimivostmi in legendami ter 223 barvnimi fotografijami. V knjigo je vključen kratek pregled morjeplovstva in gradnje svetilnikov od antike do danes. Svetilniki so razdeljeni v šest smiselnih poglavij glede na morski jadranski akvatorij, med Tržaškim zalivom z Istro in Elafiti.

Knjiga je odličen dokument preteklosti za prihodnost. Na trg prihaja v času, ko Republika Hrvaška vstopa v EU, hkrati pa osvežuje zgodovinski spomin na 200-letnico začetka sistematične gradnje svetilnikov, kapitanij in pomolov tedanje Avstrije na vzhodni Jadranski obali. Prihaja pa tudi v času, ko se svetilniki množično oddajajo v najem za tako imenovani robinzonski turizem, ko moramo skupaj poskrbeti, da se bodo še naprej ohranjali ti kamniti pomniki zgodovine in v čim večji meri služili svojemu prvotnemu namenu - varni plovbi.

Knjiga je odličen vodič po jadranskih "lanternah".

Postanite eden izmed lastnikov "Svetilniki vzhodne Jadranske obale" še danes!

Knjiga Svetilniki, Mitje Zupančiča iz zbirke Bukva je vsebinsko enaka knjigi Svetilniki. Tokratna izdaja je izšla v zbirki Bukva in ima mehke platnice. Namenjena je vsem tistim, ki želijo izvedeti več o svetilnikih mimo katerih plujejo in hkrati dopolniti svojo zbirko Bukva založbe Osminka & Co.

 

Cena priročnika znaša le 15,00 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.

 

 

 

Naroči knjigo Svetilniki (zbirka Bukva) vzhodne Jadranske obale

 

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo knjige.
Knjigo vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup
 
 

 

 

 

Nedelja 02 Feb 2014

580 jadralcev iz 50 držav je ta teden v Miamiju merilo moči na tretji regati svetovnega pokala sezone 2013-14 – ISAF Sailing Worldcupu in prvi v letošnjem letu. V ponedeljek se je prvenstvo začelo s prvimi regatami v desetih olimpijskih in treh paraolimpijskih razredih. Slovenske barve so zastopali Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat) v 470 ter Žan Luka Zelko (BD Sidro) v laserju.

Prvenstvo, ki naj bi jadralcem ponudilo šest regatnih dni, je bilo zaradi pomanjkanja vetra močno okrnjeno. Niti en dan se ni začel po programu in brez izobešene zastave za odlog starta, dva dni pa se sploh ni jadralo. Jadralci so tako izpeljali bistveno manj od predvidenih plovov.

V Miamiju se prav zdaj odvijajo še zadnje regate za odličja, dekleta v 470 pa so svojo zadnjo regato že odpeljala. Tina Mrak in Veronika Macarol sta danes spet jadrali borbeno in zaključili kot drugi, kar jima je prineslo štiri dodatne točke in skupno četrto mesto (28. točk). Dekleti sta sicer skozi celo prvenstvo jadrali dobro, eno regato tudi zmagali, boljše končne uvrstitve pa ju je stal predvsem četrtkov OCS (za nekaj trenutkov prehiter start), ki bi jima brez te napake prinesel priznano drugo mesto. Zmagali sta Britanki Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre (8 točk), drugi sta Francozinji Camille Lecointre in Hélène Defrance (20 točk) in tretji Avstrijki Lara Vadlau in Jolanta Ogar (26 točk).

Žan Luka Zelko, slovenski tekmovalec v razredu Laser, ki v regati za odličja ni nastopil, po nekaj obetavnih posameznih uvrstitvah prvenstvo končuje na 64. mestu. Skupni rezultati v moškem laserju še niso znani.

Nedelja 02 Feb 2014

Regata Treh dežel je edina regata na Jadranu, ki povezuje tri dežele, Slovenijo, Hrvaško in Italijo. Ker so bili dosedanji udeleženci nad regato navdušeni, je postala tradicionalna.

Organizatorji se vsako leto trudijo, da bi naredili regato kar se da zanimivo in hkrati, da bi bila dovolj pestra za tiste, ki želijo večje izzive v jadranju brez meja. Ideja regate Treh dežel je združiti jadralce treh držav in obiskati vse tri države. Ko regata obišče posamezno državo in eno izmed domačih pristanišč, so gostitelji domačini.

Poleg tekmovalnega ima regata tudi ščepec turističnega pridiha. V dosedanjih regatah so obiskali Benetke in Gradež, ki sta mesti v katerih je marsikateri jadralec pristal prvič. Podobno je s hrvaško Istro. Le redke regate se odvijajo v tem področju in je zato med jadralci manj poznana. S tem so dosegli, da ima regata poleg tekmovalnega tudi kanček turističnega vidika.

Razdalja, ki jo jadrnice na regati preplujejo je vsako leto daljša. Letošnja bo merila že 190 nmi. Regata prerašča v odprtomosko regato in del plovbe se opravi tudi ponoči. V dosedanjih nočnih plovih se je pravilom najbolje odrezala posadka Marjana Gorca iz Jadralske šole Porta. Ker je regata dolga, je tudi zahtevna. Jadralce spremljajo spremenljivi vremenski pogoji. Na dosedanjih regatah jih je spremljala tudi gosta megla v kateri je jadranje lahko izjemno nevarno .

Tudi letošnja, že četrta po vrsti, regata Treh Dežel se bo pričela pred marino Biograd na moru na Hrvaškem. Start regate bo 29. marca. V Italiji bodo obiskali Trst, v Sloveniji pa se bo regata zaključila v Portorožu. Predviden datum zaključka regate je 5. april.

Regata je razdeljena na štiri etape. Prva se bo pričela v Biogradu in zaključila v Puli, druga se bo zaključila v Umagu, tretja v Trstu, cilj pa bo v Portorožu. Skupna razdalja, ki jo bodo morali prepluti jadralci je skoraj 200 nmi. V Lošinjskem kanalu bodo izvedli še več tehničnih plovov, kjer se bo izkazala usklajenost posadk.

Za letošnjo regato je na voljo 12 jadrnic Elan 350. Ker so jadrnice identične, posadke ne bodo imele prednosti v plovilu. O tem kdo je najboljši jadralec bo odločala pravilna taktika, jadralske izkušnje in usklajena posadka.

Udeležbo na letošnji regati je potrdilo že šest ekip, med njimi tudi ekipa jadralne šole Porta s krmarjem Marjanom Gorcem, ki je zmagala na vseh dosedanjih regatah Treh dežel. Dve posadki prihajata iz Rusije in Avstrije, ena iz Poljske, ena posadka se je prijavila iz Velike Britanije. Dve posadki prihajata iz Slovenije.

Če se želite udeležiti edinstvene regate se lahko za informacije obrnete na spletnih straneh organizatorjev  www.kontiki-sailig.com ali www.burin.si.

Sobota 01 Feb 2014

Po dolgem čakanju v brezvetrju, zaradi katerega v sredo niso jadrali, je včeraj v Miamiju le zapihalo. Namerili so le 6-8 vozlov vetra, popoldne na nekaterih regatnih poljih celo do 15.

V razredu Laser so odpeljali dva plova. Žan Luka Zelko je bil v prvem spet dober 23. v skupini, v drugem pa je moral zaradi drugega penala na startu zapustiti regato (DNC). Kvalifikacije tako zaključuje na skupnem 64. mestu. Vodstvo je prevzel hrvaški jadralec Tonči Stipanović, Avstralec Tom Burton je drugi in Ciprčan Pavlos Kontides tretji.

Dekleta v 470 so odjadrala tri regate. Prvo sta Tina in Veronika žal začeli s prehitrim startom (OCS), v drugi sta bili sedmi, v zadnji pa sta odjadrali odlično in jo zaključili z zmago. Kvalifikacije zaključujeta na skupnem petem mestu. V vodstvu ostajata Britanki Sophie Weguelin in Eilidh McIntyre, drugi sta Francozinji Camille Lecointre in Hélène Defrance, tretji pa avstrijski jadralki Lara Vadlau in Jolanta Ogar.

Še dva regatna dneva sta do konca prvenstva, ki se bo jutri zaključilo z regato za medalje.

Foto: ISAF

Petek 31 Jan 2014

Novi model H 290 iz ladjedelnice Four Winns je luksuzno plovilo s športno podobo. Oznaka H pomeni, da je plovilo iz serije Horizon, da gre za plovila z odprtim premcem, športnim značajem in izjemno natančno izdelavo. V seriji so plovila dolžine od 18 do 31,4 čevlja (5,5 – 10 m). Namenjena so za dnevne izlete v zalive, vodne športe, adrenalinske vožnje ali pa krajša križarjenja.

Novi Four Winns H290 v dolžino meri 30,1 čevlja (9,17 m) . Na krov sprejme 12 oseb, ki se bodo na dnevne izlete odpeljali izjemno udobno, saj ima plovilo ogromno prostora. Za tiste bolj adrenalina željne potnike so v odprtem premcu plovila na voljo kar štirje udobni sedeži. Da bodo med plovbo lahko uživali v razgledu, je sidro nameščeno pod premec plovila. Do sidrnega vitla dostopamo skozi velik pokrov na skrajnem prednjem delu. Da je novi H290 pravi športnik, se vidi tudi pri zaščitnih ograjah. Le dve kratki in nizki na premcu služita predvsem za oprijem med plovbo, večje zaščite pa ne nudita. Za tiste, ki se pred vetrom v laseh raje nekoliko skrijejo je dovolj prostora za vetrobranskim steklom. Za krmarja in enega sopotnika sta na voljo dva udobna in velika sedeža. Za krmarjevim je nameščena kuhinja z umivalnikom in hladilnikom. Na nasprotni je prostor, kjer se namesti priročna mizica za prigrizke. Po celotnem plovilu so nahajajo odlagalne odprtine za kozarce ali plastenke. Tako ni bojazni, da se bodo med plovbo ali na sidru nekontrolirano premikale po plovilu. Ker jih je veliko, bo pijača vedno na dosegu roke vsem potnikom na plovilu.

Čeprav navzven plovilo deluje kot športnik, pa ima vseeno pod krovom ležišče za dve osebi in majhno kopalnico s priročnim WC-jem. Če potujete v manjši zasedbi boste lahko odšli na krajše križarjenje in prespali v kakšnem od zalivov. V opremi plovila je tudi rezervoar za vodo, ki ima kapaciteto 72 l in rezervoar za fekalije s kapaciteto 25 l.

Krmni del plovila je namenjen poležavanju na soncu in uživanju v vodi. Elegantna sončna ploščad je nameščena tik nad krmno platformo. Med sončenjem ali večernim poležavanjem bomo vedno v neposredni bližini vode. Dovolj je prostorna, da na njej poležavata dve osebi, udobno pa lahko sedijo tudi štiri. Zaradi enostavnega dostopa do vode je primerna tudi za ribolov.

S plovila dostopamo na veliko kopalno ploščad preko širokega prehoda na desni strani plovila. Ploščad se razprostira čez celotno širino plovila in v dolžino meri okrog enega metra. Nudi dovolj prostora za posedanje ali pa celo poležavanje. V kolikor se ukvarjamo z vodnimi športi, je dovolj prostorna za nameščanje smuči ali pa deske. Ko bomo prišli iz vode z mokrim rešilnim jopičem in obleko, se bomo lahko rešili vse opreme, ne da bi močili notranji del plovila.

Za zabavo je v standardni opremi vključen Sony-ev glasbeni sistem s štirimi zvočniki. Dva sta v premcu plovila in dva kokpitu. Za tiste, ki jim standarden glasbeni sistem ni dovolj, se lahko opcijsko odločijo za bol profesionalno in seveda bolj glasno izvedbo. V kompleti JL Audio je dodaten ojačevalec, par zvočnikov nad kopalno ploščadjo in seveda subwoofer. Zadnja dva zvočnika poskrbita, da bo v ritmu glasbe lahko zavijal tudi smučar ali pa deskar na vodi.  Če potrebujete TV sprejemnik, so zanj namenili prostor v kokpitu za krmarjem, poleg tako imenovanega osvežilnega kotička. Skrit je v omarici in se avtomatsko dvigne s pomočjo elektromotorja.

Seveda moramo spregovoriti tudi o motorizaciji plovila. H290 lahko dobimo z enim ali pa z dvema motorjema. Odvisno od naši potreb in končne hitrosti s katero bi radi potovali. Na voljo so Mrecruiser in Volvo Penta motorji. Izbiramo lahko med močmi od 300 KM do 380 KM. Od števila motorjev je odvisna tudi teža plovila. Z enim bo lažji in bo tehtal približno okrog 3.500 kg, z dvema pa nekaj manj kot 4.000 kg. Ker je plovilo zgrajeno na patentiranem Stable Vee® hull trupu zagotavlja udobno plovbo, z zmanjšanim uporom ter posledično manjšo porabo goriva. Seveda vse to pripomore k visoki končni hitrosti plovbe.

Fotogalerija: Four Winns H290

Uvoznik za plovila Four Winns v Sloveniji je: As Boats d.o.o.,  http://www.as-boats.si/. Več o plovilu si lahko preberete tudi na: http://www.as-boats.si/si/plovila/four_winns/h290/

Vir: http://www.fourwinns.com/

Petek 31 Jan 2014

Osma etapa regate Clipper bo skrajšana. Namesto da bi flota 12 jadrnic plula v Singapur, se bo etapa končala pri rtu Sarangani na jugu Filipinov.

Pred nekaj dnevi so se posadke borile z brezvetrjem, ki se je poigraval s potrpežljivostjo jadralcev, sedaj pa je situacija ravno obratna. Za naslednje dni so bili napovedani solidni vzhodni vetrovi, ki bi floto popeljali direktno proti Singapurju, vendar se napoved ni uresničila. Namesto jadranja z vetrom, so začeli pihati izjemno močni severozahodni vetrovi, ki jih povzroča depresija, ki se nahaja severno od flote. Ker bodo po sedanjih napovedih vetrovi enaki vsaj še naslednjih pet dni, se je organizator odločil, da osmo etapo regate skrajša. Tako je nov cilj najjužnejši rt Filipinov Sarangani.

Plovila bodo morala prečkati virtualno oznako ob rtu. Ko se bodo obrnile direktno proti severu, kurz 000, se bo njihova ura ustavila. Ker je bila plovba mimo te točke planirana že pred pričetkom regate, za tekmovalce to ne bo spremenilo ničesar, razen skrajšanja etape.

Sprememba ne bo vplivala na taktične kakor tudi ne na strateške odločitve posadk. Najhitrejše jadrnice imajo do cilja še 850 nmi, kar pri sedanji pogojih jadranja pomeni, da bodo do cilja potrebovale še pet dni.

Na ta način bodo omogočili, da bodo vsi jadralci prispeli v Singapur okrog 10. februarja. Zaradi težav bo štart devete etape iz Singapurja proti Kitajski prestavljen za en dan. Pričetek bo 16. in 15. februarja, kot je bilo planirano.

Trenutno v težkih pogojih najbolje pluje ekipa Derry~Londonderry~Doire, sledi ji Velika Britanija in nato Henri Lloyd. Na zadnjem mestu pluje ekipa Garmin, ki za vodilno zaostaja približno 400 nmi.

Torek 28 Jan 2014