Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
V Omanu se je danes zaključilo še zadnje letošnje svetovno prvenstvo katerega od olimpijskih razredov, razreda laser. V konkurenci 126 jadralcev sta zajadrala tudi naša Žan Luka Zelko (BD Sidro) in Nik Pletikos (JK Burja). Že svoj deveti naslov svetovnega prvaka je osvojil Brazilec Robert Scheidt.
Med 50 najboljšimi laseristi na svetu jih je bilo na startni liniji v Omanu kar 46, med njimi tudi legenda, brazilski jadralec Robert Scheidt. Scheidt je v laserju osvojil kar osem naslovov svetovnega prvaka in tri olimpijske kolajne, potem pa presedlal v razred zvezda. Ker je zvezda sedaj umaknjena s seznama olimpijskih razredov, se je pri 40. letih vrnil v močno konkurenco veliko mlajših laseristov in z današnjo zmago še enkrat dokazal, da upravičeno velja za enega najboljših jadralcev vseh časov.
V zelo različnih vetrovnih pogojih so jadralci v Omanu odjadrali 12 plovov (11 plovov srebrna skupina). Naslov svetovnega prvaka si je prijadral 40-letni Brazilec Robert Scheidt (29 točk), svetovni podprvak je postal Ciprčan Pavlos Kontides (42 točk), bron je osvojil Nemec Philipp Buhl (68 točk).
V konkurenci 128 jadralcev sta zajadrala tudi dva slovenska jadralca, Žan Luka Zelko, trenutno 93. na ISAF lestvici, ter Nik Pletikos, trenutno na 118. mestu. Po koncu kvalifikacijskih plovov sta zajadrala v srebrni skupini in zaključujeta takole: Žan Luka Zelko na 88. mestu (292 točk) in Nik Pletikos na 95. mestu (307 točk).
Danes se je v Španskem Puerto Calero v Lanzarotu pričelo zadnje dejanje v letošnji seriji RC44. 15 ekip se bo v petih dneh vse do 24.11. potegovalo za naslov letošnjega prvaka. Kot na vsakem dogodku, bodo potekala tekmovanja v flotnem jadranju in dvobojevanju.
Trenutno ima ekipa Aqua dve točki prednosti pred ekipo Katusha v dvobojevanju. Ekipa Synergy Russian Sailing Team, ki brani lanskoletni naslov, pa za drugo uvrščeno ekipo zaostaja eno točko. V flotnem jadranju letos najbolje kaže prav tako ekipi Aqua. S tremi točkami prednosti vodijo pred ekipo Katushan pred tretje uvrščeno ekipo Synergy Russian Sailing Team pa imajo štiri točke prednosti. Danes potekajo treningi. Tekmovanje pa se prične jutri. Danes piha 14-18 vozlov severovzhodnega vetra. Do sedaj so izvedli tri treninge in najbolje se je izkazala ekipa Nika, na kateri jadra večinska slovenska posadka.
Prihaja čas obdarovanj. Poenostavite nakupe daril in se odločite za darilni bon eNavtike.
Darilni boni eNavtike so odlična izbira za navtično darilo. Na voljo v vrednostih 30, 50 in 100 EUR. Izkoristiti jih je možno za vse nakupe v eNavtika eShopu in najem plovil iz naše ugodne ponudbe. Če ste v dilemi in ne veste, kaj podariti vašim navtičnim prijateljem za prihajajoče praznike, rojstni dan ali poslovno darilo, si olajšajte odločitev z nakupom darilnega bona eNavtika. Vaši obdarovanci bodo lahko izbirali med navtičnimi priročniki, potopisi z jadranj in strokovno literaturo. Če imajo vaši prijatelji majhne otroke in bi radi poskrbeli za njihovo varnost, je na voljo Safety Angle, alarm za otroke, ki se aktivira, ko otrok pade v vodo ali pa se preveč oddalji. Darilni bon eNavtika je unovčljiv do konca leta 2014.
Naročite DARILNI BON eNavtika
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo.
Darilni bon vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!
Sedemdeset čevljev dolg trimaran MOD70 Edmond de Rothschild, ki sta ga krmarila Francoza Sebastien Josse in Charles Caudrelierje prečkal ciljno črto v Brazilskem mestu Itajai v ponedeljek, 18.11.2013 ob 15 uri 3 minutah in 57 sekundah po lokalnem času (UTC 17:03:57).
Francoza sta iz La Havra izplula 7.11.2013 ob 13.00 uri in do cilja v Braziliji priplula v 11 dneh 5 urah 3 minutah in 54 sekundah. Jadrala sta s povprečno hitrostjo 22.12 vozla in preplula 5952 navtičnih milj. Ko sta prispela v oblačni Itajai, sta si zagotovila tudi zmago v razredu MOD70. Na drugo mesto sta se v rahli sapi, ki je pihala z vzhoda, uvrstila jadralca Sidney Gavignet in Damian Foxall na svojem plovilu Oman Air Musandam. Za zmagovalcema sta zaostajala le 60 nmi.
Pot, ki jo je preplul trimaran MOD 70 je ena najdaljših, ki jo je do sedaj preplulo to monotipno plovilo. Običajno je namenjen za jadranje na »offshore« regatah s šestčlansko posadko. Na obalnih regatah ga običajno opravlja osemčlanska posadka. Letošnji Transat Jacques Vabre je najdaljša plovba, ki jo je do sedaj preplul tak katamaran z dvočlansko posadko. Preden so izpluli iz pristanišča La Havre so tako strokovnjaki, kakor tudi posadke trimaranov pričakovali, da bodo za plovbo potrebovali od 12 do 14 dni.
Josse in Caudrelier sta bila v vodstvu prav od začetka, ko so izpluli iz Brittanya. Zasledovalca Gavignet in Foxall sta stalno sledila tempu vodilnega dvojca. Na prečkanju Atlantika sta se jima približala na 25 nmi, bližje pa jima ni uspelo.
Medtem ko so prvi jadralci že v cilju, pa se odvija zanimiva bitka v razredu Imoca 60. Francois Gabart in Michel Desjoyeaux trenutno vodita 1,5 nmi pred Vincent Riou in Jean Le Cam na plovilu PRB. Obe jadrnici plujeta druga ob drugi od včeraj. Razlika med njima se zmanjša tudi na zgolj 0,5 nmi, kar je prav neverjetno, če pomislimo, da plujejo že dvanajst dni.
V razredu Class 40 je trenutno v vodstvu dvojec GDF SUEZ (Rogues in Delahaye). Svojo prednost pred zasledovalcema na plovilu Mare (Riechers in Brasseurs) sta povečala na 59 nmi. Tretja v razredu sta Španca Alex Pella in Pablo Santurde. Jadralci tega razreda trenutno plujejo mimo Kapverdskih otokov.
Ekipa Alinghi je zmagala zadnjo regato v letošnji sezoni. Lovoriko Extreme Sailing za letošnjo sezono si je prijadrala ekipa The Wave, Muscat. McMillan je prvi skipper, ki je zmagal dvakrat.
Letošnjo lovoriko v seriji si je prijadrala ekipa The Wave Muscat. V sedemletni tradiciji tekmovanja je bila odločitev najtesnejša. Po zaključenih vseh plovih zadnjega dogodka, je bila razlika med prvima dvema le 4 točke. Zadnja regata v seriji se je odvijala v enkratnem sončnem vremenu v Braziliji. 10 vozlov vetra je bilo dovolj za zanimivo odločilno regato. Zmagovalec letošnje serije skipper McMillan je po zaključku povedal: »Zgodilo se je točno to, kar sem predvideval. Celo leto smo se borili z ekipo Alinghi. Letos niso naredili prav nobene napake. Vedel sem, da bodo naredili vse, kar je mogoče, da bi zmagali. Zadnje dni so bili nepremagljivi. Naredili so enkratno delo v zadnji regati. Prišli so v vodstvo. Mi smo bili srečni, da smo lahko pluli pod pravim kotom in ostali v tekmi. Zadnji dnevi so bili zelo čustveni. Sedaj smo končno sproščeni«
Tretje mesto v letošnji sezoni si je prijadrala ekipa Red Bull Sailing Team. To so njihove prve stopničke v štiriletni karieri v seriji. Skipper ekipe, Roman Hagara, ki je dvakratni olimpijski zmagovalec, je povedal: »Občutek je enkraten. Za ekipo je uvrstitev izjemno pomembna. Celo sezono smo garali in sedaj lahko uživamo v uspehu, ki smo ga dosegli. Letos smo imeli nekaj težkih bitk, vendar to je jadranje. Konec sezone je bil za nas boljši. Tekmovali smo z najhitrejšimi čolni. Te izkušnje nam bodo pomagale tudi v naslednji sezoni. Vse ekipe so izjemno stabilne in vsaka regata je naporna bitka. Odločitve so znane šele po zadnjem plovu. Vsi jadralci v seriji so izjemni, kar pa je bil vedno cilj.«
Letošnja serija je imela sedem dogodkov. Odjadrali so 190 plovov. Serijo si je ogledalo preko 325.000 gledalcev na treh kontinentih. Direktor serije Mark Turner je z letošnjim dogajanjem izjemno zadovoljen. Za naslednje leto pa trdi, da bo serija Extreme Sailing še večja.
Extreme Sailing Series™ 2013 končne uvrstitve
Mesto / Ekipa / Točke 1. The Wave, Muscat (OMA) 74 točk 2. Alinghi (SUI) 74 točk 3. Red Bull Sailing Team (AUT) 61 točk 4. SAP Extreme Sailing Team (DEN) 51 točk 5. Realteam (SUI) 49 točk 6. GAC Pindar (NZL) 42 točk 7. Team X Invitational 34 točk 8. Team Korea (KOR) 16 točkV video posnetku si lahko ogledate celoten potek zadnjega dne tekmovanja v Brazilskem Florianopolisu.
Vasilij Žbogar je odpotoval v Valencijo, kjer bo nadaljeval s treningi za naslednjo sezono v razredu finn.
S pripravami je začel že v domači Izoli, kjer je nov izziv našel v veslanju. Jutra je preživljal v Veslaškem klubu Argo, z veslačem Iztokom Butinarjem sta vsak dan v telovadnici, v veslarni in na morju skrbela za kondicijo.
V Valenciji bo opravil desetdnevni trening, nato pa Vasilija Žbogarja v tem letu čaka še en cikel treningov. Po novem letu se bo posvetil še dodatnim izboljšavam tehnike in nastavitvam opreme. »Manjkajo še majhne stvari, predvsem pri nastavitvah jadrnice in materialih. To zimo se bomo posvetili še tem malenkostim in skušali še izboljšati rezultate zadnje sezone.« je pred odhodom v Valencijo povedal Vasilij Žbogar.
Vir: http://www.vasilijzbogar.si; Foto: Dragan Sinožič, Polona Marinček
Iščete darila za svoje navtične prijatelje, pa nimate dobre ideje? Rešitev je enostavna. Pri eNavtiki smo vam letos pripravili enkratno priložnost. Vsa navtična darila iz naše e-trgovine vam bomo lično zavili in poslali na vaš naslov.
Pozabite skrbi z iskanjem primernih daril za vaše družinske člane in navtične prijatelje. Da vam kar najbolj olajšamo iskanje primernih daril, skakanje od trgovine do trgovine v gneči in potem še njihovo zavijanje, vam omogočamo, da izberete eno izmed daril iz naše ponudbe in se izognete vsem nevšečnostim.
Knjiga in priročnik sta lepo darilo.
V naši zbirki je devet navtičnih knjig in priročnikov, ki so lepo darilo vsakemu navtiku. Vse knjige vam bomo zavili v darilni papir in poslali na vaš naslov. Izbirate lahko med naslednjimi knjigami:
Knjige:
Franc Žele: Mornar, pustolovec, kitolovec - naroči preko te povezave!
Mitja Zupančič: Svetilniki vzhodne Jadranske obale - naroči preko te povezave!
Paul Pollack: Moja prva jadranja - naroči preko te povezave!
Miran Tepeš: Proti soncu - knjiga o jadranju okoli sveta - naroči preko te povezave!
Miran Tepeš: Z vetrom - kako je smučarski skakalec prvič objadral svet - naroči preko te povezave!
dr. Michael Stadler: Jadranje in psihologija - naroči preko te povezave!
Priročniki:
Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS - naroči preko te povezave!
15 minut za popolno plovbo - naroči preko te povezave!
Karte:
HHI - Divji akvatorij - naroči preko te povezave!
Darilni bon.
Če je odločitev pretežka in ne želite izbrati napačnega darila se lahko odločite za nakup vrednostnega bona eNavtika. Boni v vrednosti 30, 50 in 100 EUR so lahko enkratno darilo. Vaš obdarovanec se bo lahko sam odločil katera knjiga je zanj najbolj primerna. Boni večjih vrednosti pa so primerni za tiste, ki se bodo odločili za najem jadrnice iz naše ugodne ponudbe. Vrednostne bone bomo na vaš naslov poslali brezplačno.
eNavtika darilni boni v vrednostih 30, 50 ali 100 EUR.
Praktična darila
Imajo vaši prijatelji plovilo in majhne otroke. Odločite za se enkratno darilo Safety angel, ki bo olajšal marsikatero skrb staršev, če bi otrok slučajno padel v vodo ali se preveč oddaljil. Za vse lastnike plovil je pa enkratno darilo po izjemni ceni AirMax razvlaževalec prostorov , ki bo njihovo plovilo ohranil suho do pričetka sezone. Darila bomo zavili v darilni papir in jih dostavili na vaš naslov.
Safety Angel - brezskrbno z otroki na morje - naroči preko te povezave!
Air Max - Učinkovita zaščitita plovila pred vlago - naroči preko te povezave!
Garmin najavlja široko paleto navtičnih naprav, ki izboljšujejo varnost in udobje za čas preživet na vodi. Vključujejo radarje naslednje generacije, serijo novih senzorjev vetra in popolnoma vgrajen avdio sistem.
“Obstaja veliko vgrajene navtične elektronike, ki navtiku nudi koristne informacije in naredi plovbo prijetnejšo,” je dejal Dan Bartel, podpredsednik svetovne prodaje. “Danes želijo kapitani plovil izboljšati poznavanje pogojev in izkoristiti prednost naših novih radarjev. Jadralci, ki želijo doseči taktično prednost na regati, bodo težili k najsodobnejšim senzorjem. Glasbo na vodi boste lahko poslušali preko popolnoma vgrajenega avdio sistema.”
GMR 18/24 xHD
Garmin s ponosom predstavlja naslednjo generacijo radarjev v kupolasti izvedbi z izhodno močjo 4kW, GMR™ 18 xHD in 24 xHD. Združujejo dinamičen nov izgled in imajo implementirane intuitivne funkcije odprtih radarjev, GMR 18 xHD in 24 xHD omogočata jasnejšo sliko, da so delovanje ter nastavitve enostavni za razumevanje in uporabo. GMR 18 xHD in 24 xHD odlikuje večja zmogljivost in višja ločljivost kot pri prejšnji seriji radarjev Garmin v kupolasti izvedbi. Z maksimalno hitrostjo 48 obratov/min in somodejnim prilagajanjem na podlagi območja, bo navtik prejel hitrejše povratne informacije in s tem pripomogel k razumevanju okolice ter preprečil trčenja. Z novima Dynamic Auto Gain in Dynamic Sea Filter, se radarji neprekinjeno prilagajajo okolici in zagotavljajo optimalne rezultate v različnih razmerah.V dosegu 48 navtičnih milj, nudita GMR 18 xHD in 24 xHD delovanje dvojnega območja, kar omogoča deljen zaslon bližnjih in oddaljenih pogledov radarja. Z dinamično 8-bitno barvo sedaj dobi navtik natančnejši prikaz ovir ali vremenskih razmer, ki so lahko na obzorju.
Garmin Meteor 300 avdio sistem
Poslušajte glasbo na vodi preko popolnoma vgrajenega avdio sistema, Garmin Meteor™ 300. Z intuitivnim uporabniškim vmesnikom in brezhibno Garmin integracijo v krmilno mesto, je Garmin Meteor 300 multi-conska avdio black box rešitev, ki jo morate imeti, če želite imeti poln, bogat zvok. Če se gibljete okoli plovila, zagotavlja Garmin Meteor 300 edinstveno funkcijo Bluetooth® brezžičnega prenosa in nadzora . To omogoča navtiku, da se svobodno giblje, medtem ko aktivno ohranja povezavo za predvajanja glasbe in dostopnost. Pri krmilu in z združljivim ploterjem, je navtiku zagotavljena fleksibilna konfiguracija medijskega bara, tipke in virtualna naprava na celotnem zaslonu. Dostopen je tudi Album art, da lahko vizualno določi zvrst glasbe, ki bo predvajana. Garmin Meteor 300 je multimedijska avdio rešitev, ki omogoča dostop in nadzor do medija iz udobja Garmino ploterja. Meteor 300 ponuja elegantno priklopno enoto kot dodatek, ki je oblikovan za polnjenje in zaščito pametnih telefonov ter medijskih naprav pred vplivi morskega okolja. Opcijski daljinski upravljalec se namesti stran od krmila in omogoča kontrolo nad medijskim središčem, ter prikazuje NMEA 2000® podatke kot so smer vetra, globina, temperatura vode in več. Ob izidu bo Garmin Meteor 300 združljiv s serijo GPSMAP 500 in 700, GPSMAP 6000 in GPSMAP 7000 ter prihajajočimi serijami ploterjev Garmin.
gWind Serija
Nova serija Garmin wind produktov omogoča uporabnikom Garmin ali Nexus® integracijo vrhunsko oblikovanih produktov, ki so neopazni, v že obstoječi sistem. Z enostavno ‘plug-and-play’ namestitvijo in vplivno edinstveno zasnovo, omogoča nova gWind™ serija bolj natančne podatke vetra kot kadarkoli prej. gWind serija je sestavljena iz gWind, žične različice vetrne sonde; gWind Wireless, brezžične sonde, ki omogoča enostavno namestitev in ne potrebuje nameščanja kablov po jamborju; in gWind Race, rešitve za tekmovalne jadralce, ki vključuje 3 palčni ravni nosilec, kar dvigne vetrovno sondo nad jambor za zmanjšanje turbulence.
12. dan plovbe na četrti etapi regate Clipper je prinesel izjemne vetrove. Na južnem delu Indijskega oceana je začelje flote ujela nevihta, v kateri pihajo konstantni vetrovi med 45 in 50 vozli, sunki pa dosegajo vratolomne hitrosti vse do 100 vozlov.
Noč iz sobote na nedeljo si bodo dobro zapomnili vsi jadralci. Z zahoda se jim je približala fronta izjemno močnih vetrov. Skipper Sean McCarter iz ekipe Derry~Londonderry~Doire se je po naporni noči javil vodstvu regate: »Po izjemno vetrovni in deževni noči lahko sporočim veselo novico. Ekipa in jadrnica sta uspešno prestali naporno preizkušnjo. Na jadrnici se ni nič poškodovalo, in celotna ekipa je nepoškodovana. Med plovbo smo izmerili največjo hitrost vetra neverjetnih 84 vozlov.«
Narava se je z jadralci poigrala tudi včeraj, v nedeljo. Po burni noči so vetrovi še ojačali. Z več jadrnic so sporočili, da sunki vetra dosegajo hitrosti med 100 in 130 vozli. K sreči z nobene jadrnice niso poročali o poškodbah jadralcev in plovil. Skipper jadrnice Old Pulteney Patrick van der Zijden je povedal: »Pesem skupine The Doors ‘Riders on the Storm’ je edina stvar, ki mi pride na misel, ko pišem tale blog. Tudi če bi imeli zvočnike na krmi, pesmi verjetno ne bi slišali. Nevihta je postregla z vetrovi, ki so dosegali 9 in celo 10 boforov. Pihali so s hitrostjo 70 vozlov, največji sunek, ki smo ga izmerili pa je bil kar 120 vozlov nekateri celo več.«
Skipper Chris Hollis z jadrnice PSP Logistics je dodal: »Ti vetrovi, ki so presegali 100 vozlov, so trajali 20 minut in potem…nič. Veter je obrnil na severozahodnik in ni več presegel hitrosti 20 vozlov. Pustil je le razburkano morje in posadko, ki je težko dojela, kaj se je pravkar zgodilo.«
Začela so se inženirska dela na prvem Selene 78 Ocean Explorer. Kitajska ladjedelnica Jet-Tern Marine in nizozemski arhitekt Guido de Groot sta razvila kalup za trup, ki je bil pred kratkim zaključen. To je mejnik za ladjedelnico, saj bo to prva jahta v novi liniji Ocean Explorer. Selene 78 bo severnoameriškemu kupcu dobavljen v poletnih mesecih leta 2015.
Nov Selene 78 je idealen za dolge plovbe v udobju in razkošju. Zahvaljujoč zaobljeni krmi ter globokemu trupu ima Selene 78 večjo prostornino kot marsikatera 24 metrska jahta, istočasno pa izjemne plovne lastnosti in relativno majhno porabo goriva. Volumen jahte nudi veliko življenjskega prostora v kabinah, krmarnici, salonu ter kuhinji. Komandni most in paluba za sončenje nudita neprimerljivo udobje v svojem razredu, prav tako pa tudi sedežna garnitura na premcu in jedilnica na zadnji palubi. Jahta bo imela štiri dvoposteljne kabine. Lastniška kabina bo izjemno razkošna in bo imela prostorno kopalnico in garderobno omaro s stojno višino. V obedovalnici bo prostor za osem odraslih oseb, ki bodo lahko uživale v obedovanju tako med mirno plovbo ali pa na sidru. Selene 78 bo imela rezervoar za gorivo s kapaciteto 19.000 l in bo zaradi majhne porabe primerna za plovbo prav po vseh morjih. Ladja ima ločene kabine za posadko, ki so opremljene z lastno kopalnico. Za vsa potrebna popravila in vzdrževanje motorja je na ladji prostorna strojnica s stojno višino. Prav do vseh vitalnih delov motorja je enostavno dostopati.
Ocean Explorer plovila podjetja Selena so kakor vsa iz njihove ladjedelnice, »semi custom built«. Kupcu nudijo obilo svobode pri oblikovanju jahte, tako notranjosti kakor tudi zunanjosti. Takšnega plovila pač ni možno kupiti, ne da bi mu kupec sam dodal lastno noto. Želja ladjedelnice je, da njihovi kupci dobijo plovilo, ki je prilagojeno njihovim potrebam in željam, ki so odvisne od načina življenja na ladji in področja plovbe.
Tehnične podrobnosti ladje Selene 78:
Dolžina čez vse: 23,96 m Dolžina vodne linije: 21,61 m Širina: 6,56 m Ugrez: 1,90 m Teža: 108 ton Rezervoar za vodo: 2.700 l Rezervoar za gorivo 19.000 l Rezervoar za črno vodo: 950 l Rezervoar za sivo vodo: 950 l Motor: 405 KM (Cummins QSM-11 2 kom) Generator: 33KW Onan model #MDKBU e-QD Hidravlika 40 KM krmni in pramčni smerni motor, TRAC stabilizatorji, Maxwell hidravlični vitel sidra in hidravlična črpalka za vodo v kaluži Najvišja hitrost: 12.5 vozlov Potovalna hitrost: 9.5 vozlov Doseg: 4000 nm pri potovalni hitrosti (8000 nm pri 7 vozlih)Več o plovilih Selene: Selene Yachts Adriatic; Tbilisijska ulica 89, 1000 Ljubljana
Tel: +386 (0) 13 20 05 52; GSM: +386 (0) 41 72 58 00
Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.; Website: http://www.selene-adriatic.eu