Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Prejšnji teden so svojo udeležbo na regati Volvo Ocean Race 2014-15 potrdili v ekipi Dongfeng, ki prihaja iz Kitajske.
Ekipa Dongfeng je tretja ekipa, ki je potrdila svojo udeležbo na 12 ediciji regate, ki se bo pričela naslednje leto. Direktor ekipe je Bruno Dubois. Ekipa bo predstavljala Kitajsko in njihovo jadranje. V ekipi bodo številni kitajski jadralci, tako na plovilu kakor tudi v podporni ekipi.
Huang Gang, generalni direktor Dongfeng Commercial Vehicle Company, je povedal: "Dongfeng Commercial Vehicle postaja pomemben partner Volvo Ocean Race-a. Regata je mednarodni jadralski dogodek. Odločitev, da se pridružimo regati je ključna pri nastopu našega podjetja na globalnem trgu."
Ekipa Dongfeng je že tretja kitajska ekipa, ki se bo udeležila te regate v njeni 40 letni tradiciji. Pred njimi je na regati nastopila ekipa Sanya v letih 2011-12, ter Green Dragon v letih 2008-09. Z udeležbo na regati bodo hkrati ustanovili tudi jadralsko akademijo, ki bo zagotovila razvoj vseh vrst jadranja in profesionalnih jadralcev na Kitajskem. Ekipa Dongfeng bo tako kakor tudi ostale jadrala na novi jadrnici Volvo 65. Imeli bodo popolnoma enake možnosti kot ostale ekipe, imela pa bo prednost, ker bodo eni izmed prvih, ki bodo imeli svoje plovilo v vodi in bodo z njim lahko opravili številne treninge pred začetkom regate.
Trenutno se v ladjedelnicah po Evropi gradi sedem Volvo 65 jadrnic. Kakšno bo končno število udeležencev regate še ni znano, organizator se trudi privabiti čim večje število ekip, da se udeležijo te legendarne regate.
Nova Bavaria 37 Cruiser se prav tako kot ostale jadrnice iz nove linije potovalnih jadrnic Bavarskega podjetja Bavaria, lahko pohvali z izjemnimi jadralskimi sposobnostmi. Številne posebnosti pa so plovilu prinesle nominacijo za plovilo leta 2014.
Nova Bavaria 37 je potovalna jadrnica z zelo dobrimi plovnimi lastnostmi. Poleg hitrega jadranja, pa se lahko pohvali tudi z največjo kopalno ploščadjo v svojem razredu. Pri tem modelu ne smemo pozabiti omeniti tudi 3 velika okna na krovu, ter velika panoramska okna, ki v jadrnico spuščajo ogromno dnevne svetlobe.
Oblika krova je izjemno inovativna. Zagotavlja prostoren kokpit in dolg prostoren premec, ki omogoča poležavanje na soncu. Jadrnica ima dve krmili, ki na sredini puščata dovolj prostora za enostaven dostop do velike kopalne ploščadi, krmarju pa zagotavljata enostavno krmarjenje, pregled nad plovilom in dobro vidnost v smeri plovbe. Notranji salon ima nov prostorski koncept, ki zagotavlja, da si optimalno razporedite prostor za številne člane posadke, ki bivajo na krovu. Velika panoramska okna na straneh salona in dodatna okna na stropu salona zagotavljajo zračnost in v notranjost prepuščajo veliko naravne svetlobe. Prostor dobi tako izjemen občutek domačnosti in notranjost plovila povezuje z okolico. Stojna višina v salonu je 1,95 m. Sprednja, lastniška kabina nudi široko dvojno posteljo. Pri nakupu se lahko odločimo za dvo ali tro kabinsko izvedbo. Pri dvokabinski izvedbi imamo v krmnem delu na desni strani veliko kabino z dvojno posteljo, na levi pa je prostorna kopalnica. Pri trokabinski različici, sta v krmnem delu dve kabini z dvojnima ležiščema, kopalnica pa je na levi strani in je postavljena nasproti kuhinjskega kotička.
Vsa oprema v plovilu je izdelana izjemno kvalitetno. Pohištvo je možno naročiti v treh različnih vrstah furnirja, barvo tal lahko izbiramo med šestimi odtenki. Oblazinjenje je lahko iz tekstila, kjer je na voljo šest različnih materialov, če pa se odločimo za usnje, lahko izbiramo med tremi odtenki. Miza v salonu je zložljiva, da omogoča prost prehod do sprednje kabine. Ko mizo namestimo, povežemo levi in desni sedežni del salona in tako omogočimo komfortno obedovanje tudi osmim članom posadke. Trikabinska različica je izgubila prostor za navigacijsko mizico. Le del sedežne garniture v salonu služi za navigacijske potrebe. Mizica je zložljiva in je skrita v steni kopalnice, kjer so vgrajeni tudi navigacijski inštrumenti in električni panel.
Jadrnica v dolžino meri 11,30 m, dolžina vodne linije pa znaša 10,22 m. V širino meri 3,67 m. Kobilica je nameščena na globino 1,95 m, lahko pa se odločimo za varianto za plovbo po plitvejših vodah, kjer je kobilica nameščena na globino 1,63 m. Rezervoar za vodo ima prostornino 210 l, rezervoar za gorivo pa 150 l. Vgrajen ima Volvo Penta motor moči 19 KM, moč pa se na vodo prenaša s pomočjo seildrive sistema.
Tehnični podatki o plovilu Bavaria Cruiser 37:
Dolžina čez vse: 11,30 m Dolžina trupa: 10,90 m Dolžina vodne linije: 10,22 m Širina: 3,67 m Ugrez (standard): 1,95 m (železna kobilica) Ugrez (plitva izvedba): 1,63 m (železna kobilica) Teža praznega plovila: 7.000 kg Balast: 2.080 kg Motor: Volvo Penta Saildrive D1-20 Moč motorja: 13,9 kW/19 KM Rezervoar za gorivo: 150 l Rezervoar za vodo: 210 l Višina v salonu: 1,95 m Glavno jadro in genoa: 65 m2 Višina nad vodno linijo: 16,82 mCena osnovne različice: 140.000 EURFotogalerija: Bavaria Cruiser 37
Vir: http://www.bavaria-yachtbau.com
Ekipa Great Britan je prva preplula južni Atlantik in prispela v Cape Town v Južnoafriški republiki. S triurnim zaostankom je kot druga priplula ekipa Henri Lloyd. Tretja je spustila jadra ekipa Invest Africa, ki je v cilj priplula le uro za drugo uvrščeno ekipo.
Z zmago si je ekipa Great Britan prislužila 12 točk. Za skippeja ekipe Simon Talbot, ki je praznoval svoj 44 rojstni dan, je bila prva zmaga na regati izjemno darilo: »Ekipa je dobila strašen zagon s to zmago. Celotno plovbo so delali izjemno zavzeto. Zmago smo si prislužili. Regato smo začeli zelo dobro. Vodili smo prvih 10 ur plovbe iz Ria. Potem smo morali sprejeti strateško odločitev in zapluti bolj južno. Padli smo na osmo mesto, vendar na koncu se je izkazalo, da smo se pravilno odločili. Izkoristiti smo morali vetrove, kjer so ti pihali.»
Taktiziranje ekipe Invest Africa je ekipo popeljala na najbolj južno ruto plovbe. Do konca so bili na drugem mestu. Šele v zadnjih urah pred ciljem jih je prehitela ekipa Henryy Lloyd.
Prva sedmerica ekip je preko Atlantika plula izenačeno. Sedma ekipa Lerry~Londonderry~Doire je priplula v Cape Town z samo 10 urno razliko. Ostale ekipe so imele nekoliko večje zaostanke. Zadnja je v cilj priplula ekipa Mission Performance, ki je zaostala za prvo uvrščeno dva dni.
Naslednja etapa regate se bo pričela v ponedeljek, 4.11.2013. Iz južnoafriškega Cape Towna bo flota jadrnic odplula v Albany v zahodni Avstraliji.
Druga Halloween regata je v Portorož privabila 150 mladih jadralcev iz osmih evropskih držav.
Organizator regate, Jadralni klub Pirat, je za izvedbo dogodka svoje moči združil z Marino Portorož, ki je s svojo infrastrukturo gostojubno sprejela udeležence.
Vreme je bilo mladim jadralcem naklonjeno in v dveh dneh so odpeljali šest regat. Na lestvici najboljših prevladujejo domači jadralci:
1. Rok Verderber SLO, JK Pirat 2. Saye Yannis AUT 3. Mara Turin SLO, JK Izola 4. Klemen Semelbauer SLO, JK Pirat 5. Kostyo Michal CZE 6. Matej Planinšič SLO, JK PiratDogodek je prava promocija jadranja in lokalne skupnosti. Za praznično vzdušje in zabavo je poskrbela čarovnica Katarina, ki je športnikom podelila pokale in lepe nagrade. Vsi so obljubili, da se naslednje leto zopet vrnejo v Portorož in se zahvalili organizatorjem dogodka za kvalitetno izvedbo in gostoljubnost.
Vir: Judita Poljšak za OC JK Pirat, FB JZS
Ta vikend se je odvijala že 69 Viška regata. Južni veter, ki je pihal z močjo do 18 vozlov, je zagotavljal, da se bodo etape regate odvile hitro.
Regate se je udeležilo 157 jadrnic iz Hrvaške, Slovenije, Avstrije, Slovaške, Črne gore in drugih. Po 4 urah in 37 min jadranja je na cilj prve etape prispela jadrnica Assislina, ki jo je uspešno krmaril Samo Žvan. S 7 minutnim zaostankom mu je sledil Veliki Viharnik z Dušanom Puhom, tretja pa je bila prav tako slovenska jadrnica Megaenergija Uroša Žvana.
V drugi etapi regate, ki je potekala od Visa proti Splitu, se je najbolje izkazala ekipa Velikega Viharnika. Za pot je potrebovala zgolj 2 uri, 24 minut in 34 sekund. S tem časom je ekipi Dušana Puha uspelo izboljšati dosedanji rekord regate za 5 minut. Druga je skozi cilj prijadrala jadrnica Assiline, tretje mesto je zasedla jadrnica Austria One, četrta pa je bila zopet slovenska jadrnica Megaenergija.
Po prihodu v cilj je skipper zmagovalne ekipe Veliki Viharnik, Dušan Puh povedal: "Zelo sem zadovoljen. Današnji vetrovni pogoji so bili točno takšni, ki nam ustrezajo. Druga slovenska posadka je naredila nekaj napak in so nekajkrat padli v brezvetrje, kar smo izkoristili."
Vir: http://www.ijedrenje.com
Jadrnica Z-86, Kristine Plattner, z imenom Morning Glory, je letos prva prijadrala skozi cilj regate Rolex Middle Sea race.
Maksi jadrnica Z-86, ki pluje pod nemško zastavo, je na letošnjem Rolex Middle Sea Race-u prva prijadrala skozi cilj regate v Royal Malta Yacht Clubu. V cilj je priplula 22.10.2013 ob 4.02. Za celotno progo je potrebovala 2 dni 16 ur 12 minut in 19 sekund.
Lanskoletna najhitrejša jadrnica, Esimit Europa, se letošnje regate ni uspela udeležiti zaradi zloma jambora, ki se jim je pripetil pri jadranju iz Trsta proti Valetti na Malti.
»Na velikih regatah, sem do sedaj jadrala samo z očetom. Zame je bila to nova izkušnja in bila sem zelo nemirna pred pričetkom. Večina moje posadke so moji prijatelji, ki me dobro poznajo. Vsi so pazili name in zato mi ni bilo tako težko. Resnično sem uživala v regati. Regata ima izjemno progo. Sončni vzhod v Stromboliju mi bo ostal v trajnem spominu. Pluti proti cilju je bilo izjemno razburljivo. Navdušena sem bila nad toplim sprejemom, ki smo ga doživeli v cilju.«, je povedala Kristina Plattner, skipperka na Morning Glory.
V cilj je druga priplula jadrnica Mills 72 z imenom Alegre, ki jo je krmaril Andres Soriano. Takoj za njim pa je priplula Robertissima III s skipperjem Luco Simonejem za krmilom.
Kdo bo zmagovalec regate bo jasno, ko bodo v cilj priplula vsa plovila, saj se doseženi časi preračunavajo. Številne jadrnice bodo do cilja priplule danes in kdo bo zmagovalec bo bolj jasno proti koncu dneva.
Flota jadrnic Clipper se bliža polovici plovbe proti Cape Townu v Južnoafriški republiki.
Po izjemni plovbi si je vodilno pozicijo prijadrala ekipa Great Britan, ki je prej jadrala na tretjem mestu. Invest Africa pa je uspela iz četrtega prijadrati na drugo mesto. Obe ekipi, kakor tudi Derry~Londonerry~Doire, se lahko za hitro plovbo zahvalijo tudi močnejšim vetrovom, ki pihajo v področju, kjer plujejo. Trenutno so že vse jadrnice vstopile v cono Ocean Sprint, ki meri 300 nmi. Tista jadrnica, ki bo cono preplula najhitreje bo dobila dodatne točke. Od kar so vstopile v cono, se njihove plovne poti bližajo, saj so se vse obrnile proti Cape Townu.
Danes so v južnejšem delu oceana, vetrovi pričeli pihati šibkeje. Tudi napoved za naslednje dni v tem delu predvideva šibke vetrove. Del flote, GREAT Britain in Derry~Londonderry~Doire, ki se je odločil za plovbo po južnejšem predelu oceana, se je zato obrnil bolj proti severu, kjer upajo na močnejše vetrove.
Skiper Pete Stirling, ki krmari jadrnico Jamaica Get All Right je takole opisal trenutno situacijo: "Močnejši vetrovi na južnem Atlantiku se počasi premikajo proti jugovzhodu. V področju kjer trenutno plujemo, bodo verjetno vetrovi zelo oslabeli ali pa celo prenehali. To smo sicer vedeli vsi, da se bo zgodilo. Še dobro, da dobivamo dnevne vremenske napovedi. Trenutno je največje vprašanje, čigava taktika je pravilna in čigava ne. Ekipe, ki bodo uspele prijadrati na drugo stran šibkega vetra najhitreje, bodo sigurno prispele prve v cilj v Cape Townu. Naslednjih 48 ur bo kritičnih. Ekipa na naši jadrnici se strinja, da imamo dobro taktiko. Trenutno smo najbolj severna jadrnica. Seveda sem prepričan, da tako mislijo tudi v ostalih ekipah."
V organizaciji Burin Yachting Cluba, Elan Yachtinga, v sodelovanju z Yacht Clubom Biograd, pod okriljem Hrvaške jadralne zveze bo tudi letos prvi vikend po krompirjevih počitnicah, med 7. in 10. novembrom, potekala, tradicionalna mednarodna regata Impresson Sailing Week 2013 na jadrnicah Elan.
Osrednje dogajanje se bo, kot pretekla leta, odvijalo v Marini Kornati v Biogradu na Moru in akvatorjiu pred Biogradom.
Regata na kateri se vsako leto beleži večji in bolj mednarodno obarvan obisk ljubiteljev jadranja in Elana predstavlja med jadralci zaključek jadralne sezone. Po napovedi organizatorjev je ponovno pričakovati največjo revijalno regato enega proizvajalca jadrnic, ELAN, z več kot 60 jadrnicami.
Jadrnice se bodo pomerile v razredih Elan Impression, Elan Performance, Elan Cruiser, znotraj razreda Performance pa bodo imele jadrnice s certifikati za ORC možnost tekmovati tudi v tej razvrstitvi.
Posebnost regate je obisk lastnikov Elanovih jadrnic, zastopnikov Elan, prodajalcev plovil, novinarjev, povabljenih VIP gostov ter seveda vseh ljubiteljev jadranja, ki ob tem dogodku zaključujejo jadralno sezono in se dogovarjajo za načrte v prihajajoči jadralni sezoni.
Regata Impression Sailing Week je izjemno primeren dogodek za organizacijo korporativnega eventa ali team buildinga vašega podjetja. Zahtevajte individualni program na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Pričakovati je udeležbo 400 jadralcev in obiskovalcev, ki bodo na kopnem deležni pogostitve ter imeli z glasbo popestrena kar dva zabavna večera.
Svečana otvoritev regate s pijačo dobrodošlice bo v četrtek, 7. novembra ob 20.00 uri v restavraciji marine Ilirija v Biogradu.
Vse informacije o regati Impression Sailing Week najdete na: www.burin.si in www.elan-yachting.com
Vaša vprašanja lahko naslovite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
V nedeljo, 3.11.2013, ob 13:02 uri se pričenja že 11 edicija znane regate Transat Jacques Vabre.
Regata lojalno sledi svoji tradiciji, ki je enaka od samega začetka. Začetek regate je v istem mestu, plovba pa sledi zgodovinskim plovnim potem, ko so preko Atlantskega oceana prevažali kavo.
Transat Jacques Vabre je izziv za pare
Regata je namenjena parom jadralcev, ko bodo svoja plovila, pri plovbi preko Atlantika, obremenili do 100%. Na krovu bosta dva para rok in dve glavi, kar je sigurno bolje kot le par rok in ena glava. V paru bodo razvijali strategijo plovbe, v paru bodo izvajali manevre in vedno bo lahko nekdo počival. Plovba v paru pa pomeni tudi, da se vse deli. Tako dvomi, kakor tudi trenutki veselja, težki in stresni trenutki in seveda omejen prostor na jadrnici. Vse skupaj pa bo prežeto z intenzivnim jadranjem in željo po zmagi.
Le Havre je mesto začetka regate
La Havre je sinonim za mesto pričetka regate Transat Jacques Vabre. To francosko obalno mesto je zgradilo marsikatero tesno povezavo z jadralci. Stalno se razvija. Nova infrastruktura med starimi pomoli je La havre spremenila v pravo pomorsko mesto.
Itajai je cilj regate
To južno brazilsko mesto je staro ribiško pristanišče. Razvilo se je v drugo največje izvozno pristanišče v državi. Je zelo pogost gostitelj večjih regat, kot je naprimer Volvo Ocean Race. Celo mesto diha z navtičnimi dogodki. Za letos so obljubili posebno dobrodošlico za vse jadralce na regati Transat Jacques Vabre. V pristanišču jih pričakujejo tretji teden novembra.
Štirje tekmovalni razredi
Jadralci bodo tekmovali v štirih kategorijah. Štart se bo za vsa plovila pričel istočasno
- MOD70 - IMOCA (predvidoma 12 plovil) - Multi 50 (predvidoma 7-9 plovil) - CLASS40 (predvidoma 25-30 plovil)V organizaciji JK Jadro Koper in Jadralne zveze Slovenije je v Kopru minuli vikend potekalo Državno prvenstvo v razredu Laser 4.7 in Radial. Hkrati se je 35 Optimistov pomerilo za Jesenski pokal.
Odprto državno prvenstvo je predvsem v razredu laser 4.7 pustilo pozitiven vtis, saj je bila mednarodna udeležba pestra in kakovostna. Tri izmed prvih šestih hrvaških jadralcev z aktualne kriterijske lestvice, vključno s hrvaškim državnim prvakom ter nekaj jadralcev z Italije, vključno s Francesco Bergamo, ki spada med najboljše italijanske jadralke v tem razredu. V razredu Laser Radial je bila udeležba skromnejša vendar prav tako kakovostna.
V soboto je regatni odbor vztrajno in pravilno na morju čakal do poznih popoldanskih ur ter kljub nenaklonjenem vetru peko dneva uspel izpeljati vsaj en plov. V nedeljo je sicer dopoldne kazalo, da se bo sobotni scenarij ponovil. Po kratki uri čakanja na morju je veter vseeno pokazal, da je Jadru Koper naklonjen in omogočil izpeljavo dodatnih treh plovov za Laser 4.7 in Radial ter dveh za razred Optimist.
Državni prvak v razredu Laser 4.7 je s štirimi prvimi mesti v absolutni razvrstitvi postal jadralec JK Jadro Koper Liam Orel, državna prvakinja pa Urša Kraševac, Štajerski jadralni klub. Srebro med dečki je šlo v roke Taša Kolmana z JK Burja Izola, med deklicami pa Lari Ros s KVŠ Velenje. Bron sta osvojila Vitjan Bužan z JK Jadro Koper in Lorenza Lia Perič z JK Olimpic.
V razredu Laser Radial je v absolutni razvrstitvi slavil Maks Vrščaj z WSC Črnomelj.
V razredu Optimist je Jesenski pokal osvojil Maj Musa Olivieri z JK Olimpic, drugo mesto je dosegel Janez Zabukovec z JK Jadro Koper, tretje pa Nejc Valencic z JK Burja Izola.
Med kadeti je zmagal Janez Zabukovec, na drugem mestu je pristal Nejc Valenčič, na tretjem pa Rene Černac z JK Jadro Koper. Med dekleti je slavila Marina Vrščaj z WSC Črnomelj.
Vir: JZS; foto: FB- Liam Orel