Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm

Nizozemska ladjedelnica Vanquish Yachts bo pričela z gradnjo dveh pomožnih plovil z oznako VQ54.
Vanquish Yachts VQ54 je pomožno plovilo za lastnike razkošnih mega jaht. Kot pove že sama oznaka, bo plovilo v dolžino merilo kar 54 čevljev oziroma 16,5 m. Na krmi bo imelo garažo, v kateri bo shranjen priljubljen pomožni čoln Williams 285 Turbojet. Ne nismo se zmotili. Prav ste prebrali. Pomožno plovilo, ki bo imelo pomožno plovilo.
Ladjedelnica Vanquish Yachts gradi luksuzna plovila za petične kupce, lastnike mega jaht, ki lahko za pomožno plovilo uporabljajo kar 16,4 m dolgo plovilo. Lansko leto so na salonu plovil v Monacu že predstavili model VQ48, ki je pritegnil številne poglede. Tokrat so se odločili, da zgradijo še dva metra daljše plovilo, ki bo prav tako če ne še bolj luksuzno in bo hkrati sposobno pluti z visoko hitrostjo. Novi VQ54 naj bi brez težav dosegel hitrost 45 vozlov. Pri podjetju so povedali, da gre v resnici za dva čolna v enem. Krmno garažo so izdelali tako, da je Williamsov tender enostavno spustiti v vodo in ga dvigniti nazaj na krov. Pri izdelavi so imeli še nekaj dodatnih želja potencialnih kupcev. Plovba s plovilom mora biti udobna in gostje na krovu morajo ostati suhi. Oblikovalci so imeli dodaten izziv, da z obliko plovila zagotovijo, da voda ne bo pršela na krov plovila tudi pri najvišji hitrosti plovbe. Seveda jim je to uspelo.
Klub temu, da gre za pomožno plovilo, pa lahko VQ54 gosti svoje goste. Na njem je kabina z dvojno posteljo ter salon, ki sprejme večje število gostov. Več hladilnikov in ledomat bodo poskrbeli za hladno pijačo, v številnih predalnikih pa je prostor za potapljaško opremo, vodne smuči, wakeborde in ostale igrače.
Pri Vanquish Yachts so povedali, da je prvi od dveh VQ54 že prodan prvemu kupcu, katerega jahta je privezana na Ibizi.


