eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
As Boats - Brig

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


580+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Kako je potekala izdelava jadrnice Lady of Tasmania (video)

Oblikovanje in gradnja jadrnice je kot pripovedovanje zgodbe. Gradnja jadrnice Lady of Tasmania je zgodba človeka, ki je štiri desetletja potoval po svetu a se znova in znova vračal v otok Bréhat, na severni strani Francije.

Po številnih plovbah med otoki v Angleškem kanalu, se je odločil, da bo napisal novo zgodbo in se posvetil jadranju. Odločil se je da zgradi jadrnico Lady of Tasmania. Čeprav njeno ime nakazuje na plovbo po Južnem oceanu, pa je v resnici to jadrnica, ki ima moderno obliko trupa a klasična jadra.

Jadrnica v dolžino meri 10m. Izdelana je na leseni konstrukciji iz kompozirnih materialov. Vodna linija je dolga 8m, na najširšem delu pa v širino meri 2,92 m. Jadrnica ima premično kobilico. Ko je spuščena je ugrez 1,9m, ko pa je dvignjena pa ima le 0,9 m ugreza. Površina jader za plovbo v veter znaša 65 m2, za plovbo z vetrom pa 85 m2. Jadrnico je oblikoval navtični arhitekturni biro Juan-K, ki ga poznamo tudi po jadrnici Club Swan 50 in številnih jadrnicah, ki so tekmovale v regati Volvo Ocean Race. Zgradiliso jo v ladjedelnici BeBoat v kraju Arradon v Franciji. Celotno gradnjo plovila od začetka do konca si lahko pogledate v časovnem videoposnetku.

Gradnja jadrnice Lady of Tasmania:

 

Dodaj nov komentar
Četrtek 26 Okt 2017

Riva 76 Bahamas

 

Italijanska ladjedelnica Riva je predstavila svojo novo jahto z imenom 76 Bahamas.

Nova jahta je drugo plovilo iz te ladjedelnice z dvema obrazoma. Z inovativnim, patentiranim sistemom premične strehe. Le s pritiskom na gumb, iz odprte jahte postane kupe s trdo streho. Sistem je unikaten in je bil oblikovan tako, da jahta obdrži elegantne športne linije, udobje na plovilu pa se poveča. Poleg omenjene premične strehe je v novi Rivi veliko tehnoloških novosti, ki pa so po večini skrite očem. Ima zelo nizko težišče zaradi česar je stabilnost pri plovbi bistveno večja.

Model 76 Bahamas je naslednik modelov 88 Domino Super in 88 Florida. Izdelan je na osnovi modela 76 Perseo, ki je bil med strankami zelo zaželen. Obdržal je podoben krmarski del, položaj in obliko lastniške kabine ter večji del notranjega oblikovanja, ki poudarja mediteranske korenine plovila. 

Jahta v dolžino meri 23,25 m. Ima tri kabine za goste in eno za posadko. Vsaka kabina ima tudi svojo kopalnico. Poganjata jo dva Man V 12 1550 motorja, ki razvijeta po 1550 KM. Zadostujeta za plovbo pri potovalni hitrosti 28 vozlov in jahto potisneta do najvišje hitrosti 32 vozlov. Rezervoarji, ki imajo skupno prostornino 5600 l zadoščajo za 320 nmi plovbe.

Pristaši hitrejše plovbe se lahko odločijo za različico z dvema MAN V12 motorjema, ki razvijeta po 1800 KM.

Test plovila:

Tehnične lastnosti:

  • Dolžina čez vse: 23,25 m
  • Dolžina vodne linije: 19,57 m
  • Širina: 5,75 m
  • Ugrez: 1,98 m
  • Teža praznega plovila: 52.300 kg
  • Rezervoar za gorivo: 5.600 l
  • Rezervoar za vodo: 840 l
  • Št. oseb: 16
  • Motorji: 2 x MAN V 12 1550
  • Motorji: 2 x MAN V 12 1800 (opcija)
  • Prenos: V-drive
  • Najvišja hitrost: 32 vozla (36 vozla - 1800 KM)
  • Potovalna hitrost: 28 vozlov
  • Doseg: 320 nmi
  • Št. kabin – kopalnic: 3
  • Cena: 4.500.000 EUR

Poraba goriva na testu (motorji – 2 x MAN 12V 1800):

Hitrost plovbe Obrati motorja (1/s) Poraba
20 vozlov  1500 260 l/h
22 vozlov  1600 280 l/h
27 vozlov  1800 400 l/h
32 vozlov  2100 600 l/h
36 vozlov  2300 680 l/h
Dodaj nov komentar
Torek 24 Okt 2017

106 metrska jadrnica Black Pearl (video)

Ikonična jadrnica z imenom Black Pearl (črni biser), o kateri je bilo do sedaj znanega bolj malo, bo kmalu prešla v roke svojega lastnika. V naslednjih tednih bodo opravili še zadnje teste na vodi, nato pa jo bo lahko  z elegantno lepotico zajadral lastnik.

Jadrnico, ki v dolžino meri 106,5 m so zgradili v ladjedelnici Oceanco. S svojo dolžino so bo vpisala na seznam največjih super jaht sveta. Projekt je bil prodan že lata 2012, sedaj pa bo končno jadrnica zaplula s polnimi jadrni. Pri oblikovanju so sodelovali največji svetovni navtični arhitekti in oblikovalci. Med njimi so bili Dykstra Naval Architects, Ken Freivokh, Nuvolari Lenard, BMT Nigel Gee in Gerard P. Villate. K projektu so prispevali vsa svoja strokovna znanja in prevzem plovila bo sigurno najbolj težko pričakovan prevzem v letošnjem letu.

Black Pearl ima tri krove. Izdelana je iz železa in aluminija. Pri širini 15m je njena notranja prostornina 2.980 GT. Ima šest kabin v katerih se lahko namesti 12 gostov. Za pogon skrbita dva MTU 12V2000M72 dieselska motorja, ki jo lahko poženeta do hitrosti 17,5 vozla. Hitrost plovbe z vetrom bo višja. Pri ugodnem vetru bo jadrnica lahko plula s hitrostjo 30 vozlov. Jadrnica ima vgrajen poseben sistem za pridelavo električne energije. Ko bo s pomočjo vetra dosegla primerno hitrost, bodo propelerji poganjali električne generatorje. Lopaticam propelerjev je možno spreminjati naklon in s tem regulirati pridelavo elektrike. Plovba preko oceanov bo zaradi tega sistema možna brez porabe dieselskega goriva. Zgrajena je po standardih registra Lloyd, plula pa bo pod zastavo Kajmanskih otokov.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 106,5 m
  • Širina: 15m
  • Površina jader: 2877 m2
  • Višina nad morjem: 75 m
  • Ugrez: 7m

Dodaj nov komentar
Četrtek 19 Okt 2017

Benetti predstavil nov projekt Se77antasette

Italijanska ladjedelnica Benetti je predstavila nov koncept 77 m dolge prestižne jahte. Nova jahta črpa zasnovo iz kompleksnih morskih struktur. Že tako popolne naravne strukture so hoteli vkomponirati v obliko jahte in jih seveda narediti še boljše. Po besedah direktorja Benettija, Vicenze Poeria, je bil to njihov največji izziv. Se77antasette ima številne unikatne rešitve, ki jih v n...
Petek 13 Okt 2017

Novost: Beneteau Antares 9 OB

Novost iz ladjedelnice Beneteau je Antares 9 OB, prava mala družinska jahta. Novi Beneteau iz serije Antares v dolžino meri točno 9 m. Namenjen je družinskemu križarjenju in nudi obilo prostora tako na krovu kot pod njim. Trup je zgrajen z uporabo tehnologije Airstep®, ker zagotavlja mehko plovbo, zmanjšano porabo goriva in višjo hitrost plovbe. Oznaka plovila nosi kratico OB (outboard...
Četrtek 12 Okt 2017

GRAND G650 - eleganca gumenjakov tudi na sejmu v Biogradu

Šestinpolmetrski čoln je plod lastnega razvoja in kombinacija izjemnega oblikovanja ter odličnih plovnih lastnosti, ki postavljata nove standarde in enkratne funkcije pred konkurenco v vseh pogledih. Letos pa bo za vse obiskovalce tudi možnost posebne izkušnje, saj bo poleg predstavitve gumenjaka, na voljo tudi testne vožnje z njegovo BLACK EDITION različico. NA ...
Torek 03 Okt 2017

Novost: Polnilec baterij in inverter v enem - Dolphin SW

Nova naprava Dolphin Combi SW je kombinacija polnilca baterij in inverterja.

12 V enosmerno napetost pretvarja v sinusno izmenično napetost ali pa ga uporabljamo kot štiri stopenjski polnilec akumulatorjev oziroma baterij. Trenutno sta v ponudbi dve verziji izdelka za 12 oziroma 24 V sisteme.

Napajalni del oziroma polnilec baterij omogoča štiri stopenjsko polnjenje baterij. Uporabljamo ga lahko za polnjenje svinčenih , GEL ali AGM akumulatorjev. Izhodna tok znaša pri 12V različici znaša 60 A, pri 24 pa 70 A.

Izhodna moč inverterja različice za 12v je 1300 W, najvišja trenutna obremenitev pa lahko znaša vse do 2500W. Pri 24V različici pa je konstantna izhodna moč 2800 W, največja trenutna moč pa kar 6500 W. Oba inverterja delujeta zelo učinkovito. Izkoristek 12V znaša 92%, 24V pa 93%.

Na polnilec/inverter lahko priključimo kontrolni zaslon, ki bo prikazoval status polnjenja, napolnjenost baterij in ostale potrebne informacije. Vgradni zasloni je okrogel, premer pa meri 6,1 cm.

Cena:

  • SW12/1600 – 1.400,00 EUR
  • SW24/3800 – 2.200,00 EUR
  • Zaslon: 300,00 EUR

Več o Dolphin SW na tej povezavi.

Dodaj nov komentar
Petek 29 Sep 2017

Pričela se bo gradnja ekstravagantne jadrnice MM780

Ekstravagantna lepotica, ki bo v dolžino merila 78 m še nima imena. Jasno pa, da je oblikovalskemu studio MMYD MalcolmMckeon uspelo prodati svoj projekt elegantne jadrnice.

Jadrnica, ki zaenkrat nosi projektno ime MM780 je rezultat večmesečnih raziskav, načrtovanja in oblikovanja. Zaenkrat je to največji oblikovalski projekt, ki so ga oblikovali do sedaj v oblikovalskem studiu MMYD – Malcolm McKeon Yachtdesign. Jadrnica bo imela en sam jambor, ki bo na jadrnico pripet zgolj s petimi priponami. Imela bo hidravlično premično kobilico in popolnoma avtomatski sistem za upravljanje z jadri. Vse bo možno narediti le s pritiskom na gumb.

Notranjost plovila in številne elemente na krovu so oblikovali glede na želje kupca. Njegova največja zahteva je bila, da ima iz salona plovila panoramski pogled na okolico.  Poleg salona je pod krovom pet sob za goste in spalnice za 14 člansko posadko. Lastniška soba, oziroma apartma, je na krmi plovila in meri 150 m2. Ima lastno dnevno sobo in jedilnico. Ima izhod na krmno sončno ploščad katere skupna površina meri 100 m2, ko spustimo bočne stranice jadrnice.

Glavni salon je v sredini jadrnice. Ima panoramska okna, ki segajo od tal do stropa. Pred njim je druga, manjša kopalna ploščad, ki meri 7,5 m2. Ima dostop s krova in iz salona jadrnice. Za športno aktivne je na krovu še telovadnica in fitnes, za sproščanje pa še wellness studio.

Kdaj bo jadrnica zgrajena in kdaj bo prvič zaplula še ni znano.

Tehnične lastnosti:

  1. Dolžina čez vse: 78,70 m
  2. Širina: 12,95 m
  3. Ugrez: 5,75 m (dvignjena kobilica)
  4. Ugrez: 9,2 m (spuščena kobilica)
  5. Izpodriv: 796 t

Dodaj nov komentar
Petek 29 Sep 2017

Še večji in glamuroznejši Ranieri - NEXT 370 Executive 2018

Če smo v lanskem letu v napovedniku NEXT-a 370 rekli: "To je to. Bolje ne bi mogli opraviti.", smo se zmotili. Ladjedelnica Ranieri je zopet presegla vsa pričakovanja in v naslednjem letu napovedala še glamuroznejšega, še boljšega NEXT-a. NEXT 370 Executive ne prihaja kot naslednik, temveč bolj kot nadgradnja. Model 370 Executive tudi prestopa iz linije Sundeck Line v kategorijo Cabin Li...
Sreda 27 Sep 2017

Gumenjak s katerim boste naredili vtis - Brig Eagle 10

Ukrajinska ladjedelnica Brig je predstavila največje plovilo v svoji prodajni paleti Brig Eagle 10. Brig Eagle 10 je bil prvič predstavljen prejšnji teden na Cannskem festivalu plovil. Je najdaljši gumenjak iz te ladjedelnica, in kot zatrjujejo sami bo postal njihov paradni konj. Desetica je oblikovana tako, da lastniku in posadki nudi povsem nov občutek svobode. Ker je gumenjak dolg skora...
Petek 22 Sep 2017
Internautica26_300x400_02.jpg

Najbolj brane novice

Pred Izolo se je prevrnila jadrnica

Odkrili so eksotično sidrišče in ga posneli iz zraka

Test: Quarken 27 TT

Tepeš: Jug otoka Espiritu Santo

Elan se vrača: Jadrnica SixtyFive bo izdelana iz karbona

Žalosten konec za jadralca Uroša Kraševca

Karpo odlična na ogrevalni regati – 2. mesto v IRC razredu

+
Internautica26_300x400_01.jpg
  • ...
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 56
  • 57
  • 58

Stran 54 od 60

Moto-nautika2024_3
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje