eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Moto-nautika2024_4

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


580+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Jeanneau Sun Odyssey 440 - plovilo leta 2018

Vsako leto na salonu Boot v Dusseldorfu izberejo plovilo leta. Plovilo leta je lahko le plovilo, ki je na trg prišlo v letu poprej in bo definitivno najbolj zaželeno plovilo med kupci v tekočem letu. Komisijo, ki izbira plovilo leta, sestavljajo novinarji devetih največjih evropskih navtičnih revij. Plovila neodvisno testirajo na dveh lokacijah in podajo svoje mnenje. V kategoriji jadrnic ...
Torek 30 Jan 2018

Ranieri NEXT240SH premierno v Zagrebu

Slovensko podjetje Moto-Nautika, bo na prihajajočem navtičnem sejmu v Zagrebu (21.02. - 25.02.2018), premierno predstavilo popolnoma novi model 240Sh iz Italijanske ladjedelnice Ranieri. V Zagrebu bo NEXT 240S zagotovo eden izmed najlepših razstavljenih plovil, saj sta odzivnost obiskovalcev na tovrstnih sejmih že pokazala njegova predhodnika NEXT 290 in 37...
Sreda 24 Jan 2018

53 metrska jahta, ki glisira

Italijanska butična ladjedelnica Tankoa Yachts je predstavila novo jahto v svojem programu. 53 m dolga lepotica bo tehnološko napredna in bo pri svoji dolžini glisirala.

Jahta z imenom S533 Saetta bo luksuzna lepotica za petične kupce. Izdelana bo na osnovi modela 58 Open, ki ga je ladjedelnica predstavila lansko leto. Tako kot svoja predhodnica, bo tudi nova jahta izstopala po velikih steklenih površinah na bokih plovila. Za pogon bodo skrbeli trije MTU 16 V motorji, ki bosta omogočala glisiranje s hitrostjo 28 vozlov. Pri potovalni hitrosti, ki znaša 24 vozla, bo jahta s polnimi rezervoarji lahko preplula 600 nmi. Pri bolj ekonomični plovbi s hitrostjo 17 vozlov, pa se bo doseg povečal na 1.200 nmi.

Jahta bo široka 9,2 m njen ugrez pa bo znašal zgolj 1,7 m. Krovi bodo odprti in omogočali razkošno bivanje na soncu in vetru. Na zgornjem krovu bo tudi odpreta jedilnica, za obedovanje desetih oseb pod milim nebom.

Tehnični podatki: 

  • Dolžina čez vse: 53 m(173,88 ft)
  • Širina: 9,20 m (30,18 ft)
  • Dolžina vodne linije: 47,30 m (155,18 ft)
  • Ugrez: 1,70 mt (5,57 ft)
  • Rezervoar za gorivo: 40.000 l
  • Rezervoar za vodo: 6.000 l
  • Teža pri polni obremenitvi: 310 t
  • Teža pri polovični obremenitvi: 290 t
  • Motorji: 3 x MTU 16V 2000 M94L – 3 x 1.939 kW
  • Pogon: N°2 Jet Kamewa 80 S III + N°1 Booster Kamewa 80 B III
  • Najvišja hitrost plovbe: 28 vozlov
  • Potovalna hitrost: 24 vozlov
  • Doseg pri 24 vozlih: 600 nmi
  • Doseg pri 17 vozlih: 1.200 nmi

 

 

Dodaj nov komentar
Torek 23 Jan 2018

Evropsko plovilo leta 2018 je znano

V soboto, 20.1.2018 je na salonu plovil Boot v Dusseldorfu potekal tradicionalni izbor Evropskega plovila leta 2018.

Če se odločate za nakup plovila in ste v dilemi kaj izbrati, vam bo v pomoč izbor, ki so ga za vas naredili novinarji največjih evropskih navtičnih revij. Njihova naloga je, da vsako leto izberejo plovilo, ki izstopa po svojih lastnostih in kupcu na njegov denar nudi kar največ. Izbor izvajajo neodvisni navtični novinarji in s svojim znanjem in nepristranskostjo do posameznih proizvajalcev, podajo najbolj optimalno ocena za plovila, ki so navtični trg ugledala v lanskem letu.

Skratka, če kupujete moderno plovilo, s katerim bi radi zapluli v letu 2018, potem je izbor Evropsko plovilo leta lahko ena izmed smernic za lažji izbor.

V letošnjem letu je bilo v petih kategorijah nominiranih 15 plovili. V vsaki kategoriji je postal zmagovalec tisti, ki je s svojimi inovacijami prepričal najbolj zahtevno navtično javnost.

Nominiranci za Evropsko plovilo leta 2018 so bili:

Družinske potovalne jadrnice:

  • Bénéteau Oceanis 51.1
  • Hanse 548
  • Jeanneau Sun Odyssey 440

Hitre potovalne jadrnice:

  • Club Swan 50
  • Grand Soleil 34 P
  • JPK 45

Luksuzne potovalne jadrnice

  • Amel 50
  • Hallberg-Rassy 44
  • Ice 60

Večtrupne jadrnice: 

  • Fountaine Pajot Saona 47
  • Leopard 45
  • Neel Trimarans 51

Posebne jadrnice

  • Bénéteau Figaro 3
  • Flaar 37
  • TF 10 Trimaran

In zmagovalci leta 2018 po kategorijah so:

Družinske potovalne jadrnice: Jeanneau Sun Odyssey 440 (zastopnik za Slovenijo JP storitve d.o.o., www.justperfect.si, tel.: +386 51 604 395)

Hitre potovalne jadrnice: Club Swan 50

Luksuzne potovalne jadrnice: Amel 50

Večtrupne jadrnice: Neel Trimarans 51 (zastopnik za slovenijo Burin Boats, https://www.burinboats.com/sl/, tel.: +386 31 643 033)

Posebne jadrnice: Bénéteau Figaro 3 (zastopnik za slovenijo Burin Boats, https://www.burinboats.com/sl/, tel.: +386 31 643 033)

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 22 Jan 2018

Ranieri Atlantis 20 - kmalu na voljo za ogled v Sloveniji

Ranieri Cabin Line Atlantis 20 je še en prekrasen čoln Atlantis linije, ki vas bo očaral. Primeren je za manjše družbe do 7 ljudi, v dolžino meri dobrih 6 metrov, poganja pa ga motor z močjo do 200KM. H.I.S sistem trupa bo poskrbel za mirno plovbo tudi v bolj razburkanih vodah in težkih pogojih, kabina spodaj pa bo poskrbela, da boste lahko udobno počivali v najhujši v...
Sreda 10 Jan 2018

Revolucionarna rešitev dvižne kobilice »Keel Servant«

»Keel Servant« je revolucionarna rešitev za izvedbo premične oziroma dvižne kobilice. Teleskopski sistem vsebuje fiksno plavut in dvižno utež oziroma balast.

Nova rešitev za dvižno kobilico je namenjena široki paleti plovil. Konstrukcija je podobna klasični kobilici s plavutjo in balastom. Zagotavlja boljše plovbe lastnosti kot klasična kobilica v obliki plavuti in enake kot kobilica z večjim ugrezom. Sistem za spreminjanje globine kobilice je elektromehanski zato ni potrebna vgradnja dodatnega hidravličnega sistema. Mehanizem je fiksen in zavzema zelo malo prostora. Število gibljivih delov je minimalno, zato je delovanje sistema zanesljivo in potrebno je zgolj minimalno letno vzdrževanje.

Poleg električnega mehanizma ima sistem tudi ročnega, ki ga lahko uporabimo v primeru okvare električnega ali v primeru, ko na plovilu ostanemo brez električne energije. Sistem za nastavljanje višine kobilice je izjemno natančen. Omogoča nastavitve do milimetra natančno. Izdelan je tako, da zagotavlja tekoče premikanje kobilice. Na svoji zgornji in spodnji poziciji se zaklene, zaradi česar ne povzroča vibracij in hrupa med plovbo.

Konstrukcija sistema zadovoljuje vsem standardom tudi v primeru nasedanja in to v obeh skrajnih legah kobilice, spuščeni ali dvignjeni. Omogoča plovbo v obeh skrajnih položajih kobilice in vseh položajih med tema legama pri vseh hitrostih tako pri plovbi na motor ali z jadri.

Trenutno so na voljo štiri različne velikosti in teže sistema, ki so primerne za plovila z dolžinami do 80 čevljev. Najmanjši je namenjen plovilom do 45, nekoliko večji različici za 55 ali 65 čevljev največji sistem pa za plovila do 80 čevljev. Najmanjši sistem omogoča premik kobilice za 70 cm in težo balasta do 4t, največji pa za 160 cm in 13t.

Več na spletni strani proizvajalca: https://thekeelservant.it/

Dodaj nov komentar
Sreda 10 Jan 2018

Dune, 60 m superjahta v zlatu za 70 mio EUR

Španski oblikovalec Eugeni Quitllet je predstavil svoj idejni projekt luksuzne jahte oziroma pomožnega plovila, ki bo pozlačen.

Nova superjahta bo nosila ime Dune. Bo hibrid med jadrnico in motorno jahto. Iz obeh svetov bo podedovala lastnosti, ki bodo zagotavljale največjo učinkovitost. Za izdelavo bodo uporabili najluksuznejše in najdražje materiale, med drugim tudi izdatno količino zlata. Cena plovila bo predvidoma znašala 70 mio EUR.

Ime Dune naj bi predstavljalo naraven tok linij s tikom obdelanega krova, ki elegantno zakriva navigacijske kontrole in močno spominja na obliko puščavskih sipin (ang. dune = sipina). Veliko zlata se bo porabilo za obdelavo elementov v šestih kabinah. Še več pa ga bo na krovu. Zlato bo roza barve in se bo dobro ujemalo z srebrno kovinsko barvo plovila.

Dodaj nov komentar
Torek 09 Jan 2018

Zakaj bodo jadrnice AC75 jadrale hitreje kot katamrani AC72

Ko proizvajalci napovejo novost na navtičnem trgu, se pojavljajo številna vprašanje. Kadar gre za Pokal Amerike, ki v svetu navtike premika meje možnega, pa je vprašanj še več. Nič nenavadnega ni, če se vprašamo, če je to sploh možno.

Grant Simmer - član ekipe Land Rover BAR

V članku V Pokal Amerike prihajajo enotrupne jadrnice s hidrokrili, ki smo ga objavili novembra lansko leto, smo pisali o najavi organizatorjev Pokala Amerike, da za leto 2021 v tekmovanje prihajajo enotrupne jadrnice s hidro krili. Do sedaj smo videli že več različnih implementacij hidrokril tudi na enotrupnih jadrnicah. Za razliko od katamaranov, hidrokrila jadrnicam niso omogočala dviga trupa plovila nad vodno gladino. Zagotavljajo le navor, ki deluje v nasprotni smeri od navora, ki ga povzroča veter na jadra in posledično plovilo pluje manj nagnjeno kot običajno. Nove enotrupne jadrnice Pokala Amerike bodo drugačne. Omogočale bodo popoln dvig trupa plovila nad vodno gladino in ne bodo imele kobilice. Zaradi tega bodo plule izjemno hitro in bodo po napovedih omogočale plovbe s hitrostjo vse do 50 vozlov, kar je hitreje, kot smo lahko že videli pri katamaranih serije AC72.

Nove jadrnice bodo v dolžino merile 75 čevljev (22,80 m). Imele bodo tri hidro krila, ki bodo zagotavljala dvig trupa plovila nad vodno gladino in omogočala dobesedno letenje plovila. Na vprašanja, kako in zakaj bo to možno, je odgovoril Grant Simmer, izkušeni jadralec in direktor ekipe Land Rover BAR, ki nastopa v Pokalu Amerike:

»Jadrnice bodo lahko plule s hitrostjo 50 vozlov, eventualno tudi z višjo hitrostjo. Plovila bodo imela en trup in ne bodo imela kobilice. Na vsakem boku plovila bo pritrjeno po eno hidro krilo, ki bo tehtalo med 1200 in 1500 kg. Širina plovila bo 5,4 m. Ko bodo hidrokrila na svojih skrajnih legah bo skupna širina plovila znašala kar 15 m. Ko bodo spuščena v skrajno spodnjo lego bo ugrez plovila znašal 5m. Običajno plovilo takšnih dimenzij bi tehtalo med 30 in 35 tonami, to plovilo pa bo imelo zgolj 7 ton. Za krmiljenje hidrokril oblikovalcem ni uspelo zagotoviti ročnega sistema. Hidrokrila se bodo premikala s pomočjo električnih motorjev in bodo elektronsko nadzirana. Jadrnica bo lahko plula hitreje od katamaranov, ker bo hidrokrilo približno 3 m stran od plovila in bo zagotavljalo večji navor, pomagala pa mu bo še teža drugega hidro krila na nasprotni strani.«

Dodaj nov komentar
Sreda 03 Jan 2018

Novost Canelli: Revolutio 39

Italijanska ladjedelnica Canelli Yachts je na salonu v Cannesu predstavila svoj lukuzni izdelek Revolutio 39. Vizija podjetja Canelli je izdelati plovila, ki so emotivna, futuristična in ponujajo svojevrsten slog življenja na plovilu. Mlada ekipa v podjetju je zagotovilo, da bodo njihovi izdelki tudi v prihodnosti taki. Pri oblikovanju plovil želijo zagotoviti izjemno udobje bivanja na plovi...
Torek 02 Jan 2018

En najem plovila vam podarimo!

Izkoristite izjemno praznično ponudbo za najem jadrnic 1+1 GRATIS in si poleg tega zagotovite še praktično darilo!

Rezervirajte tedenski najem jadrnice kadarkoli v mesecu aprilu in dodatno, povsem brezplačno, prejmite cel teden jadranja za vse termine:             

- po 6. oktobru (Biograd)

- po 13. oktobru (Trogir)

Za rezervacije nas kontaktirajte na info@thesailmaster ali 051 337 999.

Ta posebna ponudba velja v mesecu decembru, do razprodaje terminov. Izključuje vse popuste, objavljene na spletni strani.

Našo ostalo široko ponudbo za najem plovil lahko preverite na www.thesailmaster.si. Vprašajte nas za dodatne popuste in nam sporočite vaše posebne želje.

Kontakti:

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

T: 0599 05700

M: 051 337 999

Dodaj nov komentar
Torek 19 Dec 2017
Internautica26_300x400_02.jpg

Najbolj brane novice

Pred Izolo se je prevrnila jadrnica

Odkrili so eksotično sidrišče in ga posneli iz zraka

Test: Quarken 27 TT

Tepeš: Jug otoka Espiritu Santo

Elan se vrača: Jadrnica SixtyFive bo izdelana iz karbona

Žalosten konec za jadralca Uroša Kraševca

Karpo odlična na ogrevalni regati – 2. mesto v IRC razredu

+
Internautica26_300x400_01.jpg
  • 47
  • 48
  • ...
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 56

Stran 52 od 60

Navigator Ptuj Group
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje