Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS je celovit vodnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS, primeren tako za začetnike kot tudi za izkušene navtike. Uporaben je tako za tiste, ki na navtično pot šele stopate, kot tudi za tiste, ki iščete dobre rešitve za večjo učinkovitost in varnost na morju.
Oblika priročnika vam omogoča, da ga imate vedno pri roki, ko boste želeli:
- pravilno komunicirati na morju,
- v primeru stiske pravilno poklicati na pomoč,
- spremljati vremensko napoved s postajo VHF,
- spremljati morebitne preteče nevarnosti in
- še mnogo drugega.
Priročnik obsega celotno predpisano vsebino izpitnega programa za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS in hkrati nudi še veliko več:
- VIDEOVSEBINE - Obogaten je z videoposnetki rokovanja z radijsko postajo VHF, do katerih najlažje dostopate z branjem QR-kod s pomočjo pametnega telefona.
- KARTICE KLICNIH POSTOPKOV - Opremljen je s priročnimi karticami vseh klicnih postopkov, ki vam bodo v pomoč pri komunikaciji na morju.
- SIMULATOR - Prilagojen je uporabi edinstvenega simulatorja radijske postaje VHF na spletni strani www.egmdss.com.
Najbolj inovativen in najbolj zanesljiv motor na trgu.
Suzuki 175TGX ima štirivaljni motor s prostornino 2.9 L in je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo, ki zagotavlja impresiven navor v nizkih ter srednjih obratih in več moči pri visokih obratih. Omeniti velja Lean Burn sistem, prilagodljivo krmiljenje ventilov, večstopenjski sesalni sistem, 32 bitni motorni računalnik, ki obdeluje podatke v realnem času, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg in še marsikaj. Rezultat je zvezno podajanje moči, visok navor že od nizkih obratov ter ugodna poraba goriva. Pri modelu TGX se signali od komandne ročice do motorja prenašajo digitalno – sistem drive by wire, premiki komandne ročice so tako vedno preprosti, gladki in natančni, brez neprijetnega zatikanja in težav s pletenicami.
Akcijska cena, 14.540,00€ z ddv za Suzuki DF175 TGX, velja do odprodaje zalog. (vključena digitalna daljinska komanda, digitalni multifunkcijski instrument MFG ter inox propeler).
Podrobnejše informacije o izvenkrmnih motorjih Suzuki so na voljo pri uvozniku, podjetju AS boats iz Frama.
Info: www.as-boats.si,tel: +386 2 608 41 41, e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Iz skupine Ferretti so sporočili, da so pričeli graditi prvo jahto Riva, ki bo v dolžino merila 50m.
Gradnja nove superlepotice se je pričela ta mesec v ladjedelnici v Anconi. Jahta bo imela 4 krove. Gostila bo lahko do 12 gostov. Na glavnem krovu bosta glavna in ena VIP kabina. Štiri druge VIP kabine bodo na spodnjem krovu, kjer bodo tudi 4 nekoliko manjše kabine, ki bodo na voljo posadki. Na krmi bo velika plaža namenjena sproščanju ter garaža za pomožno plovilo Williams Diseljet 625. Premec bo namenjen bivanju, del pa bo zavzemala druga, manjša garaža, v kateri bo shranjen reševalni čoln.
Jahta bo nudila enkratno izkušnjo vsem gostom. Bo udobna in elegantna, kot smo navajeni pri plovilih, ki prihajajo iz te ladjedelnice zadnjih 175 let. Nova Riva je vrhunski navtični dosežek. Tako tehnološko kakor oblikovalsko. Vgrajene bo imela najnovejše tehnologije in bo sigurno vzbudila željo marsikaterega gosta, da si bo v prihodnosti zaželel imeti ravno jahto iz njihove ladjedelnice.
Pri oblikovanju je sodelovala ekipa Officina Italiana Design, oblikovalski studio Maura Michelia in Sergia Berette ter Riva SYD Engineering. Jahta bo zaplula v letu 2018.
Res da redko, vendar se zgodi, da se po trdem delu in vseh prestanih izzivih, človek ustavi in reče: 'To je to. Bolje ne bi mogli opraviti.'
In prepričani smo, da so to misli, ki so prešinile vse udeležene pri planiranju, izgradnji in testiranju Ranierijevega Next 370 SH, ki meri neverjetnih 9,99m v vodni dolžini in 11,50m skupne dolžine. Gre za plovilo, ki premika meje motornega čolna povsem na mejo jadrnice, s tem pa tudi prevzema karakteristike obeh skupin.
Čoln je tako premišljen in dodelan, da tudi po temeljitem pregledu ne boste opazili vseh idej, zasnov in skritih elementov. Tikovina na čolnu poskrbi ne le za lep izgled, pač pa predvsem za varno premikanje in preprečuje zdrse po sicer gladki površini. Kopalni platormi zadaj sicer res olajšata pot v vodo in iz nje, hkrati pa ponujata dodatno zaščito za izvenkrmna motorja zadaj.
Sedežna konzola v notranjosti skriva kompleten štedilnik in umivalnik iz nerjavečega jekla, celoten jedilni del pa dopolnjuje omarica in miza, prav tako iz tikovine.
Najbolj od vsega pa vas bo presenetila notranjost. Dve ločeni spalnici, od tega ena z zakonsko posteljo, ki se lahko spremeni v dnevni prostor, ter ločena stranišče in prha. Čeprav je čoln zasnovan za krajša doživetja, boste svoje načrte brez težav podaljšali za dan ali dva. Pri tej odločitvi vam bo zagotov pomagalo dejstvo, da ima čoln vgrajen 115 litrski hladilnik, 1000 litrski rezervoar za gorivo in 200 litrski rezervoar vode.
NEXT 370 SPADA V LINIJO "SUNDECK LINE"
Za koga so primerni modeli Ranieri Sundeck Line?
• za popolne začetnike in izkušene navtike, ki iščejo plovilo nad 5,65m dolžine
• za vse, ki želijo predvsem veliko zunanjega in ležalnega prostora
• za tiste, ki potrebujejo spalni prostor ali kabino
• nezahtevno vzdrževanje
• primeren za druženje s prijatelji, ribolov in družinske izlete
• primeren za vodne športe, vleko smučarja, tub
• široka volanska konzola za dodatne navigacijske instrumente
• sončna ploščad se lahko spremeni v priročno mizico
• nerjaveča, zaščitna inox ograja okrog plovila
• H.I.S. tehnologija
SHADOW 20 in SHADOW 22 iz linije Sudneck Line na voljo za ogled v SLOVENIJI
Ranieri Sundeck Line SHADOW 20 nam ponuja komfortne lastnosti čolna, kot je manjša kabina z možnostjo WC-ja, ki se skriva v sprednjem delu čolna pod zelo prostornim sprednjem ležiščem, pokritim z blazinami. V sami kabini imamo možnost vgraditve hladilnika, kjer so tudi ležišča – dovolj velika za 2-3 osebe. Zunanjost čolna je izjemno elegantna in prepredena z detajli, ki bodo očarali tudi najbolj ostro oko. V zadnjem delu je priročna kuhinja z umivalnikom, za katero pa ni potrebno skrbeti, da nam bo zavzela prostor. Armaturna plošča je zelo pregledna, pred njo pa se nahaja zatemnjeno vetrobransko steklo, ki ščiti krmarja, prav tako pa dela senco vgrajenim instrumentom, ki so tako bolje vidni. Krmarska klop je udobna, z naslonjalom in omogoča sedenje krmarju in sokrmarju.
Več o čolnu na tej povezavi - ČOLN NA ZALOGI!
Sundeck Line Shadow 22 je eden manjših modelov te družine, kar je izrednega pomena pri transportu in okretnosti samega plovila, poudariti pa je potrebno, da lahko kljub temu gosti kar 9 oseb in ponuja 2 ležišči. Sama prostornost čolna je izredna kljub 6,50m dolžini. Nanj lahko vgradite 2 motorja, tehta pa le 1200kg. Ne glede na rabo, počitek, druženje, šport, ribolov, raziskovanje, kratkočasenje ali dviganje adrenalina, Sundeck Line Shadow 22 je vreden svojega denarja. Udobna ploščad za sončenje bo zanimiva za vsa dekleta, medtem ko moški ne bodo spregledali športnega dizajna in glisiranja čez valove. Gre za dobitno kombinacijo v vseh pogledih. Boste vplačali srečko?
Več o čolnu na tej povezavi - ČOLN NA ZALOGI!
Ekskluzivni prodajalec in uvoznik za Slovenijo in Hrvaško, je slovensko podjetje MOTO-NAUTIKA d.o.o., kjer lahko obiščete največji servisno – prodajni center na Štajerskem. V salonu plovil, lahko izbirate tudi med ogromno zalogo, kjer vas čakajo strokovno usposobljeni svetovalci, ki bodo glede na vaše potrebe in želje, znali poskrbeti in izbrati popolno plovilo.
Več na www.ranieri.si in www.moto-nautika.com.
Nov izvenkrmni motor iz Aquamot Trend 1.6 je najmočnejši električni izvenkrmni motor na trgu, ki ne potrebuje zunanje baterije za napajanje.
Aquamot je predstavil kar dva nova električna izvenkrmna motorja, ki ne potrebujeta zunanje baterije. Motorja trend 1.1. in 1.6 sta opremljena z vgrajeno litijevo baterijo z visoko kapaciteto in za delovanje ne potrebujeta zunanje baterije. Motorja ni potrebno priklapljati na zunanjo baterijo, ni nepotrebnih kablov, montaža in demontaža motorja je hitra in enostavna. Motor Trend 1.1 ima izhodno moč 1.100 W, trend 1.6 pa 1600W. Oba motorja sta namenjena za pogon manjših plovil, pomožnih plovil – dingijev in gumenjakov.
Za koliko plovbe zadostuje eno polnjenje baterije?
Hitrost plovbe/Motor |
Trend 1.1 |
Trend 1.6 |
Počasna |
06 ur 30 min |
04 ur 30 min |
Polovica moči |
02 ur 30 min |
01 ur 45 min |
Polna moč |
00 ur 40 min |
00 ur 29 min |
V kolikor želimo večjo samostojnost, lahko na motor priključimo dodatno zunanjo baterijo.
Kako močni so električni motorji v primerjavi z motorji na notranje izgorevanje, si lahko preberete v članku: Električni motorji v navtiki
Nemška ladjedelnica Abeking & Rasmussen je splovila največjo jahto doslej. Imenuje se Aviva in v dolžino meri 321 čevljev.
Aviva je največja jahta, ki so jo do sedaj zgradili v tej ladjedelnici. Ni največja jahta na svetu, sodi pa med 50 največjih. Za ladjedelnico je bil to svojevrsten podvig zaradi katerega so morali izdelati poseben sistem za splovitev. Z Norveške so pripeljali ponton in posebno hidravlično platformo s 60 kolesi. Ki je novo lepotico odpeljala do morja.
Jahto je oblikoval oblikovalski studio Reymond Langton Design s pomočjo Tobya Silvertona. Je elegantna in moderna. O razkošju na jahti nima smisla izgubljati besed. Najbolj veseli jo bodo teniški intuzijasti. Na njej je namreč teniško igrišče predpisanih dimenzij.
Jahta lahko razvije najvišjo hitrost plovbe 20 vozlov. Pri potovalni hitrosti 11 vozlov pa lahko pluje le z uporabo električnih motorjev. Jahto so izdelali v vsega 33 mesecev od podpisa pogodbe. Je iz aluminija, njena teža pa znaša 4600 ton. Pri oblikovanju podvodnega dela so bili izjemno skrbni. Upor so uspeli zmanjšati za 20% glede na konvencionalne oblike podobnih motornih jaht, kar bo zagotavljalo izjemne plovbe lastnosti in varčno rabo goriva.
Kdo je kupec plovila, je zaenkrat še skrivnost.