Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Navtično oblikovalsko podjetje Dykstra Naval Architects je prodalo svoj projekt, 266 čevljev (81m) dolgo jadrnico. Stranka jim je na lanskoletnem sejmu v Monacu dejala: »Zgradite mi moje sanje«. In tako so se pričela dela na najdaljši jadrnici na svetu, ki bo izdelana iz aluminija.
Gradnja jahte za azijskega naročnika se je pričela ta teden v ladjedelnici Royal Huisman na nizozemskem. Ker tako velikega projekta še niso gradili, so morali svojo največjo halo povečati. Elegantna, sodobna in tehnološko dovršena jadrnica bo prvič zaplula leta 2020. Bo ena izmed desetih največjih jadrnic na svetu.
Thys Nikkels iz Dykstra Naval Architects je povedal: »V podjetju smo zelo navdušeni, da bomo lahko gradili to elegantno, 81m, dolgo jadrnico s trmi jambori. Uporabili bomo vse svoje dosedanje izkušnje inovativno razmišljanje. Izdelali bomo moderno jadrnico, ki bo omogočala hitro prečkanje oceanov.«
V nedeljo popoldne je zagorelo na gliserju pri otoku Maun. Madžarska posadka je takoj po izbruhu ognja, poklicala na pomoč. Z gorečega gliserja so se prekrcali na pomožno plovilo, kjer so čakali na reševalno plovilo Luške kapitanije Zadar. V bližino je kmalu priplulo privatno plovilo, ki je brodolomce prevzelo na svoj krov in jih še pred prehodom reševalcev odpeljalo v kraj Šimuni na otoku Pag. Na kraj nesreče je odplulo gasilsko plovilo. Le ti so morali gasilsko akcijo prekiniti predčasno, ker je področje zajelo izjemno slabo vreme. Ob 14.00 je plovilo zgorelo, ostanki pa so nasedli na obalo otoka Maun pri zalivu Kolanski porat. Lastnik plovila mora pogorele ostanke gliserja odstraniti z obale takoj ko bodo to omogočali vremenski pogoji.
V večernih urah, ko so po Jadranu divjale številne nevihte, ja na francoski jadrnici, dolgi 13m, odpovedal motor. Na krovu je bila šestčlanska posadka z dvema otokoma. Močni sunki burje so jih nekontrolirano nosili od obale mesta Makarska. Zaradi izjemno slabih pogojev so v akcijo vključili ribiško ladjo. Lastnik ladje N.P., hrvaški državljan, je izplul na lokacijo, ter uspešno privezal jadrnico na svoje plovilo. Po treh urah borbe z močnimi vetrovi in visokimi valovi, je ob 00.45 uri uspel jadrnico in nepoškodovano posadko privleči v luko.
Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?
Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.
Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat
Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!
Fotografija je simbolična!
SUPerGANGWAY je napihljiv mornarski mostiček in SUP v enem.
Novost prihaja iz slovenskega podjetja Pinair. SUPerGANGWAY je napihljiva platforma, ki jo lahko uporabimo za številne namene. Že samo ima pove, da je najbolj primeren za uporabo kot napihljiv mornarski mostiček (pasarela) in SUP.
Ste ob izplutju iz matične marine vzeli s seboj lesen mornarski mostiček, ki je bil večino časa na plovilu le v napoto in ste ga uporabili le za nekaj postankov v lukah ali marinah? SUPerGANGWAY je več kot to. Na privezu ga lahko uporabljate kot mornarski mostiček z nosilnostjo 200 kg. Ko izplujete, ga lahko spustite, da ne zaseda prostora na plovilu in ga po potrebi zopet napihnete. Na sidrišču pa se začne zabava. Uporabljate ga lahko kot SUP, kot pomožno plovilo za prevoz do obale, kot platformo za čiščenje plovila ali pa kot surf.
SUPerGANGWAY v dolžino meri 250cm in v širino 90 cm. Nosilnost kot mornarski mostiček je 200 kg, kot SUP pa 300 kg, kar bo zadostovala za celo družino. Napihnemo ga lahko z ročno ali električno zračno tlačilko. Teža znaša 10 kg, z vso dodatno opremo, ki jo lahko zložite v priročno torbo, pa znaša 12 kg.
Dodatne informacije na: www.pinair.eu, tel.: (041) 627 414 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Nova serija dieselskih motorjev ameriškega proizvajalca Mercury je bila predstavljena prvič na letošnjem salonu plovil v Miami-ju.
Mercury Diesel 6,7l spada v serijo srednje velikih dieselskih navtičnih motorjev. Imajo novo elektroniko in nov skupni vod. Na voljo so v treh različicah. Najmanjši razvije 480 KM, srednji 500 najmočnejši pa 550. Na voljo bodo kot samostojni vgradni motorji ali pa s sistemom pogona Mercury Zeus.
Serija motorjev je združljiva z dosedanjimi upravljalnimi ročicami za vgrajene motorje in krmilno palico (joystick) za pogon Zeus.
Nova serija motorjev zagotavlja odlično pospeševanje, visoke hitrosti plovbe, tiho delovanje pri visokih obratih in ekonomično porabo goriva.
Podjetje Phantom International je predstavilo serijo katamaranov nove generacije, ki so opremljeni s hidro krili.
Francosko podjetje Phantom je trgu predstavilo dva nova katamarna opremljena s hidro krili. Tehnologija jadralske formule 1, kot lahko imenujemo Pokal Amerike, s tem izdelkom postaja dosegljiva vsakomur. Pri snovanju plovila so se odločili, da bo izdelek uporaben za čim večji del jadralcev, ki bi radi doživeli izkušnjo plovbe na hidro krilih, da bo z njim možno pluti v različnih vremenskih pogojih in bo enostaven za uporabo. Ker Phantom Essentiel ni tekmovalni katamaran, lahko z njim plujejo tudi tisti, ki so manj telesno pripravljeni.
Vodna krila mu omogočajo plovbo s hitrostjo 2-2,5 kratnika hitrosti vetra. Le z 10 vozli vetra je enostavno pluti s hitrostjo 20 vozlov, če pa boste iz njega stisnili vse, pa bo pri tem vetru hitrost plovbe znašala 25 vozlov.
Katamaran Phantom Essentiel je dolg 5,5m (18 čevljev) in je namenjen dvočlanski posadki. Širok je 2,55m in ga je dovoljeno prevažati po cesti. Skupna teža znaša 170 kg. Ima 9,1 m visok jambor, na katerega dvignemo glavno jadro velikosti 17 m2 in jib velikosti 5 m2. Jadro Code 0 je navijalno in meri 20m2. Trup je izdelan iz stekloplastike, ojačan s karbonskimi vlakni in polnjen s posebno peno. Hidro krila in krmila so izdelana iz karbona.
Cena različice Access s glavnim jadrom in jibom iz poliestra ter dvema trapezoma znaša 21.900,00 (brez DDV), z doplačilom 3000 EUR pa boste prejeli Premium različico z laminiranimi jadri, jadro Code 0 z navijalnim sistemom in še nekaj malenkosti.
>
Podjetje PINVEST d.o.o., Brnčičeva 13 Ljubljana, lastnik blagovne znamke PINAIR (www.pinair.eu) je trgu ponudilo ugodne LED napise namenjene jahtam in čolnom.
Napisi (velikost črk od 10-30 cm) so ročno sestavljeni iz:
- čelne inox plošče (1,5 - 2 mm); 1.4301, poliran
- barvnega akrila (pleksi steklo, 8 ali 16 mm)
- silikonskega (vodoodpornega LED traku)
- dveh plasti visoko odsevne folije
- inox vijakov za pritrditev
- električnih vodnikov za priključitev
- stabilizatorja napetosti (opcijsko)
Cena:
- 150€ + DDV na črko debeline 10 mm
- 200€ + DDV na črko debeline 18 mm
Informacije in naročila: +386 41 627 414, PINVEST d.o.o., Brnčičeva 13, Ljubljana, www.pinvest.si