Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm

Najbolj kraljevsko jadrnico v celotni liniji - jadrnico Sun Odyssey 519 - je zasnoval Philippe Briand. V njej se odražajo najnovejše smernice v oblikovanju in tehnologiji plovil. Vsaka podrobnost je dovršena do popolnosti, je funkcionalna in ohranja eleganco in stil.
Jadrnica Sun Odyssey 519 v dolžino meri skoraj 16 metrov in je najdaljša jadrnica iz linije Sun Odsssey. Na voljo je v različnih konfiguracijah, vse od tri pa do pet kabinske različice. Zato je primerna za nakup kot lastniško plovilo, kot čarter plovilo ali pa kot plovilo za čarter menedžment, s katerim si lahko kot lastnik zagotovite stalen prihodek, oziroma kritje stroškov financiranja in uporabe.
Tri kabinska različica je namenjena predvsem nakupu kot lastniška jadrnica. Ima izjemno prostorno lastniško kabino v premcu plovila z lastno kopalnico, ter dve kabini v krmi, ki si kopalnico delita. Obe kopalnici imata ločeno tuš kabino. Štirikabinska različica ponuja dve možnosti. Lahko izbirate med veliko lastniško kabino v premcu, dvema kabinama v krmi in eno kabino v levem boku plovila s pogradom. Druga možnost štiri kabinske različice ima dve nekoliko manjši kabini v premcu in dve na krmi. Vsaka soba ima tudi svojo kopalnico, kjer pa tuš kabine niso več ločene. Na račun nekoliko manjših kabin v premcu, je salon velik, zračen in udoben. Petkabinska različica je kombinacija prejšnjih rešitev. V krmi sta dve kabini kot pri prejšnjih različica, v premcu dve manjši kabini in peta kabina v krmnem deli desnega boka. Kabini v premcu imata vsaka svojo kopalnico, medtem ko si tri kabine v krmi delijo eno kopalnico.
Ker je jadrnica velika omogoča izvedbo dodatne kabine v premcu plovila, pred lastniško kabino. Kabina sicer ni velika, a je dovolj prostorna za namestitev skiperja. Ima tudi lasten WC. Rešitev je odlična tako za čartersko različico plovila, kot za lastniško. V kolikor je na krovu skiper, ima tako na voljo svoj ločen prostor. Posadka lahko tako uživa na plovilu v izjemno intimnem okolju, kot da skiperja nebi bilo na krovu.
Jadrnica ima standardno kobilico na globini 2,25 m. Za tiste, ki želite pluti tudi v bolj plitvih področjih je na voljo tudi različica s krajšo kobilico. Prav tako so pri modelu 519 poskrbeli za dolgo neodvisnost od postankov na kopnem. Rezervoar za gorivo ima prostornino 24 litrov, medtem, ko je rezervoar za vodo dobesedno ogromen in lahko shrani 650 litrov sladke vode. Tudi pri nekoliko številčnejši posadki bo to zadostovalo za več dni.
Jadrnica Jeanneau Sun Odyssey 519 je že na voljo za najem pri slovenskem uvozniku a plovila Jeanneau JP Storitve d.o.o. V kolikor vas zanima nakup plovila, se lahko dogovorite za ogled ali pa za najem, da plovilo spoznate še pred nakupom. Več informacij o plovilu: JP Storitve d.o.o, tel.: + 386 51 604 395; mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.; web: Jeanneau-Slovenija
Video |
Tehnični podatki: |
||
| Dolžina | 15.75 m | |
| Širina | 4.69 m | |
| Teža | 13900 kg | |
| Ugrez | 2.28 m | |
| Gorivo | 240 l | |
| Vodni rezervoar | 615 l | |
| Motor | Yanmar 80 HP / 55Kw | |
| CE kategorija | A13 / B14 / C16 | |
| Verzije | 3 kabine - 2 kopalnice | |
| 4 kabine - 2 kopalnice | ||
| 4 kabine - 4 kopalnice | ||
| 5 kabin - 3 koplanice | ||
| Opcija | skiperska kabina | |
| kratka kobilica | ||
Fotogalerija: Notranjost plovila Fotogalerija: Zunanjost plovila

Yanmar je za letošnje leto pripravil številne novosti. Dve izmed njih je že predsatvil. Na zagrebškem sejmu navtike so predstavili izvenkrmni dieselski motor Dtorque 111, na Miami boat show-u pa najmanjši vgradni deieselski motor z le 1,6 l prostornine.

Dtorque 111 je izdelek nemškega podjetja Neander Shark, ki ga je pod svoje okrilje vzelo podjetje Yanmar, ki na trgu že uživa renome zanesljivih dieselskih motorjev. Kompaktni Dtorque 111 je revolucionaren izdelek, ki je namenjen za profesionalno uporabo na manjših delavnih čolnih. Njegova življenjska doba naj bi presegala 10.000 delavnih ur, kar je dvakrat več kot pri bencinskih motorjih. Motor je tih in povzroča malo tresljajev. Izhodna moč je 50 KM navor pa znaša osupljivih 111 Nm pri 2500 obratih v minuti. Navor je večji oziroma primerljiv bencinskim motorjem z močmi preko 70 KM. Zagotavlja izjemno hitro pospeševanje in izglisiranje plovila.
Motor ima dva cilindra, skupni vod za dotok goriva in turbino. Motor je najmanjši na trgu in zadostuje standardom EU RCD2 glede izpustov. Poraba pri polni obremenitvi znaša manj kot 12 litrov dieselskega goriva na uro, kar je le polovica porabe primerljivega 70 KM bencinskega motorja. Motor je robustno izdelan in zmanjšuje tudi stroške vzdrževanja. Dobil je tudi certifikat SOLAS (MOB), kar je dodatna garancija za zanesljivost njegovega delovanja.
Druga novost, ki so je za letos pripravili pri Yanmarju je najmanjši dieselski vgradni motor. Gre za Yanmar 3JH40. Motor ima prostornino zgolj 1,642 l in razvije moč 40 KM. Trenutno velja za najmanjši dieselski motor s skupnim vodom v navtični industriji. Predstavili so ga na salonu plovil v Miamiu in januarja na sejmu Boot v Dusseldorfu. Namanjen je ugradnji v jadrnice in katamarane do dolžine 45 čevljev, manjše gliserje in delavne čolne. Njegova teža znaša 192 kg.

Do sedaj smo bili navajeni, da se plovila poganja na motor z notranjim izgorevanjem ali s pomočjo jader in vetra. Katamaran Evidence 156 gre korak dlje in ne uporablja več klasičnih jader. Moč vetra bo izkoriščal s krilom, podobnim letalskim oziroma tistimi, ki smo jih že videli na tekmovalnih katamaranih serije Pokal Amerike.
Pri VPLP so krilo, ki bo poganjalo katamaran poimenovali »Oceanwing«. Je edinstven način pogona plovila, ki so ga razvijali več let. Zagotavlja dvakrat več moči kot klasično jadro. Še vedno ohranja praktično lastnost pospravljanja jadra z navijanjem. Sistem je popolnoma avtomatski in enostaven za uporabo. Uporablja se ga lahko v kombinaciji z motornim pogonom in pomaga pri zmanjševanju porabe in škodljivih emisij.
Katamaran Evidence 156 je dolg 47,7 m. V širino meri 16,6 m. Je izjemno stabilen in enostaven za uporabo. Ima samo en jambor, ki pa v višino meri 35 metrov. Na njem je nameščeno krilo s površino 400 m2, ki zagotavlja dovolj moči za elegantno, mirno in udobno plovbo samo s pomočjo vetra.
Evidence 156 je luksuzen katamaran. Namenjen je dvanajstim gostom, ki lahko uživajo v vsem razkošju plovila teh dimenzij. Zanje in za varno plovbo skrbi 10 članska posadka.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 47,7 m
- Širina: 16,6 m
- Višina jambora: 35 m
- Površina krila: 400 m2
- Ugrez: 3 m
- Št. oseb na krovu: 12
- Posadka: 10
- Motorji: 2 x 490 KM
- Generatorji: 3 x 65 kW
- Najvišja hitrost: 16 vozlov
- Potovalna hitrost: 12 vozlov
- Teža plovila 250 t
Več o katamaranu Evidence 156 na: vplp.fr
Vendar, najprej vprašanje. Kaj sploh pričakujete od vodnega skuterja? Če vam je pomembno velika moč, surov in eksploziven pospešek, gladka in gospodarna plov...

Zadnji novi mali čoln z izvenkrmnim motorjem iz tovarne Beneteau je Antares 6, kateri je ostal zvest vsem lastnostim katere so ustvarile uspeh tega razreda v zadnjih 40 letih. Uporablja se ga lahko za izlete, ribolov ali piknike zato je to plovilo namenjeno širokemu spektru kupcev. Poleg tega je videz novega Antares 6 zelo moderen, ponuja pa tudi zelo veliko mero udobja. Kokpit je narejen praktično saj so vanj namestili drsno zadnjo klop, katero med uporabo plovila lahko pomaknete vse nazaj do motorja. Zaradi tega je kokpit maksimalno povečan in prostor izkoriščen. Za transport, ko je potrebno motor dvigniti klop enostavno podrsate naprej ter se tako izognete poškodovanju klopi z motorjem.
V notranjosti imate zaradi nekaj praktičnih rešitev in razporeditvijo z obrnjenimi sedeži ter odprtim prostorom med salonom in kabino neverjeten občutek prostornosti. Trup zgrajen na znanju zadnje tehnologije je izredno stabilen in vožnja je resničen užitek.
Z enim samim motorjem do 115PS bo z njim lahko rokovati, velikost čolna pa omogoča tudi enostavno čiščenje ter vzdrževanje.
Več informacij najdete na spletni strani uvoznika AS BOATS d.o.o., www.as-boats.si


GRAND Golden Line G420 - model, ki se je včeraj premierno predstavil obiskovalcem navtičnega sejma v Zagrebu (plovilo predstavlja slovensko podjetje Moto-nautika), sledi filozofiji ladjedelnice GRAND - dinamičen videz z aerodinamičnimi linijami.
Sodoben, prostoren in zelo funkcionalen gumenjak. Tako bi lahko opisali najnovejšo pridobitev v Grandovi Golden Line liniji. Kot vsak GRAND-ov čoln, je tudi G420 sestavljen ročno in vsak model izdelan posebej. Za izdelavo se skriva zahteven, dolgotrajen in ročno ustvarjen proizvodni proces, ki se lahko zoperstavi tudi najtežjim vremenskim pogojem.
Medtem ko zapolnjuje pomembno nišo med srednje velikimi lukzuznimi tenderji s svojo klasično podobo, se prav enako dobro izkaže tudi kot visoko kvalificiran družinski čoln. Ze dokazan HSH dizajn omogoča odlično vodljivost, združeno z dinamično stabilnostjo in impresivno sposobnostjo doseganja visokih hitrosti.
Kot pri vseh ostalih modelih Golden Line serije, je G420 opremljen z bogatim seznamom standardne opreme in široko izbiro dodatkov, ki vključujejo 55 litrski vgrajen rezervoar goriva in pričajo o posebnosti tega modela. Čeprav je nekoliko krajši, pa kljub temu sprejme 6 oseb, kot daljši G480. To pa ni edina podobnost med čolnoma – oba imata podobno notranjo širino, zaradi česar je G420 izredno udoben čoln. Ni pa niti presenetljivo, da ima G420 zaradi nekoliko ožjih tubusov zelo podobno dolžino kot G480.
Še ena dragocena prednost je opcijski 55 litrski vgrajen rezervoar goriva, ki vam omogoča načrtovanje daljših izletov s čolnom, saj ima več kot podvojeno kapaciteto v primerjavi s standardnim prenosnim rezervoarjem.
Kot pri vseh vidikih ustvarjanja tega čolna, je tudi ergonomija igrala pomembno vlogo, kar boste opazili tudi pri prostorni plošči za inštrumente, kot so merilnik hitrosti, takometer, merilnik nivoja goriva in temperaturne kazalce.
Krmilna konzola je nekoliko nagnjena nazaj, kar še dodatno poudari silhueto čolna in pušča dovolj prostora za voznikove noge in ostale potnike na čolne. Pred konzolo je vgrajen sedež, ki pod sedalom skriva še eno prostorno shrambo.
Čeprav je osnovna naloga tenderjev, da služijo kot pomožni čolni večjim jahtam, pa se G420 morda celo bolje poistoveti z družinskimi čolni srednje velikosti.
Z zmogljivim motorjem do maksimalno 60KM, bo vožnja v primernih pogojih spektakularna, vi pa boste uživali v vsakem aspektu hitrosti v tem varnem, plovnem in obvladljivem gumenjaku.
Če povzamemo vse zgoraj napisano, lahko z zagotovostjo zaključimo, da je Golden Line G420 resnično zanimiv čoln – moderen, prostoren, funkcionalen, s prepoznavno svetlo podobo.
Ostali razstavljeni modeli - hala 8A // razstavišče Moto-Nautika:
GRAND gumenjaki:
- G850, G580, G420, G340, E210, S250
Plovila RANIERI International:
- Voyager 19S, Shadow 20, Next 240
Sejem poteka od 21. – 25.2 2018. Otroci do 7. leta imajo prost vstop
![]() |

Nova jadrnica RS21 je odgovor na zahtevo trga po dostopni klubski jadrnici, ki bo namenjena treningu jadranja, tekmovanjem in športnemu jadranju.
Podjetje RS Sailing je predstavilo svojo novo malo jadrnico, ki je namenjena športnim jadralcem. Kot že samo ime modela pove, je jadrnica dolga 21 čevljev oziroma 6,34 m. Pri širini 2,2 m je dovolj prostorna za tri ali štiri člansko posadko, ki lahko tehta med 240 in 300 kg. Površina jader lahko znaša do 59 m2. Kljub temu, da je namenjena nakupom klubov, pa v podjetju zagotavljajo možnost prilagajanja plovila individualnemu kupcu, ki bi si jo bo zaželel za svoje športno jadranje. Plovilo zagotavlja majhne vzdrževalne stroške. Kobilica je dvižna, jambor pa je izdelan iz karbona.
Jadrnica si je prislužila nagrado i-Novo Awords v razredu oblikovanje.
Tehnični podatki:
- Dolžina: 6.34m
- Širina: 2.20m
- Ugrez: 1.38m
- Teža: 590kg
- Kobilica: dvižna
- Glavno jadro: 16.2m²
- Jib: 7.7m²
- Gennaker (tekmovalno jadro): 35m²
- Gennaker (klubsko jadro): 25m²
- Spinnaker: 25m²
- Jambor: dvodelni iz karbonskih vlaken
- Kosnik: karbonska vlakna
- Oblikovalec: Richards / Whitehouse / RS Sailing
Cena plovila z glavnim in prednjim jadrom: 28.250,00 EUR
Več o jadrnici na: www.rssailing.com

Podjetje GRAND je oblikovalo – največjega in brez pretiravanja – enega izmed najlepših modelov, ki vključuje dolgoletne izkušnje in najsodobnejše trende v ladjedelništvu. Prav isti model, pa bo slovensko podjetje Moto-Nautika, predstavilo na prihajajočem navtičnem sejmu v Zagrebu (21.-25.2.2018).
Izjemna plovnost in ogromen rezervoar (300l) ter ogromno število dodatnih elementov, naredijo gumenjak G850 čoln, ki je primeren za dolgo plovbo in daljša potovanja. G850 je v celoti izdelan v Orca Hypalon materialu. Priporočen motor – 300 konjskih moči – z lahkoto poganja katerokoli dovoljeno obremenitev.
ZA KOGA JE PRIMEREN?
- Za vse, ki želijo plovilo od 5 m do 8,50 m dolžine.
- Za vse, ki želijo atraktiven, edinstven in moderen dizajn.
- Za vse, ki iščejo sodoben dizajn in vrhunsko raven ergonomije.
PREDNOST LINIJE GOLDEN LINE
- Siva barva, neobčutljiva na sonce in umazanijo že v standard verziji.
- Modeli se ponašajo z HSH sistemom trupa.
- Že vgrajene poliesterske stopničke na koncih tubosov.
- Vgrajen rezervoar goriva.
PODROBEN OPIS PLOVILA IN DODATNE OPREME
Gumenjak v svojo dolžino meri kar 8,5 metra. Njegova širina dosega 2,95m, nosilnost čolna pa 2000 kilogramov. Priporočljiva moč, ki naj bi poskrbela za kar 12 potnikov, znaša spodobnih 300 konjskih moči.
Čoln je dobavljiv v različnih barvnih kombinacijah – (oglejte si v konfiguratorju - http://bit.ly/GrandG850 ), že njegova osnovna oprema pa vključuje tubuse iz Hypalon materiala, popolnoma novo volansko konzolo CL-21 s sedežem na sprednji strani, oknom in vetrobranskim steklom, dvojno sedežno konzolo SD-21 z dvema zložljivima sedežema, sprednjo plastično stopničko z dvema bitvama za priveze, vgradni sistem za gorivo s 300 litrskim rezervoarjem, elektro paket, ki vsebuje navigacijske luči, kalužno črpalko, električno sireno, nadalje pa še stikala na konzoli, akumulatorska stikala in komplet inštalacijo. Na zadnjem delu vključuje tudi ograjice iz nerjavečega jekla za večjo varnost potnikov in dve ojačani bitvi za vleko smučarja.
Poleg pestre opreme, ki jo čoln vsebuje v standardni izvedenki, ponuja Grand še raznolike možnosti dodatne opreme, ki se dodaja po željah in potrebah kupca.
Dodatne možnosti so Grand Lux oprema, električno sidro z mehanizmom, vgradni hladilnik, odstranljiva mizica z nastavki za skodelice, nadgradnja oblazinjenega dela z drugimi materiali in barvami, pokrivalo čolna in pokrivala konzol, set za tuširanje s 100 litrskim rezervoarjem in še veliko več.
Če želite dovolj veliko ležalno površino, se v sprednjem delu dodatno vstavi ležalna ploščad, ki omogoča sproščeno ležanje potnikov, enako kot tudi v zadnjem delu. Vsa inštalacija za vgrajene naprave in motor so popolnoma skriti pod dnom. Primeren za zahtevnejše kupce, saj gre za RIB gumenjak s sodobnim videzom, večjo nosilnostjo in ostalimi izjemnimi zmogljivostmi.
Golden Line G850 je plovilo za vse, ki želijo atraktiven, edinstven in moderen dizajn in ki iščejo sodoben dizajn ter vrhunsko raven ergonomije.
Gumenjak si bo mogoče ogledati na letošnji hrvaški premieri na navtičnem sejmu v Zagrebu, ki bo potekal od 21.2. – 25.2.2018. V kolikor vas ta 8-pol metrski orjak interesira in si ga želite ogledati v živo, pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.in pošljite povpraševanje za brezplačne vstopnice.
Več na: www.grandboats.si



