Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Ko proizvajalci napovejo novost na navtičnem trgu, se pojavljajo številna vprašanje. Kadar gre za Pokal Amerike, ki v svetu navtike premika meje možnega, pa je vprašanj še več. Nič nenavadnega ni, če se vprašamo, če je to sploh možno.
Grant Simmer - član ekipe Land Rover BAR |
V članku V Pokal Amerike prihajajo enotrupne jadrnice s hidrokrili, ki smo ga objavili novembra lansko leto, smo pisali o najavi organizatorjev Pokala Amerike, da za leto 2021 v tekmovanje prihajajo enotrupne jadrnice s hidro krili. Do sedaj smo videli že več različnih implementacij hidrokril tudi na enotrupnih jadrnicah. Za razliko od katamaranov, hidrokrila jadrnicam niso omogočala dviga trupa plovila nad vodno gladino. Zagotavljajo le navor, ki deluje v nasprotni smeri od navora, ki ga povzroča veter na jadra in posledično plovilo pluje manj nagnjeno kot običajno. Nove enotrupne jadrnice Pokala Amerike bodo drugačne. Omogočale bodo popoln dvig trupa plovila nad vodno gladino in ne bodo imele kobilice. Zaradi tega bodo plule izjemno hitro in bodo po napovedih omogočale plovbe s hitrostjo vse do 50 vozlov, kar je hitreje, kot smo lahko že videli pri katamaranih serije AC72.
Nove jadrnice bodo v dolžino merile 75 čevljev (22,80 m). Imele bodo tri hidro krila, ki bodo zagotavljala dvig trupa plovila nad vodno gladino in omogočala dobesedno letenje plovila. Na vprašanja, kako in zakaj bo to možno, je odgovoril Grant Simmer, izkušeni jadralec in direktor ekipe Land Rover BAR, ki nastopa v Pokalu Amerike:
»Jadrnice bodo lahko plule s hitrostjo 50 vozlov, eventualno tudi z višjo hitrostjo. Plovila bodo imela en trup in ne bodo imela kobilice. Na vsakem boku plovila bo pritrjeno po eno hidro krilo, ki bo tehtalo med 1200 in 1500 kg. Širina plovila bo 5,4 m. Ko bodo hidrokrila na svojih skrajnih legah bo skupna širina plovila znašala kar 15 m. Ko bodo spuščena v skrajno spodnjo lego bo ugrez plovila znašal 5m. Običajno plovilo takšnih dimenzij bi tehtalo med 30 in 35 tonami, to plovilo pa bo imelo zgolj 7 ton. Za krmiljenje hidrokril oblikovalcem ni uspelo zagotoviti ročnega sistema. Hidrokrila se bodo premikala s pomočjo električnih motorjev in bodo elektronsko nadzirana. Jadrnica bo lahko plula hitreje od katamaranov, ker bo hidrokrilo približno 3 m stran od plovila in bo zagotavljalo večji navor, pomagala pa mu bo še teža drugega hidro krila na nasprotni strani.«
Izkoristite izjemno praznično ponudbo za najem jadrnic 1+1 GRATIS in si poleg tega zagotovite še praktično darilo!
Rezervirajte tedenski najem jadrnice kadarkoli v mesecu aprilu in dodatno, povsem brezplačno, prejmite cel teden jadranja za vse termine:
- po 6. oktobru (Biograd)
- po 13. oktobru (Trogir)
Za rezervacije nas kontaktirajte na info@thesailmaster ali 051 337 999.
Ta posebna ponudba velja v mesecu decembru, do razprodaje terminov. Izključuje vse popuste, objavljene na spletni strani.
Našo ostalo široko ponudbo za najem plovil lahko preverite na www.thesailmaster.si. Vprašajte nas za dodatne popuste in nam sporočite vaše posebne želje.
Kontakti:
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 0599 05700
M: 051 337 999
Bilgin 263 bo največja jahta, ki je bila kdajkoli zgrajena v Turčiji.
V začetku meseca je iz hangerja prišel trup projekta, ki nosi ime Bilgin 263 in bo največja jahta, ki je bila kdajkoli zgrajena v kateri izmed turških ladjedelnic. Dokončan trup ladje so prepeljali v marino v Istambulu, kjer bodo vgradili interijerij. Jahto je oblikoval arhitekturni biro Unique Yacht design , notranjost pa je izdelal biro H2 Design Studio iz Londona.
Jahta ima optimirane rezervoarje za goriva zato bo njen doseg kar 5000 nmi. Najvišja hitrost plovbe bo znašala 18 vozlov. Plovilo ima dolg a vitek trup. Kljub temu oblikovalec zatrjuje, da je notranjost prostorna in razkošna. Na jahti bo notranji plavalni bazen, velika kopalna ploščad in lepotilni salon.
Prva jahta Bilgin 263 bo zaplula šele leta 2019. Pred kratkim, v mesecu septembru, pa so v ladjedelnici zaključili nekoliko manjši projekt Bilgin 156, ki je bila do sedaj ena največjih jahta iz te ladjedelnice. Prva jahta nosi ime Nerissa in je že uspešno prestala vsa testiranja.
Dokončan prvi trup jahte Bilgin 263
Nova luksuzna jadrnica Alpha bo lahka in hitra jadrnica in bo pravi Aston Martin na vodi.
S temi besedami, je britanska ladjedelnica napovedala izdelavo nove 33 m dolge luksuzne in hitre jadrnice, ki bo nosila enostavno a zgovorno ime Alpha. V celoti bo izdelana iz karbonskih vlaken. Za izdelavo tako smelega produkta se je ladjedelnica Oyster Ychts povezala z ameriškim studiem Reichel-Pugh.
David Tydeman, direktor podjetja Oyster Yachts je ob predstavitvi projekta pojasnil razliko med njihovo jadrnico Oyster 118, ki je trenutno najbolje prodajan njihov produkt in novo Alpho:
»Izbira je podobna, kot da se odločamo med vožnjo z Range Roverjem (Oyster 118) ali Aston Martinom (Alpha). Prva bo odlična izbora za prevoz do bližnjega golf kluba, a druga bo prava izbira za daljšo vožnjo po Škotskemu višavju«.
Jadrnica bo na voljo v dveh različicah. Ena bo imela bolj tradicionalno obliko krova, druga bolj smelo in moderno. Izbira bo lastnikova. Pod krovom bodo štiri luksuzne kabine v katerih se bo lahko udobno namestilo osem gostov. Lastniška kabina bo v premcu in se bo raztezala preko celotne širine plovila. Pod krovom bodo tudi prostori namenjeni šest članski posadki in velik, prostoren salon. Pri oblikovanju plovila je sodeloval tudi vsem poznani navtični arhitekturni biro Humphreys Yacht Design, ki je sinonim v navtičnem oblikovanju. S Skupnimi močmi bo jadrnica prvič zaplula že leta 2020. Lastnik plovila je znan kupec, ki je že stranka podjetja Oyster Yachts.
Nizozemska ladjedelnica Amels je izdelala novo megajahto Amels 206.
Nova lepotica v dolžino meri 204 čevljev (62,5 m) in prihaja iz linije Amels Limited Edition in je izdelana na osnovi uspešnega modela Amels 199. Za zunanjo podobo je poskrbel oblikovalski studio Tim Heywood, ki je sledil željam naročnika. Ima vertikalen premec, avantgardno a estetsko oblikovan krova in funkcionalno razporeditev prostorov v notranjosti. Jahta ima šest kabin na petih krovih. V zgornjem krovu je krmarnica in velika lastniška kabina. Krov niže je velika sončna ploščad in klubski prostor za druženje, ki imata direktno povezavo s kabinami, ki so še krov niže. Na glavnem krovu sta na obeh bokih dva zložljiva balkona, ki ponujata dodaten prostor za uživanje med plovbo ali na sidru.
Tehnične lastnosti:
- Dolžina čez vse: 62,50 m(205 čevljev)
- Širina: 10.30m
- Ugrez: 3,55m
- Teža: 116 t
- Najvišja hitrost plovbe: 16,5 vozla
- Potovalna hitrost: 13 vozlov
- Doseg pri potovalni hitrosti: 5000 nmi
- Število oseb: 12
- Posadka: kapitan + 13 oseb
Po uspehu modela 370 in odlični predstavitvi 290, je čas za Ranieri International Next 240 SH: isti stil v 8 metrih.
Predstavitev bo na navtičnem sejmu v Parizu 2017 (2.-10. december) in bo zagotovo dvignila ogromno prahu. To je seveda tudi za pričakovati, kar lahko sklepamo po uspešni zgodbi velikega Next 370 in toplem sprejemu Next 290. Odškrnili so meter in pol, obdržali enak stil, korporativno identiteto proizvajalca in tako je nastal Next 240 SH.
Ranieri International Next 240 SH: skoraj 8 metrov
Ustvarjen za en ali dva motorja, Next 240 SH združuje najboljše stilske prednosti obeh predhodnikov in reinterpretira njuno obliko v krajši različici, zaradi česar smo prepričani, da bo čoln izredno dostopen Next model, tudi finančno gledano.
Čoln ne bo le cenejši, pač pa nekoliko manj močnejši motor pomeni tudi manjšo porabo in večje prihranke.
Že na prvi pogled so vidne značilne karakteristike Ranieru International: odlična postavitev v kokpitu, velika ploščad za sončenje in prostorna kabina z ločenim toaletnim delom. Pri tej dolžini so še kako koristne izkušnje ladjedelnice, ki so si jih izdelovalci nabrali pri Atlantis seriji, ki je pravzaprav najbolje prodajan model tega segmenta. Mizica na zadnjem delu se hitro pospravi s pomočjo zložljive klopi na strani. Dva ločena sedeža sta na voljo za voznika in sovoznika, armaturna plošča pa se primerja z večjimi modeli. Kabina z dvojno posteljo se lahko pretvori v jedilni kot. Toaleta je povsem opremljena.
Več na: www.ranieri.si
Če rečemo, da bo Ecoliner prva jadrnica za prevoz tovora, se bomo nedvomno zlagali. Jadrnice so se ves čas uporabljale za prevoz tovora a smo nanje v zadnjih 100 letih skoraj pozabili. Kot tovorne ladje so se seveda najprej uporabljale jadrnice, nasledili so jih parniki, danes pa moderne tovorne ladje z dieselskimi motorji. Očitno pa se bomo v prihodnosti zopet vrnili k bolj ekološkim prijemom in tovor ponovno prevažali z jadrnicami.
Ecoliner je študija tovorne jadrnice, ki uporablja do sedaj znane tehnologije in bi se v prihodnosti nedvomno lahko uporabljala za prevoz tovora po svetovnih oceanih. Oblikovala ga je eno vodilnih svetovnih podjetij za oblikovanje plovil, Dykstra. Za oblikovanje so se povezali tudi z raziskovalnimi centri nizozemskih univerzitet. Motiv za pripravo projekta so dobili pred tremi leti, ko se je porodila ideja o ekološkem načinu prevoza tovora preko Atlantskega oceana.
Black Pearlje 106 m dolga jadrnica, ki s pomočjo jader Dyna-Rig doseže hitrost plovbe 30 vozlov. Več o jadrnici na tej povezavi: Black Pearl |
Glavni pogoj: jadra Dyna-Rig
Tovorna jadrnica bo za pogon uporabljala jadra s sistemom Dyna-Rig. Sistem jader je razvil Wilhelm Prolss že v letu 1960. Zaenkrat je bil sistem uspešno nameščen na jadrnici Maltese Falcon in Black Pearl. Jadra na jadrnici Black Pearl imajo površino preko 2800 m2 in se je izkazala za izjemno učinkovito, varno in enostavno za uporabo. Le na veter lahko jadrnica pluje s hitrostjo 30 vozlov. Z jadri se enostavno upravlja iz krmarnice s pritiskom na gumb. Na jadrnici Maltese Flacon so vsa jadra nameščena na svoje mesto v manj kot 7 minutah.
Pomožni pogon: diesel - električna kombinacija
Ladja bo opremljena tudi z kombinacijo električnega motorja s štirimi dieselskimi generatorji. Uporabili jih bodo v področjih, kjer ne bo dovolj vetra za plovbo brez emisij. Za pogonsko gorivo se bo uporabljal diesel z zmanjšano količino žvepla. Takšni motorji so trenutno že v uporabi na ladji Rainbow Warrier 3 v lasti Greenpeace-a. Konfiguracija dieselskega generatorja in električnega motorje zagotavlja učinkovito rabo energije in zmanjšano porabo goriva. Ladja bo opremljena tudi z vsemi katalizatorji in filtri, ki bodo zadostili strogim kriterijem o emisijah na morju standarda Tier III in MARPOL aneksa IV.