Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
"Vse, kar ponujata večja "brata", zdaj na slabih osmih metrih plovila nudi tudi najnovejši model - tako nov, da so njegove slike na vodi v javnost izšle šele pred kratkim."
Ranieri International je uveljavljena italijanska ladjedelnica, ki se je v preteklosti proslavila predvsem z manjšimi gliserji. Prvi model prek 30 čevljev dolžine je pred kratkim predstavljen NEXT 370SH. Ob linijah poliestrskih čolnov Open, Sundeck, Cabin in Sport Fishing prihaja iz proizvodnje tudi kakovostna linija gumenjakov Cayman. Ladjedelnico Ranieri International v Sloveniji zastopa miklavško podjetje Moto-Nautika. Tokrat predstavljamo najnovejši model gliserja s kabino - NEXT 240SH. Ta čoln je pomanjšana verzija uspešnih predhodnikov z oznakama 370 in 290. Cilj je nagovoriti kupce, ki želijo trdno in zmogljivo plovilo. Oblikovalci so uspeli v celoti zadržati stilske lastnosti obeh večjih modelov, istočasno pa manjše plovilo zahteva manjši motor, kar precej znižuje stroške. Ljubitelji velikih moči nikakor ne bodo prikrajšani, saj je model NEXT 240SH zasnovan tako, da omogoča tudi vgradnjo dveh izvenkrmnih motorjev.
ZUNANJOST
Že angleška beseda "sundeck" v nazivu modela nam pove, da je fokus na oblikovanju čolna z velikimi površinami za sončenje. Tako imamo sedaj pred seboj čoln, katerega premec je oblikovan v sončno ploščad. Pod njim je kabina z ločenim toaletnim prostorom. Idejo za oblikovanje tega multifunkcionalnega čolna so razvili na osnovi velike prodajne uspešnice - serije manjših plovil Atlantis. Premčna sončna ploščad se zaključuje s krmarsko konzolo, za katero sta dva vrtljiva sedeža. Kokpit je prostran in izdelan večnamensko. V sredini je postavljena odstranljiva mizica, ob bokih so nameščene preklopne klopi, pred krmnim zrcalom pa je udobna klop s prehodom na krmo na levi strani. Z nekaj potezami je mogoče kokpit popolnoma izprazniti, kar je posebej funkcionalno na primer pri ribolovu ali kakšnih drugih športnih aktivnosti. Druga možnost je sprememba kokpita v veliko sončno ploščad, tretja pa je osnovna funkcionalnost palubnega salona. Zanimivo je tudi to, da lahko kabino, kjer je dvojna postelja, spremenimo v jedilnico, kar pride prav v primeru slabega vremena. Od premca do krmarske konzole je po boku močna inox ograja, pošteno odmerjeno je držalo na zrcalu kokpita, zaupanja vredno pa delujejo tudi privezne bitve.
OSNOVNA IN DODATNA OPREMA
V osnovni ceni plovila najdemo kar nekaj opreme. Čoln je opremljen z vsemi blazinami, tako notranjimi kot zunanjimi, rezervoarji za vodo in gorivo, teleskopsko lestvijo za v vodo, hidravličnim sistemom upravljanja z motorjem, avtomatsko kalužno črpalko, navigacijskimi lučmi, itd. Seznam dodatne opreme je še precej daljši in obsega kar nekaj elementov, ki so nujno potrebni. Recimo kompas, sidro in veriga ali sidrna vrv, ki so obvezna oprema plovila tudi po zakonu. Ostalo so več ali manj pogrešljivi dodatki, ki pa vam olajšajo bivanje na plovilu. Naštejmo samo nekaj najpomembnejših: plinski štedilnik, hladilnik, bimini, 220-voltni polnilec električne energije, električni vitel za sidro, zgoraj omenjene bočne klopi, mizica v kokpitu in ladijski WC.
KONČNI VTIS
Ranierijev model je primeren tako za popolne navtične začetnike kot izkušene morske mačke. Vesele ga bodo predvsem družine, saj so gliserji, ki prihajajo iz te ladjedelnice, znani po udobni in varni plovbi. Gliser NEXT 240SH bo omogočal obilico sončenja, druženja, športnih aktivnosti, pa tudi spanje na krajših nekajdnevnih izletih.
SPECIFIKACIJE PLOVILA
- Dolžina: 7,80m
- Dolžina trupa: 6,75m
- Širina: 2,50m
- Teža: 1500kg
- Maksimalna moč motorja: 225kw (300KM)
- Rezervoar goriva: 250l
- Rezervoar vode: 100l
- Maksimalno število oseb: 9
- Št. ležišč: 3
- Certifikat CE: C
PRODAJALEC:
Moto-Nautika d.o.o., Ptujska cesta 63. 2204 Miklavž na Dravskem polju, www.moto-nautika.com
KONTAKT SVETOVALCA:
+386(0)2 629 04 01, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Slovenski navtični oblikovalski studio J&J Design je oblikoval prvo kopalno ploščad namenjeno vgradnji na plovila, ki jih poganjajo izvenkrmni motorji. Za izjemno inovacijo so si prislužili prestižno nagrado European Product Design Award.
Slovenski oblikovalski studi J&J Design je k sodelovanju povabil priznanega italijanskega proizvajalca opreme za plovila Opacmare, ki ga vsi poznamo po kvalitetnih hidravličnih mornarskih mostičkih. Za rešitev S.A.F.E. so izdelali dvižni mehanizem, ki bo poskrbel za različne možnosti uporabe kopalne ploščadi.
Kopalna ploščad nosi ime S.A.F.E. Kot še samo ime pove, omogoča varen in udoben dostop do morja na plovilih, ki jih poganjajo izvenkrmni motorji. Slovenski izum je rešitev večnega problema. Dostop s plovila mimo enega ali dveh motorjev na krmi je bil vedno otežen. Ozki prehodi, majhne površine in neudobne lestve za dostop do vode so bile za dosedanje lastnike plovil z izvenkrmnim motorjem vsakodnevne težave. Nova kopalna ploščah jih rešuje. Vsakemu plovili dodat izjemno koristen prostor, ki ga s pridom izkoriščajo vsi lastniki plovil z vgrajenimi motorji. Kopalna ploščad se razprostira preko celotne površine plovila. S pomočjo električnega mehanizma je lahko nastavimo na tri različne višine. V najvišji poziciji omogoča dvig motorjev iz vode, v srednji je odlična kopalna ploščad in dodaten prostor za sončenje ali sproščanje ob kozarcu vina, v Najnižji poziciji pa se spusti 10 cm pod vodno gladino in omogoča dvigovanje gumenjaka ali vodnega skuterja na ploščad.
Da si ploščad resnično zasluži ime S.A.F.E potrjuje dejstvo, da je povezana s krmilno elektroniko motorjev. Ko je ploščad na najnižji poziciji, motorjev ni možno prižgati. Ko motorji delujejo ploščadi ni možno spustiti v najnižjo pozicijo. Le ko je platforma v najvišji poziciji, lahko dvignemo pete motorjev iz vode. Dodatno varnost zagotavlja tudi kopalcem, ker je vse dogajanje na krmi odmaknjeno od propelerjev. Poleg osnovnih ima tusi številne druge uporabne vrednosti. Nadomesti lahko mornarski mostiček. Ker lahko njeno višino prilagajamo, jo lahko uporabimo kot stopnica za dostop na pomole. Kot dodatna površina je uporabna tudi za vse ljubitelje ribolova. Omogoča enostaven dostop na krmo in okrog motorjev.
Ploščad je tehnološko moderna. Nadziramo jo lahko s posebnim daljinskim upravljalnikom ali pa kar preko mobilnega telefona. Vgradnja je mogoča na plovila z enim pa vse do štirimi izvenkrmnimi motorji, tako za enotrupna plovila kot katamarane.
Več o inovaciji na spletnistrani J&J Design: S.A.F.E.
Slovenski jadralski projekt Maxi Jena kot globalna tehnološka platforma za izzive na področju navidezne, obogatene in mešane resničnosti.
Izolsko podjetje Dinit Card Services in Microsoft za skupni razvoj na področju t. i. mešane resničnosti z uporabo holografskih očal HoloLens – Philippe Rogge, podpredsednik Microsofta za srednjo in vzhodno Evropo, navdušen nad jadranjem v navidezni resničnosti.
V sklopu Microsoftove NT konference, enega največjih poslovno-tehnoloških dogodkov v Evropi, je vpogled v prihodnost jadranja z uporabo najsodobnejših tehnologij predstavil tudi slovenski jadralski projekt Maxi Jena. Več kot 2000 obiskovalcem je bilo tako premierno na voljo jadranje v navidezni resničnosti, vodstvo projekta pa je skupaj z raziskovalno-razvojnim laboratorijem izolskega podjetja Dinit Card Services in s podjetjem Microsoft začrtalo tudi prve smernice razvoja z uporabo holografskih očal HoloLens.
»Jadranje je šport, kjer je sprejetje pravih odločitev ob pravem času ključno za dober rezultat na regati, celo zmago. Taktik, navigator, skiper in krmar so tisti, ki potrebujejo ogromno informacij, da se lahko odločijo za najboljši manever v danem trenutku. Te informacije so zlasti koordinate regatnega polja, hitrost in smer vetra, vremenska napoved, jadranje tekmecev … Zato smo skupaj z našim sponzorjem, podjetjem Dinit Card Services, dobili idejo, da bi lahko nekoč vse te informacije zbirali tako iz javno dostopnih virov kot iz posebnih tipal, nameščenih na jadrnici,« je dejal Gašper Vinčec, slovenski olimpijec in lastnik jadrnice Maxi Jena.
Ogromno navdušenja na konferenci je poželo jadranje v navidezni resničnosti z uporabo tehnologije HTC Vive in igre VR Regatta, ki jo je za projekt Maxi Jena prilagodilo avstralsko podjetje Marine Verse. Na pot v navidezni svet se je tako podal tudi slavnostni govorec letošnje konference, Philippe Rogge, podpredsednik Microsofta za srednjo in vzhodno Evropo, sicer pa tudi nekdanji vrhunski jadralec v olimpijskem jadralnem razredu finn. Jadranje v navidezni resničnosti je cenjeni gost opravil z odliko in ga sklenil z besedami »That's made my day!« (To mi je polepšalo dan!).»Kot eno izmed svetovno najboljših platform za projiciranje in obdelavo vseh teh informacij ter nadaljnji razvoj smo identificirali Microsoftova očala HoloLens. Gre za nekakšen holografski računalnik v obliki očal, ki omogoča interakcijo z digitalno vsebino in je v uporabi v najrazličnejših industrijah ter znanosti. V športu smo ga, na primer, zasledili v ekipi Renault formule 1. Seveda se zavedamo, da smo na začetku dolgotrajnega procesa, a s povezovanjem vrhunskih strokovnjakov našega raziskovalno-razvojnega laboratorija z drugimi razvijalci v Sloveniji in širše ter s podjetjem Microsoft verjamemo, da izvedba ambicioznega projekta nikakor ni nemogoča,« dodaja Primož Patru, generalni direktor in član upravnega odbora podjetja Dinit Card Services. »Veselimo se izziva, saj lahko pridobljena znanja uporabimo tudi pri naši osnovni dejavnosti – procesiranju plačil.«
Več o projektu Maxi Jena: www.maxijena.com
Zapata Flyride vodno kolo je nova igrača za adrenalinske odvisnike.
Zapata Flyride je adrenalinsko vodno kolo, ki omogoča tako imenovan hidrolet. Poganja ga močan vodni curek vodnega skuterja. Za varno in stabilno zabavo skrbi računalniško vodeno krmiljenje in žiroskopski senzorji. Tehnologijo smo prvič zasledili pred leti v njihovem Flybord Air in EZ-Fly, v novem Flyride, pa je še nekoliko bolj dovršena.
Flyride vodno kolo je naprava za zabavo na vodi. Za razliko od predhodnih dveh je lažja za uporabo in je namenjena tudi začetnikom in otrokom. Uporaba Flyride je najbolj podobna uporabi vodnega skuterja z bistveno razliko, da se lahko to vodno kolo dvigne tudi do 10 m nad vodno površino. Zabava ni več omejena na dve dimenziji. Tretja dimenzija doda izjemno mero adrenalina in zabava je popolna. Za stabilnost plovila skrbi napredna elektronika. Uporabniku ni več potrebno skrbeti za ravnotežje. Za to poskrbijo številni senzorji in žiroskopi, ki so vgrajeni v napravo. V napravo so že vgrajeni nekateri triki, ki jih lahko izvedemo le s pritiskom na gumb. Tudi začetniki bodo videti kot profesionalci.
Flyride je prva takšna igrače, ki omogoča začetek zabave že kar na kopnem. Pri dosedanjih napravah, smo se morali oddaljiti od obale, poiskati primerno prazno mesto in se šele nato pognati v nebo. S Flyride pa lahko pričnete in konec koncev tudi pristanete kar na obali.
In kaj je bolje kot zabava v zraku. Jasno zabava v zraku v dvoje. Flyride lahko sprejme do dve osebi s skupno težo do 200 kg. Za pogon bo potrebno uporabiti nekoliko močnejši vodni skuter, ki bo razvil 300 KM.
In ko pomislimo, da bi se z igračo igrali otroci, se porajajo številna vprašanja in prvo med njimi je sigurno varnost. Naprava deluje v štirih različnih modusih. Prvi je namenjen otrokom. Starši se lahko z napravo povežejo preko brezžičnega upravljalnika in krmilijo napravo. Uporaba je priporočljiva za otroke starejše od pet let. Ostali trije modusi so namenjeni odraslim uporabnikom glede na njihovo izkušenost. Od začetnikov do zahtevnih uporabnikov oziroma andrenalinskih odvisnikov.
Flyride vas bo stal okrog 4000 EUR. Seveda za uporabo potrebujete še vodni skuter, ki ga poganja motor z močjo med 155 in 400 KM.
Več o izdelku: FLYride
Singapursko podjetje Wigetworks je predstavilo zanimivo rešitev za transport na vodi, če smo natančni za transport tik nad vodno gladino.
AirFish 8 je plovilo, ki izkorišča zanimivo fizikalno lastnost imenovano WIG (Wing In Ground), ki se pojavi, kadar objekti letijo tika nad površino. AirFish 8 je sicer plovilo, ki pa je najbolj podobno letalu. Ko doseže ustrezno hitrost, se zaradi zračnega pritiska, ki se ustvarja pri gibanju objekta blizu površine, dvigne nad vodno gladino. Plovilo dobesedno leti na višini 0,5 do največ 2 m.
Zaradi plovbe oziroma letanje se močno zmanjša potrebna energija in močno se poveča hitrost plovila. AirFish lahko pluje s hitrostjo 80 vozlov. Na krov lahko sprejme 8 potnikov in dva člana posadke. Oblikovan je kot plovilo. Vzleta in pristaja lahko na vodi, ne potrebuje vzletno pristajalnih stez temveč le praktično pristanišče s pomolom, kjer se potniki lahko vkrcajo in izkrcajo. AirFish 8 v dolžino meri 17,2 m. Prevaža lahko do osem potnikov s 160 kg prtljage. Poganjata ga dva V8 avtomobilska motorja, ki razvijeta 500 KM. Najvišja hitrost, ki jo lahko doseže je 106 vozlov. Udobna potovalna hitrost znaša 80 vozlov, poraba pa zgolj 70 l/h.
Vir: wigetworks.com
Nemška ladjedelnica Hanse je prenovila modele plovil serije 8.
Serija 8, plovila katerih oznaka se končuje s številko 8 je temelj te ladjedelnice. Tako kot ostale ladjedelnice tudi Hanse postopoma prenavlja svojo najbolj pomembno linijo plovil. V letih 2016 in 2017 so že uspešno prenovili dva večja modela 548 in 588, sedaj pa so se prenovljeni liniji plovil pridružili še modeli 348, 388 in 418.
Številni konkurenti jadrnice opremljajo z dvema krmilnima listoma, Hanse pa se je odločil, da v tej liniji ostane zvest enemu krmilnemu listu. Da bi se oddaljil od konkurence v razredu nižje cenovnih plovil, so notranjost izdelali kvalitetnejše kot je za ta razred običajno. Odločili so se, da bo imelo pohištvo zaobljene robove, ker je bolj varno in udobno za uporabo, seveda pa dražje za izdelavo. Osvežili so oblikovanje, uporabili les svetlejših barv in nekoliko bolj izbrane materiale. Salon je dobil nov, svež videz in deluje bolj kot družaben prostor in ne več le kot jedilnica.
Spremembe so tudi na krovu. Kot smo vajeni pri posodobitvah serije, imajo tudi manjši modelih povečano površino jader. Najmanjši model 348 ima široko krmo, ki ponuja več prostora za dvema krmilnima obročema. Kopalna ploščad je velika in zložljiva. Posodobili so del pred krmilnimi obroči. Sedišča so večja, bolj udobna in ločena od jadralnega dela plovila. V podpalubju se lahko odločamo med standardno različico z dvema kabinama, ali opcijsko s tremi. Zaradi vseh svojih lastnosti, si je prislužila naziv plovilo leta.
Model 388 je podoben manjšemu, Notranjost je oblikovana podobno, zaradi večje dolžine pa je plovilo bolj prostorno. Razlika se opati tako na krovu, kot pod njim. Podobno je tudi pri modelu 418, ki je bil predstavljen v začetku leta. Ker je bistveno večja jadrnica omogoča izbiro štirih opcij notranjosti. Na voljo je v dvo in trokabinski različici, obe pa sta na voljo z eno ali dvema kopalnicama.
Trditev, da je lahko plovilo, ki se giblje po vodi hitrejše od vozila, ki se pelje po cest, je marsikomu vprašljiva. A tokrat je pravilna. Obstaja vodni skuter, ki je hitrejši ne le od običajnega avta, ampak kar od Ferrarija.
Black Edition je vodni skuter, ki je izdelan na osnovi Sea-Doo-jevega modela RXP-X. V sodelovanju s svetovnim prvakom Jamesom Bushell-om so model nadgradili in mu dali novo ime Black Edition. Vodni skuter naj bi bil po navedbah proizvajalca najhitrejši produkcijski vodni skuter na svetu. Trup plovila so izdelali iz karbonskih vlaken, kar je omogočilo zmanjšanje teže za neverjetnih 100 kg. Seveda so se posvetili tudi motorju. Že poznani 1,6 litrski Rotax motor so močno nadgradili. Spremenili so sistem hlajenja, dovod zraka, propeler in izpuh. Motor ki razvije osupljivih 300 KM ta vodni skuter, ki tehta vsega 280 kg, požene do osupljivih hitrosti. Končna hitrost sicer ni primerljiva s Ferrarijem, a se njegova brutalna moč pokaže pri pospeševanju. Black Edition je sposoben do hitrosti 100 km/h pospešiti v manj kot treh sekundah, kar je hitreje kot Ferrarijev model 458 Spider.
Da bo plovbe s takšnim plovilom tudi varna, so modificirali tudi krmilni sistem, znižali položaj krmilnih ročic in znižali center gravitacije. S tem se je močno povečala stabilnost pri plovbe. Vodni skuter bo na voljo s standardnim sedežem s tremi sedišči ali pa v tekmovalni verziji z enojnim sedežem izdelanim iz karbonskih vlaken.
Kljub vsem prilagoditvam, za čim večjo varnost, bo za plovbo s tem plovilom in izkoriščanje vsega njegovega potenciala potreben zelo izkušen krmar.