Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 27.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Obdelali bomo naslednje vsebine:
- Izvedba manevra MOB
- Privez s premcem naprej
- Iskanje primernega mesta za sidranje na polnem sidrišču
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah
- Jadro Code 0
- Kateri so dobri čarterji na Hrvaškem
- North U simulator
- Priporočljivi viri za učenje navtičnih vsebin
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 27.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Odgovori na najbolj pogosta vprašanja skiperjevBegunjska ladjedelnica Elan je predstavila prve slike nove jadrnice Impression 40.1. Jadrnica bo imela posodobljeno notranjost in številne spremembe na krovu.
Nova zunanjost
Posodobljena jadrnica Elan 40.1, ki v dolžino meri nekaj manj kot 12 m, bo imela posodobljen krov. Spremembe bodo vidne že na prvi pogled. Novi vertikalno postavljeni nosilci krmila zagotavljajo več prostora na krmi. Spremenjena je kopalna ploščad. Možno je izbirati med dvema različnima velikostma. Če se odločite za manjšo ploščad, bo krma odprta in bolj športna, če se odločite za večjo ploščad, bo krma zaprta. Sedišče za krmarja je hkrati tudi dodaten skladiščni prostor. Nadgraditi ga je možno z zunanjim žarom, hladilnikom in umivalnikom. Na skrajnih vogalih krme so tudi na novi jadrnici nameščeni ikonični sedeži, ki so vkomponirani v ograjo. Običajno sta ta dva sedeža prva zasedena, ko se odpravimo na jadranje.
Krmarska konzola ima prostor za namestitev 9'' zaslona za prikazovanje elektronske karte in podatkov o plovbi. Krmili sta izdelani iz lahkih kompozitnih materialov. V sredini krme je nameščena tridelna zložljiva miza, ki omogoča enostaven prehod. Ima nosilce za plastenke pijač in dve držali. Oblikovana je bila za udobje na sidru in praktičnost med jadranjem.
Nova notranjost
Ladjedelnica Elan se lahko pohvali z več ko 70-letno tradicijo izdelave jadrnic. Nabrane izkušnje jim pomagajo k vrhunski dodelavi notranjosti. So eksperti za izdelavo lesenih delov in oblazinjen. Stremijo k perfekciji. Kvaliteta izdelave je vedno korak pred konkurenco. Pri oblikovanju nove notranjosti 40.1 pa so meje možnega premaknili še korak naprej. Notranjost je izdelana iz lesa vrste iroko (afriška tikovina). Les je lep na pogled in izjemno vzdržljiv. V kombinaciji z inovativnim oblikovanjem pa zagotavlja, da bo notranjost plovila izstopala. Salon je prostoren, svetel in zračen. Prostora je dovolj za celotno posadko. Ima vgrajen velik, 130-litrski hladilnik s prednjim odpiranjem, ki zagotavlja enostavno uporabo tako na sidru kot med jadranjem.
Notranjost bo na voljo v štirih različicah, zato bo zadovoljila vsakega kupca posebej.
Technični podatki
Dolžina čez vse | 11.99 m |
Dolžina trupa | 11.48 m |
Dolžina na vodni liniji | 10.00 m |
Širina | 3.91 m |
Ugrez | 1.80 m (opcija 1.50 m) |
Teža | 8.368 kg |
Balast | 2.545 kg ali 2.479 kg |
Rezervoar vode (standard) | 240 l |
Rezervoar vode (opcija) | 520 l |
Rezervoar goriva | 146 l |
Motor Volvo (standard) | 20 kW | 29 HP |
Motor Yanmar (standard) | 20 kW / 29 HP |
Motor Volvo (opcija) | 29 kW | 39 HP |
Višina | 17.60 m | 57’9’’ ft |
Glavno jadro | 37.9 m2 | 407’9’’ sq ft |
Furling | 31.59 m2 | 340’1’’ sq ft |
Genoa | 38.1 m2 | 410’1’’ sq ft |
Gennaker | 98.0 m2 | 1054’8’’ sq ft |
I | 13.96 m | 45’10’’ ft |
J | 3.90 m | 12’9’’ ft |
P | 13.00 m | 42’8’’ ft |
E | 4.86 m | 15’11’’ ft |
Za vse ljubitelje morja in plovbe!
Pri založbi Didakta je izšla nova izdaja Navtičnega priročnika avtorja Igorja Orlova.
NAVTIČNI PRIROČNIK je praktični vodnik domačega avtorja, ki v besedi in sliki razumljivo pojasni osnovne pojme iz oceanografije, meteorologije, navigacije, pomorskih veščin ter varnosti na morju.
Podrobne razlage spremljajo čudovite barvne fotografije, skice, tabele in drugo slikovno gradivo. Knjiga zaobjema temeljna in poglobljena znanja, ki naj bi jih imel vsak izkušen pomorščak in vsakdo, ki se ljubiteljsko podaja na morje.
VSEBINA
OCEANOGRAFIJA - valovi, plimovanje, morski tokovi
METEOROLOGIJA - osnovni meteorološki pojmi, oblaki, lokalni veter, svetlobni pojav v atmosferi
NAVIGACIJA - pomorska karta, sistem pomorskih oznak, magnetni kompas, kurz in hitrost, terestična navigacija, navigacija ponoči, pravila o izogibanju trčenju na morju
POMORSKE VEŠČINE - vozli, pristajanje, sidranje, vleka na morju
VARNOST NA MORJU - podhladitev, rešilni jopič in pripenjanje, reševanje človeka v morju, pnevmatski rešilni splav, klic v sili
DODATEK - kartografski ključ, pomorske luči, luči plovil in znamenja, zvočni signali, oddajanje klica v sili s pomočjo VHF GMDSS - radijske postaje, zastave mednarodnega kodeksa in fonetična abeceda, Beaufortova lestvica
O avtorju
Igor Orlov je prve nevihte in zarje doživel že v otroštvu, na plovbah z dedkom z otoka Zlarina. Jadral je na jadrnicah vseh tipov in velikosti, tudi v zelo zahtevnih zimskih razmerah v Biskajskem zalivu, Rokavskem prelivu in Baltiku. Med drugim se je kot taktik in drugi skiper leta 2001 udeležil regate Fastnet ter prejadral več tisoč milj kot skiper 26-metrske jadrnice La poste. Diplomiral je iz meteorologije na Fakulteti za fiziko v Beogradu. Naziv Yachtmaster je pridobil v Veliki Britaniji, kjer je na Jadralski akademiji z odliko zaključil znameniti študij Professional Crew and Skipper Training. Je avtor številnih strokovnih člankov, testira jadrnice ter motorna plovila za slovensko navtično revijo. Leta 2009 je ustanovil jadralno šolo North Adriatic Sailing Academy.
Iz predgovora
V knjig so združena zelo različna znanja in veščine, ki jih mora obvladati sleherni pomorščak. V njej boste našli dragocene razlage in odgovore na številna pomembna vprašanja o morju, vremenu, navigaciji, plovbi in varnosti. Nazorne fotografije in risbe vam bodo popestrile branje in olajšale razumevanje tega preglednega priročnika, zato boste tudi med plovbo hitro našli ustrezno informacijo ali navodilo. Prepričan sem, da bo bogata in poučna vsebina te knjige številnim navtikom odstrla nova obzorja ter jim omogočila varnejše doživetje morja in plovbe.
Dušan Puh
O knjigi:
- avtor: Igor Orlov
- dimenzija: 270 x 200 mm,
- obseg: 192 strani
- vezava: integralna vezava
- cena: 29,99 €
Blagovno znamko Rainman poznamo kot proizvajalca prvih prenosnih desalinatorjev oziroma razsoljevalcev morske vode na svetovnem trgu. Letos so pripravili dve novosti, ki bosta navdušili lastnike plovil, ki na plovilu nimajo dizelskega goriva.
Z letošnjim letom so pri Rainmanu pripravil dva nova razsoljevalca. Enega v električni izvedbi in enega v bencinski izvedbi. Oba bosta prišla prav lastnikom plovil, katerih pogonsko gorivo ni dizelsko.
Električni desalinator 220/210V
Za lastnike plovil, ki imajo na krovu električni generator, je na voljo električna različica razsoljevalca. Izbirati je možno med napravo primerno za 230 V napetost ali 110 V napetost. Obe različici imata moč 1300 W. Omogočata uporabo, ko smo priključeni na zunanjo napetost ali pa uporabljamo prenosne agregate moči 2 kW ali imamo kvaliteten inverter z močjo 2 kVA. Teža kompletnega razsoljevalca znaša le 24,5 kg.
Električni desalinator 12V
Če na plovilu nimate električnega agregata in niste priključeni na zunanjo napetost, je na voljo električna različna razsoljevalca, ki jo lahko priključite kar na vaše akumulatorje na napetost 12 V. Deluje z zmanjšano močjo 400 W in potrebuje tok 32 A. Če ste omejeni z električno energijo, je porabo možno zmanjšati na 300 W in tok 25 A.
Bencinski desalinatorji
Bencinski desalinatorji so namenjeni lastnikom plovil, ki uporabljajo bencin za pogonsko gorivo. Vgrajen imajo Hondin motor GXH50 s 50 cm3 prostornine, ki razvije 2,1 KM oziroma 1600W.
Koliko sladke in hkrati pitne vode je možno pridelati
Bencinski desalinatorji so namenjeni lastnikom plovil, ki uporabljajo za pogonsko gorivo bencin. Vgrajen imajo Hondin motor GXH50 s 50 cm3 prostornine, ki razvije 2,1 KM oziroma 1600 W.
Kolikšno količino sladke, pitne vode je možno pridelati
Za vse vrste agregatov so na voljo trije sistemi filtracije z različno kapaciteto. Za močnejše različice je na voljo filtracijski sistem, ki proizvede med 100 in 140 l sladke vode na uro. Za manjše sisteme je na volj kompaktni filtracijski sistem, z manjšimi membranami in proizvede 50–70 l sladke, pitne vode na uro, ali pa ekonomični, ki ima le eno membrano in proizvede med 50 in 70 l vode na uro.
Ne pozabite
Sistemi Rainman niso le razsoljevalci. Uporabljamo jih lahko za proizvodnjo pitne sladke vode, kot čistilni sistem z visokim tlakom, za tuširanje, pranje plovila in še bi lahko naštevali.
Kaj o razsojevalcu Rainman pravi solo jadralec Jasmin Čauševič
Nekako si ne znam več zamisliti, da ne bi na plovbi po oceanih in na odročnih otokih ter atolih uporabljal razsoljevalca. Jaz uporabljam razsoljevalec znamke Rainman, ki je v oceanskem jadralskem svetu poznan kot vrhunska znamka, kot bi med avtomobilskimi navdušenci povedal, da vozim mercedes. V eni uri mi iz slane morske vode pripravi 70 litrov kakovostne pitne vode. Od kar ga imam na svojem plovilu, sem si omislil tudi navtični pralni stroj in Rainman zmore potešiti potrebo sladke vode tudi zanj.
Jasmin Čaušević
Več informacij
Za več informacij lahko pokličete slovenskega zastopnika za razsojevalce Rainman, Vesselspa, ki so dosegljivi na tel.: 040 231 372, www.vesselspa.com ali info@vesselspa.com
NovaSail je napredna jadralska tehnologija, ki vam bo pomagala vetrove izkoristiti najučinkoviteje in zagotovila najhitrejše jadranje.
Ljubiteljski in profesionalni jadralci potrebujejo jadralsko tehnične informacije, ki bi bile predstavljene na preprost in uporabniku prijazen način, ter jim tako omogočile izboljšati učinkovitost in hitrost jadranja.
Jadralski taktični instrument z vgrajenim 9-osnim giroskopsko kompenziranim magnetnim kompasom, super občutljivim GPS-om in visoko zmogljivim merilnim procesorjem lahko pomeni odločilno razliko na regati ali pa skrajša čas jadranja na potovanjih.
Sedaj sta prvič v eni napravi združena občutljiv merilnik hitrosti in giroskopsko kompenziran magnetni kompas, poleg tega pa še vse napredne funkcije ki jih napredni jadralec potrebuje (GPS, indikator vetrnih sprememb, regatno štoparico, razdaljo v metrih do startne linije, VMG, SOG, WAY, ROUTE, logger, shranjeno max hitrost …) vse z bluetooth povezavo na PC ali pametni telefon.
Taktična instrumenta NOVA-SAIL NS 360 PRO in NS Pocket sta v kompaktnem, vodoodpornem polikarbonatnem ohišju, ojačenem s kovinskimi deli odpornimi na morsko vodo. Ena sama AA baterija zadostuje za več kot 30 ur neprekinjenega delovanja, na vsako barko ali jambor pa se jih preko domiselnih nosilcev brez vrtanja ali napeljave žic pritrdi v manj kot minuti.
Glavne prednosti:
- Izredna natančnost merjenja hitrosti (0,1kt), smeri (1°) in razdalje (1m)
- Natančen GPS – GLONAS/GALILEO z loggerjem
- 9-osni magnetni kompas z ultra hitrim procesorjem
- Wind shift (lift/header) indikator
- Razdalja do štartne linije v metrih
- Velik in kontrasten LCD zaslon (33 x 22mm) z avtomatsko nočno osvetlitvijo
- Vnos Waypoints in Route tudi preko Bluetooth povezave in PC-ja ali telefona.
Zastopnik za Slovenijo in Hrvaško:
Tehnofan d.o.o., Ilovški štradon 41a, 1000-Ljubljana, T: 01-4274476 M: 041-687-090 info@tehnofan.si, www.nova-sail.com
Novost iz francoske ladjedelnice Beneteau nosi ime Flyer 8.8 Sundeck
Novo plovilo je izjemna kombinacija vrhunske tehnologije, izjemnih plovnih lastnosti in brezmejnega udobja na krovu. Trup je osnovan na drugi generaciji patentiranega sistema AirStep, ki zagotavlja zmanjšanje trenja in udobnejšo, mehkejšo plovbo.
Novi Flyer 8.8 v dolžino čez vse meri 9 m. Trup je dolg 7,98 m. Ker v širino meri manj kot 3m (2,94 m), ga lahko brez težav prevažamo na prikolici. Namenjen je vgradnji zunajkrmnih motorjev. Lahko se odločimo za enega ali dva, ki skupno razvijeta do 500 KM. Zaradi svojih dimenzij in dovršenega oblikovanja lahko na krov sprejme do 11 oseb.
Flyer 8.8 sundeck je hkrati eleganten in športen gliser. Že samo ime »Sundeck« nakazuje na namen plovila. Ima številne površine za uživanje na soncu. Na premcu je velika sončna ploščad, opremljena z udobno blazino, kjer lahko pod soncem uživajo 3-4 osebe. Krmarska konzola je v desnem delu plovila in ima udoben sedež, kjer se lahko namestita dve osebi. Na obeh straneh krmarske konzole sta prehoda, ki povezujeta premec in krmo. Desni je nekoliko ožji, levi pa širši. Krmarsko konzolo in vhod v podpalubje ščiti vetrobransko steklo z inovativno tehnično rešitvijo.
Steklo je od konzole odmaknjeno za nekaj cm, kar omogoča izjemno zračnost med plovbo a vseeno ščiti prev vetrom in pršcem, ki bi se dvigoval med plovbo po razburkanem morju.
Na krmi je prostor za druženje. Na klop na krmi se lahko namestijo tri osebe. V levem in desnem boku sta pametno skriti po dve dvojni sedišči. Enaka klop je tudi na hrbtni strani krmarske klopi. Ko imamo na krovu večjo družbo lahko vse tri izvlečemo in na krmi lahko pogostimo tudi devet oseb, kar je prav neverjetno za to velikost plovila.
Vhod v podpalubje je levo od krmarske konzole. Po stopnicah se spustimo v prostorno kabino z ležiščem za tri osebe. V desnem delu je manjša kopalnica s WC-jem, umivalnikom in priročnim tušem. Manjši kuhinji je namenjen levi del kabine. Prostora je dovolj za hladilnik in mikrovalovno pečico. Shranjevanju sta namenjeni dve priročni omarici.
Krma je namenjena namestitvi zunajkrmnih motorjev. Izbiramo lahko med enim ali dvema. Največja moč vgrajenih motorjev je lahko 500 KM. Prehod na krmo je na levi strani plovila. Za dostop do morja je nameščena zložljiva lestev s tremi stopicami.
Tehnične karakteristike:
- Dolžina čez vse: 9,00 m
- Dolžina trupa: 7,98 m
- Širina plovila: 2,94 m
- Teža plovila: 3200 kg
- Rezervoar goriva: 500 l
- Rezervoar vode: 100 l
- Največja moč motorjev: 500 KM
- Št. motorjev: 1 ali 2
- CE Certifikat: B8/C11
Več o plovilu:
- Beneteau Slovenija
- 02 608 41 41
Marina Punat stalno skrbi, da so njihove storitve vrhunske kvalitete, bivanje pri njih pa prijetno, udobno in sproščujoče. Zato v marini stalno dodajajo nove vsebine, prenavljajo in redno vzdržujejo vse objekte. Poleg prenove lokala 9 Boforov, ki je bila zaključena že pred sezono, so sedaj odprte tudi nove, moderne in luksuzne sanitarije v severnem delu marine.
Novi sanitarni prostori predani v uporabo
V marini so pohiteli z deli in uspeli pred sezono odpreti nov sanitarni objekt, ki se razteza na kar 700 m². Goste marine bo še posebej razveselilo dejstvo, da bodo eno celo toaletno krilo zavzele prostorne kopalnice. Načrtovana je tudi kopalnica za ljudi s posebnimi potrebami in kopalnica za otroke. V objektu je tudi samopostrežna pralnica perila, pralnica posode in tuš za hišne ljubljence. Na strehi so nameščeni zunanji tuši in prekrasna razgledna ploščad.
Novi sanitarni prostori bodo v poletnem času prijetno ohlajeni, v zimskem pa ogrevani s talnim gretjem.
Nova ponudba na plaži Medane
Tudi na plaži Medane dvigujemo nivo naših storitev. To sezono vas pričakuje na novo urejen beach-bar s še boljšo ponudbo svežih pijač in majhnih in hitrih prigrizkov. Poleg gostinskega objekta je tudi majhen bazen, ob katerem je mogoče uživati različno pijačo. Za otroke je zgrajeno otroško igrišče, veliki in mali obiskovalci pa se bodo lahko ogreli ob igranju odbojke na pesku.
Uporabnike Marina Club kartice spominjamo, da imajo še vnaprej omogočen brezplačen prevoz od marine do plaže, za najem ležalnika in senčnika pa ponujen 50 % popust.
Spa&Beauty QUEEN
Privoščite si različne nege, tudi ko ste na dopustu. V novem lepotnem salonu v hotelu Kanajt vam ponujajo različne nege obraza, rok in stopal. Ponudba bo z letošnjim letom na voljo skozi vse leto.
Za proste termine in rezervacije pokličite na številko telefona +385 (0)95 840 27 35.
Popust za odjavo priveza v poletnih mesecih
Ali veste, da si v poletnih mesecih lahko zagotovite dodatne ugodnosti?
Lastnikom plovil, ki uporabljajo letni privez v morju in ne vršijo gospodarske dejavnosti – čartiranja, bodo v marini odobrili 5 EUR/dan za odjavo priveza od 1. 7. do 31. 8. 2019.
Kako lahko izkoristite to ugodnost?
Osebno ali preko e-pošte najavite vsak odhod vašega plovila iz marine, ki bo v juliju in avgustu trajal več kot tri (3) dni.
Dodatne informacije na: https://www.marina-punat.hr/
Grški proizvajalec plovil Drago Boats, ki ga v Sloveniji zastopa podjetje As-Boats, d. o. o., je predstavil nove modele plovil za leto 2019.
V grški ladjedelnici Drago Boats so lani veliko časa namenili prenovi svojih plovil. Za letošnjo sezono so prenovili kar tri modele plovil Drago 610, Drago 21 in Drago 22.
Drago 601 SD
Plovila Drago se lahko pohvalijo z izjemno inovativnim oblikovanjem. Kljub svojim relativno majhnim dimenzijam (6 do 7 m) se lahko pohvalijo s prostorno kabino, v kateri lahko prespijo dve ali celo tri osebe. Model Drago 601 SD ima na premcu veliko kopalno ploščad, pod njo pa se vseeno skriva prostorna kabina z dvojnim ležiščem. Po potrebi lahko dve osebi prenočita tudi na krmi, kjer lahko klop spremenimo v dvojno ležišče.
Drago 21
Drago 21 ponuja še nekoliko več. Premec plovila je močno dvignjen, zaradi česar je povečana prostornost kabine. V njej lahko prenočita dve osebi, ki imata na voljo tudi toaletni prostor ter kuhinjski kotiček. Prostora je dovolj za namestitev kuhalnika, pomivalnega korita in hladilnika. Na krmi je udobna sedežna garnitura, ki se po potrebi spremeni v dvojno ležišče. Krmarju in sopotniku sta namenjena dva udobna stola. Oba se lahko zavrtita za 360 stopinj in omogočata udobno druženje s preostankom posadke na krmi.
Drago 22
Drago 22 potovalni gliser iz serije Yacht line. Novi model združuje funkcionalnost, moderno oblikovanje in udobno bivanje na krovu. Prostorna kabina ima dve enojni postelji. Če spustimo mizo, imamo na voljo prostorno dvojno ležišče. V kabini je še tretja postelja. Če je ne potrebujemo, lahko namesto nje naročimo veliko garderobno omaro s številnimi predali za shranjevanje. Kopalnica je ločena. Ima mornarski WC, umivalnik in priročen tuš. Na krovu je krmarski sedež namenjen plovbi dveh oseb ter prostorna klop na krmi plovila. Pod krmarskim sedežem je nameščen dvojni plinski kuhalnik in umivalnik. Prostora je dovolj tudi za namestitev hladilnika. Model Drago 22 je na voljo v različici z vgrajenim motorjem ali z zunajkrmnim motorjem.
Plovila Drago v Sloveniji zastopa in prodaja As Boats, d. o. o. V njihovem prodajnem salonu so že vse tri različice plovil. Plovilo Drago 22 je v izvedbi z zunajkrmnim motorjem. Za več informacij o plovilih Drago obiščite spletno stran https://www.as-boats.si/, jih pokličite na 02 608 41 41 in se dogovorite za ogled plovil.
Navdušenje, prijatelji, družina, vroč dan in čoln, je tisto, kar potrebujete za neverjetno doživetje to poletje. Zadnja sestavina: MULTIPOSITION BOARD.
Zakaj MultiPosition?
Multipozicijska plošča pomeni zabavo za vso družino. Nič več vlečenja smuči v in iz plovila vsak dan. Multipozicijska plošča je rešitev "vse v enem" za prihranek prostora in energije. Lahko izvajate in prakticirate položaje, podobne smučanju na vodi, wakeboardingu, kneeboardingu, wakesurfingu, vožnji z vodnimi tubami in še veliko več. Dobro za urjenje veščin na morju in ugotovitev, kateri vodni šport je vaš najljubši.
Za vsako stopnjo
Multipozicijske plošče so idealne tudi za ljudi, ki se začnejo ukvarjati z vodnimi športi.
Primer popolnega "začetnega zaporedja" je:
- Začnite z ležanjem (podobno kot vožnja z vodno tubo)
- Nato sedite na kolenih (kneeboarding)
- ... in počasi vstanite v položaju za surfanje (wakeboarding).
Želite vedeti, kaj je "stojna"? Vstanite, naj vas nekdo potisne od zadaj: stopalo, s katerim naredite korak naprej, je vaša stojna noga.
Več informacij o večnamenski surf deski in nakup: MULTIPOSITION BOARD
DO 2.6.2019 - 10% POPUST IN BREZPLAČNA POŠTNINA!
HITRA DOBAVA: 1-3 DNI
POŠILJAMO PO POŠTI
MOŽNOST PLAČILA PO PREVZETJU
Razvoj nove jadrnice Impression 45.1 iz begunjskega Elana se bliža koncu. Razvojno oblikovalska ekipa je močno prenovila najpopularnejši model njihovega plovila v zadnjih desetih letih. S svojo družino in prijatelji boste lahko uživali na prostornejši krmi ali v novo oblikovani notranjosti plovila.
Prenovljena notranjost
Nova notranjost plovila združuje udobje, praktičnost in dolgotrajno uporabo v enem. Dolgoletne izkušnje pri gradnji plovil so omogočile oblikovanje notranjosti s pravim karakterjem. Leseni deli bodo izdelani iz iroko furnirja in delov iz iroko masivnega lesa. Les iroko prihaja z zahodne Afrike in ima izjemne lastnosti. Je svetlo rumene barve, ki pa jo lahko posvetlimo v svetlejše odtenke ali potemnimo do bakreno rjave.
Najpoglavitnejša naloga oblikovanja nove notranjosti je bila zagotovitev kar največjega prostora in optimizacija udobja. Zaradi tega je bilo treba notranjost plovila popolnoma preoblikovati. Sedežna garnitura je tako pomaknjena v sprednji levi del salona. Nasproti salona je prostorna kuhinja v obliki črke L in zagotavlja praktičnost in enostavno uporabo. Povečane so omare, kar omogoča shranjevanje večje količine potrebščin. Salon v krmnem delu je povečan in je idealen za druženje. S tem je nastalo več prostora za navigacijsko mizico, ki je povečana in omogoča enostavno in hitro planiranje plovnih poti. Vse nove jadrnice Elan 45.1 bodo opremljene z novo kontrolno ploščo, ki si je prislužila prestižno nagrado DAME, ki jo podeljujejo najbolj inovativnim novostim na področju navtike.
Nova jadrnica bo na voljo v dveh različicah. Štirikabinska bo namenjena investitorjem in uporabi v čarterju. Z dodatnima dvema ležiščema v salonu udobje na krovu ne bo zmanjšano. Omogočala bo namestitev petim parom oziroma desetim osebam. Trikabinska različica je namenjena navtičnim entuziastom, ki na plovilu potrebujejo več udobja. Jadrnica bo še vedno primerna za čarter, primarno pa bo namenjena križarjenju družin in prijateljev, ki uživajo v jadranju. V obeh različicah sta bili prenovljeni tudi krmni kabini. Imata več prostora in dodatno okno.
Prenovljen krov
Nova Impression 45.1 je zasnovana na preizkušenem oblikovanju krova plovila, ki ga je znova pripravil oblikovalski studio Rob Humphrey Yacht Design. Znova jim je uspelo povečati prostor na krovu in ga močno modernizirati. Krmni del plovila se lahko enostavno spremeni v veliko površino namenjeno sončenju ali pa v udoben prostor namenjen druženju. Krmarski kolesi sta potisnjeni proti bokom plovila in v kombinaciji z deljeno mizo omogočata enostaven prehod s krmne ploščadi v notranjost plovila. Za zagotavljanje udobja na krovu in gurmanske užitke so pod krmarskima sedežema oblikovali dva posebna prostora, v katera je možno namestiti odprt žar ali pa dodaten hladilnik. Vsak lastnik lahko izbira med veliko ali manjšo kopalno ploščadjo na krmi. Tisti, ki ljubijo bolj odprt tip plovila, se bodo lahko odločili za manjšo, tisti, ki radi uživajo tik ob morju in bi radi nekoliko bolj zaprto krmo, pa se lahko odločijo za večjo.
Predstavitev plovila
Predstavitev plovila bo potekala v Marini Pirovac 3. junija 2019. Na dogodku si bo možno plovilo ogledati v živo in z njim tudi zapluti. Če bi se dogodka radi udeležili, se lahko prijavite na e-naslov: elan-yachts@elan.si. Prijave sprejemajo do 31. maja 2019.