Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Podjetje Artemis Tehnologies je predstavilo nov revolucionaren način pogona plovila brez emisij. Trenutni koncept predvideva izkoriščanje moči vetra za pridelavo energije med plovbo.
Artemis je dobro znano ime iz Pokala Amerike. Je podjetje, ki razvija visoko kvalitetna plovila in tehnologije povezane z navtiko. Tokrat so predstavili koncept potniškega plovila, ki bo zelo podoben hitrim katamaranom, ki jih spremljamo v Pokalu Amerike. Imel bo dve bistveni razliki. Bo avtonomno plovilo brez posadke in imelo bo vgrajen sistem, ki bo omogočal plovbo brez emisij. Na hidro krilu, pod vodno gladino bo imel vgrajen inovativen način za regeneracijo energije, kot ga uporabljajo vozila v Formuli 1. Futuristični katamaran bo v dolžino meril 45 m in bo lahko sprejelo do 50 potnikov. Za plovbo bo uporabljalo zgolj moč vetra. Ker bo plul na hidro krilih, kakršna vidimo na plovilih Pokala Amerike, bo dosegal izjemno visoke hitrosti plovbe. Kadar bo veter pihal s hitrostjo okrog 20 vozlov, bo to zadostovali za plovbo s hitrostjo okrog 50 vozlov. Plovilo bo del moči vetra izkoriščalo za pridelavo energije, zato bo potovalna hitrost znašala okrog 30 vozlov. Ko bo veter pihal s hitrostjo zgolj 8 vozlov, bo to zadostovalo za plovbo s hitrostjo s plovbo okrog 20 vozlov. Energije, ki se bo proizvedla, ko bodo pihali močnejši vetrovi, se bo shranila. S pomočjo sistema za regeneracijo energije, se bo hitrost plovbe v šibkih vetrovih zopet povečala na 30 vozlov. Plovilo bo sposobno pluti tudi v brezvetrju.
Kako bo delovalo plovilo, si poglejte v videu:
Vir: www.artemistechnologies.co.uk
Avon Marine je v sodelovanju s podjetjem Torqeedo predstavilo nov projekt eJET 450. Nov električno gnani pomožni čoln bo imel vgrajen 55 kW motor Torqueedo Deep Blue in zadnjo generacijo avtomobilske baterije s kapaciteto 30,5 kWh, ki je vgrajena tudi v vozilo BMW i3.
Po navedbah proizvajalca bo plovilo sposobno na električno baterijo pluti 90 minut s hitrostjo 23 vozla. Pri plovbi s hitrostjo 5 vozlov bo baterija zadovoljevala za sedem ur delovanja. Najvišja hitrost plovbe, ki bo znašala 31 vozla, je rezultat revolucionarnega pogona, ki temelji na »hidrojet« tehnologiji.
eJET 450 je ena prvih ekološko naravnanih rešitev za pomožno plovilo visokega razreda. Vgrajene bo imel električno nastavljive sedeže, ki jih je oblikoval Serge Ferrari. Kot se spodobi za petični razred bo gumenjak omogočal številne možnosti personalizacije po željah naročnika. Kot se spodobi za plovilo 21. stoletja, bo omogočal brezžično povezavo, preko katere bo možno kar preko interneta nastavljati funkcije plovila.
Avon Marine je del grupacije Zodiac s 120 letno tradicijo v ladjedelništvu. Izdelali prvi RIB – gumenjak s trdim dnom, prvo pomožno plovilo – gumenjak s jet pogonom in še bi lahko naštevali. Odločitev za sodelovanje s Torequeedo-m, z eno vodilnih svetovnih podjetij pri razvoji in izdelavi navtičnih električnih motorjev, je bila edina logična izbira.
Več o plovilu na: www.avonmarine.com
Ladjedelnica Fairline, ki izdeluje luksuzna plovila, je za novo jahto Targa 43 Open pridobila naziv jahte leta »World Yacht Trophies« v razredu motornih jaht med 14 in 18 m.
Naziv »World Yacht Trophies« velja za Oskarja v svetu jaht. Podeljujejo ga na prestižnem Cannes Yacht festival, ki je letos potekal že petnajstič. Jahta angleške ladjedelnice si je nagrado prislužila v razredu najboljšega oblikovanja zunanjosti (best exterior design). Za obliko se mora zahvaliti izjemnemu oblikovalcu Albertu Manciniju. Strokovnjaki zatrjujejo, da bo jahta zaradi svojih lastnosti zelo uspešna na trgu. Pri proizvajalcu so zaupali, da so proizvodne kapacitete za letošnje leto in 2019 že razprodane. Kupci, ki si jahto želijo kupiti, bodo morali počakati na leto 2020.
Več na: www.fairline.com.
Podjetje Vetus je predstavilo novo baterijo namenjeno za pogon plovil.
Nova baterija z oznako VEDC110TC je semi trakcijska baterija namenjena za globoko praznjenje z dvema vrstama priključnih konektorjev. Baterijo so razvili za uporabo v plovilih. Namenjena je zahtevni uporabi preko daljših časovnih obdobij. Uporabna je tako za pogon električnih plovil, kot servisna baterija za priklop porabnikov. Nanjo lahko priključimo tudi električne premčne motorje, sidrna vitla in podobne zahtevne porabnike. Omogoča globoko praznjenje vse do 75% izpraznitve. Kapaciteta baterije je 110 Ah.
Proizvajalec za baterijo nudi tri letno garancijo.
Več na: www.vetus.com
Nizozemski navtični oblikovalski studio Van Geest Design je k sodelovanju povabil znanega navtičnega arhitekta Rob-a Doyle-a in izdelal elegantno jadrnico, ki bo v dolžino merila neverjetnih 93 m.
Ripple bo elegantna velika jadrnica. Pri oblikovanju so želeli na krovu in pod njim zagotoviti čim več prostora a pri tem ohraniti estetiko elegantne jadrnice. Želeli so izdelati plovilo, ki bo nudilo udobje motorne jahte a bo navdušilo tudi najbolj zagrete jadralce.
Nova jadrnica ni prvi primer sodelovanja oblikovalskega studia Van Geest Design z zunanjimi sodelavci. Leta 1999 so v sodelovanju z oblikovalcem Ron-om Holland-om oblikovali jadrnico Mirabella V, ki je bila ob splovitvi največja jadrnica izdelana iz kompozitnih materialov. Ker je povpraševanje po velikih jadrnicah vedno večje, so se odločili da trgu ponudijo veliko plovilo, ki bo kljub svojim dimenzijam izgledalo elegantno. Da so zagotovili estetiko na najvišjem nivoju, so se morali poslužiti nekaterih unikatnih oblikovalskih rešitev. Poleg elegance jim je uspelo oblikovati futuristično plovilo, ki bo elegantno plulo po odprtih morjih.
Kljub poudarku na estetiki in prostornosti, bo Ripple jadrnica z izjemnimi plovnimi lastnostmi.
Španska ladjedelnica Albatross Yachts je predstavila plovilo Albatross 37, najmanjše plovilo iz serije Albatross.
Albatross 37 je nekoliko drugačna jadrnica. Je ena redkih na trgu, ki ima tako imenovani »Deck salon«, kar pomeni, da je salon na krovu plovila in ne v podpalubju kot smo vajeni pri večini jadrnic. Kljub temu proizvajalec zagotavlja, da je plovba s plovilom enako udobna kot pri klasičnih jadrnicah. Enako dobre so tudi plovne lastnosti in varnost.
Jadrnica ima v podpalubju dve kabini. Lastniška je v premcu plovila in ena v krmnem delu. Ima veliko kopalnico z ločeno tuš kabino. Ker je postelja v krmni kabini postavljena prečno, je pred njo velik udoben prostor, bistveno večji, kot smo navajeni pri klasičnih jadrnicah. Za enostavno navigacijo sta nameščeni dve krmilni kolesi. Kljub velikemu salonu, ki zmanjšuje vidljivost naprej, je jadrnico enostavno in natančno krmariti. V salonu je kuhinja in sedežna garnitura z veliko mizo. Prostora je dovolj za celotno posadko. Sedežno garnituro lahko spremenimo v udobno posteljo za dve osebi.
Komu je namenjena jadrnica Albatross
Jadrnice Albatross so izbira jadralcev, ki si želijo udobja motorne jahte a vseeno želijo pluti pod jadri v tišini.
Več o plovilu na spletni strani proizvajalca: Albatross
V projektu EWOL so avtorji v sodelovanju s podjetjem Dinit Card Services in partnerstvu s Skupino Stroka.si razvili rešitev, temelječo na očalih za obogateno oziroma mešano resničnost – Microsoft HoloLens. Na nedeljski Barkolani, največji regati s skupinskim startom na svetu, bodo prvič na svetu uporabili to tehnologijo prihodnosti za jadralsko navigacijo in za direktni prenos z jadrnice Way of Life s uporabo Microsoft HoloLens. Gre za neverjeten dosežek, ki kljub poskusom nekaterih največjih jadralskih projektov na svetu, ni uspel še nikomur. Poenostavljeno rečeno – navigator, skiper ali krmar bodo imeli prek očal pred seboj projicirane holograme – v našem primeru prikazovalnike ključnih podatkov z jadrnice (hitrost vetra, hitrost jadrnice, nagib in smer jadrnice itd.). Nekaj, kar smo poznali bolj iz znanstvenofantastičnih filmov.
Žal avtorjem rešitve organizator zaradi avtorskih pravic ne pusti direktnega prenosa z jadrnice na njihove družabne medije ali spletno stran. Njihove video posnetke z očal Microsoft HoloLens bodo uporabili v prenosu prek Facebook profila Barkolane, v nedeljo od 10:30 dalje. Po regati bodo ob 17:00 na spletno stran in Facebook profil naložili celoten posnetek, kjer si ga boste lahko ogledali tudi vi.