Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 27.3.2025 ob 20.00 uri bo potekalo peto predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o jadru spinaker in njegovi uporabi.
Obdelali bomo naslednje vsebine:
- Izvedba manevra MOB
- Privez s premcem naprej
- Iskanje primernega mesta za sidranje na polnem sidrišču
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah
- Jadro Code 0
- Kateri so dobri čarterji na Hrvaškem
- North U simulator
- Priporočljivi viri za učenje navtičnih vsebin
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 27.3.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Predavanje: Odgovori na najbolj pogosta vprašanja skiperjevAngleško »start-up« podjetje COX POWERTRAIN je izdelalo prve primerke zunajkrmnega dizelskega motorja, ki razvije kar 300 KM.
O obljubi, da bo podjetje izdelalo prve zunajkrmne dizelske motorje velike moči, smo pisali že v letu 2017. Zaradi številnih zapletov, ki jih srečuje vsako »start-up« podjetje, jim je sedaj končno uspelo izdelati motorje in jih predstaviti na trgu.
Motor CXO 300 je eden izmed redkih motorjev, ki ni izdelan na osnovi avtomobilskih motorjev, temveč je popolnoma nov izdelek, ki je v vseh pogledih izdelan za namen uporabe na plovilu. Motor ima osem cilindrov razporejenih v V s prostornino 4,4 l. Blok motorja je izdelan iz aluminija, cilindri pa so nameščeni pod kotom 60°, zaradi česar je motor lahek in zavzema malo prostora.
Za dovod goriva skrbi skupni vod. Kompresijsko razmerje je izjemno visoko. Znaša 16 : 1. Na pogonski gredi motor razvije 338 KM, na propelerju pa razvije 300 KM. Ima izjemno visok navor, ki znaša 650 nm. Večina navora je na voljo med 1300 in 3000 obrati na minuto. Motor zaradi tega zagotavlja izjemno hitro izglisiranje in hitro pospeševanje med plovbo.
Kljub izjemnim naporom proizvajalca, da bi bil motor čim lažji, še vedno tehta 375 kg. V primerjavi s podobnim bencinskim motorjem, kot je na primer Suzuki 300, ki tehta 290 kg, je seveda 85 kg težji. V primerjavi z vgrajenim dizelskim motorjem podobne moči, pa je bistveno lažji. Motor Volvo D4 s 300 KM tehta 483 kg, kar je skoraj 100 kg več.
Poraba goriva
Poraba goriva je nedvomno največji adut motorja. Po navedbah proizvajalca naj bi pri 2000 obratih na minuto porabil zgolj 10 l dizelskega goriva. Pri 3500 obratih naj bi poraba znašala zgolj 50 l. Motor se zavrti največ do 4000 obratov. Najboljši izkoristek ponuja pri 3500 obratih. Poraba primerljivih zunajkrmnih bencinskih motorjev pri tej moči običajno znaša med 90 in 110 l goriva na uro. Proizvajalec za zdaj zagotavlja 25-odstotni prihranek pri porabi goriva, ter do trikrat daljšo življenjsko dobo. Kolikšen bo realen prihranek, bo znano po prvih opravljenih testih.
Cena motorja
Cena motorja z davkom znaša 42.000 GBP oziroma 48.000 EUR.
COX Marine še nima zastopnika v Sloveniji. Več o motorju lahko preberete na spletni strani COX Marine.
Raymarine je predstavilo nov inovativen instrument, kombinacijo sonarja in GPS-a z imenom Element.
Nov instrument bo v izjemno pomoč vsem, ki veliko plujejo in se pogosto podajo na ribolov. V en instrument so vgradili številne funkcije sonarja v kombinaciji z GPS-jem. Sonar deluje s frekvenco 1,2 MHz. Uporablja tehnologijo HyperVision, DownVision, SideVision in RealVision 3D, ki omogočajo prikaz izjemno ostre in podrobne slike morskega dna, vseh elementov na tleh in v vodi, kakor tudi vse ribe.
Sonar lahko deluje na treh frekvencah. HyperVision uporablja frekvenco 1,2 MHz in lahko prikaže vse podrobnosti morskega dna in okolice plovila na razdalji do 30 m. Če potrebujemo prikaz podatkov na večjih globinah, preklopimo na frekvenco 350 kHz, ki omogoča prikaz elementov na globinah do 180 m. Kadar plujemo v globljih vodah, pa lahko izberemo frekvenco 200 kHz, ki omogoča prikaz elementov do globine 300 m.
Sonar Element je na voljo v treh različicah. Najmanjši je Element 7HV z 18 cm zaslonom. Nekoliko večji je 9 HV, ki ima 22 cm velik zaslon. Obe različici imata zaslon z resolucijo 800x480 točk, medtem ko ima največji 12 HV resolucijo 1280x800 točk in zaslon velikosti 30 cm.
Sonar je možno uporabljati v kombinaciji z elektronskimi kartami Navionics. S pomočjo natančnega sonarja pa si lahko vsak izdela svoje, izjemno natančne karte morskega dna.
Na sonar lahko priključimo tri različne oddajnike/sprejemnike, ki omogočajo montažo zunaj na krmi plovila ali v plovilu in delujejo skozi trup. Oddajnik HV-100 je namenjen montaži na krmi oziroma zrcalu plovila. Model HV300TH je namenjen montaži v notranjosti plovila, na dno plovila. Za plovila z zelo strmo V obliko trupa pa je na voljo oddajnik HV300TPH.
Cena osnovne različice 7 HV znaša 680 USD, 9 HV 1080 USD, medtem ko osnovna verzija 12 HV stane 2280 USD.
Več o novem Raymarine Element na tej povezavi.
Kot smo obljubili za letošnji praznik ljubezni, vam od danes naprej omogočamo storitev, v katero upamo, da se boste zaljubili.
Za letošnje valentinovo smo pripravili "male oglase". Oglase s katerimi lahko brezplačno poiščete kupca za svoje rabljeno plovilo, navtični motor, vodni skuter, jadra, navtično opremo, rezervne dele, navtično literaturo, oblačila in vse ostalo kar je povezano z navtiko. Na spletni strani bomo dovolili objavo le navtičnih vsebin. Oglasov, ki ne bodo povezani z navtiko, ne bo na naši strani.
Povezujemo tudi posadke in skiperje
Kot eden redkih navtičnih medijev omogočamo tudi povezavo med skiperji in posadko. Če ste skiper in želite ponuditi svoje storitve na voljo ljudem, ki iščejo skiperja, objavite svoj oglas na spletni strani, se predstavite in si zagotovite delo. Predstavite se kot skiper!
Enako možnost ponujamo tudi tistim, ki nimajo jadralskega znanja imajo pa željo po preživljanju časa na morju. Če si želite na jadranje in nimate skiperja, se predstavite in dovolite, da skiper poišče vas.
Objavi brezplačen oglas |
Kaj potrebujem za objavo oglasov
Mali oglasi se nahajajo na podstrani do katere dostopate s klikom v glavnem meniju ali direktno preko povezave MALI OGLASI. Oglas objavite s klikom na povezavo "Objavi brezplačen oglas" v oranžnem kvadratku. Objava je zaenkrat brezplačna. Potrebna je zgolj registracija na spletni strani. Takoj po opravljeni registraciji in potrditvi vašega računa, lahko pričnete z objavami oglasov. Pripravite potrebne podatke in fotografije. Aplikacija vas vodi skozi postopek objave. Polja označena z rdečo zvezdico "*" so obvezna.
Kategorije malih oglasov
Vse navtične oglase smo razdelili v štiri kategorije plovila, motorji, oprema in posadka. Vsaka kategorija ima svoje podkategorije, ki se bodo prikazovale avtomatsko glede na vaš izbor. Objavite oglas, izberite kategorijo, podkategorijo, dodajte opis, slike in ceno. Zaradi podrobne razdelitve bo vnos oglasov smiseln in iskanje enostavno.
Prodaj plovilo |
Moji oglasi
Vse svoje oglase si lahko vedno pregledujete s klikom na povezavo "Moji oglasi" v zelenem kvadratku. Prikazal se bo seznam vseh vaših oglasov z najpomembnejšimi elementi: naslov oglasa, fotografija, status (objavljen/neobjavljen, datum poteka oglasa). Na desni strani posameznega oglasa pa so na voljo tri ikone: Popravi oglas, Izbriši oglas in ikona zvezdica, ki vaš oglas spremeni v TOP OGLAS, ki je izpostavljen in viden na vhodni strani www.enavtika.si, na vrhu podstrani Mali oglasi in je med prvimi rezultati iskanj. Storitev TOP OGLAS je plačljiva. V kolikor se odločite za zakup kreditov za objavo top oglasov, bo stanje vašega računa prikazano v modrem kvadratku "Krediti".
Vaši mali oglasi so vedno na tej povezavi: Moji mali oglasi (samo za registrirane uporabnike)
Objavi svoj prvi oglas |
Iskanje oglasov
Iščete rabljeno plovilo, opremo, skiperja,.. Naš napredni iskalnik vam pomaga prave oglase najti hitro in enostavno. Izberite kategorijo ter podkategorije in prikazali vam bomo vse oglase, ki ustrezajo elementom vašega iskanja. Če ne veste, kje bi našli, kar iščete, v iskalnik preprosto vnesite iskalni niz "jadrnica", "Elan", "Suzuki" in potrudili se bomo da vam prikažemo prave oglase.
Statistika ogledov
Vsak prikaz vašega oglasa si zabeležimo. Takoj po objavi boste videli ali vaš izdelek vzbuja zanimanje ali ne. Ogledi posameznega oglasa so javno prikazani.
Ne čakaj pomladi, objavi oglas |
Suzuki je predstavil nove izvenkrmne motorje, katerih poraba goriva je nižja kar do 14 odstotkov.
Redko kateri proizvajalec se lahko pohvali, da nova generacija motorjev potroši bistveno manj goriva kot predhodna. Običajno so napredki le 2, 3 mogoče 4 odstotke, tokrat pa je Suzukiju uspel veliki met, saj mu je uspelo porabo drastično zmanjšati.
Do 14 odstotkov manjša poraba goriva
Nova modela štiritaktnih izvenkrmnih motorjev sta Suzuki DF175A in DF150A. Oba motorja imata 4 valje, semi-direkten vbrizg goriva, imata vgrajeno tehnologijo Lean Burn in imata visoko kompresijsko razmerje, ki znaša 10,2 : 1. Opravljene meritve so pokazale, da močnejša različica, ki razvije 175 KM, porabi do 14 odstotkov manj goriva kot motor prejšnje generacije, pri šibkejšem modelu, ki razvije 150 KM, pa so prihranki nekoliko manjši. Poraba goriva je manjša za 7 odstotkov, kar je kljub manjši številki velik napredek.
Iz grafa lahko razberemo, da ima novi motor zmanjšano porabo oziroma povečano učinkovitost pri vseh obratih. Največja razlika, 14 odstotkov, je v srednjem področju delovanja, pri kateri opravimo večino plovbe oziroma plujemo s potovalno hitrostjo plovila. Pri večjih obratih je razlika nekoliko manjša, a še vedno izjemno velika.
Povečan navor motorja
Sprememba je tudi pri navoru obeh motorjev. Šibkejši ima za 3,1 odstotka večji navor od prejšnjega modela, močnejši motor pa ima navor povečan za 2,7 odstotka. Večji navor zagotavlja hitrejše in lažje izglisiranje plovila, hitrejše pospeševanje in posledično manjšo porabo. Dodaten navor bo izjemno dobrodošel pri tistih, ki uživate v vodnih športih, kot je smučanje ali deskanje na vodi.
Nova motorja imata enak blok motorja, kot je v modelu DF200A. Zaradi večje prostornine motor v celotnem obsegu obratov proizvaja več moči in večji navor. Z uporabo napredne mehanske obdelave so motorji zanesljivi in zagotavljajo dolgoletno brezskrbno in zanesljivo uporabo z minimalnimi stroški vzdrževanja. Oba motorja imata vgrajen O2 senzor, ki povečuje učinkovitost motorja, sistem za detekcijo vode v gorivu, ki preprečuje slabo izgorevanje, manjšo moč motorja in korozijo.
Več informacij o novih motorjih SUZUKI pri uradnem uvozniku za slovenijo AS-Boats d.o.o. , (0)2 608 41 41.
Ameriška ladjedelnica Bostov Whaler, ki gradi nepotopljiva plovila, je v sodelovanju z ameriškim proizvajalcem navtičnih motorjev Mercury Marine predstavila delovanje Raymarine DockSense, sistema za pomoč pri pristajanju plovila z izvenkrmnimi motorji.
Raymarine DockSens je prvi sistem za pomoč pri pristajanju s plovilom, ki deluje na principu inteligentnega prepoznavanja objektov in zaznavanja gibanja. Sistem uporablja več video kamer in sistem za analitiko videa. Zgradi nevidno, virtualno območje okrog plovila, ki deluje kot velik bokobran in pomaga krmarju pri navigaciji v ozkih predelih marin in pristanišč. Sistem stalno spremlja okolico plovila. V realnem času zaznava objekte, kot so pomoli ali druga plovila. Med krmarjenjem s krmilno palico za izvenkrmne motorje Mercury stalno pomaga krmarju, da se izogiba objektom in enostavno pristane v še tako majhnem prostoru.
Delovanje sistema si bo prvič možno ogledati na salonu plovil »Miami Boat Show 2019«, ki bo potekal med 14. in 18. februarjem 2019. Sistem bo vgrajen na plovilo Boston Whaler 330 Outrage in motorno jahto Prestige 460.
Sestavni deli sistema DockSense:
- zaslon in krmilna palica
- DockSense procesor
- premčna kamera
- krmna kamera
- bočni kameri
- AHRS GPS modul
Uvoznik za plovila Prestige: JP storitve d.o.o.
Uvoznik za plovila Boston Whaler: Jucca nautika d.o.o.
Avstralska ladjedelnica Austal je predala v plovbo največji doslej zgrajen komercialni katamaran. 109 m dolgi katamaran bo naročnika, dansko podjetje Molslinjen stal 109 milijonov avstralskih dolarjev.
Avstralska ladjedelnica Austal je naročniku predala glede na volumen plovila največji doslej zgrajen komercialni katamaran. Potniški katamaran z imenom Express 4 je zgrajen po preizkušeni avstralski tehnologiji hitrih katamaranov. Kot najnovejšemu plovilu iz njihove ladjedelnice so dodatno optimirali obliko trupa in zmanjšali težo. Plovilo ima zato izjemne plovne lastnosti, je hitro in porabi manj goriva kot predhodniki.
109 m dolg katamaran sprejme do 1.000 ton tovora. Na krov tako sprejme do 1000 potnikov in 425 vozil. Potovalna hitrost znaša 40 vozlov. Na morskih testih je plovilo doseglo najvišjo hitrost plovbe kar 47,8 vozla (88 km/h). Za pogon skrbijo motorji MAN, ki imajo skupno moč osupljivih 36 MW ali 48.276 KM.
Austal bo katamaran Express 4 dostavil naročniku na Dansko. Plovba iz pristanišča Henderson bo trajala 27 dni. Pluli bodo proti Šrilanki, skozi Sueški kanal, do Malte, skozi Gibraltarsko ožino proti cilju, pristanišču Odden na Danskem. Začetek redne plovbe je planiran sredi marca 2019.
Vir: Austal.com; foto: Willie Blaauw
V kratkem bo ladjedelnica Fairline predstavila plovilo F//Line 33. Novo plovilo bo Fairline z veliko začetnico F.
Nova mala jahta F//Line 33 bo podedovala pedigre ladjedelnice Fairline, oblikovanje pa bo tipično italijansko. Pritegnila bo poglede in srce. Kombinacija oblikovanja Alberta Mancinija in britanskega ladjedelništva bo postala klasika.
Kljub temu, da bo F//Line 33 v dolžino meril le 9,99 m, pa se lahko pohvali z izjemno dolgim premcem in luksuzno opremljenim krmnim delom. Tudi notranjost bo izstopala. Stropi bodo povsod imeli stojno višino, notranja razsvetljava pa bo replicirala naravno svetlobo.
Oblikovalec Alberto Mancini (AM Yacht design) je dejal:
»Verjamem, da je nova jahta F//LINE 33 primer avtomobila iz 60. let, preoblikovanega v jahto. Dosegli smo najboljše razmerje med vznemirljivim dizajnom in elegantnimi linijami, kakor tudi med noro hitrim čolnom in plovilom namenjenim za preživljanje vikendov in uživanje na morju.«
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 9,99 m
- Širina: 3,5 m
- Teža plovila: 6.710 kg
- Število ležišč: 2 + 2
- Št. kopalnic: 1
- Ugrez: 0,87 m
- Višina nad vodno linijo: 2,13 m
- Rezervoar goriva: 680 l
- Rezervoar vode: 200 l
- Doseg: 200 nmi
- Kategorija: C
- Število oseb na krovu: 8 (z nameščenim T-Top)
- Število oseb na krovu: 10 (brez T-Top)
Motorizacija:
- 2 x Volvo Penta V6-240 (480 KM - bencin) – Najvišja hitrost plovbe: 33 vozlov
- 2 x Volvo Penta D3-220 (440 KM - diesel) – Najvišja hitrost plovbe: 33 vozlov
- 2 x Volvo Penta V8-430 (860 KM - bencin) – Najvišja hitrost plovbe: 45 vozlov
- 2 x Mercruiser V8 8.2 430 (860 KM - bencin) – Najvišja hitrost plovbe: 45 vozlov
Italijanska ladjedelnica Ranieri je predstavila novo plovilo iz serije Next. Tokrat so predstavili nekoliko manjšega brata izjemno uspešnega modela Next 240 SH (Test plovil Next 240 SH na tej povezavi).
NEXT220 SH je dolg 7,35 in širok 2,5 metrov in tako skoraj kopija Next-a 240.
Zahvaljujoč preoblikovani kabini je jedilnica postala bolj udobna in lahko sprejme do 6 gostov, kar je neverjetna prednost za čoln te velikosti. Paluba je povsem posvečena sproščanju in sončenju zaradi velike sončne ploščadi.
Pod palubo, najmanjši član SH družine postavlja rekord, saj je prvi čoln, ki meri pod 8 metrov, ki ima tri postelje v dveh ločenih prostorih. Prav zares! Čoln lahko ponudi dvojno posteljo v palubi, ki se lahko spremeni v jedilnico, in tretjo enojno posteljo. Lastnik lahko celo izbira, ali želi imeti stranišče (ročno ali električno).
Možnost dveh motorjev daje čolnu prednost lahkega upravljanja, kar je nesporna prednost za to kategorijo čolnov.
![]() |
Hull Innovative System H.I.S. H.I.S. je ekskluzivna tehnologija, uporabljena v razvoju trupa in produkciji Ranieri plovil. H.I.S. sistem deluje na princip zračne blazine, ki jo ustvari zrak pod ladijskim trupom. Posledično je krmiljenje s čolnom lažje, omogoča hitrejše pospeševanje, zmanjša porabo goriva in poveča stabilnost ter zmogljivost. |
ZA KOGA JE PRIMEREN?
- Za popolne začetnike in izkušene navtike, ki iščejo plovilo nad 5,65m dolžine
- Za vse, ki želijo predvsem veliko zunanjega in ležalnega prostora
- Za tiste, ki potrebujejo spalni prostor ali kabino
PREDNOST LINIJE SUNDECK LINE
- Nezahtevno vzdrževanje
- Primeren za druženje s prijatelji, ribolov in družinske izlete
- Primeren za vodne športe, vleko smučarja, tub
- Široka volanska konzola za dodatne navigacijske instrumente
- Sončna ploščad se lahko spremeni v priročno mizico
- Nerjaveča, zaščitna inox ograja okrog plovila
- H.I.S. tehnologija
Tehnični podatki:
- Dolžina plovila: 7,35 m
- Širina plovila: 2,50 m
- Teža plovila: 1200 kg
- Št. Ležišč: 3
- Št oseb (max): 7
- Največja dovoljena moč motorja: 250 KM
- Rezervoar goriva: 250 l
- Rezervoar vode: 40 l
Cena plovila in dodatne informacije na tej povezavi.
Plovilo je že na ogled v salonu pri zastopniku Ranieri International za Slovenijo Moto nautika.
Novi dnevni gliser iz ladjedelnice Beneteau bo prvič prikazan na salonu plovil Boot v Dusseldorfu.
Le nekaj mesecev po predstavitvi manjšega brata Flyer 8, je francoska ladjedelnica Beneteau najavila izdelavo novega modela Flyer 10. Na krov bo sprejel kar 11 gostov, ki se bodo lahko udobno namestili na tem skoraj 10 m dolgem gliserju. Ker imam pripravljen prostor za vgradno dveh motorjev z močjo po 350 KM, bo s celotno posadko na krovu plul vse do hitrosti 40 vozlov.
Pri snovanju novega plovila, so si zadali zahtevne cilje. Želeli so ponuditi gliser, ki bo drugačen od drugih in bo ponujal veliko več, kot običajen gliser namenjen dnevnim križarjenjem. Pri svoji širini 3,35 m, ponuja veliko udobja. Krmarska konzola z dvema sedežema je na desni strani, na levi pa sta dodatna dva sedeža, kjer se lahko udobno namestita dve osebi. Na skrajni levi strani je prehod na premec. Na njem je ogromna sončna ploščad s tremi ležišči. Za 4 do pet oseb pa je na voljo sedežna garnitura na krmi.
Sedežna garnitura se skriva tudi pod krovom. Da lahko novi Flayer ponudi več kot le dnevne izlete, se lahko salon spremeni v ležišče, kjer bodo brez težav prenočile do tri osebe. Da bodo krajši in daljši izleti udobni, je v podpalubju tudi toaletni prostor z WC-jem. Za dovolj veliko količino svetlobe v notranjosti, so na boku plovila nameščena velika okna.
Plovilo ima vgrajena 2 rezervoarja za gorivo s skupno kapaciteto 800 l. Rezervoar za gorivo pa sprejme 160 l sladke vode.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 9,95 m
- Dolžina trupa: 9,63 m
- Širina: 3,35 m
- Teža (brez motorjev): 4332 kg
- Rezervoar za gorivo: 2 x 400 l
- Rezervoar za vodo: 160 l
- Največja moč motorjev: 2x350 KM
Dodatne informacije o plovilih Beneteau Flyer na tej povezavi.