Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Grški proizvajalec plovil Drago Boats, ki ga v Sloveniji zastopa podjetje As-Boats, d. o. o., je predstavil nove modele plovil za leto 2019.
V grški ladjedelnici Drago Boats so lani veliko časa namenili prenovi svojih plovil. Za letošnjo sezono so prenovili kar tri modele plovil Drago 610, Drago 21 in Drago 22.
Drago 601 SD
Plovila Drago se lahko pohvalijo z izjemno inovativnim oblikovanjem. Kljub svojim relativno majhnim dimenzijam (6 do 7 m) se lahko pohvalijo s prostorno kabino, v kateri lahko prespijo dve ali celo tri osebe. Model Drago 601 SD ima na premcu veliko kopalno ploščad, pod njo pa se vseeno skriva prostorna kabina z dvojnim ležiščem. Po potrebi lahko dve osebi prenočita tudi na krmi, kjer lahko klop spremenimo v dvojno ležišče.
Drago 21
Drago 21 ponuja še nekoliko več. Premec plovila je močno dvignjen, zaradi česar je povečana prostornost kabine. V njej lahko prenočita dve osebi, ki imata na voljo tudi toaletni prostor ter kuhinjski kotiček. Prostora je dovolj za namestitev kuhalnika, pomivalnega korita in hladilnika. Na krmi je udobna sedežna garnitura, ki se po potrebi spremeni v dvojno ležišče. Krmarju in sopotniku sta namenjena dva udobna stola. Oba se lahko zavrtita za 360 stopinj in omogočata udobno druženje s preostankom posadke na krmi.
Drago 22
Drago 22 potovalni gliser iz serije Yacht line. Novi model združuje funkcionalnost, moderno oblikovanje in udobno bivanje na krovu. Prostorna kabina ima dve enojni postelji. Če spustimo mizo, imamo na voljo prostorno dvojno ležišče. V kabini je še tretja postelja. Če je ne potrebujemo, lahko namesto nje naročimo veliko garderobno omaro s številnimi predali za shranjevanje. Kopalnica je ločena. Ima mornarski WC, umivalnik in priročen tuš. Na krovu je krmarski sedež namenjen plovbi dveh oseb ter prostorna klop na krmi plovila. Pod krmarskim sedežem je nameščen dvojni plinski kuhalnik in umivalnik. Prostora je dovolj tudi za namestitev hladilnika. Model Drago 22 je na voljo v različici z vgrajenim motorjem ali z zunajkrmnim motorjem.
Plovila Drago v Sloveniji zastopa in prodaja As Boats, d. o. o. V njihovem prodajnem salonu so že vse tri različice plovil. Plovilo Drago 22 je v izvedbi z zunajkrmnim motorjem. Za več informacij o plovilih Drago obiščite spletno stran https://www.as-boats.si/, jih pokličite na 02 608 41 41 in se dogovorite za ogled plovil.
Navdušenje, prijatelji, družina, vroč dan in čoln, je tisto, kar potrebujete za neverjetno doživetje to poletje. Zadnja sestavina: MULTIPOSITION BOARD.
Zakaj MultiPosition?
Multipozicijska plošča pomeni zabavo za vso družino. Nič več vlečenja smuči v in iz plovila vsak dan. Multipozicijska plošča je rešitev "vse v enem" za prihranek prostora in energije. Lahko izvajate in prakticirate položaje, podobne smučanju na vodi, wakeboardingu, kneeboardingu, wakesurfingu, vožnji z vodnimi tubami in še veliko več. Dobro za urjenje veščin na morju in ugotovitev, kateri vodni šport je vaš najljubši.
Za vsako stopnjo
Multipozicijske plošče so idealne tudi za ljudi, ki se začnejo ukvarjati z vodnimi športi.
Primer popolnega "začetnega zaporedja" je:
- Začnite z ležanjem (podobno kot vožnja z vodno tubo)
- Nato sedite na kolenih (kneeboarding)
- ... in počasi vstanite v položaju za surfanje (wakeboarding).
Želite vedeti, kaj je "stojna"? Vstanite, naj vas nekdo potisne od zadaj: stopalo, s katerim naredite korak naprej, je vaša stojna noga.
Več informacij o večnamenski surf deski in nakup: MULTIPOSITION BOARD
DO 2.6.2019 - 10% POPUST IN BREZPLAČNA POŠTNINA!
HITRA DOBAVA: 1-3 DNI
POŠILJAMO PO POŠTI
MOŽNOST PLAČILA PO PREVZETJU
Razvoj nove jadrnice Impression 45.1 iz begunjskega Elana se bliža koncu. Razvojno oblikovalska ekipa je močno prenovila najpopularnejši model njihovega plovila v zadnjih desetih letih. S svojo družino in prijatelji boste lahko uživali na prostornejši krmi ali v novo oblikovani notranjosti plovila.
Prenovljena notranjost
Nova notranjost plovila združuje udobje, praktičnost in dolgotrajno uporabo v enem. Dolgoletne izkušnje pri gradnji plovil so omogočile oblikovanje notranjosti s pravim karakterjem. Leseni deli bodo izdelani iz iroko furnirja in delov iz iroko masivnega lesa. Les iroko prihaja z zahodne Afrike in ima izjemne lastnosti. Je svetlo rumene barve, ki pa jo lahko posvetlimo v svetlejše odtenke ali potemnimo do bakreno rjave.
Najpoglavitnejša naloga oblikovanja nove notranjosti je bila zagotovitev kar največjega prostora in optimizacija udobja. Zaradi tega je bilo treba notranjost plovila popolnoma preoblikovati. Sedežna garnitura je tako pomaknjena v sprednji levi del salona. Nasproti salona je prostorna kuhinja v obliki črke L in zagotavlja praktičnost in enostavno uporabo. Povečane so omare, kar omogoča shranjevanje večje količine potrebščin. Salon v krmnem delu je povečan in je idealen za druženje. S tem je nastalo več prostora za navigacijsko mizico, ki je povečana in omogoča enostavno in hitro planiranje plovnih poti. Vse nove jadrnice Elan 45.1 bodo opremljene z novo kontrolno ploščo, ki si je prislužila prestižno nagrado DAME, ki jo podeljujejo najbolj inovativnim novostim na področju navtike.
Nova jadrnica bo na voljo v dveh različicah. Štirikabinska bo namenjena investitorjem in uporabi v čarterju. Z dodatnima dvema ležiščema v salonu udobje na krovu ne bo zmanjšano. Omogočala bo namestitev petim parom oziroma desetim osebam. Trikabinska različica je namenjena navtičnim entuziastom, ki na plovilu potrebujejo več udobja. Jadrnica bo še vedno primerna za čarter, primarno pa bo namenjena križarjenju družin in prijateljev, ki uživajo v jadranju. V obeh različicah sta bili prenovljeni tudi krmni kabini. Imata več prostora in dodatno okno.
Prenovljen krov
Nova Impression 45.1 je zasnovana na preizkušenem oblikovanju krova plovila, ki ga je znova pripravil oblikovalski studio Rob Humphrey Yacht Design. Znova jim je uspelo povečati prostor na krovu in ga močno modernizirati. Krmni del plovila se lahko enostavno spremeni v veliko površino namenjeno sončenju ali pa v udoben prostor namenjen druženju. Krmarski kolesi sta potisnjeni proti bokom plovila in v kombinaciji z deljeno mizo omogočata enostaven prehod s krmne ploščadi v notranjost plovila. Za zagotavljanje udobja na krovu in gurmanske užitke so pod krmarskima sedežema oblikovali dva posebna prostora, v katera je možno namestiti odprt žar ali pa dodaten hladilnik. Vsak lastnik lahko izbira med veliko ali manjšo kopalno ploščadjo na krmi. Tisti, ki ljubijo bolj odprt tip plovila, se bodo lahko odločili za manjšo, tisti, ki radi uživajo tik ob morju in bi radi nekoliko bolj zaprto krmo, pa se lahko odločijo za večjo.
Predstavitev plovila
Predstavitev plovila bo potekala v Marini Pirovac 3. junija 2019. Na dogodku si bo možno plovilo ogledati v živo in z njim tudi zapluti. Če bi se dogodka radi udeležili, se lahko prijavite na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Prijave sprejemajo do 31. maja 2019.
Podjetje MannYacht s ponosom sporoča, da so postali ekskluzivni zastopnik za plovila TechnoHull.
Podjetje TECHNOHULL® je bilo ustanovljeno leta 2005. Svoje izdelke so najprej uspešno tržili na grškem območju, nato pa so se hitro razširili na trg celotnega Sredozemlja. Njihov sloves, da oblikujejo, razvijajo in izdelujejo luksuzne visokozmogljive gumenjake s trdim dnom (RIB – Rigid Inflatable Boats), se je hitro razširil po celotnem območju. Razlog za uspeh je bil stalen razvoj plovil, izjemne inženirske rešitve, najvišja kakovost izdelave in pozornost pri izvedbi vseh detajlov. Ker je celoten postopek izdelave plovila od oblikovanja do prodaje izveden v podjetju, so številne tehnične rešitve skrivnost, ki jo skrbno varujejo.
Vsa njihova plovila imajo štiri lastnosti, ki so sinonim za blagovno znamko:
- izjemne plovne sposobnosti,
- varnost na plovilu,
- izjemna učinkovitost in
- plovba na dolgih razdaljah.
Vsi elementi plovil TechnoHull so izdelani v podjetju pod budnim nadzorom njihovih strokovnjakov. Vsako plovilo je v celoti izdelano posebej glede na želje in potrebe lastnika. Zanj so prilagojene dolžina, širina in oprema. Pri izdelavi so uporabljeni le najkakovostnejši materiali. Najkakovostnejši gel-coat na trgu, steklena vlakna so položena v več smereh in zagotavljajo izjemno trdnost. Vsi tubusi plovil so izdelani iz vrhunskega materiala za izdelavo tubusov ORCA PENEL FLIPPO 1670.
Pri gradnji trupa uporabljajo vakuumsko tehniko, ki zagotavlja zmanjšano težo plovila in izjemno trdnost. Številni deli so izdelani iz karbonskih vlaken, kar zagotavlja dodatno zmanjšanje teže. Celoten proces izdelave je voden po standardu ISO 9001:2008.
Več informacij o plovilih TechnoHull na: www.mennyacht.com
Video: TechnoHull 999 med plovbo s hitrostjo 70 vozlov
Skupina MennYacht je postala ekskluzivni zastopnik za surf deske Lampuga, ki jih poganja električen jet pogon.
Podjetje Lampuga razvija surf deske, ki jih poganja električen jet motor. So okolju prijazne in ne proizvajajo nobenih okolju škodljivih plinov. Lampuga surfi so zasnovani in izdelani v Nemčiji, kar je sinonim za kvaliteto.
Podjetje Lampuga proizvaja tri modele napihljivih surf desk. Lampuga Air namenjene športu in rekreaciji, deske namenjene reševanju Lampuga Rescue in Lampuga Boost, izjemno hitre deske, ki dosežejo hitrosti plovbe vse do 58 km/h oziroma 32 vozlov.
Za pogon desk skrbi patentiran sistem Lampuga Powerbox. Sestavljen je iz električnega motorja, hladilnega sistema, kontrolne elektronike in močnih li-ion baterij, ki zagotavljajo delovanje v vseh vremenskih razmerah.
Podjetje MennYacht bo električne surf deske Lampuga predstavilo na salonu plovil Nautica v Marini Portorož med 16. in 19. majem 2019.
Podjetje MennYacht, ki je z letošnjim letom postal zastopnik tudi za plovila TechnoHull, bo na sejmu predstavil luksuzni TechnoHull Sea DNA 999 G5. Za ogled plovila in podrobno predstavitev se lahko dogovorite na razstavnem prostoru podjetja MennYacht.
Ekipa American Magic, ki bo sodelovala v znamenitem Pokalu Amerike z enotrupnimi jadrnicami na hidrokrilih, je predstavila njihovo testno plovilo, ki jo imenujejo »mule« ali po slovensko mula.
S plovilom, ki so ga razvijali, gradili in testirali čez zimo, so opravili že več testnih plovb in izvedli več treningov s tem jadralnim bolidom. Mula je pomanjšana različica plovila, ki bo v prihodnjih letih tekmovalo v Pokalu Amerike. V dolžino meri 38 čevljev, kar je ravno polovica dolžine plovil AC75, ki bodo tekmovala v pokalu.
Čeprav bi večina navtičnih strokovnjakov pred desetimi leti z gotovostjo trdila, da plovila, kot je AC75, ne bodo nikoli obstajala, kaj šele plula, danes to postaja realnost. Kakšna bo plovba s temi tehnološko izjemnimi plovili, si lahko ogledate v videu. Razen s številnimi uspešnimi plovili se je ekipa srečala tudi s številnimi težavami in nevarnimi situacijami. A če si pionir, je to nekaj normalnega.
MTI 340X je novost iz ameriške ladjedelnice Marine Tehnology Inc. Plovilo je izjemno hiter katamaran, ki ga bodo veseli adrenalinski odvisniki.
MTI 340X je 34 čevljev oziroma 10,3 m dolg katamaran. V širino meri dobre 3 m in omogoča hitro plovbo šestim osebam, ki sedijo na udobnih sedežih. Čeprav gre za izjemno športen čoln, pa je na njem veliko predalov, v katere lahko shranimo vse potrebne drobnarije.
Za pogon plovila so namenili po dva zunajkrmna motorja Mercury Racing, ki razvijeta po 400 KM. Moč se prenaša preko dveh dirkalnih propelerjev MAX 5. Plovilo je v celoti izdelano iz karbonskih vlaken. Ker tehta samo 2600 kg, lahko pričakujemo, da bo 800 KM zadostovalo za izjemno velike hitrosti plovbe. Plovba s hitrostjo 80 vozlov je za to plovilo nekaj povsem običajnega. Da se ne boste prestrašili, poraba goriva je izjemno majhna. Pri tej hitrosti poraba znaša okrog 120 l/h ali 1,5 l goriva na prepluto miljo. Seveda pa 80 vozlov ni končna hitrost tega plovila. Če ročico plina potisnemo do konca, potem bomo zelo hitro zapluli s hitrostjo, ki bo dosegla trimestno številko. Z natančnimi nastavitvami naklona pogonov, ki pri takšnem plovilu in teh hitrostih igrajo izjemno pomembno vlogo, pa bo hitrost narasla še za nekaj vozlov več kot 100.
Styx je nov navtični film posnet v lanskem letu. Govori o jadralki, močni osebi, ki pluje po oceanih. Med plovbo doživi številne zapletene situacije in je med drugim prisiljena oddati klic v sili »Mayday Mayday«. Njena trdna, močna in odločna osebnost je na težki preizkušnji.
Film je posnet po knjigi Ike Kunzel in Wolfganga Fisherja, ki je film tudi režiral. V glavni vlogi igra Susanne Wolf.
Slovensko podjetje C&G Navigator je zastopnik za plovila blagovne znamke Ris Marine v Sloveniji. Med novostmi letošnje sezone je razkošno opremljen gumenjak s trdim dnom Ris Marine 650 Exclusive.
Ris Marine 650 je izjemno udoben in eleganten gumenjak. V dolžino meri 6,40 m, v širino pa kar 2,72 m, zaradi česar ponuja izjemno dobre plovne lastnosti. Plovba je izjemno stabilna, na sidru pa mu velika širina pomaga stabilizirati plovilo, tudi ko valovi prihajajo z boka. Gumenjak ima tubuse s premerom 59 cm, kar pomeni, da je notranja dimenzija med tubusoma kar 1,56 cm. Plovilo lahko zato na krov sprejme do 11 potnikov. V premcu plovila je izjemno udobna sedežna garnitura v obliki črke U, ki se lahko spremeni v prostorno sončno ploščad. Če v premcu namestimo zložljivo mizo, lahko za njo udobno obeduje celotna posadka. Zaradi izjemno domiselnega oblikovanja, miza sega do klopi, ki je nameščena v prednjem delu krmarske konzole. V prednjem delu je tudi predal namenjen sidru, sidrni verigi in sidrni vrvi. Sidranje in odsidravanje je enostavno in z mokro vrvjo in sidrom ne bomo umazali plovila.
Krmarska konzola je nameščena centralno. Prehodi s premca na krmo so na obeh straneh. Krmarju je namenjena Krmarska klop na krmi plovila. Razprostira se čez celotno širino plovila, zato lahko na njej udobno sedijo tri osebe.
Prehod na krmo je preko krmarske klopi. Krma ima na obeh straneh motorja prostorno kopalno ploščad za enostaven dostop do vode.
Gumenjak je na voljo z elegantnim navigacijskim lokom, ki je izdelan iz steklenih vlaken. Služi nam lahko za namestitev navigacijskih senzorjev, VHF antene in kot opora platneni strehi.
Da se gumenjak Ris Marine 650 Exclusive spogleduje z višjim kakovostnim razredom gumenjakov, je vidno v vseh delih izdelave plovila. Vse klopi so obložene z blazinami oblečenimi v visoko kakovostno umetno usnje, tla in druge pohodne površine so oblečene v umetno tikovino, bitve, ograje in drugi kovinski deli so iz visoko poliranega nerjavnega jekla. Zaobljene linije zagotavljajo udobje tako med plovbo kot na sidru.
Gumenjak omogoča vgradnjo zunajkrmnega motorja z močjo vse do 180 KM. Pri teži 700 kg (brez motorja) omogoča plovbo s hitrostmi več kot 40 vozlov.
Več o plovilu boste lahko prebrali naslednji teden, ko bomo objavili test plovila.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 6,40 m
- Širina čez vse: 2,72 m
- Notranja dolžina: 4,20 m
- Notranja širina: 1,56 m
- Premer tubusov: 59 cm
- Število komor: 5
- Teža brez motorja: 700 kg
- Največje št. oseb na krovu: 11
- Največja moč motorja: 180 KM
- Najvišja hitrost: 40+
- Kategorija: C
Več o plovilih RIS Marine na tej povezavi, tel.: 051 238 901.