Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Aplikacija je na voljo na tej povezavi
V kolikor povezava ne deluje avtomatsko, na mobilni napravi izberite ikono TRGOVINA PLAY in poiščite aplikacijo enavtika.
Aplikacija je do 31.12.2019 brezplačna!
Pri eNavtiki ves čas skrbimo, da bo uporaba naše spletni strani in spremljanje naših vsebin čim lažja. Zato smo za vas izdelali aplikacijo za mobilne telefone. Ker so mobilni telefoni iz dneva v dan pogosteje uporabljeni za dnevni stik s spletnimi vsebinami, smo se odločili, da izdelamo aplikacijo za mobilne telefone.
S tem je eNavtika postala prvi slovenski navtični časopis, ki je na voljo na mobilnih telefonih.
Aplikacijo bomo razvijali postopoma. Trenutno je na voljo prva verzija, v kateri omogočamo enostavno, hitro in pregledno prebiranje naših vsebin. Posamezne funkcionalnosti bomo dodajali postopoma.
Aplikacijo si lahko naložite na tej povezavi.
Aplikacija je brezplačna za registrirane uporabnike spletne strani eNavtika.
V kolikor še niste registrirani, se lahko brezplačno registrirate na tej povezavi.
Že registrirani uporabniki se za prevzem aplikacije le prijavite v spletno stran na tej povezavi.
Blagovno znamko Lexus poznamo kot vozila prestižnega razreda japonskega proizvajalca vozil Toyota. Kot številna druga avtomobilistična podjetja se je tudi Lexus podal v navtične vode.
Tovarna Lexus ni postala ladjedelnica. Izdelavo jahte so zaupali izkušenim ladjarjem. Oblikovanje so prepustili navtičnemu oblikovalskemu studiu Nuvolari-Lenard, katerega soustanovitelj je slovenski navtični oblikovalec svetovnega slovesa Dan Lenard. Na podlagi njihovih načrtov je jahto izdelalo ameriško podjetje Marquis Yachts.
Jahta Lexus nosi oznako LY 650. Pri oblikovanju so morali slediti oblikovanju vozil Lexus, seveda predvsem zastavonoši LS500h. V dolžino meri 19,94 m (65 čevljev). V širino meri 5,75 m, kar jo uvršča med širša plovila v svojem razredu. Sposobna je pluti s hitrostjo več kot 30 vozlov. Za izdelavo so uporabili karbonska vlakna, ki zagotavljajo nizko težo in potrebno trdnost plovila.
Jahto LY 650 poganjajo motorji Volvo Penta s pogonom IPS. Na voljo je s tremi motorji po 1050, 1200 ali 1350 KM. Najmočnejša različica motorjev je sposobna to 40-tonsko plovilo pospešiti do hitrosti 31,4 vozla.
Drugi avtomobilski izdelovalci, ki so se podali v navtične vode:
Koliko konj bo poganjalo novo plovilo Bugatti Veyron Sang Bleu?
5 izdelovalcev luksuznih avtomobilov začelo izdelovati luksuzna plovila
Slovenski navtični oblikovalski studio J&J Design je oblikoval nov katamaran, ki ga bo izdelalo eno izmed vodilnih podjetij v gradnji motornih katamaranov.
Kitajsko podjetje SinoEagle in MarineMax s Floride sta najavila izdelavo njihovega največjega motornega katamarana Aquila 70, ki ga je oblikovalo slovensko podjetje.
Katamaran Aquila 70 bo novost na navtičnem trgu. Bo motorna jahta, ki bo ponudila številne inovativne rešitve. Prvi primerek naj bi zaplul že v začetku leta 2020.
Japonski proizvajalec zunajkrmnih motorjev Suzuki je predstavil nov motor iz serije GEKI.
Motor z oznako DF300B je manjši brat motorjev s 350 KM in 325 KM, ki pa je po njiju podedoval dva nasproti rotirajoča se propelerja.
Sistem Duo Prop je posebnost med zunajkrmnimi motorji in jo lahko dobite le pri motorjih Suzuki. Zagotavlja bistveno večji potisk kot enopropelerski motorji. Ima tudi dvojni zobniški prenos, ki zmanjšuje vrtenje propelerja in omogoča uporabo propelerjev z večjim premerom in večjim potiskom. Motor ima prostornino 4390 cm3. Ima 6 valjev, ki so razvrščeni v V. Motor je primeren za vgradnjo na nova plovila in tudi kot zamenjava za starejše motorje. Po njem bodo posegli lastniki, ki si želijo motor z vrhunskimi karakteristikami.
Motor se ponaša z najnovejšo tehnologijo Suzuki Lean Burn Control in senzorjem kisika, ki močno povečata izkoristek motorja, zmanjšata porabo goriva in poskrbita za kar največjo učinkovitost motorja pri potovalnih hitrostih plovila. Motorji so na voljo v črni in beli barvi.
Beneteau je z novo linijo plovil Flyer korenito spremenil filozofijo plovbe. Plovila so moderna, tehnološko dovršena in nudijo izjemno udobje na krovu.
Pri snovanju modela Flyer so si oblikovalci zastavili nalogo, da na plovilu, ki v dolžino meri vsega 6,8 m, zagotovijo največ prostora in udobja. Z inovativnimi rešitvami jim je to uspelo.
Kako jim je uspelo zagotoviti več prostora
Če plovilo pogledamo z vrha, je takoj jasno, da je premec prostornejši zaradi njegove razširitve. Namesto da bi se počasi širil proti krmi, so gornji del premca razširili na samem začetku in tako zagotovili sončno ploščad brez primere. Kljub temu da gre za manjše plovilo, lahko na premcu poležavajo štiri osebe. Zaradi razširitve je povečana tudi prostornost v podpalubju. V njem je kabina, v kateri lahko udobno prespijo tri osebe.
Razširitev premca ne vpliva na plovne lastnosti plovila. Plovilo ima izjemno dobre plovne lastnosti. Takoj po izplutju boste dobili občutek, da plujete na daljšem plovilu. Trup je zgrajen s pomočjo najnovejše tehnologije Airstep druge generacije. Ta omogoča, da se zrak nabira pod trupom plovila, kar zmanjšuje trenje. Plovilo zaradi tega pluje hitreje, ob tem je zmanjšana tudi poraba goriva. Občutek plovbe je podoben plovbi na zračni blazini.
Komandna konzola je nameščena centralno. Levo od konzole je prehod na premec, desno pa prosto z odlagalnimi površinami in predalom. Krmarju je namenjen udoben krmarski sedež s pregibnim prednjim delom sedala. Sedež je po višini nastavljiv in si ga bo lahko vsak krmar prilagodil svojim potrebam in stilu plovbe, pa naj bo to sede ali stoje. Poleg krmarskega sedeža je še en enak sedež namenjen sopotniku. Pred njim, v levem delu komandne konzole so vrata, ki vodijo v podpalubje. V njem se skriva ležišče, ki je dovolj udobno za tri osebe.
Krmni del plovila je namenjen udobni plovbi štirih oseb. Ko smo na sidru, lahko namestimo mizo. Ker se krmarjev in sopotnikov sedež obrneta za 360 stopinj, se lahko okrog mize udobno namesti šest oseb.
Beneteau Flyer 6.6 lahko na krov sprejme do 8 oseb. Ker je teža plovila zgolj 1618 kg, plovilo dovoljuje namestitev zunajkrmnega motorja z močjo največ 200 KM. Za udobno plovbo pri hitrosti okoli 30 vozlov pa bodo zadostovali motorji manjših moči, kot na primer 150 ali 175 KM.
Plovilo ima vgrajen rezervoar za gorivo s prostornino 170 l in rezervoar za sladko vodo prostornine 100 l, kar je redko pri tej velikosti plovil. Količina bo zadovoljevala za krajša križarjenja in pri varčni porabi posadke dovolj za več dni.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 6,80 m
- Dolžina trupa: 6,10 m
- Širina plovila: 2,50 m
- Teža plovila: 1618 kg
- Teža plovila brez motorja: 1334 kg
- Rezervoar goriva: 170 l
- Rezervoar vode: 100 l
- Največja moč motorja: 200 KM
- Ugrez 0,4–0,8 m
- Dolžina pogonske noge: Xl – 635 mm
- Najvišja višina nad morsko gladino 1,8 m
- Višina v kabini: 1,49 m
- CE certifikat: C8/D10
Italijanska ladjedelnica Marinello je predstavila nov model dnevnega gliserja z oznako Eden 18 EVO II.
Gre za evolucijo modela, ki so ga leta 2002 izdelali po ideji Tindara Stroscia, lastnika ladjedelnice in njegovih bratov. V vseh letih od nastanka so plovilu spreminjali detajle, sedaj pa so ga generalno posodobili. Nove izboljšave na plovilu so plod znanja v ladjedelnici in idej, ki so jih podali dosedanji kupci njihovih plovil. Tako je model Eden 18 Evo II plovilo, zrelo za leto 2020 in bo zadovoljilo kupce, ki si želijo kompaktno plovilo, ki ponuja veliko mero udobja in ga lahko primerjamo z bivanjem v dnevni sobi.
Pri novem plovilu Eden 18 Evo II, kot pri ostalih plovilih Marinelo moramo izpostaviti dve posebnosti, ki ju postavljajo korak pred konkurenco. Trup njihovih plovil je izdelan z značilno ostro kobilico trupa, ki omogoča udobno plovbo v višjih valovih ter visoke boke, ki celotno posadko varujejo pred vodnim pršcem in nudijo izjemno udobje med plovnost ter bistveno večjo varnost.
Plovilo lahko na krov sprejme sedem oseb. Kljub temu bo za plovbo zadostoval že motor z močjo 40 KM. Tisti, željni hitre plovbe več kot 30 vozlov, pa lahko na Eden 18 Evo II namestijo motor z največjo močjo 115 KM.
Plovilo ima krmarsko konzolo pomaknjeno na desno stran. Leva od nje je širok prehod, ki povezuje premec in krmo. V premcu je velika sedežna garnitura v obliki črke V. V sredini je miza, ki jo lahko spustimo in celoten premec postane udobna sončna ploščad. Krmarju je namenjena udobna klop, na katero se lahko med plovbo namestita do dve osebi. Na krmi je čez celotno širino in na bokih nameščena klop, na kateri bodo med plovbo udobno sedele tri osebe. Med njo je postavljena druga miza, ki se prav tako lahko spusti in tudi celotno krmo spremeni v sončno ploščad. Ja, prav ste prebrali. Plovilo Marinello Eden 18 Evo II ima pri dolžini 5,3 m kar dve veliki prostorni sončni ploščadi, na katerih lahko pod soncem uživa 5 ali 6 oseb. Če si zaželite sence, je na voljo velika zložljiva streha, ki bo pred soncem ščitila celoten krmni del plovila.
Prehod do vode je omogočen na levi strani krme. Za dostop do vode so nameščene zložljive stopnice s tremi prečkami. Kopalna ploščad je dovolj velika, zato je dostop do vode enostaven. Za tiste, ki si želijo nekoliko več udobja, je možno plovilo naročiti z dodatno povečano krmno ploščadjo ter vgraditi sistem sladke vode za tuširanje.
Tehnični podatki:
- Dolžina čez vse: 5,30 m
- Širina plovila: 2,30 m
- Največja moč motorja: 115 KM
- Število oseb na krovu: 7
- Teža plovila (brez motorja): 600 kg
- Homologacija: CE
- Kategorija: C
Več informacij in cene plovila pri slovenskem uvozniku C&G Navigator, tel.: (051) 238 901.
Inovacija, ki vas bo rešila pred najhujšim, potopitvijo plovila.
Nov sistem za preprečitev potopitve plovila imenovan BRS (boat rescue system) je plod slovenskega znanja.
Z BRS sistemom je zagotovljena zaščita plovila pred potopitvijo in sočasno zaščito plovila pred požarom (ob menjavi ustrezne šobe na gasilnem aparatu), ter posledično varovanje premoženja.
BRS sistem je učinkovit in uspešen način zaščite plovila pred potopitvijo. V primeru vdora vode v plovilo nam uporaba sistema BRS omogoča ohranitev plovila (in predmetov na plovilu) na vodni gladini. BRS sistem omogoča hitro in enostavno rokovanje. Za njegovo uporabo ni potrebno dodatno izobraževanje oziroma usposabljanje. Zadostuje že seznanitev z navodili za uporabo. Polnjenje vzgonskih vreč poteka s pomočjo priloženega gasilnega aparata. Slednji je neodvisen od zunanjih dejavnikov in deluje v vseh pogojih.
BRS sistem omogoča rešitev plovila pred potopom v izjemno kratkem času (v manj kot 3 minutah). Pri uspešni uporabi sistema odpadejo naknadni izjemno visoki stroški dviga plovila iz morskega dna in stroški sanacije potopitve. Sistem omogoča nadzor in takojšnjo sanacijo v primeru razlitja nevarnih tekočin, kot so pogonska goriva, strojno olje, kemikalije in drugo, kar v primeru potopitve plovila ni možno. Majhen volumen in nizka teža sistema. Uporaba in hramba sistema BRS je okolju neškodljiva.
TEHNIČNI PODATKI:
BRS SISTEM vsebuje:
- patentirano polnilno šobo BRS,
- gasilni aparat CO2 (2 kg) in
- štiri vzgonske vreče.
Komplet tehta 13 kg. Dimenzija transportnega kartona je 54x32x27cm. Volumen ene vreče je 850 l., skupni volumen kompleta pa 3400 l. Kapaciteta enega (2 kg) gasilskega aparata zadostuje za polnjenje šestih vzgonskih vreč. Teža iztisnjene tekočine enega kompleta (štiri vreče) je 3400 kg. Z dodatno še dvema vrečama pa 5100 kg. Povprečen čas polnitve ene vreče je 30 sekund. Polnitev celotnega kompleta do 3 minute. Servisni interval na vsaka tri leta. Sistem je namenjen enkratni uporabi.
Uporaba sistema:
Sistem je enostaven za uporabo. Na priložen gasilni aparat namestimo šobo, ki je namenjena polnjenju priloženih vreč (v kolikor je na aparatu nameščena šoba namenjena gašenju požara). Plastične vreče namestimo v notranjost plovila. Pravilno jih razporedimo v premcu in krmi. Z gasilnim aparatom vreče napolnimo do 80% njihovega volumna.
Le dva koraka in preprečili smo, da bi se naše plovilo potopilo. Napihnjene vreče zagotavljajo zadostno plovnost, da se naše plovilo ne potopi in ostane na vodni gladini. Z aktivacijo sistema, si zagotovimo ploven objekt na vodi. Z reševalnim plovilom lahko enostavno odvlečemo naše plovilo k obali in ga dvignemo iz vode. Na ta način preprečimo visoke stroške dvigovanja plovila z morskega dna.
Posodobitev 23.10.19:
Izdelek BRS Boat nominiran za prestižno nagrado DAME AWARD
Pravkar smo prejeli informacijo, da je sistem BRS Boat je prejel nominacijo za nagrado DAME kot inovacija leta v segmentu Udobja in varnosti na morju. Nagrada DAME se podeljuje na Navtičnem salonu v Amsterdamu, ki je namenjen predvsem trgovcem. Na sejmu so prikazani večinoma vsi novi produkti povezani z navtiko, ki so prišli na trg v tekočem letu in bodo na voljo v navtičnih trgovinah v letu 2020. Če si je izdelek priboril nagrado bomo izvedeli med 19. in 21.11.2019.
Video:
Več o izdelku si lahko preberete na: https://brsboat.com/, tel.: 041 671 117