Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm

Sistem bočnega pogona za plovila JetThruster se je že izkazal na enotrupnih jadrnicah ter motornih plovilih, sedaj pa je bil prvič vgrajen v katamaran.
JetTruster za bočno premikanje plovila uporablja močan curek vode, ki z visoko hitrostjo teče skozi šobe na boku plovila. Ker so šobe nameščene tik pod vodno gladino, zagotavljajo maksimalen učinek. Do sedaj je bil sistem že vgrajen v številna enotrupna plovila, tako jadrnice kot motorna plovila, sedaj pa so ga prvič namestili v katamaran.
Lagun 560 je prvi katamaran opremljen s tem sistemom. Nameščene so 4 črpalke JT90 in osem šob, kar zagotavlja zadosten bočni potisk tudi v močnejših vetrovih.
Sistem JetThruster je izjemno učinkovit. Njegovo moč lahko izbirate glede dolžino plovila, višino nad vodno linijo ter na učinek, ki ga želite. Učinkovit je vse do hitrosti vetra 7 Bf. Več o sistemu si lahko preberete tudi v članku: Jet Thruster - nov sistem za bočni potisk plovil
V videu si lahko ogledate namestitev sistema JetTruster in njegovo učinkovitost na katamarnu Lagoon 560.
Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA™. Več informacij na http://vesselspa.com.
Prikaz delovanja sistema na katamaranu

Na nedavno končanem salonu plovil v Cannesu je bilo predstavljeno plovilo Dufour 460, ki kot prvi serijski model ponuja JET THRUSTER kot opcijsko opremo vgrajeno že v ladjedelnici.
Predstavniki Dufourja so bili navdušeni nad sistemom. JET THRUSTER combi nudi močen potisk na premcu in krmi, še posebno zaradi oblike D460 katere trup je širok in dolg, ter ne preglobok na premcu in krmi. Vgradnja klasičnih bočnih motorjev ne bi bila učinkovita, ker bi jih morali namestiti bliže sredini plovila. JET THRUSTER je optimalnem sistem saj šobe za izpust vodnega curka ne zavzamejo veliko prostora in jih lahko namestimo na skrajne točke premca ali karme plovila. Tako je navor kar največji in učinkovitost sistema optimalna.
Natančno ponudbo z vključeno vgradnjo za vaše plovila vam na zahtevo pripravijo v podjetju Moveon, ki je zastopnik za Slovenijo.
Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA ™ . Več informacij na http://vesselspa.com
Kontaktni podatki:
Moveon d.o.o., Kranjska 4, SI-4240 Radovljica, SlovenijaT: +386 5 910 25 33
M: +386 40 231 372
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Skype: gregavog


