eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Moto-nautika2024_2

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


600+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Kuhanje po Beaufortu - recepti za vsako jakost vetra

Knjiga Kuhanje po Beaufortu je novost, ki sodi v vsako navtično knjižnico in na vsako plovilo. Recepti so razvrščeni glede na jakost vetra, hkrati pa so predstavljeni slastno in ljubko, tako, da kar nagovarjajo h kakovostnemu in raznolikemu kuhanju, ki pa ne traja dlje kot 30 minut. Ob receptih objavljeni simboli nam omogočajo hiter pregled. Vsak recept ima tudi jasen se...
Četrtek 01 Dec 2016

Sistem bočnega pogona plovil Jet Thruster izjemno učinkovit tudi na katamaranih

 

Sistem bočnega pogona za plovila JetThruster se je že izkazal na enotrupnih jadrnicah ter motornih plovilih, sedaj pa je bil prvič vgrajen v katamaran.

JetTruster za bočno premikanje plovila uporablja močan curek vode, ki z visoko hitrostjo teče skozi šobe na boku plovila. Ker so šobe nameščene tik pod vodno gladino, zagotavljajo maksimalen učinek. Do sedaj je bil sistem že vgrajen v številna enotrupna plovila, tako jadrnice kot motorna plovila, sedaj pa so ga prvič namestili v katamaran.

Lagun 560 je prvi katamaran opremljen s tem sistemom. Nameščene so 4 črpalke JT90 in osem šob, kar zagotavlja zadosten bočni potisk tudi v močnejših vetrovih.

Sistem JetThruster je izjemno učinkovit. Njegovo moč lahko izbirate glede dolžino plovila, višino nad vodno linijo ter na učinek, ki ga želite. Učinkovit je vse do hitrosti vetra 7 Bf. Več o sistemu si lahko preberete tudi v članku: Jet Thruster - nov sistem za bočni potisk plovil

V videu si lahko ogledate namestitev sistema JetTruster in njegovo učinkovitost na katamarnu Lagoon 560.

Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA™. Več informacij na http://vesselspa.com.

Prikaz delovanja sistema na katamaranu

Dodaj nov komentar
Petek 01 Apr 2016

Novost: Dufour 460 s tovarniško vgrajenim sistemom Jet Thruster

Na nedavno končanem salonu plovil v Cannesu je bilo predstavljeno plovilo Dufour 460, ki kot prvi serijski model ponuja JET THRUSTER kot opcijsko opremo vgrajeno že v ladjedelnici.

Predstavniki Dufourja so bili navdušeni nad sistemom. JET THRUSTER combi nudi močen potisk na premcu in krmi, še posebno zaradi oblike D460 katere trup je širok in dolg, ter ne preglobok na premcu in krmi. Vgradnja klasičnih bočnih motorjev ne bi bila učinkovita, ker bi jih morali namestiti bliže sredini plovila. JET THRUSTER je optimalnem sistem saj šobe za izpust vodnega curka ne zavzamejo veliko prostora in jih lahko namestimo na skrajne točke premca ali karme plovila.  Tako je navor kar največji in učinkovitost sistema optimalna.

Natančno ponudbo z vključeno vgradnjo za vaše plovila vam na zahtevo pripravijo v podjetju Moveon, ki je zastopnik za Slovenijo.

Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA ™ . Več informacij na http://vesselspa.com

Kontaktni podatki:

Moveon d.o.o., Kranjska 4, SI-4240 Radovljica, Slovenija
T: +386 5 910 25 33
M: +386 40 231 372
E:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Skype: gregavog
 

Delovanje sistema  JET THRUSTER na Dufour 460

Dodaj nov komentar
Četrtek 24 Sep 2015
Internautica26_300x400_01.jpg

Najbolj brane novice

V marini zgorele in potonile 4 jahte

Napredni jadralni tečaj: 2-dnevni vikend tečaj intenzivnega jadranja v slovenskem morju

Tepeš: Slovo od Vanuatuja

Elan SixtyFive – Novo poglavje za Elan Yachts

Al_Kuwait

Hrvaški pomorski častnik je bil v Avstraliji aretiran zaradi tihotapljenja droge v vrednosti približno 170 milijonov evrov. Primer je pretresel javnost, saj gre za enega izmed največjih zasegov mamil, povezanih s hrvaškimi državljani.

Drogo je zasegla avstralska zvezna policija s pomočjo Agencije za nadzor meje. Drogo naj bi vrgli z ladje Al Kuwait v morje na razdalji 30 nmi pred pristaniščem Fremantle. 525 kg kokaina je bilo zapakiranega v velike plavajoče pakete. Pakete so iz morja hoteli pobrati trije avstralski državljani, ki jih je policija ujela pri delu. Po pregledu ladje so ugotovili, da je bila nadzorna kamera, ki snema dogajanje na krovu, prekrita, da so z ladje odstranili zaščitno ograjo in jo nato namestili nazaj brez dovoljenja.

Osumljencem grozi dolgoletna zaporna kazen, saj avstralska zakonodaja za tovrstne zločine predvideva najstrožje sankcije. Hrvaške oblasti so potrdile, da sodelujejo z avstralskimi preiskovalci, a poudarile, da gre za individualno odgovornost in ne za sistemski problem v hrvaškem pomorstvu. Primer je sprožil razpravo o varnostnih protokolih v pomorski industriji, saj se ladje pogosto uporabljajo za tihotapljenje zaradi obsežnih tovornih prostorov in težke kontrole.

Avstralija je ena od držav, ki se že dolgo spopada z visokim povpraševanjem po kokainu, kar privablja mednarodne kriminalne združbe. Hrvaški pomorski častnik je le eden izmed več Evropejcev, ki so bili v zadnjih letih ujeti v podobnih primerih, kar kaže na globalno naravo trgovine z mamili. Primer je sprožil tudi razpravo o ugledu hrvaških pomorščakov, ki so sicer znani po profesionalnosti, a tovrstni incidenti mečejo senco na celoten sektor.

Al_Kuwait

Foto: Avstralska policija

V morje odvrgel drogo vredno 170 mio EUR

Elan: SixtyFive - prve slike nove luksuzne jadrnice

Brodolomec preživel rekordnih 133 dni na splavu

+
epropulsion
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • ...
  • 60
  • 61

Stran 61 od 61

Navigator_Quarken.jpg
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje