Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Charles Caudrelier, ki je plul na trimaranu Maxi Edmond de Rothschild, je danes ob 7:37:42 (UTC) prečkal ciljno črto pred pristaniščem Brest v Franciji. Za solo plovbo okoli sveta je potreboval zgolj 50 dni.
Charles Caudrelier je v ponedeljek praznoval svoj petdeseti rojstni dan in si poklonil eno najlepših daril. Zmagal je na regati Arkea Ultim Challange. Na svoji plovbi je postavil več rekordov, med drugim je najhitreje sam prejadral Indijski ocean. Srečal se je tudi z izjemno nevarnimi razmerami plovbe. Svoj tempo je moral zaradi neugodnih vremenskih razmer upočasniti pred plovbo mimo rta Horn. Zaradi fronte, ki se je z Grenlandije premaknila v Biskajski zaliv, je opravil tehnični postanek na Azorskih otokih. Če ne bi imel tako ekstremnih vremenskih razmer, bi bila njegova plovba krajša še za dan ali dva.
Prihod v cilj
Dosežek v številkah
- Štart: 7.1.2024 ob 13:30
- Prihod v cilj: 27.2.2024 ob 8ur 37min 42s (lokalni čas)
- Čas plovbe: 50dni 19ur 7min 42s
- Teoretična razdalja plovbe: 24.260 NMI
- Preplute milje: 28 938.03 nmi
- Povprečna hitrost dejanske plovbe: 23.74 vozlov
- Povprečna hitrost teoretične razdalje: 19.93 vozlov
Ostali jadralci še na Atlantiku
Na drugem mestu pluje Thomas Coville na trimaranu Sodebo Ultim 3. Pluje severozahodno od Azorskih otokov. Do cilja v Brestu ga loči še 1200 nmi. Na tretjem mestu pluje Armel Le Cleac'h na trimaranu Maxi Bankue Populaire XI. Njegov zaostanek za drugouvrščenim znaša 830 nmi, do cilja pa mora prepluti še 2100 nmi. Kot četrti pluje Anthony Merchand na trimaranu Actual Ultim 3. Pluje še v južnem Atlantiku, mimo Brazilije. Do cilja ga loči še 4500 nmi. Še 500 nmi več pa bo moral prepluti Eric Peron na trimaranu Adagio, ki pluje na zadnjem mestu.
Danes se v Atenah s prvimi plovi začenja zelo pomembno člansko evropsko prvenstvo za olimpijski razred ILCA, saj šteje tudi kot kvalifikacijska regata za nastop na prihajajoči olimpijadi. Podelili bodo še dve olimpijski mesti v ženskem ILCA 6 in dve mesti v moškem ILCA 7, vsa štiri evropskim jadralcem.
Prvenstva se udeležuje tudi pet slovenskih. V ILCA 6 nastopa Lin Pletikos, v ILCA 7 naš olimpijec Žan Luka Zelko, na prizorišču pa so pod vodstvom trenerja Jakoba Božiča tudi trije mladinci - Alenka Valenčič (ILCA 6), Luka Zabukovec in Benjamin Aganovič (ILCA 7), ki se bodo merili v močni članski konkurenci.
Za Žana Luko Zelka je cilj jasen in samo eden - Sloveniji prijadrati olimpijsko normo. Pred nastopom je povedal: “Nimam kaj dosti za filozofirati, jasno je, zakaj smo tukaj, kakšen je načrt in kakšni so cilji. Pričakujemo res rahel veter skozi cel teden, pomembno bo jadrati pametno in se osredotočiti na vsak plov posebej. Smo pripravljeni, meritve so za nami in jutri je prvi dan akcije.”
Lin Pletikos si je za prvi cilj zadala uvrstitev v zlato skupino. Takole pravi: “V Grčijo smo prišli malo prej, da bi se čim bolje spoznali z tukajšnjimi pogoji, saj bo to evropsko prvenstvo zelo pomembno. Počutim se dobro in pripravljeno za teden, ki nas čaka. Napoved je sicer slaba, z zelo malo vetra. Vendar mi to ugaja, saj je podobno domačim pogojem. Prvi cilj je uvrstitev v zlato skupino, potem pa naprej.”
Jakob Božič, ki spremlja naše mladince, dodaja: “Jutri se začne člansko evropsko prvenstvo za ILCA, kjer se bosta podelili še dve vozovnici za OI. Z mladinci napadamo v primeru šibkega vetra. Zaenkrat nam je napoved za prve dni naklonjena, tako da se bomo maksimalno potrudili, da morda presenetimo in se uvrstimo v zlato skupino. Seveda je jasno, da so veliki fantje in dekleta v letu olimpijskih iger zelo natrenirani in bi bila uvrstitev v zlato skupini sanjska. Če pa bi se zgodilo, da bi izpadli iz nje, pa bo to super trening pred evropskim prvenstvom ILCA U21 na Portugalskem v marcu.”
Jutri se torej začne zares - najprej s kvalifikacijskimi plovi, od srede naprej pa nadaljuje s finalnimi. Prvenstvo se z regato za medalje končuje v petek, 23. februarja. V razredu ILCA 7 bo nastopilo 140 jadralcev, 11 jih ne prihaja iz evropskih držav. V ILCA 6 se bo merilo 107 deklet, tudi v tej floti jih 11 ne prihaja iz Evrope.