Zadnje iz eTrgovine

190.00€

Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi

Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.

Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.

Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.

Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.

NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU

7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.

  1. Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
  • Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
  • Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
  • Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
  • Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
  • Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
  • Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
  1. Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
  • Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
  • Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
  • Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
  • Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
  • Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
  • Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
  • Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
  1. Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
  • Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
  • Pomen vloge namestnika skipperja.
  • Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
  • Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
  • Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
  • Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
  1. Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
  • Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
  • Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
  • Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
  • Osnovna uporaba varnostne opreme.
  • Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
  • Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
  1. Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
  • Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
  • Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
  • Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
  • Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
  • Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
  • Problematika nenadnega preleta buma.
  • Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
  • Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
  1. Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
  • Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
  • Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
  • Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
  • Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
  • Varne in hitre metode spusta genakerja.
  • Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
  • Nasveti za reševanje zapletov.
  1. Najpogostejša vprašanja skipperjev
  • Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
  • Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
  • Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
  • Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
  • Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.

Partnerji:

  • Karpo
  • Spinaker.si
  • eNavtika
  • JK Loka Timing

Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025

Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.

Predavatelj | Maks Vrečko 

Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja. 

Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja. 

Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5

Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.

Sopredavatelj | Tomaž Gregorič

Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.

Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.

Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko

Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.

Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.

Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.

Navtični abonma 2025 – 7 online predavanj

Zadnji video

Jadrate sami, v paru, z družino ali prijatelji. Imate različne potrebe glede na posadko s katero plujete? Rešitev ja novi Oceanis 38 iz podjetja Beneteau. Kot lastnik lahko dodajate ali odvzemate elemente in si plovilo prilagodite glede na vaše potrebe.

Novi Beneteau Oceanis 38 je jadrnica, ki se prilagaja vaši filozofiji in združuje tri različne jadralske svetove. Lahko ste lastnik, ki jadrnico uporablja za dnevna jadranja, za krajša vikend jadranja ali pa za daljša križarjenja.

Nova jadrnica je bila premierno predstavljena na septembrskem navtičnem salonu v Cannesu, kjer smo se lahko prepričali, da gre za pravo revolucijo. Če ste salon zamudili, bo jadrnica na ogled prav na vseh večjih salonih.

Kaj je tako revolucionarnega pri novem Oceanisu 38?

Nova jadrnica je zasnovana na ideji, da se potrebe jadralcev skozi čas spreminjajo. Spreminja se število članov, ki jadrajo, spreminja se časovno obdobje, ki ga preživljamo na jadrnici in spreminjajo se tudi rute po katerih jadramo. Zaradi tega se spreminjajo tudi želje po ureditvi prostora v jadrnici. Ko smo jadrnico enkrat kupili, so bile možnosti za spremembe notranjosti minimalne, oziroma jih sploh ni bilo možno izvesti. Nov koncept Oceanisa 38 pa to za vedno spreminja in omogoča spreminjanje plovila glede na stopnje našega jadralskega življenja. Notranjost novega Oceanisa 38 je namreč zasnovana tako, da lahko notranjo razporeditev in elemente spreminjamo glede na naše potrebe.

Osnovna razporeditev Oceanisa 38 je zasnovana kot parcela na morju. Ko vstopite v notranjost, se pred vami odpre le en prostor. Takoj dobimo občutek neverjetne prostornosti notranjosti plovila. Pogled nam seže vse do premca, kjer se nahaja velika postelja. Levi in desni bok jadrnice sta opremljena z velikimi minimalistično oblikovanimi zofami. Vse je oblikovano zelo minimalistično. Osnovna razporeditev je namenjena tistim, ki jadrajo le preko dneva. Jadrnica z osnovno razporeditvijo tako nosi ime Day Sailer.

Za tiste, ki jadrnico uporabljajo preko vikenda ali pa za krajša jadranja se lahko osnovna različica z dodajanjem elementov enostavno spremeni v Weekender, ki omogča transformiranje v dvo ali tro kabinsko plovilo. Sami se lahko odločite za odprte ali zaprte kabine, za ločen tuš, dodatno mizo v notranjosti in zunanjosti, krmarske sedeže in številno drugo dodatno opremo.

Glede na tradicijo linije Oceanis, pa bo večina najhitreje prepoznala verzijo Cruiser. Ta je namenjena tistim, ki preživijo več časa na jadrnici. Izbirati je možno med dvo ali tro kabinsko različico. Slon se lahko prelevi v obedovalnico, kjer lahko udobno sedi šest odraslih oseb. Kopalnica ima ločen tuš. Omare v kabinah lahko prosto dodajamo in odvzemamo. Odvisno od tega ali potrebujemo več prostora za shranjevanje ali pa raje uživamo v večjem prostorju brez odvečnih omar. Pod glavnim jadrom lahko namestimo krmni lok, krmarske sedeže in kopalno ploščad.

Novi Beneteau Oceanis 38 je pravi transformer med jadrnicami. Zaradi inovativne zasnove ga bodo verjetno kmalu posnemali tudi drugi proizvajalci. Kako je zasnovan celotno design si lahko ogledate v videu.

Fotogalerija: Beneteau 38

Na katerih salonih bo možno videti plovilo:
Genoa  02 - 06 Oktober 2013
Annapolis  10 - 14 Oktober 2013
Hamburg  26 Oktober - 03 November 2013
Paris  06 - 15 December 2013
Düsseldorf  18 - 26 Januar 2014
Istanbul  15 - 20 Februar 2014
Moscov  15 - 17 Marec 2014
Sanya  30 Marec - 02 April 2014

Tehnični podatki:

Dolžina čez vse (Daysailer): 11,15 m
Dolžina čez vse (Weekender & Cruiser) : 11,50 m
Dolžina trupa: 11,13 m
Dolžina vodne linije: 10,72 m
Širina: 3,99 m
Teža: 6 430 kg
Vgrez: 2,05 m
Balast: 1 790 kg
Vgrez 2: 1,60 m
Balast 2: 2 060 kg
Rezervoar za vodo: 130 l (standard)
Rezervoar za vodo: 200 l (opcija)
Rezervoar za gorivo: 130 l
Motor: 30 KM
Glavno jadro: 32,70 m² (klasično)
Glavno jadro: 30,00 m² (navijalno)
Genoa (103 %):  33,00 m²
Asimetrični spinnaker: 114 m²
Code 0: 65 m²
Jib: 25 m²
I: 14,01 m
J: 4,79 m
P: 13,25
Torek 08 Okt 2013

Jadrnica Esimit Europa 2 je dosegla že 27. zaporedno zmago. Tokrat je prva prečkala ciljno črto na regati za pokal Bernetti.

150 jadrnic se je zbralo na 15 navtičnih milj dolgi regati Bernetti, ki poteka med Trstom in Sistiano v Italiji. Letos so organizatorji, zaradi velikega števila prijavljenih jadrnic, razdelili floto na dve skupini, ki so pričele s startom v 20 minutnem razmaku. Jadrnica Esimit Europa 2 je razprla svoja jarda ob 9.30 uri v prvi skupini, ki so jo poimenovali Open Sailing class. Začeli so izjemno dobro in že na prvem obratu so imeli lepo porednost pred zasledovalci. Tudi po prvem obratu, svojega tempa niso zmanjševali. Do cilja so svojo prednost le povečevali. Ciljno črto so prečkali ob 10.47 uri. Za jadrnico in ekipo Esimit Europa 2 je bila to že 27. zaporedna zmaga. Drugo mesto je zasedla italijanska jadrnica Sayonara, tretje pa srbska jadrnica Alligator 2.

S to zmago je ekipa Esimit Europa 2 zopet potrdila svojo dominacijo v Mediteranu in napovedala oster boj na Barcoliani, ki bo potekala naslednji teden. Na regati je letos prijavljenih 1800 jadrnic in je največja regata na svetu z skupnim startom vseh jadrnic. Če bo ekipa Esimit Europa 2 tudi tokrat uspela prečkati ciljno črto prva, bo to njihova četrta zaporedna zmaga.

Regata za Pokal Bernetti je ena izmed osmih regat v seriji Lombardini. Ena izmed regat v seriji je tudi regata Palermo - Monte Carlo, na kateri je ekipa Esimit Europa 2 dosegla že tri zaporedne zmage v letih 2010 do 2012. Leta 2010 so na regati postavili tudi rekordni čas.

Po zaključeni Barcolani, bo ekipa odjadrala proti Valleti na Malti. Poizkusili bodo postaviti nov rekord v Medot Sailing Trophy. Zadnja regata v letošnji jadralni sezoni bo za ekipo Esimit Europa 2 606 navtičnih milj dolga regata Rolex Middle Sea Race, ki je letos privabila 109 jadrnic iz 18 držav sveta.

Foto: Esimit Europa/Manuel Kovsca

Nedelja 06 Okt 2013

V prejšnji številki smo že napovedali novost na Slovenskem trgu plovila Sasga yachts, ki prihajajo iz že dobro poznane ladjedelniške družine Sestre.

Družino Sestre poznamo po jahtah »Menorquin«. Sedaj so ustanovili novo podjetje, ki proizvaja podobna plovila, ki pa so tehnološko bolj izpopolnjena in nudijo več udobja, kot smo bili navajeni njihovih predhodnikov.

Sasga yachts Minorchino 42 je zasnoval arhitekt Inigo Toledo iz Barracuda Yachts, s poudarkom na zunanjosti in klasičnih linijah tradicionalnih španskih ribiških bark ter z edinstveno notranjostjo in maksimalnim izkoristkom vsakega najmanjšega prostora. V dolžino meri 13,20 m, v širino pa 4,00 m.

Prednja kabina je zelo prostorna, z ležiščem dolgim dva metra in širokim 1,5 metra. Dostop do postelje je možen z obeh strani. Pod samim ležiščem je veliko prostora za posteljnino oziroma ostalo perilo. V premcu barke se nahaja lastniška kopalnica z ločeno tuš kabino. V kabini za goste sta dve ločeni postelji, prostorne omare in stranišče s tušem. Kuhinja v obliki črke U je bogato opremljena in priročna. Pod hard topom se skriva lepo odmerjen salon s komandnim mostom. Lahko se odločite tudi za različico z letečim mostom (fly bridge), s čemer boste pridobili veliko površino za druženje, uživanje na soncu ali pa udobno križarjenje.

Bogata je tudi ponudba različnih motorjev. Izbirate lahko med štirimi vrstami: dva Yanmar ali Volvo Penta motorja od 260 do 315 KS.

Priporočljiva potovalna hitrost Minorchina 42 je 12 do 18 navtičnih vozlov, z maksimalno hitrostjo do 23 navtičnih vozlov. V rezervoarju za gorivo je prostor za 1200 litrov dieselskaga goriva.

Tehnične lastnosti:

Dolžina čez vse: 13,20m
Dolžina trupa: 11,98 m
Širina: 4,00 m
Teža: 11,258 tn
Vgrez: 1,1 m
Rezervoar za goriva: 1.200 l
Rezervoar za vodo: 500 l
Maksimalna moč motorjev: 2 x 315 KM
Maksimalna hitrost: 23 vozlov
Potovalna hitrost: 12 -19 vozlov
Število kabin: 2
Število ležišč: 4 + 3
CE certifikat: A

Fotogalerija: Minorchino 42

Za dodatne informacije vam je na voljo uradni zastopnik: Stal elektronik d.o.o.; tel: 01 42 33 540; GSM: 041 725 800; e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Sreda 02 Okt 2013

Regata Clipper Round the World Race se bliža zaključku prve etape. Flota 12 jadrnic je prečkala Atlantik in do cilja v Rio de Janeiru vodilne loči manj kot 700 navtičnih milj.

Po 22 dneh plovbe je celotna flota plovil že preplula Atlantski ocean. Trenutno je v vodstvu ekipa Jamaica Get All Right, ki jo do cilja v Riu de Janeiru loči še 700 nmi. Na drugem mestu pluje ekipa PSP Logistics, ki zaostaja le slabih deset milj. Tudi ekipa Qingdao pluje odlično in za vodilnimi zaostaja le nekaj več kot drugo uvrščena ekipa. Glede na to, da jih do cilja loči še 700 nmi, zmagovalec prve etape še ni odločen. Ostale ekipe za vodilno trojico zaostajajo več kot 100 nmi. Zadnja Invest Africa trenutno pluje proti otočju Fernado de Noronha in jo do cilja loči še 1500 nmi. Vse ekipe trenutno plujejo v 13-15 vozlih vzhodnega vetra in dosegajo hitrosti med 9 in 10 vozli. Zaradi slabih vetrovnih pogojev v področju Ekvatorja, se zadnje plovilo v Riu pričakuje približno 4 dni kasneje, 9.10.13, kot so predvidevali. Organizator je zato drugo etapo prestavil za en dan. Plovba proti Cape Townu se bo pričela 12. oktobra ob 14.00 po lokalnem času.

Sreda 02 Okt 2013

Prvi Evropski Selene Rendez-Vous se je odvijal na Hrvaškem med 19. in 23. julijem. Dogodka se je udeležilo 8 Selene trawlerjev skupaj z njihovimi lastniki iz različnih koncev sveta, vsi trije Evropski predstavniki za Selene, svetovno priznani arhitekt linije »Ocean Explorer« Guido de Groot in Howard Chen, lastnik ladjedelnice Jet-Tern marine, ki je priletel iz Kitajske izključno zaradi tega dogodka.

Rendez-Vous je potekal v Marini Punat, na otoku Krku. Ideja o organizaciji prvega Selene Rendez-Vousa v Evropi pripada Alešu Strmljanu in njegovi ekipi Selene Adriatic. S pomočjo ostalih Selene dealerjev in v sodelovanju z Marino Punat je bil dogodek izjemno uspešen in neponovljiv.

Obsežne zmogljivosti Marine Punat so bile bistvenega pomena za uspeh dogodka, zahvaljujoč zaposlenim v Marini, ki so izpeljali številne aktivnosti do popolnosti.

Tako lastniki kot tudi vsi ostali, ki so se dogodka udeležili, so bili deležni najvišje ravni hrvaškega gostoljubja. Številne lokalne specialitete so bile postrežene v restavraciji Marine Punat, pred katero so bili privezani vsi trawlerji Selene, za popolno doživetje v Mediteranskem okolju.

Dogodku se je pridružilo tudi nekaj ljubiteljev trawlerjev Selene, z namenom, da se spoznajo z trawlerji in njihovimi lastniki. Dogodka se je udeležilo tudi 10 novinarjev iz vodilnih evropskih revij in uživalo na plovbi z Selene trawlerji. Na programu so bile tudi številne predstavitve na temo Wesmar stabilizatorjev, o uporabi rešilnih splavov, in delovanju EPIRB-a. Albert Gerritsma predstavnik Selene Yachts Northern Europe nam je predstavil načrte za prihodnost, lastnik iz Nove Kaledonije pa je z nami delil svoje pomorske izkušnje. Arhitekt Guido de Groot nam je razložil filozofijo večjih Selene Yachts Ocean Explorer modelov.

Zaradi uspešnosti samega dogodka namerava Selene Yachts Europe organizirati Selene Rendez-Vous vsako prihodnje leto. Poskrbite, da se boste pridružili v letu 2014 tudi vi!

Fotogalerija: Selene Rendez-Vous

Ponedeljek 30 Sep 2013

V četrtek, 3. 10. 2013, bo iz Benetk v Piran priplula stara trabakula "Isola d'oro", v lasti združenja Lega Navale Italiana (LNI).

Svoj stoti rojstni dan bo praznovala v rojstnem kraju, saj so jo leta 1913 splavili v portoroški ladjedelnici Dappretto.

Slavje ob prihodu lepotice bo (predvidoma med 18.00 in 19.00) na pomolu pred gledališčem Tartini, kjer bo hkrati tudi otvoritev Festivala evropskega in mediteranskega filma. Ob tej priložnosti bo Pomorski muzej "Sergej Mašera" v svojih prostorih gostil razstavo o trabakuli, ki jo je pripravila LNI. V petek, 4. 10. 2013, bodo muzejska vrata odprta za vse obiskovalce brezplačno. Muzej pripravlja tudi sladko presenečenje za goste in vse ljubitelje zgodovinskih plovil, ki se bodo udeležili poklona trabakuli. Občina Piran bo prispevala zakusko ob mediteranski glasbi skupine Istrambul, društvo Bracera pa napoveduje pozdrav trabakuli z lastnim zgodovinskim plovilom.

 

Vir: http://www.pomorskimuzej.si

Ponedeljek 30 Sep 2013

V petek 27.9.13 so opravili prvo testno plovbo z novim monotipnim plovilom Volvo Ocean 65.

Prvo plovilo Volvo Ocean 65 je last ekipe SCA. Je prvo iz serije plovil, ki bodo naslednje leto zaplula okoli sveta na eni najtežjih regat na svetu. Nove jadrnice ne bodo zanimive le kot jadrnice za regato Volvo Ocean Race, temveč kot začetek novega monotipnega razreda hitrih, tehnološko izpopolnjenih jadrnic.

»Jadrnice še nismo pošteno obremenili. Prvi občutki s testnega jadranja so zelo dobri. Petkovo jadranje je bilo hitro. Testirali smo vse sisteme in opremo. Zanimivo je videti prvo jadranje z novo jadrnico.«, je povedala Liz Wardley iz ekipe SCA.

Nove jadrnice so izjemno čvrste. Oblikovane so za jadranje v najtežjih pogojih. Predvidoma bodo na njih tekmovali na naslednjih dveh edicijah regate Volvo Ocean Race 2014-15 in 2017-18.

Poleg Liz Wardley sta na jadrnici v petek jadrali tudi Sam Davis, ki se je udeležila tudi lanskoletne Vendee globe, ki jo je morala predčasno končati zaradi zlomljenega jambora, in Annie Lush. Ekipa SCA bo prva samo ženska posadka na regati Volvo Ocean Race.

Vse tri jadralke so bile nad novim plovilom izjemno navdušene. Pri prvi plovbi so sicer pričakovale, da se bo dogodilo kaj nepričakovanega, kot je to običajno, vendar so testna jadranja uspele opraviti brez težav.

Plovilo bodo sedaj odpeljali v Ocean Village v Southampton, kjer bo na voljo za ogled.

Ponedeljek 30 Sep 2013

Organizatorji ene največjih svetovnih regat Barcolane so sporočili, da bo letošnja Barcolana drugačna, kot so bile dosedanje.

Po posvetu z Tržaškim in Slovenskimi pomorskimi strokovnjaki, so se organizatorji odločili, da bodo letos ponudili prenovljeno Barcolano. Regata, ki bo potekala od 13.-15.10.2013 bo imela spremenjeno progo. Dokončna postavitev bo znana 13.10.2013 ob 10.00 uri. Med drugim, bodo letos prvič javno objavili koordinate oznak na regatnem polju.

Štartna linija ostaja nespremenjena in bo široka 1,8 nmi. Prvi del regate bo krajši in smer plovbe bo spremenjena. Pri prvi oznaki se bo smer plovbe  spremenila za manjši kot.  Na ta način se bodo tekmovalci izognili nevarnim manevrom na prvi oznaki, s čemer bodo zmanjšali možnost trkov med plovili. Prva oznaka bo od starta oddaljena 4,1 nmi. Večja sprememba smeri se bo odvijala pri oznaki št. 2. Ker je razdalja med oznakama skoraj 1,5 navtične milje (skupaj od starta 5,6 nmi), bodo razlike pri obratu že večje in bo tako več prostora za varno manevriranje. Tretji del regate med oznakama št. 2 in 3 bo nekoliko krajši, kot v prejšnjih letih. Razdalja bo 3.9 nmi. Oznaka št. 3 bo postavljena nekoliko dlje od obale. V primeru burje, bodo lahko tekmovalci pluli ostro v veter proti cilju, ki bo od 3. oznake oddaljen približno 3,7 nmi. Celotna dolžina proge bo tako znašala 13,7 nmi.

Naslednja novost na regati bo nov razred, potovalne jadrnice. V vsaki kategoriji bodo prejeli priznanje tudi prve tri jadrnice. Jadrnice bodo razdeljene v kategorije glede na dolžino plovila (dolžina čez vse – LOA). Dodatno nagrado “Miramare Trophy” bo prejela najhitrejša potovalna jadrnica v skupni razvrstitvi glede na razvrstitev po realnem času. Vsi lastniki plovil oziroma njihovi skipperji bodo pri sami registraciji označili ali plujejo z regatno ali potovalno jadrnico. Posebna komisija bo ugotavljala pravilnost navedb na podlagi površine jader in teže plovila. Natančna navodila bodo objavljena na spletni strani regate.

Vir: http://www.barcolana.it/

Ponedeljek 30 Sep 2013

Mednarodna komisija je izdala, kdo so nominiranci za prestižno nagrado Motorno plovilo leta 2014.

Mednarodna komisija, ki jo sestavljajo eksperti sedmih največjih evropskih navtičnih časopisov (med njimi  "Barche a Motore" (Italija), "Båtliv" (Norveška), "Neptune" (Francija), "Marina CH " (Švoca), "Yachtrevue" (Avstrija)), vsako leto izberejo motorna plovila, ki si zaslužijo laskavi naziv motorno plovilo leta. Zmagovalec bo znan na mednarodnem navtičnem sejmu Boot v Duddeldorfu, ki poteka vsako leto konec meseca januarja. Motorna plovila so razdeljena na 5 kategorij: do 25 čevljev, do 35 čevljev, do 45 čevljev nad 45 čevljev in pa posebna kategorija izpodrivna motorna plovila.

Nominiranci za nagrado Motorno plovilo lata 2014 so:

Razred do 25 čevljev

Chris-Craft Capri 21
Boesch 625
Nordkapp 605 Enduro
Boston Whaler Vantage 230
Karnic Storm 2255

Razred do 35 čevljev:

Delta 34
Elan Power 30 (http://www.elan-motoryachts.com/)
Windy 29 Coho
Flipper 880 ST
Smartboat 30

Razred do 45 čevljev:

Jeanneau Velasco 43
Prestige 450
Reha Trawler 36
Austin Parker 42 Sedan
North-Line 37 Pilotstyle

Razred nad 45 čevljev:

Beneteau MC 5
Princess V48 Open
Contest 52 MC
Cranchi Eco Trawler 53 LD
Astondoa 63 Top Deck

Izpodrivna plovila

Delphia Escape 1080 (http://www.as-boats.si/)
Jetten 35 AC
Linssen TNCS 36 AC

Fotogalerija: Motorno plovilo leta 2014

Kdo so niminiranci za jadnico leta si lahko ogledate na tej povezavi: Katero bo Evropsko plovilo leta 2014?


http://www.boote-magazin.de

Nedelja 29 Sep 2013

Marina Punat bo v naslednjih letih ponudila še bogatejšo ponudbo za vse navtike, ki bodo obiskali marino.

Marina Punat oziroma Brodogradilište Punat d.o.o., ki je nosilec koncesije, je na Hrvaško ministrstvo podalo zahtevo za dodelitev dovoljenja za sodelovanje z manjšimi zunanjimi podjetji in fizičnimi osebami, ki bodo na koncesijskem področju opravljale dopolnilne dejavnosti k obstoječi ponudbi marine. Na seji vlade, so zahtevi ugodili. Tako bo marina Punat sklenila 13 pogodb z zunanjimi izvajalci, ki bodo na področju marine izvajali dopolnilne dejavnosti.

Marina Punat je pridobila koncesijo za marino leta 2000 in sicer za obdobje 32 let. Za koncesijsko področje mora plačati 0,5 HRK za vsak m2 koncesijskega področja letno. Dodatno mora marina za koncesijo plačati še 1% od skupnih ustvarjenih prihodkov. Vsi novi pogodbeni partnerji bodo morali vse prihodke prikazovati preko lastnika koncesije, marine Punat in prav tako za vse opravljene storitve plačati 1% koncesijske dajatve.

Katere dopolnilne dejavnosti se bodo začele izvajati v marini, bomo verjetno izvedeli še pred pričetkom nove sezone.

Petek 27 Sep 2013