Zadnje iz eTrgovine

1,249.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 200 Ah baterija omogoča kar 4000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več od ostalih baterij. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 200Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija: 2560 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 4000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 200 A
  • Priporočljiv tok polnjenja: 25-100 A
  • Tok praznjenja: 200 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 300 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +70°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -5°C do +60°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,5 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 328x172x216 mm
BlueCell 200Ah 12.8V Navtična litijeva baterija

Zadnji video

Ta konec tedna je zaznamovala regata One Sails Cup v organizaciji JK Skipper Maribor, ki se ji je v soboto pridružila še s prejšnjega tedna prestavljena Marinada.

Kako je potekala regata in kaj se je na njej dogajalo?

Petek, 18.5.2013

S startom ob 21. uri se je pričel One Night Cup, edina slovenska nočna regata in edina regata, katere popularnost narašča, število tekmovalcev pa se povečuje. Letos sta se regate udeležili dve jadrnici več kot lani. V oblačnem večeru in južnem vetru, ki je presegel tudi 15 vozlov, je regatni odbor jadralce poslal na daljše od dveh regatnih polj od Izole okoli oceanografske boje in nazaj. Medtem, ko so jadralci in spremljevalna gumona med regato nekje pred Piranom bili deležni le nekaj kapljic dežja, je izolsko Marino in regatni odbor na cilju zajel pravi dežni naliv.

Najhitrejša Megaenergija z Davidom Bartolom (JK Pocodebon) je s progo opravila v nekaj več kot 55 minutah in se v Izolo vrnila v suhem vremenu. Sledili so ji Geronimo (Roman Forgač – Slovaška), Shark (Janez Gorec – JK Pozejdon), Mesto Novo Mesto (Saša Novakovič – JK Novo mesto), Skokica (Miran Tepeš – ŠD Kobilica), Nidonita (Žiga Okorn – JK Burja), Ošpica (Jure Žnidaršič – NK Norik) in v fotofinišu Ciborica (Jošt Reberc – JK Pirat) in Jagoda (Jaka Grčar – JK Izola), ki je s progo opravila v uri, dvaindvajsetih minutah in štiriinštiridesetih sekundah.

Sobota, 18.5.2013

V krasnem sončnem vremenu je na One Sails Cupu točno ob 11h startala flota 33 jadrnic, ki se jim je v prvem plovu pridružilo še nekaj več kot deset jadrnic, udeleženk Marinade. Prvi plov je bil namreč skupni za One Sails Cup in regato Marinado. Praktično vsi udeleženci One Sails Cupa so sodelovali tudi na Marinadi, na kateri je tako startalo 43 bark. Prvi plov je v zahodnem vetru hitrosti do 12 vozlov potekal na navigacijski progi s startom pred Izolo, kratko stranico z razbremenilno bojo, postavljeno v veter, in prehodnim ciljem pred Portoroškim pomolom ter se nadaljeval do oceanografske boje, boje pred Strunjanom in nazaj do Izole. Celotna prejadrana proga od Izole do Portoroža in nazaj do Izole je štela kot drugi plov One Sails Cupa, rezultati na prehodnem cilju v Portorožu pa kot cilj prvega plova in Marinade.
Tako v prvem kot v drugem plovu je v absolutni razvrstitvi v cilj prvi prijadral Shining, ki so mu sledile Assilina, Megaenergija, Scorpio, Taia in Geronimo. Po precej dolgem čakanju za najhitrejše jadrnice je bil ob 15:16 na sporedu še start 3. plova na regatnem polju v obliki palice. V cilj je prvi ponovno prijadral Shining, ki sta mu tudi tokrat sledili Assilina in Megaenergija, kot četrta je v cilj prijadrala Taia, za njo pa Pila.

Zvečer je bila v portoroškem Avditoriju razglasitev rezultatov One Night Cupa, ki je potekala skupaj z razglasitvijo rezultatov Marinade.

Nedelja, 19.5.2013
V času predvidenega starta ob 10:30 je bila na barki regatnega odbora dvignjena zastava »kodeks«, saj na regatnem polju pred Izolo vetra skoraj ni bilo. Startno proceduro 4. plova je regatni odbor pričel šele ob 11:25, ko je zapihal zahodni veter 6 vozlov. Hitro po startu je veter spremenil smer proti jugu, tako da so jadrnice na regatnem polju v obliki palice prvo krmo odjadrale brez genakerjev in spinakerjev, organizator pa je spremenil pozicijo privetrne oznake. V odsotnosti v soboto najhitrejšega Shininga je ciljno črto prva prečkala Megaenergija, za njo pa Assilina, Scorpio, Geronimo in Taia. Zadnja dva plova sta prav tako potekala na regatnem polju v obliki palice. 5. plov je zaznamoval dež in veter hitrosti tudi preko 15 vozlov. V odsotnosti Assiline, ki je zamudila startno proceduro, je ponovno slavila Megaenergija pred Taio, Scorpiom, Solario in Geronimom. V šestem, zadnjem plovu, je v nekoliko šibkejšem vetru 6 do 10 vozlov povedla Megaenergija, ki jo je na prvi stranici v krmo, v boju za skupno zmago med regatniki, prehitela Assilina, ki je v cilj prijadrala kot prva, 52 sekund pred Megaenergijo, sledili pa so Little Big Man, Geronimo in Solaria.
Po oblačnem in delno tudi deževnem dnevu je na zaključku, ob podelitvi pokalov, udeležence ponovno obsijalo sonce. Pokale je podelil sponzor regate Željko Perovič (One Sails).

Vir: http://www.jadralna-zveza.si; Foto: Tjaša Misson

Ponedeljek 20 Maj 2013

Vasilij Žbogar je pred vrhuncem sezone jadranja v kraljevskem razredu finn (evropsko prvenstvo v Nemčiji in svetovno prvenstvo v Estoniji) sklenil dolgoročno partnerstvo s projektom Esimit Europa.

Ambiciozni jadralski projekt Igorja Simčiča, ki povezuje najboljše jadralce iz 10 evropskih držav, bo kot generalni pokrovitelj Vasilija Žbogarja slednjemu zagotovil tako finančna sredstva za doseganje zastavljenih ciljev v okviru jadranja v razredu finn kot aktivno sodelovanje na najhitrejši jadrnici na svetu Esimit Europa 2. Vasilij Žbogar, dvakratni dobitnik olimpijskega odličja in večkratni dobitnik medalj na svetovnih ter evropskih prvenstvih, si bo s pomočjo projekta Esimit Europa zagotovil ustrezne pogoje za treniranje in sodelovanje na različnih prvenstvih ter prvokategornih regatah s končnim ciljem – osvojiti zlato olimpijsko medaljo na poletnih olimpijskih igrah v Riu de Janeiru leta 2016. V času do olimpijskih iger bo slovenski šampion svoje neprecenljivo znanje in izkušnje delil tudi z mladimi perspektivnimi jadralci v olimpijskih jadralnih razredih. Projekt Esimita Europa je namreč oblikoval pobudo, v kateri bodo jadralci ekipe Esimit Sailing Team, večkratni dobitniki olimpijskih odličij, pomagali mladim upom evropskega jadranja do vrhunskih rezultatov. Žbogar tako že dejavno sodeluje z nadarjenim ruskim jadralcem, s katerim bo v vlogi trenerja prisoten tudi na mladinskem evropskem prvenstvu v razredu laser v Splitu konec junija.

»Zelo sem ponosen, da se so v projektu Esimit Europa odločili podpreti moj naslednji veliki cilj, osvojitev zlate medalje v razredu finn na olimpijskih igrah v Riu de Janeiru. Temu cilju bom posvetil večino svojega časa, zelo zavzeto treniram, oblikoval pa sem tudi strokovno ekipo, ki mi bo pomagala na poti do Ria. Po bronu iz Aten in srebru iz Pekinga je zlato namreč realno dosegljivo, a čaka me še ogromno dela tako v pripravi optimalne jadrnice kot na fizični moči in taktiki. Vse to seveda zahteva tudi precejšnja vlaganja, zato sem generalnega pokroviteljstva projekta Esimit Europa izjemno vesel. Obenem se zahvaljujem Igorju Simčiču in vsem fantom v izjemni posadki jadrnice Esimit Europa 2, ki so me sprejeli v najboljšo ekipo jadralcev na svetu ter mi zaupali tudi odgovorno nalogo, delo z mladimi,« je dejal najuspešnejši slovenski jadralec, Vasilij Žbogar.

Vasilij Žbogar je sicer letos nastopil že na dveh prvokategornih regatah in je z izkupičkom zadovoljen. Tretje mesto v Španiji in osmo v Franciji so rezultat trdega dela, saj je menjava razreda iz laserja v finn prinesla veliko novosti. Izolan ima sedaj še več optimizma in želje po dokazovanju, prva priložnost za to bo že evropsko prvenstvo v Nemčiji med 19. in 27. julijem. »Na evropskem prvenstvu si želim čim bolje nastopiti, do takrat pa še izboljšati svoje jadranje v močnejšem vetru. Zato zelo zavzeto treniram v Valenciji, kjer mnogokrat piha močan veter, in prepričan sem, da mi bo ob odlični ekipi strokovnjakov in »sparing« partnerjih uspelo nadgraditi to pomanjkljvost, kar je sicer tudi moj najpomembnejši cilj za naslednje mesece,« je dodal Žbogar.

Poleg regat, ki ga čakajo v razredu finn, in treniranja mladega ruskega jadralca v razredu laser bo Žbogar skupaj z 18-člansko posadko evropske jadrnice Esimit Europa 2 nastopil tudi na regati Bernetti Lombardini Cup in znameniti Barkolani.

Projekt Esimit Europa, ki je bil ustanovljen leta 1995, predstavljata jadrnica Esimit Europa 2 in ekipa Esimit Sailing Team. Njegovo poslanstvo je vzpodbujanje sodelovanja na celotni evropski celini in širjenje zavedanja o skupni evropski identiteti prek športa. Jadrnica Esimit Europa 2 je dolga 30 metrov, široka 5,3 metra, ima jambor z višino 44 metrov in na krovu združuje 18 izjemnih jadralcev, ki prihajajo iz 10 različnih evropskih držav. Z najvišjo hitrostjo prek 38 vozlov (70 km/h) je Esimit Europa 2 ena najhitrejših enotrupnih jadrnic na svetu. S sporočilom »Skupaj – za Evropo« ekipa Esimit Sailing Team jadra pod evropsko zastavo, tekmuje za Jadralno zvezo Slovenije in Yacht Club de Monaco ter promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Od krsta junija 2010 je Esimit Europa 2 na 19 nastopih 19-krat prva prečkala ciljno črto in postavila 5 rekordov. Glavni sponzor jadrnice je globalno energetsko podjetje Gazprom, BMW pa je uradni partner. Pokrovitelj projekta Esimit Europa je José Manuel Barroso, predsednik Evropske komisije, podpirata pa ga tudi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, in Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije. Več informacij je na voljo na spletni strani www.esimit.com.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si; Foto: Esimit Europa/Vicent Bosch

Ponedeljek 20 Maj 2013

Včeraj, 17. maja 2013, se je v Restavraciji Laguna v Marini Portorož odvijal Večer razstavljavcev Internautice 2013 s podelitvijo priznanj za Jadransko plovilo leta 2013. Deset članska žirija je letos prvič izbirala Jadransko plovilo leta, na Večeru razstavljavcev pa so organizatorji razkrili zmagovalce.

V skupini Motorna plovila so priznanja dobili:

Brig Eagle 650, v kategoriji Gumenjak
Jeanneau Merry Fisher 855 & 855 Marlin, v kategoriji Športni motorni čoln
Marex 320, v kategoriji Motorna jahta od 20 do 40 čevljev
Contest 52MC, v kategoriji Motorna jahta od 40 do 55 čevljev
Ferretti 690, v kategoriji Motorna jahta od 55 do 70 čevljev
Pershing 82, v kategoriji Motorna jahta nad 70 čevljev

Najboljše jadranske jadrnice za leto 2013 so:

Dufour Grand Large 335, v kategoriji Cruiser do 40 čevljev
Hallberg Rassy 415, v kategoriji Cruiser od 40 do 60 čevljev
Elan 400, v kategoriji Performance do 40 čevljev
Xp 50, v kategoriji Performance od 40 do 60 čevljev
J70, v kategoriji Daysailer
Baltic 65, v kategoriji Jadrnica nad 60 čevljev

Na petkovem Večeru razstavljavcev so organizatorji podelili tudi priznanja v treh posebnih kategorijah. Priznanje za Naj jadranski proizvod leta, med motornimi plovili in jadrnicami jadranske proizvodnje (ITA, SLO, HR, ČG), je dobilo plovilo Seascape 27.

Za Jadransko osebnost leta, to je oseba, ki je v preteklem letu na področju navtike naredila največ v dobro popularizacije in širjenja, je priznanje prejel Slavko Linić, finančni minister Republike Hrvaške, ki je zaslužen za znižan davek na plovila za šport in prosti čas. Cilj te odločitve je bil obdržati plovila na Hrvaškem tudi po vstopu v EU, da bi se dohodki od navtičnega turizma obdržali na sedanji ravni.

Za Jadranski navtični projekt leta je žirija izbrala Adriatic Sea Forum, ki se je odvijal v Trstu 22. in 23 marca 2013. Adriatic Sea Forum je gostil strokovnjake, ki so govorili o povezovanju turizma in navtike v jadranski regiji.

V petek, 17. Maja, je potekala tudi regata Internautica Media Cup 2013, na kateri so se za zmago potegovale ekipe predstavnikov slovenskih medijskih hiš. Zmago in prehodni pokal Internautica Cup si je prijadrala ekipa revije Val navtika, ki jo je vodil Julijan Višnjevec.

Mednarodna razstava navtike, Internautica 2013, obiskovalce vabi na ogled novosti iz sveta navtike med drugim vikendom, do 19. maja 2013. Kar nekaj svetovnih premier je popestrilo letošnjo razstavo navtike, obiskovalci si poleg tega lahko ogledajo tudi marsikatero drugo zanimivost iz domačega in tujega navtičnega trga, spremljajo atraktivne dogodke ter se sprostijo ob lepem in sončnem pomladnem vremenu.

Sobota 18 Maj 2013

Svetilniki vzhodne Jadranske obale: Od Trsta, čez Piran, do Dubrovnika, iz časov Avstrije in Avstro-Ogrske.

Dvainpetdeset ohranjenih svetilnikov je opisanih na 268 straneh in opremljenih z navtičnimi podatki, zanimivostmi in legendami ter 223 barvnimi fotografijami. V knjigo je vključen kratek pregled morjeplovstva in gradnje svetilnikov od antike do danes. Svetilniki so razdeljeni v šest smiselnih poglavij glede na morski jadranski akvatorij, med Tržaškim zalivom z Istro in Elafiti.

Knjiga je odličen dokument preteklosti za prihodnost. Na trg prihaja v času, ko Republika Hrvaška vstopa v EU, hkrati pa osvežuje zgodovinski spomin na 200-letnico začetka sistematične gradnje svetilnikov, kapitanij in pomolov tedanje Avstrije na vzhodni Jadranski obali. Prihaja pa tudi v času, ko se svetilniki množično oddajajo v najem za tako imenovani robinzonski turizem, ko moramo skupaj poskrbeti, da se bodo še naprej ohranjali ti kamniti pomniki zgodovine in v čim večji meri služili svojemu prvotnemu namenu - varni plovbi.

Knjiga je odličen vodič po jadranskih "lanternah".

Postanite eden izmed lastnikov "Svetilniki vzhodne Jadranske obale" še danes!

 

Cena priročnika znaša le 25,00 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.

 

 

 

Naroči knjigo Svetilniki vzhodne Jadranske obale

 

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo knjige.
Knjigo vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Četrtek 16 Maj 2013

Od letošnjega leta je možno plovilo spuščati v vodo tudi na slipu v kampu Ankaran.

Turistično podjetje Adria iz Ankarana, je letos omogočilo, da se lahko njihov slip  v kampu v Ankaranu uporabljajo tudi zunanji gosti in ne več le gosti kampa. V kolikor želite spustiti čoln v vodo se ob prihodu oglasite na recepciji kampa in poravnata uporabo slipa. Enkratna uporaba za spuščanje ali dvigovanje plovila znaša izven sezone 10,00 EUR, med sezono (julij in avgust) pa 15,00 EUR.

Ob slipu se nahaja tudi pomol na katerega se lahko privežemo s plovilo. Privezi niso urejeni, zato je možen le bočni privez plovila. Ker pomol ni zaščiten z valobranom, priporočamo privez le v lepem vremenu. Privez plovila je brezplačen. Za prenočevanje pa si raje izberite bližnjo marino ali zaliv. V kampu je tudi bogata ponudba restavracij in barov.

Sreda 15 Maj 2013

BURIN YACHTING CLUB vas vabi na tradicionalni navtični dogodek leta Marinada, ki bo potekal na Slovenski Obali v soboto, 18. maja 2013.

Jadralke in jadralce ter vse navtične navdušence vabimo, da se nam pridružijo na jubilejni 10. Marinadi. Start regate bo ob 11:00 pred Marino v Izoli. Regatno polje bo postavljeno v akvatoriju med Izolo in Portorožem. Jadralke in jadralce obveščamo, imajo vsi prijavljeni na regato Marinada brezplačno štartnino za regato One Sails Cup. Regata Marinada šteje kot prvi plov One Sails Cup.

Za novinarje in goste željne ogleda regate bodo ponovno organizirane spremljevalne ladje, ki bodo iz Izole izplule ob 10:00. Ogled regate je možen tudi s kopnega, na Belvederju ter na glavnem pomolu v Portorožu, na cilju regate, kjer pričakujemo najboljše jadralce približno ob 13:00.

V Amfiteatru portoroškega Avditorija bo začimbo 10. jubilejni Marinadi 2013 dodal legendarni ZDRAVKO ČOLIĆ. Pričetek koncerta je ob 21:00.

Vstopnice za koncert si zagotovite na vseh prodajnih mestih Eventima in Petrolovih bencinskih servisih. Vabimo vas, da se nam v soboto, 18. maja pridružite na Slovenski Obali, na jubilejni 10. Marinadi.

Vse informacije na www.marinada.info

Ponedeljek 13 Maj 2013

Najhitrejša in najuspešnejša evropska jadrnica se po 3 izjemnih sezonah v Sredozemlju prvič podaja na sever Evrope – Nastopom v Nemčiji (Kieler Woche), na Švedskem (ÅF Offshore Race), v Veliki Britaniji (Cowes Week in Rolex Fastnet Race) sledita Bernetti Lombardini Cup in Barcolana (Italija), poskus izboljšanja časovnega rekorda na razdalji Trst – Valletta (Medot Sailing Trophy) ter Rolex Middle Sea Race (Malta) – Nove jadralske izzive jadrnice Esimit Europa 2 in poslanstvo krepitve evropske enotnosti izraža tudi prenovljena oblikovna podoba – Tudi letos v ekipi slovenski olimpijec Vasilij Žbogar.

Valencia (Španija); 9. maj 2013 Na dan Evrope, ko je v Valenciji potekal prvi uradni trening v novi sezoni, sta Igor Simčič, ustanovitelj projekta Esimit Europa, in Jochen Schümann, skiper jadrnice Esimit Europa 2, razkrila načrte za novo jadralsko sezono. Po 19 zmagah na prav toliko regatah in 5 rekordih, se ena najhitrejših jadrnic na svetu prvič od svojega krsta v letu 2010 odpravlja po zmage izven Sredozemlja. Novim izzivom naproti jo bo pospremila prenovljena oblikovna podoba. Ta z dvema velikima rumenima zvezdama ter stiliziranimi modrimi linijami izraža poslanstvo v krepitvi evropske enotnosti, hkrati pa ponazarja nove izzive v severnih morjih, ekipni duh med jadralci in sodelovanje vseh partnerjev v projektu Esimit Europa. Tudi letos bo v ekipi jadralskih zvezdnikov slovenski olimpijec Vasilij Žbogar.

Že konec junija Esimit Europo 2 čaka Kieler Woche, z več kot 3 milijoni obiskovalcev, 1800 jadrnicami in 450 regatami eden največjih jadralskih dogodkov na svetu. Esimit Europa 2 bo nastopila na dveh regatah, potem pa se seli v Stockholm, kjer bo 30. junija štartala na največji švedski regati, ÅF Offshore Race. 350 navtičnih milj dolge regate, ki obkroži znameniti otok Gotland in se zaključi v Sandhamnu, se bo letos udeležilo rekordno število izjemno atraktivnih jadrnic, ki se bodo borile za laskavi naziv najhitrejše jadrnice te švedske klasike. Po nastopu na Švedskem 30-metrsko evropsko lepotico čaka transport v Veliko Britanijo in nastop na Cowes Weeku, z letnico 1826 enem najstarejših tradicionalnih športnih dogodkov v Veliki Britaniji. 18-članska ekipa Esimit Sailing Team bo tekmovala na 3 obalnih regatah v začetku avgusta, potem pa jo čaka ena najtežjih in najuglednejših regat v Evropi, znameniti Rolex Fastnet Race. Kar 608 navtičnih milj dolga regata bo za ekipo pod taktirko legendarnega Jochena Schümanna vrhunec sezone in izjemna preizkušnja tudi za samo jadrnico, saj je regata v svoji dolgi zgodovini zaradi nepredvidljivih vremenskih razmer zabeležila številne tragične dogodke. Da gre za eno najbolj uglednih regat na svetu, priča tudi dejstvo, da se je samo v 24 urah po začetku zbiranja prijav prijavilo kar 300 ekip iz 20 držav.

Esimit Europa 2 se bo po nastopu v Veliki Britaniji vrnila v Sredozemlje, kjer jo v oktobru čakata Bernetti Lombardini Cup in Barkolana, na svoji poti na Malto (Rolex Middle Sea Race) pa bo poizkušala popraviti časovni rekord na razdalji med Trstom in Valletto za pokal Medot Sailing Trophy.

Nove jadralske izzive jadrnice Esimit Europa 2 in poslanstvo krepitve evropske enotnosti izraža tudi prenovljena oblikovna podoba. Poleg dveh velikih rumenih zvezd na bokih trupa jadrnice, je še ena pozicionirana na vrhu glavnega jadra. Na njem so, tako kot na samem trupu, odslej svetlo modre valovite linije, ki ponazarjajo dinamično okolje, v katerem živimo, obenem pa sodelovanje med jadralci in povezovanje partnerjev v projektu Esimit Europa.

O projektu Esimit Europa, jadrnici Esimit Europa 2 in ekipi Esimit Sailing Team

Projekt Esimit Europa, ki je bil ustanovljen leta 1995, predstavljata jadrnica Esimit Europa 2 in ekipa Esimit Sailing Team. Njegovo poslanstvo je vzpodbujanje sodelovanja na celotni evropski celini in širjenje zavedanja o skupni evropski identiteti prek športa. Jadrnica Esimit Europa 2 je dolga 30 metrov, široka 5,3 metra, ima jambor z višino 44 metrov in na krovu združuje 18 izjemnih jadralcev, ki prihajajo iz 10 različnih evropskih držav. Z najvišjo hitrostjo prek 38 vozlov (70 km/h) je Esimit Europa 2 ena jahitrejših enotrupnih jadrnic na svetu. S sporočilom »Skupaj – za Evropo« ekipa Esimit Sailing Team jadra pod evropsko zastavo, tekmuje za Jadralno zvezo Slovenije in Yacht Club de Monaco ter promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Od krsta junija 2010 je Esimit Europa 2 na 19 nastopih 19-krat prva prečkala ciljno črto in postavila 5 rekordov. Glavni sponzor jadrnice je globalno energetsko podjetje Gazprom, BMW pa je uradni partner. Pokrovitelj projekta Esimit Europa je José Manuel Barroso, predsednik Evropske komisije, podpirata pa ga tudi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, in Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije. Več informacij je na voljo na spletni strani www.esimit.com.

Gorazd Mauri, Foto: Esimit Europa/Vicent Bosch

Ponedeljek 13 Maj 2013

Včeraj, 12.5.2013, so se na Gardskem jezeru v okviru Eurosaf regate Garda Trentino Olympic Week v regati za medalje pomerili najboljši, med njimi tudi naši Tina Mrak in Veronika Macarol v ženskem 470.

Dekleti sta od začetka prvenstva držali vodstvo, danes pa morali prepustiti zlato nizozemskima jadralkama Jo Aleh in Polly Powrie, tretji sta bili Italijanki Francesca Komatar in Sveva Carraro. Nizozemki sta takoj po štartu prevzeli vodstvo in ga brez težav ubranili do konca, za drugo mesto pa sta se naši dekleti lepo borili z italijanskima jadralkama.

Ostali naši so svoje nastope zaključili včeraj. Naši najboljši moški ekipi v 470 sta se vse do včeraj držali odlično, na drugem in šestem mestu, a sta zadnje plove žal odjadrali nekoliko slabše in tako izpadli iz regat za medalje. Andraž Gulič in Mitja Nevečny sta zaključila na skupnem 13. mestu, Mitja Mikulin in Jakob Božič pa na 14. mestu. Domen Stepančič in Klas Kaligaris sta bila 25. in Matjaž Puh ter Matija Romih 26. Zmagala je hrvaška posadka Šime Fantela in Igor Marenić. Fantje v laserju so bili razdeljeni v dve skupini, v zlato (25 jadralcev) in v srebrno (77 jadralcev), v kateri so jadrali tudi vsi naši. Uvrstili so se takole (razvrstitev v srebrni skupini): 37. Matej Valič, 42. Žan Luka Zelko, 52. Uroš Kraševac in 61. Tim Podlogar. Zmagal je Novozelandec Andy Maloney.

Naslednja regata v okviru Eurosafa bo Delta Lloyd Regatta od 21. do 25. maja v Medembliku.

O regatah Eurosaf

Potem, ko se je mednarodna jadralna zveza ISAF lani odločila nekoliko spremeniti strukturo regat ISAF-ovega svetovnega pokala, je EUROSAF (European Sailing Federation) v sodelovanju z evropskimi organizatorji regat pripravila še svojo serijo. Po novem, od letos dalje, ISAF na stari celini namreč predvideva samo še dve regati svetovnega pokala. Ker pa v Evropi že tradicionalno obstaja več zelo prepoznavnih, priljubljenih in dobro obiskanih regat, bo EUROSAF organiziral dodatno, tako imenovano »evropsko serijo«, ki vključuje pet standardnih prizorišč oziroma regat: Garda Trentino Olympic Week, Italija, Delta Lloyd Regatta, Medemblik, Nizozemska, Sail for Gold – Weymouth & Portland, Velika Britanija, Kieler Woche, Nemčija in Semaine Olympique Française, zdaj v La Rochellu. Ta serija regat se po novem imenuje EUROSAF Champions Sailing Cup in je namenjena olimpijskim in paraolimpijskim jadralcem z vsega sveta. EUROSAF Champions Sailing Cup ima tudi svojo novo spletno stran na naslovu http://championscup.eurosaf.org/

Vir: JZS

Ponedeljek 13 Maj 2013

Od 9. maja se v Benetkah odvija tradicionalni, 25. Trofeo Marco Rizzoti, največja evropska regata za optimiste v ekipnem jadranju, »team raceu«.

Udeležuje se ga devet italijanskih ekip, tudi dve reprezentančni posadki Italija 1 in Italija 2, ter jadralci iz Velike Britanije, Monaka, Hrvaške, Srbije, ZDA in Slovenije. Slovensko ekipo sestavljajo Jana Germani, Liam Orel, Taš Kolman, Toni Vrščaj in Martin Peternelj.

Danes so v oblačnem dnevu in srednjem vetru jadralci opravili preko sto štartov, zelo dobro pa so nastopili tudi naši, saj dan končujejo s šestimi dobljenimi in dvema izgubljenima dvobojema. Boljši od njih so bili Američani, ki zaenkrat ostajajo neporaženi, poraz proti ekipi Garde pa se je zgodil zaradi tehnične težave na jadrnici Tonija Vrščaja, do takrat pa je bila slovenska postava v vodstvu. Pred jutrišnjimi zadnjimi dvoboji so naši mladi jadralci odlični drugi.

Vir: JZS, Foto: http://www.rizzottisail.it

Ponedeljek 13 Maj 2013

Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS je celovit vodnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS, primeren tako za začetnike kot tudi za izkušene navtike. Uporaben je tako za tiste, ki na navtično pot šele stopate, kot tudi za tiste, ki iščete dobre rešitve za večjo učinkovitost in varnost na morju.


Oblika priročnika vam omogoča, da ga imate vedno pri roki, ko boste želeli:

- pravilno komunicirati na morju,

- v primeru stiske pravilno poklicati na pomoč,

- spremljati vremensko napoved s postajo VHF,

- spremljati morebitne preteče nevarnosti in

- še mnogo drugega.

Priročnik obsega celotno predpisano vsebino izpitnega programa za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS in hkrati nudi še veliko več:

- VIDEOVSEBINE - Obogaten je z videoposnetki rokovanja z radijsko postajo VHF, do katerih najlažje dostopate z branjem QR-kod s pomočjo pametnega telefona.
- KARTICE KLICNIH POSTOPKOV - Opremljen je s priročnimi karticami vseh klicnih postopkov, ki vam bodo v pomoč pri komunikaciji na morju.
- SIMULATOR - Prilagojen je uporabi edinstvenega simulatorja radijske postaje VHF na spletni strani www.egmdss.com.

Postanite eden izmed lastnikov "Priročnika za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS" še danes!

Cena priročnika znaša le 24,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4 EUR.

Naroči Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS!

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo priročnika.
Priročnik vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

 

 

Video predstavitev priročnika

Nedelja 12 Maj 2013